PDA

View Full Version : Holzken vs Chahbari 17 Okt PTA*spoiler*



micha
09-10-2009, 08:25
Ik kijk heel erg uit naar deze partij. Chahbari heeft zelfs nog nooit 8 tellen maar Nieky gaat er alles aan doen om hem ko te slaan.
Sponsors en vrienden van Nieky hebben hem een hele vette bonus in het vooruitzicht gesteld (ik ga ook nog even een rondje doen) als hij Faldir op een ko weet te verslaan.

Vuurwerk dus
http://www.youtube.com/watch?v=xHRe4JIJQq0&feature=PlayList&p=7875479A07B07935&playnext=1&playnext_from=PL&index=13

Tommy v Wijngaarden
09-10-2009, 08:28
qua power zou Holzken hem wel K.O. kunnen slaan maar ik denk dat Chabari te slim is voor Nieky, het beloofd een spetterende partij te worden maar ik gok Chabari op punten.

Leventdepevent
09-10-2009, 08:33
qua power zou Holzken hem wel K.O. kunnen slaan maar ik denk dat Chabari te slim is voor Nieky, het beloofd een spetterende partij te worden maar ik gok Chabari op punten.
x2 denk er net zo over

Wiseguy
09-10-2009, 10:54
Chahbari heeft rond de 90 partijen gedraaid en is nog nooit neer gegaan dus het lijk met onwaarschijnlijk dat holzken hem wel neer krijgt. Ik denk een puntenoverwinning voor chahbari

Fr3ddy
09-10-2009, 11:01
Chabari is lastig. De stijl van Nieky ligt hem perfect denk ik..

Toch denk ik dat dit 2 kanten op kan gaan.

Jamila
09-10-2009, 11:03
Ik heb gehoord dat Chabari woendag zijn training heeft over geslagen en dat Beast of the East weddenschappen heeft lopen dat Nieky zijn gewicht niet haalt.

Ik kan 1 ding zeggen, Nieky slaat geen trainingen over en is nu al op zijn gewicht.

Er wordt gezegd dat Chabari op punten gaat winnen, dat is waarschijnlijk de einige manier hoe hij zou kunnen winnen van nieky.

Toch ga ik voor nieky op K.O

Gr, Jamila:thup:

Khanom Thom
09-10-2009, 11:21
Eerlijk... ik zou het niet weten. Dat is het mooie juist van deze partij, kan alle kanten op. Goed gematcht!!!

HUNTER
09-10-2009, 11:23
Ben helemaal geen thaiboks liefhebber, maar ik denk dat dit echt een knalpartij kan gaan worden.....

De man van 14K
09-10-2009, 11:27
Helemaal geen liefhebber? Ik zou het eerst maar eens proberen als ik jou was ;).

Maar dit wordt een top partijn, Chahbari is te handig voor Holzken. Zijn dekking is potdicht en hij is supersnel. Chahbari op punten. (en als dat op de Chahbari manier gebeurt zal dat als een vernedering voelen vrees ik..)

adenane
09-10-2009, 11:29
Eerlijk is eerlijk, ALS er iemand is die Chabari kan neer krijgen, is Nieky het wel. Maar of het lukt, is een tweede.

Die 2 hebben ook een tijdje samen getraint, dus zal ook wel helpen bij het maken van een strijdplan. Ik ben benieuwd!

De man van 14K
09-10-2009, 11:30
http://www.youtube.com/watch?v=hDJ8u-Y4Qk0
voor de vergelijking ;)

De man van 14K
09-10-2009, 11:33
http://www.youtube.com/watch?v=cQ-8d5W3neg&feature=fvw

abujahjah
09-10-2009, 11:45
Er word nu al zo vaak gezegd dat die persoon of die persoon faldir chahbari wel K.O. zal krijgen, tot op heden zijn dat allemaal slappe woorden geweest en is er nog niemand zover geweest omdat voor elkaar te krijgen omdat die jongen gewoon de perfecte dekking heeft klaar uit.
chahbari wint ook nu weer op punten dus nieky kan trainen wat hij wil en ze kunnen hem zelfs wel een ton bieden om te winnen maar als hij niet door de dekking komt helpt zelfs een miljoen er niet tegen hahahaha.
Let op mijn woorden dat het een punten overwinning word voor Faldir.

