PDA

View Full Version : Grootste geld/tijd verspilling uit m'n leven



Petrosyan188
18-10-2009, 01:30
Golden Glory Event een dikke vette :L

LordSinned
18-10-2009, 01:33
Je hebt de Afterparty nog !!! ;)

De dikke nudist
18-10-2009, 01:34
Als jij tweeënhalve meier neerlegt voor zoiets is dat je verdiende loon.

makavelli
18-10-2009, 01:36
vond het een leuk gala... een aantal echte toppartijen gezien!!

K-1sunstarr
18-10-2009, 01:36
Afterparty nog en daarna een "KATER"

The Bulldog
18-10-2009, 01:37
ik hbe thuis gekeken, maar vond het geen verkeerd gala een paar mismatches imo.....

maar overal een mooi gala......voor 7,50 dan he...

want ik tel voor geen enkel gala 200 neer

LordSinned
18-10-2009, 01:39
Zijn er Trouwens Beelden Van Vechtpartijen in de VIP Area????????


Is Toch wel OP elk Galaatjje knokken daaro in de hoek.. :whistling:.

JHNY
18-10-2009, 01:39
nee voor 250 piek ben je mooi in de aap gelogeerd.. :P

Karel
18-10-2009, 01:43
het is maar net wat je ervan verwacht, zaten wel wat leuke partijen tussen verder

Rverm
18-10-2009, 01:43
kheb het via justin.tv gevolgd, heb zeker 132x op f5 moeten drukken, maar buiten dat vond ik het gewoon een goed en interessant gala. Op de partij van Overeem en Schilt na was alles redelijk gematcht. Bij die blik in de ogen van Sylvester had ie eigenlijk al uitgeteld moeten worden. Ignashov is al jaren over z'n top heen en heeft totaal de middelen niet meer om de hedendaagse top te verslaan of tegenstand te bieden. Zimmerman had in mijn ogen onverdient gewonnen. Chahbari zijn kritiek snap ik nog wel, vond hem ook iets meer punten maken en van Holzken was veel op de dekking. Dat ie dan zo reageert is gewoon nog de emotie en adrenaline denk ik. Al met al een goed gala om zo achter me computertje, in combinatie met chips en een colaatje, te volgen.

JHNY
18-10-2009, 01:46
kheb het via justin.tv gevolgd, heb zeker 132x op f5 moeten drukken,


:fp:.... daar was ik na 5x wel zat van...en heb toch maar die 7,50 opgeofferd..

Reps voor het volhouden :thup:

Kingster
18-10-2009, 01:49
Yep, voor 7,50 heb ik me wel vermaakt.
+ Paar leuke potten
+ Commentaar van bas en zijn grappen
+ Goed camera werk
+ Holzken!

wat ik wat minder vond:
- Paar complete mismatches
- Bitrate van de stream had wel hoger gemogen/Vervelende brom in het geluid
- Te veel pauzes

Ik zou de volgende keer zeker weer willen betalen als het zo wordt uitgezonden. Misschien dat de andere nl promotors het ook zo kunnen aanbieden.

Winnaars van het gala zijn voor mij Nieky Holzken en hesdy gerges!

Rverm
18-10-2009, 01:51
:fp:.... daar was ik na 5x wel zat van...en heb toch maar die 7,50 opgeofferd..

Reps voor het volhouden :thup:

haha thanks...ik kreeg het niet meer voor elkaar om via dat paypal te kijken...dus moest wle op deze manier...
doordoor heb ik de speech van faldir had gemist...de choke van allistair...de knockdown van leko...:D
moest dit allemaal in de herhaling terugzien :D
1x heb ik een minuut of 10 gewoon volledig beeld gehad...was precies die extreem lange en vervelende opkomst van allistair overeem...

A.F.
18-10-2009, 03:06
vond het een mooi gala! laatste 2 partijen waren wel wat minder...

of het 250 waard was weet ik neit want ik zat thuis achter me pctje!

vond het mooi opgezet en waren hele vette partijen!

