PDA

View Full Version : Bokser Klitschko vecht met politici



Marco
14-10-2009, 15:25
die luitjes hebben mazzel dat Klitschko niet gaat uitdelen..

Bokser Klitschko vecht met politici

Van onze Telesportredactie
KIEV - Bokser Vitali Klitschko is in Kiev op de vuist gegaan met politici. In de raadszaal van de Oekraïnse hoofdstad kwam het tot een confrontatie tussen de zittende machthebbers en de partij van de bokser 'Blok Klitschko'.




http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00664/klitschko_jpg_664001d.jpg (javascript:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00664/klitschko_jpg_664001d.jpg","Klitschko%20(midden)%20op%20de%20vuist%20met%20lok ale%20politici.%20 ","EPA ",200,143);)Klitschko (midden) op de vuist met lokale politici. Foto: EPA


Inzet van de strijd is volgens de beresterke Klitschko onder andere de verdeling van grond in de stad. Volgens de bokser worden er machtsspelletjes gespeeld. Na afloop verklaarde het boomlange zwaargewicht dat hij niet was begonnen met het fysieke geweld. "Ik werd als enige geslagen en heb uit voorzorg maar niet uitgedeeld

MB667
14-10-2009, 15:30
dat er in de oekraine maar eens wordt gestreden om alles wat juist niet in kiev is, alles gaat naar kiev, de rest blijft arm

iconian
14-10-2009, 15:34
crocop in het parlement, klitschko ook al?

ik zie hoost en aerts al over stedelijk beleid met vd laan in discussie gaan tijdens het vragenuurtje

biggz
14-10-2009, 16:00
Zou wel mooi zijn als die begon met uitdelen.
Bokser slaat gehele raadskamer bewusteloos

Leventdepevent
14-10-2009, 16:22
Zou wel mooi zijn als die begon met uitdelen.
Bokser slaat gehele raadskamer bewusteloos
x2 neerhoeken die handel haha

SanderM
14-10-2009, 16:45
x2 neerhoeken die handel haha

Zo komen we wel van dat stereotype af! ;)

TheHagueBoxer
14-10-2009, 19:03
. "Ik werd als enige geslagen en heb uit voorzorg maar niet uitgedeeld

koning!

de politici gaan meppen en de vechtsporter houd zich in...

Ronald
14-10-2009, 21:25
crocop in het parlement, klitschko ook al?
Volgens mij geen parlement maar stadsbestuur. Ik geloof dat Klitschko zich een tijdje geleden ook kandidaat had gesteld als burgemeester.

sjaakie'tje
14-10-2009, 21:51
Al die Oost-Eurpese landen zijn zo corrupt, je houdt het niet voor mogelijk wat er daar allemaal gebeurt.

Marco
15-10-2009, 11:25
Volgens mij geen parlement maar stadsbestuur. Ik geloof dat Klitschko zich een tijdje geleden ook kandidaat had gesteld als burgemeester.

klopt, schijnt dat het niet veel scheelde of hij was verkozen tot burgemeester.

sikkwitttet
15-10-2009, 13:38
vriendin komt uit kiev.

maar ze zegt je hebt 10% van bevolking intresseert wat er gebeurd. rest niet. die 90% weten dat ze genaaid gaan worden.
die 10% bemoeien zich er mee, omdat ze juist willen gaan bevolking naaien.


zal in nederland niet veel anders zijn. daar meppen ze elkaar gewoon publiek. hier in nederland(ook al eens gebeurd met die knakker van lpf) gebeurt alles smerig achter de schermen. dsb anyone???

MMA-knaller
16-10-2009, 11:46
Al die Oost-Eurpese landen zijn zo corrupt, je houdt het niet voor mogelijk wat er daar allemaal gebeurt.

Ja joh inderdaad.

In westerse landen zou het nooit gebeuren dat iemand als een vechter of bodybuilder zonder enig politieke kennis burgemeester word. LOL at Arnold

Marco
16-10-2009, 14:07
Ja joh inderdaad.

In westerse landen zou het nooit gebeuren dat iemand als een vechter of bodybuilder zonder enig politieke kennis burgemeester word. LOL at Arnold


der arnold heb ik ook mijn twijfels over..

The_Rock
16-10-2009, 14:55
Al die Oost-Eurpese landen zijn zo corrupt, je houdt het niet voor mogelijk wat er daar allemaal gebeurt.

Klopt. En als je het jaren mee hebt gemaakt dan weet je de waarheid.

Serieus, je moet hier echt gellukig zijn. Je hebt alle kansen om wat van jezelf te maken.

Als je daar geld hebt dan KOOP je alle diplomas die je wilt.

sikkwitttet
16-10-2009, 15:06
en waar is daar??? oost europa??

of heb je over america???

en in nederland is het ook niet zo dat de gene die nu voor zeggen hebben daar diplomas voor hebben. want die heb je niet nodig.

dus....
hier is meer geniepiger. of je laat het meer als ambtenaren fout over komen als je wat verdraaid