PDA

View Full Version : Jason Jones toch naar Golden Glory ....



Jamila
06-10-2009, 11:45
In mijn laatste topic over Jason Jones werd ik in twijfel getrokken wat ik wel jammer vind, want ik houd er niet van om onzin te horen, dus dan houd ik er ook niet van om onzin te verspreiden. Jason Jones komt uit voor Golden Glory in de PTA en ook op het grote Beast of the East gala in Polen.

Gr, Jamila:thup:

Wheelie
06-10-2009, 12:08
Goed nieuws voor GG want Jason Jones is een hele goede vechter.

adenane
06-10-2009, 12:34
Had ze toch wéér gelijk, die dekselse Jamila!

chief108
06-10-2009, 12:47
potjandikkemij....
verdraaid scherp weer van dat juffertje

Pimp-Daddy
06-10-2009, 12:53
Potverdikkedosie, sorry Jamila, we zullen nooit meer aan je twijfelen...

HUNTER
06-10-2009, 12:58
en tegen wie vecht hij dan???

A.F.
06-10-2009, 13:05
:thup:Toppie... Jamila wist al dat ie naar GG ging terwijl Jason dat zelf nog niet eens wist.

We/Ik zullen/zal nooit meer aan je twijfelen ;):thup:

Fasada
06-10-2009, 13:10
Vorige keer toen ik het las kon ik het niet echt geloven en had ik maar de persoon in kwestie gebeld en die ontkende het toen.

Later kreeg ik dit bericht via mail:

"Om alle onduidelijkheid weg te nemen bij de forum lezers wil ik een en ander verduidelijken. Ik heb mijn trainingen beeindigd bij Mike 's Gym en dit in goed overleg met Mike.

Om mij goed voor te kunnen bereiden voor de aankomende wedstrijden, train ik in Amersfoort bij Martijn de Jong. Ook train ik regelmatig in Leiden met Team Mousasi en in het MMA centrum Amsterdam.

Mijn management ligt bij Red Devil en M 1. Zij hebben geen probleem met het feit dat ik me voorbereid bij verschillende scholen. De mogelijkheid om me juist op deze manier voor te kunnen bereiden is voor mij de basis om in de toekomst te kunnen blijven presteren.

Jason Jones en management"

Weet niet of dit statement nu nog geldt maar dat was toen Jamila het voor het eerst posten wel het geval. Jamila reageerde in een andere post GG vs BotE dat er een verschil is tussen sportschool en team.... Dus mijn vraag is komt Jason uit voor de sportschool Martijn de Jong (GG) of komt hij uit voor het team?? Denk dat daar het verschil in zit... Welicht kan Martijn/Bas of Jason/Management hier op reageren... Jamila is volgens mij nog steeds geen officiele woordvoerder van GG..

Maar goed, ik wens Jason sowieso het beste toe....

Richelieu
06-10-2009, 13:41
Gezien de laatste ontwikkelingen denk ik niet dat het mogelijk zal zijn om onder management te zijn van M1/Red Devil en vervolgens te trainen bij GG, dus of Jamila heeft gelijk en is de mail onzin of anderom.

Bud S
06-10-2009, 13:54
potverdriedubbeljeskater nou breekt me de klomp