Hesdy Gerges en Braddock hebben een dikke vette indruk achtergelaten! niet verwacht

Muay Thai Elite
18-10-2009, 04:07
lol@een gala van 250.... Serieus? Dan neuk ik liever dat wijf wat nu bij me is.. Ze rookt en draagt geen make up..

knift
18-10-2009, 04:40
ben net thuis uit amsterdam en heb werkenlijk een top avond gehad echt een super gala was het geld dubbel en dwars waard ben zo blauw als een geit en heb genoten van de partijen (en de vrouwen) vooral ruslan vs hesdy was de moeite waard

de Zweed
18-10-2009, 05:23
Ook zojuist weer thuis aangekomen, hebben ons super vermaakt!!
Muziek poppetje had iets beter zijn huiswerk moeten doen, want daar ging toch wel een en ander mis.
Voor de rest mooie partijen gezien, jammer van Valentijn, sfeer barstte helemaal los bij Holzken!
Jammer dat Amsterdam 40Euries vraagt voor het parkeren, teveel vechtpartijen (testosteron + alcohol + spieren...)
Afterparty ook goed, maar had beter georganiseerd kunnen worden.

Maar ach, dank aan Golden Glory voor een top avond!!!
Nog wat filmpjes en foto's op de schijf zetten en dan is het toch wel echt bedtijd...

Welteruste!

MMA-knaller
18-10-2009, 08:31
Vechtsport voor de eliten .... Niet voor de Fans. Ik vraag me af of de mensen die ook echt een kaartje hebben gekocht er ook zo van hebben genoten

RedDawn
18-10-2009, 09:09
TIP:

Voor de mensen die last hadden van het betaalscherm: gewoon het gratis programma "ultrasurf 95" downloaden dan heb je daar geen last meer van!

Fightchick
18-10-2009, 10:17
Ik heb een topavond gehad. Mooie partijen gezien. Ik ben geen MMA fan, maar zelfs daar zaten mooie partijen tussen. Maar ja, tis wel veel geld (wat ik trouwens niet heb hoeven betalen...)
Hesdy, wat een topper. Valentijn helaas maar een paar seconden in actie, maar wat een vuurwerk! Faldir-Holzken een partij met ongekend hoog tempo. Faldir te onsportief achteraf, dus een dubbele verliezer. Partij Alistair mismatch. Zimmerman ook weer een toppartij. Ik verbaas me wel dat ie gewoon tot een paar minuten voor de partij nog rondloopt tussen het publiek. Maar toch flikt ie het! Igyy was best in vorm, maar verder was dat een saaie partij. Tja, Sem hè. Jammer van Leko, maar hij was goed de weg kwijt...
Maar het was een goed georganiseerd gala. Alleen de muziek was tussendoor wat hard.
Volgende week zaterdag trouwens op SBS!

rene37
18-10-2009, 10:34
Ergens terug te zien de filmpjes?

dietrik
18-10-2009, 11:21
TIP:

Voor de mensen die last hadden van het betaalscherm: gewoon het gratis programma "ultrasurf 95" downloaden dan heb je daar geen last meer van!

Programma werkte hier niet. Heb de laatste partijen via MMA tv gezien, die stream liep als een trein.

trainer Bv S'burg
18-10-2009, 11:30
Yep, voor 7,50 heb ik me wel vermaakt.
+ Paar leuke potten
+ Commentaar van bas en zijn grappen
+ Goed camera werk
+ Holzken!

wat ik wat minder vond:
- Paar complete mismatches
- Bitrate van de stream had wel hoger gemogen/Vervelende brom in het geluid
- Te veel pauzes

Ik zou de volgende keer zeker weer willen betalen als het zo wordt uitgezonden. Misschien dat de andere nl promotors het ook zo kunnen aanbieden.

Winnaars van het gala zijn voor mij Nieky Holzken en hesdy gerges!


