PDA

View Full Version : Uitslagen Swolla Soldiers 2 okt 2009



jury
03-10-2009, 03:07
Swolla Soldiers 2 okt 2009

ROOD .................................................. ................................BLAUW
1 Dyara brinkman mt zwolle onb j k1 vs j Demo onb Tiemens Team hasselt

2 Delano R mt zwolle onb jg k1 vs onb gradus team kraus

3 Soufian assa mt zwolle w.o.p jg k1 vs mitchel meijer angelo gym

4 Stefan middelkamp mt zwolle c kl k1 vs jernildo kersout team gunyar w.o.p

5Dominique doppert mt zwolle n kl k1 w.o.p vs Vani team santing

6 abas momand mt zwolle j kl vs engincan kutuk w. o.p

7 marcel timens team hasselt nkl k1 vs Arjan breugem loekies w. o.p

8Ismet derrin mt zwolle n kl k1 w.o.p vs sander venema team santing

9 Yassin el mourabit mt zwolla n kl w.o.p brahim boukerch team gunyar

10 Martin spoolder mt zwolle ckl k1 w.o.p vs getwin ten hove loekies gym

11 Miriam van huet mt zwolle n kl k1 w.o.p vs Samia t team gunyar

12 Jos termeulen mt zwolle n kl vs che -jara-pattiwael team gunyar w.d.opg

13 Soufian el atiaouil team zwolle n kl w.o.p vs mohamed el haijaou celen gym

14 murat gorgulu mt zwolle n kl onb vs clayton henriques angelo gym onb

15 ricardo v d bos loekies gym k1 akl w.o.p vs Koos wessels jan lomulder

16Tinus hoekstra mt zwolle Tackteam onb vs onb Fabian gondorf robert shepers tigergym mejiro
Roelof roossien




17 x

18 evet manga mt zwolle c kl w.d.opg vs Dion v giessel angelo gym

19 Danny nijland mt zwolle b kl k1 vs Idris demirci team gunyar w.d.opg

20 leo sommer mt zwolle b kl k1 vs ali demerci team gunyar w.o.p

21 Pablo marte mt zwolle b kl k1 vs buray bozaryilmaz team gunyar w.t.k.o

22 Marvin sansaar team slamm a kl k1 w. o.p vs Angelo wilkes team gunyar

23 Gurhan degirmenci mt zwolle a kl mma ned titel wfca v s Samir bourekba mejiri drenthe w.d.opg

nick
03-10-2009, 08:18
Bedankt voor de uitslagen.

Samir gewonnen door opgave als ik het goed lees. Was vast een sloop partij. Ben benieuwd naar de beelden.

Robert onbeslist, jammer man.

Partybeest
03-10-2009, 09:42
De onbeslist van robert sloeg echt helemaal nergens op in de derde ronde werd er met een stoel gegooid van uit het publiek waarbij een vd scheidsen geraakt werd en was er wat gezeur in het publiek.
Beetje het gevoel datde partij onbeslist is geeindigd om de boel tesussen
Absoluut niet verdient wat een mat partij superrrpartij robert en fabian hadden moeten winnen

next time better boys

verder veel mooie dingen gezien.

aleen me doodgeergerd aan het amateuristische geouwehoer met het licht en geluid waardeloos

Robbie!
03-10-2009, 09:56
Respect voor Samir. Verdedigt z'n titel nog steeds met succes. Gefeliciteerd. Dus was een zootje daar? Jammer voor Robert en z'n maat. Wel goed gevochten hoorde ik. Ben benieuwd hoe dat was om als tag-team te vechten.

Justinian
03-10-2009, 10:00
14 murat gorgulu mt zwolle n kl w.o.p vs clayton henriques angelo gym

Deze klopt niet, het was een gelijkspel. Ik heb het voor je aangepast.

jury
03-10-2009, 14:03
Thanx .

14 murat gorgulu mt zwolle n kl w.o.p vs clayton henriques angelo gym

Deze klopt niet, het was een gelijkspel. Ik heb het voor je aangepast.

The Bulldog
03-10-2009, 14:14
hoe ging de pot van clayton , justi?????

Samir, van hrte kerel.

waarom op opgave gewonnen???? klem,g`np , of iets anders???

edit: lees net hoe die gewonnen heeft in andere topic...echt netjes...

Justinian
03-10-2009, 14:43
Ik schrijf het waarschijnlijk met een gekleurde bril, maar ik zal proberen een zo objectief mogelijk beeld te schetsen (vrees alleen dat het niet helemaal zal lukken ;)). De nog maar 17-jarige Clayton zet staand druk, maar komt niet met harde stoten door. Dit vanwege het feit dat hij voor de takedown gaat. Hij scoort een fraaie takedown en begint een ground 'n pound offensief. Hij pakt hierbij goede posities, maar belandt wel weer in de guard van Murat.

