PDA

View Full Version : Crocop wilt een psychiater inschakelen



Tony
11-10-2009, 22:32
Mirko ‘Cro Cop’ Filipovic: Fighting is a matter of life and death (http://mmamania.com/2009/10/11/mirko-cro-cop-filipovic-fighting-is-a-matter-of-life-and-death/)

By: Jesse Holland (http://mmamania.com/author/jesse/)
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/10/cro-copped.jpg
Props: Fighters Only (http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=3219)
Quoteworthy:
“I was very, very disturbed after the loss to Dos Santos. I was in such a state that I wished to hang myself in my hotel room so I would be gone. Three losses in my last seven fights is nothing but a disaster to me. That’s a terrible score and I’m not happy about it. I already know some things that I did wrong both in the fight and in the preparation for the fight, but there are many questions that remain to be answered. I am seriously thinking about hiring a psychiatrist to help me out. I have already made some calls about it … I will make some changes in my training, because I wish to fight twice more in the UFC. I am a fighter, and I will find the motivation and strength I need … If someone offered me millions of dollars to quit my career right now I would not accept it. [Fighting] is my life and I don’t know any other way to live.”
Former PRIDE FC superstar, Mirko Filipovic, reflects on his state of mind following his submission (verbal) loss to Junior dos Santos at UFC 103: “Franklin vs. Belfort” from the American Airlines Center in Dallas, Texas, on Sept. 19. He was beaten to the punch, and pretty much beat up, in what essentially turned out to be a striking match for two-plus rounds. The Croatian waved off the Brazilian in the third after eating a brutal knee to the face that wiped out his vision. It marked his third loss inside the Octagon in five attempts — a far cry from the world beater who was scalping his opponents just three years ago under the Pride banner. In fact, he has not defeated a top-level fighter since he made Josh Barnett quit at “Final Conflict Absolute,” which earned him the Pride FC 2006 Open Weight Grand Prix Championship. Could this be the end of the road of Cro Cop’s long and distinguished professional career, which dates back to the mid 1990s? Or will he rise from the ashes and give it one more shot?

T15Boxing
11-10-2009, 22:48
Oh jeetje. Laat hij dat maar beter gaan doen.

Tony
11-10-2009, 22:49
gewoon doen idd.. slechter wordt je er niet op..

En het moge duidelijk zijn dat niet zozeer het lichaam, maar juist de mind-set van Mirko zorgt voor de matige/slechte resultaten..

kom maar op met die shrink

MilfhunterMMA
11-10-2009, 23:11
een move naar 205.

Groundwork
12-10-2009, 00:06
@Thefxr: uwe sig is hypnotiserend =D

On Topic: Volgens mij is het vuur bij Crocop weg, denk niet dat het nog terug zal komen met de hulp van een psychiater. Misschien dat hij wel wat eruit kan halen om zijn laatste partijen een plaats te geven maar ik zie hem niet meer zoals vroeger terugkomen.

Nu hopen dat ik ongelijk zal krijgen maar ik zie het somber in.

Mr 1 Leg
12-10-2009, 05:38
@Thefxr: uwe sig is hypnotiserend =D

On Topic: Volgens mij is het vuur bij Crocop weg, denk niet dat het nog terug zal komen met de hulp van een psychiater. Misschien dat hij wel wat eruit kan halen om zijn laatste partijen een plaats te geven maar ik zie hem niet meer zoals vroeger terugkomen.

Nu hopen dat ik ongelijk zal krijgen maar ik zie het somber in.x2 er is een dag van komen en een dag van gaan de dag van gaan is gekomen spijtig want hij is een topper ;)

Tony
12-10-2009, 09:29
Nee denk ook niet dat een volledige terugkomst van de "oude" crocoper nog in zit..

Maar ik hoop wel dat een shrink net genoeg vuur in hem los weet te halen zodat CC zijn laatste 2 partijen (als hij die nog gaat knokken) met enigzins opgeheven hoofd kan knokken. Win or loose maakt in dat geval niks uit.. als hij er maar voor gaat.

Sendur
12-10-2009, 11:24
psychiator?

psychiater haha.