Holzken? volgens mijn had de jury een verkeerde bril op? Deze jury leden beoordeelde zeker ook de partij van Halim? :thown:

snip83
18-10-2009, 12:01
Holzken? volgens mijn had de jury een verkeerde bril op? Deze jury leden beoordeelde zeker ook de partij van Halim? :thown:

Heb de partij gezien en zowel chahbari als holzken sloegen veelvuldig op elkaars dekking...
het kwartje kon allebei de kanten op vallen...
er was niet echt een overduidelijke winnaar...
en als chahbari eens een keer niet voor een puntenpartij gaat maar gewoon voor de KO dan krijg je deze onzin niet van wel gewonnen niet gewonnen

geweldig gedaan nieky

Justinian
18-10-2009, 12:06
Ik heb me uitstekend vermaakt op dit gala; mooie partijen, goed verzorgd, veel entertainment, lekker eten en (eerlijk is eerlijk) een hele unieke sfeer. Wij waren op tijd binnen (iets voor 17.00u) en hadden een goed overzicht over de hele zaal met de vele tafels. Het zag er bijzonder chique uit. We hadden bovendien een paar hele mooie tafels met goed uitzicht op de ring. Ook onze crewleden hadden een eigen tafel met perfect zicht op de ring. Op ieder gala valt natuurlijk wel wat aan te merken, maar de mensen die ik sprak (die er dus bij waren) waren over dit gala eigenlijk alleen maar vol lof.

abujahjah
18-10-2009, 12:09
bullshit, het was gewoon een golden glory avond, je kon van begin af aan al merken dat holzken niet kon en mocht verliezen , terwijl hij echt de mindere was.
maar ja was te verwachten he op hun gala.

trainer Bv S'burg
18-10-2009, 12:16
Heb de partij gezien en zowel chahbari als holzken sloegen veelvuldig op elkaars dekking...
het kwartje kon allebei de kanten op vallen...
er was niet echt een overduidelijke winnaar...
en als chahbari eens een keer niet voor een puntenpartij gaat maar gewoon voor de KO dan krijg je deze onzin niet van wel gewonnen niet gewonnen

geweldig gedaan nieky

Chahbari heeft Geen KO in z'n vuisten, ben er mee eens dat er niet een overduidelijke winnaar was, maar als je kijkt naar de extra ronde :eek: , had Chahbari meer verdiend, mischien een rematch over 5 rondes ipv K-1 rules!

snip83
18-10-2009, 12:17
bullshit, het was gewoon een golden glory avond, je kon van begin af aan al merken dat holzken niet kon en mocht verliezen , terwijl hij echt de mindere was.
maar ja was te verwachten he op hun gala.

Woonplaats: Zutphen:pimp:

:sleep1::sleep1::sleep1:

snip83
18-10-2009, 12:18
Chahbari heeft Geen KO in z'n vuisten, ben er mee eens dat er niet een overduidelijke winnaar was, maar als je kijkt naar de extra ronde :eek: , had Chahbari meer verdiend, mischien een rematch over 5 rondes ipv K-1 rules!

Idd ja een rematch op 5 rondes lijktme wel wat ja...

en of op basis van die extra ronde Chahbari meer verdiend had weet ik niet, het was een moeilijk te jureren partij, nieky is vanaf de eerste ronde de agressor geweest, degene die het gevecht aan wilde gaan en denk dat dit de doorslag heeft gegeven

Garcia
18-10-2009, 12:21
Ook ik heb mij super vermaakt op dit gala. Mama, Hunter en ik waren rond 16.00 uur binnen en zagen nog een aantal repetities en waren erg onder de indruk van de locatie, aankleding en hoe goed alles verzorgd was.
De tafel die wij toegewezen hadden gekregen was qua zicht super. We zaten wel hoog, maar hadden perfect zicht en werden goed verzorgd door de dames van de catering.

Micha, Bas Boon, leuk jullie even gesproken te hebben en mijn complimenten aan Golden Glory voor de goede organisatie en ontvangst. Ik was zeer aangenaam verrast!!!

Qua partijen, vond ik de partij van Alistair een grote mismatch. De angst van de amerikaan was zo overduidelijk in z'n ogen te zien en hij had niets, maar dan ook echt niets in te brengen. Maar ik heb Alistair even gesproken en op MMA gebied gaan we in 2010 absoluut weer genieten ;)

Ik vond de partij van Zimmerman vs Roche echt een toppartij. Wendel is 39 jaar en maakt het 4 rondes lang Zimmerman ontzettend moeilijk en laat Zimmerman continu in z'n achteruit vechten en geeft hem geen ruimte. Ik had Wendel als winnaar, maar helaas had ik het mis.

Vincent Latoel vocht ook een zware maar spectaculaire partij waar ik enorm van genoten heb.

Erg jammer dat teamgenoot Hracho Darpinyan verloren heeft. Maar als je amper 10 dagen voor het event te horen krijgt dat je moet vechten is het ook logisch dat hij weinig tijd heeft gehad om zich voor te bereiden en heeft toch een knappe partij weten neer te zetten tegen een sterke Jason Jones.

Beste match was Nieky tegen Faldir. Wat een toppers die elkaar continu aan het uitdagen waren, technische hoogstandjes lieten zien en heel sportief vochten. Ook ik had Faldir de winst gegeven, maar helaas voor hem ging Nieky er met de overwinning vandoor. De reactie van Faldir kon ik wel begrijpen en Nieky reageerde er heel sportief en volwassen op.

dirk5
18-10-2009, 12:36
ik vind het niet raar dat je je bestolen voelt na 250 voor zo'n matchmaking neer gelegd te hebben, maar komop man, dat had je van te voren zelf toch ook wel kunnen gokken?

Ik heb het gewoon gekeken zonder 7,50 te betalen, zonder te f5-n maar ik voel me nog bestolen...

Ik ga 2 januari naar een gala waar ik ook 250 euro voor ga betalen maar wat ik zeker weet dat niet tegen gaat vallen...

UFC 108 FTW!

simtekf1
18-10-2009, 12:51
TJa, GG heeft z'n best gedaan maar niks kan tippen aan It's Showtime.

kooivechter
18-10-2009, 12:56
ik hbe thuis gekeken, maar vond het geen verkeerd gala een paar mismatches imo.....

maar overal een mooi gala......voor 7,50 dan he...

want ik tel voor geen enkel gala 200 neer

klopt zal nooit van men leven dat bedrag neerleggen, alhoewel misschien is voor een ufc gala of zo maar niet een Nl gala. heb mij verder wel goed vermaakt achter de pc, en die €6,93 was het dubbel en dwars waard. Hoop dat ze zo iets vaker gaan doen.

RedDawn
18-10-2009, 13:02
Iemand nog Jamilla gespot in de zaal? ;)

Eerlijk is eerlijk, op de partijen van Allistair en Schilt na vond ik het echt een topgala.

Chique locatie, mooie aankleding van de zaal, goede presentatie (alleen maakt die Wesselink toch teveel fouten) en echt een reeks top gevechten!

Voor mij sprongen Polanen, Braddock en Gerges er echt uit! Wat een slopers die drie!

Nightwalker
18-10-2009, 13:05
Hallo allemaal,

Was Badr Hari ook in de zaal ???... Hij werd tot drie maal geroepen om de prijs uit tereiken, maar geen ene spoor van hem te bekennen.. Hhahhh best komisch !!

anoniem gg
18-10-2009, 13:15
TJa, GG heeft z'n best gedaan maar niks kan tippen aan It's Showtime.

Wij hebben een top feest gehad, tienjarig bestaan goed gevierd.
Tja wie kan er tippen aan its Showtime?

payap
18-10-2009, 13:16
Ik was er helaas niet bij :crying:. Maar als liefhebber was ik graag daar aanwezig geweest. Heb nu gekeken op internet grotendeels en heb een lamme klauw van het F5-en. Maar dat was gratis en dan moet je niet klagen.

