PDA

View Full Version : MMA op Nederlandse televisie



Djani
08-10-2009, 18:10
MMA is niet iets wat de meeste mensen gelijk waarderen. Ik zelf had bijv. tijd nodig om het groundgame boeiend te gaan vinden. Hoe denken jullie dat MMA naar de nederlandse televisiekijker gebracht moet worden? Ik heb begrepen dat in Amerika de presentatoren van de UFC zich doelbewust bezig hielden met het 'onderwijzen' van de kijkers door ze op bepaalde spelaspecten te wijzen.
Dat is iets wat bij kickboxen op Nederlandse televisie al ontbreekt naar mijn mening, daar wordt ook maar wat geroepen vaak in onwetendheid. Zijn jullie dat met me eens?

oliebol
08-10-2009, 18:23
Het komt al op tv binnekort. dus we hoeven niks meer te doen om het op tv te krijgen:)
Als het goed is gaat rtl de UFC gevechten uitzenden zoals je in dat topic ook kan lezen.
Klinkt vet he?:D

Garcia
08-10-2009, 20:25
Bas Rutten of Remco Pardoel krijgen mijn stem voor het commentaar :)

oliebol
08-10-2009, 20:27
Ik stem voor Chief

chief108
08-10-2009, 20:34
dat zijn de beter ideeën oliebol :)

TOON
08-10-2009, 20:35
Ik stem voor Chief

of garcia, krijg je 'fap fap fap' te horen iedere keer als er iets in beeld komt wat op een vrouw lijkt ;)

maar ontopic, denk dat het heeeeeeeel belangrijk is idd wat ILKO zegt....commentaar moet echt goed zijn, anders zullen mensen snel afhaken......

Judas
08-10-2009, 20:37
Ik stem voor Chief

Geef hem een fles van wat dan ook, als er maar 40% op staat, en hij lult als brugman.

TOON
08-10-2009, 20:39
Geef hem een fles van wat dan ook, als er maar 40% op staat, en hij lult als brugman.

de vraag is of iemand het dan uberhaupt kan verstaan....

Surrender
08-10-2009, 20:44
Zend gewoon ee paar UFC inclusief the Ultimate Fighter uit en we hebben over een jaar een millioen kijkers!! Makkie!!

sikkwitttet
08-10-2009, 22:41
goede commentator. of et sterft snel uit.
niet kwa kijkcijfers, maar door politiek, want die snapt er niks van en lult dan dom.

dus goed iemand(of meerdere) en geloofwaardige gasten. die ook uitlegen hoe zwaar het is, maar ook dat als je goed traint er niemand dood hoeft te gaan.
gewoon iemand die kan laten zien hoe mooi het is, en niet de vooroordelen benaadrukt.

dus geen dumb ass wipe out commentaar ofzo

Surrender
09-10-2009, 00:50
goede commentator. of et sterft snel uit.
niet kwa kijkcijfers, maar door politiek, want die snapt er niks van en lult dan dom.

dus goed iemand(of meerdere) en geloofwaardige gasten. die ook uitlegen hoe zwaar het is, maar ook dat als je goed traint er niemand dood hoeft te gaan.
gewoon iemand die kan laten zien hoe mooi het is, en niet de vooroordelen benaadrukt.

dus geen dumb ass wipe out commentaar ofzo

x2
Daarom zeg ik, gwn UFC uitzenden. Joe Rogan baby. Top of the foodchain JuiJitsu right there!!:thup: