PDA

View Full Version : UFC # 104 en TUF ON BIG SCREEN!!!



cafejolanda.nl
08-10-2009, 15:20
Beste MMA liefhebbers,

Als jaren ben ik fan van de UFC en MMA in het algemeen en de laatste paar jaar is dit steeds populairder geworden. Aangezien mijn vrouw en ik een Cafe bezitten zenden wij sinds UFC 79 alle UFC's uit op groot scherm om mijn passie te delen met andere liefhebbers zoals jullie. Dit doen wij altijd op zondag (een dag nadat de UFC in amerika is uitgezonden.)

Sinds de start van The Ultimate Fighter season 10 zijn wij ook begonnen met de TUF's uit te zenden. Iedere 2 weken zenden wij dan 2 episodes uit op groot scherm.

Bij deze wil ik iedereen uitnodigen om langs te komen op onze "UFC NIGHTS", omdat het in mijn mening toch leuker is om met allerlei liefhebbers tegelijkertijd te kijken dan alleen thuis te zitten "bijvoorbeeld". Het is altijd hartstikke gezellig, en hebben ook een "UFC special" wat betekend dat je een groot bord kipsate schotel kan bestellen voor 5 euro. Entree is natuurlijk gratis (echter is een kleine consumptie wel verplicht). Het is altijd best druk en mensen staan vaak op de tafels om hun favorite fighters aan te moedigen. Wat een leuke sfeer geeft.

Het schema is altijd als volgt,
UFC # 104 MACHIDA vs SHOGUN (25 Oktober 2009)
18:00 PRELIM FIGHTS
19:15 COUNTDOWN TO UFC # 104
20:00 UFC# 104
"Kipsate Schotel 5 euro"

The Ultimate Fighter on BIG SCREEN (09 oktober 2009)
20:00 Episode 3 + 4
"Spaghetti Bolognese/ Stroganoff" 5 Euro

Wij staan ook bekend als het "UFC Cafe", en zou het leuk vinden om nieuwe mensen hier naar toe te krijgen om onze hobby te delen. Tevens hebben wij ook kleine UFC weddenschappen kijk hiervoor op onze website.

onze gegevens:

Cafe Jolanda
Vespuccistraat 30
1057 CM Amsterdam
[email protected]

Als jullie vragen hebben kunnen jullie me altijd bellen op: 0614450261

Hopelijk tot Snel,

Joe
(Mede-eigenaar Cafe Jolanda)

Kijk voor de agenda op:

Welkom bij Eetcafe Jolanda (http://www.cafejolanda.nl)

Marco
08-10-2009, 15:23
tis omdat ik niet vlakbij woon anders kwam een keer langs.

chief108
08-10-2009, 15:28
mooi... zouden er meer moeten doen

dirk5
08-10-2009, 15:28
leuk initiatief.

maar voor mij zelfde verhaal als Marco. Tevens kijk ik alles live om maar niet gespoiled te worden.

Tony
08-10-2009, 15:31
Geweldig initiatief! dat verdiend dan sowieso respect!

Ben zelf een limbo en dus niet vaak in A'dam te vinden (plus dat ik vaak live kijk via internet)

Maar desalnietemin vind ik het top dat een kroeg zich nu ook MMA/UFC richt.

Djani
08-10-2009, 15:40
te vet. het is dat ik niet in amsterdam woon anders zou ik zeker langskomen

HUNTER
08-10-2009, 15:48
ik denk dat we hier maar eens een crewmeeting moeten gaan settlen :)

Biiyen
08-10-2009, 15:50
Als jullie cafe in Maastricht centrum zou liggen dan zou ik er op zeker een pintje komen drinken.

Ivo C.
08-10-2009, 16:40
:lol: 200 meters from my house!!!

Jammer dat ik vanaf morgen tot maandag in Switzerland ben!

En op 26. Oktober gaa ik naar Switzerland verhuizen, dus ben ik op Zondag wel aanwezig!

Mule-Kick
08-10-2009, 16:43
Zoals de andere Limbo's hier ook al aangeven is het een beetje te ver vanaf hier, maar zeker mooi initiatief.

cafejolanda.nl
08-10-2009, 16:54
Leuk dat iedereen zo enthousiast is. Jammer dat iedereen zo ver woont, maar als jullie in de buurt zijn zijn jullie alle welkom.

Greetz Joe

cafejolanda.nl
08-10-2009, 16:55
@ Hunter,

Alles is mogelijk en bespreekbaar ;)

cafejolanda.nl
08-10-2009, 16:57
@ the moderators...

Vinden jullie het erg als ik iedere week voor de UFC hier de details van onze "UFC Night" post?? Misschien zien jullie dat als spammen ofzo??

cafejolanda.nl
08-10-2009, 17:03
haha mma'ers zijn niet zo slim he :D:D:nerd2::nerd2::detective::detective:

... voor alle duidelijkheid, de data's en tijden

delightone
08-10-2009, 17:07
super idee.
Maar hier wederom iemand die net te ver weg woon anders was ik er zekers bij.

FightingDutchman
08-10-2009, 17:09
Als jullie cafe in Maastricht centrum zou liggen dan zou ik er op zeker een pintje komen drinken.

x2

Remco
08-10-2009, 17:12
Stelletje boeren! Ik woon vlak bij en kom graag een keer langs, vermoedelijk al voor UFC 104. Fantastisch initiatief. Zou wel uitkijken met collectieve beheersorganisaties en auteursrechten.

Nickuraba
08-10-2009, 17:21
wel of geen rtl in de race, dit is wel riskante handel! (ironisch dat ik dit lees tijdens mijn mastercollege van auteursrecht hehe)

niettemin een vet initiatief, als ik in a'dam woonde had ik t wel geweten.

Samko
08-10-2009, 17:40
mooi initiatief, spijtig dat het in Belgie nergens gedaan wordt :)

Djani
08-10-2009, 17:46
wel of geen rtl in de race, dit is wel riskante handel! (ironisch dat ik dit lees tijdens mijn mastercollege van auteursrecht hehe)

niettemin een vet initiatief, als ik in a'dam woonde had ik t wel geweten.

Maar UFC is nog niet in de buurt van Nederland. Het is wel schending van auteursrecht maar wie gaat daar nou een beroep op doen? Voorlopig niemand denk ik.

Wheelie
08-10-2009, 17:46
@ the moderators...

Vinden jullie het erg als ik iedere week voor de UFC hier de details van onze "UFC Night" post?? Misschien zien jullie dat als spammen ofzo??

Ik vind het prima als je hier de details van jullie UFC Night post, leuk initiatief.
Verder ben ik het met Remco eens, let op want hier lezen ook mensen van de TV mee o.a. SBS6 en misschien RTL ook wel.
Misschien kan ik je een stapel flyers toe sturen die jullie op UFC Night verspreiden onder jullie bezoekers.
Mochten jullie een banner willen dan is dit tegen betaling ook mogelijk ;)

Ik woon in Oss en kijk het of LIVE of gelijk zondagochtend als ik wakker word, maar als ik in Amsterdam ben kom ik wel een keer iets drinken

Nickuraba
08-10-2009, 17:50
Maar UFC is nog niet in de buurt van Nederland. Het is wel schending van auteursrecht maar wie gaat daar nou een beroep op doen? Voorlopig niemand denk ik.

maar als je langzaam te boek gaat als UFC-cafe wordt het een geheel ander verhaal! Hoe meer publiciteit men werft, en bekendheid onder klanten, hoe riskanter het wordt! Daarnaast weet ik niet hoe men het uitzend e.d., maar Buma kan behoorlijk gierig zijn als t er op aan komt

Djani
08-10-2009, 17:58
maar als je langzaam te boek gaat als UFC-cafe wordt het een geheel ander verhaal! Hoe meer publiciteit men werft, en bekendheid onder klanten, hoe riskanter het wordt! Daarnaast weet ik niet hoe men het uitzend e.d., maar Buma kan behoorlijk gierig zijn als t er op aan komt

True true...dan maar het Dream café met underground UFC-avonden:thup:
Als RTL daadwerkelijk de uitzendrechten koopt dan zullen zij ook moeilijk gaan doen.

ZakKa!
08-10-2009, 18:15
Vraagje, zenden jullie wel 720p hdkwaliteit uit?

Pitbull.
08-10-2009, 18:28
Joe Kui....? #13?

cafejolanda.nl
08-10-2009, 18:36
Vraagje, zenden jullie wel 720p hdkwaliteit uit?

Ja de 720p versie, volledige versie..... geen geknip bullshit ofzo...

cafejolanda.nl
08-10-2009, 18:36
Joe Kui....? #13?

huh? Ja idd, Joe Kuijper # 13 ex QB CRU, hahha who's askin?

