PDA

View Full Version : Rampage speaks: TUF is edited, Rashad is fake



Harrie Nak
17-10-2009, 19:47
Former UFC light heavyweight champion, Quinton “Rampage” Jackson has decided enough is enough and blog about the way he is being portrayed on “The Ultimate Fighter” reality show, saying the show can be edited in many different ways and Rashad Evans’ actions are nothing more than fake.Lees hier (http://mmabay.co.uk/Story%2003069.html) het volledige verhaal.

The_Rock
17-10-2009, 20:20
Ik denk persoonlijk dat Rampage gelijk heeft. Rashad is fake en dat is makkelijk om te zien als je naar zijn manier van praten kijkt. Ervaren acteur. Hij is ook niet mr nice guy ..hij is arrogant.

Rampage is heel gevoelig ..en Rashad maakt daar gebruik van en gooit olie op het vuur. En de fans denken dan "Rashad is een lieverd en Rampage een klootzak"

weks
18-10-2009, 00:51
heb wel een idee dat hier een kern van waarheid inzit

el bastardo
18-10-2009, 13:34
Er zal zeker een kern van waarheid inzitten. Desondanks kan ik me niet aan het gevoel onttrekken dat Rampage er niet tegen kan dat hij telkens verliest en daarom maar dirt gaat strooien. Daar zijn gewoon geen excuses voor te verzinnen of kan je niet monteren... Rampage kan niet tegen zijn verlies, is er niet voor zijn vechters na een gevecht en coacht als een drol.

En dat komt van een grote Rampage fan.

jesselaar
18-10-2009, 14:40
hij heeft gelijk rampage is niet schijnheilig en speelt geen spelletjes (hij heeft wel wat weg van yvel )

dirk5
18-10-2009, 14:45
en Rampage is een goudeerlijke vlegel?

ongeluk veroorzaken en door rijden is bij mij altijd stukje erger dan "nep" zijn bij een tv show.

Ik ben blij dat rampage voor de filmindustrie gaat, want hoe langer ik hem zie hoe een grotere tool ik hem vind, het is gewoon een loser.

Rashad FTW!!!

Guillermo
20-10-2009, 21:15
Beetje laat misschien maar ik kwam deze tegen, :D
YouTube - SHOOP Rashad Evans (http://www.youtube.com/watch?v=h0oLeXXWesA&feature=player_embedded#)

Sendur
20-10-2009, 21:19
en Rampage is een goudeerlijke vlegel?

ongeluk veroorzaken en door rijden is bij mij altijd stukje erger dan "nep" zijn bij een tv show.

Ik ben blij dat rampage voor de filmindustrie gaat, want hoe langer ik hem zie hoe een grotere tool ik hem vind, het is gewoon een loser.

Rashad FTW!!!

Dirk dat heeft niks met eerlijkheid te maken hij was gewoon even de weg kwijt, hij erkend wel zijn fouten dat is dan wel eerlijk.

Het zijn gewoon typisch Amerikanen in een typisch Amerikaanse show drama drama drama action.

Jay Hoov
21-10-2009, 13:08
Zijn alletwee 2 domme negers!

amilster
21-10-2009, 13:18
Zijn alletwee 2 domme negers!

Ik vind Rashad zeker niet dom overkomen (Page ook niet eigenlijk alhoewel hij wat minder serieus lijkt) hoe kom jij hier zo bij eigenlijk?

Lionheart
21-10-2009, 13:55
Rashad komt integer over, maar of hij dat is...?

En Rampage is : what you see is what you get, hij is altijd hetzelfde en dat kan ik wel waarderen. Of het nou een interview voor een partij is of bij de TUF, hij is altijd even gek.

uwheerser
23-10-2009, 12:54
Het is duidelijk dat Rashad een grotere portie werkende breinmassa heeft meegekregen bij de geboorte dan Rampage. Of hij die dan ten volle, in eer en geweten gebruikt, is dan natuurlijk de vraag...
Rampage gaat gewoon veel te ver mee in het mentale spelletje van Rashad, dan goed voor hem is. En dan krijg je van die resultaten en bijhorende stemmingen...

goro
23-10-2009, 14:43
Rashad komt integer over, maar of hij dat is...?

.
Maakt niet uit. Of Rashad nu vals of fak is, zijn job is nu coachen en dat doet hij goed!