PDA

View Full Version : Bas Boon over M-1 en Golden Glory + Reactie van M-1's Vadim Finckelstein



anoniem gg
03-10-2009, 10:04
Bas Boon of Golden Glory on Overeem, Fedor, K-1, M-1 and More! K-1 LEGEND (http://k1legend.wordpress.com/2009/10/02/bas-boon-of-golden-glory-on-overeem-fedor-k-1-m-1-and-more/#more-559)

Insider
03-10-2009, 10:39
Heftig verhaal, bedoel je met die clown van It's Showtim I Love Knockouts ? Wel flinke beschuldigingen aan het adres van Apy, Vadim en M-1

Jeru
03-10-2009, 10:40
Bedankt Bas! Ingewikkeld verhaal.

Hoe zit het eigenlijk met Einemo? Hij traint goed zie ik, maar had hem eigenlijk ook wel 17 oktober op de matchmaking verwacht... waarom vecht hij niet?

Biiyen
03-10-2009, 10:56
And the truth will set you free!

iconian
03-10-2009, 11:02
mooi serieus artikel bas eindelijk wat echte duidelijkheid vanuit GG.
Weet niet of het voor de buitenstaander goed te begrijpen is maar iedereen de de geschiedenis van pride en promoters als apy en vadim heeft gevolgd kan het goed plaatsen.

anoniem gg
03-10-2009, 13:36
Heftig verhaal, bedoel je met die clown van It's Showtim I Love Knockouts ? Wel flinke beschuldigingen aan het adres van Apy, Vadim en M-1

Er stond niet bij wie die vertaling had gedaan, maar we weten dat er nogal wat "onaardigheden" tussen Appy en Rutz waren (op zijn zachts uitgedrukt), dus kan het een forumwarrior geweest zijn van het Rutz kamp (weet ik dus niet zeker).
Of gewoon iemand die dacht mij daarmee een duw te geven, wil de echte vertaler nu naar voren komen?
Voor de rest zijn dit geen beschuldigingen maar feiten (gewoon oude koeien):

App E manager from Fedor and Spong hires killer in Holland - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f44/app-e-manager-fedor-spong-hires-killer-holland-501237/)

Crimesite Toon onderwerp - Vechtsport en de onderwereld (http://www.crimesite.nl/forum/viewtopic.php?p=17182&sid=95153729ef9d909a9c80e22a850063c2) dutch crime site nl

2h2h organisator / manager wordt waarschijnlijk dit weekend gearresteerd [Archive] - MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/archive/index.php/t-69603.html) Appy probably will be arrested this weekend

KICKBOX.nl (http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=14866&perpage=15&pagenumber=5)

The interresting part is that Mixfight.nl - Wie is de Baas? (http://www.mixfight.nl) posted the story first, topic was closed because of Appy E called about this. Later reopened as the moderator from mixfight who got confirmation that the story was thru by listening to the the tapes.
These recording of Appy Echteld hiring killers etc were confirmed by famous Dutch people in the fight industry, Hans Nijman, Dick Vrij, Chris Dolman, Simon Rutz

Ultimate Fighting: Russia vs. the World - Pravda.Ru (http://english.pravda.ru/main/18/90/361/9788_fighting.html) front page on russian news paper about M-1 MixFight being involved in heavy crimes


App E manager from Fedor and Spong hires killer in Holland - Page ...
- 18:05 - [ Vertaal deze pagina ]
Yes Appy does manage Fedor and look after his interests along with Vladim and ... Petersburg Mix Fight Federation has had the right to organize mix-fight ...
http://www.sherdog.net/forums/...e.../index3.html - In cache - Vergelijkbaar -

Wat wel nieuw is , is dat ik het bewijs voor die aanbieding van $600.000 per wedstrijd heb gemailt van die Jappeners en dat Fedor twee maanden erna voor $150.000 minder vocht bij Pride?

Wiseguy
03-10-2009, 13:39
Raar hea dat als je zulke spierballentaal uitslaat dat je daar mee word geconfronteerd. De vertaling was gewoon goed. Het getuigt van zwakte dat vervolgens terugkrabbelt en jezelf gaat verantwoorden tegenover M1.

Moet wel zeggen dat ik het een goed interview vind.

anoniem gg
03-10-2009, 13:55
Raar hea dat als je zulke spierballentaal uitslaat dat je daar mee word geconfronteerd. De vertaling was gewoon goed. Het getuigt van zwakte dat vervolgens terugkrabbelt en jezelf gaat verantwoorden tegenover M1.

Moet wel zeggen dat ik het een goed interview vind.

De vertaling was out of contex (omdat dit niet mee werdt vertaald, dat het ging om excuses waarom Alistair niet in Amerika zou vechten) en ik spreek de waarheid over M-1 als je dat onder spierballen taal wilt kwalificeren moet jij weten.
We hadden het over redenen dat Alistair Overeem niet in de states zou vechten, in die contex heb ik die opmerking geplaatst. Mede ook omdat er een wijsneus poste dat het bij M-1 allemaal zo goed geregeld was.
Als de vertaler dat erbij had vertaald, was het correct geweest.

iconian
03-10-2009, 14:14
wordt wel erg oude koeien zo, apy is al jaren internationaal goed bezig en moet nog steeds boeten voor stomme acties waar zijn reputatie in NL al kapot aan gegaan is?

anoniem gg
03-10-2009, 14:42
wordt wel erg oude koeien zo, apy is al jaren internationaal goed bezig en moet nog steeds boeten voor stomme acties waar zijn reputatie in NL al kapot aan gegaan is?

Goed bezig?
Hij laat de persoon die het allemaal geregeld heeft en Fedor in zijn schoot heeft geworpen meer dan 4 jaar op zijn geld wachten? Heeft elke keer eigen belang dmv het gebruik van vechters, zeer recentelijk nog het UFC incident met Gerard Mushashi.
Laat een vechter voor $150.000 minder vechten en zet dan Pride onder druk omdat hij zelf een berg verlies in Rotterdam had (dat moet Pride maar even betalen anders kregen ze fedor niet)? Leuk zo een manager!
Overigens heeft hij nergens voor geboet, moet je eens over nadenken als jij of ik zoiets op ons kerfstok hadden, of we dan gewoon ook vrolijk doorwandelen en net doen alsof er niks aan de hand is (daar is een naam voor zo iemand).

Golden Glory heeft heel lang in de rij gestaan, maar andere die later kwamen , krijgen (ook heel moeilijk) hun geinvesteerde geld terug (nog steeds van die Ahoy show) diezelfde persoon had GG beloofd om een aantal stukken land te geven in het buitenland (als vergoeding voor geleden schade van BomBaye) maar dat ging door omstandigheden niet door.

Maar Golden Glory die het mogelijk maak dat hij in de positie verkeerd waar hij nu is, samen met Vadim, die bestaat niet meer?
Ik ben benieuwd wat Fedor ervan zal zeggen als hij leest dat hij goedheiligman heeft gespeelt voor het debacle Rotterdam (ik heb ook goeie vertaler gevonden in Rusland, die letterlijk alles vertaald)?
Verder vecht de beste vechter ooit Fedor, veel te weinig en als hij ergens vecht gaan de shows naar de haaien?
En de organisatie die het wel goed voor elkaar heeft UFC, trapt Appy tegen de schenen, het is maar wat je verstaat onder goed doen!
Zijn dat doordachte acties of stomme acties?

anoniem gg
03-10-2009, 15:00
Daar hou ik je aan;)

Zonder Fedor is Appy en Vadim niks en was het hele M-1 al lang ter ziele gegaan, kijk maar na het "geweldige" evenement in Ahoy destijds!
De waarheid is dat Golden Glory vroeger samenwerkte met deze heren en dat we samen een probleem kregen in 2003 NYE Bom Baye , waar Golden Glory alleen voor op moest draaien!

iconian
03-10-2009, 15:03
ik denk niet dat fedor dat verhaal ooit zou begrijpen.. als hij toen een "tool" in de handen van apy/vadim was is hij dat nu helemaal. Maar m-1 staat sterk en heeft voor fedor mhv Joost Raymond 2 supergevechten gehad met affliction, en nu strikeforce tegen overeem. Als je in de hoek van alistair staat moet je fedor die brief maar ff laten lezen.

jan sensei kyokushin
03-10-2009, 15:04
Osu heftig dit allemaal goed dat je dit naar buiten brengt Bas en op mixfight plaatst om misverstanden doen te verkomen
Respect !!

Osu

jesselaar
03-10-2009, 15:07
bas verteld het verhaal maar van een kant en probeerde samen met zn grote vriend miro de boel te tillen .
als je dan apy belt een half jaar geleden met we moeten elkaar met rust laten en meer samenwerken (waren getuigen bij).
daarna draait hij het verhaal naar de buitenwereld om en zegt doodleuk dat apy hem heeft gebelt .
en dan niet te vergeten welke valse spelletjes hij allemaal hij allemaal nog meer heeft proberen te spelen mischien daar later meer details over.
maar bas is zo vol van zichzelf dat hij straks weer met zn laptop aan de rand van zn zwembad zn grote sprookjesbeerput opentrekt en door zn kinderlijke manier van reageren (eigenlijk jaloezie )de realiteid een beetje verliest ik ben beniewd of deze akties hem wat op leveren .

jesselaar
03-10-2009, 15:21
Goed bezig?
Hij laat de persoon die het allemaal geregeld heeft en Fedor in zijn schoot heeft geworpen meer dan 4 jaar op zijn geld wachten? Heeft elke keer eigen belang dmv het gebruik van vechters, zeer recentelijk nog het UFC incident met Gerard Mushashi.
Laat een vechter voor $150.000 minder vechten en zet dan Pride onder druk omdat hij zelf een berg verlies in Rotterdam had (dat moet Pride maar even betalen anders kregen ze fedor niet)? Leuk zo een manager!
Overigens heeft hij nergens voor geboet, moet je eens over nadenken als jij of ik zoiets op ons kerfstok hadden, of we dan gewoon ook vrolijk doorwandelen en net doen alsof er niks aan de hand is (daar is een naam voor zo iemand).

Golden Glory heeft heel lang in de rij gestaan, maar andere die later kwamen , krijgen (ook heel moeilijk) hun geinvesteerde geld terug (nog steeds van die Ahoy show) diezelfde persoon had GG beloofd om een aantal stukken land te geven in het buitenland (als vergoeding voor geleden schade van BomBaye) maar dat ging door omstandigheden niet door.

Maar Golden Glory die het mogelijk maak dat hij in de positie verkeerd waar hij nu is, samen met Vadim, die bestaat niet meer?
Ik ben benieuwd wat Fedor ervan zal zeggen als hij leest dat hij goedheiligman heeft gespeelt voor het debacle Rotterdam (ik heb ook goeie vertaler gevonden in Rusland, die letterlijk alles vertaald)?
Verder vecht de beste vechter ooit Fedor, veel te weinig en als hij ergens vecht gaan de shows naar de haaien?
En de organisatie die het wel goed voor elkaar heeft UFC, trapt Appy tegen de schenen, het is maar wat je verstaat onder goed doen!
Zijn dat doordachte acties of stomme acties?

ik ben beniewd wat ze hun vechters op het grote gg event betalen ?een appel en een ei?gelukkig trap jij nooit tegen schenen het is inderdaad wat je verstaat onder goed doen wel leuk hoe je je eigen tegenspreekt .

Illest
03-10-2009, 15:23
Bas,

ff serieus man....ik word een beetje moe van jou op dit forum....

ik bedoel van.....dude....je bent manager van GG....je hebt een gruwelijke stal met topvechters.....wtf doe je dan zo vaak op mixfight.nl??
heb je niet genoeg te doen ofzo....???

van waar die drang om zo vaak te posten op deze site? of heb je 't helemaal niet zo druk als manger van GG??

Je zet GG echt voor schut ouwe...

oliebol
03-10-2009, 15:26
Ik vind Bas Boon op mixfight nu wel cool eigenlijk, gefeliciteerd nog met je resultaten bij de final 16 Bas.

A.F.
03-10-2009, 15:34
:whistling::pimp:Het heeft wel een tijdje geduurd vind ik. .... wasje inspiratie op??? Moest je weer sprookjesverhalen opduiken in het sprookjesbos Pinokkio.

De man die nooit wat verkeerd doet...

Wheelie
03-10-2009, 15:55
Vanuit Rusland ontving ik net deze officiele reactie van Vadim Finckelstein.
De vet gedrukte stukken zijn de reacties op Bas Boon.



Bas Boon is as always in his style. But every reasonable person that has read this letter understands that Bas Boon is a dishonorable man because he always makes a mess and stirs up trouble (For example, the situation with PRIDE), he tries to have business everywhere, wants to make money of everything.
There is no single person in this world that would blame me for the dishonorableness towards my partners. If people try to cheat me I stop relations with these people because it means that they will do the same things in the future.
I dont like to walk in the mud but Bas Boon has forced me to answer those attacks concerning the situations that took place 5 or 6 years ago.
Well, lets start from the beginning.

Boon: I never made an official statement about M-1, I did talk on the Dutch forum about my feelings towards M-1 and some forum guy made a translation (out of context) of a part of the post and put it on several foreign forums. Vadim, you know that I always have the best fighters for your shows, Darrel Gohlar, Fatih Kocamis, Chalid Arrab, Allistair Overeem, Paul Cahoon
Bas Boon really helped me in the beginning, it was my first experience and I needed advice. But those famous fighters he named back ten were just students, their fees were around $1000. Back then they were nothing special to speak of and Bas Boon was happy to put them in any event.

Boon: I tried to help the first M-1 promotions/events in Russia, I helped with the Cage and matchmaking and lightning.
But you forgot to mention that you didnt do it free of charge. You got the broadcasting rights etc.

I did the first Cage Fight in Holland in Emmen in 1996.
Thats true. And after that tournament the cage was banned in the whole Europe

I made a business deal regarding all M-1/Red Devil rights for bringing fighters and helping producing the shows.
Yes, I had that agreement with you in order provide my athletes with fights. And you got 10% of their fees when you found the fights for them.

I put Amar Suleov en Semenov in the UFC for a lot of money (at that time it was a lot of money).
You made this fight indeed, got 10% or it, but you forgot to tell about how you deducted money from their fees and told us that it was an American additional tax deduction. Then I found out from the Americans that there should be no taxes, the fees were paid netto. You put your hands into the guys pocket although you already got your 10%. It was the first issue and then I was planning to stop any business relations with you.


I introduced you to my long time business partner where you went with fighters to Brazil for fight events.
Perhaps you forgot at whose expense they would participate. The deal was that I provide the fighters and in return gain the television rights to broadcast those events in Russia.

I brought Appy to Japan on the cost of Golden Glory (I paid for that trip to Japan, hotels flights, everything as we were business partners in promoting fight events).
M-1 Global didnt exist at that time and Apy didnt work for it.

The only thing Appy ever did, he gave a business card of yours/red devil to Fedor on that trip to Japan.
He didnt give any visit cards to Fedor. He just flew in the same airplane as Fedor and asked him if he wants to talk to me. Fedor said yes and gave his phone number. Anyway, at that time Fedor just started his career, world of MMA was very small in Russia, everybody knew each other and it wasnt a big deal to find his phone number.


I can send you all the emails I have from you regarding my help in signing Fedor, as Fedor did not want to leave Pogodin, his manager. Finally, I sent you an e-mail regarding Fedor's title fight bonus $50.000 for the Pride title and that all fighters (I had a lot of contracts with GG fighters with Pride at that time Semmy, Heath Herring, Alistair, Valentijn....) they all got the same term in their contract with Pride , if they would fight for a belt and win they would make an extra $50.000.-. I was very smart sending an email to Pride and asking them if this term was for all fighters who fought for a belt, they said yes and I forwarded you this mail. I told you: ask what Fedor got for his title fight and you told me $4000.
Fedor understood that he was cheated. You just helped us expose deception of Pogodin, but you didnt do it for free. You wanted to make money off Fedor. This deception would be disclosed sooner of later anyway.

You wanted a better contract for Fedor and I made sure Fedor got almost 4 times more money than before fighting with Pride. Fedor went from $30.000 to $115000 - for four fights. And I got his brother a contract as well and Amar Suloev. You, Apy and myself agreed: that I would be on the management contract of Fedor, but I put Mijatovic as I could not be mentioned on this management agreement. At that time I would get serious problems with Pride. If they know I brought their champion to their enemy, you can imagine it would hurt my business relationship with them. You guys agreed with this and understood the situation. Mijatovic would act on my behalf and everybody agreed! Further more - I had the Japanese people to fly to St Petersburg including myself. I had problems with Stefan and Semmy with K-1 and could not afford more problems with Pride.
At that time Fedor had already made his decision to work with me as his manager. He had two more fights for PRIDE. I looked through the contract signed by Fedor and found out that he was free to move to another organization as there was no exclusivity clause. And I sent you a copy of the contract. After that you came to Saint-Petersburg to sign a deal with Inoki Bom Baye, you took Miro and that Japanese guy representing Inoki Bom Baye. You were involved in co-promotion of this show as you wanted to make money of everything, thats why you made Miro represent you and hid behind his back. In case of problems Miro would be left with problems, not you. We worked off that New Years Eve, we got out fee. The rest was your own problem with Japanese organizers that wasnt our business.

Now, you also know that Cro Cop was paid to not fight on NYE at the Bom Baye show (Pride arranged this, he was paid to get injured) and that this was the reason for me trying to save the show by getting Fedor to fight - even with an injured hand. I arranged a pro wrestler for him to fight for almost 4 times more money than he ever made with Pride! The contract was also for 4 fights
You were one of the event organizers, it was your own risk.

We were unlucky with the "war" in Japan as all three promotions/ companies K-1, Pride and Bom Baye were doing a New Years Eve show at the same time (this never happened before). Behind the scenes in Kobe that 2003 NYE fight night, I had many yakuza threats as well as Miro Mijatovic. Finally the yakuza was pressing Kawamata (the promoter) to pay 1 million for Fedor to Pride and another million to the Yakuza (I guess his Pride went up again). The result was that the promoter Kawamata left Japan and took whatever money he could get with him.
Looks like a gang movie. Ive never heard the names you mentioned. Probably you simply messed up since you wanted to get money everywhere from everyone. I was far from these cobwebs. I was Fedors manager and acted according to the contracts signed.


There was some cash money and I told Miro to pay you guys with this cash money as I would wait for the wire transfer, which never came. Till today I lost more the $300.000 with this shit. I then made a deal with Miro that all money made from Fedor should be paid to me, as I needed my payment for my fighters which I
advanced. In the beginning I wanted to share my money with him as he spoke Japanese and was a good lawyer, but I knew him as long as you guys did, I met him in St Petersburg!
You were one of the organizers. So why would you blame the fighter? We got our money for the work and the rest was not our business.

Wheelie
03-10-2009, 15:55
Mijatovic who was still managing Cro Cop maybe used his new status as co-manager from Fedor to still get his old money from Pride as long as the contract from Mirko was valid - I do not know this for sure, it is just speculation.
How could Miatovich being Crocop’s manger agree with this if he was your partner at that time? This is a very, very intricate storyline.

I only know that the money I did receive came by bank and was never more then $7666.60. As he also was
the manger of Stefan and Semmy etc at that time I made a deal with him, I told him he could make percentages, as long as the fighters kept fighting and he would pay me the money back from NYE 2003! All this money came by bank transfer. Everything went well till NYE 2004, when the contract ended with Pride with Fedor, Pride made offers for Pride to Miro and he forwarded this to me - I discussed this with you and Appy (I have all those e'mails and proposals on file)! We told Sakikabara we would take fight by fight and not sign a long term deal, he even tried to bribe us (I have that in writing too), but we said no! Then Sakakibara started to throw the mud, he came with bullshit bank wires, or not? I do not know, I only know that the money I received from Miro at that time was about $30.000 plus some money for my other fighters till November 2004. At that time he still owed me $300.000 for flights from Fedor, Amar - my fighters (ours)
you, me, Appy etc, I advanced everything, including the fight money for my fighters.
Bas, you’ve made it so complicated that it’s getting more and more difficult to understand. Miro was Crocop’s manager. PRIDE paid Crocop to not fight. Very strange things. I don’t understand this detective line. Miro had 15% off Fedor’s fight. You know that after the night Fedor fought at the Inoki event, some Japanese from PRIDE came along. I don’t know if they were Yakuza, but took Miro to the meeting. They showed me the contract for two more fights in PRIDE. I showed them another contract that Fedor personally had. And it turned out that we acted according to the contract since the contract that Fedor had was absolutely different than theirs. Their contract was signed by Pogodin. The guy from PRIDE understood that it was a deception, not from Fedor’s side, but a deception of his former manager. And I signed a new agreement for three fights in PRIDE. And it was agreed by Miro and you, as you were hiding behind his back. It was clearly written in that contract that your commission was 15% of Fedor’s fee.
Bas, your problems with Japanese were your own problems. You wanted to make money but something went wrong. What does a fighter have to do with it? I don’t understand it. It’s your business with the Japanese.

Then when I wanted to get money on NYE 2004 for the Fedor vs Nogeira fight, Appy starts screaming at me, you did this and that, and I did not understand what he was screaming about, I told him "Appy lets stick
together we got all these champions and all of this amazing opportunities ahead of us". All the while Sakakibara is trying to fuck things up because we did not sign a long term agreement with Fedor. I told him remember when Pride showed a contract where they said Fedor signed this, but Fedor said I never signed nothing (this was a few days before the NYE Bom Baye Show). Pride made a press conference about this! At that time Appy and your self called Pride liars and gangsters and it was not true, why would they tell
the truth now? On all bank statements it did not said for who the money transfer was for, at least not what Mijatovic showed me! Now the funny thing is that Mijatovic dissapeared and he still owes me a lot of
money, all the Russians were paid and you made money all year 2004, with all the work I did, I made it possible for Fedor, Aleksander and Amar to fight in Bom Baye and Pride. (And I'm called the asshole?)

And if you are so honest and decent person could you please explain the following:
After Inoki Bom Baye we signed a contract with PRIDE for 3 fights. We worked off those fights and paid you and Miro your fees. But after that Sakikabara told me that you got additional 15% from PRIDE. How come? And thereafter when I found out that you cheated me one more time, I broke up any relations with you.

In the first place I was doing the management for Fedor together with you and Apy, but I did all the work! I got the deal, I got a proposal, I paid your fighters and flights and everything so all the fighters including the
Russians were happy and stayed with red devil. Why did my payments stop? We agreed 1/3 of the percentage would go to me (it should be half as I was doing all the work but I agreed , so no complains there)! Mijatovic owes me money, Bom Bay owes me money and I did all the work, I took a huge risk by bringing everybody and what did you guys get? The best fighter of all time, he got paid his highest fight purse at that time, so did his brother Aleksander and Amar. You made money from the beginning. And the guy who made everything possible got shit, $300.000.- and is being accused of all kinds of bullshit! I was in Sakakibara's office threatened with the big yakuza boss Mr Kim (some Korean yakuza) by Sakakibara, Hideki and Yukino were witnesses of all this, I was there with Mijatovic at that time, they wanted us to sign the
agreement with Fedor for two years! I told Sakakibara later it was his fault, because he sent yakuza after us, the promoter Kawamata from Bom Baye left the country and I did not got paid - a huge loss for me because
Sakakibara using yakuza. At the end Yakuza Mr Kim flee the country to Korea, Sakakibara was very smart selling his dead company footage to the UFC!! And Vadim and Appy got Fedor and did if Bas Boon did not exist anymore? Bas Boon was left with $300.000.- bills from flights, hotels and fighters who were not paid and Bas Boon had to pay this out of his own pocket. This is what really happened and I have the documents and mails to prove this.
Bas, seems like everybody owes you.
But I think that readers understand what kind of person you are, that your primary business is a fraud, you tried to make money of everything. You indeed did help me in the beginning: you provided me with several athletes and paid them, but you forget to mention that you got all the rights for the shows which I made while losing money, from 50k to 200k US$ on each show. And you were selling the video rights all over the world although we had an agreement to share all the profit from the rights on 50/50 basis. The series of events “Russia vs World” and others were sold all over the Globe.
I found my tapes in Free Record Shop which is the biggest media shop in the Netherlands. And they are still on sale there. You even managed to sell my proprietary rights to “Boets”, a Russian Martial Arts channel and make money on it. You can’t deny it. And although we agreed to share all the profit 50/50 I have never had a cent off it.
I don’t understand why you write this detective story and post it on internet 5 years later after the events had occurred. What is the meaning of it? I will never work with you anymore, you had two chances but you tried to cheat on both occasions. I simply don’t work with such people. Everything you did for Fedor, you did for your personal profit.
Every reasonable person can understand that you are inadequate and your quotation that “Fedor's management are crooks” should be addressed to yourself.
Bas Boon embodies gossip epitome. Watch his next dirty answer. To understand what person he is, simply find anyone who speaks Dutch and check his multiple posts at the mixfight.nl forum.
Anyone who’s sane would conclude from the last Boon interview that he’s just a crook trying to make money off everyone he every touched. Just read his “depiction” of the aforementioned situation. Oh yeah, he was managing things here and there. He was even a secret manager, Miro worked on his behalf since Bas was afraid to ruin his relations with the partners, thus scheming behind Pride’s back. All he did was to make a profit out of other’s work.
Don’t expect me to react on his so-called attacks, I’m not going to boost his personality up.

blackadder
03-10-2009, 16:00
*haalt chips en bier*
:pimp:

Insider
03-10-2009, 16:22
Eerlijk is eerlijk, ik heb nooit begrepen waarom Apy Echteld gewoon door kon gaan ondanks dat hij een huurmoord wilde laten uitvoeren en deze op tape was vastgelegd. Hans Nijman en Dick Vrij beschikten over deze tape en Wheelie heeft deze beluisterd. Waarom heeft de politie niet ingegrepen ? Verder lees ik wat dingen over de Yakuza, overal ter wereld word de vechtsport met criminelen in verband gebracht.