VIP plaatsen zijn duur en als je daar 250 euro voor betaald is dat een keuze. Zelf zou ik zo goed als zeker nooit doen omdat het me een te grote aanslag op mijn portomonnee is (voor elk gala). Maar voor de line up en prijs combinatie vind ik het niet duur. Het kost wat maar je hebt een goede plek en hele avond verzorgd. Ik heb wel eens een euro of 70 betaald om vervolgens de hele avond op een scherm te moeten kijken op een grote tribune omdat ik amper de ring kon zien.

Wat ik kon zien vond ik het een mooi gala met helaas de laatste twee partijen die tegen vielen. Ignashov is gewoon niet meer de vechter die hij was en Sem Schilt had wel wat meer mogen doen vond ik tegen deze Ignashov. Zelf had ik wel verwacht dat hij voor KO zou gaan als wraak op die partij van een paar jaar geleden. Alistair heeft een dergelijk hoog niveau in het MMA dat het erg moeilijk is een vechter van gelijk niveau te vinden. Denk dat dan de kaarten gelijk 50 euro duurder worden om die te betalen. Hoewel hij nu wel erg snel klaar was. Maar dat kan ook alles zeggen over het niveau waar Alistair nu zit.

De rest was een mooi gala met mooie partijen waar iedere liefhebber een topavond aan gehad moet hebben. Overigens ben ik het wel met de uitslag van Holzken vs Chabari eens. Ik had ook Holzken als winnaar. Chabari is wellicht technisch de beste vechter van Nederland maar elke keer heb ik iets van... doe nu eens wat. Hij laat de partij te veel aan zijn tegenstander, te vaak met de rug tegen de touwen, te veel naar achter om van daar uit te counteren. Hij scoort wel meer clean hits. Maar, vooral internationaal, wordt er ook veel gekeken naar de impact van de actie's, wie het initiatief neemt, wie de aanjager is, wie gaat naar voren, wie richt de meeste schade aan. Heb toch het idee dat dit hem tegen de grote namen steeds opbreekt. Denk als Chabari meer risico's neemt en minder uit de verdediging vecht hij meer bereikt.

Maar dit was denk ik toch het K-1/MMA gala van het jaar. Alleen jammer dat er geen mogelijkheid was voor de "gewone" mensen om tribune kaartjes te kopen.

bananenplukster
18-10-2009, 13:24
Ik was er helaas niet bij :crying:. Maar als liefhebber was ik graag daar aanwezig geweest. Heb nu gekeken op internet grotendeels en heb een lamme klauw van het F5-en. Maar dat was gratis en dan moet je niet klagen.

.

Zoals iemand al zei kun je dat makkelijk omzeilen door ultrasurf 9,5 te downloaden weet je dat voor de volgende keer:thup:

payap
18-10-2009, 13:33
Zoals iemand al zei kun je dat makkelijk omzeilen door ultrasurf 9,5 te downloaden weet je dat voor de volgende keer:thup:

ha ha, thanx! was wel handig geweest gstr idd.

Garcia
18-10-2009, 13:44
Hallo allemaal,

Was Badr Hari ook in de zaal ???... Hij werd tot drie maal geroepen om de prijs uit tereiken, maar geen ene spoor van hem te bekennen.. Hhahhh best komisch !!

Badr zit momenteel in Marokko bij z'n familie.

Mickey
18-10-2009, 13:57
TJa, GG heeft z'n best gedaan maar niks kan tippen aan It's Showtime.

Ik weet niet of ik het hier mee eens kan zijn hoor. Dit was een compleet ander concept. T komt neer op persoonlijke voorkeur. Dit was een stuk intiemer als ArenA bijvoorbeeld.

Ik persoonlijk vond het een super mooie avond. Met name de sfeer en aankleding waren subliem. Glory heeft gewoon haar jubileum als een echt feestje geprobeerd neer te zetten en dat is goed gelukt. Dat niet alle partijen uit zijn gepakt zoals gehoopt doet verder geen afbreuk aan de geweldige sfeer en rest van de partijen.

