PDA

View Full Version : Tearful Mike Tyson Talks on Oprah – Video



joost
13-10-2009, 15:28
Tyson die praat over z'n dochtertje...


http://mixedmartialartvideos.com/tearful-mike-tyson-talks-on-oprah-video/

Pimp-Daddy
13-10-2009, 16:07
Echt heel zielig. Er is niks ergers dan je kind verliezen, ik zou ook niet weten hoe ik zou reageren als mij dit zou over komen...

Wheelie
13-10-2009, 16:19
Echt heel erg :(

Mike
13-10-2009, 16:27
heel zielig

dat gun je je ergste vijand niet

de arme man wordt niets bespaard in zijn sowieso zwaar en moeilijk leven

Muay Thai Elite
13-10-2009, 19:30
heel zielig

dat gun je je ergste vijand niet

de arme man wordt niets bespaard in zijn sowieso zwaar en moeilijk leven

Gast wtf, heeft de 'arme man' hier niet zelf voor een overgroot deel aan bijgedragen? Zijn leven bestaat uit niet-kampioenwaardig gedrag, en dat neem ik hem zelf kwalijk.

Wiseguy
13-10-2009, 20:11
Gast wtf, heeft de 'arme man' hier niet zelf voor een overgroot deel aan bijgedragen? Zijn leven bestaat uit niet-kampioenwaardig gedrag, en dat neem ik hem zelf kwalijk.

Dus omdat hij zich niet als een kampioen heeft gedragen is het niet erg dat zijn dochter is overleden. Ik zou willen dat hij dit las en jou zou aanpakken. Internetheld.

Muay Thai Elite
13-10-2009, 20:24
lol. Ja ik word al bang.

thrillseekah
13-10-2009, 20:56
honden hebben er inderdaad geen moeite mee (met oren dan)

A.F.
13-10-2009, 21:13
Ik heb wel met de man te doen hoor... Erg.. Heel erg om je kind te verliezen.

weks
13-10-2009, 21:19
verschrikkelijk
heel erg dit voor hem

onbegrijpelijk dat je op internet altijd mensen hebt die zelfs bij dit soort onderwerpen nog graag grappig gevonden willen worden.

Donjopie
13-10-2009, 21:22
dikke reps voor Iron Mike !
Dit gun je niemand

renamer
13-10-2009, 21:24
vid is weg?

TheHagueBoxer
13-10-2009, 22:35
Dus omdat hij zich niet als een kampioen heeft gedragen is het niet erg dat zijn dochter is overleden. Ik zou willen dat hij dit las en jou zou aanpakken. Internetheld.

hij zegt toch niet dat het niet erg is dat z'n dochter is overleden..?

buiten dat heeft mike tyson een heel contreversieel leven gehad, en dat is zeker niet zielig aangezien hij bijna alles zelf veroorzaakt. En dat hij een beetje huilie gaat doen en oprah (buiten dat over z'n dochter, dat is oprecht zielig) het zielig vind dat hij een moeilijke jeugd heeft gehad neemt niet weg dat hij gewoon een nare en gestoorde persoonlijkheid is (ik geloof er geen reet van dat hij nou ineens verandert is).

in de ring was tyson een goede en vette vechter (wel overschat natuurlijk maargoed dat krijg je met gehypte vechters) maar dat is dan ook wel het enige positive wat ik zou kunnen noemen

iconian
13-10-2009, 22:40
Supertragisch wat er met zn kind is gebeurd, daar alle sterkte mee etc. Maar om voor een ton of twee bij oprah er een slaatje uit te slaan, is ook te scheinheilig voor woorden.

Muay Thai Elite
13-10-2009, 22:44
TheHagueBoxer en Iconian hebben het begrepen. Reps.

Lionheart
14-10-2009, 00:55
MTE, gozer (althans ik neem aan dat je een gozer bent) als jij je moeder of iemand anders verliest die je dierbaar is dan zal je anders piepen.