A.F.
03-10-2009, 16:26
Ken je dat gezegde:

Al is de leugen nog zo snel.... de waarheid achterhaalt hem wel

A.F.
03-10-2009, 16:29
Het net begint zich een beetje rond Bas te sluiten... Prof. Bas Boon Meestermanipulator en doctorandus in het liegen en bedriegen

blackadder
03-10-2009, 16:34
Verder lees ik wat dingen over de Yakuza, overal ter wereld word de vechtsport met criminelen in verband gebracht.
Wat is daar zo verrassend aan? Altijd al zo geweest.

iconian
03-10-2009, 16:48
poeh. Dat over semenov bas 10% in eigen zak stak en zei dat het belastingen waren is ernstig.

verder beschuldigingen:

Bas kreeg nog eens 15% extra van pride naast zijn contractuele fee

De 50/50 deal voor de uitzendrechten waar vadim nooit iets van zag.

Ivo C.
03-10-2009, 17:29
I could care less about somebody with the big bank account.

It matches perfectly with the book I am reading (The Mafia) and the game of Mafia Wars...

I got my drink and snacks...
Just go on...

Sendur
03-10-2009, 17:40
Ik vind Bas Boon op mixfight nu wel cool eigenlijk, gefeliciteerd nog met je resultaten bij de final 16 Bas.

x2, Bas geeft ons internationale bekendheid lol.

En het is grappig om te zien hoe Bas elke keer weer met zever verhalen aankomt haha

micha
03-10-2009, 17:47
Bas Boon for president

new_world_order
03-10-2009, 18:05
^^^^^^

Hell nawww..

VADIM FTW!!!!!

Sendur
03-10-2009, 18:15
Vadim en Bas kunnen de pot op.

Beide hebben 2 van de beste HW's op het moment en beide doen ze niet wat ze moeten doen.

Pitbull.
03-10-2009, 18:31
Dit moet verfilmd worden man.. of op zn minst een boek...$$$$

marcelt
03-10-2009, 18:48
Wie geloven jullie jongens? Het is best lastig aan allebei de kanten zijn boeven te vinden. Maar ik heb zelf het idee dat er nu een paar dingen boven water zijn gekomen waarvan ik denk dat ze de waarheid zijn.

micha
03-10-2009, 18:49
Bas natuurlijk

Ivo C.
03-10-2009, 18:50
Dit moet verfilmd worden man.. of op zn minst een boek...$$$$

The first dutch MMA movie, involving THE YAKUZA :D

micha
03-10-2009, 18:53
The first dutch MMA movie, involving THE YAKUZA :D

reps

Insider
03-10-2009, 19:10
Simon Rutz's It's Showtime bestaat voor de helft uit de criminele Hell's Angels. What the Fuck, volgens mij zijn alle promotors / managers criminelen of ze worden bijgestaan door criminelen. Wat ik begrijp uit de post van Bas is dat Simon ook heeft afgesproken dat Badr een MMA partij zou vechten, is dit wel waar ?

blackadder
03-10-2009, 19:15
Wat een geweldige topic!

Ik ga nog ff snel wat extra bier halen...
Neem ook even een 12 packje voor mij mee.

Insider
03-10-2009, 19:18
Rutz staat helemaal buiten dit gedoe. Bas heeft hem genoemd in zijn interview omdat ie dacht dat iemand uit dat kamp het stuk had vertaald. Totaal onlogische redenering trouwens, maar goed. Dit gedoe nu is tussen BB/GG en M-1. Niet dingen erbij (willen) halen die er niet mee te maken hebben.

Bas noemt ook de poging tot liquidatie van Riny, toch een van de zakelijke partners van Simon en bovendien een hells angel.

Wheelie
03-10-2009, 19:19
Hans Nijman en Dick Vrij beschikten over deze tape en Wheelie heeft deze beluisterd
Oude koeien .... :sleep1:

blackadder
03-10-2009, 19:20
Ik heb zo fridge pack voor je van 12 stuks, de rest was op.. Heb je nog chips?

Ontopic: geweldig! Russen, Yakuza, verduistering, hells angels...
Naturel en paprika.
Dit is met recht een legendarische thread.

Ivo C.
03-10-2009, 19:27
http://www.okinawan-shorinryu.com/graphics/yakuza1.jpg

Beer...
http://i153.photobucket.com/albums/s239/gmredbud8/stuff/Beer.jpg
And chips in the Octagon :D
http://barfblog.foodsafety.ksu.edu/chips.gif

delightone
03-10-2009, 20:37
Mijatovic who was still managing Cro Cop maybe used his new status as co-manager from Fedor to still get his old money from Pride as long as the contract from Mirko was valid - I do not know this for sure, it is just speculation.
How could Miatovich being Crocops manger agree with this if he was your partner at that time? This is a very, very intricate storyline.

I only know that the money I did receive came by bank and was never more then $7666.60. As he also was
the manger of Stefan and Semmy etc at that time I made a deal with him, I told him he could make percentages, as long as the fighters kept fighting and he would pay me the money back from NYE 2003! All this money came by bank transfer. Everything went well till NYE 2004, when the contract ended with Pride with Fedor, Pride made offers for Pride to Miro and he forwarded this to me - I discussed this with you and Appy (I have all those e'mails and proposals on file)! We told Sakikabara we would take fight by fight and not sign a long term deal, he even tried to bribe us (I have that in writing too), but we said no! Then Sakakibara started to throw the mud, he came with bullshit bank wires, or not? I do not know, I only know that the money I received from Miro at that time was about $30.000 plus some money for my other fighters till November 2004. At that time he still owed me $300.000 for flights from Fedor, Amar - my fighters (ours)
you, me, Appy etc, I advanced everything, including the fight money for my fighters.
Bas, youve made it so complicated that its getting more and more difficult to understand. Miro was Crocops manager. PRIDE paid Crocop to not fight. Very strange things. I dont understand this detective line. Miro had 15% off Fedors fight. You know that after the night Fedor fought at the Inoki event, some Japanese from PRIDE came along. I dont know if they were Yakuza, but took Miro to the meeting. They showed me the contract for two more fights in PRIDE. I showed them another contract that Fedor personally had. And it turned out that we acted according to the contract since the contract that Fedor had was absolutely different than theirs. Their contract was signed by Pogodin. The guy from PRIDE understood that it was a deception, not from Fedors side, but a deception of his former manager. And I signed a new agreement for three fights in PRIDE. And it was agreed by Miro and you, as you were hiding behind his back. It was clearly written in that contract that your commission was 15% of Fedors fee.
Bas, your problems with Japanese were your own problems. You wanted to make money but something went wrong. What does a fighter have to do with it? I dont understand it. Its your business with the Japanese.

Then when I wanted to get money on NYE 2004 for the Fedor vs Nogeira fight, Appy starts screaming at me, you did this and that, and I did not understand what he was screaming about, I told him "Appy lets stick
together we got all these champions and all of this amazing opportunities ahead of us". All the while Sakakibara is trying to fuck things up because we did not sign a long term agreement with Fedor. I told him remember when Pride showed a contract where they said Fedor signed this, but Fedor said I never signed nothing (this was a few days before the NYE Bom Baye Show). Pride made a press conference about this! At that time Appy and your self called Pride liars and gangsters and it was not true, why would they tell
the truth now? On all bank statements it did not said for who the money transfer was for, at least not what Mijatovic showed me! Now the funny thing is that Mijatovic dissapeared and he still owes me a lot of
money, all the Russians were paid and you made money all year 2004, with all the work I did, I made it possible for Fedor, Aleksander and Amar to fight in Bom Baye and Pride. (And I'm called the asshole?)

And if you are so honest and decent person could you please explain the following:
After Inoki Bom Baye we signed a contract with PRIDE for 3 fights. We worked off those fights and paid you and Miro your fees. But after that Sakikabara told me that you got additional 15% from PRIDE. How come? And thereafter when I found out that you cheated me one more time, I broke up any relations with you.

In the first place I was doing the management for Fedor together with you and Apy, but I did all the work! I got the deal, I got a proposal, I paid your fighters and flights and everything so all the fighters including the
Russians were happy and stayed with red devil. Why did my payments stop? We agreed 1/3 of the percentage would go to me (it should be half as I was doing all the work but I agreed , so no complains there)! Mijatovic owes me money, Bom Bay owes me money and I did all the work, I took a huge risk by bringing everybody and what did you guys get? The best fighter of all time, he got paid his highest fight purse at that time, so did his brother Aleksander and Amar. You made money from the beginning. And the guy who made everything possible got shit, $300.000.- and is being accused of all kinds of bullshit! I was in Sakakibara's office threatened with the big yakuza boss Mr Kim (some Korean yakuza) by Sakakibara, Hideki and Yukino were witnesses of all this, I was there with Mijatovic at that time, they wanted us to sign the
agreement with Fedor for two years! I told Sakakibara later it was his fault, because he sent yakuza after us, the promoter Kawamata from Bom Baye left the country and I did not got paid - a huge loss for me because
Sakakibara using yakuza. At the end Yakuza Mr Kim flee the country to Korea, Sakakibara was very smart selling his dead company footage to the UFC!! And Vadim and Appy got Fedor and did if Bas Boon did not exist anymore? Bas Boon was left with $300.000.- bills from flights, hotels and fighters who were not paid and Bas Boon had to pay this out of his own pocket. This is what really happened and I have the documents and mails to prove this.
Bas, seems like everybody owes you.
But I think that readers understand what kind of person you are, that your primary business is a fraud, you tried to make money of everything. You indeed did help me in the beginning: you provided me with several athletes and paid them, but you forget to mention that you got all the rights for the shows which I made while losing money, from 50k to 200k US$ on each show. And you were selling the video rights all over the world although we had an agreement to share all the profit from the rights on 50/50 basis. The series of events Russia vs World and others were sold all over the Globe.
I found my tapes in Free Record Shop which is the biggest media shop in the Netherlands. And they are still on sale there. You even managed to sell my proprietary rights to Boets, a Russian Martial Arts channel and make money on it. You cant deny it. And although we agreed to share all the profit 50/50 I have never had a cent off it.
I dont understand why you write this detective story and post it on internet 5 years later after the events had occurred. What is the meaning of it? I will never work with you anymore, you had two chances but you tried to cheat on both occasions. I simply dont work with such people. Everything you did for Fedor, you did for your personal profit.
Every reasonable person can understand that you are inadequate and your quotation that Fedor's management are crooks should be addressed to yourself.
Bas Boon embodies gossip epitome. Watch his next dirty answer. To understand what person he is, simply find anyone who speaks Dutch and check his multiple posts at the mixfight.nl forum.
Anyone whos sane would conclude from the last Boon interview that hes just a crook trying to make money off everyone he every touched. Just read his depiction of the aforementioned situation. Oh yeah, he was managing things here and there. He was even a secret manager, Miro worked on his behalf since Bas was afraid to ruin his relations with the partners, thus scheming behind Prides back. All he did was to make a profit out of others work.
Dont expect me to react on his so-called attacks, Im not going to boost his personality up.


Wel weer wat wereldwijde reclame voor mixfight.nl :D
Beetje name dropping, regelrechte bitchfight.
Best grappig om te lezen allemaal hoe dat wereldje van binnenuit eruit ziet.

delightone
03-10-2009, 20:38
Bas Boon for president

Stinkt het nou niet daar?



















Als je zo diep met je kop in zijn reet zit!!!

mokumnised
03-10-2009, 20:45
Stinkt het nou niet daar?




Als je zo die met je kop in zijn reet zit!!!

Right!!

Mijn maag draait er in ieder geval van om, echt misselijkmakend...Dacht dat die andere GGroupie erg was, maar het kan dus ng erger.

Benieuwd wanner hij misselijk van zichzelf word bah bah.

Pitbull.
03-10-2009, 20:48
The first dutch MMA movie, involving THE YAKUZA :D

doe daar hells angels, russische mafia, en een onschuldige(met een zachte g) hollander bij en je hebt een oscar nominatie te pakken! :pimp:

micha
03-10-2009, 20:50
ben jij ook een hells angel ILKO?

Pitbull.
03-10-2009, 20:51
is er trouwens iets mis met hells angel zijn?

micha
03-10-2009, 20:56
is er trouwens iets mis met hells angel zijn?

lijkt mij van niet toch?

Pitbull.
03-10-2009, 20:58
nee toch...

Wheelie
03-10-2009, 21:13
Wat ik begrijp uit de post van Bas is dat Simon ook heeft afgesproken dat Badr een MMA partij zou vechten, is dit wel waar ?

Hier is allang een keer een reactie op gekomen vanuit It's Showtime. De strekking daarvan was dat die deal er nooit geweest is, noch mondeling noch schriftelijk.
Dat was de reactie van It's Showtime, de reactie van Ron Nyqvist was dat die mondelinge afspraak er wel degelijk was.
Wie gelijk heeft laat ik in het midden aangezien wij het toch nooit kunnen weten.
Het is Simon's woord tegen dat van Ron Nyqvist

Hoe dan ook, Alistair heeft Badr verslagen op zijn eigen regels en die MMA partij hoef ik niet te zien aangezien Badr dan echt kansloos is.

jesselaar
03-10-2009, 23:03
Volgens mij was de vertaling bijna letterlijk correct. Ik snap overigens niet wat het niet vechten van Alistair in Amerika te maken heeft met jouw uitspraak dat M-1 "crooks" zijn. De redenen die jij denkt te hebben (en die dus nu opeens heel anders blijken te zijn) staan toch compleet los van Alistair?

Overigens, als er iemand is die altijd een grote mond heeft over aannames, is het Bas Boon. En wie is degene die in een interview aan een internationale site een joekel van een aanname doet (en het nog zelf toegeeft ook): Juistem, diezelfde Bas Boon.

De vertaling van jouw tekst naar een ander forum is namelijk niet gedaan door iemand uit het kamp van Simon Rutz. Waarschijnlijk denk je dat ik het was, maar zoals al eerder gezegd: ik was het niet, en als ik het wel was geweest, had ik het zonder blikken of blozen toegegeven.
Ik heb Simon hier net over gesproken en deze hele discussie is hij zich niet eens van bewust! Niemand uit zijn kamp heeft jouw woorden vertaald en ergens anders gepost.

[/b]




Weet je hoe ik bovenstaande noem: diefstal van vechters.
Je krijgt al 15% Bas, waarom dan nog eens 15% willen ontvangen van de organisatie? Dat geld hoort toch voor jouw vechters te zijn? Die jongens die er keihard voor trainen en knokken!
Dat verhaal over Semenov en Suloev is echt te schandalig voor woorden!

x2 en toen het uitkwam met miro wou bas niks tegen fedor zeggen maar apy en vadim hebben dat wel meteen gedaan daarbij is de vechter bij m1 gewoon bij de onderhandelingen en conference calls aanwezig ,ik ben benieuwd of dat bij gg ook zo is of dat ze van bas gewoon horen je krijgt bv 10000$
bas maak er een film van daar ben je veel beter in

A.F.
03-10-2009, 23:06
Bas is het zoooo voor zichzelf aan het opfokken in vechtsportminnend nederland... Of ligt het aan mij?

jesselaar
03-10-2009, 23:21
liever criminelen ,hellsangels ,yakuza ,en de russische mafia dan BAS BOON WAT KAN DIE MAN JANKEN

ICON
04-10-2009, 00:11
waarom kunnen we niet allemaal gewoon vriendjes zijn?

Pitbull.
04-10-2009, 00:31
waarom kunnen we niet allemaal gewoon vriendjes zijn?

ze vinden elkaar stommerds omdat ze niet samen kunnen spelen en samen delen..:whistling:

niels
04-10-2009, 01:03
ik vind het een boeiend verhaal tot nu toe, ben benieuwd hoe bas reageerd.

Perfectteamcindy
04-10-2009, 01:25
ZUCHT...
ik ben dat gezeik over Apy en M-1 zo beu beu beu he.
Feit is dat ik zelf heel erg tevreden ben over het werk dat Apy en m-1 doen.
Ik hoef maar een mailtje te sturen en ik kan trainen, eender wanneer!
dat is ook geen goed werk ofzo... ik vind dat proffesioneel. Maar ik kan fout zijn...
probeer wat minder zwart te spreken zou ek zo zeggen!

jesselaar
04-10-2009, 02:24
waarom kunnen we niet allemaal gewoon vriendjes zijn?
omdat bas jaloers is en zichzelf zo slim vind en andere een lomschool leraar of vleesboer noemt maar zelf het liefst altijd op de voorgrond staat ik moet ook altijd lachen hoe hij zn vechters na de partij naar de foto stuurd maar ik heb me kostelijk vermaakt want hij heeft wel humor .
en stiekum is het toch ook een FORUMWARRIOR

jesselaar
04-10-2009, 03:47
ik vind het een boeiend verhaal tot nu toe, ben benieuwd hoe bas reageerd.


dat duurt nog even het is denk ik nacht in thailand en dan is het niet lekker om aan je zwembad te zitten met je laptop .
want ik heb nog wel een paar leuke viese spelletje verhalen klaarliggen ik kan haast niet wachten

anoniem gg
04-10-2009, 06:12
Vanuit Rusland ontving ik net deze officiele reactie van Vadim Finckelstein.
De vet gedrukte stukken zijn de reacties op Bas Boon.



Bas Boon is as always in his style. But every reasonable person that has read this letter understands that Bas Boon is a dishonorable man because he always makes a mess and stirs up trouble (For example, the situation with PRIDE), he tries to have business everywhere, wants to make money of everything.
There is no single person in this world that would blame me for the dishonorableness towards my partners. If people try to cheat me I stop relations with these people because it means that they will do the same things in the future.
I dont like to walk in the mud but Bas Boon has forced me to answer those attacks concerning the situations that took place 5 or 6 years ago.
Well, lets start from the beginning.

What is wrong, in having business everywere? I did not force you in any atack, none of this was never reported back to Russia, because of a language problem, now with a new forum Valetudo.ru - Бои без правил (http://www.valetudo.ru), you feel attacked?

Boon: I never made an official statement about M-1, I did talk on the Dutch forum about my feelings towards M-1 and some forum guy made a translation (out of context) of a part of the post and put it on several foreign forums. Vadim, you know that I always have the best fighters for your shows, Darrel Gohlar, Fatih Kocamis, Chalid Arrab, Allistair Overeem, Paul Cahoon
Bas Boon really helped me in the beginning, it was my first experience and I needed advice. But those famous fighters he named back ten were just students, their fees were around $1000. Back then they were nothing special to speak of and Bas Boon was happy to put them in any event.
The fighters were paid by me so were the flights and I HELPED WITH PRODUCTION, YOU TALK ABOUT A LOT MORE MONEY THEN $1000.-

Boon: I tried to help the first M-1 promotions/events in Russia, I helped with the Cage and matchmaking and lightning.
But you forgot to mention that you didnt do it free of charge. You got the broadcasting rights etc.
Same as before I spend a lot of money and made a business deal, whats wrong in optaining the braodcast rights? You saved money if flights, were I heared later that in some occations Appy Echteld ask you money for flights to and you did not know that I also was paying this, nice partner you have!


I did the first Cage Fight in Holland in Emmen in 1996.
Thats true. And after that tournament the cage was banned in the whole Europe

Yes, politics, what can I say, wrong moment in time!

I made a business deal regarding all M-1/Red Devil rights for bringing fighters and helping producing the shows.
Yes, I had that agreement with you in order provide my athletes with fights. And you got 10% of their fees when you found the fights for them.

Thats called a business deal


I put Amar Suleov en Semenov in the UFC for a lot of money (at that time it was a lot of money).
You made this fight indeed, got 10% or it, but you forgot to tell about how you deducted money from their fees and told us that it was an American additional tax deduction. Then I found out from the Americans that there should be no taxes, the fees were paid netto. You put your hands into the guys pocket although you already got your 10%. It was the first issue and then I was planning to stop any business relations with you.


Bullshit and you know it, original every foreign fighters has to pay to the taxin USA (if this is not done by the promotor, its illegal by the promoter and when it is leggal the fighter have to pay a lot more tax in his won country, depending on the treatment of the country) , the fighters gets a check and they have to pay the money to you, there was no cash ivolved. I have ask Appy that I had a way with my company to get 20% of this back if we could have the money paid cash. I told him we could devide this, that I will fill in the papers with the tax as a loos. I have devided this money with Appy and nobody was heart becuase of this.
In my understanding Appy told this to you Mr vadim as a partner and evt to the fighters (I do not speak Russian) they had to pay the money regardless.
It so happens that I have a witness Mr Marc de Weerd and yourself came with this story with Appy to my office. Then I explained that I shared this money with your partner Appy. Appy then came with a strange story that he still had to pay a lot of cast like flight tickets and crap and that he used the money for that?
Strangley enough you believed your partner and we kept working together. So again if you make an accusation , tell the whople story!

I introduced you to my long time business partner where you went with fighters to Brazil for fight events.
Perhaps you forgot at whose expense they would participate. The deal was that I provide the fighters and in return gain the television rights to broadcast those events in Russia.
It does not matter what the deal was, I was not there, I just wrote that I introduced you to my bussiness partner!

I brought Appy to Japan on the cost of Golden Glory (I paid for that trip to Japan, hotels flights, everything as we were business partners in promoting fight events).
M-1 Global didnt exist at that time and Apy didnt work for it.

Hahahaha, M-1 existed and Appy and you were partners, I have a written contract to prove that, your memeroy is getting blurry!

The only thing Appy ever did, he gave a business card of yours/red devil to Fedor on that trip to Japan.
He didnt give any visit cards to Fedor. He just flew in the same airplane as Fedor and asked him if he wants to talk to me. Fedor said yes and gave his phone number. Anyway, at that time Fedor just started his career, world of MMA was very small in Russia, everybody knew each other and it wasnt a big deal to find his phone number.

Appy story is different, he told me he gave me that business card on that trip, I do not recall fedor being in the plane on our way back from Japan to Holland, I was in the same plane!


I can send you all the emails I have from you regarding my help in signing Fedor, as Fedor did not want to leave Pogodin, his manager. Finally, I sent you an e-mail regarding Fedor's title fight bonus $50.000 for the Pride title and that all fighters (I had a lot of contracts with GG fighters with Pride at that time Semmy, Heath Herring, Alistair, Valentijn....) they all got the same term in their contract with Pride , if they would fight for a belt and win they would make an extra $50.000.-. I was very smart sending an email to Pride and asking them if this term was for all fighters who fought for a belt, they said yes and I forwarded you this mail. I told you: ask what Fedor got for his title fight and you told me $4000.
Fedor understood that he was cheated. You just helped us expose deception of Pogodin, but you didnt do it for free. You wanted to make money off Fedor. This deception would be disclosed sooner of later anyway.

We were all partners, what do business partners do, they make money Vadim, do you sell your meat for free or give this to charrity?

You wanted a better contract for Fedor and I made sure Fedor got almost 4 times more money than before fighting with Pride. Fedor went from $30.000 to $115000 - for four fights. And I got his brother a contract as well and Amar Suloev. You, Apy and myself agreed: that I would be on the management contract of Fedor, but I put Mijatovic as I could not be mentioned on this management agreement. At that time I would get serious problems with Pride. If they know I brought their champion to their enemy, you can imagine it would hurt my business relationship with them. You guys agreed with this and understood the situation. Mijatovic would act on my behalf and everybody agreed! Further more - I had the Japanese people to fly to St Petersburg including myself. I had problems with Stefan and Semmy with K-1 and could not afford more problems with Pride.
At that time Fedor had already made his decision to work with me as his manager. He had two more fights for PRIDE. I looked through the contract signed by Fedor and found out that he was free to move to another organization as there was no exclusivity clause. And I sent you a copy of the contract. After that you came to Saint-Petersburg to sign a deal with Inoki Bom Baye, you took Miro and that Japanese guy representing Inoki Bom Baye. You were involved in co-promotion of this show as you wanted to make money of everything, thats why you made Miro represent you and hid behind his back. In case of problems Miro would be left with problems, not you. We worked off that New Years Eve, we got out fee. The rest was your own problem with Japanese organizers that wasnt our business.

Vadim, you bring yourself in a whole lot of troubles, the contract of Fedor was valid till October or November 2004 from Pride (I have the original new contract and the mails were Pride goes off about this). I was the one who found a loopwhole in the contract as the fighter Fedor never signed the contract, but Pogodin did. Therefore the contract was invalid, later Pride would made an official statment (sure to find on the internet) waving for Tv and the internet they had a contract with Fedor. You yourself and Appy called them liars and I explained you this is the way these people work. I did not took nobody, Miro called me from Japan (who I knew briefly from as manager from Cro Cop) he knew I was having problems with K-1 (Semmy and Stefan were out of the GP becuase of contract problems) and that Pride was not honering my contracts with them as well as soon they found out I had beef with K-1.


