PDA

View Full Version : Shinya Aoki *Spoiler*



Wiseguy
06-10-2009, 22:18
Beste submissionvechter in MMA samen met Maia.

Wat een gevaar is hij op de grond. Ik denk serieus dat als hij op de grond komt met BJ hij BJ zou submitten.

BJ vs Aoki zou een toppartij zijn!

amilster
06-10-2009, 22:20
ik demk dat Penn Aok staande i helemaal silly zou punchen maar op de grond kan het een spektakel worden dat ben ik met je eens

PD_EC
06-10-2009, 22:23
penn vs aoki zou een hele mooie partij zijn maar denk dat penn gaat winnen

bryan
06-10-2009, 22:23
je hebt GSP nodig op BJ naar de grond te krijgen.. dat lukt Aoki nooit..
ff tussendoor mogen upkicks niet in japan ?? snap die onderbreking niet echt..

slee
06-10-2009, 22:30
Bij de replay van achteren leek het leek alsof hij een upkick in zijn ballen kreeg en daarna eentje op zijn hoofd.

Maar ik kon het ook niet goed zien. Anders snap ik hem ook niet.

Wiseguy
06-10-2009, 22:41
Toch vraag ik me af welke LW division beter is.

DREAM:

Aoki
Alvarez
Hansen
JZ Calvan
Ribeiro

UFC:

BJ Penn
Diego Sanchez
Kenny Florian
Gray Maynard
Frankie Edgar

Ik neig toch naar DREAM!

Sendur
06-10-2009, 22:49
Toch vraag ik me af welke LW division beter is.

DREAM:

Aoki
Alvarez
Hansen
JZ Calvan
Ribeiro

UFC:

BJ Penn
Diego Sanchez
Kenny Florian
Gray Maynard
Frankie Edgar

Ik neig toch naar DREAM!

Ik vind BJ en Diego beide beter dan elk van Dream.

Maar het hele lijstje van Dream is ook echt fucking lijp.

Overall = Dream
Top 3 = UFC

iconian
06-10-2009, 22:51
aoki heeft meer dan BJ gepresteerd de laatste 2 jaar

A.F.
06-10-2009, 22:55
aoki is een pussy... hij moest gewoon winnen ... hij kon alles doen ...en joachim kon niets doen of de scheids kwam al zeiken

Sendur
06-10-2009, 22:58
aoki heeft meer dan BJ gepresteerd de laatste 2 jaar

Maar Bj pakt hem wel.

dirk5
07-10-2009, 09:25
wanneer een upkick bij iemand in het kruis zit maakt het niet uit waar ie met zijn knieen is.

Tony
07-10-2009, 09:34
Toch vraag ik me af welke LW division beter is.

DREAM:

Aoki
Alvarez
Hansen
JZ Calvan
Ribeiro

UFC:

BJ Penn
Diego Sanchez
Kenny Florian
Gray Maynard
Frankie Edgar

Ik neig toch naar DREAM!

tja Penn is gewoon een klasse apart.. leuk voor aoki dat ie goed kan grapplen.. Penn zou binnen 1 ronde klaar met hem zijn (kapot ge'jabbed)

Sanchez is misschien wel het grootste beest in de ufc LHW... niet zozeer als extreem goeie grappler.. maar wel als totaal plaatje.. veel kracht. goede worstel skills. super cardio... etc..

Frankie Edgar zal binnen 3 jaar de light weight champ zijn van de UFC.. Mark my words.

Maynard vind ik vooralsnog te beperkt... hij is gewoon een top notch worstelaar.. maar ik vind hem nog een beetje te eenzijdig.. (alhoewel hij wel gewoon alles weet te winnen (decisions)

Als we kijken naar alvarez, calvan en ribeiro.. dan zie ik vooral TOP grapplers... en niet zo zeer volledig top mma vechters... (bij wijze van...)

dirk5
07-10-2009, 09:39
Voor iedereen die dacht dat het geen groin kick was

http://i33.tinypic.com/opr9lx.jpg

dirk5
07-10-2009, 12:20
Fixed ;)

haha, dat ben ik zeker, kom ik eerlijk voor uit.

nee ik vind dat je de kerel kudos moet geven, hij word in het kruis getrapt en daarna 2 keer vol in zijn gezicht, en hij wint ook nog.

lopez86
07-10-2009, 12:32
Gelukkig ben ik niet de enige die de partij zo zag..
Had er btw ook veel meer van verwacht.

De eerste upkick was volgens mij oke, bij de tweede zat aoki al met beide knieën op de grond...

