PDA

View Full Version : Persconferentie "IT'S SHOWTIME" vrijdag 9 oktober afgelast



It's Showtime
02-10-2009, 18:28
Beste vechtsportliefhebbers,

De persconferentie welke wij op vrijdag 9 oktober zouden organiseren is afgelast.
De reden dat de persconferentie niet doorgaat, is als volgt:

Wij zouden op deze dag bekendmaken dat niemand minder dan Ernesto Hoost nog 1 keer de ring zou betreden tegen Badr Hari en deze partij zou dan ook echt de titel "Legendarisch" mogen dragen.
Ernesto Hoost heeft ons vandaag echter te kennen gegeven dat hij zich terugtrekt, omdat hij achteraf denkt niet voldoende kans te maken tegen de in zijn ogen allerbeste vechter van de wereld.

Ernesto Hoost betreurt het dat hij moet terugkomen op zijn besluit om het op te nemen tegen Badr Hari, maar vindt dit beter dan om op 29 mei een wedstrijd neer te zetten die zowel voor hem als voor het publiek teleurstellend zal zijn.

Wij van European Fighting Network vinden dit natuurlijk erg jammer, maar kunnen zijn besluit na zijn uitleg wel begrijpen.

Begin november maken wij bijna de gehele matchmaking bekend maar om alvast een pleister op de wonde te doen, maken wij nu al een partij bekend voor 29 mei 2010 in de Amsterdam ArenA, namelijk: Melvin Manhoef vs Tyrone Spong voor de IT'S SHOWTIME-wereldtitel 95+. Deze partij waar de liefhebbers al jaren op zitten te wachten gaat dan nu eindelijk plaatsvinden.


Vriendelijke groeten,

Simon Rutz
European Fighting Network

the boxer
02-10-2009, 18:29
eerlijk gezegd zat ik ook niet te wachten op deze partij!
ik hoop op een vette mma-partij!

Kingster
02-10-2009, 18:33
Erg verstandig van ernesto! Had hem graag willen zien vechten maar vind het een wijs besluit van hem.

Spong vs Manhoef, vind dat wel een erg mooie pot!

KayOne
02-10-2009, 18:33
ik ben eigenlijk ook wel blij dat het niet doorgaat, der is weinig Legendarisch aan deze partij, Ernesto op zijn best was een ander verhaal

anoniem gg
02-10-2009, 18:34
Alistair vs Badr MMA?

Rverm
02-10-2009, 18:37
allistair vs yvel mma?

the boxer
02-10-2009, 18:39
Alistair vs Badr MMA?

Now you're talking!! :thup:

Tony Galento
02-10-2009, 18:39
Alistair vs Badr MMA?


Als hoofdpartij zou ik dan alvast bij de uitgang gaan staan.

Nightwalker
02-10-2009, 18:42
Ik vind het erg verstandig van Ernesto Hoost... Begin er liever niet aan !!!... Hmmm mma vind ik niet erg boeiend.. Dat knuffelen gedoe doe ik wel met me vriendin dan er naar kijken..

Dus ook zie ik liever geen Badr Hari vs Overeem MMA!!!...

NESCIO
02-10-2009, 18:45
ppppppffff was dat het.... Melvin sloopt spong....

ZakKa!
02-10-2009, 18:49
Ik had me verheugd op de persco, helaas.

A.F.
02-10-2009, 18:50
Ik vind het erg verstandig van Ernesto Hoost... Begin er liever niet aan !!!... Hmmm mma vind ik niet erg boeiend.. Dat knuffelen gedoe doe ik wel met me vriendin dan er naar kijken..

Dus ook zie ik liever geen Badr Hari vs Overeem MMA!!!...
/streetmode on/
kom maar een keertje knuffelen... praat je wel anders als je ff een kleine g&p over je heen krjigt gedenderd
/streetmode off/

ZakKa!
02-10-2009, 19:01
MMA kijken moet je leren Nightwalker, ik vond het grondwerk vroeger ook saai. Dit is trouwens een MMA-forum...

blackadder
02-10-2009, 19:04
Alistair vs Badr MMA?
Hell yeah!!!:thup:

BJJrajawali
02-10-2009, 19:06
/streetmode on/
kom maar een keertje knuffelen... praat je wel anders als je ff een kleine g&p over je heen krjigt gedenderd
/streetmode off/


HAHAH 2 x

BJJrajawali
02-10-2009, 19:08
ppppppffff was dat het.... Melvin sloopt spong....


