PDA

View Full Version : 3e partij IT'S SHOWTIME Amsterdam ArenA bekend!



It's Showtime
12-10-2009, 16:16
De derde partij die wij met trots bekend kunnen maken voor ons IT'S SHOWTIME-evenement van 29 mei 2010 in de Amsterdam ArenA is die tussen tweevoudig K-1 Max-kampioen Buakaw Por Pramuk en 'The Pitbull' Chahid Oulad El Hadj.

De drie partijen die nu definitief rond zijn:

Melvin Manhoef vs Tyrone Spong
(IT'S SHOWTIME wereldtitel 95 Max)

Arthur Kyshenko vs Murat Direkçi

Buakaw Por Pramuk vs Chahid Oulad El Hadj

De voorverkoop start op 1 december. Info hierover vind je op www.fight.nl (http://www.fight.nl)

mokumnised
12-10-2009, 16:21
keep 'm coming, dikke line up tot nu toe!

oliebol
12-10-2009, 16:27
Ziet er goed uit, al was Kyshenko tegen Pramuk ook zeker niet verkeerd geweest.

Kingster
12-10-2009, 16:32
keep 'm coming, dikke line up tot nu toe!

x2!

Chahid vs buakaw zou ook een mooie k-1max pot zijn geweest. Thx showtime!

pure
12-10-2009, 17:37
damn dat ziet r goed uit !!!

Gennep-Spitfire
12-10-2009, 18:34
Zeker goed bezig!!!
Ga zo door and keep them coming!:thup:

Sendur
12-10-2009, 18:40
Showtime jullie zijn goed bezig.

Ik hoop dat er ook wat mma partijen komen.

Ik kom iig zeker alleen al om Manhoef te zien!

marcelt
12-10-2009, 18:48
Vette shit. Vorige keer viel ie een beetje tegen, maar dat kwam ook door de ongrijpbare Faldir. Zo'n rechttoe rechtaan vechter als Chaid zal BPP liggen; mooie pot! Heb al een hoop moois in de Arena gezien!

Rverm
12-10-2009, 19:12
mooie lineup, ik hoop ook op nog een paar mma partijen...al weet het publiek wat er in de arena komt dat nooit zo te waarderen...die snappen niet zo goed wat die 2 rollende mensen op de grond doen en waarom die hem hem niet "gewoon" op ze hoofd stampt...

Donjopie
12-10-2009, 20:36
top !
hoe zit het met hari ?

Richelieu
12-10-2009, 20:52
Wat een krakers! 3 partijen pas bekend en ik vind de matchmaking nu al 10x beter dan Glory PTA. En er komen nog heel wat prachtige partijen bij!

Wel erg kort door de bocht imo.

shin
12-10-2009, 21:01
gaan die partijen wel door ? of gaan ze op het laatste moment toch niet door

chief108
12-10-2009, 21:16
zeker geen MMA meer daar?
aangezien je daar niet op reageert

Wiseguy
12-10-2009, 22:03
Wat een krakers! 3 partijen pas bekend en ik vind de matchmaking nu al 10x beter dan Glory PTA. En er komen nog heel wat prachtige partijen bij!


Mee eens!

Kameleon
12-10-2009, 22:13
Vond dat meer uitspraken dan vragen, maar ook ik weet nog niet de volledige matchmaking, dus zou zo maar kunnen dat er nog MMA bij komt. Ik hoop van wel! Heb wel een leuk ideetje bij Simon neergelegd, dus wie weet.



Vertel eens op....

payap
12-10-2009, 22:27
Commentaar op mijn uitspraak had ik al wel verwacht, maakt me niet uit.
Ik heb het specifiek over matchmaking, niet alleen over namen. Ik vind in alle 3 partijen de vechters aan elkaar gewaagd, bij Glory zie ik een aantal mismatches. Bovendien vind ik in de PTA maar 4 partijen ECHT interessant en deze 3 partijen in de ArenA vind ik alledrie echt supervet!
Maar goed, in mijn uitspraak stond ook "ik vind" en jij zegt zelf ook "imo". Smaken verschillen, zullen we maar zeggen.