Now, you also know that Cro Cop was paid to not fight on NYE at the Bom Baye show (Pride arranged this, he was paid to get injured) and that this was the reason for me trying to save the show by getting Fedor to fight - even with an injured hand. I arranged a pro wrestler for him to fight for almost 4 times more money than he ever made with Pride! The contract was also for 4 fights
You were one of the event organizers, it was your own risk.

We were unlucky with the "war" in Japan as all three promotions/ companies K-1, Pride and Bom Baye were doing a New Years Eve show at the same time (this never happened before). Behind the scenes in Kobe that 2003 NYE fight night, I had many yakuza threats as well as Miro Mijatovic. Finally the yakuza was pressing Kawamata (the promoter) to pay 1 million for Fedor to Pride and another million to the Yakuza (I guess his Pride went up again). The result was that the promoter Kawamata left Japan and took whatever money he could get with him.
Looks like a gang movie. Ive never heard the names you mentioned. Probably you simply messed up since you wanted to get money everywhere from everyone. I was far from these cobwebs. I was Fedors manager and acted according to the contracts signed.


There was some cash money and I told Miro to pay you guys with this cash money as I would wait for the wire transfer, which never came. Till today I lost more the $300.000 with this shit. I then made a deal with Miro that all money made from Fedor should be paid to me, as I needed my payment for my fighters which I
advanced. In the beginning I wanted to share my money with him as he spoke Japanese and was a good lawyer, but I knew him as long as you guys did, I met him in St Petersburg!
You were one of the organizers. So why would you blame the fighter? We got our money for the work and the rest was not our business.

anoniem gg
04-10-2009, 06:32
[QUOTE=Wheelie;812101]Vanuit Rusland ontving ik net deze officiele reactie van Vadim Finckelstein.
De vet gedrukte stukken zijn de reacties op Bas Boon.

VADIM: Bas Boon is as always in his style. But every reasonable person that has read this letter understands that Bas Boon is a dishonorable man because he always makes a mess and stirs up trouble (For example, the situation with PRIDE), he tries to have business everywhere, wants to make money of everything.
There is no single person in this world that would blame me for the dishonorableness towards my partners. If people try to cheat me I stop relations with these people because it means that they will do the same things in the future.
I dont like to walk in the mud but Bas Boon has forced me to answer those attacks concerning the situations that took place 5 or 6 years ago.
Well, lets start from the beginning.

BAS BOON:What is wrong, in having businesses every where. I enjoy challenging myself in different areas of business, writing, movies ect. I have not attacked you I have only stated the truth, yes it was a few years ago but none the less the truth should be known. At that time there was not a forum like Valetudo.ru - Бои без правил (http://www.valetudo.ru) or a way to inform the media in Russia of what was going on , now with this in the media in Russia you feel obliged to respond Do you feel you are being attacked and why?
Boon: I never made an official statement about M-1, I did talk on the Dutch forum about my feelings towards M-1 and some forum guy made a translation (out of context) of a part of the post and put it on several foreign forums. Vadim, you know that I always have the best fighters for your shows, Darrel Gohlar, Fatih Kocamis, Chalid Arrab, Allistair Overeem, Paul Cahoon

VADIM:Bas Boon really helped me in the beginning, it was my first experience and I needed advice. But those famous fighters he named back ten were just students, their fees were around $1000. Back then they were nothing special to speak of and Bas Boon was happy to put them in any event.

BAS BOON: Some of the fighters were not so famous back then I could see their potential. ( Fatih Kocamis and Chalid Arrab became M1 European and world Champions, just to name a few) All of the fight purses, the production and flights were paid by me, so we are talking about a lot more money than a couple thousand dollars. Boon: I tried to help the first M-1 promotions/events in Russia, I helped with the Cage and matchmaking and lightning.

VADIM: But you forgot to mention that you didnt do it free of charge. You got the broadcasting rights etc.

BAS BOON:I spend a lot of money per event and made a business deal, whats wrong in getting the broadcast rights? You saved money on flights, fight purses and production (I made that deal with your partner Appy, that I also would cover the flights, they were charged on my credit card) and M1 did not have to pay for some fighters, production (or very little), later I found out Appy Echteld received money from you for flights) I did not know at the time of paying for the flights that later Appy would go and ask you for flight money that had been paid already.

I did the first Cage Fight in Holland in Emmen in 1996.

VADIM: Thats true. And after that tournament the cage was banned in the whole Europe

BAS BOON: Yes, politics, what can I say, wrong moment in time! In the beginning the UFC was only in two states, times change!

I made a business deal regarding all M-1/Red Devil rights for bringing in fighters and helping producing the shows.

VADIM: Yes, I had that agreement with you in order provide my athletes with fights. And you got 10% of their fees when you found the fights for them.

BAS BOON:Thats called a business deal

VADIM: I put Amar Suleov en Semenov in the UFC for a lot of money (at that time it was a lot of money).
You made this fight indeed, got 10% or it, but you forgot to tell about how you deducted money from their fees and told us that it was an American additional tax deduction. Then I found out from the Americans that there should be no taxes, the fees were paid netto. You put your hands into the guys pocket although you already got your 10%. It was the first issue and then I was planning to stop any business relations with you.


BAS BOON: So very not true. If you do your research you will know that every fighter has to pay tax in the USA or in his own country (if this is not done by the promoter, it is illegal by the promoter and when it is legal, the foreign fighter has to pay a lot more tax in their own country, depending on the treatment countries have, for example Japan they pay the promoter pays the withholding tax on top of the fight purse), the fighters get a check (not cash as the early pride days) and they have to pay the money to the manager, there normally was no cash involved. I have told Appy that I had a way with my company to get 20% of this tax back, if we could receive the money in cash (which was done as a favour). I told him we could divide this fifty fifty. This was completely legit and would be shown to all parties with the paperwork and the tax, Appy did nothing just received half. I have divided this money with Appy and nobody was hurt because of this.
In my understanding Appy told this to you Mr Vadim and shared this to you as a partner and to the fighters (I do not speak Russian so I dont know) the fighters had to pay the tax money regardless.
It so happens that I have a witness Mr Marc de Weerd and yourself came with this story with Appy to my office. Then I explained that I shared this money with your partner Appy. He then came with a strange story that he still had to pay a lot of cost from the last show, like flight tickets and crap and that he used the money for that?
Strangely enough you believed your partner and we kept working together. So again if you make an accusation, tell the whole story! My story makes a lot of sense even without the witness, why would you continue to work with me, if I am not speaking the truth? For me the biggest riddle is that you kept/keep working with Appy, after this shit came out! Appy has hidden travel expenses not mentioned to you? Then Appy is mentioned getting caught on tape (with threats where Russians are named), but you still work with him? Then Appy gets a strange UFC offer for Gerard Mushashi, which Joe Silva said never happened, but you still work with him?
Does Appy have a secret tape of you with some important scandal hanging above your head, every time he makes a mistake you seem quite forgiving?

I introduced you to my long time business partner where you went with fighters to Brazil for fight events.

end of part 1

anoniem gg
04-10-2009, 06:33
part 2

Perhaps you forgot at whose expense they would participate. The deal was that I provide the fighters and in return gain the television rights to broadcast those events in Russia.
It does not matter what the deal was, I was not there ( I was not part of that business deal. I introduced you to someone. The rest was up to you to work a deal to your liking/everybodys liking), I just wrote that I introduced you to my business partner, which I did!

I brought Appy to Japan on the cost of Golden Glory (golden Glory paid for that trip to Japan, hotels flights, everything as we were business partners in promoting fight events).
M-1 Global didnt exist at that time and Apy didnt work for it.
M-1 ,later the word Global was edited, I even have a contract where it is said we agreed we always would divide our earnings from the work of Golden Glory for Appy/Vadim. It is described like this: M-1, 2h2h, To cold To hold or whatever name not mentioned or will be invented, thats what mentioned in the contract signed by Appy and Vadim. Check your paperwork (the name Global was added later ) and Appy and you were partners, I have a written contract to prove that, I already produced the official K-1 offer from FEG and I will produce this agreement as well, signed by the both of you!

The only thing Appy ever did, he gave a business card of yours/red devil to Fedor on that trip to Japan.
He didnt give any visit cards to Fedor. He just flew in the same airplane as Fedor and asked him if he wants to talk to me. Fedor said yes and gave his phone number. Anyway, at that time Fedor just started his career, world of MMA was very small in Russia, everybody knew each other and it wasnt a big deal to find his phone number.

Appys story is different, he told me he gave your business card to Fedor in the locker room backstage of the event in Japan. I do not recall Fedor being in the plane on our way back from Japan to Holland, I was in the same plane! And I was the one who told Appy and you that Fedor was the best fighter on the planet, I already talked about how good Fedor was with Monty Cox (who told me how amazing Fedor was when he fought at Rings Japan) long before you ever heard of Fedor. I even talked with Pogodin about a movie and an instructional series with Fedor before all the problems started and before we took over his management. So, the champion of Pride was not known? Our deal was worldwide and Japan is a bigger market, I took the champion with the belt from Pride with an existing contract and put him in a rival show! I explained to you and Appy that there were obvious problems with this situation (do you think Sakakibara liked the fact that just after making sure Mirko Cro Cop would not fight the main event, that I took his champion away as a replacement) Now you say they were not your problems?


I can send you all the emails I have from you regarding my help in signing Fedor, as Fedor did not want to leave Pogodin, his manager. Finally, I sent you an e-mail regarding Fedor's title fight bonus $50.000 for the Pride title and that all fighters (I had a lot of contracts with GG fighters with Pride at that time Semmy, Heath Herring, Alistair, Valentijn....) they all got the same term in their contract with Pride , if they would fight for a belt and win they would make an extra $50.000.-. I was very smart sending an email to Pride and asking them if this term was for all fighters who fought for a belt, they said yes and I forwarded you this mail. I told you: ask what Fedor got for his title fight and you told me $4000.

Fedor understood that he was cheated. You just helped us expose deception of Pogodin, but you didnt do it for free. You wanted to make money off Fedor. This deception would be disclosed sooner of later anyway.
We had a contract over a period of 5 years plus, I know when I help people advance in the industry, this could come back at you in a bad way (I had those experiences in the past) people forget what you do for them especially when large amounts of money are involved. They forget they have to share when the money becomes serious, yes I wanted to get paid for my services, we signed a business deal. I just helped him to get exposure??? Like that is not a big deal?

We were all partners, what do business partners do, they make money Vadim, do you sell your meat for free or give this to charity?

You wanted a better contract for Fedor and I made sure Fedor got almost four times more money than before when fighting with Pride. Fedor went from $30.000 to $115000 - for four fights. And I got his brother a contract as well and Amar Suloev. You, Apy and myself agreed: that I would be on the management contract of Fedor, but I put Mijatovic as I could not be mentioned on this management agreement. At that time I would get serious problems with Pride. If they knew I brought their champion to their enemy, you can imagine it would hurt my business relationship with them. You guys agreed with this and understood the situation. Mijatovic would act on my behalf and everybody agreed! Further more - I had the Japanese people to fly to St Petersburg including myself. I had problems with Stefan and Semmy with K-1 and could not afford more problems with Pride.

At that time Fedor had already made his decision to work with me as his manager. He had two more fights for PRIDE. I looked through the contract signed by Fedor and found out that he was free to move to another organization as there was no exclusivity clause. And I sent you a copy of the contract. After that you came to Saint-Petersburg to sign a deal with Inoki Bom Baye, you took Miro and that Japanese guy representing Inoki Bom Baye. You were involved in co-promotion of this show as you wanted to make money of everything, thats why you made Miro represent you and hid behind his back. In case of problems Miro would be left with problems, not you. We worked off that New Years Eve, we got out fee. The rest was your own problem with Japanese organizers that wasnt our business.
You seem to forget that we had a business agreement that all your fighters Golden Glory would receive money and we would manage together that we were your business partners, I do not speak Russian, so I do not know what you told Fedor (you should have told him the truth, that we were all working together, Golden Glory was a huge name then and still is, it was also for Fedor an advantage to know that serious and experienced people would be doing his management). Thats what business partners do. You decided that when I finally did all the work and Fedor wanted to sign an agreement (which I also provided), it was you doing the business with Fedor, not us??

First of all Miro did not represent me at that time, I made a written contract signed by you and Appy not Miro.
I was not the promoter of Bombaye, Miro acted as a representative from Kawamata (the promoter) Miro was still managing Cro Cop. At that time he was not even mentioned as manager it was an idea we had. This was done later when all the yakuza shit happened in Kobe Japan. The man Miro who moved his family out of Japan because of serious yakuza problems, because I exposed Fedor whom was cheated and came with Miro with a proposal with almost 4 x more money)? The man who I ask: pay the Russians first as the relationship between Fedor and Red Devil is just three weeks old? The man who still has to pay me money, not to mention $300.000K from Kawamata? Try to find the tapes or broadcasting and see if I am mentioned as a co-producer? I wanted to be co-producer, but never got that title, I got a nice unpaid bill of $300.000.-. Business partners should also share losses and solve problems together, if something goes wrong, but then your mentality is that you do not have nothing to do with this?
Miro (on behalf of the promoter Kawamata) paid me $50.000 the day after the fight and another $60.000 a few months later out of his own pocket!
You and Appy were my partners, it was our business, but you were the one who did not get the headache and did not want the headache. Then you would say your Dutch language is no so good, or your English is not so good!

anoniem gg
04-10-2009, 06:34
part 3 last part

Vadim, you bring yourself in a whole lot of troubles, the contract of Fedor was valid till October or November 2004 from Pride (I have the original new contract and the mails were Pride goes off about this). I was the one who found a loophole in the contract as the fighter Fedor never signed the contract (the contract was many pages in English and your English is not that good, remember), but Pogodin signed the contract. Therefore the contract was invalid (Fedor did not sign himself directly with Pride), later Pride made an official statement (sure to find on the internet) waving a fake contract for TV and the internet stating they had a signed contract with Fedor (forging Fedors signature). You yourself and Appy called Pride liars (when Sakikibara was waving for TV his contract with Fedor where Sakakibara told the press Fedor signed this himself) and I explained to you this is the way some of these people work.

Miro called me from Japan (who I knew briefly as Cro Cops manager) he knew I was having problems with K-1 at the end of 2003 (Semmy and Stefan were out of the GP because of contract problems) Miro also knew that Pride did not respect my contracts with them as soon Pride found out I had beef with K-1. Miro came with the proposal for Bombaye and we all benefited from this, when later the problems came it was agreed he would do the business in Japan as a manager (not a producer) between you and Miro. Yes Miro paid me the money he received for those services to me, to pay me back for the lost of the Bombaye show, it was all done by bank transfer and there was nothing out of the ordinary.

What you did was the other way around, you tried to use Miro to break free from a valid signed contract you had with me. Reading the above you would never of had Fedor, if it was not for my work. Instead of feeling sorry for Miro, you accused him and me (people loosing a big amount of money to get you where you are today). Miro spoke perfect Japanese and English and was a good lawyer, he was the best contact you could of have. He got screwed with Mirko Cro Cop himself by Pride and I am sure he used Fedor as leverage to get his payments they still owed him (like you guys did because of your huge loss in the Ahoy promotion when Fedor fought for $150.000 less in a Pride show , when there was a much bigger offer from K-1 on the table, I produced proof of this). I dont blame Miro for leaving the country with his family or turning his back to the fight industry, the guy went through hell!

When on Nye 2004 Sakakibara start telling lies because we did not want to sign a long term deal, you and Appy accusing everybody of betrayal without investigating/ researching the situation. You used the person Sakakibara from Pride (who you and Appy both called lairs, when Sakakibara was waving with his so called signed contract were he forged the signature of fedor) to break away from Miro, but the person who did everything for you and had a written agreement with you, you put in the same category?

The only reason why you are forced to come with a reply, is that the truth is coming out, because other Russian translators are translating exactly what is written and how thing went.
A good example is the mail I sent you explaining my side of the story. I sent this mail privately, but instead of answering me privately. This didnt have to be made public this was your choice!! You put a small translation on your M-1 site, with the head lines, that I made excuses to you???
This is why you have to urge to reply.
Lets see how Fedor feels if he knows that he played Santa Claus and fought for $150.000 less (because you guys used Fedor as a leverage to have Pride pay your bills for the losses of the disaster show in Ahoy Rotterdam Holland)

anoniem gg
04-10-2009, 06:48
omdat bas jaloers is en zichzelf zo slim vind en andere een lomschool leraar of vleesboer noemt maar zelf het liefst altijd op de voorgrond staat ik moet ook altijd lachen hoe hij zn vechters na de partij naar de foto stuurd maar ik heb me kostelijk vermaakt want hij heeft wel humor .
en stiekum is het toch ook een FORUMWARRIOR

GREAT MINDS ARE ALWAYS FEARED BY LESSER MINDS

Quote by: ALEISTER CROWLEY (was een mason "vrijmetselaar")

anoniem gg
04-10-2009, 06:54
poeh. Dat over semenov bas 10% in eigen zak stak en zei dat het belastingen waren is ernstig.

verder beschuldigingen:

Bas kreeg nog eens 15% extra van pride naast zijn contractuele fee

De 50/50 deal voor de uitzendrechten waar vadim nooit iets van zag.

??????
Iconian, waar lees je dat ik 15% extra kreeg?
Verder hebben alle GG vechters netjes een contract met de promoter en staat daarin hoeveel ze aan het management afdragen.
Dus niet net als Pogodin een contract met een organisatie en dan als mangement een contract met de promoter.
Ik verdien ook goed aan TV contracten die ik afsluit en andere deals (aanbrengen van promoters, films etc), de vechters hebben direct een contract met de organisatie!
Waarom denk je dat vechters als Kharitonov en Karaev naar Golden Glory zijn gekomen?

micha
04-10-2009, 07:01
Dus Fedor draait op voor de kosten van een mislukt gala in Rotterdam? Damn ik hoop dat hij dit nou weet.....

iconian
04-10-2009, 08:42
[QUOTE=basboon;812439]??????
Iconian, waar lees je dat ik 15% extra kreeg?

Ene Vadim Finkelstein zei dat?


"And if you are so honest and decent person could you please explain the following:
After Inoki Bom Baye we signed a contract with PRIDE for 3 fights. We worked off those fights and paid you and Miro your fees. But after that Sakikabara told me that you got additional 15% from PRIDE. How come? And thereafter when I found out that you cheated me one more time, I broke up any relations with you."

simtekf1
04-10-2009, 10:31
Omg, ik zou me echt kapot schamen als ik zo'n manager had als BaBoon.
Hou je lekker bezig met je werk en hang niet die hele vuile was buiten want je hebt jezelf er mee.

anoniem gg
04-10-2009, 10:48
[QUOTE=basboon;812439]??????
Iconian, waar lees je dat ik 15% extra kreeg?

Ene Vadim Finkelstein zei dat?


"And if you are so honest and decent person could you please explain the following:
After Inoki Bom Baye we signed a contract with PRIDE for 3 fights. We worked off those fights and paid you and Miro your fees. But after that Sakikabara told me that you got additional 15% from PRIDE. How come? And thereafter when I found out that you cheated me one more time, I broke up any relations with you."

Dit gaat over die Sakakaibara die door Vadim en Appy en mijzelf met Fedor, wuivend met een nagemaakt contract als leugenaar werdt ontmaskert, je bedoeld die Sakakibara?
Die yakuza gebruikte die eerlijke man?
Diezelfde die een mail stuurt naar Miro met een voorstel hoe hij zelf de verdeling kan maken van het nieuwe bedrag wat wat werdt geboden voor Fedor(gewoon poging tot omkoping in zwart en wit) een contract van twee jaar voor 4 gevechten per jaar, wij wilden per gevecht (dat overleg ging per telefoon in woon niet in japan, ik briefde dat door naar Appy en Vadim).
En we hebben het nu over Mijatovic niet Bas Boon, dat is nogal een groot verschil. Mijatovic ontving geld in Japan niet ik.
Nergens stond op die overschrijvingen overigens waarvoor die bedragen waren (Miro heeft ze mij laten zien, want ik wou ook weten wat er aan de hand was) het kon goed het percentage nog zijn wat hij van Cro Cop tegoed had, die op elke show vocht waar Fedor ook vocht of iets wat hij had afgesproken nadat Mirko van hem door toedoen van Sakakibara was afgepakt, hij zal fedor wel als leverage hebben gebruikt en weet je wat: ik neem hem dat niet eens kwalijk als hij dit zou hebben gedaan!. Het is het woord van Sakakibara (die nu ineens wel de waarheid spreekt omdat het de heren uitkwam) die nu ineens (omdat Miro niet wou ingaan op zijn omkopingspoging) met modder ging gooien. Die modder werdt door Appy en Vadim ontvangen om die gelijk in het gezicht van Miro te smeren en naderhand kreeg ik ook nog een portie!
Bedankt voor de beste vechter ter wereld, nee jij krijgt niks!
Overigens was er geen eerste keer van bedrog, het was Appy die gewoon niet had gedeelt met zijn partner. Luister in America is alles publiekenlijk, die vechters kunnen gewoon zien wat ze krijgen , op die contracten stond gewoon ook hoeveel er moest worden afgedragen. Als je dan komt en je zegt iedereen verdient 10% meer als we het zus en zo doen en Appy gaat akkoord. Hij is erbij als het geld wordt ontvangen en hij krijgt gewoon waar we mee akkoord zijn gegaan. Als je dan achteraf een verhaal moet horen dat hij dat heeft verekend met nog openstaande kosten van een gala en niks tegen zijn partner heeft gezegd, wie is er dan een bedrieger!

anoniem gg
04-10-2009, 10:56
Bas noemt ook de poging tot liquidatie van Riny, toch een van de zakelijke partners van Simon en bovendien een hells angel.

Ahum, ik heb nooit over Riny gesproken in geen enkele post, ook niet over zakenlijke partners van Simon die hells angels zouden zijn?
Ik heb gezegd dat ik het Rutz kamp ervan verdenk dat ze dat stuk vertaald hebben, omdat ze beef hebben met Appy (dat was te beluisteren op die tapes), ik noemde een forum warrior van het Rutz camp een clown die ik ervan verdacjt (dus niet zeker weet).
Ik denk niet dat Rini die jij noemt en hells angels het jouw in dank afnemen dat jij een vergelijking maakt met een clown?
Maar goed jij heb Insider als naam, dus je zult wel meer weten van de zaak, vertel?

Love Peace

VR
04-10-2009, 11:21
Bas, je zal vast gelijk hebben over bepaalde zaken, van mijn part over alle zaken, maar hoe je je presenteert, is echt een zielige vertoning.

Mephisto
04-10-2009, 11:31
GREAT MINDS ARE ALWAYS FEARED BY LESSER MINDS

Quote by: ALEISTER CROWLEY (was een mason "vrijmetselaar")

Ah... Crowley, occult, alchemist, bergbeklimmer en satanist. Hij noemde zichzelf graag het Apocalyptische Beest of Baphomet.

Nu werd Baphomet vereerd door de Tempeliers, de grondleggers van de moderne vrijmetselarij, met de gedachte dat Baphomet zich volgens een bepaalde versleutelcode laat vertalen tot Sophia, de Griekse godin van de wijsheid. De Tempeliers bedoelden zeer zeker niet het Apocalyptische Beest (Boek der Openbaringen) met Baphomet en de vraag is dus of het occultisme van Crowley valt onder de noemer vrijmetselarij.

Wat zeker is dat hij al tijdens zijn leven, zelfs door zijn moeder, werd omschreven als het vleesgeworden kwaad, ik vind je keuze om juist hem te quoten dan ook zeer interessant Bas.

luistertip: Mr. Crowley van Ozzy Ozbourne, kijktip: Chemical Wedding en kijk eens wat er gebeurd als je zijn voornaam intypt in google ;)

Mephisto
04-10-2009, 11:33
ps: weer anderen denken dat Baphomet een verbastering is van Mahomet, oftewel de Franse naam voor Mohammed de Profeet...

anoniem gg
04-10-2009, 11:42
Omg, ik zou me echt kapot schamen als ik zo'n manager had als BaBoon.
Hou je lekker bezig met je werk en hang niet die hele vuile was buiten want je hebt jezelf er mee.

Beste Simtekf1

Ik ben aan het werk.

Viereneenhalf jaar hoor ik niks er wordt gedaan alsof ik niet besta. Ik heb een aantal pogingen ondernomen omdat van hun kant werdt geprobeert de zaak goed te maken (bezoek van Appy aan mijn partner). Een ene J. zou twee stukken grond geven in het buitenland als compensatie, diezelfde J had ook tonnen verlies in het Ahoy verhaal. Maar uiteindelijk ging het allemaal niet door want de connectie van J was ervandoor en hijzelf kwam in detentie te zitten.
Maar hij loopt er nu wel bij M-1 en krijgt zijn geinvesteerde geld terug, terwijl hij toch echt later in de rij stond. En als het verhaal niet klopte waarom dan dit gebaar? Misschien wou J iedereen wel tevreden houden of dacht hij dat samenwerking beter was of wilde gewoon dat de zaak werdt opgelost, wat ook beter was geweest.
Ik heb in Monaco vorig jaar Vadim ontmoet en probeerde een gesprek aan te gaan over die onafgewerkte zaken. Ik hoorde alleen, nu andere situatie en ik niet begrijp?