Ik zou het zo net nog niet weten.... slopen is wel een groot woord.....

Darkness
02-10-2009, 19:16
ik wil spong tegen badr zien!

PinPoint
02-10-2009, 19:17
Een beter besluit had ie niet kunnen nemen!

uit het niets terug komen tegen Badr.....zeer onverstandig.

Ernesto je hebt mooi afscheid genomen.......laat het hierbij!

LordSinned
02-10-2009, 19:17
Dit was wel een partij die ik graag had gezien. Was zekers benieuwd naar het tactisch spelletje. Jammer en een wijs besluit van Hoost. :cool2:


Badr Hari tegen A.Overeem in MMA hoef ik niet te zien. Is geen spektakel.
Een eenzijdige slachtpartij.
Loopt Badr Hari te ver op achter.

!!!!!!!!!!!!!!Give us Fedor tegen A.Overeem!!!!!!!!!!! :thup:

BJJrajawali
02-10-2009, 19:20
ik wil spong tegen badr zien!


Nou voorlopig nog niet, Badr is veels te sterk voor Spong op het moment..
over een jaartje of 1 /2 misschien

Marco (scheids)
02-10-2009, 20:12
Ik vind het erg verstandig van Ernesto Hoost... Begin er liever niet aan !!!... Hmmm mma vind ik niet erg boeiend.. Dat knuffelen gedoe doe ik wel met me vriendin dan er naar kijken..

Dus ook zie ik liever geen Badr Hari vs Overeem MMA!!!...

:eek::fp:

Barbaar
02-10-2009, 20:18
Alle respect voor Hoost, badr is gewoon te gevaarlijk.
Ik heb liever Yvel tegen A.Overeem. Laat hun maar een x tegen mekaar vechten wie de nr. 1 zwaargewicht freefighter is van NL.

Nightwalker
02-10-2009, 20:46
Als ik na MMA kijk, dan wil ik alleen Fedor te werk zien ... En verder is het niet echt mijn ding.. En ja, ieder heeft zo zn smaak en ik ben geen vechter van oorsprong dus kan moeilijk even mma gaan doen... Nee stand up fight is meer voormij vast gelegd... :):)

Jeru
02-10-2009, 20:47
Ik vind het erg verstandig van Ernesto Hoost... Begin er liever niet aan !!!... Hmmm mma vind ik niet erg boeiend.. Dat knuffelen gedoe doe ik wel met me vriendin dan er naar kijken..

Dus ook zie ik liever geen Badr Hari vs Overeem MMA!!!...

Verkeerde forum gap....

Mousasi naar de zwaargewicht en dan tegen Overeem!!!

Mauler
02-10-2009, 20:53
eerlijk gezegd zat ik ook niet te wachten op deze partij!
ik hoop op een vette mma-partij!

dat dus!

ZakKa!
02-10-2009, 21:30
Ik hoop ook dat we dit keer een paar MMA-partijen zulllen zien. De vorige keer in de Arena was een geweldig gala met een van de beste cards die ik ooit heb gezien. Het ontbrak helaas aan mma-partijen.

blackadder
02-10-2009, 21:52
Badr Hari tegen A.Overeem in MMA hoef ik niet te zien. Is geen spektakel.
Een eenzijdige slachtpartij.

Maar het is wel leuk.

Nightwalker
02-10-2009, 22:10
Hmmm sommige hier zijn echte clowns en vallen telkens in herhaling, als het om een bepaalde fenomeen vechter gaat.... Ik kan er alleen maar om lachen..:):)

BJJrajawali
02-10-2009, 22:13
Hmmm sommige hier zijn echte clowns en vallen telkens in herhaling, als het om een bepaalde fenomeen vechter gaat.... Ik kan er alleen maar om lachen..:):)


Dan ben jij de grootste clown .... want jij valt zelf het meest in herhaling over deze fenomenale vechter....:whistling:

:sleep1:

Nightwalker
02-10-2009, 22:19
BJJrajawali,

Voel je aangesproken gap..:):) Ik sta voor de waarheid en wat ik zie breng ik naar buiten en wat ik soms hier zie zijn bepaalde speculatie s die toch niet plaats zouden vinden.. En dan heb ik het over een MMA wedstrijd tussen Badr Hari vs Overeem en dan zie ik telkens dezelfde gasten bepaalde opmerkingen plaatsen, waar ik aleen maar om kan lachen... ( dus clowns in mijn ogen ) Maar Join the Club zal ik zeggen.. Omdat jij je zo aangesproken voelt..