Anyways, ik hoop dat hij er boven op komt.

Mule-Kick
12-10-2009, 11:52
Met of zonder psychiater ik blijf tot het eind op de CroCop bandwagon zitten!

Sendur
12-10-2009, 11:57
Met of zonder psychiater ik blijf tot het eind op de CroCop bandwagon zitten!

x2

Tony
12-10-2009, 12:01
Met of zonder psychiater ik blijf tot het eind op de CroCop bandwagon zitten!

Ik ook!!!
Wel als passagier zijnde.. niet meer als chauffeur.

Sendur
12-10-2009, 12:06
Ik ook!!!
Wel als passagier zijnde.. niet meer als chauffeur.

Neee Tony jij hebt crocop ingerolen voor Frankie Edgar.

Maar als je lief bent mag je wel mee blijven rijden hoor:D

Tony
12-10-2009, 12:37
haha.. dan heb je niet goed opgelet...

Deze tony was al jaren passagier van CC's bandwagon... En tussendoor een lange tijd chauffeur geweest.

Ondertussen had tony ook nog de frankie edgar bandwagon opgericht (na zijn winst op Tyson griffin)...

wat een gelul allemaal.... CC zal ik simpelweg voor altijd een sympathie voor hebben... Ja de goede man is er nu even mentaal vanaf.. Laten we hopen dat ie er bovenop komt.

En Frankie Edgar... I zweer je dat ie binnen 2 jaar de lightweightbelt heeft.

kooivechter
12-10-2009, 12:39
Hji heeft ons geweldige partijen in het verleden laten zien, maar bij elke verliespartij heeft hij wel wat. Ik kon nu in zjin laatste partij ook zien, dat hij lichamelijk gewoon achteruit is gegaan. Z'n stoten waren niet snel, en z'n trappen ook niet. Wat ik ook niet begrijp is waarom hij z'n handen niet is laat gaan. het is een goede bokser. Voortdurend 1 defensieve stoot als Dos santos aanviel. En ook dat voortdurende wegduwen, dat zit zo in z'n syteem, maar maakt hem allen maar kwetsbaar. Hij moet echt stoppen omdat z'n legacy alleen maar verder aantast, hij is nog maar een schim van wat hij is geweest.

el bastardo
12-10-2009, 12:40
Sorry, maar naar jaren lange trouwe support aan de man, ben ik nu op het punt beland dat ik het los heb gelaten. Het komt niet meer goed met Mirko. Met of zonder psych. Nog 2 leuke partijen tegen een paar oudjes en dan de handdoek gooien na een mooie carriere. Dank u Mirko.

goro
12-10-2009, 12:59
Ik kan me wel voorstellen als je zo een groot kampioen was, dat je dit niet kan aanvaarden. Maar dit is de kei harde realiteit.

superfreak
12-10-2009, 16:32
Na een aantal sessies staat hij dan in de octagon.. "don't thing about fishing.." "don't thing about fishing.." !!hahah.

Pride_187
12-10-2009, 18:19
Ik irriteer me hier aan alle onrespectvolle reacties. Hij is iemand die leeft voor de wedstrijdsport, altijd wil winnen, altijd wil blijven gaan. Wanneer het tijd is om te stoppen is aan Mirko, niet aan de keyboardwarriors. Iedereen zit zich toch iedere keer weer te verkneukelen als hij de ring in stapt, support hem dan ook!

Tony
13-10-2009, 16:34
Ik irriteer me hier aan alle onrespectvolle reacties. Hij is iemand die leeft voor de wedstrijdsport, altijd wil winnen, altijd wil blijven gaan. Wanneer het tijd is om te stoppen is aan Mirko, niet aan de keyboardwarriors. Iedereen zit zich toch iedere keer weer te verkneukelen als hij de ring in stapt, support hem dan ook!

ach t wachten is op alle mensjes die hem nu de dikke vinger geven.... zodra Crocop (hopelijk) weer een keer ouderwets weet te winnen (mocht het nog zover komen)... dan zijn al die mensjes weer zijn grootste fan sinds de jaren negentig.