PDA

View Full Version : brock lesnar college wrestling



geeeken
04-10-2009, 23:43
http://www.youtube.com/watch?v=xQGTtkXibN8

TheHagueBoxer
05-10-2009, 00:10
vraag me echt af hoe brock gewadeert zou worden als hij geen pro wrestling gedaan had, maar alleen college wrestling... volgens mij zou hij dan 10x meer fans hebben

Pitbull.
05-10-2009, 00:49
de man is een vechter.. hij heeft zn gebreken maar nog meer talent.. denk dat als ie wat meer gevechten op zn naam heeft en hij blijft presteren dat ie wel meer gewaardeerd gaat worden.. en even helemaal wat anders.. ga naar de kapper man.. de jaren 90 zijn voorbij..:D

angelo_1
05-10-2009, 02:47
het is niet leuk meer om tegen zo iemand te vechten als normale super heavy weigt die 100 105 kilo weegt die worden gedwongen om light heavyweight te gaan vechten zie liever nog een klasse ertussen . maja ieder ze mening

Mr 1 Leg
05-10-2009, 05:06
hij is een beest simpel.;)

Christophe
05-10-2009, 06:22
Damn, zelfs als jonge kerel was het al een monster! :eek:

Vitor Belfort
05-10-2009, 21:05
vraag me echt af hoe brock gewadeert zou worden als hij geen pro wrestling gedaan had, maar alleen college wrestling... volgens mij zou hij dan 10x meer fans hebben

Ik denk niet dat hij 10x zoveel fans zou hebben. Misschien wel 10x zoveel mma-fans!;)

kooivechter
05-10-2009, 21:43
tís een beul en ongelofelijk getalenteerd. denk echt dat fedor z'n handen vol aan hem zou hebben

bryan
05-10-2009, 21:50
het is wel echt een geboren atleet en vechter... maar waarom moet het tegelijk zo een redneck zijn...

LordSinned
05-10-2009, 22:08
vraag me echt af hoe brock gewadeert zou worden als hij geen pro wrestling gedaan had, maar alleen college wrestling... volgens mij zou hij dan 10x meer fans hebben


Ken piepo's op mijn werk die Brock Lesnar kennen.
Ik had zoiets van W.t.F :eek:

JA Hij is tocchhe van dat WWF-shit.

Dus ik weet niet of je serieus bedoelt dat college wrestling meer fans aantrekt dan pro wrestling. Voor de Mainstream lijkt mij het tegenovergestelde.
Maar ik ken de populariteit van de college wrestling aldaar niet.

Michael.M.
05-10-2009, 22:10
Deze jongen is zoals gezegd enorm getalenteerd, maar je gaat hem nooit of zelden zien trappen, als je een knie ziet is het al veel!
Maar wrm zou hij ook hij speelt gewoon zijn sterke punten uit, rent naar je toe begint gewoon te boksen met die kolenscheppers van hem, en een slugfest met hem aangaan lijkt me toch geen goed idee, en als dat niet lukt gaat hij voor die takedown die tot dusver niemand heeft kunnen afstoppen, en eens op de grond.... iedereen weet het ondertussen al wat een verschrikkelijk ground en pound spel dat die heeft, zelfs in full guard hamert hij je ko.

Zoals Franky al zei deze man is een beest!!!

Alleen Fedor kan hem stoppen denk ik , gewoon omdat deze man ook geweldig veel power heeft en moest het op het grondgevecht aankomen hij hem wel is kan submitten door zijn sambo achtergrond die toch vooral gericht is op beenklemmen, bij deze man kan je toch onmogelijk een guillotine choke of d'arce choke proberen wegens zijn enorme stierennek, Kimura lijkt me ook niet eenvoudig met zo'n arm, zijn benen zijn de zwakte van Lesnar denk ik.

Sendur
05-10-2009, 22:35
Reps voor Brock!

TheHagueBoxer
05-10-2009, 22:45
Ken piepo's op mijn werk die Brock Lesnar kennen.
Ik had zoiets van W.t.F :eek:

JA Hij is tocchhe van dat WWF-shit.

Dus ik weet niet of je serieus bedoelt dat college wrestling meer fans aantrekt dan pro wrestling. Voor de Mainstream lijkt mij het tegenovergestelde.
Maar ik ken de populariteit van de college wrestling aldaar niet.

nee ik bedoel of hij dan als mma vechter meer gewaardeert zou worden (onder de echte mma-fans, niet de mainstream die meekomt van WWF) heb het idee dat er in de mma wereld veel fans anti brock lesnar zijn omdat hij uit WWF komt, terwijl het gewoon een zeer getalenteerde worstelaar en atleet is.

LordSinned
05-10-2009, 23:11
My mistake, IC

In het MMF gedeelte staat een vid. van hem. Damn moet ik toch eens proberen om van zo'n touwtje af te springen paar meter hoog en dan tegenstander of "Bookie" een ingehouden elleboog vol op de trul te geven. :cool2: