PDA

View Full Version : Ranglijst Thaiboksen



Dannyboy
12-10-2009, 13:06
Op Kickboks.nl is momenteel (wederom) een discussie gaande inzake de ranglijst van Jim.

Jim (trainer Keumgang) poogt al enige tijd een ranglijst bij te houden in de diverze gewichtsklassen. Helaas krijgt hij weinig medewerking van de diverse bonden (zie topic op kickboks.nl).

Aangezien ook op Mixfight veel liefhebbers aanwezig zijn, is het wellicht een idee om deze lijst aan Mixfight toe te voegen en wellicht Jim van uitslagen te voorzien?

Zelf denk ik dat een ranglijst zoals die van Jim gewoonweg onontbeerlijk is en een duidelijke toegevoegde waarde heeft. Mochten er meer mensen het nut van deze lijst in zien, geef uw reactie....., wellicht dat een van de Mods dit dan kan oppikken/bespreken?

joury1986
12-10-2009, 13:31
X 2!

Coldcrust
13-10-2009, 00:15
Bedankt dat je het wat breder onder de aandacht brengt. Probleem is en blijft de medewerking van de bonden..als ik namelijk educated guesses moet gaan maken over op welk gewicht bepaalde vechters deze keer weer hebben gevochten dan gaat dat zwaar ten koste van de kwaliteit van de lijst..het is dan weliswaar nog steeds objectief maar al een stuk minder accuraat en ik wil dit zo transparant mogelijk doen,al ontkom je soms niet aan afwegingen.
Het balletje ligt bij de bonden...

dus mail [email protected]

Jim

Tommy v Wijngaarden
13-10-2009, 02:18
ik vind ook dat de bonden dit gewoon bij moeten houden, het is een kleine moeite om na een gala even de uitslagen naar Jim te mailen.

iedere promoter maakt er wel gebruik van lijkt mij

osu