Murat weet mij overigens te verrassen met een goed aanvallend spel op de grond. Hij gaat voor submissions (triangle en armklem), maar Clayton slamt zijn weg eruit. En als ik zeg slammen dan is dat Slammen met een hoofdletter, want mijn God wat tilt hij hem hoog uit en gaat er dan vol achteraan... en dat een keer of drie. Hierdoor ontsnapt Clayton en pakt hij een goede positie om door te gaan met ground 'n pound. Respect voor Murat dat hij gewoon door weet te vechten. Menig ander zou waarschijnlijk zijn gestopt naar de harde slams. Steeds als de heren moeten opstaan is het Clayton die harde takedowns scoort en vervolgens positie pakt. De eerste ronde is mijns inziens dik voor Clayton, met name vanwege de takedowns en posities. Daarbij moet ik zeggen dat Murat vanuit de guard niet stil bleef liggen en bleef werken voor subs. Tweede ronde zijn de heren wat vermoeid, maar toch gaat Clayton voor de takedowns. Als ik me niet vergis gaat het een keer mis en krijgt zijn tegenstander mount. Het duurt echter niet lang voordat Clayton ontsnapt en weer met ground 'n pound start. In de laatste minuut van de tweede ronde is Murat de meer aanvallende vechter en is het Murat die met ground 'n pound de aanval in zet vanuit de guard van Clayton. De stoten komen weliswaar niet hard door; toch geeft dit voor de jury (zo hoor ik achteraf) de doorslag om de uitslag een gelijkspel te laten zijn. Persoonlijk vond ik dat Clayton genoeg had gedaan om de wedstrijd te winnen, maar met een gelijkspel kan ik ook leven.

chief108
05-10-2009, 09:29
Respect voor Samir. Verdedigt z'n titel nog steeds met succes. Gefeliciteerd. Dus was een zootje daar? Jammer voor Robert en z'n maat. Wel goed gevochten hoorde ik. Ben benieuwd hoe dat was om als tag-team te vechten.
heb Peter zaterdag nog gesproken en volgens hem "liep het een beetje uit de hand..." ;)
en hadden robert en z'n maat dit dik gewonnen, maar werd het een onbeslist om de boel rustig te houden/ te kalmeren...

The Bulldog
05-10-2009, 12:24
Ik schrijf het waarschijnlijk met een gekleurde bril, maar ik zal proberen een zo objectief mogelijk beeld te schetsen (vrees alleen dat het niet helemaal zal lukken ;)). De nog maar 17-jarige Clayton zet staand druk, maar komt niet met harde stoten door. Dit vanwege het feit dat hij voor de takedown gaat. Hij scoort een fraaie takedown en begint een ground 'n pound offensief. Hij pakt hierbij goede posities, maar belandt wel weer in de guard van Murat.

Murat weet mij overigens te verrassen met een goed aanvallend spel op de grond. Hij gaat voor submissions (triangle en armklem), maar Clayton slamt zijn weg eruit. En als ik zeg slammen dan is dat Slammen met een hoofdletter, want mijn God wat tilt hij hem hoog uit en gaat er dan vol achteraan... en dat een keer of drie. Hierdoor ontsnapt Clayton en pakt hij een goede positie om door te gaan met ground 'n pound. Respect voor Murat dat hij gewoon door weet te vechten. Menig ander zou waarschijnlijk zijn gestopt naar de harde slams. Steeds als de heren moeten opstaan is het Clayton die harde takedowns scoort en vervolgens positie pakt. De eerste ronde is mijns inziens dik voor Clayton, met name vanwege de takedowns en posities. Daarbij moet ik zeggen dat Murat vanuit de guard niet stil bleef liggen en bleef werken voor subs. Tweede ronde zijn de heren wat vermoeid, maar toch gaat Clayton voor de takedowns. Als ik me niet vergis gaat het een keer mis en krijgt zijn tegenstander mount. Het duurt echter niet lang voordat Clayton ontsnapt en weer met ground 'n pound start. In de laatste minuut van de tweede ronde is Murat de meer aanvallende vechter en is het Murat die met ground 'n pound de aanval in zet vanuit de guard van Clayton. De stoten komen weliswaar niet hard door; toch geeft dit voor de jury (zo hoor ik achteraf) de doorslag om de uitslag een gelijkspel te laten zijn. Persoonlijk vond ik dat Clayton genoeg had gedaan om de wedstrijd te winnen, maar met een gelijkspel kan ik ook leven.

Thanks Justi...klink echt weer echt als de CANDYMAN....die gozer slamde mij toen ik 118kg was en een sankaku aanzette dus....

klinkt als een mooie pot....en takedowns, takedowns,takedowns....(Judo rules:thup:)