PDA

View Full Version : Alistair Overeem VS Tony Sylvester — (dus niet Sam Hoger) in het glory event



Tony
09-10-2009, 09:31
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/10/overeem-sylvester.jpg


Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem (29-11) will make his previously scheduled appearance for Golden Glory on Oct. 17 against Tony Sylvester (11-2) — not Sam Hoger, despite a statement we reported from Hoger’s camp (http://mmamania.com/2009/10/06/glory-11-alistair-overeem-vs-sam-hoger-in-the-works-for-oct-17/) that indicated a deal with the former TUF star was being finalized.


The bout is among the 14 announced for the upcoming hybrid card, which will feature both MMA and K-1 rules.
Sylvester, who trains out of Midwest Training Center, had been riding a seven-fight winning streak before losing to current UFC prospect, Chris Tuscherer, at the YAMMA Pit Fighting event held last year. He has since bounced back with a victory over Roger Minton via first-round TKO last December.


Overeem comes off his dominant performance over Dutch K-1 legend, Peter Aerts, in K-1 World Grand Prix Final Sixteen. To the chagrin of the weary fans, his first appearance in Strikeforce in more than two years likely will not take place until early 2010. He could likely defend his belt for the first time against the winner of Fedor Emelianenko vs. Brett Rogers, who will hook ‘em up on Nov. 7.


He will keep himself busy, however, as he is scheduled to participate in DREAM 12, the promotion’s first caged fight card, merely a week after the Golden Glory 11 bout.


His opponent for the DREAM fight has yet to be confirmed.

Emilio
09-10-2009, 09:32
Looks like a can to me.

Slopen die hap!

bryan
09-10-2009, 11:02
Wie ?

Marco
09-10-2009, 11:13
easy payday

Ivo C.
09-10-2009, 11:14
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/10/overeem-sylvester.jpg


Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem (29-11) will make his previously scheduled appearance for Golden Glory on Oct. 17 against Tony Sylvester (11-2) — not Sam Hoger, despite a statement we reported from Hoger’s camp (http://mmamania.com/2009/10/06/glory-11-alistair-overeem-vs-sam-hoger-in-the-works-for-oct-17/) that indicated a deal with the former TUF star was being finalized.


The bout is among the 14 announced for the upcoming hybrid card, which will feature both MMA and K-1 rules.
Sylvester, who trains out of Midwest Training Center, had been riding a seven-fight winning streak before losing to current UFC prospect, Chris Tuscherer, at the YAMMA Pit Fighting event held last year. He has since bounced back with a victory over Roger Minton via first-round TKO last December.


Overeem comes off his dominant performance over Dutch K-1 legend, Peter Aerts, in K-1 World Grand Prix Final Sixteen. To the chagrin of the weary fans, his first appearance in Strikeforce in more than two years likely will not take place until early 2010. He could likely defend his belt for the first time against the winner of Fedor Emelianenko vs. Brett Rogers, who will hook ‘em up on Nov. 7.


He will keep himself busy, however, as he is scheduled to participate in DREAM 12, the promotion’s first caged fight card, merely a week after the Golden Glory 11 bout.


His opponent for the DREAM fight has yet to be confirmed.
Tony who???

Garcia
09-10-2009, 11:31
"zuch" ..... wanneer gaat Alistair weer eens tegen een echte tegenstander van formaat vechten om z'n belt te verdedigen?

Met alle respect voor Alistair, maar ik krijg het idee dat hij geen waarde aan die belt hecht en zich liever wil focussen op K1 om te zien of hij kampioen kan worden dit jaar.

Erg jammer...

Tony
09-10-2009, 11:44
Tony who???

it wasn't me :lol:

FOCUS
09-10-2009, 11:48
you lucky bastard

Tony
09-10-2009, 11:53
inderdaad.. Voor je het weet loop je een infectie op.

iconian
09-10-2009, 11:55
ik snap het wel, het NL publiek krijgt overeem te zien die een dikke amerikaan vermorzelt, en een week later moet hij alweer in Japan vechten tegen een nu nog onbekende tegenstander.

enige gevaar zou zijn dat sylvester hem weet te raken en alistair neergaat, maar dat gebeurd hopelijk niet

Tony
09-10-2009, 12:00
no way dat Alistair dit gaat verliezen.... (zolang hij zijn kop erbij houdt)

Mr 1 Leg
09-10-2009, 12:14
ik ben er bij op 17 oktober gaat een topgala worden alister wins by submision.:thup:

marcelt
09-10-2009, 12:47
Hij moet de week erna weer vechten, dus het moet niet te moeilijk worden.

Marquis
09-10-2009, 13:03
Trieste match en heel veel zeggend over GG!!