Bud S
09-10-2009, 12:05
Holzken wint
fysiek veel sterker en ook zeker geen domme vechter
het fysieke overwicht gaat het verschil maken

Mr 1 Leg
09-10-2009, 12:12
ik zeg niks ik ben er bij en zal het wel zien het zijn 2 toppers van formaat.:thup:

marcelt
09-10-2009, 12:41
Ik kijk heel erg uit naar deze partij. Chahbari heeft zelfs nog nooit 8 tellen maar Nieky gaat er alles aan doen om hem ko te slaan.
Sponsors en vrienden van Nieky hebben hem een hele vette bonus in het vooruitzicht gesteld (ik ga ook nog even een rondje doen) als hij Faldir op een ko weet te verslaan.

Vuurwerk dus
_from=PL&index=13 (http://www.youtube.com/watch?v=xHRe4JIJQq0&feature=PlayList&p=7875479A07B07935&playnext=1&playnext_from=PL&index=13)

Vet filmpje; kickboksen op zijn best. THNX MIcha.
Maar wil me aansluiten bij de anderen. Ik vind Nieky geweldig, maar hij houdt van frontaal. Faldir is snel en supertechnisch en wint op punten met countertechnieken.

marcelt
09-10-2009, 12:45
http://www.youtube.com/watch?v=hDJ8u-Y4Qk0
voor de vergelijking ;)

Dit filmpje sterkt me alleen maar in mijn overtuiging.

Rverm
09-10-2009, 14:07
Holzken wint
fysiek veel sterker en ook zeker geen domme vechter
het fysieke overwicht gaat het verschil maken

als chahbari niet op een harde stoot loopt, dan wint ie op punten.
denk dat chahbari net als buakaw het spelletje prima kan spelen...
maar ik gun het ze alle 2...alleen denk ik dat chahbari wint...

Hendy
09-10-2009, 15:01
Chabari op zeker!

Holzken is zeker een topper in zijn klasse.. maar tegen Chabari..? dat gaat ie niet redden!

Muay Thai Elite
09-10-2009, 15:28
Ben helemaal geen thaiboks liefhebber, maar ik denk dat dit echt een knalpartij kan gaan worden.....

lol..

Tykill
09-10-2009, 16:25
Ik vraag me af als Faldir meer spieren zou kweken of hij dan meer voor de KO kan gaan en net zo snel/technisch blijven. Dat zou nog spectaculairder zijn. Maar ik ben bang dat hij dan geen 70 kg meer gaat wegen xD

nu ff on-topic: ik denk Faldir wint

Muay Thai Elite
09-10-2009, 16:36
Je kunt trouwens niet van een wedstrijd Chabari-Diender concluderen dat ie van Holzken gaat winnen. Ik geef Holzken een goeie kans, als ie z'n dagje heeft. Chabari is toch One Eyed Man?

Bud S
09-10-2009, 17:39
holzken gaat lekker met z'n grote teen en/of duim in dat ene goeie oog van chabari lopen porren. hoeft niet eens hard, maar 1x raak en chabari ziet geen kloot meer. einde wedstrijd.

snip83
09-10-2009, 18:44
holzken gaat lekker met z'n grote teen en/of duim in dat ene goeie oog van chabari lopen porren. hoeft niet eens hard, maar 1x raak en chabari ziet geen kloot meer. einde wedstrijd.
:matrix:
lol @ willem777

maar denk toch wel dat holzken gaat winnen...
denk dat hij van zijn partij tegen BPP heeft geleerd hoe het is
om tegen puntenvechters te knokken

hoop dat faldir tegen ze eerste KO aanloopt...

WARRRRRRRRRRR Nieky

Rverm
09-10-2009, 19:24
holzken gaat lekker met z'n grote teen en/of duim in dat ene goeie oog van chabari lopen porren. hoeft niet eens hard, maar 1x raak en chabari ziet geen kloot meer. einde wedstrijd.

dat hebben al 70 mensen voor holzken geprobeert...is nog nooit iemand gelukt...maja laten we hopen op een mooie partij...

clash
09-10-2009, 20:31
holzken gaat lekker met z'n grote teen en/of duim in dat ene goeie oog van chabari lopen porren. hoeft niet eens hard, maar 1x raak en chabari ziet geen kloot meer. einde wedstrijd.

Dat zeg jij hem ook niet recht in z'n bek..., flinkert

Omar.
09-10-2009, 20:42
holzken gaat lekker met z'n grote teen en/of duim in dat ene goeie oog van chabari lopen porren. hoeft niet eens hard, maar 1x raak en chabari ziet geen kloot meer. einde wedstrijd.



Hoop dat dit niet meer dan n mislukt grapje is...?!

Bud S
09-10-2009, 23:58
Dat zeg jij hem ook niet recht in z'n bek..., flinkert


Hoop dat dit niet meer dan n mislukt grapje is...?!


het is een gelukt grapje because it pissed you off

maar als holzken op dat goeie oog gaat lopen mikken, is dat zo'n gekke gedachte ?

TheHagueBoxer
10-10-2009, 00:22
Ik vraag me af als Faldir meer spieren zou kweken of hij dan meer voor de KO kan gaan en net zo snel/technisch blijven. Dat zou nog spectaculairder zijn. Maar ik ben bang dat hij dan geen 70 kg meer gaat wegen xD

nu ff on-topic: ik denk Faldir wint

heeft niet zoveel met spieren te maken, het is gewoon geen power puncher, maar hij bokst gewoon op snelheid en precisie, de KO komt alleen als de kans zich voordoet.
Ben echt fan Chabari, de kickbokser met de beste technische boks skills kwa handsnelheid, reflexen en precisie.

clash
10-10-2009, 00:36
het is een gelukt grapje because it pissed you off

maar als holzken op dat goeie oog gaat lopen mikken, is dat zo'n gekke gedachte ?


Ik ga er helemaal niet van over de zeik. Het maakt mij geen reet uit maar het blijft een feit dat we hier te maken hebben met topsporters en jongens die hun sporen verdiend hebben. Uiteraard is dit een forum waarop je je mening mag geven maar jij geeft nu een andere uitleg over hetgeen je eerder schreef.

Er is een wezelijk verschil tussen respectvol je mening geven en onrespectvol, misschien wel kwetsend, dingen roepen vanaf de zijlijn...., dat is natuurlijk altijd makkelijk

Vandaar de opmerking van mij:"heb je hem dat recht in z'n bek gezegd"

Bud S
10-10-2009, 01:31
Er is een wezelijk verschil tussen respectvol je mening geven en onrespectvol, misschien wel kwetsend, dingen roepen vanaf de zijlijn...., dat is natuurlijk altijd makkelijk

Vandaar de opmerking van mij:"heb je hem dat recht in z'n bek gezegd"

je bedoelt natuurlijk "heb je hem dat recht in z'n gezicht gezegd ? "

het antwoord is.....................................

neen !

ik ben een bange poeperd, die niet begrijpt dat alle dingen die ie op een forum uitkraamt recht in het gezicht gezegd moeten worden

stom he

vind het gewoon lekker

Bud S
10-10-2009, 01:44
Er is een wezelijk verschil tussen respectvol je mening geven en onrespectvol, misschien wel kwetsend, dingen roepen vanaf de zijlijn...., dat is natuurlijk altijd makkelijk



dit doet mij ineens vermoeden in deze discussie met een vrouw te maken te hebben.
misschien zelfs een lekker wijf met goddelijke tieten

in dat geval neem ik m'n woorden terug, heb jij gelijk
en gaan we morgen neuken

micha
10-10-2009, 04:21
jongens jongens to the topic

Bud S
10-10-2009, 07:52
jongens jongens to the topic


holzken wint ;)

Fr3ddy
10-10-2009, 11:26
Ik denk dat Chabari met met zijn rechter grote teen en linker duim in beide ogen van Holzken gaat lopen porren en dat daardoor Holzken niks meer ziet

Khanom Thom
10-10-2009, 11:46
***Jongens, hou het een beetje op niveau hier... geintje is leuk, maar graag met respect.***

Tsuki
10-10-2009, 15:01
holzken .............

