PDA

View Full Version : Beast of the East vs Golden Glory



fast-
04-10-2009, 15:11
17 okt pta amsterdam.
Wie gaat er winnen????????

chahbari vs holzken 70 kg
robert jocz vs siyar 83 kg

6x eerder wisten deze 2 vechters van beast of the east te winnen van golden glory.
Holzken en Siyar kunnen als laatste in deze gewichtsklasse de eer van golden glory redden.;)
Als Jocz deze partij weer wint krijgt hij officieel de bijnaam Golden glory killer!:(

simtekf1
04-10-2009, 15:35
Lol @ Golden Glory killer. :D
Ik hoop dat je wint Faldir, maar Holzken is ook erg lekker bezig.
Ik durf het niet te zeggen.

Good luck in ieder geval. :)

m.g
04-10-2009, 16:44
Denk dat je tegen Holzken zeker een mooie pot gaat neerzetten. Denk alleen wel dat Siyar de eer van GG hoog houd deze keer.

micha
04-10-2009, 16:51
het worden iig spetterende partijen

Wheelie
04-10-2009, 17:55
Zeker mooie partijen, denk dat Golden Glory minimaal 1 van de 2 partijen gaat winnen.

micha
04-10-2009, 19:21
ik heb er nou al zin in maatje

oliebol
04-10-2009, 20:38
is fast- Faldir Chabari?
vette shit:thup: lijkt me zeker een spannende partij worden

fast-
05-10-2009, 10:47
is fast- Faldir Chabari?
vette shit:thup: lijkt me zeker een spannende partij wordenfast is geen. Faldir chahbari.!!!!!

Richelieu
05-10-2009, 10:53
is fast- Faldir Chabari?
vette shit:thup: lijkt me zeker een spannende partij worden

haha, nee het is zeker niet Faldir! Wel zal dit een ongelogelijke toppartij worden. Dit is toch wel de partij waar ik het meest benieuwd naar ben. Als Chabari wint is hij hard op weg om zijn zegelijst van Nederlandse K1 MAX deelnemers en kampioenen compleet te maken. Volgend jaar Beast of the East, wat ik gisteren hoorde komt er nog de partij Chabari vs Souwer bij!!!

fast-
05-10-2009, 11:15
17 okt pta amsterdam.
Wie gaat er winnen????????

chahbari vs holzken 70 kg
robert jocz vs siyar 83 kg

6x eerder wisten deze 2 vechters van beast of the east te winnen van golden glory.
Holzken en Siyar kunnen als laatste in deze gewichtsklasse de eer van golden glory redden.;)
Als Jocz deze partij weer wint krijgt hij officieel de bijnaam Golden glory killer!:(Jamila.hier ben je stil van he!!!!!!!!!:crying:

Wiseguy
05-10-2009, 11:38
Jamila.hier ben je stil van he!!!!!!!!!:crying:

reps

Fasada
05-10-2009, 11:39
Ja, dit zijn zeker twee potten waar ik absoluut naar uitkijk...
Faldir is en blijft gewoon een lastige tegenstander voor iedereen en Nicky Holzken groeit elke wedstrijd lijkt wel.. Toch denk ik dat Chahbari gaat winnen, de reden is dat Holzken toch problemen heeft met "slimme" vechters dan bedoel ik dus tactische vechters. Toen ik Holzken tegen Buakaw zag vechten leek hij gefrusteerd en kon hij totaal niet in de wedstrijd komen. Deze gave heeft Chahbari dus ook en denk dat het voor Nicky problemen kan veroorzaken... Verder heeft Chahbari veel meer ervaring, dus mijn keuze gaat naar Chahbari. Wil er nog wel bij vermelden, als er een vechter is die Chahbari voor het eerst KO kan krijgen dan zou het zo Nieky Holzken kunnen zijn, dus ik cijfer hem zeker niet weg...

YouTube - Highlight Faldir Chahbari (http://www.youtube.com/watch?v=mp6swD7D45o)

Dan de partij Robert Jocz, deze vechter volg ik al een tijd, althans hij heeft zijn laatste 10 partijen gewonnen en ook een win partij tegen Jordan Radev en een zeer nipt verlies tegen topvechter en tevens nieuw gecontracteerde UFC vechter Lucio Linhares.... Als Linhares je niet kan submitten dan moet je van goede huizen komen... Robert Jocz is een oermens en het lijkt wel of hij 100kg is....Hij is sterk en kan voor iedereen een probleem veroorzaken dus ook voor Siyar.

Siyar aan de andere kant ken ik een beetje persoonlijk en er is geen één vechter met de mentaliteit van hem. Hij is een doorzetter eerste klas en zal nooit opgeven. Hij traint keihard en neemt zijn sport serieus daarom hoop ik persoonlijk dat hij ook deze wint. Alleen als ik mijn geld er op zou moeten zetten zo ik het niet durven want ik denk nog steeds dat de Pool de grootste uitdaging wordt voor Siyar tot nu toe....

YouTube - Highlight Siyar Bahadurzada (http://www.youtube.com/watch?v=nVorh4dR_2g)

Al met al twee partijen om naar uit te kijken...

The Bulldog
05-10-2009, 13:31
worden 2 mooie potten lijkt me zo.....

GG neemt iedergeval het gala serieus, want dat zijn geen pannekoeken die ze als tegenstanders uitzoeken...

succes allen

fast-
05-10-2009, 15:09
reps
Jamila slaap nog:sleep1:

Nightwalker
05-10-2009, 16:17
Ik heb zoveel respect voor Chahbari, echt een topvechter... Ik heb een keer live wedstrijd kunnen meemaken.. En jeetje wat is hij snel zeg... Hahaha

Nee ik ga voor Faldir en hoop dat hij ook wint van Holzken !!!

maartje
05-10-2009, 22:16
wat ik heb gezien van de partijen van Robert Jocz , ben ik er van overtuigd dat hij deze partij kan winnen ,,dezen jongen traint hard en neemt zijn partijen erg serieus ,,hij heb zeker een goede tegenstander dus dat gaat dezen partij heel mooi maken
Robert ga er voor ..

groetjes maartje :thup:

fast-
06-10-2009, 11:07
Jamila slaap nog:sleep1:Jamila Wakker worden.

Jamila
06-10-2009, 11:38
Goede morgen:sleep1:

Chabari vs. Holzken als Faldir zich niet verschuilt achter zijn dekking en er een echte vechtpartij van wilt maken, wordt dit inderdaad een top partij. A.U.B. Chabari laat ziet dat je niet alleen een punten bokser bent.

Over Nieky hoeven we niet in te zitten want, hij zoekt toch altijd de K.O.

Wat betreft de overwinningen van Beast of the East ik weet niet wie daar de telling van bij houdt..... maar volgens mij klopt daar niets van. Tenzij je niet het verschil weet tussen Golden Glory team en school.

Robert, is een goede vechter maar Siyar is the Bom..............

Ik kan niet wachten tot 17 oktober 2009...nog 12 dagen ..... stuk voor stuk goede partijen en echt een goede match making.

Laten we zeker Halim Issaoui vs. Ali Gunyar niet vergeten.


Gr, Jamila:thup:

Fasada
06-10-2009, 11:53
@Jamila

Robert Jocz:

1: Dion Staring
2: Assan Njie (kwam uit voor GG op dat evenement had zelfs zo'n mooie trainingspak aan)
3: Michael Knaap
4: Rodney Glunder (toen GG vechter)
5: Murad Chunkaiev

Faldir Chahbari:

1: Weet de naam niet van de beste man maar Sem stond in zijn hoek en ook hij had weer het beroemde geel/rode trainingspak aan...

Is in totaal 6 keer.....

Nickshooto
06-10-2009, 11:55
Siyar ! 99% winn!

micha
06-10-2009, 12:38
@Jamila

Robert Jocz:

1: Dion Staring
2: Assan Njie (kwam uit voor GG op dat evenement had zelfs zo'n mooie trainingspak aan)
3: Michael Knaap
4: Rodney Glunder (toen GG vechter)
5: Murad Chunkaiev

Faldir Chahbari:

1: Weet de naam niet van de beste man maar Sem stond in zijn hoek en ook hij had weer het beroemde geel/rode trainingspak aan...

Is in totaal 6 keer.....


dan wordt het hoog tijd !

17 oktober in de PTA.

simtekf1
06-10-2009, 12:43
Goede morgen:sleep1:

Chabari vs. Holzken als Faldir zich niet verschuilt achter zijn dekking en er een echte vechtpartij van wilt maken, wordt dit inderdaad een top partij. A.U.B. Chabari laat ziet dat je niet alleen een punten bokser bent.

