PDA

View Full Version : Brett Rogers Says He Will Smash Fedor – Video



joost
11-10-2009, 21:32
“I was never a Fedor fan. …He is just another man to me. I’m just going to go in there and I’m going to smash him.”

http://mixedmartialartvideos.com/brett-rogers-says-he-will-smash-fedor-video/

bigboz
11-10-2009, 21:58
alleen hierom hoop ik dat Fedor hem zal zulu'en

TheCarnage
11-10-2009, 22:32
Ik zeg in eerste instantie ook Fedor.

Al moet ik zeggen dat ik Fedor steeds minder onverslaanbaar vind ogen....

Duijm
11-10-2009, 23:45
ik zie fedor nog verliezen van iemand waar je het niet van verwacht

Fyodor
12-10-2009, 00:04
Ik zeg in eerste instantie ook Fedor.

Al moet ik zeggen dat ik Fedor steeds minder onverslaanbaar vind ogen....

Dude, gebaseerd op WAT?
Z'n asswhooping van Tim Sylvia? Z'n indrukwekkende performance tegen Andre Arlovski? Die Bellarus had namelijk niets tegen hem in te brengen als je het gevecht goed bekijkt. Zelfs bij die gesprongen knie gebruikte Fedor zijn linkerarm om die knie te blokken.

Fedor via armbar. Lekker hard aanzetten :whistling:

Fyodor
12-10-2009, 00:37
Ik weet niet meer welke partij het was van Fedor,maar zijn tegenstander wil geen boks doen voor de wedstrijd, ik geloof dat Fedor dat onsportief vond en zijn arm er bijna afrukte.;)

Hehe klopt, dit was Naoya Ogawa. Was voordat hij tegen Fedor vocht 7-0 en had o.a. een Olympische zilveren medaille. Niet bepaald een can, al zag hij er qua uiterlijk en de show eromheen wel zo uit. Vervolgens was het binnen 1 minuut over :)

TheCarnage
12-10-2009, 00:48
Hehe easy now tiger, ik denk ook dat Fedor gaat winnen.

En gebaseerd op zijn laatste partijen vind IK hem steeds minder onverslaanbaar ogen, in het "pride tijdperk" had ik bij zijn partijen altijd zoiets van deze man breekt iedereen en kent geen nerveusheid enzo. Maar nogmaals dat vind ik, is een mening ;)

Emilio
12-10-2009, 00:58
Fedor bij ground and pound.

De dikke nudist
12-10-2009, 01:15
ik zie fedor nog verliezen van iemand waar je het niet van verwacht

Da's een paradoxale paradox.

Christophe
12-10-2009, 01:23
Da's een paradoxale paradox.

:lol:

x 2

@ Duijm: Van wie verwacht jij dan wél dat Fedor zo onmiddelijk zou verliezen?

Barbaar
12-10-2009, 04:12
Hoop dat Fedor niks van hem over laat!!!

Mr 1 Leg
12-10-2009, 06:18
Hoop dat Fedor niks van hem over laat!!!x2

Fyodor
12-10-2009, 09:57
Hehe easy now tiger, ik denk ook dat Fedor gaat winnen.

En gebaseerd op zijn laatste partijen vind IK hem steeds minder onverslaanbaar ogen, in het "pride tijdperk" had ik bij zijn partijen altijd zoiets van deze man breekt iedereen en kent geen nerveusheid enzo. Maar nogmaals dat vind ik, is een mening ;)

Hehe, wat ik persoonlijk wel jammer vond is die 'onthulling' cq documentaire over Fedor van een tijdje terug. Hierin werd best veel geshowd wat voorheen niet bekend was. Toen is er wel iets van dat mysterieuze verdwenen wat om Fedor hangt.

Beetje hetzelfde met de Chute Boxe Academy. Toen Pride stopte en o.a. Wanderlei Silva en Shogun naar de UFC gingen leek er iets van dat mysterieuze weg te zijn.