Muay Thai Elite
10-10-2009, 15:32
lol@respectvol grappen maken..

Waar is toch die tijd waarin iedereen gewoon zijn mening kon verkondigen, grappig, sarcastisch, satirisch en al dan niet kwetsend? Zucht.....

A.F.
10-10-2009, 16:05
die tijden zijn verloren gegaan toen de BlackJacketsSquad werd ingeschakeld

ontopic: holzken met een counter linkerhoek

jan sensei kyokushin
10-10-2009, 17:58
Osu wij zullen het zien 17oktober des ondanks een mooie match de sterkste en slimste zal zege vieren :)

Respect voor alle 2vechters
Osu

aliendwurf
11-10-2009, 13:21
dit doet mij ineens vermoeden in deze discussie met een vrouw te maken te hebben.
misschien zelfs een lekker wijf met goddelijke tieten

in dat geval neem ik m'n woorden terug, heb jij gelijk
en gaan we morgen neuken


hahahaha

pavani
11-10-2009, 13:44
Fast verzameld de meeste puntjes en is na 3 rondes de winnaar.

E.e.a. neemt niet weg dat de verschillen minimaal zijn en er in ring van alles kan gebeuren, maar goed ik denk een puntenoverwinning voor Faldir.

Ronald
11-10-2009, 14:17
Ik denk dat Faldir op KO gaat winnen. Holzken is een spectaculaire vechter die er helemaal voor gaat. Als hij op de dichte dekking van Faldir loopt zal ie er nog een tandje bovenop gooien om toch een opening te forceren. Dat brengt uiteraard meer risico's met zich mee en dus openingen voor Faldir. Ik denk dat Faldir die openingen goed zal weten te benutten. Faldir op KO in de 3e ronde met een opstoot.

maartje
11-10-2009, 17:21
Holzken is een top vechter met een goede stoot
Chahbari mag dan een goede vechter zijn op zijn punten maar of die het van Nieky gaat redden betwijfel ik ten zeerste
ik zeg kom op Nieky je kan hem hebben
groetjes maartje ;)

malle eppie
11-10-2009, 17:38
sorry holzken mijn geld op faldir chahbari

Anderson
11-10-2009, 20:19
Chabari wint op punten maar mensen die zeggen dat Chabari op k.o wint, hebben volgens mij nog nooit Chabari zien vechten.

TheCarnage
11-10-2009, 22:31
Wat een mooie partij word dit, hier kijk ik echt naar uit!!

Ik denk dat Holzen wint op KO, maar het is echt een close call het kan echt beide kanten op ik zie Chahbari het ook wel winnen op punten, maar denk dat Holzen ergens een gaatje gaat vinden.

Wiseguy
11-10-2009, 22:51
Gaat lastig met handschoenen aan.

Muay Thai Elite
12-10-2009, 00:28
Gaat lastig met handschoenen aan.

Goeie grap Bassie, moest je daar zelf wel om lachen toen je m had verzonnen?

superfreak
12-10-2009, 14:43
Chabari zal wel een puntenoverwinning eruit slepen. Waarin hij in de laatste ronde wanneer hij voldoende voorsprong heeft, nicky nog effe te kijken zet met wat gekke acties. Dit zijn de partijen waar hij het van moet hebben om te bewijzen wie hij is, want Japan zal het niet worden voor hem. Ondanks dat je van ze stijl kan genieten als kenner.
Stiekem hoop je toch dat Nieky goed doorkomt met een stoot.

TheCarnage
16-10-2009, 07:55
Weet iemand of dit op tv word uitgezonden??