BJJrajawali
02-10-2009, 22:25
Voel me niet aangesproken maar reageer alleen op jou woorden.
Je valt zelf het meest in herhaling....

En op een mixfight forum kun je verwachten dat men over MMA wedstrijd praat of ze graag wil zien.... Aangezien de fenomenale vechter waar je fan van bent de uitspraken heeft gedaan dat hij wel even een MMA partij zou draaien en zoals je zelf ook al zei knuffelgedoe maar niks vind. Kun je dit verwachten......

:clown2: :clown2: :clown2: :clown2: :clown2: :clown2: :clown2: :clown2: :clown2: :clown2: :clown2: :clown2:

ZakKa!
02-10-2009, 22:25
@Nightwalker: Je maakt jezelf er niet echt geliefder op... Eerst zeggen dat je niet van MMA houd op een MMAforum, en daarna je medeforummgenoten uitmaken voor clowns...

Hoe lang kijk je al k1/vechtsport?

martijn2
02-10-2009, 22:28
Overeem hari MMA zal wel leuk zijn , alleen om hari zijn nep imagi ff naar de klote te helpen .

Maar legendarisch zou zijn iets met hoost dekkers of tyson.
Al het andere zou dus nep zijn en dus leugens , want niet legendarisch.

martijn2
02-10-2009, 22:31
IS er iemand die hari ook maar 1% kans geef tin een echt vs overeem gevecht btw?
Komop man dat kan je toch nit serieus menen> overeem lecht hem op de grond en het is gedaan , dat is iets als een goudvis op het droge.,,,,,

BJJrajawali
02-10-2009, 22:32
nee legt met CH ook niet.....:fp:

ik zeg slotje.....

martijn2
02-10-2009, 22:37
Ieder argument over wat slechter is voor je mma of K1 is als een kauwgombubbel.
Goed tot dat bewezen word dat het toch kapot gaat en nergens op slaat.
Beide sportwen zijn even destructief voor je als persoon mma doet niet onder voor K1 en K1 doet niet inde voor mma . Je bent kapot of je nou MMA doet of K1.

Dusssssss. daarom houw ik van K1 en mma , omdat die mannen dom genoeg zijn om zichelf naar de kote te vechten en het talent hebben dat volwaardig te doen,
Wat is de westerse wereld toch goed.

BJJrajawali
02-10-2009, 22:40
Gast ......:fp:

SLOTJE, bescherm hem tegen zichzelf

Nightwalker
02-10-2009, 22:54
Hmmm Zakka,

Als je goed hebt gelezen heb ik aan gegeven dat ik sommige hier clowns vind.. Maar verder doet het me niet zoveel als mensen me niet lief vinden... Ik zeg gewoon wat ik vind en daar is toch niets mee ??... En ik kijk K1 vanaf 2005 toen Badr Hari zn eerste partij tegen Stefan Leko vocht.. ( was erg onder indruk van Badr Hari vechtstijl) En sindsdien ben ik elke wedstrijd gaan kijken en vind het geweldige sport..

Maar goed laten we het verder niet overmij hebben... Ik plaats netals andere mijn mening hierop forum en ik wist voorheen niet dat dit alles een mmaforum was, maar dat doet er verder niet toe... Ik ben een fan van K1 en mma vind ik soms wel leuk, maar niet echt waar ik graag naar kijk... En over dat clown gebeuren moet je maar niet serieus opvatten... :):)

Donjopie
02-10-2009, 23:01
Je krijgt het nog druk op het mixfight.nl gala... ;)


Jullie weten wie de kaarten regelt he :whistling:

Balen dat het niet doorgaat man !