Uiteindelijk kom ik op het idee door het vertaalde stuk van mix fight op het UFC forum(bedankt nog daarvoor)om het forum te gebruiken.
Maar eerst bel ik na aanleiding van een telefoontje Vadim op, ik had Appy toen nog gezegd nadat hij mij belde: ja, ik had dat beter misschien niet zo moeten formuleren op het forum, maar ja onafgewerkte zaken en frustraties, afijn ik beloofde Appy, Vadim te bellen er gebeurde in ieder geval weer iets.
Ik belde Vadim, vertelde hem wat er aan de hand was en wat het Golden Glory management dwars zat en hij vroeg de hele tijd of ik hem een mail wilde sturen met excuses. Ik heb toen gezegd dat ik een mail zou sturen met informatie zoals het Golden Glory management het zag.
Die kant was best een lange mail en ik dacht oprecht dat we hieruit konden komen en dat er eindelijk eens wat ging gebeuren.
Helaas kom ik door "jawel" mixfight notabene er achter dat er een beknopte eigen vertaling van die persoonlijke mail aan Vadim op het Russische M-1 forum staat, waar ik het excuus zou hebben aangeboden aan Vadim?

Toen heb ik netjes een mail gestuurd naar Vadim dat het niet zo een goeie vertaling vondt en dat ik de brief wel op een aantal forums zou plaatsen, zodat mensen daar zelf een vertaling op los konden laten (ik begon die forum waarde te zien) en de waarheid konden lezen over wat er echt was gemailt.
Uiteindelijk lijdt dit tot een response van Vadim, niet in mijn mailbox maar publiekenlijk op een forum. En dat is goed want nu kan iedereen zien dat het wel allemaal mijn werk is geweest.
De enigste reden dat Vadim (zoals hijzelf schrijft hij voelt zich aangevallen?) een antwoord geeft is dat hij bang is voor zijn imago en dat Fedor dingen leest in het Russisch, die zijn relatie met hem kunnen verstoren. En dat is precies de reden waarom ik het hele verhaal post op een publiekenlijk forum, er komt antwoord en ik heb daar jaren op moeten wachten!

Verder ben ik samen met hele management van Golden Glory teleurgesteld over dat de zaken niet zijn afgehandeld en hoop dat dat eerdaags gewoon netjes gebeurt.

Over dat verhaal met Alistair en Badr, er is door mij in Japan om misverstanden te voorkomen vooraf een persconferentie gegeven waarom en op welke voorwaarden wij de partij hadden geaccepteerd (er was gigantisch veel press). Toen alle vechters op een rij zaten en er werden vragen gesteld, kwam Alistair aan de beurt en die herhaalde hetzelfde, een deal van twee gevechten, eerst op K-1 regels en dan op MMA regels. Er is niks maar dan ook niks van gezegd door Badr die drie stoelen verderop zat en daarna aan de beurt was dat die deal niet zo was afgesproken. Ook vertelde Badr zelf aan Alistair na de partij dat ze dit alleen hadden gedaan om ons uit de tent te lokken. Ook in het interview (de pers vroeg Badr zelfs naar dat tweede gevecht op MMA regels, dat wisten ze immers uit de mond van Alistair voor de partij en mijn persconferentie) na het gevecht onkende Badr het niet maar zei hij alleen dat hij een K-1 vechter en dat die MMA partij er niet kwam hij vocht alleen K-1, ze zullen ongetwijfeld ergens te vinden zijn op het net!


Jesseseseselaar, I Love Ko's, Insider, Appy, Vadim, J, Simon........ ik hou van jullie allemaal het is niks persoonlijks! We worden allemaal een dagje ouder en zijn mischien daardoor wat meer prikkelbaar. We reageren soms met emoties en niet met verstand!
Iemand poste al dat het even duurde voordat ik reageerde omdat ik in Thailand was en hij had gelijk, ik lag heerlijk te slapen om daarna een sprintje te trekken over een wit strand.
Ik moet nu weer een paar dagen gaan reizen (ja, ik werk ook in Thailand) en ik wil de moderatoren ook geen overuren laten maken of de server van mixfight weer overbeslasten en vele forumwarriors slapenloze nachten bezorgen.

Het zijn maar woorden!

Love Peace

jesselaar
04-10-2009, 15:14
Beste Simtekf1

Ik ben aan het werk.

Viereneenhalf jaar hoor ik niks er wordt gedaan alsof ik niet besta. Ik heb een aantal pogingen ondernomen omdat van hun kant werdt geprobeert de zaak goed te maken (bezoek van Appy aan mijn partner). Een ene J. zou twee stukken grond geven in het buitenland als compensatie, diezelfde J had ook tonnen verlies in het Ahoy verhaal. Maar uiteindelijk ging het allemaal niet door want de connectie van J was ervandoor en hijzelf kwam in detentie te zitten.
Maar hij loopt er nu wel bij M-1 en krijgt zijn geinvesteerde geld terug, terwijl hij toch echt later in de rij stond. En als het verhaal niet klopte waarom dan dit gebaar? Misschien wou J iedereen wel tevreden houden of dacht hij dat samenwerking beter was of wilde gewoon dat de zaak werdt opgelost, wat ook beter was geweest.
Ik heb in Monaco vorig jaar Vadim ontmoet en probeerde een gesprek aan te gaan over die onafgewerkte zaken. Ik hoorde alleen, nu andere situatie en ik niet begrijp?

Uiteindelijk kom ik op het idee door het vertaalde stuk van mix fight op het UFC forum(bedankt nog daarvoor)om het forum te gebruiken.
Maar eerst bel ik na aanleiding van een telefoontje Vadim op, ik had Appy toen nog gezegd nadat hij mij belde: ja, ik had dat beter misschien niet zo moeten formuleren op het forum, maar ja onafgewerkte zaken en frustraties, afijn ik beloofde Appy, Vadim te bellen er gebeurde in ieder geval weer iets.
Ik belde Vadim, vertelde hem wat er aan de hand was en wat het Golden Glory management dwars zat en hij vroeg de hele tijd of ik hem een mail wilde sturen met excuses. Ik heb toen gezegd dat ik een mail zou sturen met informatie zoals het Golden Glory management het zag.
Die kant was best een lange mail en ik dacht oprecht dat we hieruit konden komen en dat er eindelijk eens wat ging gebeuren.
Helaas kom ik door "jawel" mixfight notabene er achter dat er een beknopte eigen vertaling van die persoonlijke mail aan Vadim op het Russische M-1 forum staat, waar ik het excuus zou hebben aangeboden aan Vadim?

Toen heb ik netjes een mail gestuurd naar Vadim dat het niet zo een goeie vertaling vondt en dat ik de brief wel op een aantal forums zou plaatsen, zodat mensen daar zelf een vertaling op los konden laten (ik begon die forum waarde te zien) en de waarheid konden lezen over wat er echt was gemailt.
Uiteindelijk lijdt dit tot een response van Vadim, niet in mijn mailbox maar publiekenlijk op een forum. En dat is goed want nu kan iedereen zien dat het wel allemaal mijn werk is geweest.
De enigste reden dat Vadim (zoals hijzelf schrijft hij voelt zich aangevallen?) een antwoord geeft is dat hij bang is voor zijn imago en dat Fedor dingen leest in het Russisch, die zijn relatie met hem kunnen verstoren. En dat is precies de reden waarom ik het hele verhaal post op een publiekenlijk forum, er komt antwoord en ik heb daar jaren op moeten wachten!

Verder ben ik samen met hele management van Golden Glory teleurgesteld over dat de zaken niet zijn afgehandeld en hoop dat dat eerdaags gewoon netjes gebeurt.

Over dat verhaal met Alistair en Badr, er is door mij in Japan om misverstanden te voorkomen vooraf een persconferentie gegeven waarom en op welke voorwaarden wij de partij hadden geaccepteerd (er was gigantisch veel press). Toen alle vechters op een rij zaten en er werden vragen gesteld, kwam Alistair aan de beurt en die herhaalde hetzelfde, een deal van twee gevechten, eerst op K-1 regels en dan op MMA regels. Er is niks maar dan ook niks van gezegd door Badr die drie stoelen verderop zat en daarna aan de beurt was dat die deal niet zo was afgesproken. Ook vertelde Badr zelf aan Alistair na de partij dat ze dit alleen hadden gedaan om ons uit de tent te lokken. Ook in het interview (de pers vroeg Badr zelfs naar dat tweede gevecht op MMA regels, dat wisten ze immers uit de mond van Alistair voor de partij en mijn persconferentie) na het gevecht onkende Badr het niet maar zei hij alleen dat hij een K-1 vechter en dat die MMA partij er niet kwam hij vocht alleen K-1, ze zullen ongetwijfeld ergens te vinden zijn op het net!


Jesseseseselaar, I Love Ko's, Insider, Appy, Vadim, J, Simon........ ik hou van jullie allemaal het is niks persoonlijks! We worden allemaal een dagje ouder en zijn mischien daardoor wat meer prikkelbaar. We reageren soms met emoties en niet met verstand!
Iemand poste al dat het even duurde voordat ik reageerde omdat ik in Thailand was en hij had gelijk, ik lag heerlijk te slapen om daarna een sprintje te trekken over een wit strand.
Ik moet nu weer een paar dagen gaan reizen (ja, ik werk ook in Thailand) en ik wil de moderatoren ook geen overuren laten maken of de server van mixfight weer overbeslasten en vele forumwarriors slapenloze nachten bezorgen.

Het zijn maar woorden!

Love Peace
beste bas zoals gewoonlijk haal je weer een hoop dingen door elkaar deze j had inderdaad een paar stukken grond voor je maar dat zat in een deal met rechten enz.(die niet door is gegaan)en daarbij wacht hij helemaal niet op zn geld maar heeft hij een deel vh management onder zn hoede en er is inderdaad niet altijd winst gemaakt maar hij gaat daar niet zo over zitten janken als jij ,deze zelfde j heeft ook een vechter van jou vooruit betaald in ahoy ,die toen vlak voor de wedstrijd werd terug getrokken (en trouwens er ook nooit meer een cent van heeft terug gezien )en we weten allemaal wat de reden was waarom hij niet vocht en je patner r had een schik.dit alleen maar om apy dwars te zitten .
daarbij is apy als mens een eerlijk persoon (die bandjes valt niet goed te praten maar wij weten allebij dat apy daar helemaal niet toe in staat is en het gewoon een gesprek is geweest waar hij dacht een vriend te spreken die zij dat hij grote problemen had en apy in mijn ogen al genoeg is gestraft )daarbij komt dat de betrokken personen (behalve apy )dit als volwassen mensen dit hebben uitgesproken en er helemaal geen problemen meer zijn (hoe graag jij dit ook had gewild )
daarbij snap ik ook niet dat je vadim zo openlijk aanvalt terwijl hij altijd een goede gastheer is geweest voor iedereen en zoals ik hem ken. wel heel zakelijk is maar wel eerlijk en gunt iedereen zn plaats .
over verlies gesproken waar was gg toen er ook in ahoy een hoop verlies werd geleden en beloofde sponsers uitbleven en wie bleef er met de ellende zitten ?
peace love afz j

michaell
04-10-2009, 15:21
@basboon.
You are mistaking. There were no headings that "you made excuses".
Ook vertaalt valetudo.ru niet correct omdat ze betaald door een concurrent van M-1 worden dus dat doet u tevergeefs.


Wat is uw punt eigenlijk? Wat wilt u bereiken? Weer samenwerken? Gewoon zeuren? Moet Fedor u betalen voor wat u niet van BomBaYe gekregen had?


This didn’t have to be made public – this was your choice!! You put a small translation on your M-1 site, with the head lines, that I made excuses to you???
Niet waar. Op middleeasy.com stond uw "private mail" voor dat het op mixfight.ru gepost werd.

michaell
04-10-2009, 15:32
De enigste reden dat Vadim (zoals hijzelf schrijft hij voelt zich aangevallen?) een antwoord geeft is dat hij bang is voor zijn imago en dat Fedor dingen leest in het Russisch, die zijn relatie met hem kunnen verstoren. En dat is precies de reden waarom ik het hele verhaal post op een publiekenlijk forum, er komt antwoord en ik heb daar jaren op moeten wachten!
Niet waar. Als Vadim bang was, zou hij letterlijk uw quotes met zijn reactie daarop neerzetten in de volgende link?
(http://www.mixfight.ru/info/interviews/2009/10/4/Vadim-Finkelstein-reacts/)

michaell
04-10-2009, 15:35
@basboon.
You are mistaking. There were no headings that "you made excuses".
Het bewijs. Hier is wat titelzegt:
"Бас Бун: Я никогда не делал официальных заявлений относительно М-1".
Bas Boon: I've never made any official statements regarding M-1".

jesselaar
04-10-2009, 15:48
Dus Fedor draait op voor de kosten van een mislukt gala in Rotterdam? Damn ik hoop dat hij dit nou weet.....


beste micha ,wat weten jij en bas daar nou eigenlijk van?
er is inderdaad een samen werking geweest tussen pride en ons ,maar dit had de visie mma in pride stijl in europa neer te zetten ,(mischien waren we onze tijd wel ver vooruit en was europa er op dat moment nog niet klaar voor .(en zoveel heeft pride er niet eens ingestoken )
vraag het anders is aan fedor of die er van op de hoogte was .
ik vind zulke mensen als jij die zelf niks kunnen dan alleen maar andere na praten en in hun reet duiken maar eigenlijk gewoon een groupie is en blind voor de werkelijk heid ik kan je niog wel een paar verhalen vertellen over de persoon waar jij zo vol van bent en als je daar behoefte aan hebt kan ik je prive wel een mailtje sturen kijken of je die dan ook op het forum zet
afz j
love peace

micha
04-10-2009, 15:50
beste micha ,wat weten jij en bas daar nou eigenlijk van?
er is inderdaad een samen werking geweest tussen pride en ons ,maar dit had de visie mma in pride stijl in europa neer te zetten ,(mischien waren we onze tijd wel ver vooruit en was europa er op dat moment nog niet klaar voor .(en zoveel heeft pride er niet eens ingestoken )
vraag het anders is aan fedor of die er van op de hoogte was .
ik vind zulke mensen als jij die zelf niks kunnen dan alleen maar andere na praten en in hun reet duiken maar eigenlijk gewoon een groupie is en blind voor de werkelijk heid ik kan je niog wel een paar verhalen vertellen over de persoon waar jij zo vol van bent en als je daar behoefte aan hebt kan ik je prive wel een mailtje sturen kijken of je die dan ook op het forum zet
afz j
love peace

stuur maar

anoniem gg
04-10-2009, 16:03
beste bas zoals gewoonlijk haal je weer een hoop dingen door elkaar deze j had inderdaad een paar stukken grond voor je maar dat zat in een deal met rechten enz.(die niet door is gegaan)en daarbij wacht hij helemaal niet op zn geld maar heeft hij een deel vh management onder zn hoede en er is inderdaad niet altijd winst gemaakt maar hij gaat daar niet zo over zitten janken als jij ,deze zelfde j heeft ook een vechter van jou vooruit betaald in ahoy ,die toen vlak voor de wedstrijd werd terug getrokken (en trouwens er ook nooit meer een cent van heeft terug gezien )en we weten allemaal wat de reden was waarom hij niet vocht en je patner had een schik.dit alleen maar om apy dwars te zitten .
daarbij is apy als mens een eerlijk persoon (die bandjes valt niet goed te praten maar wij weten allebij dat apy daar helemaal niet toe in staat is en het gewoon een gesprek is geweest waar hij dacht een vriend te spreken die zij dat hij grote problemen had en apy in mijn ogen al genoeg is gestraft )daarbij komt dat de betrokken personen (behalve apy )dit als volwassen mensen dit hebben uitgesproken en er helemaal geen problemen meer zijn (hoe graag jij dit ook had gewild )
daarbij snap ik ook niet dat je vadim zo openlijk aanvalt terwijl hij altijd een goede gastheer is geweest voor iedereen en zoals ik hem ken. wel heel zakelijk is maar wel eerlijk en gunt iedereen zn plaats .
over verlies gesproken waar was gg toen er ook in ahoy een hoop verlies werd geleden en beloofde sponsers uitbleven en wie bleef er met de ellende zitten ?
peace love afz j

Beste J, hey Jesselaar begint ook met een J, das toevallig?
Ik haal niks door elkaar, deze J was wel eens als fan meegeweest naar Japan en nu doet hij/jij een gedeelte van het management? Weer het volgende voorbeeld van een klimmende aap! J, zal best goeie bedoelingen hebben gehad, maar de aanbieding van J had niks met rechten te maken (die had ik namenlijk al)! En J was dus uiteindelijk niet echt een fan hij wilde gewoon manager worden!
Geen aannamens doen ik jank niet, vertel gewoon de waarheid!
Ik weet niks van vooruitbetaalde vechters in Ahoy die zijn terug getrokken? GG wilde niks meer met M-1/Bushido/Appy/Vadim te maken hebben omdat er nog een zaak afgehandeld moest worden. Dit had te maken met een creative boekhouding, er werdt een verlies gecreerd in een volle Ahoy die samen met GG werdt georganiseerd (een van de weinige succesvolle evenementen Yvel vs Barreto en Dekker vochten daar o.a) er waren weer eens tafels verekend met oude openstaande evenementen die nog niet waren afgehandeld door Appy en consorten en zo ook een aantal sponsoren en nog een aantal andere oude zaaken.

Ik heb toen meteen gezegd, dit doe ik niet meer. Ik heb me uit de naad gewerkt met mijn partners voor dat evenement. Ik geloof best dat een sponsor kan afzeggen dat gebeurt geregeld. Maar tientallen tafels die niet betaald zijn maar verekend met oude zaken? En toen was er geloof ik ook nog ergens ingebroken en waren er kaarten gestolen, ook had een andere partner van Appy Hoost aangeboden waarvan wik met mijn partner achteraf hoorde dat hij veel minder had gekregen als er op de begroting stond, het werdt weer eens een echte soap!
Overigens heb ik het steeds over de mislukte Ahoy evenementen, waarop oa. Hoost en Fedor werden beloofd die niet vochten (waarvan ik weet dat het overigens niet aan Appy lag dat ze niet vochten), maar goed het werdt een zeperd!
Ik wil helemaal geen problemen? Ik vertel alleen maar de waarheid over een persoonlijke mail die ik naar Vadim heb gestuurd, die slecht was vertaald! Dat Vadim nu komt met een reply op mixfight is een resultaat van die orgineel vertaalde brief!
Juist heel zakenlijk net zoals ik, ik ben ook heel zakenlijk en daarom maakte ik overal contracten van, zo ook het contract dat getekend is door Appy en Vadim en mijzelf wat Vadim keihard ontkend. Dat is dan weer niet zakenlijk maar gewoon een leugen noemen we zoeits.
Probeer even het publiek hier uit te leggen hoe je met een volle bak verlies kunt lijden in de Ahoy en dan vertel ik je waar wij waren (ook zonder een sponsor had er zat geld over moeten blijven, maar toen kwam de creative boekhouding van de andere kant)! Er vonden weer vreemde verkeningen plaats net zoals Appy jouw "eerlijke" partner een verekening had gemaakt die hij pas vertelde in mijn kantoor na het in ontvangst nemen van het afgesproken bedrag in America, wat hij niet nodig vond om aan Vadim te vertellen hij moest immers nog een verekening doen!

En Michael: de tietel op mixfight kopte Bas Boon maakt excuses aan Vadim, wellicht heb ik die door elkaar gehaalt, maar de orginele mail en die heb ik is gewoon in mijn bezit en lijkt niet op wat er is vertaald op de M-1 site dat kun je zonder vertaling nog wel zien (lijkt meer op een paragraaf), een zeer foute en onvolledige vertaling dus!

Samenwerken is het beste, de mens is samen tot onmogelijkde dingen in staat, wie weet komt er een oplossing voor de zaak en kan er weer worden samengewerkt. Ik heb steeds gezegd , samenwerking of niet onafgehandelde zaken of niet, ik zal geen een vechter van GG van een gevecht weerhouden tegen Fedor vanwege oude zaken die door het management nog niet zijn afgehandeld!
Fedor hoeft niks te betalen, hoeft alleen de waarheid te horen, vreemd dat Vadim helemaal niet reageerd op die aanbieding van zes ton van de K-1 (waarvan ik het bewijs had meegestuurd naar de site die het interview deed) en een paar maanden erna laat Appy/Vadim Fedor tegen Zulu vechten bij Pride voor $150.000 minder! Maar goed ik denk wel dat Valetudo.ru - ‘ои без п€авил (http://www.valetudo.ru) daar een "sappig" verhaal van maakt of misschien was het gewoon Appy die nog wat te verekenen had (ahoy misschien, ik doe maar een gok?).
Dus het is nu de schuld van de Russische site die heeft verkeerd vertaald? Als Vadim zo eerlijk is en zo goed zakenlijk dan heeft hij toch geen vijanden of concurerende Russische bedrijven?
Ik zal waarschijnlijk een stop moeten gaan invoeren met al die toppers die vanuit Rusland naar GG komen, Karaev en Kharitonov verdienen meer geld als ooit te voren en met de waarheid op het net in Rusland komen er nog veel meer aanvragen!
God thanks for the internet!

Love & Peace is mijn quote maar laten we het met zijn alle gaan gebruiken!

michaell
04-10-2009, 16:16
En Michael: de tietel op mixfight kopte Bas Boon maakt excuses aan Vadim, wellicht heb ik die door elkaar gehaalt, maar de orginele mail en die heb ik is gewoon in mijn bezit en lijkt niet op wat er is vertaald op de M-1 site dat kun je zonder vertaling nog wel zien (lijkt meer op een paragraaf), een zeer foute en onvolledige vertaling dus!Ik garandeer dat dit paragraaf 100% correct vertaald is.

Dus het is nu de schuld van de Russische site die heeft verkeerd vertaald?Zoals ik zei, als u via valetudo.ru de waarheid wilt spreken en horen, vergist u zich.

Fedor tegen Zulu had misschie dezelfde redenen als Fedor in BomBaYe wat door u georganiseerd was. Dat heeft er niets mee te maken in mijn ogen.
Wat concurrenten betreft, er zijn altijd concurrenten in business. U hebt ook niet echt veel fans hier zie ik. Bent u ook "niet zo eerlijk en zo goed zakenlijk"? Dat is een erg lang verhaal maar valetudo.ru to mixfight.ru is als fihgttalk to mixfight.nl. Zie verbieden zelfs links naar mixfight.ru en willen meer visitors door zulke scandalen aantrekken.
Waarom nog zouden ze contact met u houden?
Ik heb de laatste vraag: waarom niet prive praten maar gelijk uw mails op middleeasy.com posten en dan beweren dat Vadim de eerst was om openbaar te posten? Misschien stopt u ermee en verder gewoon persoonlijk alles bespreekt? U hebt telefoonnummers toch?

micha
04-10-2009, 16:17
Ik heb kharitonov net afgezet bij zijn hotel. Hij is zeer te spreken over de gang van zaken bij GG. Ook was hij zeer te spreken over de kippesoep van mijn vrouw. Hij vind het leuk om de soap rond GG en M1 te volgen en hij als rus weet als geen ander hoe het er aan toe gaat. Mocht Bas Boon of GG oplichters zijn dan zat hij geen kippensoep te eten in Breda.

Groeten van Kharitonov

michaell
04-10-2009, 16:21
Mocht Bas Boon of GG oplichters zijn dan zat hij geen kippensoep te eten in Breda.Geldt dat niet voor Fedor/Vadim?

P.S. Is dat mogelijk om een interview met Sergey te doen?? Dat probeer ik persoonlijk al een paar jaar te regelen.

Wil je aub doorgeven dat Russische fans echt voor hem rooten wat hij dan ook doet?

renamer
04-10-2009, 16:23
.. micha.. het fijt dat hij kippensoep van je vrouw heeft gegeten wil niet zeggen dat bb of gg geen oplichters zijn.. (ik beschuldig trouwens niemand)

Illest
04-10-2009, 16:35
Ik heb kharitonov net afgezet bij zijn hotel. Hij is zeer te spreken over de gang van zaken bij GG. Ook was hij zeer te spreken over de kippesoep van mijn vrouw. Hij vind het leuk om de soap rond GG en M1 te volgen en hij als rus weet als geen ander hoe het er aan toe gaat. Mocht Bas Boon of GG oplichters zijn dan zat hij geen kippensoep te eten in Breda.

Groeten van Kharitonov




















http://whimsicalrantings.files.wordpress.com/2008/08/weak-link.jpg

Wheelie
04-10-2009, 16:41
Geldt dat niet voor Fedor/Vadim?

P.S. Is dat mogelijk om een interview met Sergey te doen?? Dat probeer ik persoonlijk al een paar jaar te regelen.