Nu valt iedereen over de 2 hoofdpartijen terwijl er echt oorlogen zijn uitgevochten in diezelfde ring gisteravond. Lekker voor de vechters die daar alles in de ring hebben achtergelaten.

Wat mij betreft dus een PRIMA evenement waar wat mij betreft best inspiratie van mag worden opgedaan door andere promoters. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de sponsoren die er waren. Dit waren bijna allemaal A-merken. Als je het nou hebt over acceptatie van de sport..

trainer Bv S'burg
18-10-2009, 14:08
Badr zit momenteel in Marokko bij z'n familie.
en Najib A is zeker mee? Die werd ook meerderen malen naar de ring geroepen! :D

de Zweed
18-10-2009, 14:09
Badr zit momenteel in Marokko bij z'n familie.

En toch liep hij gister langs onze tafel?? Stand-in? ;)

de Zweed
18-10-2009, 14:11
Iemand nog Jamilla gespot in de zaal? ;)


Yep, en ze zag er weer mooi uit! :-)
En we staan weer op de foto met haar (mama Jamila, kun je de foto's mailen?):thup:

Top avond gister!!

Muay Thai Elite
18-10-2009, 14:14
Hallo allemaal,

Was Badr Hari ook in de zaal ???... Hij werd tot drie maal geroepen om de prijs uit tereiken, maar geen ene spoor van hem te bekennen.. Hhahhh best komisch !!

Ja man, wat is het toch een schavuit he.. Stoer!

A.F.
18-10-2009, 14:16
Best wel brutaal ja... Dat ie dat durft zeg

Muay Thai Elite
18-10-2009, 14:19
Hij is de badboy man, echt vet stoer en mega onwijs cool gewoon! Fietsen op de stoep mag ook niet LOL!!!1 HAXx0R!

A.F.
18-10-2009, 14:22
ja man! keihard de gruwelijkste. Jeweet het

ReZp
18-10-2009, 14:23
Zijn er al beeldjens?!?!

new_world_order
18-10-2009, 14:46
En toch liep hij gister langs onze tafel?? Stand-in? ;)

ik heb hem ook gesproken..

MB667
18-10-2009, 14:56
ik gan 7 november in maasmechelen naar een leuk galaatje.....kost me 15 hele euros

Wiseguy
18-10-2009, 15:41
Badr zal zich wel rot hebben gelachen om karaev.

adenane
18-10-2009, 16:09
Badr had de vorige week contract verplichtingen in Marokko voor Kia en is donderdag teruggekomen, denk dat daarom ook z'n profile voor it's Showtime niet is doorgegaan.

En waarom hij niet de ring in kwam, daar kan je alleen maar over speculeren. Misschien had ie geen zin, misschien wilde hij niet de ring in na desbetreffende wedstrijd, misschien was er wel wat anders afgesproken met de organisatie en was er sprake van een miscommunicatie, misschien, misschien, misschien. Alleen Badr kan daar antwoord op geven. Maar die post hier niet.

Maar als we het toch zo belangrijk vinden dat vechters opkomen dagen wanneer ze ergens verwacht worden en worden opgeroepen om naar voren te komen, waar waren de GG vechters bij de persconferentie? Is dat ook badboy gedrag? Is dat ook ik-doe-wat-ik-wil-en-ik-heb-schijt-aan-alles-en-iedereen-gedrag of kan dat wel zomaar?

Misschien dat iemand dat kan ophelderen...

micha
18-10-2009, 17:23
er was geen persconferentie alleen een weging

marcelt
18-10-2009, 17:31
Zoals iemand al zei kun je dat makkelijk omzeilen door ultrasurf 9,5 te downloaden weet je dat voor de volgende keer:thup:

Dat kost geld.

Insider
18-10-2009, 17:33
Maar als we het toch zo belangrijk vinden dat vechters opkomen dagen wanneer ze ergens verwacht worden en worden opgeroepen om naar voren te komen, waar waren de GG vechters bij de persconferentie? Is dat ook badboy gedrag? Is dat ook ik-doe-wat-ik-wil-en-ik-heb-schijt-aan-alles-en-iedereen-gedrag of kan dat wel zomaar?

