PDA

View Full Version : [VIDEO] Brock Lesnar trains for Shane Carwin fight



Tony
11-10-2009, 21:31
YouTube - Brock Lesnar Training Trailer - Lesnar vs Carwin at UFC 106 (http://www.youtube.com/watch?v=Q7wIM9bww0w)

bigboz
11-10-2009, 21:34
het is gewoon een monster !

Tony
11-10-2009, 21:36
Ik hoop dat het monster vakkundig geKO'ed wordt door Carwin...

Duijm
11-10-2009, 22:22
ik wordt al bang als ik tegenover hem sta :D

geeeken
11-10-2009, 23:48
hoe meer van die trainingsfilmpjes ik van hem zie, hoe meer ik hem respecteer.
daim

Emilio
11-10-2009, 23:54
tja, je kunt lullen wat je wilt, maar het is wel een beest.

Jammer dat het zo'n lul als persoon is.

Christophe
12-10-2009, 00:16
Hoe meer ik hem bezig zie, hoe meer ik begin te vrezen dat Brock Lesnar nog een hele poos aan de top zal blijven. Hij is geraakt waar hij nu is met zo goed als geen specifieke "MMA-techniek", alleen een (erg goede) worstelbasis en een imposante fysiek.

Maar ik kan uit alles wat ik van hem hoor/lees/zie opmaken dat hij een trainingsbeest is, en hij is vast slim genoeg om zich te omringen met de juiste mensen om hem te trainen. Bovendien zie je op het filmpje dat hij een groepje erg stevige trainingspartners heeft verzameld, wat voor een vechter van zijn omvang niet evident is.

Kortom gezegd, hij wordt elke dag beter en beter ... scary thought!

TheHagueBoxer
12-10-2009, 00:58
1 ding weet ik wel, als shane zijn rechter directe land en brock slikt hem weg, kan je maar beter fan van brock lesnar worden want dan gaat hij voorlopig echt niet verslagen worden...

Gary
12-10-2009, 00:59
hij heeft de afgelopen 4 jaar nonstop bjj getraind naast worstelen en boxen. Als je zn tweede partij tegen mir goed bekijkt zie je dat hij heel veel kleine dingetjes deed op de grond, vooral van halfguard-top, om mirs game totaal te neutraliseren en hem te ground en pounden. En ja, kracht heeft daar een rol in gespeeld, maar techniek net zo veel.

K-1sunstarr
12-10-2009, 00:59
FEDOR WILL STOP HIM!!

Mr 1 Leg
12-10-2009, 05:11
tja, je kunt lullen wat je wilt, maar het is wel een beest.

Jammer dat het zo'n lul als persoon is.x2

BoerHarms
12-10-2009, 09:04
*stapt op de Lesnar bandwagon*

Stap er ook maar op jongens...

Tony
12-10-2009, 09:41
Sorry, ik kan niet... Ben te druk als chauffeur van de Frankie Edgar bandwagon.

YoMarK
12-10-2009, 10:08
Ik vind Carwin helemaal zo goed niet, dus ik vrees dat Lesnar dit gewoon gaat winnen.

Sendur
12-10-2009, 10:18
Lesnar pakt hem.

Tony
12-10-2009, 10:19
Nou het probleem met carwin is dat we niet weten hoe goed ie is..

Misschien heeft Carwin wel de potentie om velen malen groter dan Lesnar te worden...

Hij heeft alles zeer indrukwekkend gewonnen op KO in eerste ronde.... Maar daar zitten veel vechters bij die nietszeggend zijn.

Gonzaga is een grote sterke beer met een kop van graniet.. Maar die ging toch wel mooi ff liggen na die (redelijk "lichte" ) stoot van Carwin.

Might Is Right
12-10-2009, 12:49
paar leuke oefeningen gezien die ik zeker es ga proberen!

Verder heeft lesnar mijn respect gekregen. Hij is een waardig UFC kampioen. Ik herhaal voor alle duidelijkheid: UFC kampioen.

goro
12-10-2009, 13:09
Nou het probleem met carwin is dat we niet weten hoe goed ie is..

Misschien heeft Carwin wel de potentie om velen malen groter dan Lesnar te worden...

Hij heeft alles zeer indrukwekkend gewonnen op KO in eerste ronde.... Maar daar zitten veel vechters bij die nietszeggend zijn.

Gonzaga is een grote sterke beer met een kop van graniet.. Maar die ging toch wel mooi ff liggen na die (redelijk "lichte" ) stoot van Carwin.
Forrest Griffin ook, en ook neer na een (redelijk "lichte" ) stoot van Anderson.

superfreak
12-10-2009, 13:47
Het blijft eng om te zien hoe snel hij beweegt voor iemand van zijn omvang en gewicht. Daarbij zie ik z'n BJJ ook steeds beter worden. Eng om te zien gewoon. Zeker met een worstel achtergrond zoals hij heeft. Zware stoten nog. Carwin gaat echt voor een stick en move tactiek moeten gaan. Op de grond heb je niets te zoeken tegen Brock.

KayOne
12-10-2009, 14:35
vind Lesnar en Overeem beetje zelfde stijl hebben, allebei gooien hun grote lichaam in strijd, 9 van de 10 keer zijn ze ook fysiek te sterk voor hun tegenstanders
ik zou graag deze 2 tegen elkaar zien vechten kijken wie de sterkste is hehe