Triest gozer...

a.s.c.
14-10-2009, 06:10
MTE, gozer (althans ik neem aan dat je een gozer bent) als jij je moeder of iemand anders verliest die je dierbaar is dan zal je anders piepen.

Triest gozer...

Volgens mij slaat zijn opmerking niet zozeer op het onderdeel over de dochter van Tyson, maar eerder op het feit dat Tyson een 'arme' man wordt genoemd (iets wat hij, behalve het incident met zijn dochter, voor een groot deel zelf heeft veroorzaakt).

Lionheart
14-10-2009, 11:43
Maar hij zit daar toch voor zijn dochter..
Dus als hij op dat onderdeel hoe jij het noemt "a poor man" wordt genoemd, dan vind ik het terecht.

Djani
14-10-2009, 12:08
hij zegt toch niet dat het niet erg is dat z'n dochter is overleden..?

buiten dat heeft mike tyson een heel contreversieel leven gehad, en dat is zeker niet zielig aangezien hij bijna alles zelf veroorzaakt. En dat hij een beetje huilie gaat doen en oprah (buiten dat over z'n dochter, dat is oprecht zielig) het zielig vind dat hij een moeilijke jeugd heeft gehad neemt niet weg dat hij gewoon een nare en gestoorde persoonlijkheid is (ik geloof er geen reet van dat hij nou ineens verandert is).

in de ring was tyson een goede en vette vechter (wel overschat natuurlijk maargoed dat krijg je met gehypte vechters) maar dat is dan ook wel het enige positive wat ik zou kunnen noemen

Iedereen verandert (denk maar aan jezelf hoe je tien jaar geleden was, je gaat mij niet vertellen dat je nu nog dezelfde fouten maakt als toen) en iedereen leert in de loop van het leven. Hij stelt zelf niet dat hij verandert is, hij zegt alleen dat hij nieuwe inzichten heeft gekregen en dat is niet meer dan logisch. Believe me, als je zelf een persoon kent die in een ziekelijke omgeving opgroeit dan zie je hoe iemand een product van zijn omgeving kan zijn en dat je dingen dingen daardoor kan verklaren(en daarmee bedoel ik niet goedpraten), waardoor je begrip kan opbrengen. Als die persoon zelf echt inziet waar die de mist ingaat en dat zelf aangeeft, waarom zou dat dan nog een keer gebeuren. Conclusie, not the same.

a.s.c.
14-10-2009, 12:42
Maar hij zit daar toch voor zijn dochter..
Dus als hij op dat onderdeel hoe jij het noemt "a poor man" wordt genoemd, dan vind ik het terecht.

Quote van Mike:

heel zielig

dat gun je je ergste vijand niet (over situatie dochter)

de 'arme man' wordt niets bespaard in zijn sowieso zwaar en moeilijk leven (arme man slaat in mijn ogen op algehele levensituatie zoals in de zin volgt; hetgeen waar Tyson grotendeels zelf schuldig aan is, en iets waar MTE volgens mij aan refereert.

Muay Thai Elite
14-10-2009, 12:47
Precies... Het lucht op dat er toch nog Mixfighters zijn die lezen voordat ze in blinde emotionele rage reageren.. En ik wil nog ff iets aanstippen:

Mike zegt: Ik wil niet weten wat er met mijn dochtertje is gebeurd, want als ik dat weet kan ik altijd een schuldige aanwijzen, en dan sta ik niet voor mezelf in..

Nou nou, dat klinkt als een verkapt dreigement. En ja jongens, ik weet t, hij is emotioneel, maar het gaat om een "freak-accident": Ik denk niet dat er dan een schuldige is aan te wijzen. Dus het is mijns inziens vreemd dat hij niet weet wat er met zijn dochter is gebeurd en dat ook niet wil weten, omdat ie bang is dat ie iemand gaat terroriseren. Dat is pas triest.

M.a.w: Is onze arme man wel zo veranderd?