JHNY
02-10-2009, 23:08
Badr vs Overeem op MMA regels zal er wel nooit komen...
A. Wat heeft badr nou voor ervaring/skills op MMA gebied?
B. Al zou Badr wat MMA gaan trainen, dan is Overeem niet de eerste de beste tegenstander op wie je zomaar even wat oefent...

Verder zie ik Spong nog niet winnen van melvin... ben bang dat spong te snel gaat zitten.

Rematch
03-10-2009, 00:04
Wat lul Rematch dan ??


Toch niet zo een gelul achteraf ?

Omar.
03-10-2009, 00:08
Jongens come on en hou op over Badr vs Ali o op MMA regels.
Die partij is binnen een minuut afgelopen zonder maar dan ook wat te hebben gezien van Badr. Hij had vorig jaar een grote mond over de skills van een echte mma-vechter, maar ik denk dat hij nu wel anders praat.

ff ontopic: Badr vs. Hoost zat ik ook niet echt op te wachten eigenlijk! Als Hoost een comeback zou maken zou dat mooi zijn tegen Aerts ofzo! Badr is echt te goed voor hem imo.

Ik denk wel dat de heer Rutz met iets geweldigs komt als het gaat over de matchmaking in de Arena! dus Badr zal vast wel een topmatch krijgen! alhoewel dit jaar in de Arena was wel grandiooosss!! Zou het nóg beter kunnen?! we wachten het gerust af...

Omar.
03-10-2009, 00:10
btw. Arme spong!!!

Darkness
03-10-2009, 01:31
Badr vs hari!
Wie zal er toch winnen?

detje
03-10-2009, 01:41
heel apart..deze verklaring, maar goed, iedere vechter weet dat er minimaal 2 partijen benodigd zijn om uit te maken wie de beste vechter is dus deze partij kon ook nooit doorgaan aangezien het de zogenaamde afscheidspartij zou geweest zijn,hahaha

ZakKa!
03-10-2009, 01:54
heel apart..deze verklaring, maar goed, iedere vechter weet dat er minimaal 2 partijen benodigd zijn om uit te maken wie de beste vechter is

Ik denk dat weinig vechters of fans het daarmee eens zullen zijn. Moet Badr nog een keer tegen Samedov vechten om te bewijzen dat hij beter is?

jesselaar
03-10-2009, 03:17
ik vind dit een hele goeie beslissing van ernesto en had het ook niet willen zien dat badr hem alle hoeken vd ring liet zien het was wel leuk geweest voor zn cv maar in mijn ogen is ernesto een te groot vechter geweest om zo herrinnert te worden.
en inderdaad een mooie mma partij rematch manhoef vs mousasi zal wel te gek zijn

blackadder
03-10-2009, 05:37
Jongens come on en hou op over Badr vs Ali o op MMA regels.
Die partij is binnen een minuut afgelopen zonder maar dan ook wat te hebben gezien van Badr.
Wie zegt dat we iets van hem willen zien?

knift
03-10-2009, 08:07
Verkeerde forum gap....

Mousasi naar de zwaargewicht en dan tegen Overeem!!!


ja dat zou echt een dikke partij zijn en ik hoop ook echt dat er dit jaar een paar GOEIE mma partijen tussen staan

Gennep-Spitfire
03-10-2009, 08:56
btw. Arme spong!!!
Arme Manhoef, 1 highkick en het is over.

Jarno
03-10-2009, 09:05
Badr vs Le Banner of Bonjasky zou niet verkeerd zijn imo mochten ze elkaar @ The Finals nog niet hebben getroffen. Ali O zou ik mocht zijn gage nog niet door het plafond zijn gegaan vanwege zijn recente sportieve prestaties ook wel een MMA pot willen zien draaien tegen een betaalbare topper...

Had het erg tof gevonden om Ernesto nog is in de ring te zien maar kan zijn beslissing meer als goed begrijpen...

el bastardo
03-10-2009, 09:34
Respect voor de beslissing van Ernesto. Hij kan hier alleen maar mee verliezen denk ik, want ik zie hem niet van Badr winnen. Ernesto is een groot kampioen en dat zal ie blijven ook. Daarbij snap ik wel dat het blijft jeuken om terug in de ring te stappen...

