PDA

View Full Version : Vijfjarig meisje met zwarte band karate



Harrie Nak
07-10-2009, 14:32
Ik weet, het heeft weinig met MMA te doen (al heeft WWE dat al helemaal niet), maar wilde hem (http://www.telegraaf.nl/buitenland/5015400/__Vijfjarige_met_zwarte_band__.html?p=6,3) jullie niet onthouden:

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00662/zwarteband_662506d.jpg

:)

Leventdepevent
07-10-2009, 14:36
hoe the fok is dat mogelijk zeg

Tony Galento
07-10-2009, 14:38
Heeft ze de 100-mans kumite al gedaan?

Michael.M.
07-10-2009, 14:54
Kan dit dan op die leeftijd een zwarte band halen?

iconian
07-10-2009, 14:55
ik mocht met 5 nog niet eens op judo

Tony Galento
07-10-2009, 14:56
Kan dit dan op die leeftijd een zwarte band halen?


Met de juiste connecties, er lopen grotere clowns met een zwarte band karate rond.

goro
07-10-2009, 15:20
Met de juiste connecties, er lopen grotere clowns met een zwarte band karate rond.
Kijk is goed naar de foto! Zwart en geef een morote tobi mae geri op die zijn gezicht!

ijsblok
07-10-2009, 15:21
welk een poep

phranq
07-10-2009, 15:38
Zwarte band gekregen van d'r vader, you do the math.

Garcia
07-10-2009, 15:41
Belachelijk.

Zo'n band is in mijn ogen niets waard en ik zou zo'n trainer/sensei ook niet meer serieus nemen.

angelo_1
07-10-2009, 15:43
Heeft ze de 100-mans kumite al gedaan?
x 2:thup:

ZanZaiZuk
07-10-2009, 15:48
ik vind het belachelijk en onlogisch

761217186
07-10-2009, 15:57
bij mij kan je ook een zwarte band krijgen, heb er hier nog 4 liggen, het prijskaartje zit er nog aan.

KayOne
07-10-2009, 16:21
hij was eerste volgens mij http://www.ksdi.net/images/bishopybb.JPG

Tony Galento
07-10-2009, 17:43
Kijk is goed naar de foto! Zwart en geef een morote tobi mae geri op die zijn gezicht!


Ik zou voor een kin geri opteren als ik haar was. Dat wordt al moeilijk genoeg. ;)

saiko roninja
07-10-2009, 19:07
de enige reden dat ik een band draag is om mijn gi dicht te houden.

ZakKa!
07-10-2009, 22:00
Belachelijk.

Zo'n band is in mijn ogen niets waard en ik zou zo'n trainer/sensei ook niet meer serieus nemen.

x2. Lyoto Machida begon op zijn derde met Karate (van zijn vader). Ik neem aan dat hij zijn zwarte band ook niet op zijn vijfde cadeau heeft gekregen...

Wiseguy
07-10-2009, 22:46
Zij is echt een trainingsbeest en in bloedvorm. Zij verlaat de gym altijd als laatste.

amilster
07-10-2009, 23:49
Zij is echt een trainingsbeest en in bloedvorm. Zij verlaat de gym altijd als laatste.

Whahhaah LMAO :D

Christophe
08-10-2009, 05:49
Zwarte band gekregen van d'r vader, you do the math.


Belachelijk.

Zo'n band is in mijn ogen niets waard en ik zou zo'n trainer/sensei ook niet meer serieus nemen.


ik vind het belachelijk en onlogisch

x 2

Mijn dochter van 4 maanden trekt haar benen regelmatig op en kruist haar enkels. Ik doe haar morgen een gi aan, duw er een teddybeer tussen en noem haar de jongste guardjumper van de wereld! :rolleyes:

Dit is werkelijk geen nieuws, maar reps voor de vader dat hij gratis reclame in de krant heeft weten te versieren. En er zijn vast een aantal vechtsport-noobs zo onder de indruk dat ze bij hem willen gaan trainen, al was het maar om het meisje uit de krant te zien! :thown:


Mocht karate ooit een olympische sport worden, is het de droom van de kleine Varsha om ooit goud te halen voor India op de Olympische Spelen.
Yeah right, daar ligt die 5-jarige vast wakker van. Tof dat ze haar gedachten af en toe kan verzetten van de Midden-Oosten problematiek of de gespannen situatie tussen India en Pakistan. :rolleyes:

Gennep-Spitfire
08-10-2009, 06:47
Zij is echt een trainingsbeest en in bloedvorm. Zij verlaat de gym altijd als laatste.
Hahaha en aardig dat ze is!

jan sensei kyokushin
08-10-2009, 07:31
Osu forumleden broeders en zusters bij kyokushin fullcontact karate staat een trainings tijd van 8 tot 10 jaar voor het behalen van je zwarte obi de leeftijd is op18jaar gestelt ,als je een talent bent mag het met 17 jaar als de organisatie bond er mee eens is ,karate leer je in 10000 dagen en beheerst het in 100000 dagen dan begint het pas :) .kijk er zijn bonden of organisatie die rommelen maar wat aan met hun jeugd en banden ,er zijn zwartebanden jeugd in het karate maar die moeten later weer als ze de leeftijd hebben herexamen doen voor hun zwarteband 1edan ,maar in het kyokushin fullcontact komt het niet voor .
(PS )dit is natuurlijk waanzin van die 5 jarige !!!