Marquis
14-10-2009, 12:52
Precies... Het lucht op dat er toch nog Mixfighters zijn die lezen voordat ze in blinde emotionele rage reageren.. En ik wil nog ff iets aanstippen:

Mike zegt: Ik wil niet weten wat er met mijn dochtertje is gebeurd, want als ik dat weet kan ik altijd een schuldige aanwijzen, en dan sta ik niet voor mezelf in..

Nou nou, dat klinkt als een verkapt dreigement. En ja jongens, ik weet t, hij is emotioneel, maar het gaat om een "freak-accident": Ik denk niet dat er dan een schuldige is aan te wijzen. Dus het is mijns inziens vreemd dat hij niet weet wat er met zijn dochter is gebeurd en dat ook niet wil weten, omdat ie bang is dat ie iemand gaat terroriseren. Dat is pas triest.

M.a.w: Is onze arme man wel zo veranderd?


M.a.w. stel dat iemand jouw kind vermoord (ik zeg niet dat het bij Tyson's geval zo is) dan zal jij wel rustig kunnen redeneren. En de dader enkelt een fijne dag wensen bij de rechter?

Loop toch niet zo de moraalridder uit te hangen hier...

Zo ver ik weet heb jij nooit een kind verloren en kan jij je niet voorstellen hoe dat voelt.

Muay Thai Elite
14-10-2009, 13:06
Zo ver ik weet is het achterlijk dat je iemand van een ongeluk de 'schuld' gaat geven en het recht in eigen hand gaat nemen. Ongeacht de situatie. En het is een ongeluk, dus geen begrippen er bij gaan verzinnen om je punt duidelijk te maken.

Marquis
14-10-2009, 13:15
Zo ver ik weet is het achterlijk dat je iemand van een ongeluk de 'schuld' gaat geven en het recht in eigen hand gaat nemen. Ongeacht de situatie. En het is een ongeluk, dus geen begrippen er bij gaan verzinnen om je punt duidelijk te maken.

Werk je bij de recherche en was je bij het ongeluk aanwezig om die conclussie te trekken..?? Of heb jij de informatie puur uitgeput uit de media ?

En hij geeft niemand de schuld in het intervieuw.. of heb jij een andere interview gezien dat hij zijn vingertje naar iemand wijst?

Zijn punt in het interview was heel duidelijk.. Hij is een gebroken man die zijn kind heeft verloren .. iets wat je je ergste vijand niet gunt.

Blijkbaar heb jij last van je empatisch vermogen.

How sad !

a.s.c.
14-10-2009, 13:46
Werk je bij de recherche en was je bij het ongeluk aanwezig om die conclussie te trekken..?? Of heb jij de informatie puur uitgeput uit de media ?

En hij geeft niemand de schuld in het intervieuw.. of heb jij een andere interview gezien dat hij zijn vingertje naar iemand wijst?

Zijn punt in het interview was heel duidelijk.. Hij is een gebroken man die zijn kind heeft verloren .. iets wat je je ergste vijand niet gunt.

Blijkbaar heb jij last van je empatisch vermogen.

How sad !

Grappig dat jij hem aanvalt op een aanname. Ben jij zelf rechercheur? heb jij iets anders dan de media om je op te baseren? MTE stelt alleen, dat ALS het een ongeluk was, je daar dus niemand de schuld van kan geven. Hij ontkent nergens dat het vreselijk is voor Tyson dat zijn dochtertje is overleden.

T15Boxing
14-10-2009, 15:00
Jammer dat Mike op zo'n neppe show ging met zo'n aasgier. Oprah..ik wordt schijtziek van dat wijf. Zelfde als met "dr" chill phill.

muay kpn
14-10-2009, 15:09
RIP Exodus.:crying:

Hier meer over het interview met Oprah:
http://celebrity-babies.com/2009/10/13/mike-tyson-would-like-to-believe-daughter-is-an-angel/

De man van 14K
14-10-2009, 16:28
Hoeveel topic zijn hierover? laten we het bij die ene in de pit houden aangezien ze daar toch allemaal terecht komen..