Zeker mee eens.
Kut biased japanese judges, ik dacht dat ze die shit in K-1 zouden laten :twak:
Ik denk overigens dat wánneer Aoki vs BJ zou knokken, de locatie ook uit zou maken.
In Japan kan Aoki het gewoon maken om zich langzaam om zijn tegenstander heen te rollen, beetje lay-n-prayen totdat die ander een move maakt want de scheids komt er niet tussen.
In de UFC word je gelijk gesommeerd om op te staan en dan verder te knokken, tempo draaien met je flikker (en zo hoort het).

iconian
07-10-2009, 12:38
Zeker mee eens.
Kut biased japanese judges, ik dacht dat ze die shit in K-1 zouden laten :twak:
Ik denk overigens dat wánneer Aoki vs BJ zou knokken, de locatie ook uit zou maken.
In Japan kan Aoki het gewoon maken om zich langzaam om zijn tegenstander heen te rollen, beetje lay-n-prayen totdat die ander een move maakt want de scheids komt er niet tussen.
In de UFC word je gelijk gesommeerd om op te staan en dan verder te knokken, tempo draaien met je flikker (en zo hoort het).

errrm. biased judges? ze gaven fernandes de overwinning tegen takaya, en na warren vs kid denk ik echt dat de scheidsrechters niet nog zo partijdig zijn als vroeger.

in de UFC wordt je juist niet gesommeerd op te staan, het fenomeen lay en pray is daar juist geboren.

Maar ik denk ook dat BJ zal winnen, Aoki is ongelofelijk met wat hij doet maar BJ is veel effectiever in MMA en vooral staand.

Pepe the Ice-Murderer
07-10-2009, 12:51
Aoki heeft Hellboy simpelweg gedomineerd. Hoe je het ook draait of keert, Shinya liet Joachim geen enkele kans om zijn spelletje te spelen. En daar heeft een groinkick of de ref niks mee te maken.

Dat Takaya niet won van Fernandes was dan weer wel onjuist in mijn ogen. Fernandes was tko op zijn benen net op het moment dat de bel ging. Hij heeft enkel de eerste helft van de eerste ronde echt goed gevochten. De rest van het gevecht werd volgens mij net iets meer gedomineerd door Takaya.
De laatste ronde was vet, Takaya was duidelijker agressiever en heeft toch veel meer damage toegebracht dan Fernandes.

Ivo C.
07-10-2009, 12:57
aoki is een pussy... hij moest gewoon winnen ... hij kon alles doen ...en joachim kon niets doen of de scheids kwam al zeiken
QFT!
Finally he got the Title handed over...
Was a fucked up fight.
Upkick that can't be done, hitting the back of the head warning after 1 punch (the others got almost knocked out by the same)...
Kut japanesee...:wacko:

Wiseguy
07-10-2009, 13:20
lol @ calling aoki a pussy

als je 3x tegen hansen gaat staan en 2x tegen sakurai ben je per definitie al geen pussy.

Ivo C.
07-10-2009, 14:43
lol @ calling aoki a pussy

als je 3x tegen hansen gaat staan en 2x tegen sakurai ben je per definitie al geen pussy.

He did get all the support from the judge that he needed...

Briant
07-10-2009, 18:03
Shinya had zijn gameplan goed aangepast sinds de laatste keer. Hij ging deze keer op zoek naar de takedown en kwam bijna niet onderop. De upkick was een groinshot en dat was dus terecht onderbroken. Klappen naar het achterhoofd mogen ook niet, dus het is goed dat ze er wat van zeiden. Ze letten natuurlijk extra goed op als hun boy Aoki in de ring staat, je kan niet zeggen dat de scheids hier een oneerlijke beslissing nam.

Briant
07-10-2009, 21:31
Ik ben scheidsrechter en geheel onpartijdig, maar met een goede takedown help ik altijd ff mee... Just for the heck of it!

http://img154.imageshack.us/img154/1179/aokishimadatakedownhansp.gif


Zijn voet zat in de touwen die halen ze er uit, doen ze ook met armen.

Aoki is geen gnper... dus Lay and Pray? ik geloof het niet hij gaat altijd voor submission en doet dat verdraait handig.

Ivo C.
07-10-2009, 22:22
Ik ben scheidsrechter en geheel onpartijdig, maar met een goede takedown help ik altijd ff mee... Just for the heck of it!

http://img154.imageshack.us/img154/1179/aokishimadatakedownhansp.gif
That's exactly what I am talking about!

Harrie Nak
07-10-2009, 22:35
Opfrissertje:

YouTube - Fedor Emelianenko vs Shinya Aoki (Exhibition) (http://www.youtube.com/watch?v=o1wdINnoQ2U)

ZakKa!
07-10-2009, 22:47
Zijn voet zat in de touwen die halen ze er uit, doen ze ook met armen.

Aoki is geen gnper... dus Lay and Pray? ik geloof het niet hij gaat altijd voor submission en doet dat verdraait handig.

x2! Aoki heeft gewoon goed gevochten.

d3mon1977
07-10-2009, 23:36
Vette partij. Als hansen die laatste knie niet gaf .... had ie dan gewonnen? wat denken jullie?