Gr, Jamila:thup:


Bla bla en weer bewijs je dat je er geen verstand van hebt.
Dat jij niet kan genieten van een vechter die tactisch heel sterk is, zegt weer genoeg over jouw niveau en het kleine wereldje waar je in sopt.

connect
06-10-2009, 12:53
Goede morgen:sleep1:

Chabari vs. Holzken als Faldir zich niet verschuilt achter zijn dekking en er een echte vechtpartij van wilt maken, wordt dit inderdaad een top partij. A.U.B. Chabari laat ziet dat je niet alleen een punten bokser bent.

Over Nieky hoeven we niet in te zitten want, hij zoekt toch altijd de K.O.

Wat betreft de overwinningen van Beast of the East ik weet niet wie daar de telling van bij houdt..... maar volgens mij klopt daar niets van. Tenzij je niet het verschil weet tussen Golden Glory team en school.

Robert, is een goede vechter maar Siyar is the Bom..............

Ik kan niet wachten tot 17 oktober 2009...nog 12 dagen ..... stuk voor stuk goede partijen en echt een goede match making.

Laten we zeker Halim Issaoui vs. Ali Gunyar niet vergeten.


Gr, Jamila:thup:



Dus faldir laat je ff ko slaan dan ben je pas een echte vechter, wat een bulls.. post zeg.

micha
06-10-2009, 14:09
Had jij zelf ook niet zo'n vergissinkje, toen je aankondigde dat Jason Jones bij team GG zat? Later bleek volgens mij dat ie gewoon trainde bij Martijn, maar dat ie geen contract heeft met GG.

:crying::crying::crying:

wat ben je toch een janksmurf

micha
06-10-2009, 14:10
Ah, ik lees net dat ie nu inmiddels dus ook voor het team uitkomt. Dan was de aankondiging net ff te vroeg in het vorige topic daarover.

Maar nu dat dan zeker is, kan dit eindelijk: Gefeliciteerd Jason!


jank

Jamila
07-10-2009, 12:37
Ik heb siyar zijn laatste training gezien hij is in bloed vorm zowel mentaal als geestelijk.

Robert Jocz eat your heart out .............

Gr, Jamila:thup:

Rverm
07-10-2009, 13:08
Ik heb siyar zijn laatste training gezien hij is in bloed vorm zowel mentaal als geestelijk.

Robert Jocz eat your heart out .............

Gr, Jamila:thup:

ik neem aan dat hij net als michel andrade en karaev altijd ook als laatste de dojo verlaat als iedereen al naar huis is en een echt trainingsbeest is? :sleep1:

succes iig...

Wiseguy
07-10-2009, 13:23
ik neem aan dat hij net als michel andrade en karaev altijd ook als laatste de dojo verlaat als iedereen al naar huis is en een echt trainingsbeest is? :sleep1:

succes iig...

reps

Ik begin langzamerhand te denken dat Jamila een bot is die volgens een script werkt.

ik heb [insert name] zien trainen en hij is echt een trainingsbeest en is in bloedvorm. Hij verlaat altijd als laatste de sportschool.

Gr, Jamila :thup:

Wheelie
07-10-2009, 14:05
Siyar is gewoon een topper, klaar !

tko-management
07-10-2009, 14:24
robert jocz wint deze partij zeker. als iemand hier wil wedden. real money. ik hoor het wel. ook zet ik op fast faldir.

fast-
08-10-2009, 17:12
robert jocz wint deze partij zeker. als iemand hier wil wedden. real money. ik hoor het wel. ook zet ik op fast faldir.
dat is echt manen praat!!!:cool2:

clash
09-10-2009, 02:20
Chahbari wint op punten van Holzken.

Chahbari behaalt zijn overwinning op basis van ervanring. Holzken heeft in eerste instantie al te kampen met zijn gewicht terwijl Chahbari een natuurlijke 70 kg vechter is. Daarnaast kan Chahbari omgaan met de "power" die Holzken heeft. Chahbari heeft bijvoorbeeld nog NOOIT!!! 8tellen (of meer) gehad in een partij. Dus voor Chahbari "An other day at the office" (met respect uiteraard)

Jocz wint op subm. of KO van Siyar.

Jocz is een ringvechter. In de dojo is hij nog enigszins makkelijk te raken maar in de ring is hij een monster. Mentaal gaat hij de strijd dus winnen van de technisch betere Siyar. Let wel Siyar is een topvechter maar Jocz is "grimmiger"

Dat is mijn verwachting

micha
09-10-2009, 06:36
[quote=clash;815797]Chahbari wint op punten van Holzken.