Ben ik niet met je eens ILKO's. Stuk voor stuk goede vechters. Maar als je de partijen echt aan mekaar gewaagd wil hebben moet je Chaid VS Direcki en Buakaw VS Kyshenko laten vechten. Dan zijn ze echt aan mekaar gewaagd de partijen. Buakaw en Kyshenko zijn huizenhoog favoriet in deze partijen en zullen vrij wel zeker winnen.

danial
12-10-2009, 22:40
leuke partijen, Hoop dat paar MMA partijen de bij komt

Nightwalker
12-10-2009, 22:58
Nou ik vind het een erg mooi match up... En begrijp niet dat sommige daar niet echt genoegen van nemen.. Ik zie tot nu toe alleen maar toppers vechten, vind persoonlijk dat Its Showtime altijd wel mooie partijen neerzet... En dat sommige afvallen, vanwege blessure of dergelijks, kunnen ze verder niets aan doen en je hebt altijd andere goede vechters als plaats vervangers...

Dus heb totaal geen op of aanmerkingen.... Juist mijn complimenten !!! Klasse !!

oliebol
12-10-2009, 23:10
Vind het ook een gruwelijke match up en heb nu al besloten een kaartje te kopen (maar dat zou ik op voorhand al doen:p) maar ben het toch wel eens met payap, BPP tegen kyshenko zou een nog vettere partij zijn.

Nightwalker
12-10-2009, 23:29
Ooo lieve forumleden,

Zometeen op RTL7 Its Showtime Fighters Profile !!!..... Dus veel kijkplezier !!

JHNY
12-10-2009, 23:48
tot nu toe mooie partijen... maar het is nog een eind weg.
Kan nog van alles gebeuren

oliebol
13-10-2009, 00:04
BPP vs Kyshenko zou idd cool zijn, maar dan zou je Direkci tegen Chahid moeten zetten en die laatste 2 treffen elkaar 24 oktober in Lommel al.

Daar heb je natuurlijk ook helemaal gelijk in;)

Mr 1 Leg
13-10-2009, 05:16
WARRRRRRRR MURAT :thup:

Leventdepevent
13-10-2009, 07:22
dikke line-up....nog nog wat vette mma partijen en dan zijn wij erbij

Jarno
13-10-2009, 09:19
BPP vs Kyshenko zou idd cool zijn, maar dan zou je Direkci tegen Chahid moeten zetten en die laatste 2 treffen elkaar 24 oktober in Lommel al.

BPP vs Kyshenko treffen elkaar op 13 februari in Praag. Dus ook dat zou dan een rematch worden. Laat zo maar staan.

Donjopie
13-10-2009, 09:29
Toppartij erbij...

...gaat lekker!

als ik het goed begrijp vierde partij: Richelieu vs I Love Knockouts

ga vast een kaartje kopen


uiteraard bij mij he ! :D

Insider
13-10-2009, 13:32
Leuke partijen hoor maar ik zie ook liever Kyshenko vs BPP

dtgerald
13-10-2009, 13:33
Oke dan mooie pot lijkt me.

Insider
13-10-2009, 13:35
Gaan jullie eigenlijk elke keer dat er een nieuwe partij bij komt hier een aparte topic voor aan maken ? Zou wat zijn als iedereen dat gaat doen ;)

Marco
13-10-2009, 15:03
leuke matchmaking toe nu toe.
grappig om te zien hoe sommige mensen hier nooit tevreden zijn... ik zie liever die tegen die etc...ook grappig om te zien hoe sommige mensen hier overal maar dan ook overal serieus op in gaan, geldt dus niet alleen voor deze topic maar in het algemeen hier
(moest me ff van het hart)
verder wens ik uiteraard ook iedereen love en peace

Jarno
13-10-2009, 16:03
Leuke partijen hoor maar ik zie ook liever Kyshenko vs BPP

Ik vind Bourdiff vs Yodsaenklai ook een leuke partij maar zie ook liever Pique vs Yodsaenklai...

Djani
13-10-2009, 16:19
ik hoop dat Orono er ook weer bij is komend jaar

steftheboxer
13-10-2009, 17:26
Wat een krakers! 3 partijen pas bekend en ik vind de matchmaking nu al 10x beter dan Glory PTA. En er komen nog heel wat prachtige partijen bij!

Hahaha ben het eigenlijk gewoon wel met je eens! ik denk dat we ook nog veel meer toppartijen krijgen te zien! ( en het is iets goedkoper :thup: )

Irishrover
13-10-2009, 18:36
Chahid die altijd vooruit vecht en een hard hoofd heeft gaat zeker voor sensation zorgen! De vorige keer was hij ook al publieks favoriet.

Er is wel een lengteverschil, ik denk dat Buakaw Chahid op afstand wil gaan houden door hem van zich af te trappen, net zoals - ie deed tegen Nieky.

Altijd leuk voor het publiek als Buakaw ook in NL weer te zien is!

