PDA

View Full Version : Masato wants Souwer ( For 10 rounds? )



marcelt
14-10-2009, 23:34
K-1 held a press conference yesterday to announce a number of details for the big Dynamite!! show on December 31. This year’s event will take place at the Saitama Super Arena, and will once again be a stacked, 5+ hour, 18 fight card consisting of both K-1 and MMA.

The big fight announced so far is Masato’s retirement fight, planned to be against the K-1 MAX 2009 champion. This will still take place, and will be the main event of the evening, however Masato’s opponent may not be the MAX champion, as Masato indicated that he would like to fight Andy Souwer, a man he has never defeated. In one very interesting development for this fight, Tanigawa stated that the fight would perhaps not be the traditional 3 round K-1 fight, but could be 7 or even 10 rounds. An announcement regarding the main event will be made after the MAX finals.

In addition to Masato, other participants mentioned at the conference include Kazushi Sakuraba, Norifumi “KID” Yamamoto, Hideo Tokoro, Hayato “Mach” Sakurai, Minowaman, Shinya Aoki, Tatsuya Kawajiri, Hong-Man Choi, Badr Hari, and Jerome Le Banner. Look for the first preview video later this week

abdel1991
14-10-2009, 23:38
willen ze soms graag dat masato KO gaat in zijn allerlaatste match ooit....

Groundwork
14-10-2009, 23:40
Lijkt mij wel een mooie fightcard te worden!
Aoki is altijd nice om te zien =D

ZakKa!
15-10-2009, 00:10
doe dan gewoon een keer 5 rondes! 7-10 rondes gaat wel een beetje ver!

Badr Hari zal wel niet vechten, want hij had gezegd dat hij geen dynamite meer zou doen. Voor de rest echt een mooie lineup aan vechters.

superfreak
15-10-2009, 11:15
7-10 rondes. ze willen zeker dat er een dooie valt. 10 rondes lang lowtjes en stoten naar je hoofd kan nooit goed voor je zijn. Daarbij zijn 3 ronde gevechten juist aantrekkelijk omdat je geen tijd hebt om achterover te gaan leunen. 10 rondes kan je rustig nog 4 rondes laten gaan en zorgen dat je 6 nipt wint. Is niet leuk om naar te kijken.

Knekko
15-10-2009, 12:21
Snap het probleem niet. Vroeger bij de ISKA en WKA gingen titelgevechten vaak over 10 ronde's. Nog wat langer terug werd er ook 12 rondes gevochten. Dat bleek wat onverantwoord. 7 rondes lijkt mij wel weer gaaf, de rondes zijn dan wel 2 min. Beter dan de 3 X 3 die we nu steeds meer zien.

sikkwitttet
15-10-2009, 12:42
7-10 rondes. ze willen zeker dat er een dooie valt. 10 rondes lang lowtjes en stoten naar je hoofd kan nooit goed voor je zijn. Daarbij zijn 3 ronde gevechten juist aantrekkelijk omdat je geen tijd hebt om achterover te gaan leunen. 10 rondes kan je rustig nog 4 rondes laten gaan en zorgen dat je 6 nipt wint. Is niet leuk om naar te kijken.


jup. 5 rondes lekker thais niks aan schade doen. en dan boem er in.

Marquis
15-10-2009, 13:07
Snel KO slaan of kijken wie het langste adem heeft,.

Ik ga er wel voor zitten... benieuwt wat de strategie is van beiden kampen.

MB667
15-10-2009, 13:09
7 tot 10 rondes lijkt me top tussen die 2, maar tis wel een beetje oneerlijk omdat souwer een maand ervoor nog tegen 2 toppers heeft moeten vechten en masato niet!