PDA

View Full Version : No respect: Shane Carwin on Brock Lesnar UFC 106 fight (Video)



Tony
16-10-2009, 09:42
No respect: Shane Carwin on Brock Lesnar UFC 106 fight (Video) at UFC blog for UFC news, results, videos, rumors, fights, pics and tickets MMAmania.com (http://mmamania.com/2009/10/15/no-respect-shane-carwin-on-brock-lesnar-ufc-106-fight-video/)

Fyodor
16-10-2009, 11:12
Tnx for posten Tony.

Heb veel respect voor Carwin met z'n XXL handen. Niet normaal hoe hard die kerel kan stoten. Denk dat dit best wel eens een explosief gevecht kan worden. Ik hoop op Carwin via KO.

kooivechter
16-10-2009, 11:30
ja wordt een toffe partij tussen letterlijk 2 giganten. Valt me wel op hoe ontzettend veel power staand die carwin heeft. een rake stoot en het is gelijk lights out.

Ronald
16-10-2009, 15:10
Ik hoop op Carwin via KO.
Same here.

XanaduNL
16-10-2009, 15:17
Nog steeds geblaat over dat post-fight gedoe van Lesnar.

Ik gun het ze beide, maar ik hoop op Lesnar. :)

geeeken
16-10-2009, 17:50
Nog steeds geblaat over dat post-fight gedoe van Lesnar.

Ik gun het ze beide, maar ik hoop op Lesnar. :)
x2

joost
16-10-2009, 17:57
Hoop ook dat ie brock een poepie laat ruiken! heeft ie echt nodig

ICON
16-10-2009, 18:57
brock wint

Sendur
16-10-2009, 19:15
Ik ga ook voor Brock in deze.

Mensen praten steeds over Brock en hoe hij doet, maar hij heeft niet echt een warm welcome gehad.

Na zijn eerste gevecht werd hij al uitgejoelt door de fans terwijl hij gewoon sportief en aardig bleef.
Ik snap best dat hij geirriteerd raakt als ze steeds boe blijven roepen.

Ik weet bijna zeker dat Brock deze gaat pakken.

Durfal
16-10-2009, 19:15
Carwin heeft in dit interview gewoon gelijk!!
Wil je de UFC groot maken dient er respect te zijn.
Sportiviteit is iets wat je wel kunt verkopen aan het grote publiek,raar macho gedrag niet
Even niet vergeten dat wat wij sport noemen,iets is dat door het grote mainstream publiek als zijnde raar en zeer ongepast wordt gezien.
Men vindt vechtsporten nu eenmaal vaak a sociaal en iets voor schooiers.......
Ook de UFC ligt onder het vergrootglas en wordt door de overkoepelende instanties en het grote publiek zeer kritisch bekeken!!
Dus sportief gedrag is absoluut noodzakelijk al is dit eigenlijk altijd wel gewenst....

Gennep-Spitfire
17-10-2009, 07:28
Lesnar ain't shit.

Might Is Right
17-10-2009, 10:49
Nog steeds geblaat over dat post-fight gedoe van Lesnar.

Inderdaad, ik vond het net heel cool! Mir op zijn plaats gezet voor zoveel kijkers en dan nog eens één van de hoofdsponsors met de middenvinger wijzen om de geld-politiek aan te kaarten! Super!!!

The_Rock
17-10-2009, 11:31
Ik vond het prachtig wat Brock deed na zijn gevecht met Mir. Oh wat voelde dat goed.

Brock op KO/TKO

Guile
17-10-2009, 13:04
Ik vond het prachtig wat Brock deed na zijn gevecht met Mir. Oh wat voelde dat goed.

Brock op KO/TKO

Dat geldt nu andersom, ook mensen die enigszins neutraal tegenover Lesnar stonden. Dat is het enige wat je er mee bereikt. Daarna nog die speech als een of andere hillbilly...

Hoop Carwin by total domination.

Might Is Right
17-10-2009, 13:40
Dat geldt nu andersom, ook mensen die enigszins neutraal tegenover Lesnar stonden. Dat is het enige wat je er mee bereikt. Daarna nog die speech als een of andere hillbilly...

Hij werd door heel de wereld afgerkraakt (inclusief door mij!) maar hij staat daar wel mooi met de tittel alsof het niets was! Je zou voor minder euforisch worden, niet?

Lesnar is cool geworden.