PDA

View Full Version : JANUS FIGHTNIGHT met Yodsaenklai Fairtex VS Marco Pique 07.11.09



payap
09-10-2009, 21:15
Op 7 november zal in Padova, Italie een ijzersterk gala plaatsvinden onder de naam JANUS FIGHNIGHT. De line up is bezet met tal van topvechters waarbij vooral een groot aandeel wordt geleverd door de Nederlandse en Thaise vechters.

Op dit JANUS fightnight gala, genoemd naar de Romeinse God Janus, zal de hoofdpartij gevochten door onze eigen Marco Pique. Zijn tegenstander zal zonder meer zijn sterkste tegenstander tot nu to worden. Marco neemt het namelijk op tegen niemand minder dan de Thaise beul Yodsaenklai Fairtex.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/Volantino2009.jpg

Buiten de hoofdpartij tussen Marco Pique en Yodsaenklai Fairtex staan er nog meer toppartijen op het programma. Met name Thailand levert een wel hele sterke afvaardiging af. Zo zal Saiyok Pumphangmuang vechten tegen Armen Petrosyan. En het Thaise beest Bovy Sor Udomson tegen Rudolf Durica.

Ook is er een sterke afvaardiging uit Nederland actief deze avond. Behalve Marco Pique zal Warren Stevelmans aantreden tegen Mohammed Gur en Hassan AitBassou tegen Cumani.

Matchmaking:

Yodsaenklai vs Pique
Bovy vs Durica
Sayok vs Petrosyan Armen
Stevelmans vs Gur
Cumani vs Ait Bassou
Silva vs Vogel
Franchi vs Sadeghi
Tadiello vs Poletti
Reis vs TBA

Dannyboy
09-10-2009, 23:32
Stoer, zomaar 2x Holland (Marokko/Suriname) tegen Yod.

Payap, enig idee welke regels afgesproken zijn?
Gaat Marco op FMT tegen Yod?

Verwacht van wel aangezien hij hier bekend mee is.
Hoop het beste voor Marco, echter bij een "bet" zal ik toch op Yod inzetten.

marcelt
10-10-2009, 01:23
Hoop dat we dit kunnen zien. Vrees van niet.

Mr 1 Leg
10-10-2009, 04:33
ziet er mooi uit.:thup:

Khanom Thom
10-10-2009, 10:09
Gur vs Stevelmans!? Dat wort een mooie partij... beide vechters houden van 'knokken'. Denk toch dat Stevelmans zal winnen (op punten).

payap
10-10-2009, 11:52
Stoer, zomaar 2x Holland (Marokko/Suriname) tegen Yod.

Payap, enig idee welke regels afgesproken zijn?
Gaat Marco op FMT tegen Yod?

Verwacht van wel aangezien hij hier bekend mee is.
Hoop het beste voor Marco, echter bij een "bet" zal ik toch op Yod inzetten.

Ik heb begrepen dat Marco VS Yodsaenklai op K-1 regels is. De andere partijen weet ik niet.

Richelieu
01-11-2009, 21:20
In ieder geval zal Mixfight.nl aanwezig zijn en we zullen uiteraard proberen om er een mooi verslag van te gaan maken! Aan de partijen zal het zeker niet liggen op dit top MT gala!!

Jeru
01-11-2009, 21:25
Daar staan aardig wat leuke partijen op het programma!!!

Richelieu
01-11-2009, 21:28
Daar staan aardig wat leuke partijen op het programma!!!

Dat dacht ik ook! Afgezien van de Nederlanders zal Bovy één van de vechters zijn waar ik het meeste naar uit zal kijken. Marco Pique versus Yodsaenklai word ook een erg mooie parij.

PigDog
02-11-2009, 00:36
Dat dacht ik ook! Afgezien van de Nederlanders zal Bovy één van de vechters zijn waar ik het meeste naar uit zal kijken. Marco Pique versus Yodsaenklai word ook een erg mooie parij.

Volgens anderen een paar topics terug zou Yod de enige echte bedreiging vanuit Thailand vormen voor Petrosyan. Dan zou Pique een mismatch zijn....

Djani
02-11-2009, 08:19
Volgens anderen een paar topics terug zou Yod de enige echte bedreiging vanuit Thailand vormen voor Petrosyan. Dan zou Pique een mismatch zijn....

Er is een kans dat Yod op punten gaat winnen, maar meer dan dat lijkt er voor Pique niet in te zitten.
Yod krijgt aan de lopende band mismatches, daarom moeten ze hem ook in de k-1 max stoppen. Hij is daar een serieuze titelkandidaat maar het is echt niet zo dat hij wel ff die titel gaat pakken. Ik snap de angst ook niet van die Japanners. Met Petrosyan en Kyshenko is het te zwaar om een jarenlange thaise alleenheerschappij uit te voeren.

Anderson
02-11-2009, 10:39
Weet iemand of Keublin op het zelfde gewicht als Bovy vecht.

Richelieu
02-11-2009, 10:55
Volgens anderen een paar topics terug zou Yod de enige echte bedreiging vanuit Thailand vormen voor Petrosyan. Dan zou Pique een mismatch zijn....

Dat kunnen anderen best vinden en ik weet echt wel op wie je doelt, maar dat is zijn menig over een mogelijke partij tussen Yodsaenklai vs Petrosyan welke ik echter wel deel, maar aankomend weekend staat een geheel andere partij op het programma en dat is Yodsaenklai versus Marco Pique. Ben heel erg benieuwd naar deze partij!


Weet iemand of Keublin op het zelfde gewicht als Bovy vecht.