Het publiek die heel veel knaken betaalt om daarbij te zijn worden gewoon in de maling genomen.

el bastardo
09-10-2009, 13:04
Alistair by can-opener

blazin.arr0w::::
09-10-2009, 13:06
Tis natuurlijk wel heel kort dag, een week. Maar ja, je moet ook keuzes maken. Niet vechten op het GGG is vast geen optie.

Fr3ddy
09-10-2009, 13:18
Vergis je niet in Tony Sylvester!! Die man is een beest!!!
















http://www.hamsters.co.uk/hamsters_images/hamster_1301300.jpg

reefer
09-10-2009, 13:48
Trieste match en heel veel zeggend over GG!!

Het publiek die heel veel knaken betaalt om daarbij te zijn worden gewoon in de maling genomen.


Heeft niet iedere manager,of ieder groot gala weleens te maken met afzeggingen/mismatchen/floppartijen etc.?Is dat niet iets veelzeggends over de gehele vechtsport?

Harrie Nak
09-10-2009, 15:17
We blijven verwend worden met "historische" partijen. :lol:

ashi76
09-10-2009, 15:33
Mismatch... beetje jammer.

steftheboxer
09-10-2009, 15:59
pfff waardeloos, hier zit echt niemand op te wachten en dit is alleen maar schadelijk voor zijn carriere... Als je ook weer leest op Sherdog en bloederige elleboog wat het commentaar hier op is..zonde!

Dan maar deze twee partijen snel afmaken, de K1 titel pakken en vervolgens in het nieuwe jaar tegen Fedor...dan zit er enigzins nog wat positiefs aan het hele verhaal

snip83
09-10-2009, 16:26
Trieste match en heel veel zeggend over GG!!

Het publiek die heel veel knaken betaalt om daarbij te zijn worden gewoon in de maling genomen.


inderdaad

het zogenaamde VIP gala, hardstikke duur en alistair krijgt een walk over

spacebox
09-10-2009, 18:45
Is niet eens het reageren waard!!!

wrestler_nl
09-10-2009, 19:34
Wie de fuck is tony sylvester?
Hij (overeem) mag wel eens tegen goede tegenstanders vechten. Altijd grote praatjes en zeggen dat hij een top 10 vechter...nou echt niet ...een top 10 vechter vecht tegen tegenstanders van hetzelfde niveau.
moet je eens kijken tegen wie hij een week later staat @ dream 12! Kawawa? wie is dat?

Arno verbraak
09-10-2009, 21:43
haha zocht die gozer ff op youtube om te kijken hoe of wat. maarre niks te vinden zover.
heb alle respect voor alistair en wou m graag zien vechten maar nu ga ik niet meer

micha
10-10-2009, 04:29
haha zocht die gozer ff op youtube om te kijken hoe of wat. maarre niks te vinden zover.
heb alle respect voor alistair en wou m graag zien vechten maar nu ga ik niet meer

ja maar hij vecht gewoon hoor:ehhh:

Mr 1 Leg
10-10-2009, 05:27
ik heb al betaald 265 eurokes maar zal wel de moeite zijn in ieder geval tommy en hans vechten die jongens zijn dat geld waard voor mij.:thup:

Jamila
10-10-2009, 15:37
Tony Sylvester is een jongen met een goede record. Is ook een jongen die durft te vechten. Ik heb begrepen dat meedere grote namen hun waarde zodanig omhoog schroefte, dat het logisch is dat Glory niet met hun in zee is gegaan. Daarbij hebben we laatst kunnen zien met Gary Goodrich dat deze Amerikanen vaak gewoon hun geld komen halen. Deze jongen zal zijn huid duur verkopenen voor Alistair is het ook goed om zijn mma-skills te blijven oefenen naast zijn grote k-1 prestatie.

Ik vind het al te gek dat Alistair weer op Glory vecht, het is jammer dat Gilbert niet durft. Tony heeft in ieder geval cahones.

Gr, Jamila:thup:

Judas
10-10-2009, 17:07
het is jammer dat Gilbert niet durft. Tony heeft in ieder geval cahones.

Gr, Jamila:thup:

Beetje jammer weer. Als Alistair niet vecht, komt het door z'n hand of door promotie/management problemen. Als Gilbert niet knokt, durft hij meteen niet. Als er 1 van hun een vechtershart heeft, dan is het wel Yvel. Maarja, das weer een hele andere discussie.

snip83
10-10-2009, 17:15
Beetje jammer weer. Als Alistair niet vecht, komt het door z'n hand of door promotie/management problemen. Als Gilbert niet knokt, durft hij meteen niet. Als er 1 van hun een vechtershart heeft, dan is het wel Yvel. Maarja, das weer een hele andere discussie.

X2
:thup:

Sendur
10-10-2009, 17:16
"zuch" ..... wanneer gaat Alistair weer eens tegen een echte tegenstander van formaat vechten om z'n belt te verdedigen?

