PDA

View Full Version : 10-10-09 Boxing & MT Gala Coolgym Spakenburg



Khanom Thom
02-10-2009, 10:51
Op 10 oktober a.s. organiseert fightclub Coolgym een Muay Thai en Boksgala in Spakenburg.
Het zal een groots opgezette gala worden met uiteraard vele vechters van de plaatselijke Cool Gym, deze gala’s staan altijd garant voor spektakel.
Naast Muay Thai partijen zullen ook enkele bokspartijen aan bod komen onder auspiciën van de Nederlandse Boks Bond en als klap op de vuurpijl zullen hier ook de Nederlands kampioenschappen Muay Thai voor amateurs gevochten worden. Winnaar van dit toernooi mag eind November naar Bangkok om te vechten voor de wereldkampioenschap…


http://img96.imageshack.us/img96/2852/postercoolgym101009.jpg

Voor deze gala zijn ze nog op zoek naar enkele tegenstanders:

B 75 kg
B 80 kg
C 69 kg
N 62 kg 0 partij
N 74 kg 1 partij
N 77 kg 1 partij
N 86 kg 2 partij
N 95 kg 0 partij 16 jr
J 72 kg 1 partij 15 jr

Ook worden er nog enkele vechters gezocht voor het Nederlands Kampioenschap Muay Thai in de klasse -86 kg en-71 kg, eind C-of B klasse
(NKA-regels : full muay thai rules in toernooivorm, met knieën en ellebogen naar het hoofd, met schenen- en ellebogen beschermers).
De winnaar mag naar Bangkok voor het WK Muay Thai Amateurs.

Inschrijvingen en andere vragen graag mailen naar:
[email protected] ([email protected])

Khanom Thom
03-10-2009, 12:04
Vanuit Muay Boran Gym zal Rick Janssen zijn kunsten vertonen in de C-klasse tegen Harmen Dekker van SC IJsselmuiden...

zeger89
13-10-2009, 10:15
het was een top gala! als iemand foto's heeft, graag een pm op post ze ff

XanaduNL
13-10-2009, 14:17
Wtf....ik woon in Spakenburg en heb dit _compleet_ gemist...zucht...

Dannyboy
13-10-2009, 14:28
Is Geronimo hier niet kampioen geworden tot 86kg?

Richelieu
13-10-2009, 16:19
Is Geronimo hier niet kampioen geworden tot 86kg?

Klopt, heb een tweetal Pdf's (persverklaring Team ReLex) die ik vanavond in zijn geheel zal plaatsen.

pwie
13-10-2009, 18:08
Is Geronimo hier niet kampioen geworden tot 86kg?

Ik was wel op dit gala en dat klopt inderdaad Geronimo vocht tegen Jaap Muis uit spakenburg.
was een b partij met ellebogen en knien naar het hoofd maar ze vochten wel met bescherming scheenbeschermers en elboog bescherming was 5x2 minuten was een leuke gelijkopgaande partij dus het werd een onbeslist dus extra ronde en die won Geronimo.

Bami Daniel v Color vocht tegen Rezai Ramin was ook een gelijk op gaande partij werd ook een extra ronde met als winnaar bami.

Waren 2 leuke partijen.

zeger89
13-10-2009, 19:14
Wtf....ik woon in Spakenburg en heb dit _compleet_ gemist...zucht...


sorry, maar heb je oogkleppen opgehad ofzo. het hele dorp hing vol met posters. tot aan baarn, amersfoort en nijkerk toe.

lopez86
13-10-2009, 19:17
heeft er iemand uitslagen van dit gala ofzo?

trainer Bv S'burg
13-10-2009, 19:25
Xanadu is zeker actief bij wm-gym? Die wilde de poster NIET ophangen!

DennK
13-10-2009, 22:08
sorry, maar heb je oogkleppen opgehad ofzo. het hele dorp hing vol met posters. tot aan baarn, amersfoort en nijkerk toe.

x2

Koike88
14-10-2009, 04:18
Ik heb in Amersfoort, Hoevelaken en Nijkerk ook geen posters gezien hoor.

Anderen kwamen ze wel tegen want kreeg best wat telefoontjes van mensen die ze hebben zien hangen.
Was trouwens een mooi gala, wat alleen nogal vreemd was, was die extra ronde van Bami want hij had die partij al (vrij duidelijk) binnen gehaald.