TONY, joehoee!! ;)

Joris
14-10-2009, 16:29
Thank you. We're all refreshed and challenged by your unique point of view.

KayOne
14-10-2009, 16:34
het gaat mischien allebei over mike tyson maar het gaat niet over hetzelfde video hoor gekke mensen! :lol:

Barbaar
14-10-2009, 17:48
Hij is de grootse legendarische vechter ooit...

Muay Thai Elite
14-10-2009, 17:53
Hij is de grootse legendarische vechter ooit...

lol

TheHagueBoxer
14-10-2009, 17:56
Iedereen verandert (denk maar aan jezelf hoe je tien jaar geleden was, je gaat mij niet vertellen dat je nu nog dezelfde fouten maakt als toen) en iedereen leert in de loop van het leven. Hij stelt zelf niet dat hij verandert is, hij zegt alleen dat hij nieuwe inzichten heeft gekregen en dat is niet meer dan logisch. Believe me, als je zelf een persoon kent die in een ziekelijke omgeving opgroeit dan zie je hoe iemand een product van zijn omgeving kan zijn en dat je dingen dingen daardoor kan verklaren(en daarmee bedoel ik niet goedpraten), waardoor je begrip kan opbrengen. Als die persoon zelf echt inziet waar die de mist ingaat en dat zelf aangeeft, waarom zou dat dan nog een keer gebeuren. Conclusie, not the same.

tuurlijk verandert iedereen, ik bedoel dat hij niet verandert is in het opzicht dat hij een onberekenbaar persoon is. en ja z'n omgeving waarin hij opgroeit, heel erg en zielig hoor allemaal, maar ik kan geen begrip opbrengen voor een verkrachter, sorry.

Pimp-Daddy
14-10-2009, 22:20
Mike zegt: Ik wil niet weten wat er met mijn dochtertje is gebeurd, want als ik dat weet kan ik altijd een schuldige aanwijzen, en dan sta ik niet voor mezelf in..

Ik vind dit een hele normale reactie voor een vader....

Surrender
14-10-2009, 23:25
hij zegt toch niet dat het niet erg is dat z'n dochter is overleden..?

buiten dat heeft mike tyson een heel contreversieel leven gehad, en dat is zeker niet zielig aangezien hij bijna alles zelf veroorzaakt. En dat hij een beetje huilie gaat doen en oprah (buiten dat over z'n dochter, dat is oprecht zielig) het zielig vind dat hij een moeilijke jeugd heeft gehad neemt niet weg dat hij gewoon een nare en gestoorde persoonlijkheid is (ik geloof er geen reet van dat hij nou ineens verandert is).

in de ring was tyson een goede en vette vechter (wel overschat natuurlijk maargoed dat krijg je met gehypte vechters) maar dat is dan ook wel het enige positive wat ik zou kunnen noemen

Hey menneke ik weet niet van waar jij vandaan kom, maar het is duidelijk niet uit de struggle. 70% van iemands karakter komt van zijn omgeving en 90% overgedragen van je ouders. Nou als iemand geen ouders heeft, bestaat hij uit 10% eigen karakter en 90% leegte. En die 10% wordt steeds minder bij het verlies van een persoon van wie je hield.

Blijf bij het discussies over het sport en laat die over het leven, Leven.

Blessings!!

a.s.c.
15-10-2009, 01:05
Hey menneke ik weet niet van waar jij vandaan kom, maar het is duidelijk niet uit de struggle. 70% van iemands karakter komt van zijn omgeving en 90% overgedragen van je ouders. Nou als iemand geen ouders heeft, bestaat hij uit 10% eigen karakter en 90% leegte. En die 10% wordt steeds minder bij het verlies van een persoon van wie je hield.

Blijf bij het discussies over het sport en laat die over het leven, Leven.

Blessings!!

