PDA

View Full Version : Mikes gym weer een black-belt rijker



Gary
09-10-2009, 00:11
Volgens mij heb ik het nog niet eerder gezien hier op mixfight, dus bij deze!

http://www.tatame.com/imagensup/5512/1253201493.g.jpg



Looking for success on MMA rings, Marcio “Gracinha”, who doesn’t fight for almost two years, flew to Holland and already has a scheduled fight. Training on Melvin Manhoef gym, Jiu-Jitsu black belt will face Johan Croes. “I already got three fights to do, one of them now, on October, fort he dutch lightweight title in Rotterdam, against Johan Croes. I intend to keep training and competing as much as I can“, the rough guy told us, in the interview below.



Why did you leave Brazil?



My financier situation was very complicated. My last commitment on ring was on Capital Fight, in Brasília, almost two years ago. After that I haven’t compete anymore, and athletes depends on competition’s money and, as I said, my situation was very complicated, affecting all my life. I needed to reach something, have an attitude.



So you changed your team?



Yes, now I represent Mike’s Gym, here in Holland, people knows it as Melvin Manhoef’s gym and other Muay Thai fighters.



But you’re only professional athlete of the team o rare you teaching classes either?



As Jiu-Jitsu black belt, I’m teaching classes once a day to professional athletes and also for who isn’t a professional. But he focus is train to compete, get in the rhythm again to get back to show up between the athletes on top of lightweight division.



Netherlands is traditionally known by the power of Muay Thai. Jiu-Jitsu athletes do a nice job too?



Even before I get here they were training Jiu-Jitsu a lot, but Muay Thai is stronger here. Every week we have competitions here. But in my classes there’s a lot of MMA professional athletes. This week, Paul Dailey came here, and besides Muay Thai, he’s training ground with me for his next commitment on UFC. And Melvin, who’s here everyday.



And what are your plans for the future?



Thanks God I already have three fights to do, one of them now, on October, fort he dutch lightweight title in Rotterdam, against Johan Croes. I intend to keep training and competing as much as I can.


Brazilian black belt fights MMA in Netherlands :: TATAME (http://www.tatame.com/2009/09/17/Brazilian-black-belt-fights-MMA-in-Netherlands)

Surrender
09-10-2009, 00:23
Is boolshit man, Johan Croes moest toch tegen van Bergen voor the Title??

Gary
09-10-2009, 00:40
Is boolshit man, Johan Croes moest toch tegen van Bergen voor the Title??

Danny had zn hand gebroken in zn laatste M-1 partij en is bijna weer hersteld, hij vecht in november geloof ik weer voor het eerst, maar ik zou het mis kunnen hebben. Voor zover ik weet klopt er wat in het artikel staat!

Nopain85
09-10-2009, 02:17
Croes heeft toch totaal geen skills op de grond ? dan hoop ik voor hem dat die het staand kan houden .

Surrender
09-10-2009, 02:28
Danny had zn hand gebroken in zn laatste M-1 partij en is bijna weer hersteld, hij vecht in november geloof ik weer voor het eerst, maar ik zou het mis kunnen hebben. Voor zover ik weet klopt er wat in het artikel staat!

Ok, Thanx voor de info!!

Surrender
09-10-2009, 02:33
Hoop niet da het een van Mike's Spelletjes is. Maar goed, maakt niet uit, ik how ook van spelletjes.

delightone
09-10-2009, 05:07
Hoop niet da het een van Mike's Spelletjes is. Maar goed, maakt niet uit, ik how ook van spelletjes.