Yes, deze topper kan -63,5 Kg vechten al heeft hij steeds meer moeite met het halen van dit gewicht. In zijn partij tegen Mosab Amrani vocht Kulebin op -63,5 maar hij zal denk ik in de nabije toekomst wel hoger gaan vechten. Op volle MT regels zou Andrei Kulebin tegen Bovy Sor Udomson overigens wel een beukpot gaan opleveren!

PigDog
02-11-2009, 11:56
Dat kunnen anderen best vinden en ik weet echt wel op wie je doelt, maar dat is zijn menig over een mogelijke partij tussen Yodsaenklai vs Petrosyan welke ik echter wel deel, maar aankomend weekend staat een geheel andere partij op het programma en dat is Yodsaenklai versus Marco Pique. Ben heel erg benieuwd naar deze partij!


Maar als jij die mening deelt (dus dat Yodsaenklai een goede kans maakt tegen Petrosyan) dan ben je toch met me eens dat Pique dan een mismatch is? Of zou Pique op dezelfde hoogte zitten als Petrosyan? Dacht het niet....

Hendy
02-11-2009, 12:05
Nice MM! Zeer zware pot voor Pique..

Richelieu
02-11-2009, 12:48
Maar als jij die mening deelt (dus dat Yodsaenklai een goede kans maakt tegen Petrosyan) dan ben je toch met me eens dat Pique dan een mismatch is? Of zou Pique op dezelfde hoogte zitten als Petrosyan? Dacht het niet....

Iets met aannames..bla bla bla ;) Zie elke partij los van elkaar. Laat ik duidelijk stellen dat Petrosyan zich na zijn overwinning op Main @ RINGS "Blood, Sweat & Tears" in 2006 behoorlijk onsterfelijk heeft gemaakt en dat hij verdient de K1 MAX titel heeft gewonnen dit jaar, maar om die reden de partij tussen Pique en Yodsaenklai als mismatch te bestempelen....daarmee ben ik het niet eens. Daarmee doe je Pique in mijn ogen toch tekort, die overigens niet lang na Petrosyan's partij in Enschede in de Finale van een 8-mans toernooi (JANUS Fightnight '07) al eens tegen hem vocht:

http://www.youtube.com/watch?v=PYcA8DkIT1Y

Illest
02-11-2009, 12:59
Marco kiest ook nooit de makkelijke weg he.....respect hoor....Petrosyan, Buakaw en nu ook Yod.....

petje af...:pimp:

TheSpinDoctor
03-11-2009, 12:41
Ik kan in Nederland niet iemand anders bedenken die het op Full muay thai beter Tegen Yod op kan nemen dan Marco en Bourdiff doet het ook al op Slamm.

Pique vecht volgens mij van alle Nederlanders het vaakst op Full Muay Thai.

Tuurlijk wordt het een zware pot, maar acht Marco zeker niet kansloos.

Kunnen we erop wedden? ik ga against all odds voor Marco op Punten :D

PigDog
03-11-2009, 15:31
Daarmee doe je Pique in mijn ogen toch tekort, die overigens niet lang na Petrosyan's partij in Enschede in de Finale van een 8-mans toernooi (JANUS Fightnight '07) al eens tegen hem vocht:


Ghehehe... Ik had net een vurig betoog getypt, en heb het maar weer gewist, want eigenlijk is het sport en kan het alle kanten op. Je hebt wel gelijk: je moet iedere wedstrijd opzichzelf zien.....

Badboyfighter
03-11-2009, 15:31
WAR ! ! Marco

Anderson
07-11-2009, 13:05
Hoe laat begint het en gaan jullie nog een verslag van maken.

Jeru
07-11-2009, 13:13
Volgens mij begint het om 20.30 uur, maar denk niet dat we hier een (live) verslag van kunnen hebben....

Dannyboy
07-11-2009, 13:16
Ben zeer benieuwd naar het verslag (volgens Richelieu zou dit er wel komen).

Gun Pique een mooie pot, de beste man komt sympathiek over, neemt inderdaad iedere partij aan en is in mijn ogen ook een mooie knokker om te zien... Z'n tegenstander schijnt echter ook geen watje te zijn.... :lol:

Vraag aan reporters: deze pot mag voor de nederlanders toch ook een mooie genoemd worden, zijn er mogelijkheden tot kleine (video)interviews van trainers, vechters, bekenden van vechter, opnames bij trainingen, etc. etc. ikzelf vind de achtergrond en het naartoe leven altijd leuk om te zien. Zie het als een mini HBO24/7, voor dit soort aansprekende partijen zou dat op zich wel geinig zijn.

Los van dit, succes Marco!

Illest
07-11-2009, 19:40
Harmen, hou jij ons op de hoogte?

peaacceee

Gerben Zonderland
07-11-2009, 19:49
Ik gun het Marco Pique zeker, maar Yodsaenklai is een klasse apart. Ik heb hem toen tegen Souwer gezien. wat een harde trappen. Hij is in staat de K-1 MAX te winnen. pettrosyan redt het niet tegen hem. pique dus ook niet....helaas.

Illest
07-11-2009, 19:54
Marco verkoopt z'n huid heel erg duur.....dat sowieso!.....ik verwacht een super partij!

mario the count
08-11-2009, 00:19
Is er al iets bekent van uitslagen?

Gr mario

Illest
08-11-2009, 09:54
iemand??!

jk
08-11-2009, 14:18
check; Uitslag Marco Pique VS Yodsaenklai Fairtex! - MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=97972)