Rverm
08-10-2009, 18:38
leuk initiatief...en sate doet het altijd goed:D
in chersonisoss zenden ze het ook altijd uit..alleen dan dagelijks, dus gewoon alle soorten vechtsporten. Het nadeel daar was alleen dat (voornamelijk dronken engelsen) hier nog agressiever van werden en dachten het ook allemaal goed te kunnen. Gevolg was dat je soms met dekking hoog door de straatjes moest lopen :d maar in nederland zou dat wel meevallen denk ik.

cafejolanda.nl
08-10-2009, 18:43
Dat is me al vaker verteld (over de autuers rechten), voor alle duidelijkheid ieder cafe die op groot scherm beelden laat zien moet een vergunning betalen eens per jaar. Dat hebben wij, of we dan ook daadwerkelijk de UFC mogen laten zien is de vraag, maar de regering doet er alles aan om horeca ondernemers een oor aan te naaien, bv, rookverbod, boetes geven als het terras 5 min te laat binnenstaat, overal vergunningen voor nodig hebben, en zo kan ik de lijst heel lang maken.. veel mensen weten dat niet maar je moet je aan zo veel regels houden dat het bijna moeilijk word om geld te verdienen. En RTL zou het misschien gaan uitzenden.. is dit al zeker dan? Ik heb wel de banner gezien maar of ze de volledige UFC laten zien lijkt me niet, ik denk dat het een pilot is omdat er 2 NLers in zitten.. moet het eerst zien dan geloven...

Maar evengoed bedankt voor de warnings... but i'll take the risk.. Als Dana White bij me langs komt dan zet ik em met alle plezier uit... :P:P

Pitbull.
08-10-2009, 18:43
Randy man.. whatssuuuuuupp!? denk dat ik ook maar is een kijkje moet gaan nemen man :whistling:

goeie shit! trouwens!!

cafejolanda.nl
08-10-2009, 18:44
Data's? Kroegbazen zijn niet zo slim he ;) :p


HAHA touche! I'll rest my case... you win by technical K.O

cafejolanda.nl
08-10-2009, 18:47
Randy man.. whatssuuuuuupp!? denk dat ik ook maar is een kijkje moet gaan nemen man :whistling:

goeie shit! trouwens!!

Wassup bro, !! Ben jij ook in the MMA terecht gekomen? Ja zeker man zou Liam ook leuk vinden als je zou komen... morgen de TUF en de 25ste UFC 104! We spreken elkaar wel ff voor die tijd.. je staat nog op me hyves dacht ik..

nog bij de CRU?

cafejolanda.nl
08-10-2009, 18:49
leuk initiatief...en sate doet het altijd goed:D
in chersonisoss zenden ze het ook altijd uit..alleen dan dagelijks, dus gewoon alle soorten vechtsporten. Het nadeel daar was alleen dat (voornamelijk dronken engelsen) hier nog agressiever van werden en dachten het ook allemaal goed te kunnen. Gevolg was dat je soms met dekking hoog door de straatjes moest lopen :d maar in nederland zou dat wel meevallen denk ik.


Hier zal je geen agressieve engelsen vinden, iedereen is altijd gezellig en gemoedelijk.. misschien komt dat omdat we erna altijd zelf in de kroeg een octagon maken :P:P

54321
08-10-2009, 18:51
vet initiatief!! kom zekers een keertje kijken. hoop alleen niet dat de uitslagen gespoiled worden..

ZakKa!
08-10-2009, 18:51
Ja de 720p versie, volledige versie..... geen geknip bullshit ofzo...

Nou denk dat ik maar eens langs zal komen dan! :thup:. Zolang jullie wat vegetarisch te eten hebben of vis. (ben moslim geen vegetariër)

cafejolanda.nl
08-10-2009, 18:54
Ik vind het prima als je hier de details van jullie UFC Night post, leuk initiatief.
Verder ben ik het met Remco eens, let op want hier lezen ook mensen van de TV mee o.a. SBS6 en misschien RTL ook wel.
Misschien kan ik je een stapel flyers toe sturen die jullie op UFC Night verspreiden onder jullie bezoekers.
Mochten jullie een banner willen dan is dit tegen betaling ook mogelijk ;)

Ik woon in Oss en kijk het of LIVE of gelijk zondagochtend als ik wakker word, maar als ik in Amsterdam ben kom ik wel een keer iets drinken

Mail me even op [email protected] je flyers neem ik graag aan, misschien kunnen we elkaar linken ofzo, gaan we even persoonlijk over babbelen en evt. wil ik ook wel een bannertje

cafejolanda.nl
08-10-2009, 18:55
Nou denk dat ik maar eens langs zal komen dan! :thup:. Zolang jullie wat vegetarisch te eten hebben of vis. (ben moslim geen vegetariër)

Valt zeker wat te regelen, ik heb nog wel wat crackertjes liggen... :P geen hoor komt goed..

Pitbull.
08-10-2009, 18:56
Wassup bro, !! Ben jij ook in the MMA terecht gekomen? Ja zeker man zou Liam ook leuk vinden als je zou komen... morgen de TUF en de 25ste UFC 104! We spreken elkaar wel ff voor die tijd.. je staat nog op me hyves dacht ik..

nog bij de CRU?

nee man ga nog wel is kijken bij de Cru maar heb al bijna anderhalf jaar niet meer daar getraind ofzo man.. sindsdien ben ik gaan thaiboksen maar verdiep me steeds meer in mma.. Ik check hyves wel ff.. denk alleen niet dat ik morgen redt man..

en sowiezo dope als L er is..:D

cafejolanda.nl
08-10-2009, 18:57
vet initiatief!! kom zekers een keertje kijken. hoop alleen niet dat de uitslagen gespoiled worden..

Degene die spoilen gooi ik er meteen uit, we hebben ook bets waar we 2 euro per gevecht op inzetten (alleen de 2 main fights) wat alles nog spannender maakt, dus niemand die spoiled, nog niet meegemaakt en we doen het al een tijdje

cafejolanda.nl
08-10-2009, 19:00
nee man ga nog wel is kijken bij de Cru maar heb al bijna anderhalf jaar niet meer daar getraind ofzo man.. sindsdien ben ik gaan thaiboksen maar verdiep me steeds meer in mma.. Ik check hyves wel ff.. denk alleen niet dat ik morgen redt man..

en sowiezo dope als L er is..:D

Cool man ik ga binnenkort bij Mikes Gym, MMA trainen misschien wil je joinen? Ik kan wel wat thai / kickboks moves gebruiken aangezien ik alleen een wrestle achtergrond heb

PD_EC
08-10-2009, 19:11
wat een super cafe . heel goed dat jullie dat doen . jammer dat ik niet in de buurt woon anders kwam ik zeker langs

Pitbull.
08-10-2009, 19:21
Cool man ik ga binnenkort bij Mikes Gym, MMA trainen misschien wil je joinen? Ik kan wel wat thai / kickboks moves gebruiken aangezien ik alleen een wrestle achtergrond heb

Is goed man.. kom denk ik de 24e wel langs en spreek je van tevoren nog wel toch.. rustig aan pik! :pimp:

weks
08-10-2009, 22:16
prachtig initiatief
zou er zeker een keer (en wie weet vaker) van rotterdam naar amsterdam voor rijden
hoe laat zenden jullie ze uit op de zondagen?

cafejolanda.nl
08-10-2009, 22:33
prachtig initiatief
zou er zeker een keer (en wie weet vaker) van rotterdam naar amsterdam voor rijden
hoe laat zenden jullie ze uit op de zondagen?

18:00 PRELIM FIGHTS
19:15 COUNTDOWN TO UFC 104
20:00 UFC #104
+- 23:00 einde UFC en naborrel tijd tot een uur of 3 in de nacht ofzo

cafejolanda.nl
08-10-2009, 22:34
prachtig initiatief
zou er zeker een keer (en wie weet vaker) van rotterdam naar amsterdam voor rijden
hoe laat zenden jullie ze uit op de zondagen?

Check anders de website
Welkom bij Eetcafe Jolanda (http://www.cafejolanda.nl)

bras
08-10-2009, 22:37
Top, wedden met voorkennis! ;)

show me the moneyyyy....;)

sikkwitttet
08-10-2009, 22:38
hahaah eenigste limbo in amsterdam als resident:P


count me in, op weekende dat ik er ben

TOON
08-10-2009, 23:01
geen zin om in Nijmegen een kroegje te beginnen???
super initiatief!!

J_roen
08-10-2009, 23:08
Als alles goed gaat zit ik einde deze maand een weekendje in a'dam dan kom ik zeker even langs!

ZakKa!
08-10-2009, 23:31
We moeten gewoon een x met de hele mixfightcrew gaan ofzo. Even reserveren.

blazin.arr0w::::
09-10-2009, 00:09
Man, iedereen klaagt maar dat 'ie verweg woont, maar ik woon aan de andere kant van Amsterdam en vind 't al ver weg haha

Maar toch maar eens een keertje kijkje komen nemen in de nabije toekomst.

De man van 14K
09-10-2009, 01:07
supertof, ik ga zeker wel een keertje heen. Je moet tenslotte toch eten op zondag ;)

Lionheart
09-10-2009, 10:18
Ik kom zeker langs!

Bij mij om de hoek!

Remco
09-10-2009, 10:36
Over de rechten: in principe kan alleen de UFC, een zender met een licentie waarin die bevoegdheid is overeengekomen (RTL?), of een door UFC aangewezen beheersorganisatie moeilijk doen. Of het moet gaan om 'verstoring openbare orde' o.i.d., dan is de politie ook geďnteresseerd.

Buma gaat over het draaien van muziek. Stemra over het reproduceren daarvan op dragers. Beide moeten dus buiten de deur blijven. Ik ga er ook vanuit dat jullie café gewoon jaarlijks een lumpsum aan de heren uit Hoofddorp overmaakt.

Wheelie
09-10-2009, 10:42
We moeten gewoon een x met de hele mixfightcrew gaan ofzo. Even reserveren.
Lijkt me top :cool2:

cafejolanda.nl
09-10-2009, 13:53
Haha, oke dan! Sportieve reactie!



Top, wedden met voorkennis! ;)


HAHA zo dom ben ik nou ook weer niet i love knock outs, we hebben wel een deadline voordat de officiele ufc begint..

cafejolanda.nl
09-10-2009, 13:57
Nogmaals bedankt voor alle toffe reacties, iedereen is welkom

cafejolanda.nl
09-10-2009, 14:00
Lijkt me top :cool2:

Lijkt mij ook top, mail me even dan regelen we wat dan haal ik wat hapjes in huis enz. en misschien kunnen we na jullie meeting even praten over evt. flyers of dan wel een bannertje die ik wel op jullie site zou willen zetten.. verder heb ik nog wel wat ideetjes die voor jullie ook wel interresant zijn denk ik.. let me know...

[email protected] of 0614450261

greetz:

Joe

cafejolanda.nl
09-10-2009, 14:01
Over de rechten: in principe kan alleen de UFC, een zender met een licentie waarin die bevoegdheid is overeengekomen (RTL?), of een door UFC aangewezen beheersorganisatie moeilijk doen. Of het moet gaan om 'verstoring openbare orde' o.i.d., dan is de politie ook geďnteresseerd.

Buma gaat over het draaien van muziek. Stemra over het reproduceren daarvan op dragers. Beide moeten dus buiten de deur blijven. Ik ga er ook vanuit dat jullie café gewoon jaarlijks een lumpsum aan de heren uit Hoofddorp overmaakt.

uiteraard...

Hekken
09-10-2009, 14:21
Goed initatief. Woon in Haarlem is het cafe met openbaar vervoer makkelijk te bereiken.

cafejolanda.nl
09-10-2009, 14:27
Goed initatief. Woon in Haarlem is het cafe met openbaar vervoer makkelijk te bereiken.

Ja heel makkelijk zelfs

vanaf Station Sloterdijk tram 12 naar halte admiraal de ruyterweg (5min lopen)

vanaf Centraal Station tram 13 naar halte Marco Polostraat (1 min lopen)

Zie je misschien snel!

Ulis-E
09-10-2009, 14:27
aaah nice, heb van een gappie van me al uitgebreid gehoord over jullie UFC fight night avonden ;)

kom zeker ff langs

Fyodor
09-10-2009, 15:16
Leuk initiatief, ook voor mij geldt dat het helaas te ver weg is (Enskede)

Moet je trouwens niet een patatje oorlog profileren? :p

Hekken
09-10-2009, 17:12
Dan jewel kom zeker langs.

DannyvK
09-10-2009, 19:49
Vet zeg, zat dit maar bij mij in de buurt!!

Chico
10-10-2009, 19:10
heel vet... 23ste gaat niet lukken maar komen nog genoeg ufc's :D zal zeker een keer komen..

Adje
11-10-2009, 19:45
Mijn meissie en ik zijn van de partij, het is maar een 45 min rijden vanuit de noordkop.

Tot dan.

Hoe laat kunnen we aanschuiven voor de sate ??

Mzzl Guda en Ad

marcelt
11-10-2009, 20:51
Goed initatief. Woon in Haarlem is het cafe met openbaar vervoer makkelijk te bereiken.

Hekken; wat een rare naam !!!!

marcelt
11-10-2009, 21:01
Check anders de website
Welkom bij Eetcafe Jolanda (http://www.cafejolanda.nl)



This domain is not yet ready - Please try again later.
Hosted by One.com

dietrik
11-10-2009, 22:31
Link werkt hier prima.

marcelt
11-10-2009, 22:55
Nu bij mij ook
?????