BoerHarms
12-10-2009, 10:02
Arlovski deed het best goed, totdat hij die domme fout maakte met die flying knee.

Je mag gewoon geen fouten maken bij Fedor.

tap-out
12-10-2009, 11:04
ik denk dat rogers wint op ko ronde 1......

hij traint erg veel en hard.
Fedor is onlangs weer in het huwlijksbootje gestapt.

bruiloft plannen
bruiloft
honeymoon

is tijd die gaat allemaal van trainingskamp af gaat

superfreak
12-10-2009, 11:17
ik denk dat rogers wint op ko ronde 1......

hij traint erg veel en hard.
Fedor is onlangs weer in het huwlijksbootje gestapt.

bruiloft plannen
bruiloft
honeymoon

is tijd die gaat allemaal van trainingskamp af gaat

Dude, doe normaal dit is Fedor, die ging op de ochtend van z'n bruiloft nog 25 kilometer lopen en effe sauna pakken voor hij z'n pak aantrok en het ja woord ging geven. Honeymoon?? tijdens zo een nacht zal ze vaak genoeg aftikken.

Sendur
12-10-2009, 11:22
Dude, doe normaal dit is Fedor, die ging op de ochtend van z'n bruiloft nog 25 kilometer lopen en effe sauna pakken voor hij z'n pak aantrok en het ja woord ging geven. Honeymoon?? tijdens zo een nacht zal ze vaak genoeg aftikken.

Haha reps:thup:


Fedor pakt Rogers wel.

micha
12-10-2009, 11:33
Alistair pakt ze alletwee

___RZA___
12-10-2009, 11:41
Alistair pakt ze alletwee

Kansloze post in een topic die volledig losstaat van Allistair...

Tony
12-10-2009, 11:51
Alistair pakt ze alletwee

Wie? Fedor en zijn nieuwe echtgenote?

Durft Alistair wel ja... jonge bruidjes pakken.

Sendur
12-10-2009, 12:03
Alistair pakt ze alletwee

Ja maar dat zullen we waarschijnlijk nooit meer zien als Alistroid in japan blijft knokken.

Ik snap het zoiezo niet, heb je de kans om in korte tijd tegen de beste vechter in je sport te knokken ga je lekker in de k-1 vechten.


pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

sorry Micha maar ik vind dat jullie GG vechters even beter niks meer over Ali en Strikeforce mogen zeggen tot hij weer in de kooi staat.

wrestler_nl
12-10-2009, 12:08
Alistair pakt ze alletwee

offtopic: Alistair sucks!:)

ontopic: Fedor by sub round 1

el bastardo
12-10-2009, 12:37
Zou Rogers ook zonder tanden nog zulke praatjes hebben? Hoop iig dat hij ze niet meer heeft (tanden) na de partij. Wat een lollie is deze man!

Fedor by whatever the fuck he wants!

Might Is Right
12-10-2009, 13:44
Dude, doe normaal dit is Fedor, die ging op de ochtend van z'n bruiloft nog 25 kilometer lopen en effe sauna pakken voor hij z'n pak aantrok en het ja woord ging geven. Honeymoon?? tijdens zo een nacht zal ze vaak genoeg aftikken.

LOL :thup:

Ik hoop op een 4 minutenen 50 seconden-lange GnP met Fedor on top en dan als kers op de taart die Rogers z'n arm total loss trekken!

superfreak
12-10-2009, 14:51
4 minuten en 50 seconde is jammer genoeg te lang denk ik. Fedor komt uit met rechtse directe linkerhoek er achteraan. Als Rogers dan al niet dood is, sleept hij 'm naar de grond en laat hem zien waarom hij wel een filmpje had moeten kijken, zodat je weet hoe verschrikkelijk Fedor z'n g&p is. Dan 3 minuten en 50 seconde later wordt Rogers wakker.

goro
12-10-2009, 15:03
Rogers mag bij ufc nog niet eens binnen. Hij is zo ene voor TUF. En hij mag zomaar tegen Fedor vechten.