Misschien dat iemand dat kan ophelderen...


er was geen persconferentie alleen een weging

Een weging is inderdaad iets anders dan een persconferentie adenane haha ;).

marcelt
18-10-2009, 17:33
Ik Wat mij betreft dus een PRIMA evenement waar wat mij betreft best inspiratie van mag worden opgedaan door andere promoters. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de sponsoren die er waren. Dit waren bijna allemaal A-merken. Als je het nou hebt over acceptatie van de sport..

Zijn kogelvrijvest.nl en Casa Rosso dan geen A-merken?

Illest
18-10-2009, 19:32
Als jij tweeënhalve meier neerlegt voor zoiets is dat je verdiende loon.

mwah....ligt er helemaal aan hoe mooi het meisje is die onder de tafel zit en me tijdens het gala...uhmmm je weet wel...


ik neem aan dat dat inbegrepen was in die prijs...:pimp:

bananenplukster
18-10-2009, 21:02
Dat kost geld.

Wat kost geld? Ik en vele anderen die ultrasurf 9,5 hebben gedownload kunnen zonder steeds te refreshen ongestoord naar justin tv kijken(gisteren GG) en heb er geen geld voor betaald:)

Ik wist eerst ook niet dat ik het kon omzeilen(dat premium ding) maar na een beetje onderzoek op google was ultrasurf 9,5 de oplossing en kon ik gisteren de hele GG gala bekijken zonder steeds te refreshen:thup:

bami112
19-10-2009, 08:08
. Ignashov is al jaren over z'n top heen en heeft totaal de middelen niet meer om de hedendaagse top te verslaan of tegenstand te bieden. .

sem sjilto wel dan? als die kerel 2 koppen kleiner was geweest had ie daar niks te zoeken en of te vertellen ik heb de beste man nog nooit van me leven een fatsoenlijke combo zien maken in een partij dus ik weet niet waar je dat van iggy op basseerd? o let me guess op ze laatste verlies partij tegen kemayo zeker yeah right

micha
19-10-2009, 08:36
sem sjilto wel dan? als die kerel 2 koppen kleiner was geweest had ie daar niks te zoeken en of te vertellen ik heb de beste man nog nooit van me leven een fatsoenlijke combo zien maken in een partij dus ik weet niet waar je dat van iggy op basseerd? o let me guess op ze laatste verlies partij tegen kemayo zeker yeah right

Sem is 3 voudig K1 kampioen en staat bekend als een van de beste vechters ter wereld. dus je kritiek slaat helemaal nergens op.

micha
19-10-2009, 08:39
beste petrosyan188 wat een triest leven moet je hebben als dit je grootste geldverspilling was.
misschien kunnen we iets doen voor je?

De man van 14K
19-10-2009, 09:27
Het geld teruggeven lijkt me een goed begin?

Richelieu
19-10-2009, 09:36
Het geld teruggeven lijkt me een goed begin?

Haha, dat zou pas een trend zijn. Ken bgeen één organisatie die aan refunds doet.

Muay Thai Elite
19-10-2009, 13:44
Dit is de reden dat ik maar weinig naar een gala ga. Op tv zie je de gevechten beter, krijg je commentaar van Fredje, kun je drinken pakken zonder 13 uur rond te lopen en in de rij te staan, zit je niet op een houten krukje en zitten er geen opgefokte klerelijers naast, onder en boven je..