Ik weet niet waar jij vandaan komt maar de percentages die je gebruikt zijn niet correct Het is zeker niet zo zwart/ wit als jij beweert; althans niet in de wetenschap (ik ga er even vanuit dat je daarmee je punt wilde aansterken) en je kan niet bij voorbaat stellen dat iemand niet uit een struggle komt als je diegene niet kent en er simpelweg een andere mening op na houdt (als we toch over leven beginnen).

Muay Thai Elite
15-10-2009, 01:57
A.s.c. is correct.

Bud S
15-10-2009, 08:03
Hey menneke ik weet niet van waar jij vandaan kom, maar het is duidelijk niet uit de struggle. 70% van iemands karakter komt van zijn omgeving en 90% overgedragen van je ouders. Nou als iemand geen ouders heeft, bestaat hij uit 10% eigen karakter en 90% leegte. En die 10% wordt steeds minder bij het verlies van een persoon van wie je hield.

Blijf bij het discussies over het sport en laat die over het leven, Leven.

Blessings!!
als ik zo naar dat sommetje en gevolgtrekkingen van je kijk
ben jij zo'n gevalletje van 90 % leegte

Muay Thai Elite
15-10-2009, 13:13
Surrender komt uit de struggle swa.. Je weet zelf.

Lionheart
15-10-2009, 15:03
Hey Muay Thai elite,

ff off topic, ben je nou echt zo een topvechter dat je jezelf Elite noemt, of bent je
een Elite vechter achter je keyboard?;)

Ben benieuwd waar je dan traint en wat je statistics zijn? Haha

Als dat het geval is, dan nodig ik je uit op een training met mij maatjes : Björn, Mel, Joerie en Badr.

Kijken of je dan ook zo een held bent!

Oesh!

[edit Tony]
Graag offtopic blijven.. En als je persé wilt provoceren of uitdagen dan stuur je MTE maar een PM. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

TheHagueBoxer
15-10-2009, 15:33
Hey menneke ik weet niet van waar jij vandaan kom, maar het is duidelijk niet uit de struggle. 70% van iemands karakter komt van zijn omgeving en 90% overgedragen van je ouders. Nou als iemand geen ouders heeft, bestaat hij uit 10% eigen karakter en 90% leegte. En die 10% wordt steeds minder bij het verlies van een persoon van wie je hield.

Blijf bij het discussies over het sport en laat die over het leven, Leven.

Blessings!!

70% komt uit je omgeving en 90% van je ouders... dus dan heb je 160% karakter?? als je met percentages gaat gooien zorg dat ze dan op zn minst kloppen. En je weet idd niet waar ik vandaan kom dus probeer het ook maar niet te raden dan.

Verder is je reactie ongeveer hetzelfde als die Djani gaf dus lees mn reply op die anders maar.

Bud S
15-10-2009, 17:44
Als dat het geval is, dan nodig ik je uit op een training met mij maatjes : Björn, Mel, Joerie en Badr.

Kijken of je dan ook zo een held bent!



zo sneu is dat, met bekende namen strooien om indruk te maken

p.s. Laat ie zich echt Mel noemen ??
hahaha

Tsuki
15-10-2009, 18:50
zo sneu is dat, met bekende namen strooien om indruk te maken

p.s. Laat ie zich echt Mel noemen ??
hahaha

I lol'ed in mijn vuistje ................

De man van 14K
15-10-2009, 18:56
Hey menneke ik weet niet van waar jij vandaan kom, maar het is duidelijk niet uit de struggle. 70% van iemands karakter komt van zijn omgeving en 90% overgedragen van je ouders. Nou als iemand geen ouders heeft, bestaat hij uit 10% eigen karakter en 90% leegte. En die 10% wordt steeds minder bij het verlies van een persoon van wie je hield.

Blijf bij het discussies over het sport en laat die over het leven, Leven.

Blessings!!