Met alle respect voor Alistair, maar ik krijg het idee dat hij geen waarde aan die belt hecht en zich liever wil focussen op K1 om te zien of hij kampioen kan worden dit jaar.

Erg jammer...

x3, helemaal mee eens.

Rverm
10-10-2009, 17:21
het is jammer dat Gilbert niet durft. Tony heeft in ieder geval cahones.

Gr, Jamila:thup:

@ moderators : deze topic word een slotje vermoed ik...:D
@ jamila : ik vind het knap dat jij nog kan communiceren met je handen en mond vol...
jammer dat je de weddenschap over de partij corbett-andrade niet met me aanging terwijl je der zelf over begon, leuk ook dat je niet meer reageerde, dus eigenlijk geen vertrouwen had in de kansen van je teamgenoot andrade...
@ matchmaker : zorg dat die partij (yvel-overeem) der een keer komt...
@ tony sylvester : hou je dekking hoog en mocht je onder druk staan, trek een kort sprintje, word in kamp gg best geaccepteerd...
@ gilbert yvel : ik hoop egt dat je overeem een keer pakkie komt geven...
@ overeem : succes volgende week, en doe een btj rustig aan, anders is het ook niet leuk voor de toeschouwers als het zo snel klaar is...
@ publiek in de pta : hou je rustig, maak geen herrie...straks horen de vechters van gg hun trainers niet meer en zijn de partijen zo over...

snip83
10-10-2009, 17:24
@ tony sylvester : hou je dekking hoog en mocht je onder druk staan, trek een kort sprintje, word in kamp gg best geaccepteerd...




REPS

dietrik
10-10-2009, 17:51
@ moderators : deze topic word een slotje vermoed ik...:D
@ jamila : ik vind het knap dat jij nog kan communiceren met je handen en mond vol...


LOL

wrestler_nl
10-10-2009, 18:24
Tony Sylvester is een jongen met een goede record. Is ook een jongen die durft te vechten. Ik heb begrepen dat meedere grote namen hun waarde zodanig omhoog schroefte, dat het logisch is dat Glory niet met hun in zee is gegaan. Daarbij hebben we laatst kunnen zien met Gary Goodrich dat deze Amerikanen vaak gewoon hun geld komen halen. Deze jongen zal zijn huid duur verkopenen voor Alistair is het ook goed om zijn mma-skills te blijven oefenen naast zijn grote k-1 prestatie.

Ik vind het al te gek dat Alistair weer op Glory vecht, het is jammer dat Gilbert niet durft. Tony heeft in ieder geval cahones.

Gr, Jamila:thup:

haha lol een jongen met een goed record haha...heb je wel naar zn record gekeken?
lol @ dat yvel niet durft tegen overeem! Yvel heeft tegen betere tegenstanders gestaan dan overeem (Barnett , silva , horn , vovchanchyn , belfort , henderson etc...)
Anyway Alistair Overeem is a F*cking joke!!

ik wil niet te veel offtopic gaan maar ik had wel een betere tegenstander verwacht voor Overeem. Dit is heeeeeel jammer

marcelt
10-10-2009, 18:35
Tony Sylvester is een jongen met een goede record. Is ook een jongen die durft te vechten. I Deze jongen zal zijn huid duur verkopenen voor Alistair is het ook goed om zijn mma-skills te blijven oefenen naast zijn grote k-1 prestatie.
Ik vind het al te gek dat Alistair weer op Glory vecht, het is jammer dat Gilbert niet durft. Tony heeft in ieder geval cahones.
Gr, Jamila:thup:

Ik had wel verwacht dat jij ook zou zeggen dat hij een "can" was . :cool2:

marcelt
10-10-2009, 18:37
Alistair by can-opener

Hahaha !

REPS!

Kameleon
10-10-2009, 19:27
Tony Sylvester is een jongen met een goede record. Is ook een jongen die durft te vechten. Ik heb begrepen dat meedere grote namen hun waarde zodanig omhoog schroefte, dat het logisch is dat Glory niet met hun in zee is gegaan. Daarbij hebben we laatst kunnen zien met Gary Goodrich dat deze Amerikanen vaak gewoon hun geld komen halen. Deze jongen zal zijn huid duur verkopenen voor Alistair is het ook goed om zijn mma-skills te blijven oefenen naast zijn grote k-1 prestatie.

Ik vind het al te gek dat Alistair weer op Glory vecht, het is jammer dat Gilbert niet durft. Tony heeft in ieder geval cahones.

Gr, Jamila:thup:


Tuuuuuuurlijk! Wordt een toppartij!

maartje
11-10-2009, 17:26
Trieste match en heel veel zeggend over GG!!