Wil je aub doorgeven dat Russische fans echt voor hem rooten wat hij dan ook doet?
Michael, zit jij tegenwoordig in NL of Rusland ?

michaell
04-10-2009, 16:43
Nog steeds in het koude noord van Nederland :) Waarom?

Wheelie
04-10-2009, 16:48
Nog steeds in het koude noord van Nederland :) Waarom?
zie pm ;)

luc
04-10-2009, 17:42
Gelijk hoe je het draait en keert,en gelijk wat en hoe Boon ook zegt, wordt hij afgekraakt, en iedereen die dat niet doet,zijn gatlikkers.
In ieder geval doet hij wel de moeite om ZELF op alle kritiek weerwoord te geven,dus respect daarvoor?
Wat hij verwezenlijkt heeft in de vechtsport is niet mis toch, doe maar ffe na.
En je kan ook wel stellen dat Boon op een eerlijke en faire manier zijn zaken doet.
Dit moest me ffe van het hart, arrogant of niet, wat hij doet in de sport verdient ons respect.
Of heb ik het mis?

Nu ben ik ook een gatlikker zeker???

adenane
04-10-2009, 18:18
Jongens, jongens, jongens....

Nog 1x: over geld moet je niet praten, dat moet je gewoon hebben! ;)





Maar het valt wel op dat er een hoop prominenten uit het vechtsportwereldje hier mee lezen en posten!

Chapeau voor Mixfight!

micha
04-10-2009, 18:20
ik weet dat sergey heel populair is en niet alleen in Rusland. ik kreeg laatst een mailtje uit Frankrijk van een website over hem.
Hij zal sowieso aanwezig zijn op 17 oktober in de PTA.

micha
04-10-2009, 18:20
Gelijk hoe je het draait en keert,en gelijk wat en hoe Boon ook zegt, wordt hij afgekraakt, en iedereen die dat niet doet,zijn gatlikkers.
In ieder geval doet hij wel de moeite om ZELF op alle kritiek weerwoord te geven,dus respect daarvoor?
Wat hij verwezenlijkt heeft in de vechtsport is niet mis toch, doe maar ffe na.
En je kan ook wel stellen dat Boon op een eerlijke en faire manier zijn zaken doet.
Dit moest me ffe van het hart, arrogant of niet, wat hij doet in de sport verdient ons respect.
Of heb ik het mis?

Nu ben ik ook een gatlikker zeker???


Thanks luc

Wheelie
04-10-2009, 18:34
Maar het valt wel op dat er een hoop prominenten uit het vechtsportwereldje hier mee lezen en posten!

Chapeau voor Mixfight!

:cool2:

jesselaar
04-10-2009, 18:43
Beste J, hey Jesselaar begint ook met een J, das toevallig?
Ik haal niks door elkaar, deze J was wel eens als fan meegeweest naar Japan en nu doet hij/jij een gedeelte van het management? Weer het volgende voorbeeld van een klimmende aap! J, zal best goeie bedoelingen hebben gehad, maar de aanbieding van J had niks met rechten te maken (die had ik namenlijk al)! En J was dus uiteindelijk niet echt een fan hij wilde gewoon manager worden!
Geen aannamens doen ik jank niet, vertel gewoon de waarheid!
Ik weet niks van vooruitbetaalde vechters in Ahoy die zijn terug getrokken? GG wilde niks meer met M-1/Bushido/Appy/Vadim te maken hebben omdat er nog een zaak afgehandeld moest worden. Dit had te maken met een creative boekhouding, er werdt een verlies gecreerd in een volle Ahoy die samen met GG werdt georganiseerd (een van de weinige succesvolle evenementen Yvel vs Barreto en Dekker vochten daar o.a) er waren weer eens tafels verekend met oude openstaande evenementen die nog niet waren afgehandeld door Appy en consorten en zo ook een aantal sponsoren en nog een aantal andere oude zaaken.

Ik heb toen meteen gezegd, dit doe ik niet meer. Ik heb me uit de naad gewerkt met mijn partners voor dat evenement. Ik geloof best dat een sponsor kan afzeggen dat gebeurt geregeld. Maar tientallen tafels die niet betaald zijn maar verekend met oude zaken? En toen was er geloof ik ook nog ergens ingebroken en waren er kaarten gestolen, ook had een andere partner van Appy Hoost aangeboden waarvan wik met mijn partner achteraf hoorde dat hij veel minder had gekregen als er op de begroting stond, het werdt weer eens een echte soap!
Overigens heb ik het steeds over de mislukte Ahoy evenementen, waarop oa. Hoost en Fedor werden beloofd die niet vochten (waarvan ik weet dat het overigens niet aan Appy lag dat ze niet vochten), maar goed het werdt een zeperd!
Ik wil helemaal geen problemen? Ik vertel alleen maar de waarheid over een persoonlijke mail die ik naar Vadim heb gestuurd, die slecht was vertaald! Dat Vadim nu komt met een reply op mixfight is een resultaat van die orgineel vertaalde brief!
Juist heel zakenlijk net zoals ik, ik ben ook heel zakenlijk en daarom maakte ik overal contracten van, zo ook het contract dat getekend is door Appy en Vadim en mijzelf wat Vadim keihard ontkend. Dat is dan weer niet zakenlijk maar gewoon een leugen noemen we zoeits.
Probeer even het publiek hier uit te leggen hoe je met een volle bak verlies kunt lijden in de Ahoy en dan vertel ik je waar wij waren (ook zonder een sponsor had er zat geld over moeten blijven, maar toen kwam de creative boekhouding van de andere kant)! Er vonden weer vreemde verkeningen plaats net zoals Appy jouw "eerlijke" partner een verekening had gemaakt die hij pas vertelde in mijn kantoor na het in ontvangst nemen van het afgesproken bedrag in America, wat hij niet nodig vond om aan Vadim te vertellen hij moest immers nog een verekening doen!

En Michael: de tietel op mixfight kopte Bas Boon maakt excuses aan Vadim, wellicht heb ik die door elkaar gehaalt, maar de orginele mail en die heb ik is gewoon in mijn bezit en lijkt niet op wat er is vertaald op de M-1 site dat kun je zonder vertaling nog wel zien (lijkt meer op een paragraaf), een zeer foute en onvolledige vertaling dus!

Samenwerken is het beste, de mens is samen tot onmogelijkde dingen in staat, wie weet komt er een oplossing voor de zaak en kan er weer worden samengewerkt. Ik heb steeds gezegd , samenwerking of niet onafgehandelde zaken of niet, ik zal geen een vechter van GG van een gevecht weerhouden tegen Fedor vanwege oude zaken die door het management nog niet zijn afgehandeld!
Fedor hoeft niks te betalen, hoeft alleen de waarheid te horen, vreemd dat Vadim helemaal niet reageerd op die aanbieding van zes ton van de K-1 (waarvan ik het bewijs had meegestuurd naar de site die het interview deed) en een paar maanden erna laat Appy/Vadim Fedor tegen Zulu vechten bij Pride voor $150.000 minder! Maar goed ik denk wel dat Valetudo.ru - Бои без правил (http://www.valetudo.ru) daar een "sappig" verhaal van maakt of misschien was het gewoon Appy die nog wat te verekenen had (ahoy misschien, ik doe maar een gok?).
Dus het is nu de schuld van de Russische site die heeft verkeerd vertaald? Als Vadim zo eerlijk is en zo goed zakenlijk dan heeft hij toch geen vijanden of concurerende Russische bedrijven?
Ik zal waarschijnlijk een stop moeten gaan invoeren met al die toppers die vanuit Rusland naar GG komen, Karaev en Kharitonov verdienen meer geld als ooit te voren en met de waarheid op het net in Rusland komen er nog veel meer aanvragen!
God thanks for the internet!

Love & Peace is mijn quote maar laten we het met zijn alle gaan gebruiken!
als jij mij een aap vind moet je zelf weten maar jij hebt me zeker niet leren klimmen .(de wereld is niet alleen van jou)
bas we hebben hier al gesprekken zat over gehad en ik vind het jammer dat het zo gelopen is want we hadden inderdaad veel beter samen kunnen werken in plaats van ouwe koeien uit de sloot blijven te halen .
we hebben altijd enorm gelachen in japan (de eerste pride dagen )en rusland enz en ik kan de humor van je post enorm waarderen .
wat ik jammer vind dat je je op 1 persoon richt en daarmee meer mensen mee benadeelt en wie kaatst kan de bal terug verwachten maar tevens ben ik achter een paar dingen gekomen waar je mij indirect mee benadeelt (wat overigens niet gelukt is maar daar hebben we het nog wel een keer over ,dus micha laat het mailtje maar zitten)
als persoon heb ik je altijd gemogen ik hoop dat we hier allebij van geleerd hebben en dat sommigen mensen niet kunnen samenwerken is in iedergeval nooit mijn probleem geweest .
ik was gisteren in gesprek toen je me belde en heb je later terug gebeld maar kreeg een voice mail dat je in thailand aan je zwembad zat (en wij maar werken)nou gap dit was het voor deze week je hebt mn nummer en kan me altijd bellen
love en peace (van bas boon)

Perfectteamcindy
04-10-2009, 19:08
Beste Bas,

ik ben misschien en waarschijnlijk de eerste en de enige die mij hieraan stoort maar op volgende zin wens ik het volgende aan te merken:
Viereneenhalf jaar hoor ik niks er wordt gedaan alsof ik niet besta. Ik heb een aantal pogingen ondernomen omdat van hun kant werdt geprobeert de zaak goed te maken
Over typfoutjes zal je mij nooit horen zeuren,... MAAR...

1) werd is een verleden tijd en zowel in het algemeen ANTWERPS als in het Algemeen Nederlands kan een verleden tijd NOOIT met -dt eindigen. Het is dus werd en niet werdt.
2) geprobeerd is een voltooid deelwoord komende van het woord proberen. Geprobeert is absoluut fout daar de letter R niet in het FOKSCHAAP of het KOFSCHIP voorkomt onder de medeklinkers!

Zo zijn er nog wel meerdere zware spellingsfouten waar ik me al maanden dood aan erger,... maar in korte, lieve en vriendelijke posts kan ik ze gerust door de vingers zien...
Als m1 dan toch met de grond gelijk moet gemaakt worden door jouw woorden, gelieve het dan met stijl en ZONDER schrijffouten te doen. Werkwoorden vervoegen leer je bij ons in het derde leerjaar, om van de rest nog maar te zwijgen!

met vriendelijke groeten
Cindy Dandois

adenane
04-10-2009, 19:12
Beste Bas,

ik ben misschien en waarschijnlijk de eerste en de enige die mij hieraan stoort maar op volgende zin wens ik het volgende aan te merken:
Viereneenhalf jaar hoor ik niks er wordt gedaan alsof ik niet besta. Ik heb een aantal pogingen ondernomen omdat van hun kant werdt geprobeert de zaak goed te maken
Over typfoutjes zal je mij nooit horen zeuren,... MAAR...

1) werd is een verleden tijd en zowel in het algemeen ANTWERPS als in het Algemeen Nederlands kan een verleden tijd NOOIT met -dt eindigen. Het is dus werd en niet werdt.
2) geprobeerd is een voltooid deelwoord komende van het woord proberen. Geprobeert is absoluut fout daar de letter R niet in het FOKSCHAAP of het KOFSCHIP voorkomt onder de medeklinkers!

Zo zijn er nog wel meerdere zware spellingsfouten waar ik me al maanden dood aan erger,... maar in korte, lieve en vriendelijke posts kan ik ze gerust door de vingers zien...
Als m1 dan toch met de grond gelijk moet gemaakt worden door jouw woorden, gelieve het dan met stijl en ZONDER schrijffouten. Werkwoorden vervoegen leer je bij ons in het derde leerjaar, om van de rest nog maar te zwijgen!

met vriendelijke groeten
Cindy Dandois


LOL @ nog een poging Bas te wijzen op grammatica!

Ik heb me er allang bij neergelegd en raad je precies aan hetzelfde te doen, dat houd je niet lang vol, Cindy. Bas heeft geen opleiding en school gegenoten. Ik heb hem hier vaak belachelijk gemaakt maar eerlijk is eerlijk, Bas' engels is vele malen beter dan zijn nederlands. Dus al met al, laat die beste man toch!:pimp:

Perfectteamcindy
04-10-2009, 19:18
LOL @ nog een poging Bas te wijzen op grammatica!

Ik heb me er allang bij neergelegd en raad je precies aan hetzelfde te doen, dat houd je niet lang vol, Cindy. Bas heeft geen opleiding en school gegenoten. Ik heb hem hier vaak belachelijk gemaakt maar eerlijk is eerlijk, Bas' engels is vele malen beter dan zijn nederlands. Dus al met al, laat die beste man toch!:pimp:

Top, dan kan hij zowel in het Engels als in het Nederlands slecht spreken over m1, Vadim en Apy!
Maar als hij het in het Nederlands doet dan heb ik uiteindelijk liever dat hij het zonder schrijffouten doet! Ik ben leerkracht he ;-) Ik geef spelling nooit op! Beroepsmisvorming noemen ze dat!

micha
04-10-2009, 20:14
..kippesoep dus niet gestolen?

?

ik snap hem niet maar hij was wel lekker

marrilia
04-10-2009, 21:08
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bas_Boon
:thup:

marcelt
04-10-2009, 21:12
Top, dan kan hij zowel in het Engels als in het Nederlands slecht spreken over m1, Vadim en Apy!
Maar als hij het in het Nederlands doet dan heb ik uiteindelijk liever dat hij het zonder schrijffouten doet! Ik ben leerkracht he ;-) Ik geef spelling nooit op! Beroepsmisvorming noemen ze dat!

Geeff je ook nog les Cindy? Aan wie?

panther management
04-10-2009, 21:47
Bas heeft volgens mij een engelse secretaresse nu nog een nederlandse :rolleyes:

niels
04-10-2009, 22:13
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bas_Boon
:thup:

Dit vind ik dan weer een beetje zielig, lekker anoniem achter je pc een stukje(waar nog de tijd voor is genomen ook) schrijven en het op wikipedia zetten.

Een beetje kinderachtig en laf.

marrilia
04-10-2009, 22:44
om even geen verwarring te scheppen,ik ben dus niet verantwoordelijk hiervoor.
kwam het tegen terwijl ik probeerde wat achtergrondinformatie te zoeken over bas boon.

A.F.
04-10-2009, 23:16
dus marillia zit er gewoon achter... briljant!!!

niels
04-10-2009, 23:21
om even geen verwarring te scheppen,ik ben dus niet verantwoordelijk hiervoor.
kwam het tegen terwijl ik probeerde wat achtergrondinformatie te zoeken over bas boon.


om even geen verwarring te scheppen,ik ben dus niet verantwoordelijk hiervoor.
kwam het tegen terwijl ik probeerde wat achtergrondinformatie te zoeken over bas boon.

Dat snap ik en ik neem je ook helemaal niks kwalijk.
Maar het was bedoeld voor degene die het hebben geplaatst op wiki.
Waarschijnlijk hebben zij tijd te veel.

niels
05-10-2009, 00:16
jullie hebben het samen geschreven...
...ik voel een samenspan:lol:

en ook het reageren achteraf is goed in elkaar gezet, reps

whaha sherlock.
reps voor het geven van reps..
maar ik blijf bij mijn uitspraak.

De man van 14K
05-10-2009, 00:23
@ Marilla, reps het stukje tekst. Was lachen!

kmr
05-10-2009, 02:50
What the Fuck, volgens mij zijn alle promotors / managers criminelen of ze worden bijgestaan door criminelen.

Dat viel me ook op.

anoniem gg
05-10-2009, 02:57
Ik garandeer dat dit paragraaf 100% correct vertaald is.
Zoals ik zei, als u via valetudo.ru de waarheid wilt spreken en horen, vergist u zich.

Fedor tegen Zulu had misschie dezelfde redenen als Fedor in BomBaYe wat door u georganiseerd was. Dat heeft er niets mee te maken in mijn ogen.
Wat concurrenten betreft, er zijn altijd concurrenten in business. U hebt ook niet echt veel fans hier zie ik. Bent u ook "niet zo eerlijk en zo goed zakenlijk"? Dat is een erg lang verhaal maar valetudo.ru to mixfight.ru is als fihgttalk to mixfight.nl. Zie verbieden zelfs links naar mixfight.ru en willen meer visitors door zulke scandalen aantrekken.
Waarom nog zouden ze contact met u houden?
Ik heb de laatste vraag: waarom niet prive praten maar gelijk uw mails op middleeasy.com posten en dan beweren dat Vadim de eerst was om openbaar te posten? Misschien stopt u ermee en verder gewoon persoonlijk alles bespreekt? U hebt telefoonnummers toch?

Ik heb niks georganiseerd in Bom Baye, beter leren lezen. Ik had een mogelijkheid geschapen voor mijn GG vechters om buiten de K-1 meer geld te verdienen omdat ik in een hoek werdt gedreven door K-1. Ik heb door die mogelijkheid (dankzij Miro en GG) mijn partners Appy/Vadim (M-1 daar had GG namenlijk een contract mee wat door Vadim wordt ontkend, ik zal dat bewijs ook nog produceren) laten mee profiteren van deze mogelijkheid, die stukken heb je nu kunnen lezen.
Fedor tegen Zulu kan niet dezelfde reden hebben gehad want toen GG Fedor naar Bom Baye haalde ging zijn gage van $30.000 naar $115.000 (dat kwam door de expertise van GG, die kende de prijzen van kampioenen en was al jaren actief als management en had ook op die manier Fedor bij zijn oude management weggehaalt). Hetzelfde gold voor Semenov in de UFC, Vadim betaalde Semenov $1000.- voor een gevecht, GG kwam met $35.000 voor dezelfde vechter (die vechter had ook voor $5.000 gevochten of $10.000 ,maar GG kwam met $35.000 en dan achteraf mij beschuldigen van een extra 10% die ik als mogenlijkheid gaf om voor iedereen nog meer te verdienen).
In het geval van Zulu ging het gage van Fedor $600.000 (plus sponsor en de mogelijkheid in America te blijven vechten, wat een top contract voor die tijd, GG op zijn best) terug naar $450.000?
Snap je dat in het ene geval hij $75.000 meer verdient en in het andere geval (ZULU) $150.000 (plus sponsor) minder? Dus wat bedoel je nou met dezelfde reden, het klinkt voor mij zeeeer onlogisch en onzakenlijk!
Ik heb heel veel fans en degene die dat niet zijn, gaan het nog worden en ik ben het ermee eens, zoals ik mij soms profileer kan dat veel afgunst, jaloezie en soms zelfs haat veroorzaken helemaal als je succes hebt. Dit is een van mij zwakheden (ik heb een zwak voor zwarte humor en sarcasme, maar niet iedereen kan daar goed tegen) en ik ben eraan aan het werken om mijzelf te verbeteren.

Ik heb het heel lang prive geprobeert, maar Mr J kwam in detentie te zitten (heb ik hem een keer opgezocht die J toen hij in detentie zat) en de partner van J verdween? Mr A die draaide zijn rug om tijdens een gesprek met mijn partner en liep gewoon weg. Vadim spreekt altijd: ik niet begrijp en ik snap niet zo goed en situatie veranderd. Diezelfde Vadim heeft mij nog nooit beschuldig van die 15% tot nu toe?

Ik stond heel verontwaardigd naar Appy te kijkenop NYE 2003 Japan toen dit allemaal door Appy aan mij werdt "verteld" en probeerde de rust te bewaren door te zeggen dat die Jappaners dit alleen deden omdat we dat twee jarig contract niet wilden tekenen. Ik zei Appy laten we eerst de zaak onderzoeken , denk na, waarom komt Pride hier nu mee? We spreken over Pride die niet te vertrouwen zijn, GG heb dmv het openbreken van het contract maar liefst $300.000 meer verdient voor Fedor in de periode dat zei dachten maar $120.000 te betalen, dat vind die promotor niet leuk (zacht uitgedrukt). Ik zei Appy als we fight by fight nemen, wat wij willen wordt het nog meer als Fedor blijft winnen. Pride weet dat als ze Fedor niet tekenen voor twee jaar dat ze zwaar in de buidel moeten. En als het al waar zou zijn is Pride heel erg verkeerd bezig, dus die zijn net zo fout in dat geval! Maar goed Appy was niet voor reden vatbaar en gebruikte het woord van deze Sakakibara om mijzelf aan de kant te zetten.
Ik heb gelijk om al die bewijzen gevraagd van die bank overmakingen, maar nooit gekregen!

Miro was een top advocaat in Japan en die advocaten op dat niveau kosten zoiets van $1000,- per uur daar, hij was als Croaat liefhebber van de sport en was manager van Cro Cop. Als we normaal voor bv zijn diensten gebruik hadden willen maken was het niet eens te betalen geweest (hij werkte voor grote olie concerns en had bijvoorbeeld een top sponsor contract voor gouden medialle winnar Thorpe in japan geregeld etc). Hij wist als geen ander hoe Pride werkte na het gezeik met Cro Cop, hij regelde een eigen vertaalster voor Fedor gedurende zijn verblijf in Japan, want die van Pride waren gewoon spionnen. Hij vertaalde Japanse stukken in kranten van engels naar japans en andersom, hij was met een top sponsor bezig voor Fedor in Japan, de man werkte keihard!

Maar goed Appy was op kosten van GG naar Japan geweest en die kende helemaal geen bedragen en ook niet de situatie van Pride, maar zag grote $ mogelijkheden doordat Sakakibara tweedracht proberen te zaaien, wat hem lukte. Maar toen waren Appy en Vadim al wijs en moest hij alsnog de hoofdprijs betalen voor Fedor.

Ook liet GG het er niet bij zitten en waarschuwde Sakakibara dat hij dat verlies van Bombaye maar goed moest maken het was namenlijk door het gebruik van Yakuza in opdracht van Pride dat de promotor (Kawamata van Bom Baye) het land uitvluchte en GG vechters gewoon niet betaald werden. We hebben met een rechtzaak gedreigd, Sakakibara genoot van dit alles, maar we wisten als we die rechtzaak begonnen dat de waarheid bovenwater zou komen. Omkopinsschandalen, yakuza, dreigementen, tja als er dan een delegatie politie bij Fuji Tv binenstaat over vragen hoe hun connectie zijn met yakuza, gaat de stekker er snel uit. Maar Appy en Vadim dachten we gaan Pride europa doen, wij hebben nu Fedor en dat gaan we gebruiken. Ze vergaten dat Bas en Miro gingen terugvechten en zich niet in een hoekje lieten zetten. Ik vindt het jammer voor alle vechters die hun brood verdiende met Pride, maar ja GG had een onbetaalde rekening en werdt aan de kant
kant gebonjourd, bedankt voor de expertise GG, verlies met Bom Baye, niet ons probleem, delen, ben je gek of zo!
Zo zie je wat een forum, kranten en de pers kan doen, we hadden Pride gewaarschuwd.
Overigens was die samenwerking helemaal niet zo top met Pride Europa, toen een advertentie verscheen in de rings met het Pride logo, werdt vanuit Japan gesommeerd het logo niet te gebruiken, ze hadden daar geen toestemming voor???
Ik heb maar een (ik heb van te voren aangekondigd per mail aan Vadim) mail daar gepost op die andere site en kijk het resultaat, er wordt nu gevraagd prive te bellen, Vadim reageerd voor het eerst met hele zinnen, waskebeurt?

Love Peace

anoniem gg
05-10-2009, 02:59
Top, dan kan hij zowel in het Engels als in het Nederlands slecht spreken over m1, Vadim en Apy!
Maar als hij het in het Nederlands doet dan heb ik uiteindelijk liever dat hij het zonder schrijffouten doet! Ik ben leerkracht he ;-) Ik geef spelling nooit op! Beroepsmisvorming noemen ze dat!

Beste Cindy, wij makken noit vouten

En ik woon niet meer in "nederland", godzijdank!

sawadee kap

anoniem gg
05-10-2009, 03:09
als jij mij een aap vind moet je zelf weten maar jij hebt me zeker niet leren klimmen .(de wereld is niet alleen van jou)
bas we hebben hier al gesprekken zat over gehad en ik vind het jammer dat het zo gelopen is want we hadden inderdaad veel beter samen kunnen werken in plaats van ouwe koeien uit de sloot blijven te halen .
we hebben altijd enorm gelachen in japan (de eerste pride dagen )en rusland enz en ik kan de humor van je post enorm waarderen .
wat ik jammer vind dat je je op 1 persoon richt en daarmee meer mensen mee benadeelt en wie kaatst kan de bal terug verwachten maar tevens ben ik achter een paar dingen gekomen waar je mij indirect mee benadeelt (wat overigens niet gelukt is maar daar hebben we het nog wel een keer over ,dus micha laat het mailtje maar zitten)
als persoon heb ik je altijd gemogen ik hoop dat we hier allebij van geleerd hebben en dat sommigen mensen niet kunnen samenwerken is in iedergeval nooit mijn probleem geweest .
ik was gisteren in gesprek toen je me belde en heb je later terug gebeld maar kreeg een voice mail dat je in thailand aan je zwembad zat (en wij maar werken)nou gap dit was het voor deze week je hebt mn nummer en kan me altijd bellen
love en peace (van bas boon)

Dat is een gezegde: als je een aap leert klimmen krijg je een kokosnoot op je hoofd (aap ziet er beter uit, sorry kon het niet laten), jawel GG heb Appy en Vadim en indirect jouw laten klimmen, jij was immers eerst een fan die meeging naar Japan en je ambitie was klaarblijkenlijk promotor/manager worden, de aap komt uit de mouw!
Ik richt mij op twee personen Appy /Vadim waarvan GG vindt dat ze gewoon die ouwe zaak moeten afhandelen.
Wow, benadeel ik jouw? vertel, ik wist niet eens dat je manager was totdat je hetzelf vertelde, dus het wordt spanned? Je hebt mij nieuwschierig gemaakt, waar heb ik jouw mee benadeeld?