Knallen dus!

Ben benieuwd tegen wie Badr gaat vechten!

adenane
13-10-2009, 23:48
ik hoop dat Orono er ook weer bij is komend jaar

Denk wel dat hij er bij zal zijn. Hij is toch de titelhouder van de It's Showtime Wereldtitel tot 65 kg als ik me niet vergis.

Zou mooi zijn als hij de kans krijgt om in de ArenA z'n titel te verdedigen!

ZakKa!
14-10-2009, 01:23
Man wat ben ik blij met deze matchup.

Djani
14-10-2009, 10:45
Denk wel dat hij er bij zal zijn. Hij is toch de titelhouder van de It's Showtime Wereldtitel tot 65 kg als ik me niet vergis.

Zou mooi zijn als hij de kans krijgt om in de ArenA z'n titel te verdedigen!

Lijkt me ook wel logisch idd dat hij als titelhouder meedoet. Zijn partij tegen El Hamzaoui heb ik trouwens nog steeds niet gezien, nergens te vinden:crying:

marokkaan
14-10-2009, 13:08
wacht maar als de tegenstander van Badr bekend wordt gemaakt...

denk dat dit de eerste partij wordt zonder zeikreacties ;)

Richelieu
14-10-2009, 14:17
wacht maar als de tegenstander van Badr bekend wordt gemaakt...

denk dat dit de eerste partij wordt zonder zeikreacties ;)

versus Bonjasky?

Kingster
14-10-2009, 14:22
Lijkt me ook wel logisch idd dat hij als titelhouder meedoet.
'
Hij hoeft er dus niet bij te zijn:
De It’s Showtime wereldkampioen is altijd verplicht om binnen 12 maanden zijn wereldtitel te verdedigen. Deze termijn kan door de organisatie worden verlengd tot maximaal 24 maanden. Daarna word de wereldtitel vacant. (Bron www.itsshowtime.nl (http://www.itsshowtime.nl))


Lijkt me wel moeilijk om een tegenstander van formaat te vinden voor badr. Denk zelf aan remy of als badr dit jaar geen k-1 champ wordt de nieuwe k-1 champ.

abdel1991
14-10-2009, 22:58
ik zou graag bouzidi in actie willen zien tegen een aerts

badr tegen remy zou natuurlijk super zijn vooral omdat ik de kans klein acht dat ze mekaar dit jaar ontmoeten in december(schilt wint wel van bonjasky)

misschien holzken rematch tegen souwer en drago tegen krauss zou ook super zijn!!!

ZakKa!
14-10-2009, 23:00
Bouzidi moet er zeker bij zijn. Tegen Aerts of een rematch met Errol Zimmerman.

Harlem
16-10-2009, 02:11
De derde partij die wij met trots bekend kunnen maken voor ons IT'S SHOWTIME-evenement van 29 mei 2010 in de Amsterdam ArenA is die tussen tweevoudig K-1 Max-kampioen Buakaw Por Pramuk en 'The Pitbull' Chahid Oulad El Hadj.

De drie partijen die nu definitief rond zijn:

Melvin Manhoef vs Tyrone Spong
(IT'S SHOWTIME wereldtitel 95 Max)

Arthur Kyshenko vs Murat Direkçi

Buakaw Por Pramuk vs Chahid Oulad El Hadj

De voorverkoop start op 1 december. Info hierover vind je op www.fight.nl (http://www.fight.nl)


Damn! Dit zijn stuk voor stuk knal partijen! En BPP vs Chahid is er zeker eentje die ik niet wil missen.

Met de MM die ik tot nu toe zie gaat showtime zichzelf weer overtreffen:thup:

Kameleon
16-10-2009, 14:58
Badr tegen Peter Aerts in Amsterdam zou wel een knaller zijn.

abdel1991
16-10-2009, 18:52
aerts verdient het niet om in nederland zwaar KO te gaan, dus tegen badr lijkt me niet zo'n goed idee, bouzidi vs aerts zou een geweldige match zijn, ik weet zeker dat wordt een knaller. it's showtime doe er maar iets mee......

Kingster
16-10-2009, 18:57
aerts verdient het niet om in nederland zwaar KO te gaan, dus tegen badr lijkt me niet zo'n goed idee, bouzidi vs aerts zou een geweldige match zijn, ik weet zeker dat wordt een knaller. it's showtime doe er maar iets mee......

x2

Lijken me ook leuke matches...
Aerts VS Bouzidi
Souwer VS Holzken
Zimmerman/Hari VS Ghita