bij ons ik geef zelf de jeugd les begint het pas met de kids jeugd te trainen vanaf 7 jaar dus reken uit 8 tot 10jaar er bij als ze Do de Weg volgen als ze het volhouden zijn ze 17 jaar dan mogen ze als als ik zeg altijd als ze een talent zijn examen doen voor hun shodan graad 1e Dan anders moeten ze door tot hun 18e jaar .
" De Band Maakt Niet De Man ;De Man De Band "
sportgroeten
jan Osu

Mule-Kick
08-10-2009, 07:49
Vette dropkick wel op die foto.. En ook zo mooi realistisch in scene gezet.. Als het niet lukt met karate kan ze altijd nog WWE gaan doen :P

chief108
08-10-2009, 09:29
ome Jan = correct....

taikishinreilman
08-10-2009, 11:17
Osu forumleden broeders en zusters bij kyokushin fullcontact karate staat een trainings tijd van 8 tot 10 jaar voor het behalen van je zwarte obi de leeftijd is op18jaar gestelt ,als je een talent bent mag het met 17 jaar als de organisatie bond er mee eens is ,karate leer je in 10000 dagen en beheerst het in 100000 dagen dan begint het pas :) .kijk er zijn bonden of organisatie die rommelen maar wat aan met hun jeugd en banden ,er zijn zwartebanden jeugd in het karate maar die moeten later weer als ze de leeftijd hebben herexamen doen voor hun zwarteband 1edan ,maar in het kyokushin fullcontact komt het niet voor .
(PS )dit is natuurlijk waanzin van die 5 jarige !!!

bij ons ik geef zelf de jeugd les begint het pas met de kids jeugd te trainen vanaf 7 jaar dus reken uit 8 tot 10jaar er bij als ze Do de Weg volgen als ze het volhouden zijn ze 17 jaar dan mogen ze als als ik zeg altijd als ze een talent zijn examen doen voor hun shodan graad 1e Dan anders moeten ze door tot hun 18e jaar .
" De Band Maakt Niet De Man ;De Man De Band "
sportgroeten
jan Osu


x2:thup:

T15Boxing
08-10-2009, 20:25
Ik had op die leeftijd ook al een zwarte band maar dan om mijn nek.

harryg
08-10-2009, 23:05
Osu Jan shihan,

Dat van die leeftijd van 18 jaar voor een 1e dan in het Kyokushin is niet waar.

Guus Lumalessil - de zoon van Sensei Lumalessil - had in de jarenzeventig op 11 jarig leeftijd een zwarte band van de NKA en was toen de jongste zwarte bander in Europa onder Mas Oyama.

Matsui behaalde zijn 1e dan toen hij een jaar of 14 was onder Oyama.

Osu,
Harry

Mr 1 Leg
09-10-2009, 06:12
x 2

Mijn dochter van 4 maanden trekt haar benen regelmatig op en kruist haar enkels. Ik doe haar morgen een gi aan, duw er een teddybeer tussen en noem haar de jongste guardjumper van de wereld! :rolleyes:

Dit is werkelijk geen nieuws, maar reps voor de vader dat hij gratis reclame in de krant heeft weten te versieren. En er zijn vast een aantal vechtsport-noobs zo onder de indruk dat ze bij hem willen gaan trainen, al was het maar om het meisje uit de krant te zien! :thown:


Yeah right, daar ligt die 5-jarige vast wakker van. Tof dat ze haar gedachten af en toe kan verzetten van de Midden-Oosten problematiek of de gespannen situatie tussen India en Pakistan. :rolleyes:christofe je bent vader geworden hoe komt het dat ik dat noch iet wist ne dikke proficiat amigo je wordt oud he hahahahaha grtz franky :thup:

jan sensei kyokushin
09-10-2009, 08:40
Osu Jan Shihan,

Dat van die leeftijd van 18 jaar voor een 1e dan in het Kyokushin is niet waar.

Guus Lumalessil - de zoon van Sensei Lumalessil - had in de jarenzeventig op 11 jarig leeftijd een zwarte band van de NKA en was toen de jongste zwarte bander in Europa onder Mas Oyama.

Matsui Behaalde zijn 1e Dan Toen hij een jaar van 14 werd onder Oyama.

Osu,
Harry Osu Harry shihan klopt van matsui dit waren ook uitzonderingen ,later is dat verandert bij veel organisatie bonden in het kyokushin die het allen door de harde stijl fulcontact te jong vonden er was bij ons in de jaren 70 al sprake van dat er niet onder de 18jaar 1e dan
examens werden afgenomen bij uitzonderingen Talenten 17jaar
sportgreetz
Osu