Love Peace

anoniem gg
05-10-2009, 03:17
Beste Bas,

ik ben misschien en waarschijnlijk de eerste en de enige die mij hieraan stoort maar op volgende zin wens ik het volgende aan te merken:
Viereneenhalf jaar hoor ik niks er wordt gedaan alsof ik niet besta. Ik heb een aantal pogingen ondernomen omdat van hun kant werdt geprobeert de zaak goed te maken
Over typfoutjes zal je mij nooit horen zeuren,... MAAR...

1) werd is een verleden tijd en zowel in het algemeen ANTWERPS als in het Algemeen Nederlands kan een verleden tijd NOOIT met -dt eindigen. Het is dus werd en niet werdt.
2) geprobeerd is een voltooid deelwoord komende van het woord proberen. Geprobeert is absoluut fout daar de letter R niet in het FOKSCHAAP of het KOFSCHIP voorkomt onder de medeklinkers!

Zo zijn er nog wel meerdere zware spellingsfouten waar ik me al maanden dood aan erger,... maar in korte, lieve en vriendelijke posts kan ik ze gerust door de vingers zien...
Als m1 dan toch met de grond gelijk moet gemaakt worden door jouw woorden, gelieve het dan met stijl en ZONDER schrijffouten te doen. Werkwoorden vervoegen leer je bij ons in het derde leerjaar, om van de rest nog maar te zwijgen!

met vriendelijke groeten
Cindy Dandois

Beste Cindy

Ik wil helemaal niemand ten gronde richten maar wat ik wel wil is waar GG recht op heeft!
Je mag mij wat bij les komen geven af en toe, je bent nooit te oud om het te leren is het gezegde!
Je moet je niet ergeren, maar beter is dat je een soort vorm van medeleven moet tonen dat Bas nooit beter heeft leren spellen op school in die korte tijd dat hij aanwezig was.
FOKSCHAAP?

Love Peace

anoniem gg
05-10-2009, 03:44
Beste Cindy

Ik wil helemaal niemand ten gronde richten maar wat ik wel wil is waar GG recht op heeft!
Je mag mij wat bij les komen geven af en toe, je bent nooit te oud om het te leren is het gezegde!
Je moet je niet ergeren, maar beter is dat je een soort vorm van medeleven moet tonen dat Bas nooit beter heeft leren spellen op school in die korte tijd dat hij aanwezig was.
FOKSCHAAP?

Love Peace

Die dubbel KK van cocusnoot is speciaal voor jouw!

Love Peace

anoniem gg
05-10-2009, 03:56
Бас Бун: Мы будем драться с Федором Емельяненко! (http://www.valetudo.ru/mma/articles/1819-bas-boon-mi-budem-dratsya-s-fedor-emelianenko)

Leuk zeg al die belangstelling van die internationale forums

micha
05-10-2009, 06:52
Бас Бун: Мы будем драться с Федором Емельяненко! (http://www.valetudo.ru/mma/articles/1819-bas-boon-mi-budem-dratsya-s-fedor-emelianenko)

Leuk zeg al die belangstelling van die internationale forums


wordt de kippensoep nog ergens vermeld?

Donjopie
05-10-2009, 11:05
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bas_Boon
:thup:

Heb jij dit geschreven ?
Hoe reageerde bas erop dat hij hoorde dat jij dat hebt geschreven ?

The Bulldog
05-10-2009, 12:28
ik zie veel gezeik en bashen...dat is niet de bedoeling van de topic.....

ON TOPIC!!!!!!!!

jesselaar
05-10-2009, 12:49
Dat is een gezegde: als je een aap leert klimmen krijg je een kokosnoot op je hoofd (aap ziet er beter uit, sorry kon het niet laten), jawel GG heb Appy en Vadim en indirect jouw laten klimmen, jij was immers eerst een fan die meeging naar Japan en je ambitie was klaarblijkenlijk promotor/manager worden, de aap komt uit de mouw!
Ik richt mij op twee personen Appy /Vadim waarvan GG vindt dat ze gewoon die ouwe zaak moeten afhandelen.
Wow, benadeel ik jouw? vertel, ik wist niet eens dat je manager was totdat je hetzelf vertelde, dus het wordt spanned? Je hebt mij nieuwschierig gemaakt, waar heb ik jouw mee benadeeld?

Love Peace

anoniem gg
05-10-2009, 12:56
Gek he, als zij degenen zijn die dit voor jou vertalen? Dit zijn concurrenten van M-1 dus die doen wel mee aan jouw verhalen.

Bas, welke belastingen zijn dat precies waarom jij buiten je 10% management fee nog eens 10% extra in moest houden van Semenov en Suloev?

Die extra 15% van Pride voor Fedor, waar komt die vandaan?

Ik zou me als GG-vechter bij het lezen van bovenstaande voorbeelden toch niet zo prettig voelen.


Dat zal ik jouw uitleggen.
Op de contracten van de UFC staat een bedrag daar moet je als buitelander 30% over betalen, een van de redenen waarom GG daar bijna helemaal niet vecht. In Japan zorgen we er voor dat die 20% er overheen betaald wordt (Japan betaald de witholding tax, indien aangegeven op je contract). Dan kun je keurig in Nederland opgeven en daar hoef je dan als vechter bijna niks meer over te betalen is een speciaal verdrag tussen Nederland en Japan.
Maar goed ik had gesproken met Appy en Vadim en iedereen wou eigenlijk cash. Beter ook, kun je gelijk verdelen en de russen hadden niet eens een bankrekening, die vechters die voor $1000,- dollar normaal bij Vadim vochten.
Dus toen ik $35.000 (inclusief winst premie) voor Semenov regelde was iedereen extreem blij. Semoneov had ook voor $2500.- gevochten of $5000.- en was dolgelukkig.
Of je moet een Amerikaanse promotor zo gek krijgen dat hij op het contract zet , Netto (wat niet het geval was bij Semenov en Amar in die tijd) prijzen voor het vecht gage!
Maar zoals je weet zijn alle bedragen publiekenlijk te zien en zo ook de contracten.
Ik heb toen aangeboden dat ik die 30% die normaal door de vechters zou moeten worden afgestaan , evt via een papier verhaal kon cashen en of we dat wilden verdelen?
Iedereen 10% extra en klaar!
Ik begrijp wel dat Vadim en jijzelf als M-1 fan probeert mijn woord zwak te maken, maar Vadim is zelf voor mij daarvoor op kantoor geweest. Appy vertelde toen dat hij het geld van mij had gekregen in America maar had gebruikt voor nog openstaande kosten blablabla.
Vreemd genoeg werd Appy daarover niet aangesproken of misschien later? En leek de zaak daarmee te zijn opgelost?
Kijk maar eens aan Gerard Mushashi hoeveel die verdiende officieel voor zijn wereldtietel in America gevecht bij Strikeforce $2000.- vindt je dat niet aan de lage kant?
Of Fedor $300.000 terwijl tegenstander Tim Sylvia $800.000 kreeg, let wel op deze organisatie is kapot (Affliction).

Vadim heeft mij daar nooit van beschuldigd tot aan nu, ik kwam bij Appy op zijn kamer in Japan na het gevecht en die begon te schreeuwen Mijatovic dit en Mijatovic dat, die ontving namenlijk eerst het geld van Pride , niet ik! Pride had inmiddels geleerd met andere vechters direct contracten te maken en te tekenenen niet alleen met de managers, daardoor waren ze hun parade paardje Fedor mee kwijtgeraakt, doordat GG wel netjes de contracten direct tekende tussen de vechters en de promotor, wist ik dat dit het punt was waarvoor we Fedor bij een andere organisatie konden laten vechten.

Mijatovic kreeg voor zijn service als manager een fee van Pride van 15% toen hij manager was van Cro Cop. Het contract van Fedor is in mijn kantoor getekend met een afgevaardigde van Pride , Vadim , Appy, Fedor mijn oom en Leo die er allemaal bij waren, zijn ook fotos van gemaakt. Op het contract was te lezen het totaal bedrag en was een contract tussen vechter en pride met manager ook genoemd in het contract zoals het hoort.

Een jaar lang ging alles goed, todat we het nieuwe voorstel van pride niet tekende. Toen kwam Sakakibara met allemaal overschrijvingen die extra waren gedaan naar die advocaat (ik heb daar om gevraagd maar nooit te zien gekregen). Hij zou nog eens 15% hebben gebeurt of in iedergeval meer geld hebben gekregen en zei zeiden dat het voor Fedor was.

Ik heb toen gezegd, ben slim Appy, let op dit doen ze omdat we niet een langdurig contract aangaan met Fedor, ze gaan met modder smijten. Maar Appy schreewde het uit, hij had een jaar lang geld gebeurt zonder ook maar een stuiver in te leveren op die befaande NYe 2003. Hij moest meer, ik zei hem dat ik al mijn overmakingen kon laten zien die ik had gehad van Miro in die tijd en dat ik heb gekregen waar ik recht op had maar nooit meer. Pride betaalde in die tijd geen cash meer vanwege Isshi die een giganitsich belasting probleem had!
Ik deed trouwens meer zaken voor Pride zoals ook verkoop van rechten zoals ook de K/1 deal met SBS6, ook daar heb ik een idioot voorbeeld meegemaakt. Chalid kwam met top mensen uit Duitsland voor een top TV deal, het zou via GG en Chalid lopen. Ging Pride doodleuk achter onze rug om naar die TV zender, huppa deal kapot. TV zegt was is dit voor rare toestand,deze mensen zijn heel onbetrouwbaar hier willen we niks mee te maken hebben, hup weg miljoenen deal.

Overigens geloof ik best dat Mijatovic die vloeiend Japans sprak zijn management deal die hij had over Fedor gebruikt heeft om Sakakibara tot betaling te dwingen. Vergeet niet dat Sakakibara Ken Imai opdracht had gegeven om Cro Cop niet te laten vechten op NYE 2003 Bom Baye, dat was een Pride ster en ze wilden nu zelf een NYE show organiseren. Dit is uiteindelijk ook waarom Fedor daar vocht en veel meer verdiende, men moest een vervanger hebben voor Cro Cop die `zogenaamd` ziek was. Vergeet niet, Pride had drie weken van te voren Mirko Cro Cop afgepakt van Mijatovic doordat Pride Ken Imai naar voren schoof.
Uiteindelijk heeft die man zijn gezin moeten verhuizen vanwege dreigementen. De man die voor Ivan Thorpe (gouden medaille winnaar een top sponsor contract had binnen gehaalt in Japan) de man die alle stukken in Japans en engels vertaalde, ja hij is mij ook nog geld schuldig. Neem ik hem kwalijk dat hij zich heeft terug getrokken na al deze ellende of dat hij mischien wel meer geld heeft gehad zoals leugenaar Pride beweerde? Eigenlijk interreseert mij dat weinig meer , wat ik heel naar vondt is dat Appy die ooit alleen een kaartje heeft gegeven en op kosten van GG mee was gegaan naar Japan tegen mij zei, al het geld is bij Vadim het is uit mijn handen, hij gaat het uitzoeken. Ze zijn nog steeds aan het zoeken.
Ik vroeg divere malen om afhandeling van zaken, maar Appy verschool zivh achter Vadim en als ik Vadim al zag, was het situatie veranderd ikke niet begrijp!


Het M-1 management van Fedor heeft namenlijk het volgende gedaan.
GG had een aanbieding voor een kleine 3 miljoen voor Fedor voor 1 jaar en 4 gevechten, dat bewijs heb ik. Ik zei, ik heb een top deal hier kunnen we alles goed mee maken en weer goed samenwerken , meer geld verdienen en oud zeer wegwerken.
Daarbij was Fedor vrij om in Amerika te vechten in deze aanbieding, voor nog eens 1 miljoen per partij voor bv 2 partijen, dat is 5 miljoen samen. Dit was ook omdat K/1 toen nog Pride als een gigantische concurent zag en er alles voor over had om hem weg te halen bij Pride, het wil niet altijd zeggen dat de vechter zoveel waard is maar in sommige omstandigheden als er twee vechten om een been loopt de derde ermee heen.
Maar M-1 koos er voor om Fedor voor $450.000 te laten vechten tegen Zulu in Pride en dan weer hetzelfde tegen Marc Coleman in de USA dat is $900.000, in een jaar hoeveel loop je dan mis ?
Juist de keuze van M/1 koste Fedor $4.100.000 in de min!!!!!!!!
Dat was omdat M-1 moest worden opgebouwd op het succes en de naam van Fedor. En ze geloofde ook heilig dat ze een Pride europa konden oprichten.

Ook gingen alle organisaties waar M-1 iets mee te maken had naar de haaien, Pride, Bodog en Affliction allemaal weg, K-1/FEG is er nog steeds ook nu in moeilijkere tijden maar ze zijn er nog!

Kahritonov is net aangekomen om weer in Nederland te trainen, die kreeg een aanbieding van M-1 ealweer een tijdje terug. Toen zei ik daar vecht hij niet voor wat M-1 aanbied, het moet minimaal 3 x zoveel zijn. Toen antwoorde M-1 dat dit belachelijk was en dat hij dat helemaal niet waard was en nooit zoveel verdiende. Ik zei, als je een goed management bent zoals GG, dan krijg je dat wel voor elkaar! Wij hebben dat wel voor elkaar gekregen en daarom is hij bij ons!

Love Peace

anoniem gg
05-10-2009, 13:37
Dat zal ik jouw uitleggen.

Kahritonov is net aangekomen om weer in Nederland te trainen, die kreeg een aanbieding van M-1 ealweer een tijdje terug. Toen zei ik daar vecht hij niet voor wat M-1 aanbied, het moet minimaal 3 x zoveel zijn. Toen antwoorde M-1 dat dit belachelijk was en dat hij dat helemaal niet waard was en nooit zoveel verdiende. Ik zei, als je een goed management bent zoals GG, dan krijg je dat wel voor elkaar! Wij hebben dat wel voor elkaar gekregen en daarom is hij bij ons!

Love Peace

From: Bas Boon ([email protected])
Sent: Wednesday, October 10, 2007 5:16:39 PM
To: Stanislav V. Khramov / bodogFIGHT Russia ([email protected]);

I have also other Russian fighters (check our website), sorry that you think Sergei is not worth his money, I will pass the message to him.
If Sergei is too expensive and not known enough known in Russia, take another Russian fighter and build his name.

You are right his MMA career like Sergei and Fedor's can finish anytime, that's why we got him a great deal, like a manager should, why would I lower his fighting purse by 350% just to do you a favor?
By the way who is involved in this promotion (who else is fighting) and is Vadim and Appy involved?

I am 25 years in this game Stas and believe me I know the game like no other promoter and fight manager, you know this.

We also have Andrey Rudakov, Eugine Lotin and Murad Chunkaiev

With Sporting Greetings

Bas Boon

jesselaar
05-10-2009, 13:38
Dat is een gezegde: als je een aap leert klimmen krijg je een kokosnoot op je hoofd (aap ziet er beter uit, sorry kon het niet laten), jawel GG heb Appy en Vadim en indirect jouw laten klimmen, jij was immers eerst een fan die meeging naar Japan en je ambitie was klaarblijkenlijk promotor/manager worden, de aap komt uit de mouw!
Ik richt mij op twee personen Appy /Vadim waarvan GG vindt dat ze gewoon die ouwe zaak moeten afhandelen.
Wow, benadeel ik jouw? vertel, ik wist niet eens dat je manager was totdat je hetzelf vertelde, dus het wordt spanned? Je hebt mij nieuwschierig gemaakt, waar heb ik jouw mee benadeeld?

Love Peace


beste bas ,als ik het goed begrijp is er maar een iemand op de wereld die manager mag zijn dat ben jij ?je vergeet trouwens te zeggen dat k1 meteen even de controle over fedor wou hebben mbt ufc onderhandelingen (had jou wel goed uitgekomen)daarbij was zn hand gebroken en zou hij daarna onder het mes gaan.jammer dat miro niet te bereiken meer is (of was dit de bedoeling )ik heb hem meerdere malen in zn kantoor gezien met apy maar zo betrouwbaar was hij niet. (dit blijkt ook wel want hij heeft jou ook te pakken gehad)
miro had een contract wat hij had kunnen aanvechten maar omdat hij met of zonder jou weten meer geld van pride ontving had hij gekozen voor het hazen pad (lekker betrouwbaar)fedor en alexander waren net door pogodin belazert en hadden geen zin meer in jou en je patner miro (denk eens na als het andersom was geweest )daarbij heeft vadim nooit een cent gevangen terwijl zn video banden (toendertijd overal werden verkocht )
enz .
tevens heb je allemaal valse spelletjes willen spelen samen met je patner om vechters los te weken (bij 1daar speelden die bandjes een rol in)daarbij komt dat jou vechters soms helemaal niet zo blij met je waren en bij mij kwamen uithuilen ik heb daar nooit gebruik van gemaakt omdat ik respect voor je had en dat eerlijkheid bij mij hoog staat (zoals je weet)en heb gezegt dat ze eerst maar met hun management eruit moesten komen .
dus bas ga nou zelf niet voor de goed heilig man zitten spelen
love en peae

anoniem gg
05-10-2009, 13:49
Ik moest gisteren eigenlijk al weg, maar moest dit even uitstellen.
Ik ga jullie weer verlaten, is er weer wat rust!

Love you all

Peace!

TOON
05-10-2009, 13:53
pfff veel tekst man....ingewikkelde verhalen....ja/nee....
wat ik niet begrijp is dat iedereen er wel vanuit gaat dat vadim zo eerlijk is als een koorknaapje, ken die hele gast niet, maar zou ook zomaar full of shit kunnen zitten toch?

bas heeft het zichzelf natuurlijk wel wat moeilijk gemaakt hier op het forum om heel erg geloofwaardig te zijn...dus op zich begrijpelijk dat er sceptisch op gereageerd wordt...

op een punt moet ik BB gelijk geven, als je als manager Fedor's belangen behartigd moet ie er GVD voor zorgen dat ie meer vecht! (zeg ik dan als fan...) net als BB er voor moet zorgen dat Overeem z'n strikeforce titel verdedigd ;-)

dus aan het werk gasten!!

jesselaar
05-10-2009, 14:20
Ik heb niks georganiseerd in Bom Baye, beter leren lezen. Ik had een mogelijkheid geschapen voor mijn GG vechters om buiten de K-1 meer geld te verdienen omdat ik in een hoek werdt gedreven door K-1. Ik heb door die mogelijkheid (dankzij Miro en GG) mijn partners Appy/Vadim (M-1 daar had GG namenlijk een contract mee wat door Vadim wordt ontkend, ik zal dat bewijs ook nog produceren) laten mee profiteren van deze mogelijkheid, die stukken heb je nu kunnen lezen.
Fedor tegen Zulu kan niet dezelfde reden hebben gehad want toen GG Fedor naar Bom Baye haalde ging zijn gage van $30.000 naar $115.000 (dat kwam door de expertise van GG, die kende de prijzen van kampioenen en was al jaren actief als management en had ook op die manier Fedor bij zijn oude management weggehaalt). Hetzelfde gold voor Semenov in de UFC, Vadim betaalde Semenov $1000.- voor een gevecht, GG kwam met $35.000 voor dezelfde vechter (die vechter had ook voor $5.000 gevochten of $10.000 ,maar GG kwam met $35.000 en dan achteraf mij beschuldigen van een extra 10% die ik als mogenlijkheid gaf om voor iedereen nog meer te verdienen).
In het geval van Zulu ging het gage van Fedor $600.000 (plus sponsor en de mogelijkheid in America te blijven vechten, wat een top contract voor die tijd, GG op zijn best) terug naar $450.000?
Snap je dat in het ene geval hij $75.000 meer verdient en in het andere geval (ZULU) $150.000 (plus sponsor) minder? Dus wat bedoel je nou met dezelfde reden, het klinkt voor mij zeeeer onlogisch en onzakenlijk!
Ik heb heel veel fans en degene die dat niet zijn, gaan het nog worden en ik ben het ermee eens, zoals ik mij soms profileer kan dat veel afgunst, jaloezie en soms zelfs haat veroorzaken helemaal als je succes hebt. Dit is een van mij zwakheden (ik heb een zwak voor zwarte humor en sarcasme, maar niet iedereen kan daar goed tegen) en ik ben eraan aan het werken om mijzelf te verbeteren.

Ik heb het heel lang prive geprobeert, maar Mr J kwam in detentie te zitten (heb ik hem een keer opgezocht die J toen hij in detentie zat) en de partner van J verdween? Mr A die draaide zijn rug om tijdens een gesprek met mijn partner en liep gewoon weg. Vadim spreekt altijd: ik niet begrijp en ik snap niet zo goed en situatie veranderd. Diezelfde Vadim heeft mij nog nooit beschuldig van die 15% tot nu toe?

Ik stond heel verontwaardigd naar Appy te kijkenop NYE 2003 Japan toen dit allemaal door Appy aan mij werdt "verteld" en probeerde de rust te bewaren door te zeggen dat die Jappaners dit alleen deden omdat we dat twee jarig contract niet wilden tekenen. Ik zei Appy laten we eerst de zaak onderzoeken , denk na, waarom komt Pride hier nu mee? We spreken over Pride die niet te vertrouwen zijn, GG heb dmv het openbreken van het contract maar liefst $300.000 meer verdient voor Fedor in de periode dat zei dachten maar $120.000 te betalen, dat vind die promotor niet leuk (zacht uitgedrukt). Ik zei Appy als we fight by fight nemen, wat wij willen wordt het nog meer als Fedor blijft winnen. Pride weet dat als ze Fedor niet tekenen voor twee jaar dat ze zwaar in de buidel moeten. En als het al waar zou zijn is Pride heel erg verkeerd bezig, dus die zijn net zo fout in dat geval! Maar goed Appy was niet voor reden vatbaar en gebruikte het woord van deze Sakakibara om mijzelf aan de kant te zetten.
Ik heb gelijk om al die bewijzen gevraagd van die bank overmakingen, maar nooit gekregen!

Miro was een top advocaat in Japan en die advocaten op dat niveau kosten zoiets van $1000,- per uur daar, hij was als Croaat liefhebber van de sport en was manager van Cro Cop. Als we normaal voor bv zijn diensten gebruik hadden willen maken was het niet eens te betalen geweest (hij werkte voor grote olie concerns en had bijvoorbeeld een top sponsor contract voor gouden medialle winnar Thorpe in japan geregeld etc). Hij wist als geen ander hoe Pride werkte na het gezeik met Cro Cop, hij regelde een eigen vertaalster voor Fedor gedurende zijn verblijf in Japan, want die van Pride waren gewoon spionnen. Hij vertaalde Japanse stukken in kranten van engels naar japans en andersom, hij was met een top sponsor bezig voor Fedor in Japan, de man werkte keihard!

Maar goed Appy was op kosten van GG naar Japan geweest en die kende helemaal geen bedragen en ook niet de situatie van Pride, maar zag grote $ mogelijkheden doordat Sakakibara tweedracht proberen te zaaien, wat hem lukte. Maar toen waren Appy en Vadim al wijs en moest hij alsnog de hoofdprijs betalen voor Fedor.

Ook liet GG het er niet bij zitten en waarschuwde Sakakibara dat hij dat verlies van Bombaye maar goed moest maken het was namenlijk door het gebruik van Yakuza in opdracht van Pride dat de promotor (Kawamata van Bom Baye) het land uitvluchte en GG vechters gewoon niet betaald werden. We hebben met een rechtzaak gedreigd, Sakakibara genoot van dit alles, maar we wisten als we die rechtzaak begonnen dat de waarheid bovenwater zou komen. Omkopinsschandalen, yakuza, dreigementen, tja als er dan een delegatie politie bij Fuji Tv binenstaat over vragen hoe hun connectie zijn met yakuza, gaat de stekker er snel uit. Maar Appy en Vadim dachten we gaan Pride europa doen, wij hebben nu Fedor en dat gaan we gebruiken. Ze vergaten dat Bas en Miro gingen terugvechten en zich niet in een hoekje lieten zetten. Ik vindt het jammer voor alle vechters die hun brood verdiende met Pride, maar ja GG had een onbetaalde rekening en werdt aan de kant
kant gebonjourd, bedankt voor de expertise GG, verlies met Bom Baye, niet ons probleem, delen, ben je gek of zo!
Zo zie je wat een forum, kranten en de pers kan doen, we hadden Pride gewaarschuwd.
Overigens was die samenwerking helemaal niet zo top met Pride Europa, toen een advertentie verscheen in de rings met het Pride logo, werdt vanuit Japan gesommeerd het logo niet te gebruiken, ze hadden daar geen toestemming voor???
Ik heb maar een (ik heb van te voren aangekondigd per mail aan Vadim) mail daar gepost op die andere site en kijk het resultaat, er wordt nu gevraagd prive te bellen, Vadim reageerd voor het eerst met hele zinnen, waskebeurt?