70% door de omgeving en 90% van je ouders? Hoe kan iemand 160% gevormd worden? Zit daar een soort overlap in waarbij iemand voor 60% op het totaal door een combinatie van omgeving en ouders gevormd wordt? Als iemand geen ouders heeft wordt toch tot die 100% angevuld met omgeving?
Uit welke onderzoek heb je deze evaringen gehaald of kom je zelf uit de 'struggle'?
Hebben wel scholen in die struggle of zit jij op die ROC in die struggle in Amsterdam kraaiennest? (lijkt me een Struggle om erheen te moeten)
Wat is een struggle trouwens? Ik vind 's ochtends uit mijn bed komen een struggle.

ICON
15-10-2009, 19:12
En je weet idd niet waar ik vandaan kom dus probeer het ook maar niet te raden dan.

.


uhmmmmmmmmmm den haag?

PigDog
15-10-2009, 19:43
Waar gaat dit nou over?
Het is toch altijd hetzelfde: Als het onderwerp gevoelig wordt, moet MTE altijd even de harde jongen uithangen, met als gevolg dat de hele topic ontspoort.....
Niet dat hij zo stoer is, maar ik denk juist ultra-gevoelig, en wil dat verbergen.
Ik heb eens een chef gehad, die altijd de gebraaien haan uithing en op zijn 42e vertelde dat hij eigenlijk homo was.....
Compensatiegedrag heet dat...
Jammer dat nog veel mensen dat niet doorhebben...

TheHagueBoxer
15-10-2009, 20:24
uhmmmmmmmmmm den haag?

reps, jij gaat door voor de koelkast

PigDog
15-10-2009, 20:33
OK voor de koelkast: Zeeheldenkwartier?

Muay Thai Elite
15-10-2009, 23:00
Waar gaat dit nou over?
Het is toch altijd hetzelfde: Als het onderwerp gevoelig wordt, moet MTE altijd even de harde jongen uithangen, met als gevolg dat de hele topic ontspoort.....
Niet dat hij zo stoer is, maar ik denk juist ultra-gevoelig, en wil dat verbergen.
Ik heb eens een chef gehad, die altijd de gebraaien haan uithing en op zijn 42e vertelde dat hij eigenlijk homo was.....
Compensatiegedrag heet dat...
Jammer dat nog veel mensen dat niet doorhebben...

Oh hai thar, Ontopic pl0x.

TheHagueBoxer
15-10-2009, 23:31
Uit welke onderzoek heb je deze evaringen gehaald of kom je zelf uit de 'struggle'?

hij struggelt iig met percentages. maargoed 80% van de mensen struggelt wel eens, slechts 40% heeft daar echt geen last van.

Muay Thai Elite
15-10-2009, 23:47
Total eclipse of the heart..

Lionheart
15-10-2009, 23:54
Kijk MTE, nu komt je ware aard naar boven!

Had het meteen gezegd! Had ons vele posts bespaard!;)

Lionheart
16-10-2009, 00:05
Je bent elke dag welkom bij Mike's Gym!

A.F.
16-10-2009, 00:06
x2

A.F.
16-10-2009, 00:06
Je bent elke dag welkom bij Mike's Gym!

echt waar? En naar wie kunnen we vragen dan??? En moet er betaald worden voor een les dan??

Muay Thai Elite
16-10-2009, 00:55
Eén minuut stilte voor Leeuwenhartje.

The Bulldog
16-10-2009, 12:19
off topic, al begrijp ik die vragen wel een beetje dus knal de topic ...door naar off topic forum...


Arno ....hij pretendeerd Mikes gym....en njij kent hem niet????

hmmmm weird....

Muay Thai Elite
16-10-2009, 12:30
Haha Lionheart is ook ineens zo stil. Of nee, wacht even... Ik hoor iets.. Ahh, het is 's werelds kleinste viool, speciaal voor Lionheart.

http://doctorbulldog.files.wordpress.com/2008/02/worlds-smallest-violin.jpg

Harrie Nak
17-10-2009, 10:06
Nu nogmaals, maar dan met een ontmoeting met Holyfield.

