PDA

View Full Version : boksvereniging emmen



chief108
02-10-2009, 23:01
niet heel erg bekend, maar er zijn hier toch een aantal leden die daar trainen

Untitled Document (http://www.boksverenigingemmen.nl/)

ook las ik laatst dat Fr3ddy tegen Harmen van BVE gevochten heeft
zijn daar filmpjes van?

chief108
02-10-2009, 23:07
Boksvereniging Emmen bestaat sinds 1972. In de loop der
jaren hebben we vele noordelijke kampioenen en
A-klasse (>13 gewonnen wedstrijden) boksers binnen de
gelederen gehad.

Trainers Peter Warring en Kees Schadenberg
boksten in hun topjaren bij de Nederlandse selectie en namen
deel aan internationale toernooien.

A-klasse boksers Johan Schulte, Erik Posthumus, Wim Vrede-
veld en Geert de Jonge presteerden eveneens op (inter)
nationaal niveau.


Martin van Emmen (ex wereldkampioen kickboxing) traint
al jaren bij onze boksvereniging in voorbereiding op be-
langrijke wedstrijden. Kickboxingtrainer/coach Alex Brinks
is elke dinsdag op de training te vinden.


Kortom op de training is heel wat boksexpertise aanwezig om
om het nieuwe boksteam van N en C-klassers bij te staan.

chief108
02-10-2009, 23:13
muth is net terug van trainen...
is weer helemaal kapot

die boeren hier weten hoe je iemand op z'n kop moet stompen hoor!!!

(en op de lever, gelukkig heb ik die niet meer...)

Effective
02-10-2009, 23:14
Zit Willem ook bij deze club? Boksen vind ik trouwens echt een mooie sport, trainde in leeuwarden weleens met boksers mee, lastig om tijdens het sparren die poten op de grond te houden, maar wel veel geleerd daar.

Bud S
02-10-2009, 23:49
jazekers !

Donjopie
03-10-2009, 00:03
reps chief

chief108
03-10-2009, 00:07
thnx
dat waardeer ik zeer

De man van 14K
03-10-2009, 00:08
Boksen.. een veel te beperkte sport die niet met de tijd mee gegaan is.

Bud S
03-10-2009, 00:31
Boksen.. een veel te beperkte sport die niet met de tijd mee gegaan is.


en daar gaan we weer....

yihaaaaaaaaaaaaa!!!!

boksen is voor cowboys, thaiboksen is voor indianen e.d.

jan sensei kyokushin
03-10-2009, 07:11
Osu op het kickboxgala in ter apel ontmoete ik ze wel die trainers uit emmen er waren dan ook bokspartijen tezien dan op het gala ik trainde wel met jack bos ook een Toptrainer die ook bij hardcore de bokstraining deed .


Reps chief ALS ik ze weer kan geven

respect !!
Osu

jan sensei kyokushin
03-10-2009, 08:18
[quote = Rosso; 811707] Boksen .. een veel te beperkte sport die niet met de tijd mee gegaan is. [/ quote]Osu rosso daar heb je gedeelte gelijk in maar ze zijn nu weer in de lift, maar dat het beperkt is kan je niet zeggen veeel kickboxers&muaythai gaan juist nu de boksport er bij doen voor het vuistvechten enz .

de trainers uit emmen en Jack bos uit Assen zijden dat ook dat het een tijd bergafwaarts ging in de bokssport maar dat kwam ook mede dat het kickboxen in snel tempo zijn opmars deed in de wereld en de k-1 ik zelf trainde eerst boksen in de jaren 60 er bij met kyokushin tja en toen begon de tijd van het kickboksen begin jaren 70 met anne beukema jaap bruintjes (zijn niet meer in ons midden zijn overleden ) ik en nog mederen begonnen in groningen en dat groeide maar door sportschool na sportschool begon er mee dus het boksen kwam in de Min zo,n beetje maar nu komt het terug bokssport mag never verloren gaan .
Respect !!!

Osu

Effective
03-10-2009, 10:19
Mogge Jan, Anne Beukema waar jij het over hebt, was dat de trainer van Chikara (ergens bij het Noorderplantsoen) in die tijd? Wist niet dat hij overleden was, weet wel dat hij in de jaren negentig ziek was en dat Gert Flik toen die lessen overgenomen heeft.

jan sensei kyokushin
03-10-2009, 10:41
Mogge Jan, Anne Beukema waar jij het over hebt, was dat de trainer van Chikara (ergens bij het Noorderplantsoen) in die tijd? Wist niet dat hij overleden was, weet wel dat hij in de jaren negentig ziek was en dat Gert Flik toen die lessen overgenomen heeft.Osu klopt Anne is voor 6maand terug overleden na een slopende ziekte Anne kon dit gevecht niet winnen hij trainde ook bij budokai zuidlaren de laatste jaren maar 2009 ging het berg afwaarts met Anne zucht, morgen zie ik Gert flik ook weer Gert zit nu met zijn Team kb. groningen bij budosuport loppersegang bij het damsterdiep Onnes dan hebben wij het altijd weer over Anne eventjes maar maar vergeten doe ik Anne nooit
Respect !!!

Osu

Fr3ddy
03-10-2009, 13:24
Boksen rules :D

jan sensei kyokushin
03-10-2009, 16:27
Boksen regels :DOsu
Regels geeft je struktuur in je leven :D

sportgreetz
osu