Love Peace
beste bas ,waarom reageer je alleen op wat je wilt en waarom toen het uitkwam met miro wou je dat vadim en apy niks tegen fedor zouden zeggen?waarom?vind jij het normaal om informatie voor je vechter achter te houden?wij in iedergeval niet voor de rest wens ik je veel plezier in thailand (zijn genoeg apen te naaien )
love en peace

mokumnised
05-10-2009, 14:57
Ik vind het nogal wat om dit allemaal online uit te vechten, komt allemaal niet echt professioneel over.
Jammer voor de sport, ik zie het al voor me dat voorzitters van grote voetbalclubs rollend over straat gaan en met bedragen, details e.d. op fora verschijnen. Daar gebeurd ook genoeg rottigheid, maar dit soort moddergevechten online zie je daar dus echt nooit.

Ik neem aan dat iedereen hier wil dat onze sport verder groeit, de vuile was op deze manier op een forum gooien draagt daar niet aan bij.

Geld overigens voor alle partijen dit.

jesselaar
05-10-2009, 15:30
pfff veel tekst man....ingewikkelde verhalen....ja/nee....
wat ik niet begrijp is dat iedereen er wel vanuit gaat dat vadim zo eerlijk is als een koorknaapje, ken die hele gast niet, maar zou ook zomaar full of shit kunnen zitten toch?

bas heeft het zichzelf natuurlijk wel wat moeilijk gemaakt hier op het forum om heel erg geloofwaardig te zijn...dus op zich begrijpelijk dat er sceptisch op gereageerd wordt...

op een punt moet ik BB gelijk geven, als je als manager Fedor's belangen behartigd moet ie er GVD voor zorgen dat ie meer vecht! (zeg ik dan als fan...) net als BB er voor moet zorgen dat Overeem z'n strikeforce titel verdedigd ;-)

dus aan het werk gasten!!
bij m1 is het zo dat vechters zelf ook wat te zeggen hebben mischien wil fedor wel helemaal niet meer zo veel vechten? denk je dat hij daardoor meer gaat verdienen ?aan ons heeft het trouwens niet gelegen we hadden immers een wedstrijd staan tegen de nr 2 en we weten allemaal hoe dat is afgelopen is.daarom gaat het in de toekomst ook veranderen. hoe graag bas het ook wil doen lijken dat affliction door fedor is kapot gegaan is er in feite gewoon door roids een heleboel geld weg gegooit en heeft dit niks met fedor te maken.(dit gaat niet nog een keer gebeuren)
bodog -had zelf een hoop problemen heeft ook niks met fedor te maken.
pride -heeft bas zelf om zeep geholpen door zijn yakuza verhaal in de media te zetten(zijn zn eigen woorden) een beetje dezelfde vergelijking met wat hij hier probeerde.

Effective
05-10-2009, 15:54
EPIC!

De man van 14K
05-10-2009, 16:24
Ik heb met verbazing de lappen tekst van de afgelopen pagina's zitten lezen, daar zou je nog een goede film van kunnen maken Bas!
Vechtsport wordt geassocieerd met criminaliteit en de redenen zijn voor de hand liggend, graaiers en criminelen houden zich er op het hoogste nivo mee bezig.
Geen wonder dat het op lagere nivo's niet anders is.

The Bulldog
05-10-2009, 16:39
erg veel tekst, maar sommige dingen zoals over contracten een het afstaan of niet....vind ik erg interresant te lezen....

toch weer een beetje kennis die ik best wel aanvullend vind....

bedankt Bas...


Hoe dat tussen alle organisaties is gegaan is voor mij door zoveel verhalen onduidelijk....en bijna onmogelijk hier een goed onderbouwde mening over te vormen dus daar onthoud ik me maar compleet van....

ben wel van mening dat iedereen zijn zegje wel een beetje heeft gedaan....en tuurlijk je kunt over elke detail wel vragen blijven stellen....maar of het duidelijker,betroubaarder en toereikend zal worden betwijfel ik ten sterkste...

Tis wel zo dat het vreselijk politiek is weer...

anoniem gg
05-10-2009, 16:59
Over dat laatste zinnetje zegt Vadim dat het WEL netto was:

Er is overleg geweest en afgedeelt met Appy, wat wil je nog meer horen? Ik heb uitgebreid geprobeerd uit te leggen hoe het werkt met contracten. Amerika is en blijft veel onaantrekenlijker voor een vechter om te vechten belastingtechnisch dan Japan.



Met betrekking daarop



Ik wist niet dat de contracten ook publiekelijk waren. Waar staan die? Kunnen we dat over wel/niet netto meteen zien. En ook over welke belastingen dat gaat.

Athletic commision maakt dat bekend ja die vechtbedragen, verder had ik netjes een contract rechtstreetks met UFC met vechters Amar en Semenov en die gingen er 35x op vooruit doordat ik ze in de UFc kreeg en zei hadden hun eigen contracten in hun bezit met de bedragen. De russen wilden geen check ivm belasting in eigen land en ze hadden geen eens een bankrekening. Ik heb om een gunst gevraagd en die via het casino gekregen en iedereen een plezier gedaan, dat is wat ik heb gedaan.



Dit klinkt wel handig, hoe werkt dat 'papier verhaal'?

Daar ben je manager voor, je hoeft niet alles te weten.

Ben je de weg een beetje kwijt, Bas? M-1 fan??

Ja, tuurlijk as er iets over mij geschreven wordt of ik iets post ben je mijn grootse volger, een apatische vorm van jaloezie!

Vadim heeft alles uit Wheelie's post binnenskamers gehouden tot aan nu. Vind je het raar dat ie daar nu mee komt? Die heeft het waarschijnlijk ook wel een keer gehad met jouw verhalen.

Er was nooit eerder een manier om mijn verhaal uit te leggen de waarheid aan Fedor, nu kan dat dmv een forum. Hoe zou jij het vinden dat je als vechter $4.100.000 misloopt in 1 jaar, omdat je nieuwe managers M-1 willen promoten en nog een paar verlies gala's hebben waar de rekening door pride betaald zou worden??

Maar die 15% zijn volgens jou naar Miro gegaan en niet naar jou, en toch interesseert je dat niets, zeg je. Was toch ook geen gering bedrag.

Nee , want ik heb geen bewijs gezien en geloof Sakakibara na alles wat ik met deze persoon mee heb gemaakt voor geen reet, genoeg voorbeelden van gegeven!

Bas reageert op veel dingen uit Vadim's mail, maar een reactie op bovenstaande heb ik ook nog even gemist.

Ik hoefde helemaal niks af te rekenen over video rechten die lagen al bij mij, zie mail Vadim overigens heb ik Appy nog wel een berg dollars gegeven voor buitenlandse tv uitzendingen, ik hoop dat hij dat heeft gedeelt, ik heb hem de kwitanties laten tekenen voor ontvangst! Zo doe ik zaken contracten en kwitanties , niet van horen of zeggen en helemaal niet van yakuza bazen!!

Zo hoor je nog eens wat.


Bas, weet je wat me vaak opvalt? Als iemand iets vraagt kom je echt met ontzettend lange verhalen, waarvan meestal meer dan de helft van de tekst niets met de vraag te maken heeft. Tevens zijn het veelal herhalingen van hetgeen je daarvoor al een of meerdere malen gezegd hebt. Ik zou bijna denken dat je een soort bombardement aan info uitstort waardoor je niet een gericht antwoord hoeft te geven (en ja, dat is een aanname. Net zoals jij aanneemt dat iemand uit het kamp van Rutz - die je nog even met foto en al in het interview laat zetten - jouw woorden heeft vertaald).

Hopenlijk heb ik het nu een beetje naar je zin gemaakt.

Ik heb die foto helemaal daar niet neergezet, ook niet die van mijzelf, die zijn van het internet geplukt. Overigens wordt er alleen maar goed gesproken op dat forum over Simon, hij is ook een goede promotor, dus ik snap je vraag niet?

Edit: of zoals uit onderstaande voorbeeld (post van Jesselaar) reageer je soms gewoon helemaal niet.

Quote: beste bas ,waarom reageer je alleen op wat je wilt en waarom toen het uitkwam met miro wou je dat vadim en apy niks tegen fedor zouden zeggen?waarom?vind jij het normaal om informatie voor je vechter achter te houden?wij in iedergeval niet voor de rest wens ik je veel plezier in thailand (zijn genoeg apen te naaien )
love en peace

Omdat ik eerst wou uitzoeken of dat allemaal wel klopte wat de eerlijk yakuza gebruiker Sakakibara van Pride had geproduceert aan bewijs over Miro. Ik vindt het niet normaal dat als je jaren zaken doet en tientallen gala's produceert ik wordt vergeleken met Miro, met iemand die ik net zolang kende als Appy en Vadim. Ik vindt het niet normaal dat Vadim en Appy die de eerste kennismaking hadden met Sakakibara (die gewoon een valse handtekening had gezet op een contract met Fedor en daar publiekenlijk mee zwaait met dat valse contract op TV, Fedor Appy en vadim kunnen dit bevestigen) als betrouwbaar wordt aangezien. Sakakibara ging zelfs zover dat Miro niet in de kleedkamers mocht komen er mocht geen red devil kleding gedragen worden in de hoek en allemaal bullshit het werdt zelfs in het contract gezet. Sakakibara die mij en Miro met yakuza dreigde , die yakuza naar Kobe stuurde om miljoenen te eisen van een promotor. Die man werdt nu plotsklaps (toen wij niet ingingen op de aanbieding Pride) door Vadim en Appy vertrouwd? Overigens heb ik dat niet gevraagd om die informatie niet aan Fedor te zeggen dat was Miro die in de auto terug zat in een taxi met Fedor op weg naar het vliegveld, ik was daar helemaal niet bij. Maar als ik er wel bij zou zijn geweest zou ik eerst zelf op onderzoek zijn uitgegaan en zou ik proberen bewijzen te vinden. Verder is het wazig dat Sakakibara niet gewoon met een agreement aankwam waar Miro genoemd werdt en het percentage dat hij extra zou krijgen voor Fedor, maar met een aantal overschrijvings forumulieren waarvan Pride beweerde dat het extra geld was geweest aan Miro? Hij had al eerder hadtekeningen vervalst, dat wisten Appy en Vadim als geen ander, waarom nu niet, vanwaar die geheimzinnigheid? En waarom mocht ik het nooit zien? Ik heb altijd gevraagd om die overschrijvingsformulieren, maar nooit gezien?

Maar ja gelukkig had J, Miro wel eens in een kantoor gezien en gezien dat hij niet te vertrouwen was, wat hadden we in Japan gemoeten zonder J de manager in wording?

reefer
05-10-2009, 17:16
En de pest is dat al deze organisatoren,managers,helpers,trainers, groupies etc. elkaar toch weer gaan tegenkomen op de welbekende gala`s en nog waarschijnlijker elkaar ooit weer eens nodig hebben dus wellicht dat dit ooit nog enigszins goed gaat komen.Zoniet dan hoop ik toch echt dat de nederlandse vechtsport(ers) hier niet teveel onder gaan lijden.
Zijn wij met z`n allen niet gebaat bij enige rust aan de top?

iconian
05-10-2009, 17:27
Quote: beste bas ,waarom reageer je alleen op wat je wilt en waarom toen het uitkwam met miro wou je dat vadim en apy niks tegen fedor zouden zeggen?waarom?vind jij het normaal om informatie voor je vechter achter te houden?wij in iedergeval niet voor de rest wens ik je veel plezier in thailand (zijn genoeg apen te naaien )
love en peace

Omdat ik eerst wou uitzoeken of dat allemaal wel klopte wat de eerlijk yakuza gebruiker Sakakibara van Pride had geproduceert aan bewijs over Miro. Ik vindt het niet normaal dat als je jaren zaken doet en tientallen gala's produceert ik wordt vergeleken met Miro, met iemand die ik net zolang kende als Appy en Vadim. Ik vindt het niet normaal dat Vadim en Appy die de eerste kennismaking hadden met Sakakibara (die gewoon een valse handtekening had gezet op een contract met Fedor en daar publiekenlijk mee zwaait met dat valse contract op TV, Fedor Appy en vadim kunnen dit bevestigen) als betrouwbaar wordt aangezien. Sakakibara ging zelfs zover dat Miro niet in de kleedkamers mocht komen er mocht geen red devil kleding gedragen worden in de hoek en allemaal bullshit het werdt zelfs in het contract gezet. Sakakibara die mij en Miro met yakuza dreigde , die yakuza naar Kobe stuurde om miljoenen te eisen van een promotor. Die man werdt nu plotsklaps (toen wij niet ingingen op de aanbieding Pride) door Vadim en Appy vertrouwd? Overigens heb ik dat niet gevraagd om die informatie niet aan Fedor te zeggen dat was Miro die in de auto terug zat in een taxi met Fedor op weg naar het vliegveld, ik was daar helemaal niet bij. Maar als ik er wel bij zou zijn geweest zou ik eerst zelf op onderzoek zijn uitgegaan en zou ik proberen bewijzen te vinden. Verder is het wazig dat Sakakibara niet gewoon met een agreement aankwam waar Miro genoemd werdt en het percentage dat hij extra zou krijgen voor Fedor, maar met een aantal overschrijvings forumulieren waarvan Pride beweerde dat het extra geld was geweest aan Miro? Hij had al eerder hadtekeningen vervalst, dat wisten Appy en Vadim als geen ander, waarom nu niet, vanwaar die geheimzinnigheid? En waarom mocht ik het nooit zien? Ik heb altijd gevraagd om die overschrijvingsformulieren, maar nooit gezien?

Maar ja gelukkig had J, Miro wel eens in een kantoor gezien en gezien dat hij niet te vertrouwen was, wat hadden we in Japan gemoeten zonder J de manager in wording?

Vadim wilde geen zaken meer doen met miro die tot zijn nek in een yakuzaweb zat (waarom ging crocop naar imai?), en bas was een aanhangsel dat ook weggesneden werd. Miro het brein ging in de hotelbranche (ontdekte miro of jij bas dat fedor onder het podogin contract uitkon, en dat het beter was om gevecht per gevecht te onderhandelen voor fedor?

Dat geld van de GG vechters voor bom ba ye heb je deels teruggehad, en heeft red devil/m1 niks meer me te maken, hooguit kun je wat geld van miro terugeisen dat hij van pride extra ontving, wie zegt dat miro jouw ook niet bedroog met zijn afschriften en overboekingen?

A.F.
05-10-2009, 17:32
en wederom weer geen antwoord op concreet gestelde vragen... typisch

jesselaar
05-10-2009, 18:32
[quote=basboon;813309]Quote: beste bas ,waarom reageer je alleen op wat je wilt en waarom toen het uitkwam met miro wou je dat vadim en apy niks tegen fedor zouden zeggen?waarom?vind jij het normaal om informatie voor je vechter achter te houden?wij in iedergeval niet voor de rest wens ik je veel plezier in thailand (zijn genoeg apen te naaien )
love en peace

Omdat ik eerst wou uitzoeken of dat allemaal wel klopte wat de eerlijk yakuza gebruiker Sakakibara van Pride had geproduceert aan bewijs over Miro. Ik vindt het niet normaal dat als je jaren zaken doet en tientallen gala's produceert ik wordt vergeleken met Miro, met iemand die ik net zolang kende als Appy en Vadim. Ik vindt het niet normaal dat Vadim en Appy die de eerste kennismaking hadden met Sakakibara (die gewoon een valse handtekening had gezet op een contract met Fedor en daar publiekenlijk mee zwaait met dat valse contract op TV, Fedor Appy en vadim kunnen dit bevestigen) als betrouwbaar wordt aangezien. Sakakibara ging zelfs zover dat Miro niet in de kleedkamers mocht komen er mocht geen red devil kleding gedragen worden in de hoek en allemaal bullshit het werdt zelfs in het contract gezet. Sakakibara die mij en Miro met yakuza dreigde , die yakuza naar Kobe stuurde om miljoenen te eisen van een promotor. Die man werdt nu plotsklaps (toen wij niet ingingen op de aanbieding Pride) door Vadim en Appy vertrouwd? Overigens heb ik dat niet gevraagd om die informatie niet aan Fedor te zeggen dat was Miro die in de auto terug zat in een taxi met Fedor op weg naar het vliegveld, ik was daar helemaal niet bij. Maar als ik er wel bij zou zijn geweest zou ik eerst zelf op onderzoek zijn uitgegaan en zou ik proberen bewijzen te vinden. Verder is het wazig dat Sakakibara niet gewoon met een agreement aankwam waar Miro genoemd werdt en het percentage dat hij extra zou krijgen voor Fedor, maar met een aantal overschrijvings forumulieren waarvan Pride beweerde dat het extra geld was geweest aan Miro? Hij had al eerder hadtekeningen vervalst, dat wisten Appy en Vadim als geen ander, waarom nu niet, vanwaar die geheimzinnigheid? En waarom mocht ik het nooit zien? Ik heb altijd gevraagd om die overschrijvingsformulieren, maar nooit gezien?

Maar ja gelukkig had J, Miro wel eens in een kantoor gezien en gezien dat hij niet te vertrouwen was, wat hadden we in Japan gemoeten zonder J de manager in wording?[/quote
na een goed telefoon gesprek te hebben met bas boon hebben we besloten dat we er niet uitkomen wie er nou de grote boze wolf was ,miro of pride en respecteren we elkaars beslissing en is er voor eens en altijd duidelijkheid over de hele situatie omtrent deze topic
waar een forum dan toch nog goed voor is .
groet j en bas boon (stond op het vliegveld dus vroeg of ik het even wou posten)

jesselaar
05-10-2009, 18:50
En de pest is dat al deze organisatoren,managers,helpers,trainers, groupies etc. elkaar toch weer gaan tegenkomen op de welbekende gala`s en nog waarschijnlijker elkaar ooit weer eens nodig hebben dus wellicht dat dit ooit nog enigszins goed gaat komen.Zoniet dan hoop ik toch echt dat de nederlandse vechtsport(ers) hier niet teveel onder gaan lijden.
Zijn wij met z`n allen niet gebaat bij enige rust aan de top?


nee hoor we moesten er eigenlijk heel hard om lachen
LOVE EN PEACE

Wheelie
05-10-2009, 19:44
ik heb deze hele thread ff uitgeprint....
Geloof me, je bent niet de enige.

Rverm
05-10-2009, 19:45
dit vind ik nou egt een mooi einde van deze topic...

zelfs bas boon doet me nog verbazen...:D

iconian
05-10-2009, 19:46
eind goed al goed

love peace

adenane
05-10-2009, 19:52
Geloof me, je bent niet de enige.

En die is bestemd voor.........................:whistling:


:cool2:

micha
05-10-2009, 21:24
het is weer gezellig fijn want mijn toner is leeg

Harlem
05-10-2009, 21:25
Vanuit Rusland ontving ik net deze officiele reactie van Vadim Finckelstein.
De vet gedrukte stukken zijn de reacties op Bas Boon.


I put Amar Suleov en Semenov in the UFC for a lot of money (at that time it was a lot of money).

You made this fight indeed, got 10% or it, but you forgot to tell about how you deducted money from their fees and told us that it was an American additional tax deduction. Then I found out from the Americans that there should be no taxes, the fees were paid netto. You put your hands into the guys pocket although you already got your 10%. It was the first issue and then I was planning to stop any business relations with you.


Ongeloofelijk!

Dit hele topic staat vol met rotzooi, er wordt met modder gegooid en er worden ouwe koeien uit de sloot gehaald maar het meest schokkende vind ik nog de reactie van Vadim! Dit is een hele serieuze beschuldiging aan het adres van Bas Boon en Golden Glory..


De conclusie uit deze reactie is gewoon dat Bas Boon geld pikt van "zijn eigen" vechters..


Gelukkig voor jou Bas, ben je een "meester" in het om de "hete brij" heen draaien en van onderwerp veranderen. En ik kan me zo voorstellen dat je dat nodig gaat hebben..


Als jongens als Saki, Overeem en Zimmerman nu verhaal bij je gaan halen dan ga je dat hard nodig hebben. Ik hoop dat je dan ook zo "transparant" bent om deze jongens, en de andere vechters die je onder contract hebt, de contracten te laten zien die je persoonlijk met de K-1 hebt en die je voor de vechters afzonderlijk met de K-1 hebt gemaakt.


Als dit uit komt, wat het eigenlijk al is, kan ik me niet voorstellen dat deze jongens nog voor "jou" willen vechten. En dat ze al helemaal geen mangement fee maar aan jou willen afdragen! Krijg ja van de K-1 soms ook nog een percentage van 15% zoals je bij PRIDE kreeg?


Voor hoeveel staan "je jongens" trouwens ook alweer in de PTA? Owja, dit doen ze voor niks he, om te vieren dat GG 10 jaar bestaat. En jouw kassa die rinkelt vrolijk verder. Gatverdamme! Ik wordt hier helemaal misselijk van!

kooivechter
05-10-2009, 21:29
haha die bas. Het heeft uren geduurd voor hem om die lappe tekst te schrijven. Vergeet nooit meer dat ik in de 5 uur show een jaar of 10 geleden Appy en Bas samen met Gilbert en Ronnie zaten. Bas had het hoogste woord en kwam a-sociaal over. Ik hoor men moeder nog zo zeggen was is dat voor een aso. Ze vond die Appy veel socialer en beleefder overkomen, meer een ambassadeur voor de sport. Die ook op een goede manier de sport bij het bredere publiek probeert weet te promoten. Maar als ik het zo lees dan is Apy ook niet gevrijwaard van fout gedrag. ( net zoals andere managers trouwens) Je kunt zeggen wat je wilt over Bas je krijgt toch handige inside info van hoe het er binnen het management aan toe gaat. Daarnaast durft Bas toch met de billen bloot te gaan, ongeacht de velle kritiek van forumleden. Daar valt toch wat voor te zeggen. Saaier wordt het er in ieder geval niet van. Ben ook wel is benieuwd hoe de vechters het management ervaren? Ze zullen hier ongetwijfeld van op de hoogte zijn. Daar hoor je weinig tot niks over. Ik heb in ieder geval ook in tweevoud deze topic uitgeprint. Stel dat ik er een verlies, heb ik altijd een op reserve. Zit er nog aan te denken om het in te lijsten.

michaell
05-10-2009, 21:43
Maar M-1 koos er voor om Fedor voor $450.000 te laten vechten tegen Zulu in Pride en dan weer hetzelfde tegen Marc Coleman in de USA dat is $900.000, in een jaar hoeveel loop je dan mis ?BS. Fedor was injured.

wij lezen hier dat Bas ook onzin post, maar in het buitenland (waar de grote focus van alle partijen ligt) zien ze dat niet.Daarom gaat valetudo.ru alles met groot plezier posten wat Bas dan ook zegt. Trouwens, dat helpt niet echt ;) Onze alliances zijn "iets" sterker.

pride -heeft bas zelf om zeep geholpen door zijn yakuza verhaal in de media te zetten (zijn zn eigen woorden)Dat lijkt me nog ook :) of toch :( past beter.

anoniem gg
06-10-2009, 04:28
Voor alle ongeruste zielen over het GG management

GG zorgt er voor dat de vechters zoveel verdienen dat de een na de andere toppers binnen lopen (zo ging Fedor weg bij Pogodin hij kreeg 4x zoveel, zo ging Semonov vechten voor 35x zoveel en zo zijn er legio's voorbeelden). Zie Karaev en Kharitonov, die hadden ze graag gehad hoor bij het M-1 management. Ik heb een mail gepost met het bewijs van een aanbieding uit Rusland voor Kharitonov en dat M-1 het bedrag wat we vroegen belachelijk hoog vonden (denk je dat ik dat in het engels post hier zo een mail op het forum, als je vechter daar niet van op de hoogte is?). Het antwoord is dat wij dat toch voor elkaar hadden gekregen. Zoals het mangement zoveel voor elkaar krijgt. Dat is overigens eerlijke concurentie als er een vechter een betere aanbieding krijgt bij een concurrent dan kan hij daar heen gaan. Verder is het bij GG zo dat als je heel veel top vechters hebt een klein percentage ook veel kan zijn, er wordt met trainers en partners gedeelt en daarom bestaat GG al tien jaar.

Ik doe een hele hoop zaken in verschillende branches, maar ik kan jullie wel even een voorbeeldje geven hoe het er bij GG aan toe gaat en hoe veelvuldig verschillende personen dit Huis om proberen te trappen. In het begin bv was er een partner van Appy (niet Appy zelf dus) die het nodig vond om naar Zuid Laren te rijden, dit was ook een wannabe manager in wording. Deze man ging naar Dave Jonkers en Sem en zei: weet je wel dat die Boon zus en zo en dat hij dat in zijn eigen zak heeft gedouwd. Dave en Semmy hebben hard gelachen en hem de sportschool uitgebonjourd met de mededeling dat Boon dat mazzeltje keurig met ze deelde.
Of wat denk je van deze, een andere prominente figuur komt met een verhaal bij mij partner, weet je wel dat Bas zus en zo, waarop mijn partner antwoord, ja heeft hij keurig met me gedeelt.

Tien jaar lang doe ik dit samen met mijn partners (Ron en Cor is altijd elke dag contact en overleg) en eigenlijk heb ik door het Fedor verhaal gezorgd dat vechtorganisaties, rechtstreekse contracten maken met de vechters. Dit juist om misstanden te voorkomen zoals Pride had met Pogodin en daardoor hun kampioen kwijtraakte. Ook stegen de prijzen van veel vechters in het buitenland door een deel van het werk van GG en tevens kunnen mensen (andere vechters en managers) mee profiteren van een deal als SBS6. Het onderscheid ligt hierin, alles op papier zetten en geen mondelingen overeenkomsten maken!

Overigens ben ik zelf zakenlijk genoeg om geld te verdienen met bv TV deals die ik heb gemaakt waar jullie allemaal van mee kunnen genieten een mooi voorbeeld SBS6 (je moest eens weten wat die mensen op de redactie te verduren hebben gekregen bij SBS6 met mails en telefoontjes over Boon en of ze dit of dat wel wisten. Zo zie je dat door afgunstige mensen je de afgelopen paar jaar misschienen wel niks had kunnen volgen op SBS6, anonieme rotzooi schrijver die hun eigen naam niet noemen en gewoon niks kunnen produceren behalve haat woorden en gefabriceerde rotzooi.....).
En is mijn hoofdinkomen al jaren, de internationale verkoop van rechten en het maken van films en handel.

Dus laat GG maar schuiven.

Natuurlijk komt met al dit succes een hoop afgunst en jaloezie en zijn er gefrustreerde mensen die al tien jaar proberen dat HUIS om te trappen van GG. Maar het HUIS is aan het groeien wordt groter en sterker en is een WARENHUIS aan het worden!
GG raad:I Love Ko's aan om met een megafoon naar Breda te komen en voor de dojo te gaan scanderen hoe geweldig slecht die Boon wel niet is. Hij is zo begaan met het welzijn van GG dat hij misschien wel kan helpen bij bv het verkrijgen van visa's of rondrijden van buitenlandse vechters, beetje sparren? Er is altijd werk!

Ik heb inderdaad J aan de telefoon gehad en vroeg waarom hij zijn Prive mail niet had gelezen, ik heb meerdere prive mails verstuurd naar diverse personen?
We hebben gepraat en besloten achter de schermen deze zaak tot een oplossing proberen te brengen.

Love Peace

micha
06-10-2009, 05:24
Natuurlijk komt met al dit succes een hoop afgunst en jaloezie en zijn er gefrustreerde mensen die al tien jaar proberen dat HUIS om te trappen van GG. Maar het HUIS is aan het groeien wordt groter en sterker en is een WARENHUIS aan het worden!
GG raad:I Love Ko's aan om met een megafoon naar Breda te komen en voor de dojo te gaan scanderen hoe geweldig slecht die Boon wel niet is. Hij is zo begaan met het welzijn van GG dat hij misschien wel kan helpen bij bv het verkrijgen van visa's of rondrijden van buitenlandse vechters, beetje sparren? Er is altijd werk!




kom je naar Breda ILKO's?

Harlem
06-10-2009, 08:04
Ik doe een hele hoop zaken in verschillende branches, maar ik kan jullie wel even een voorbeeldje geven hoe het er bij GG aan toe gaat en hoe veelvuldig verschillende personen dit Huis om proberen te trappen. In het begin bv was er een partner van Appy (niet Appy zelf dus) die het nodig vond om naar Zuid Laren te rijden, dit was ook een wannabe manager in wording. Deze man ging naar Dave Jonkers en Sem en zei: weet je wel dat die Boon zus en zo en dat hij dat in zijn eigen zak heeft gedouwd. Dave en Semmy hebben hard gelachen en hem de sportschool uitgebonjourd met de mededeling dat Boon dat mazzeltje keurig met ze deelde.
Of wat denk je van deze, een andere prominente figuur komt met een verhaal bij mij partner, weet je wel dat Bas zus en zo, waarop mijn partner antwoord, ja heeft hij keurig met me gedeelt.



Bas, waar rook is, is vuur.

En waar vuur is, paniek? leugens? Zo makkelijk om dit bovenstaande nu te zeggen, hoe graag ik ook zou willen, vind ik het moeilijk om je te geloven.

En, ik heb niets tegen GG. Je begint er (weer) van alles bij te halen maar het klopt gewoon niet dat je 2x geld pakt van je vechters.

Oplichting noemen ze dat..




Voor alle ongeruste zielen over het GG management

GG zorgt er voor dat de vechters zoveel verdienen dat de een na de andere toppers binnen lopen (zo ging Fedor weg bij Pogodin hij kreeg 4x zoveel, zo ging Semonov vechten voor 35x zoveel en zo zijn er legio's voorbeelden).


En daarom pak je maar gewoon 2x 15% van ze? Als je echt een goede manager bent die het beste voor heeft met zijn vechters laat je die fee gewoon zitten.

Jochem
06-10-2009, 08:14
Iik heb hier wel zwaar mijn twijfels over, ik geloof Bas. Als je 10 jaar lang je vechters gaat lopen oplichten, houdt je je team dus echt niet bij elkaar. Ik ruik meer jaloezie en smaad, als rook. Zal hij altijd 100% eerlijk hebben gehandeld? geen idee, maar je zet niet jarenlang internationaal topvechters weg door ze elke keer op te lichten.

chief108
06-10-2009, 08:53
jochem = correct

jan sensei kyokushin
06-10-2009, 09:01
Iik heb hier wel zwaar mijn twijfels over, ik geloof Bas. Als je 10 jaar lang je vechters gaat lopen oplichten, houdt je je team dus echt niet bij elkaar. Ik ruik meer jaloezie en smaad, als rook. Zal hij altijd 100% eerlijk hebben gehandeld? geen idee, maar je zet niet jarenlang internationaal topvechters weg door ze elke keer op te lichten.x2
respect !!
Osu

MB667
06-10-2009, 09:43
Deze man ging naar Dave Jonkers en Sem en zei: weet je wel dat die Boon zus en zo en dat hij dat in zijn eigen zak heeft gedouwd. Dave en Semmy hebben hard gelachen en hem de sportschool uitgebonjourd met de mededeling dat Boon dat mazzeltje keurig met ze deelde.
Of wat denk je van deze, een andere prominente figuur komt met een verhaal bij mij partner, weet je wel dat Bas zus en zo, waarop mijn partner antwoord, ja heeft hij keurig met me gedeelt.


Zal wel een Japanse mazzeltje zijn geweest, heeft iemand al een link gestuurd naar de Japanse belastingdienst?

FOCUS
06-10-2009, 10:10
. Ik heb in ieder geval ook in tweevoud deze topic uitgeprint. Stel dat ik er een verlies, heb ik altijd een op reserve. Zit er nog aan te denken om het in te lijsten.


x2 maar zoveel printpapier zit er niet in een pak

micha
06-10-2009, 10:12
x2 maar zoveel printpapier zit er niet in een pak


klopt het zit nu aan mijn 2e pak

A.F.
06-10-2009, 10:14
jochem = correct

tsja... daar heb je dan wel weer gelijk in ja

Harlem
06-10-2009, 10:24
Iik heb hier wel zwaar mijn twijfels over, ik geloof Bas. Als je 10 jaar lang je vechters gaat lopen oplichten, houdt je je team dus echt niet bij elkaar. Ik ruik meer jaloezie en smaad, als rook. Zal hij altijd 100% eerlijk hebben gehandeld? geen idee, maar je zet niet jarenlang internationaal topvechters weg door ze elke keer op te lichten.

Denk ook niet dat Bas, mocht het zo zijn, dit aan z'n vechters verteld. En het is dat Vadim dit nu naar buiten brengt maar anders had niemand het er over gehad, omdat niemand het wist.

Jochem
06-10-2009, 11:33
Denk ook niet dat Bas, mocht het zo zijn, dit aan z'n vechters verteld. En het is dat Vadim dit nu naar buiten brengt maar anders had niemand het er over gehad, omdat niemand het wist.

Nee, de beste en meest betrouwbare (en onbevestigde) bron is iemand uit het kamp waar GG ruzie mee heeft? Das net zoiets als Bas Boon op zijn woord geloven met al die onzin over M-1.

:)

micha
06-10-2009, 11:36
Geloof mij nou maar dat alle vechters van GG precies weten waar ze recht op hebben. Het irriteert mij een beetje dat er wordt gedacht dat professionele vechters die zomaar laten bedriegen. Vechters van GG weten precies wat de prijzen zijn en zijn rechtstreeks betrokken bij de onderhandelingen.

skye
06-10-2009, 11:39
Denk ook niet dat Bas, mocht het zo zijn, dit aan z'n vechters verteld. En het is dat Vadim dit nu naar buiten brengt maar anders had niemand het er over gehad, omdat niemand het wist.



Ik zie een aantal forum bezoekers telkens hetzelfde herhalen, maar klaarblijkelijk leest men niet zorgvuldig genoeg?
Met de russen red/devil worden dus Appy en Vadim bedoeld en aan de andere kant is Bas Boon een van de vertegenwoordigders van Golden Glory.
Het is Appy die verteld dat de russische vechters geen bankrekening nummer hebben en vraagt of het niet cash geregeld kan worden?
Overigens vind ik het heel knap om in die tijd, zulke bedragen voor betrekkelijk onbekende vechters te krijgen.Als je nu ziet wat bijv. een Hardonk vangt in de UFC ,zou die maar beter naar Golden Glory kunnen gaan!
Boon die zegt:” het is hoogst ongebruikenlijk maar ik zal kijken wat ik kan doen “en het antwoord is ja en Boon gaat samen met Appy het geld ophalen.
Dan komt Boon met een voorstel om die 30%, die normaal aan belastingdienst van de USA moet worden afgedragen ( Indien het via een rusissche bank rekening zou zijn gelopen ,zou er gegarandeerd nog minder over zijn gebleven) als volgt te verdelen: 10% naar vechters en de overige 20% delen tussen het management Red Devil en GG. Dus iedereen zou erop vooruit gaan, om maar te zwijgen over het gage die deze rus verdiende toen hij bij M-1 vocht: $1000.- en $35000,- via het GG management, wow?
Dan gebeurt er iets vreemds, althans zo lees ik het. Een paar maanden later komen Vadim , Marc en Appy verhaal halen over dat geld in Nederland. Appy komt dan in het kantoor van Boon met een verhaal dat hij het geld had ontvangen maar daar nog dingen mee moest verekenen? Met andere woorden hij had niks tegen partner Vadim gezegd. Die Appy moet wel met zijn billen hebben geknepen, hij wist dat hij het geld van Boon had ontvangen en dat hij Vadim er niks over had verteld. Vreemd dat zo een Vadim dan toch nog gewoon partners blijft met zo een Appy?
Boon heeft gelijk als hij zegt, dat het vreemd is dat Vadim,indien dit waar zou zijn, gewoon verder is gegaan met het zaken doen met GG ? Maar niemand die iets zegt over Appy, die met zijn partners en vechters niets deelde vanwege een oude verekening?
Ik zie dat Boon tickets betaalde voor evenementen van Red Devil/M-1 Rusland en hielp met de productie.Hij leverde tevens gratis vechters (bevestigd door Vadim zelf) en dat vindt ik nogal wat. Natuurlijk is het logisch dat je daar dan verder een zakenlijke afspraak over maakt .Ook vind ik het heel normaal dat Boon daarvoor de rechten van het evenement naar zich toe trekt. Ik vraag mij teeds meer af, wat deed Appy dan als partner van Vadim??
Verder is het Boon die inderdaad (daar erger ik mij dan ook aan), die kabouter verhaaltjes van hem en sprookjesbos sages op forums plaatst, wat ik toch wel wat onprofesioneel vindt.
Maar dat maakt hij ruimschoots weer goed door de vele artikelen en foto’s over het GG team en daar kunnen vele andere teams/managers dan weer een voorbeeld aan nemen.
Verder wil ik Boon bedanken voor die SBS6 deal.Ik denk dat dit onze sport in Nederland zeer ten goede komt en me de daardoor in aanzien is gestegen.
Ik vraag mij af of Vadim nog steeds iets met Appy te doen heeft? Deze Appy is nu toch wel erg vaak negatief in het nieuws:
*Ahoy met 2h2h een creatieve boekhouding.
*Bedrijven die faiiliet gaan!
*Het niet afdragen van geld aan zijn partners en vechters in Amerika
*Dan die tapes met de meest gruwelijke details
Lees je op de kop van Sherdog ,dat UFC matchmaker Danna white nooit een aanbieding heeft gemaakt voor Gerard Mushashi.
Ik ben blij met de informatie van Boon en ik krijg een heel andere kijk op de zaak M-1 en met name op de persoon Appy Echteld.
Verder hoop ik dat Boon hier blijft posten

Summer

micha
06-10-2009, 11:41
Ik zie een aantal forum bezoekers telkens hetzelfde herhalen, maar klaarblijkelijk leest men niet zorgvuldig genoeg?
Met de russen red/devil worden dus Appy en Vadim bedoeld en aan de andere kant is Bas Boon een van de vertegenwoordigders van Golden Glory.
Het is Appy die verteld dat de russische vechters geen bankrekening nummer hebben en vraagt of het niet cash geregeld kan worden?
Overigens vind ik het heel knap om in die tijd, zulke bedragen voor betrekkelijk onbekende vechters te krijgen.Als je nu ziet wat bijv. een Hardonk vangt in de UFC ,zou die maar beter naar Golden Glory kunnen gaan!
Boon die zegt: het is hoogst ongebruikenlijk maar ik zal kijken wat ik kan doen en het antwoord is ja en Boon gaat samen met Appy het geld ophalen.
Dan komt Boon met een voorstel om die 30%, die normaal aan belastingdienst van de USA moet worden afgedragen ( Indien het via een rusissche bank rekening zou zijn gelopen ,zou er gegarandeerd nog minder over zijn gebleven) als volgt te verdelen: 10% naar vechters en de overige 20% delen tussen het management Red Devil en GG. Dus iedereen zou erop vooruit gaan, om maar te zwijgen over het gage die deze rus verdiende toen hij bij M-1 vocht: $1000.- en $35000,- via het GG management, wow?
Dan gebeurt er iets vreemds, althans zo lees ik het. Een paar maanden later komen Vadim , Marc en Appy verhaal halen over dat geld in Nederland. Appy komt dan in het kantoor van Boon met een verhaal dat hij het geld had ontvangen maar daar nog dingen mee moest verekenen? Met andere woorden hij had niks tegen partner Vadim gezegd. Die Appy moet wel met zijn billen hebben geknepen, hij wist dat hij het geld van Boon had ontvangen en dat hij Vadim er niks over had verteld. Vreemd dat zo een Vadim dan toch nog gewoon partners blijft met zo een Appy?
Boon heeft gelijk als hij zegt, dat het vreemd is dat Vadim,indien dit waar zou zijn, gewoon verder is gegaan met het zaken doen met GG ? Maar niemand die iets zegt over Appy, die met zijn partners en vechters niets deelde vanwege een oude verekening?
Ik zie dat Boon tickets betaalde voor evenementen van Red Devil/M-1 Rusland en hielp met de productie.Hij leverde tevens gratis vechters (bevestigd door Vadim zelf) en dat vindt ik nogal wat. Natuurlijk is het logisch dat je daar dan verder een zakenlijke afspraak over maakt .Ook vind ik het heel normaal dat Boon daarvoor de rechten van het evenement naar zich toe trekt. Ik vraag mij teeds meer af, wat deed Appy dan als partner van Vadim??
Verder is het Boon die inderdaad (daar erger ik mij dan ook aan), die kabouter verhaaltjes van hem en sprookjesbos sages op forums plaatst, wat ik toch wel wat onprofesioneel vindt.
Maar dat maakt hij ruimschoots weer goed door de vele artikelen en fotos over het GG team en daar kunnen vele andere teams/managers dan weer een voorbeeld aan nemen.
Verder wil ik Boon bedanken voor die SBS6 deal.Ik denk dat dit onze sport in Nederland zeer ten goede komt en me de daardoor in aanzien is gestegen.
Ik vraag mij af of Vadim nog steeds iets met Appy te doen heeft? Deze Appy is nu toch wel erg vaak negatief in het nieuws:
*Ahoy met 2h2h een creatieve boekhouding.
*Bedrijven die faiiliet gaan!
*Het niet afdragen van geld aan zijn partners en vechters in Amerika
*Dan die tapes met de meest gruwelijke details
Lees je op de kop van Sherdog ,dat UFC matchmaker Danna white nooit een aanbieding heeft gemaakt voor Gerard Mushashi.
Ik ben blij met de informatie van Boon en ik krijg een heel andere kijk op de zaak M-1 en met name op de persoon Appy Echteld.
Verder hoop ik dat Boon hier blijft posten

Summer


Thanks summer voor je opinie.
wat een mooi lettertype:thup:

adenane
06-10-2009, 11:47
Wat als een vechter het weet dat Bas 30% pakt. En denkt so what? Als GG voor mij een gevecht regelt voor laten we zeggen een ton. Dan is 30% van een ton nog veel geld. Misschien denkt een vechter wel: ja, die Bas is misschien wel een oplichter enzo, maar laten we wel wezen, ondertussen krijg ik wl 70.000 euro! Dus misschien nemen ze Bas' praktijken op de koop toe (als hij zo malafide is als dat men beweert).

Want face it, zonder hem stonden ze daar misschien niet eens!

Ik keur het niet goed, maar is dit in het gewone bedrijfsleven ook niet zo?

micha
06-10-2009, 11:54
de meeste vechters hebben naam gemaakt door de kansen die ze bij GG hebben gekregen. GG is niet alleen BB er zijn een heleboel mensen bij betrokken.
Mensen die er alles aan doen om vechters optimaal te laten presteren op het hoogste niveau. De trainers behoren tot de beste ter wereld de sparringspartners de locaties.
Hotels vervoer tickets management reclame noem maar op. Er zijn mensen bij GG die nog nooit vanMF hebben gehoord of zoiets zeggen`och ja internet.
Het gaat om de vechters en hun prestaties en die zijn er naar.
Wie heeft er 4 vechters bij de laatste 8? Wie levert er al jaren topvechters in de mma wereld? Dat gaat je niet lukken met een grote bek en bedriegerij en natuurlijk trap je weleens op een teentje ergens maar ja zo gaat het nou eenmaal in de grote mensen wereld.

michaell
06-10-2009, 16:35
Skye, waarom maak je dezelfde typfouten als meneer Boon? Wie is Gerard Mushashi?

Een M.schumacher verdiende heel veel geld in de F1, Als manager had hij Willi Weber, die had als nickname "mr 40%" ,die pakte dus 40% van schumi zijn verdiensten. Alleen heb ik schumacher daarover nooit horen klagen
Omdat het officieel en niet stiekem was.

Ik zie dat Boon tickets betaalde voor evenementen van Red Devil/M-1 Rusland en hielp met de productie
Ja en daar kreeg hij wat terug voor, toch? Dat was goed maar waarom worden/werden door hem videobanden in Free Record Shop en aan Russische Martial Arts channel Boets verkocht zonder dat Vadim dat wist?
Zoals Vadim zei, zou hij zelf de contacten van Fedor vinden, Bas heeft dit proces maar versneld.
Had Bas dit verhaal niet public gestart, was alles goed en netjes geweest maar hij stuurt een prive brief naar Vadim en ook meteen naar een website om dit gelijk te posten hoewel Bas zelf dat ontkende. Hm.
Waarom kunnen volwassenen hun problemen niet met elkaar oplossen en gaan op foras zeuren? ZIjn er documentaire bewijzen, ga je naar de rechtbank. Heb je geen officiele papieren, ben je een zwake zakenman geweest punt.
Ik vind deze hele topic onnodig in the first place.

Wheelie
13-10-2009, 10:52
Ik werd net gebeld door Ron Nyqvist en hij vroeg me het volgende te posten.

Hij staat in dit verhaal volledig achter Bas Boon en is blij met een vriend en partner als Bas Boon met wie hij al 10 jaar succesvol samen werkt.

Mike
13-10-2009, 13:19
Ik vind het nogal wat om dit allemaal online uit te vechten, komt allemaal niet echt professioneel over.
Jammer voor de sport, ik zie het al voor me dat voorzitters van grote voetbalclubs rollend over straat gaan en met bedragen, details e.d. op fora verschijnen. Daar gebeurd ook genoeg rottigheid, maar dit soort moddergevechten online zie je daar dus echt nooit.

Ik neem aan dat iedereen hier wil dat onze sport verder groeit, de vuile was op deze manier op een forum gooien draagt daar niet aan bij.

Geld overigens voor alle partijen dit.

ja erg he!? Dit doe je achter gesloten deuren en niet op een openbaar forum. Dit staat nu voor eeuwig op t net. SLIMMMMMMMMMMMMM alle toekomstige investeerders/sponsors die zich online orienteren haken nu sowieso af. Zo dom.

De sport is in handen van amateurs. Ze hebben goud in handen maar ze maken er keer op keer een potje van. Ze bevestigen zo alle vooroordelen over de sport. Ooit maken we mee dat MMA promotie en management bij capabele en professionele mensen komt te liggen, tis wachten tot de huidige generatie stopt en de nieuwe generatie de sport naar een hoger podium brengt. Dit lijkt helemaal nergens op

Insider
13-10-2009, 13:28
Waren daarna zijn kwartjes op?

Ik dacht dat Ron al iemand anders 'in dienst' had om zijn woorden hier op het forum te gooien.

Bijdehandje, net zoals jij alles in dienst van Simon post bedoel je. Verder bestaan kwartjes niet meer.

Wheelie
13-10-2009, 13:45
Waren daarna zijn kwartjes op?

Ik dacht dat Ron al iemand anders 'in dienst' had om zijn woorden hier op het forum te gooien.
Ik ben tegenwoordig ook in dienst van Golden Glory, wist je dat niet ?

Mij werd ook verteld dat GLORY de komende 3 jaar elk jaar een groot gala gaan doen in de PTA en dat ze daar buiten nog eens 2 of 3 grote gala's per jaar gaan doen.
Goed nieuws dus

anoniem gg
13-10-2009, 14:44
Skye, waarom maak je dezelfde typfouten als meneer Boon? Wie is Gerard Mushashi?

Omdat het officieel en niet stiekem was.

Ja en daar kreeg hij wat terug voor, toch? Dat was goed maar waarom worden/werden door hem videobanden in Free Record Shop en aan Russische Martial Arts channel Boets verkocht zonder dat Vadim dat wist?
Zoals Vadim zei, zou hij zelf de contacten van Fedor vinden, Bas heeft dit proces maar versneld.
Had Bas dit verhaal niet public gestart, was alles goed en netjes geweest maar hij stuurt een prive brief naar Vadim en ook meteen naar een website om dit gelijk te posten hoewel Bas zelf dat ontkende. Hm.
Waarom kunnen volwassenen hun problemen niet met elkaar oplossen en gaan op foras zeuren? ZIjn er documentaire bewijzen, ga je naar de rechtbank. Heb je geen officiele papieren, ben je een zwake zakenman geweest punt.
Ik vind deze hele topic onnodig in the first place.

Check je prive mail even van mix fight, wordt je haarfijn uitgelegd (anders wordt Mike boos)!

anoniem gg
13-10-2009, 14:46
Ik ben tegenwoordig ook in dienst van Golden Glory, wist je dat niet ?

Mij werd ook verteld dat GLORY de komende 3 jaar elk jaar een groot gala gaan doen in de PTA en dat ze daar buiten nog eens 2 of 3 grote gala's per jaar gaan doen.
Goed nieuws dus

hey top wheelie, welcome to the club

micha
13-10-2009, 15:39
[quote=I_LOVE_KNOCKOUTS;817971]Waren daarna zijn kwartjes op?


wat een leuk grapje zeg.


notabene van de digitale loopjongen van Simon Rutz: de lolsmurf

anoniem gg
13-10-2009, 16:11
[quote=micha;818102]

Ik heb net een hele vette quiz gedaan: http://www.quizlet.nl/quiz/1/welke-smurf-ben-jij/results.php?winner=1

3x raden welke eruit kwam!

http://www.quizlet.nl/images/1.jpg

Hilarische uitkomst toch?

Ron heeft veel humor en ik ben ervan overtuigd dat hij door jouw persoonlijk op de hoogte wil worden gehouden. Even geduld nog en dan kun je Ron persoonlijk face to face jouw "vermakenlijke" grappen vertellen.
Kun je gelijk de GWK'r de groeten doen as je um ziet daar ergens in dat grote sprookjes bos, ik vindt sprookjes ook zo leuk!
Ik weet zeker dat Ron het hilarisch opvat!

Justinian
13-10-2009, 16:13
Goooeeeed mensen, het is mooi geweest. Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen, de nodige beledigingen en persoonlijke aanvallen hebben we zien passeren, dus we laten het hierbij.