Het publiek die heel veel knaken betaalt om daarbij te zijn worden gewoon in de maling genomen.



wat een trieste opmerking zeg
ten eerste gaat 17 oktober een top dag worden en de mensen krijgen de mooiste partijen te zien
ten tweede is het wel een bij je opgekomen dat er mischien weinig zijn die het tegen overheem durfen op te nemen
oordeel niet zo snel jammer hoor

Garcia
11-10-2009, 17:50
wat een trieste opmerking zeg
ten eerste gaat 17 oktober een top dag worden en de mensen krijgen de mooiste partijen te zien
ten tweede is het wel een bij je opgekomen dat er mischien weinig zijn die het tegen overheem durfen op te nemen
oordeel niet zo snel jammer hoor

Ik denk niet dat het met "durven" te maken heeft maar eerder met geld.
Als vechters niet durven, dan hebben ze duidelijk het verkeerde vak gekozen en dat lijkt mij sterk.

Overeem is een top HW maar ik vind wel dat hij tegen andere top HW's zou moeten vechten in plaats van zo'n onbekende jongen. En al helemaal als je Strikeforce HW champion bent....

Tony
11-10-2009, 17:59
helemaal mee eensch.. maar komop... face it..

Hoe wil je op zo'n kort tijdsbestek nog een vechter van kaliber uithalen? (die zich vervolgens ook nog een betaalbaar gage telt?)

Vitor Belfort
11-10-2009, 18:12
Tony Sylvester is een jongen met een goede record. Is ook een jongen die durft te vechten. Ik heb begrepen dat meedere grote namen hun waarde zodanig omhoog schroefte, dat het logisch is dat Glory niet met hun in zee is gegaan. Daarbij hebben we laatst kunnen zien met Gary Goodrich dat deze Amerikanen vaak gewoon hun geld komen halen. Deze jongen zal zijn huid duur verkopenen voor Alistair is het ook goed om zijn mma-skills te blijven oefenen naast zijn grote k-1 prestatie.

Ik vind het al te gek dat Alistair weer op Glory vecht, het is jammer dat Gilbert niet durft. Tony heeft in ieder geval canhones.

Gr, Jamila:thup:

fixed

Garcia
11-10-2009, 18:12
Volgens mij was een half jaar geleden al bekend dat dit gala georganiseerd zou worden. Dus waren er nog opties zat lijkt mij.

Kijk ik ben al blij dat Overeem voor het NL publiek vecht, maar blijf erbij dat voor een HW champ er een betere tegenstander uitgekozen had mogen worden.

Rverm
11-10-2009, 22:49
volgens mij is het al een aantal keer gevraagd in verschillende topics maar kon het even niet meer terug vinden, maar is het nog via een livestream te volgen op internet? kheb namelijk in de staatsloterij 4 euro gewonnen, kom dus 246 euro tekort om het gala te bezoeken...

Mule-Kick
12-10-2009, 11:37
Jammer dat ze geen betere tegenstander konden vinden.. Maar goed iig weer met MMA bezig dat vind ik iig hoopgevend.

dirk5
12-10-2009, 11:46
Tony heeft in ieder geval cahones.



is dat levensbedreigend en mag hij hier wel mee vechten?

of.... trouwens... bedoelde je cojones?

chief108
12-10-2009, 12:00
Alistair by can-opener
LOL...


is dat levensbedreigend en mag hij hier wel mee vechten?

of.... trouwens... bedoelde je cojones?
kan beide...

Sendur
12-10-2009, 12:20
Ik vind het al te gek dat Alistair weer op Glory vecht, het is jammer dat Gilbert niet durft. Tony heeft in ieder geval cahones.

Gr, Jamila:thup:

Zucht....... Waarschijnlijk kost die Tony geen drol en krijgt hij voor zijn doen gewoon een leuk zakcentje.

Je begint over Gilbert maar hoe zit het met Ali en Strikforce?
Of heef Ali geen cojones om tegen Fedor te vechten.

Gilbert komt echt wel knokken als het moet dus vind dit een beetje een laffe daad van je Jamila.


Ik ken je niet persoonlijk maar als ik zo je gemiddelde posts bekijk denk ik dat je echt een irritant wijf bent.
Wat doe je eigenlijk bij Glory? bukken boor Bas zijn booner?

Fasada
12-10-2009, 12:58
Ik ga niet zeggen dat Gilbert niet durft want elke sporter die op wereldniveau heeft gevochten gaat altijd de ring in... Alleen het is gewoon een feit dat deze partij Gilbert is aangeboden en hij of zijn management NEE heeft gezegd.... Het bedrag wat hij voor die partij kon krijgen was naar mijn mening marktconform...

Het antwoord NEE hoeft niet te betekenen dat hij niet durft, misschien vonden zij het bedrag toch te weinig, misschien was de locatie en setting niet ideaal (hij vecht toch op een GG feestje) en kan mij voorstellen dat hij daar niet op zit te wachten, hij is ex-GG lid dus wellicht wil hij hun zo'n hoofd partij niet eens gunnen. De reactie van het management dat zij zich meer willen focussen op de Amerikaanse markt en dat Alistair niet een bekende naam is in Amerika is gewoon bullshit want een winstpartij op Alistair zou Gilbert zeker goed gedaan hebben voor een organisatie als Strikeforce en UFC maar goed dat was de verklaring van het management.

Verder voor degene die roept dat Tony Sylvester geen waardige tegenstander is, kan ik alleen maar zeggen dat het inderdaad zo is maar bekijk het is een keer van een andere kant...

Wie was wel een waardige tegenstander?

(Vechters buiten de UFC, want die werken met exclusieve contracten)
Jeff Monson
Fabricio Werdum
Antonio Silva
Andrei Arlovski
Josh Barnett
Tim Sylvia
Hell waarom niet Bobby Lashley

Alle bovenste genoemde waren interessante partijen maar ik zal jullie vertellen, dit zijn stuk voor stuk vechters die meer dan 150.000 dollar vragen, dat is voor een Nederlands gala wat niet eens PPV buys doet of niet eens sponsors kan benaderen zoals in Amerika gewoon onhaalbaar... Zwaargewichten in de USA vragen gewoon een shitload of money....

GG kon kiezen om Alistair niet te laten vechten of voor een tegenstander gaan die wel betaalbaar is en ook zin had om tegen hem te vechten.. Zij kiezen voor het laatste omdat zij vinden dat Alistair gewoon moet knokken op een GG feestje...

Ik zelf vind ook dat hij daar moet staan, en het is een kans voor mensen om hem aan het werk te zien want ben bang dat dit de laatste keer is dat Alistair in Nederland vecht, zeker als iedereen loop te zeiken dat de tegenstander toch een pannenkoek is... Blijf het vreemd vinden dat soort reacties... Als Manhoef of Hardonk een "pannenkoek" krijgen in het buitenland hoor je ook niemand klagen toch? Wees blij dat Nederlanders het goed doen en juich altijd voor ze no matter what!!....

micha
12-10-2009, 13:05
Ik ga niet zeggen dat Gilbert niet durft want elke sporter die op wereldniveau heeft gevochten gaat altijd de ring in... Alleen het is gewoon een feit dat deze partij Gilbert is aangeboden en hij of zijn management NEE heeft gezegd.... Het bedrag wat hij voor die partij kon krijgen was naar mijn mening marktconform...

Het antwoord NEE hoeft niet te betekenen dat hij niet durft, misschien vonden zij het bedrag toch te weinig, misschien was de locatie en setting niet ideaal (hij vecht toch op een GG feestje) en kan mij voorstellen dat hij daar niet op zit te wachten, hij is ex-GG lid dus wellicht wil hij hun zo'n hoofd partij niet eens gunnen. De reactie van het management dat zij zich meer willen focussen op de Amerikaanse markt en dat Alistair niet een bekende naam is in Amerika is gewoon bullshit want een winstpartij op Alistair zou Gilbert zeker goed gedaan hebben voor een organisatie als Strikeforce en UFC maar goed dat was de verklaring van het management.

Verder voor degene die roept dat Tony Sylvester geen waardige tegenstander is, kan ik alleen maar zeggen dat het inderdaad zo is maar bekijk het is een keer van een andere kant...

Wie was wel een waardige tegenstander?

(Vechters buiten de UFC, want die werken met exclusieve contracten)
Jeff Monson
Fabricio Werdum
Antonio Silva
Andrei Arlovski
Josh Barnett
Tim Sylvia
Hell waarom niet Bobby Lashley

Alle bovenste genoemde waren interessante partijen maar ik zal jullie vertellen, dit zijn stuk voor stuk vechters die meer dan 150.000 dollar vragen, dat is voor een Nederlands gala wat niet eens PPV buys doet of niet eens sponsors kan benaderen zoals in Amerika gewoon onhaalbaar... Zwaargewichten in de USA vragen gewoon een shitload of money....

GG kon kiezen om Alistair niet te laten vechten of voor een tegenstander gaan die wel betaalbaar is en ook zin had om tegen hem te vechten.. Zij kiezen voor het laatste omdat zij vinden dat Alistair gewoon moet knokken op een GG feestje...

Ik zelf vind ook dat hij daar moet staan, en het is een kans voor mensen om hem aan het werk te zien want ben bang dat dit de laatste keer is dat Alistair in Nederland vecht, zeker als iedereen loop te zeiken dat de tegenstander toch een pannenkoek is... Blijf het vreemd vinden dat soort reacties... Als Manhoef of Hardonk een "pannenkoek" krijgen in het buitenland hoor je ook niemand klagen toch? Wees blij dat Nederlanders het goed doen en juich altijd voor ze no matter what!!....