Deze vat ik ff niet " één van mike's spelletjes'
Wat bedoel je daar precies mee.

micha
09-10-2009, 06:37
thanks

angelo_1
09-10-2009, 06:46
naja ik heb deze man aan het werk gezien bij mike s gym en ik hoop niet voor johan croes dat ze op de grond komen want anders wens ik hem sterkte....

ijsblok
09-10-2009, 15:58
croes heeft een gebroken rib...

maar ik blijf het toch vreemd vinden hoor, buitenlanders die voor een nl titel gaan.

edub023
09-10-2009, 16:09
Danny had zn hand gebroken in zn laatste M-1 partij en is bijna weer hersteld, hij vecht in november geloof ik weer voor het eerst, maar ik zou het mis kunnen hebben. Voor zover ik weet klopt er wat in het artikel staat!


Danny vecht idd in nov een 4 mans toernooi in Rusland

warr Danny!

cholitzu
09-10-2009, 16:18
croes heeft een gebroken rib...

maar ik blijf het toch vreemd vinden hoor, buitenlanders die voor een nl titel gaan.


x 2, kan toch niet!

snip83
09-10-2009, 16:19
naja ik heb deze man aan het werk gezien bij mike s gym en ik hoop niet voor johan croes dat ze op de grond komen want anders wens ik hem sterkte....


x2

Gary
09-10-2009, 18:18
croes heeft een gebroken rib...
Dit hoorde ik vandaag pas, ben zo weer @ mikes dus misschien kan ik later het één en het andere ophelderen

marrilia
09-10-2009, 18:18
hoop dat hij veel met melvin traint zodat hij ook het grondwerk wat meer onder de knie krijgt.

snip83
09-10-2009, 18:29
hoop dat hij veel met melvin traint zodat hij ook het grondwerk wat meer onder de knie krijgt.

denk dat melvin eerst is aan ze eigen grondwerk moet gaan werken

A.F.
09-10-2009, 19:10
Hoop niet da het een van Mike's Spelletjes is. Maar goed, maakt niet uit, ik how ook van spelletjes.

wat lul jij nou man...

A.F.
09-10-2009, 19:11
denk dat melvin eerst is aan ze eigen grondwerk moet gaan werken

denk dat ie op melvin doelt ;)

Surrender
09-10-2009, 22:45
Ben benieuwd wie voor de -70 titel gaat knokken??

Surrender
09-10-2009, 22:55
wat lul jij nou man...

Ik bedoel dat Mike goede zakenman is en dat hij goed weet hoe hij het spelletje moet spelen. Of wist je niet dat jouw sport een spelletje is??

OehlersMan
09-10-2009, 22:58
x 2, kan toch niet!



wat kan niet oww je bedoelt die braziliaan TOG

cholitzu
10-10-2009, 00:35
wat kan niet oww je bedoelt die braziliaan TOG


ja man.

De man van 14K
10-10-2009, 00:38
denk dat melvin eerst is aan ze eigen grondwerk moet gaan werken


ik denk dat hij dat ook bedoelde..

Mister bokito
10-10-2009, 12:12
Hoi luitjes,

Kennen jullie deze A vechter van jullie GUILLERME ALMAIDA MIKE'S GYM.Kan namelijk niks vinden op internet of ik kijk verkeerd hahah

De man van 14K
10-10-2009, 17:38
Kein anhung. Moet je tegen hem knokken?

Mister bokito
11-10-2009, 09:50
Er is aankomende weekend 17 okt.een gala in Den Helder "Gladiators of the cathedral" nu is van de A-partij Marinoi schouten - Joad Mahjoubi ivm blesure uitgevallen.En komt GUILLERME ALMAIDA MIKE'S GYM als vervanger.Dus waren wij toch een beetje nieuwschierig wie deze vechter is.

Richelieu
11-10-2009, 09:55
Er is aankomende weekend 17 okt.een gala in Den Helder "Gladiators of the cathedral" nu is van de A-partij Marinoi schouten - Joad Mahjoubi ivm blesure uitgevallen.En komt GUILLERME ALMAIDA MIKE'S GYM als vervanger.Dus waren wij toch een beetje nieuwschierig wie deze vechter is.

x2! Dit moet Flipper toch wel weten?????????????????