PDA

View Full Version : Diego Sanchez: BJ can't use greasing excuse with me



Harrie Nak
17-10-2009, 19:43
YouTube - WORLDOFMMA.com | Diego Sanchez Interview (http://www.youtube.com/watch?v=El4YKwRQtIQ)

PD_EC
18-10-2009, 11:21
ben benieuwd wat sanchez kan tegen penn . zou mooi zijn als sanchez wint

Fasada
18-10-2009, 12:20
The next champ trust me.... Snap niet dat hij zo laag staat in de top 10 van sherdog, echt apart... Zijn mind set, zijn techniek en de wil om bij te leren is gewoon zo goed dat ik verwacht dat hij binnen twee jaar kampioen is...

El Bambino
18-10-2009, 13:06
The next champ trust me.... Snap niet dat hij zo laag staat in de top 10 van sherdog, echt apart... Zijn mind set, zijn techniek en de wil om bij te leren is gewoon zo goed dat ik verwacht dat hij binnen twee jaar kampioen is...


Wat heeft ie allemaal gepresteer dan ?
BJ is gewoon de beste ooit op zijn gewichtklasse, ook al word Sanchez kampioen!! BJ heeft zelfs tegen MAchida gevochten, 2 koppen groter en zwaarder. Dat bewijs zijn lef en mentaliteit, een echte CHAMP!!!:thup:

Fasada
18-10-2009, 14:05
Wat heeft hij gepresteerd??

Onder welke steen heb jij geleefd... Hallo die man is 21-2, de twee verlies partijen zijn Fitch en Kosheck op beslissing, absolute titelkandidaten op welterweight...
Hij is nu een divisie naar beneden gegaan en ik zie hem grote kans hebben tegen BJ Penn...
BJ Penn is absoluut een topper en misschien wel de beste kampioen die er is geweest, ik heb nooit gezegd dat hij het niet is...

Lef en mentaliteit krijg je niet van mij als je vecht tegen iemand die twee koppen groter is en zwaarder, dan kan ik ook een paar zwaargewichten noemen die hetzelfde hebben gedaan... maar goed ik wil niet slecht praten over BJ Penn want hij is idd te beste op zijn gewicht maar denk dat Diego Sanchez de nieuwe kampioen KAN worden... Misschien ben ik een beetje bevooroordeeld omdat ik Diego heb gesproken maar hoe die man bezig is met zijn sport en hoe serieus hij is heeft hij voor mij zijn beste tijd nog niet eens gehad... Hij groeit alleen maar en hij is nog jong en zijn wil om te winnen is gewoon top, hij is wat dat betreft net als Siyar, een true champion, met of zonder belt...

El Bambino
18-10-2009, 14:23
Wat heeft hij gepresteerd??

Onder welke steen heb jij geleefd... Hallo die man is 21-2, de twee verlies partijen zijn Fitch en Kosheck op beslissing, absolute titelkandidaten op welterweight...
Hij is nu een divisie naar beneden gegaan en ik zie hem grote kans hebben tegen BJ Penn...
BJ Penn is absoluut een topper en misschien wel de beste kampioen die er is geweest, ik heb nooit gezegd dat hij het niet is...

Lef en mentaliteit krijg je niet van mij als je vecht tegen iemand die twee koppen groter is en zwaarder, dan kan ik ook een paar zwaargewichten noemen die hetzelfde hebben gedaan... maar goed ik wil niet slecht praten over BJ Penn want hij is idd te beste op zijn gewicht maar denk dat Diego Sanchez de nieuwe kampioen KAN worden... Misschien ben ik een beetje bevooroordeeld omdat ik Diego heb gesproken maar hoe die man bezig is met zijn sport en hoe serieus hij is heeft hij voor mij zijn beste tijd nog niet eens gehad... Hij groeit alleen maar en hij is nog jong en zijn wil om te winnen is gewoon top, hij is wat dat betreft net als Siyar, een true champion, met of zonder belt...


True Champ die naar een lagere gewicht gaat omdat ie het niet red in zijn eigen gewicht ? Ok dat is in jouw ogen een true Champ! In mijn ogen is een true Champ iemand die tegen de beste van de bete wilt vechten in zijn eigen gewicht en anderen uitdaaagt uit zwaardere gewichten om zich te meten. Bj Penn, Anderson Silva, en Machida wilt de reus Lesnar ook gaan uitdaggen, dit zijn true champs :pimp:

Emilio
18-10-2009, 15:01
Wat is dat nou voor onzin. Sanchez was altijd al een goede vechter op WW alleen was hij toch ff te licht voor de divise. LW is meer zijn gewicht.

Ik denk dat Sanchez Penn wel eens zou kunnen pakken.

Wiseguy
18-10-2009, 15:44
Diego gaat hem pakken. Florian had ik geen vertrouwen in maar diego is een cardiomachine en laat dat nou net het zwakke punt van bj zijn. Diego is een beest op de grond en een zeer goede worstelaar. Zijn standup is onderschat ik denk niet dat hij onderdoet van BJ.

Diego op decission.