:thup:

Marquis
12-10-2009, 14:02
wat een trieste opmerking zeg
ten eerste gaat 17 oktober een top dag worden en de mensen krijgen de mooiste partijen te zien
ten tweede is het wel een bij je opgekomen dat er mischien weinig zijn die het tegen overheem durfen op te nemen
oordeel niet zo snel jammer hoor


Volgens mij moet jij niet zo veel kotsen hier op het forum.

Gala is al lang bekend bij de organisator/ management van Overeem..

Dus er was voldoende tijd om een tegenstander van formaat te traceren.

Men vraagt een hoop geld voor deze gala... wat ook helemaal niet erg is!!
Maar geef het publiek ook waar ze voor komen,..

Alistair is op dit moment de populairtste/ meest besproken vechter van Nederland op dit moment.

Denk je nou echt dat het publiek een plaat voor hun kop heeft en zijn niets zeggende tegenstander voor lief neemt ?? Denk is na voor de verandering voor dat je blindelings het voor GG-kamp opneemt en consequent te redeneren :fp:

De K1 komt om de hoek kijken (wat niet de planning was) en Alistair heeft hoge ogen gegooit in Japan en maakt kans om de K1 te winnen. En dat is de ware reden dat Alistair een pannekoek voorgeschoteld krijgt dit weekend.

Niet meer niet minder !!

@ Jamila..

Het is weer laag om Gilbert naar beneden te halen, maar de organisatie weet dondersgoed waarom Gilbert niet vecht voor jullie gala. Een verhaal heeft 2 kanten en kamp Yvel heeft besloten om er niet naar buiten uit te wijden.. wees dan ook zo chique om het anders ook niet te doen.

En stop een keer met karaktermoord te plegen hier,..

Tony
12-10-2009, 14:29
Verhalen hebben altijd twee verschillende kanten. Zo zal Yvel's kamp mogelijk een ander verhaal/visie op het geheel hebben als het kamp van GG.

Maar laten we niet te ver offtopic gaan. Dit topic gaat erom dat er een andere opponent gevonden is voor Alistair (ipv de eerder genoemde Sam Hoger). Dit topic is dus niet bedoeld als discussiepunt over Alistair vs Yvel (of de vermeende slechte matchmaking van GG )

YoMarK
12-10-2009, 14:31
De K1 komt om de hoek kijken (wat niet de planning was) en Alistair heeft hoge ogen gegooit in Japan en maakt kans om de K1 te winnen. En dat is de ware reden dat Alistair een pannekoek voorgeschoteld krijgt dit weekend.

Niet meer niet minder !!

Daar ga ik niet helemaal in mee. Het zal zeker OOK meespelen dat topnamen niet voor relatief weinig geld willen vechten in nederland in een ring tegen Alistair.

anoniem gg
12-10-2009, 14:58
Volgens mij moet jij niet zo veel kotsen hier op het forum.

Gala is al lang bekend bij de organisator/ management van Overeem..

Dus er was voldoende tijd om een tegenstander van formaat te traceren.

Men vraagt een hoop geld voor deze gala... wat ook helemaal niet erg is!!
Maar geef het publiek ook waar ze voor komen,..

Alistair is op dit moment de populairtste/ meest besproken vechter van Nederland op dit moment.

Denk je nou echt dat het publiek een plaat voor hun kop heeft en zijn niets zeggende tegenstander voor lief neemt ?? Denk is na voor de verandering voor dat je blindelings het voor GG-kamp opneemt en consequent te redeneren :fp:

De K1 komt om de hoek kijken (wat niet de planning was) en Alistair heeft hoge ogen gegooit in Japan en maakt kans om de K1 te winnen. En dat is de ware reden dat Alistair een pannekoek voorgeschoteld krijgt dit weekend.

Niet meer niet minder !!

@ Jamila..

Het is weer laag om Gilbert naar beneden te halen, maar de organisatie weet dondersgoed waarom Gilbert niet vecht voor jullie gala. Een verhaal heeft 2 kanten en kamp Yvel heeft besloten om er niet naar buiten uit te wijden.. wees dan ook zo chique om het anders ook niet te doen.

En stop een keer met karaktermoord te plegen hier,..