Nickshooto
16-10-2009, 08:21
Kijk in de andere Topics... er komt een livestream . info is te vinden op: Shooto Deventer (http://www.tatsujindojo.nl)

Ronald
16-10-2009, 15:19
Chabari wint op punten maar mensen die zeggen dat Chabari op k.o wint, hebben volgens mij nog nooit Chabari zien vechten.
Uhhmmm... al een keer of 10? :pimp:

Mensen die Chahbari zonder 2e "h" schrijven hebben zich daarentegen misschien nog niet genoeg in de vechter verdiept :D;)

Muay Thai Elite
16-10-2009, 15:20
Ohsnap, Ronald op de distip.

mocro9
16-10-2009, 18:43
Faldir Chahbari op punten denk ik

micha
16-10-2009, 22:17
Nieky woog 70.0

gefeliciteerd maatje

nu nog een vette overwinning

TheCarnage
18-10-2009, 00:55
Verdient naar Nieky, vond die reactie van Chahbari echt slecht, heel onsportief!! Bad bad loser....

Bud S
18-10-2009, 01:17
Holzken wint
fysiek veel sterker en ook zeker geen domme vechter
het fysieke overwicht gaat het verschil maken

wat zei ik ook weer...;)

JHNY
18-10-2009, 01:37
Idd nogal onsportief....vond dat nieky er wel relaxed op reageerde... verder 1 van de leukere partijen van vanavond

snip83
18-10-2009, 01:41
wat zei ik ook weer...;)

:thup:

The Bulldog
18-10-2009, 01:42
tja , stond even te kijken van wat er gebeurde.... Holzken reageerde netjes .....


imo terecht gewonnen....

snip83
18-10-2009, 01:43
Nieky gefeliciteert tjabo

verdiend gewonnen

wat een slechte verliezer die wannabe kraanvogel
ksssssskkkkkssssssssssssssst hup opdonderen terug naar zutphen

kooivechter
18-10-2009, 02:15
ja jammer bad sportmanship van faldir, respectloos naar je tegenstander. holzken reageerde er heel goed op.

Muay Thai Elite
18-10-2009, 04:01
Wedstrijdfilmpje pl0x

Tykill
18-10-2009, 11:20
nouja het ging erg gelijk op

Faldir kreeg een knie naar het gezicht een had een beste wond naast zijn oog.
Hij vocht dus denk ik liever geen extra ronde. Maar die extra ronde had hij eigenlijk op punten wel gewonnen... hij ontweek ontzettend veel en zelfs Bas Rutten had het niet altijd door. (zoals die hoge trap van Nieky was compleet mis)

Faldir had moeten winnen op punten maar Nieky vocht uiteraard beter naar voren en actiever in de extra ronde.

gieloe
18-10-2009, 11:27
Wat zei faldir dan precies?

snip83
18-10-2009, 11:35
ja wil ik ook wel is weten wat hij precies heeft gezegt...

trainer Bv S'burg
18-10-2009, 11:38
nouja het ging erg gelijk op

Faldir kreeg een knie naar het gezicht een had een beste wond naast zijn oog.
Hij vocht dus denk ik liever geen extra ronde. Maar die extra ronde had hij eigenlijk op punten wel gewonnen... hij ontweek ontzettend veel en zelfs Bas Rutten had het niet altijd door. (zoals die hoge trap van Nieky was compleet mis)

Faldir had moeten winnen op punten maar Nieky vocht uiteraard beter naar voren en actiever in de extra ronde.

x2:thup:

trainer Bv S'burg
18-10-2009, 11:42
ja wil ik ook wel is weten wat hij precies heeft gezegt...

dat hij maar 1x geraakt was in de laatste ronde, en wat het stof deed opwaaien, kon ik niet verstaan! hij kan wel kickboksen maar niet ring-speakertje spelen! :whistling:

Wheelie
18-10-2009, 18:28
Het was in ieder geval een geweldige partij die heel gelijk op ging.

dietrik
18-10-2009, 18:32
ja wil ik ook wel is weten wat hij precies heeft gezegt...



Holzken heeft maar twee fokking punten gescoord in de laatste ronde en je kan hem niet laten verliezen op z'n eigen gala. Nou ja zoiets.

snip83
18-10-2009, 18:50
Holzken heeft maar twee fokking punten gescoord in de laatste ronde en je kan hem niet laten verliezen op z'n eigen gala. Nou ja zoiets.

had hij voor de KO moeten gaan, dit gebeurt soms als je een puntenvechter bent