Chahbari behaalt zijn overwinning op basis van ervanring. Holzken heeft in eerste instantie al te kampen met zijn gewicht terwijl Chahbari een natuurlijke 70 kg vechter is. Daarnaast kan Chahbari omgaan met de "power" die Holzken heeft. Chahbari heeft bijvoorbeeld nog NOOIT!!! 8tellen (of meer) gehad in een partij. Dus voor Chahbari "An other day at the office" (met respect uiteraard)



vrienden en sponsors hebben al meer 7000 euro in het vooruitzicht gesteld mocht hij Chabari ko slaan.........


WAR NIEKY!!!

ARMENIA
09-10-2009, 09:44
Met alle respect voor Holzken, maar die jongen maakt bijna geen kans tegen Chahbari. holzken is een ko vechter die heletijd wacht op de juiste stoot en jullie moeten niet vergeten dat chahbari geen marco pique of weet ik veel wat is. chahbari gaat lekker zijn punten maken en makkelijk alles ontwijken.. ik zie chahbari echt ruim op punten winnen... er is dus geen reden voor twijfel..

Jamila
09-10-2009, 11:09
Nieky staat er scherper voor als ooit. Hij is op dit moment strek, krachtig en zit al op zijn gewicht. Daarbij is Nieky zijn verdediging ook super dicht.


Nieky wint ......................

Gr, Jamila:thup:

tko-management
09-10-2009, 11:16
JAMILA EN MICHA. PUT YOUR MONEY WHERE YOUR MOUTH IS. FAST FALDIR EN JOCZ. JE HEBT NOG EEN WEEK DIE TIJD.

jan sensei kyokushin
09-10-2009, 12:50
[quote = Micha; 812657] het worden iig Spetterende partijen [/ quote];)

mooi toch Micha :) hier trainen ze er hard voor IN alle 3 Golden Glory Dojo,s denk ik nog 1week tegaan
respect !!!
sportgreetz
Osu

clash
09-10-2009, 20:21
Met alle respect voor Holzken, maar die jongen maakt bijna geen kans tegen Chahbari. holzken is een ko vechter die heletijd wacht op de juiste stoot en jullie moeten niet vergeten dat chahbari geen marco pique of weet ik veel wat is. chahbari gaat lekker zijn punten maken en makkelijk alles ontwijken.. ik zie chahbari echt ruim op punten winnen... er is dus geen reden voor twijfel..


Je hebt gelijk. Zo gaat de partij lopen.

clash
09-10-2009, 20:27
JAMILA EN MICHA. PUT YOUR MONEY WHERE YOUR MOUTH IS. FAST FALDIR EN JOCZ. JE HEBT NOG EEN WEEK DIE TIJD.

maartje
09-10-2009, 20:35
wat ik heb gezien van de partijen van Robert Jocz , ben ik er van overtuigd dat hij deze partij kan winnen ,,dezen jongen traint hard en neemt zijn partijen erg serieus ,,hij heb zeker een goede tegenstander dus dat gaat dezen partij heel mooi maken
Robert ga er voor ..

groetjes maartje :thup:

sorry ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd maar ik heb alles omgedraaid
wat ik daarmee wil zeggen is dat ik Siyar bedoelde ..die jongen traint keihard en is een geweldigen sportman die dezen partij de zijne gaat maken ..sorry voor de fout ..heb helaas een rot week achter de rug en was er niet met mijn hoofd bij
groetjes maartje :twak:

de Zweed
09-10-2009, 21:33
..............

Ik kan niet wachten tot 17 oktober 2009...nog 12 dagen ..... stuk voor stuk goede partijen en echt een goede match making.

Laten we zeker Halim Issaoui vs. Ali Gunyar niet vergeten.


Gr, Jamila:thup:



Hey Jamila,

Weet jij toevallig wanneer de deuren open gaan op de 17e?
Heb er in ieder geval super veel zin in!
GG heeft voor een pracht line up gezorgd! :fight:

Greetz,

micha
10-10-2009, 04:20
17:00 voorprogramma
19:00 hoofdprogramma

na afloop Growstar afterparty op cruiseschip

fast-
10-10-2009, 14:51
17:00 voorprogramma
19:00 hoofdprogramma

na afloop Growstar afterparty op cruiseschipMMMMM afterparty met lekkere ..............??? :D:D