Ach ik kan mij ook voorbeelden herinneren in nederland waarbij hele grote namen op posters stonden en men al lang wist dat ze niet vochten!
Of wat denk je van een hele partij afzeggen een dag voor of op een evenement.
Het is een tienjarig GG feest, met een aantal zeer goede partijen.
Als je de tegenstander van Alistair niet goed genoeg vindt en daarom niet wil komen, ga je toch lekker scrabbelen of kritiek geven op het mix fight forum, wij bij GG verplichten je niet om bij dit GG feest te zijn.
Wij bij GG vieren gewoon door!
Overigens pleegt Gilbert zelf karakter moord, hij "schrijft" verhalen over zichzelf dat hij front kicks uitdeelt aan een verkeersregelaar dat schrijft hij in zijn eigen rubriek in de ring sport en nog veel meer "zinnige" dingen..............

superfreak
12-10-2009, 15:05
ging maar eens op wikipedia kijken. heeft wel van Pendergast gewonnen en verloren van Tuchscherer op decision. heeft niemand een filmpje van deze gast. Ben wel benieuwd hoe hij vecht.

Rverm
12-10-2009, 16:13
Ach ik kan mij ook voorbeelden herinneren in nederland waarbij hele grote namen op posters stonden en men al lang wist dat ze niet vochten!
Of wat denk je van een hele partij afzeggen een dag voor of op een evenement.
Het is een tienjarig GG feest, met een aantal zeer goede partijen.
Als je de tegenstander van Alistair niet goed genoeg vindt en daarom niet wil komen, ga je toch lekker scrabbelen of kritiek geven op het mix fight forum, wij bij GG verplichten je niet om bij dit GG feest te zijn.
Wij bij GG vieren gewoon door!
Overigens pleegt Gilbert zelf karakter moord, hij "schrijft" verhalen over zichzelf dat hij front kicks uitdeelt aan een verkeersregelaar dat schrijft hij in zijn eigen rubriek in de ring sport en nog veel meer "zinnige" dingen..............

laten we het nou niet over zinnige dingen gaan hebben...

maar bas, is der nog een livestream ergens op internet?

dietrik
12-10-2009, 17:20
Overigens pleegt Gilbert zelf karakter moord, hij "schrijft" verhalen over zichzelf dat hij front kicks uitdeelt aan een verkeersregelaar dat schrijft hij in zijn eigen rubriek in de ring sport en nog veel meer "zinnige" dingen..............

En wat heeft dit nu weer met de PTA te maken? GG....nooit te beroerd om Yvel te bashen.

WAR YVEL!

Tony
12-10-2009, 17:31
Ik gaf eerder vandaag aan niet verder offtopic te willen gaan met dit topic.

Dit topic gaat inhoudelijk over Overeem vs Sylvester... en nergens anders over. Anders kan ook deze op slot en daar schieten we allemaal niks mee op.

Marquis
12-10-2009, 17:47
Ach ik kan mij ook voorbeelden herinneren in nederland waarbij hele grote namen op posters stonden en men al lang wist dat ze niet vochten!
Of wat denk je van een hele partij afzeggen een dag voor of op een evenement.
Het is een tienjarig GG feest, met een aantal zeer goede partijen.
Als je de tegenstander van Alistair niet goed genoeg vindt en daarom niet wil komen, ga je toch lekker scrabbelen of kritiek geven op het mix fight forum, wij bij GG verplichten je niet om bij dit GG feest te zijn.
Wij bij GG vieren gewoon door!
Overigens pleegt Gilbert zelf karakter moord, hij "schrijft" verhalen over zichzelf dat hij front kicks uitdeelt aan een verkeersregelaar dat schrijft hij in zijn eigen rubriek in de ring sport en nog veel meer "zinnige" dingen..............


Een beetje een aparte manier om die flater van een MATCH goed te lullen door andere organisatoren ('t valt nog mee dat je geen namen noemt) naar beneden te halen over partijen die nooit zijn door gegaan en ondanks dat wel de namen van vechters op de posters staan.

Het is een zodanig zwak argument voornamelijk omdat dit jullie eigen feestje is om jouw woorden te gebruike, inclusief vechters.
Voordeel van bovengenoemde is dat jullie meer tijd hebben om een ideale MATCH te maken voor jullie eigen vechters.
Kom op man we hebben het hier over jullie 10 jarige jubileum …. Dan zou het toch TOP zijn voor de sport en jullie organisatie als jullie een knaller van een line up/match neer zetten ??? Vooral als het om jullie meest besproken in NL en buiten NL vechter gaat.

Dat Gilbert niet in was gegaan op jullie magere contract is 1 .. Maar Bas daar waren jullie al maanden geleden van op de hoogte..
dus jullie hadden voldoende tijd om een andere top partij neer te zetten voor het dik betaalde publiek.

En ik snap heus wel dat het om andere belangen gaat en een beetje politiek is waarom Overeem deze tegenstander (zover je over een tegenstander kan spreken) heeft gekregen. Maar ga a.u.b. niet recht lullen wat krom is.

En Gilbert Yvel weer eens bashen of zogenaamd hier te vermelden andere organisatoren over hun line up.

Er is namelijk voldoende stof over jouw persoontje om te lullen hier … maar zie jij men dat in deze topic plaatsen?
Waarom moet jij zo onvolwassen zijn omdat wel over anderen te doen ?

Marquis
12-10-2009, 17:48
Excuus Tony ik zag je post net pas !!

nogmaals excuses

[edit tony]
op de valreep ;)

adenane
12-10-2009, 18:19
Ik zou er 'off-topic' van maken want offline lullen over dit topic wordt een beetje lastig ;)

Geef de beste man wat tijd jongen, hij moet nog wennen :lol:

Wheelie
12-10-2009, 19:06
Ik zou er 'off-topic' van maken want offline lullen over dit topic wordt een beetje lastig ;)
Is aangepast.

anoniem gg
13-10-2009, 02:52
Een beetje een aparte manier om die flater van een MATCH goed te lullen door andere organisatoren ('t valt nog mee dat je geen namen noemt) naar beneden te halen over partijen die nooit zijn door gegaan en ondanks dat wel de namen van vechters op de posters staan.

Het is een zodanig zwak argument voornamelijk omdat dit jullie eigen feestje is om jouw woorden te gebruike, inclusief vechters.
Voordeel van bovengenoemde is dat jullie meer tijd hebben om een ideale MATCH te maken voor jullie eigen vechters.
Kom op man we hebben het hier over jullie 10 jarige jubileum …. Dan zou het toch TOP zijn voor de sport en jullie organisatie als jullie een knaller van een line up/match neer zetten ??? Vooral als het om jullie meest besproken in NL en buiten NL vechter gaat.

Dat Gilbert niet in was gegaan op jullie magere contract is 1 .. Maar Bas daar waren jullie al maanden geleden van op de hoogte..
dus jullie hadden voldoende tijd om een andere top partij neer te zetten voor het dik betaalde publiek.

En ik snap heus wel dat het om andere belangen gaat en een beetje politiek is waarom Overeem deze tegenstander (zover je over een tegenstander kan spreken) heeft gekregen. Maar ga a.u.b. niet recht lullen wat krom is.

En Gilbert Yvel weer eens bashen of zogenaamd hier te vermelden andere organisatoren over hun line up.

Er is namelijk voldoende stof over jouw persoontje om te lullen hier … maar zie jij men dat in deze topic plaatsen?
Waarom moet jij zo onvolwassen zijn omdat wel over anderen te doen ?

Bas Boon: Ik hoef voor niemand iets goed te lullen geef gewoon mijn mening.
Wij hebben een feest, daar kun je bij zijn of niet! Iets af kraken is makkenlijker als iets produceren, zet zelf een leuk evenement neer zou ik zo zeggen. Trek een paar miljoen uit je zak en laat zien dat je het beter kan!
Gilbert is "miljoenen" aan het verdienen in het buitenland en vecht daar zeer "veel", dat kunnen wij zelfs niet bij GG ophoesten. Na zijn vertrek bij GG vecht hij zoveel en natuurlijk voor "bakku" meer geld.
Ik schreef dat Gilbert zelf karater moord pleegt in zijn rubriek in de ringsport en dat ik of andere Gilbert dus helemaal niet hoeven te bashen, dat is een feit wat ik heb geconstateert. Ik heb geen enkele andere organisator genoemd, juist omdat ik niet wil bashen maar gewoon een voorbeeld aanhaal, dat dingen altijd erger kunnen.
Niet lang geleden viel er ook een partij van Alistair uit en kwam de promotor niet met een vervanger, dat is een keuze (kon geen goede vervanger meer regelen in hele korte tijd, of beter gezegd geen waardige tegenstander).

Wij kiezen voor wel vechten, want we hebben een feestje en daar hoort Alistair zeker bij!
En wat weet jij over meer tijd hebben? Stel je voor dat wij net als Showtime wel een hele mooie tegenstander hadden voor Alistair en dat als verassing bekend wilden maken (zoals its showtime Ernesto Hoost wilden aankondigen op een personferentie en dit twee dagen ervoor niet doorgaat) en dat deze persoon op het laatste moment geblesseerd raakt? Maar goed als je zelf miljoenen uit je zak trekt en een evenement opzet, kom je vanzelf wel in aanraking met de situaties die ik beschrijf, dan ga je vanzelf meer begrip tonen voor promotors!

Love Peace

Wij bij GG wensen Gilbert veel succes met zijn USA avontuur

Tony
13-10-2009, 08:59
En met deze wijze woorden maak ik een eind aan dit topic.

Het gaat hier over Overeem-Sylvester... Niet over Overeem vs een wenselijk iemand anders.. Of aan het vermeende gebrek aan organisatorisch talent bij GG.

Dus nu een slotje!

Mocht je nog een interessante on-topic aanvulling hebben voor in dit topic (dus over overeem vs sylvester ). Stuur me dan een PM, dan heropen ik dit topic weer met alle plezier.