YouTube - *Oprah Tyson Holyfield live friday show* (http://www.youtube.com/watch?v=P42xpERaqwE)

A.F.
17-10-2009, 11:00
off topic, al begrijp ik die vragen wel een beetje dus knal de topic ...door naar off topic forum...


Arno ....hij pretendeerd Mikes gym....en njij kent hem niet????

hmmmm weird....



Ik zeg niets! Ik bedoel.... Melvin joerie Björn en badr zijn wel ze gabbers weet je.

Chico
17-10-2009, 21:28
uhm.. kan me wel vinden met MTE moet ik zeggen...

sucks voor zijn dochtertje en dat gun je niemand maar voor het overige... hij heeft zijn eigen leven best wel zelf opgefokt... het had anders kunnen lopen...

Pimp-Daddy
18-10-2009, 01:35
Hey Muay Thai elite,

ff off topic, ben je nou echt zo een topvechter dat je jezelf Elite noemt, of bent je
een Elite vechter achter je keyboard?;)

Ben benieuwd waar je dan traint en wat je statistics zijn? Haha

Als dat het geval is, dan nodig ik je uit op een training met mij maatjes : Björn, Mel, Joerie en Badr.

Kijken of je dan ook zo een held bent!

Oesh!


ik krijg last van "plaatsvervangende schaamte"...

De dikke nudist
18-10-2009, 02:27
Je bent elke dag welkom bij Mike's Gym!

Tief een end op, Leeuwelul.

___RZA___
18-10-2009, 08:03
Tief een end op, Leeuwelul.

Lol, maar volgens mij istie al een tijdje opgetyft....

PigDog
18-10-2009, 11:42
uhm.. kan me wel vinden met MTE moet ik zeggen...

sucks voor zijn dochtertje en dat gun je niemand maar voor het overige... hij heeft zijn eigen leven best wel zelf opgefokt... het had anders kunnen lopen...

BS.
Lekker makkelijk lullen hier als keyboardwarriors.
Je moet maar eens proberen om je in te leven in een straatschooiertje, met niet teveel verstand, die ineens 30 miljoen per bokspartij gaat verdienen, en de hele wereld op zijn nek krijgt. Elke steek die je laat vallen wordt breeduit uitgemeten, en overdreven (Of geloven jullie Givens echt?) Je trainer en stiefvader de pijp uit, en zoek het maar lekker zelf uit. Krijg je een Don King op je dak.
Wij kunnen het niet eens bevatten, en hij heeft het meegemaakt.
Nee, ik zou het anders doen...
Lekker een paar partijtjes maken, het geld op de bank. (welke?) en dan lekker rentenieren met je vrouw en kinderen..... Duh.....
Dat zou zeker zo gelopen zijn......





NOT

TheHagueBoxer
18-10-2009, 12:11
BS.
Lekker makkelijk lullen hier als keyboardwarriors.
Je moet maar eens proberen om je in te leven in een straatschooiertje, met niet teveel verstand, die ineens 30 miljoen per bokspartij gaat verdienen, en de hele wereld op zijn nek krijgt. Elke steek die je laat vallen wordt breeduit uitgemeten, en overdreven (Of geloven jullie Givens echt?) Je trainer en stiefvader de pijp uit, en zoek het maar lekker zelf uit. Krijg je een Don King op je dak.
Wij kunnen het niet eens bevatten, en hij heeft het meegemaakt.
Nee, ik zou het anders doen...
Lekker een paar partijtjes maken, het geld op de bank. (welke?) en dan lekker rentenieren met je vrouw en kinderen..... Duh.....
Dat zou zeker zo gelopen zijn......





NOT

Hij is niet de enige bokser die van de straat komt en daarna miljoenen gaat verdienen, maar wel de enige die zo'n contreversieel leven gehad heeft.

plus dat ik iemand verkrachten (waarvoor hij gezeten heeft), niet zou willen zien als 'een steekje laten vallen'...