Chico
12-10-2009, 15:34
wanneer moet deze afslachting plaats vinden eigenlijk?

The Bulldog
12-10-2009, 16:52
deze man is gewoon zichzelf aan het overtuigen ....

ik ben benieuwd...want die klappen van hem komen wel aan....mits hij zijn snelheid omhoog gooit....want dat zal toch echt nodig zijn tegen Fedor...


Fedor op GnP...

superfreak
12-10-2009, 17:16
wanneer moet deze afslachting plaats vinden eigenlijk?


7 november als het goed is.

Judas
12-10-2009, 21:26
Alistair pakt ze alletwee

In een bodybuildwedstrijd misschien, ja.

BoerHarms
12-10-2009, 23:36
//fanrage//

Fucking kut Fedor, ga gewoon de fucking UFC gewoon in.

Fuck je aandelen in m-1, als brock zijn miljoenen deals opgeeft bij WWE dan kan Fedor dat ook.

//fanrage//

Tuplad
13-10-2009, 11:16
Ik weet niet meer welke partij het was van Fedor,maar zijn tegenstander wil geen boks doen voor de wedstrijd, ik geloof dat Fedor dat onsportief vond en zijn arm er bijna afrukte.;)

Bijna afrukte :eek: ? YouTube - FEОDOR EMELIANENKO vs NAOYA OGAWA by 0din (http://www.youtube.com/watch?v=IOkeHm9LW-w) kijk dan nog eens goed.

gymalkmaar1
13-10-2009, 11:35
Hehe, wat ik persoonlijk wel jammer vond is die 'onthulling' cq documentaire over Fedor van een tijdje terug. Hierin werd best veel geshowd wat voorheen niet bekend was. Toen is er wel iets van dat mysterieuze verdwenen wat om Fedor hangt.

Beetje hetzelfde met de Chute Boxe Academy. Toen Pride stopte en o.a. Wanderlei Silva en Shogun naar de UFC gingen leek er iets van dat mysterieuze weg te zijn.

Iemand een linkje van die docu..zit ziek thuis..reps

Btw fedor wint dit vuistsnelheid van fedor is te snel voor die tweedehands zulu

Leventdepevent
13-10-2009, 13:41
hij heeft praatjes zat...nu alleen nog waarmaken zou ik zeggen

Leventdepevent
13-10-2009, 16:53
Fedor op clean KO, doorgaan op de grond is niet nodig.
x2

Harrie Nak
15-10-2009, 21:17
YouTube - Brett Rogers Warms Up For Andrei Arlovski (http://www.youtube.com/watch?v=pdt0HXJ3lzE)

bigboz
15-10-2009, 22:56
fedor is echt wel way more skilled dan de sparringpartner van rogers

Fyodor
16-10-2009, 01:27
Iemand een linkje van die docu..zit ziek thuis..reps

Btw fedor wint dit vuistsnelheid van fedor is te snel voor die tweedehands zulu

Ik heb hem op mijn PC staan, maar ik zie net dat hij ook op youtube staat. Als het goed is heb ik hieronder een link naar de playlist. Het bestaat uit 6 delen op youtube.

YouTube - 1 Fedor Emelianenko Documentary - Part 1 (http://www.youtube.com/watch?v=_sYshc7SQ9M&feature=PlayList&p=6F7B6D0B00F0FDB0&index=0)

bigboz
30-10-2009, 02:15
Saturday night fights - Fedor vs Rogers

http://www.youtube.com/watch?v=f6fmk_zMdmc

HET IS AL OVER WEEK ! :D

Mr 1 Leg
30-10-2009, 06:18
Saturday night fights - Fedor vs Rogers

http://www.youtube.com/watch?v=f6fmk_zMdmc

HET IS AL OVER WEEK ! :Dyes rogers gaat zijn eerste verlies partij tegemoed.10-0-0 zal veranderen naar 10-1-0 hahahaha slopen die handel fedor :thup: