PDA

View Full Version : Mike Passenier over Manhoef vs Bonjasky, the final 8, UFC en Hoost!



adenane
04-10-2009, 22:18
Op www.mikesgym.nl (http://www.mikesgym.nl) (nieuws) staat een interview met Mike Passenier.



Enjoy.....:thup:

Wheelie
04-10-2009, 22:29
Thanx adenane, Mike is een topper.

joost
04-10-2009, 22:40
Leuk artikel... :D

Maar damn een zwarte site met witte letter! fuckesss up your mind!

heb het maar ff naar word geplakt en gelezen!

nanni149
04-10-2009, 22:54
Bedankt Adenane

Leuk verhaal reps

Mr 1 Leg
05-10-2009, 05:12
Thanks Adenane..
reps ouwex2

micha
05-10-2009, 06:54
thanks

Mike is een topper

PigDog
05-10-2009, 07:10
Ik begrijp eigenlijk alleen niet waarom men een interview voor de eigen website maakt.
Wie heeft hem dan geïnterviewd? Zijn eigen werknemer? Dan zullen het wel kritische vragen zijn...

Nou ja...... wateffer...

PinPoint
05-10-2009, 17:48
mis ik iets, zag ik een andere wedstrijd dan Mike....Badr vs Samedov


Waar is de KO lowkick?


"Dus ik zeg tegen Badr: Weet je wat je doet? Deze gaan we winnen op low-kicks. Iedereen weet dat je kan stoten. Maar niemand weet dat je kan trappen. En bij de tweede rake low-kick zakte zijn tegenstander al in elkaar. De low-kicks nemen is geen optie, want ze doen hartstikke zeer"


Gaat het hier over een eerdere partij van Samedov, is ie op lowkicks KO gegaan? En heet het dan niet een TKO? Ik vind het een hele vreemde uitspraak!!

Pitbull.
05-10-2009, 17:55
kijk die wedstrijd.. volgens mij ging Samedov na de 2e lowkick gewoon onderuit.. ik zie nergens staan dat mike heeft gezegd dat ie KO is gegaan door die lowkicks..

wel dat het heeft geholpen om zabit minder te laten bewegen zodat ie hem daarna KO kon slaan..

vreemde uitspraak...

PinPoint
05-10-2009, 18:00
onderuit gaan of in elkaar zakken. In elkaar zakken doet ie na die plexus stoot.....onderuit wellicht door een lowkick

Pitbull.
05-10-2009, 18:06
Call it what you want to.. ik lees nog steeds nergens dat Mike zegt dat Badr gewonnen heeft door een KO op lowkicks.. wel dat ze hartstikke zeer doen.. lol

uiteindelijk bedoelt hij gewoon dat die lowkicks veel effect hebben gehad en mede daardoor de KO geforceerd kon worden..

moeiii

Danny D
06-10-2009, 20:18
Ik begrijp eigenlijk alleen niet waarom men een interview voor de eigen website maakt.
Wie heeft hem dan geïnterviewd? Zijn eigen werknemer? Dan zullen het wel kritische vragen zijn...

Nou ja...... wateffer...


Adenane helpt sinds kort met het site up-to date houden van de site
Hij heeft het intervieuw ook gehouden.
Bedankt voor je inzet Adenane ! Helemaal top!