Muay Thai Elite
18-10-2009, 13:16
lol@een steekje laten vallen.. En Givens is niet de enige die hij heeft aangerand en verkracht.

iconian
18-10-2009, 13:24
plus het aanranden en misbruiken van verscheidene meisjes op zijn school toen hij 15-16 was, het misbruiken van het zusje van een trainer, het mishandelen van zijn vrouw, het afbijten van oren, het bijten in het been van lewis, het mishandelen van reporters, het stenen gooien naar reporters, allemaal doordat een van de beste vechters het brein van een zwakzinnige puber van 12 heeft.

De dikke nudist
18-10-2009, 13:51
And yet, grootser dan ons allen tezamen.

Muay Thai Elite
18-10-2009, 13:53
And yet, grootser dan ons allen tezamen.

Nee, beter in boksen dan ons allen, niet grootser..

De dikke nudist
18-10-2009, 14:04
Die pikko heeft paden bewandeld waar wij niet eens aan durven denken.

Dat is altijd +1 voor hem. Dat wij "normaal" zijn of wel "functioneren" is absoluut geen prestatie.

TheHagueBoxer
18-10-2009, 14:14
plus het aanranden en misbruiken van verscheidene meisjes op zijn school toen hij 15-16 was, het misbruiken van het zusje van een trainer, het mishandelen van zijn vrouw, het afbijten van oren, het bijten in het been van lewis, het mishandelen van reporters, het stenen gooien naar reporters, allemaal doordat een van de beste vechters het brein van een zwakzinnige puber van 12 heeft.

hij heeft ook nog Don King in elkaar getrapt, maar daar heb ik dan weer minder moeite mee

iconian
18-10-2009, 14:15
Die pikko heeft paden bewandeld waar wij niet eens aan durven denken.

Dat is altijd +1 voor hem. Dat wij "normaal" zijn of wel "functioneren" is absoluut geen prestatie.

paden bewandeld? hij diende puur voor entertainement, ze wilden niet mike tyson de goede bokser zien maar een bloeddorstige neger die andere negers de oren afbeet. Dan liever een beroep waarin je serieus genomen wordt, ook door mensen in de echte wereld in plaats van als basaal spektakelstukje de geschiedenis ingaan.

/pest mode off ;) natuurlijk is een bokscarriere op het hoogste niveau mooi, maar op welke manier?

De dikke nudist
18-10-2009, 14:17
Op welke manier maakt niks uit.

A.F.
18-10-2009, 14:24
hij heeft ook nog Don King in elkaar getrapt, maar daar heb ik dan weer minder moeite mee

serieus?? dat wist ik niet eens...vertel?

TheHagueBoxer
18-10-2009, 14:27
serieus?? dat wist ik niet eens...vertel?

vertelt hij in die docu (Tyson) hij heeft hem schijnbaar voor 1 of ander hotel neergeslagen en in elkaar getrapt omdat hij geld van m kreeg oid

De dikke nudist
18-10-2009, 14:27
+2 dus.

iconian
18-10-2009, 14:30
dat is wel mooi ja ;) die filmpjes van hem op utube waarin hij een journaliste om een blowjob vraagt, en een reporter helemaal afzeikt geweldig

PigDog
18-10-2009, 14:43
Die pikko heeft paden bewandeld waar wij niet eens aan durven denken.

Dat is altijd +1 voor hem. Dat wij "normaal" zijn of wel "functioneren" is absoluut geen prestatie.

Dat bedoel ik dus...

Muay Thai Elite
18-10-2009, 15:03
Ik geef Tyson alleen een "+1" (lol @ alle Geenstijltalk) voor zijn recente rol in The Hangover. Zelfspot is altijd leuk..

YouTube - Mike Tyson Hangover Scene (Funny Clip) (http://www.youtube.com/watch?v=pA_329P3Gyc)

PigDog
18-10-2009, 15:11
Da's al +3 dus...