Spong - Manhoef... Denk Manhoef op KO. Maar zeker een leuke pot.

Verder hoop ik, net als velen hier, dat er dit jaar weer wat meer MMA op het programma komt te staan. DE wedstrijd waar iedereen op zit te wachten zou natuurlijk erg fijn zijn! (Yvel vs Overeem, maar dat leek me duidelijk)

Donjopie
03-10-2009, 11:32
Toch niet zo een gelul achteraf ?

je hebt idd gelijk :D
maar ik zei daarna toch al dat ik op vrijdag alles wel zou merken

mokumnised
03-10-2009, 11:40
Ben van mening dat Tyrone wel erg snel word afgeschreven, vergeet niet dat Melvin meer richting zijn originele gewicht gaat.
Daarbij zijn we tegen die tijd bijna een jaar verder.

Ik denk dus dat Tyrone absoluut niet kansloos is tegen Melvin, integendeel.

Ronald
03-10-2009, 12:18
Wow, ik ben echt blij dat deze "legendarische" partij niet doorgaat! Een kampioen als Hoost moet je eren, niet offeren ter meerdere eer en glorie van een ander.

En als je dan toch kampioenen wilt offeren zie ik veel liever Allistair vs Badr op mma-regels.

Sendur
03-10-2009, 12:34
WAR MANHOEF!!!

Kameleon
03-10-2009, 13:38
Wow, ik ben echt blij dat deze "legendarische" partij niet doorgaat! Een kampioen als Hoost moet je eren, niet offeren ter meerdere eer en glorie van een ander.

En als je dan toch kampioenen wilt offeren zie ik veel liever Allistair vs Badr op mma-regels.


Helemaal met je eens. Zou echt een deceptie zijn geworden. Hoe zou Hoost (inmiddels 45 jaar?) het Badr ooit moeilijk kunnen maken? Kom nou toch!

the art of muay thai
03-10-2009, 14:58
Hari is to much for hoost...... Maar een hoost vs aerts of hoost vs le banner ben ik nog wel nieuwschierig naar.

oliebol
03-10-2009, 15:03
Arme Manhoef, 1 highkick en het is over.

Was te zien in de andere partijen die Spong op HW vocht idd:fp: Ik ben een enorme fan van Spong, maar hij presteerd sinds hij bij de HW zit niet meer zo fenomenaal. Erg Jammer, maar ik hoop dat hij er nog wel komt

marcelt
03-10-2009, 15:09
Spong vs Manhoef kijk ik al heel lang naar uit. Ben erg nieuwsgierig wie wint. Ik neig wel naar Manhoef.

iconian
03-10-2009, 15:11
manhoef veel te ervaren op dit niveau. Maar als leko hem 3 ronden van zich af kan houden kan spong het ook

Pitbull.
03-10-2009, 18:01
ik ga er van uit dat Ernesto Tyrone wel klaar heeft voor MM tegen de tijd van het gevecht.. kwestie van tijd.. maar met Manhoef in de ring weet je het natuurlijk nooit!!

micha
03-10-2009, 18:16
badr hari vs ali overeem mma dat zou idd legendarisch zijn.

Richelieu
03-10-2009, 18:47
badr hari vs ali overeem mma dat zou idd legendarisch zijn.

Waarom zo moeilijk doen, de promotor die Overeem tegen Yvel weet neer te zetten kan zichzelf op de borst kloppen dat ze een legendarische partij hebben, maar Hoost vs Badr is toch verre van dat! Sluit me wat dat betreft volledig bij Ronalds reply aan!

marcelt
03-10-2009, 19:08
Hari is to much for hoost...... Maar een hoost vs aerts of hoost vs le banner ben ik nog wel nieuwschierig naar.

Nee hij is niet voor niets gestopt en had het zelf nog wel iets eerder kunnen doen. Snap wel dat ie graag wil maar kijk naar de come back van Dekkers. Heb net zoals een aantal anderen het gevoel dat de tijd voor Aerts ook begint te komen.

Insider
03-10-2009, 19:15
Ik heb de hoop op Alistair vs Gilbert opgegeven. Er rust een vloek op die partij, zo lijkt het.