MRT
14-10-2009, 10:10
Was een geslaagd Gala. Gezellig en leuke wedstrijden. Wel een (heel) slechte beurt van de M-O-N; ze hadden geen ringarts en dus viel de voorzitter in als surrogaat ring arts.

zeger89
14-10-2009, 13:12
Xanadu is zeker actief bij wm-gym? Die wilde de poster NIET ophangen!


gheghe:thup:

jw
14-10-2009, 13:54
sorry, maar heb je oogkleppen opgehad ofzo. het hele dorp hing vol met posters. tot aan baarn, amersfoort en nijkerk toe.

Heb ze wel gezien in het dorp (en daarbuiten) maar ik vertik het om in een rooie Sporthal MT wedstrijden te kijken. Volgende keer gewoon weer aan de blauwe kant... dan ben ik er ook bij.

pwie
14-10-2009, 19:33
Heb ze wel gezien in het dorp (en daarbuiten) maar ik vertik het om in een rooie Sporthal MT wedstrijden te kijken. Volgende keer gewoon weer aan de blauwe kant... dan ben ik er ook bij.

Haha is het zo erg??
Vond die extra ronde bij bami wel terecht maar die extra ronde was duidelijk voor bami

trainer Bv S'burg
14-10-2009, 23:00
Heb ze wel gezien in het dorp (en daarbuiten) maar ik vertik het om in een rooie Sporthal MT wedstrijden te kijken. Volgende keer gewoon weer aan de blauwe kant... dan ben ik er ook bij.

Sport verbroederd toch? Als je de ring in gaat, en je verliest, kom je er rood uit! Als je wint, neem je d'r een paar en ben je blauw! Als je wakker wordt is je bovenbeentje groen :thup:

trainer Bv S'burg
14-10-2009, 23:06
Wtf....ik woon in Spakenburg en heb dit _compleet_ gemist...zucht...

Je weet wel dat er bij Cool Gym gebokst en gekickbokst wordt? En dat joop kasteel 2 jaar lang de mma lessen verzorgd heeft? En dat dit evenement van afgelopen zaterdag de 5de editie was? :fp:

Danny van Kooten
14-10-2009, 23:06
Hehe mooi om te zien.. Dat blauw & rood zelfs met vechtsportgala's uitmaken in spakenburg.. Drink gewoon lekker upsootje samen:)

trainer Bv S'burg
14-10-2009, 23:10
Och jee, Spakenburgse 'burgeroorlog' op z'n best.
:thup: nee hoor peace, de zaal van Spakenburg zat de eertse paar zaterdagen vol, van uitstel komt afstel, dus was de enige optie Ysselmeervogels, voetbal :twak: niet voor mij.

XanaduNL
15-10-2009, 00:14
Je weet wel dat er bij Cool Gym gebokst en gekickbokst wordt? En dat joop kasteel 2 jaar lang de mma lessen verzorgd heeft? En dat dit evenement van afgelopen zaterdag de 5de editie was? :fp:

Weer wat geleerd, heb zelf 3 jaar judo gedaan bij Rebel. :)

trainer Bv S'burg
15-10-2009, 07:33
Weer wat geleerd, heb zelf 3 jaar judo gedaan bij Rebel. :)

Op de anjovisweg 6, wordt op de woensdag vanaf 20:15 nog steeds MMA lessen gegeven, kleine maar zeer gedreven groep onder leiding van Angé (bjj trainer) ook is marcel (gabbertje van Bert Kops) voor een seminar geweest, en die komt zeker nog één keertje langs! Kom een keer vrijblijvend langs? :thup:

zeger89
15-10-2009, 14:26
Op de anjovisweg 6, wordt op de woensdag vanaf 20:15 nog steeds MMA lessen gegeven, kleine maar zeer gedreven groep onder leiding van Angé (bjj trainer) ook is marcel (gabbertje van Bert Kops) voor een seminar geweest, en die komt zeker nog één keertje langs! Kom een keer vrijblijvend langs? :thup:


:thup:

trainer Bv S'burg
16-10-2009, 07:33
Heb ze wel gezien in het dorp (en daarbuiten) maar ik vertik het om in een rooie Sporthal MT wedstrijden te kijken. Volgende keer gewoon weer aan de blauwe kant... dan ben ik er ook bij.

Kom de 21ste november dan naar Showtime in Barneveld, daar knokken ook 2 spakenburgers in het voor programma! Cool Gym vs Wm Gym :twak:

bami112
16-10-2009, 18:23
x2

x3 ik heb spleetogen een dikke bril en ik heb ze zelfs nog gezien