Ik ook, maar ben het met de rest eens dat dat WEL een legendarische partij zou zijn. Badr vs Hoost vind ik niet eens een mooie matchup

angelo_1
04-10-2009, 01:06
naja er had voor beiden weinig te winnen geweest ze konden alleen maar verliezen want als badr had gewonne dan krijg je van jaah maar ernesto is al 45 dit dat en als ie had verloren had ie weer iedereen over zich heen gehad .. daarom maar beter dat deze partij niet door gaat .. ik hoop op een rematch tegen bonjasky voor badr dat is echt een knaller veel beter dan vorige keer in de arena tegen semmy gaat het tog niet worden . wat een spanning was dat

payap
04-10-2009, 10:50
Wow, ik ben echt blij dat deze "legendarische" partij niet doorgaat! Een kampioen als Hoost moet je eren, niet offeren ter meerdere eer en glorie van een ander.

En als je dan toch kampioenen wilt offeren zie ik veel liever Allistair vs Badr op mma-regels.

Sluit me hier bij aan.

Ernesto Hoost is de beste K-1 vechter ooit geweest. Ernesto in zijn top dagen had misschien wel 4 op de 5 ontmoetingen met Badr Hari gewonnen. Badr zit nu fysiek op zijn top en Ernesto is 45 en al een paar jaar met pensioen. Dit zou alles behalve een faire partij zijn.

Commercieel gezien snap ik de partij wel. De die hard fans die bv mixfight en regelmatig gala's bezoeken en alles volgen zien gelijk dat zoiets niet kan. De Arena zit echter zo'n 15.000 man en de massa hiervan kent het geheel alleen van tv en komt zo'n 1 x per jaar na een gala. Als dagje uit. Die horen alleen legende en 4 x K-1 kampioen en geloven dat dit een battle of the century is. Die reageren puur op sensatie.

Garcia
04-10-2009, 11:17
Ik snap uberhaupt niet waarom Hoost (met alle respect die de beste man verdient) deze partij wilde aannemen. De power van Hari is gewoon too much ben ik bang. Ik ben blij dat deze partij niet doorgaat.

iconian
04-10-2009, 13:10
Hoost heeft zijn ultieme revenge al gehad, een heroisch laatste gevecht om de zwarte bladzijde uit zijn carriere recht te zetten

YouTube - Bob the beast sapp vs ernesto hoost pro wrestling match (http://www.youtube.com/watch?v=4WDobdJCg1A)

simtekf1
04-10-2009, 14:44
Dat worstel gevecht was nog voordat ze in Amsterdam een laatste gevecht zouden hebben. (als ik het goed heb)

Vind de worstel partij wel grappig, wat slaat Hoost die stoel hard op Saps kop hahah. :D

Marco
04-10-2009, 21:59
Ben blij dat Hoost het niet doet.
Legendarisch zou Fedor vs Alistair of Fedor vs Yvel zijn.
Mousasi vs Alistair of Yvel zou ook top zijn.

Kaizer
07-10-2009, 21:57
Ik zou zeggen Ernesto Hoost vs Bob sapp part 3 in de arena dat zou lachen zijn!!!!!!!!!!!!!!!

De man van 14K
07-10-2009, 22:02
Bij Hoost - Hari krijg ik een Dekkers - Mes idee.. Het is niet leuk om een oude held in elkaar te zien worden gebeukt..

Quato
08-10-2009, 21:17
Hoost heeft zijn ultieme revenge al gehad, een heroisch laatste gevecht om de zwarte bladzijde uit zijn carriere recht te zetten

YouTube - Bob the beast sapp vs ernesto hoost pro wrestling match (http://www.youtube.com/watch?v=4WDobdJCg1A)

WTF?!?! Had dit echt nog nooit gezien, wat een vertoning.... :-D

sikkwitttet
08-10-2009, 21:36
dudes manhoef spong. kabam. vette partij nu al gewoon.

nu nog een dikke mma topper

mokumnised
08-10-2009, 22:51
Kyshenko-Direkci , Spong-Manhoef, hopelijk ook wel weer een partij van Badr, Drago, Petrosian. Zou leuk zijn als er een paar goede Thais komen. Mar het zal zowieso wel een leuke line up worden.