Rverm
19-10-2009, 13:54
sem sjilto wel dan? als die kerel 2 koppen kleiner was geweest had ie daar niks te zoeken en of te vertellen ik heb de beste man nog nooit van me leven een fatsoenlijke combo zien maken in een partij dus ik weet niet waar je dat van iggy op basseerd? o let me guess op ze laatste verlies partij tegen kemayo zeker yeah right

ja vriend, dat is als. Als ignashov 2 koppen groter was geweest had iedereen het een freakshow genoemd. Als Sem niet 3x de GP gewonnen had was ze prijzenkast minder gevuld. Als de dochter van bas boon 18 was geweest ipv 16 had ik hem om een foto gevraagd. Als ik haar dan nog interessant vond ook zou ik me best doen om in de ochtendjas van Bas Boon met z'n allen aan het kerstontbijt te zitten over 2,5 maand. Dus dat als blijft als. Feit is dat Sem moeilijk te verslaan is en ignashov daar de middelen niet meer voor heeft. En nee ben geen fan van Schilt ze stijl, maar tis wel uiterst effectief en moeilijk te bestrijden.

Insider
19-10-2009, 14:16
Dit is de reden dat ik maar weinig naar een gala ga. Op tv zie je de gevechten beter, krijg je commentaar van Fredje, kun je drinken pakken zonder 13 uur rond te lopen en in de rij te staan, zit je niet op een houten krukje en zitten er geen opgefokte klerelijers naast, onder en boven je..

Op GLORY kwamen we wat dat betreft niets te kort, overal goed zicht, lekker eten en genoeg te drinken

snip83
19-10-2009, 14:18
En nee ben geen fan van Schilt ze stijl, maar tis wel uiterst effectief en moeilijk te bestrijden.

Zo moeilijk te bestrijden is t ook niet >>>> Hari:pimp:

Muay Thai Elite
19-10-2009, 14:30
Op GLORY kwamen we wat dat betreft niets te kort, overal goed zicht, lekker eten en genoeg te drinken

Dan heb je nog zat nadelen over

A.F.
19-10-2009, 16:40
ja vriend, dat is als. Als ignashov 2 koppen groter was geweest had iedereen het een freakshow genoemd. Als Sem niet 3x de GP gewonnen had was ze prijzenkast minder gevuld. Als de dochter van bas boon 18 was geweest ipv 16 had ik hem om een foto gevraagd. Als ik haar dan nog interessant vond ook zou ik me best doen om in de ochtendjas van Bas Boon met z'n allen aan het kerstontbijt te zitten over 2,5 maand. Dus dat als blijft als. Feit is dat Sem moeilijk te verslaan is en ignashov daar de middelen niet meer voor heeft. En nee ben geen fan van Schilt ze stijl, maar tis wel uiterst effectief en moeilijk te bestrijden.

hahahhahahahaha

B3 lik3 M3
19-10-2009, 16:53
I Lol'd

kooivechter
19-10-2009, 18:24
Dit is de reden dat ik maar weinig naar een gala ga. Op tv zie je de gevechten beter, krijg je commentaar van Fredje, kun je drinken pakken zonder 13 uur rond te lopen en in de rij te staan, zit je niet op een houten krukje en zitten er geen opgefokte klerelijers naast, onder en boven je..

ha dat klopt wel, zit ook liever thuis wat dat betreft. beter kun je het niet krijgen. af en toe is naar een gala voor de sfeer

Hans Vos
19-10-2009, 18:57
ik vind het voor nederland een vooruitgang dat je nu lekker thuis op je eigen bank via ppv dit soort gala,s kan bekijken . ik vond het een topgala en die 7.50 meer dan waard . ik woon tegenwoordig 220 km van amsterdam af dus scheeld me ook nog een rit van 440 km en heb samen met wat gasten van onze gym onder het genot van een hapje en een drankje een bere avond gehad .heb op de punt van mijn stoel gezeten bij nicky vs chabari en helemaal genoten van hesdy vs ruslan . sem kon weinig meer doen dan hij deed want ignasov ontweek het gevecht zo erg dat sem bijna de avondvierdaagse heeft gelopen om bij hem te blijven . jammer vond ik dat ze voor allister zo,n pannekoek hebben uitgezocht ,dit gevecht was dan ook een anti climax . voor de rest hele mooie partijen gezien zowel in het kickboxen als het mma dus wat mij betreft dikke reps voor GG. groet hans

trainer Bv S'burg
19-10-2009, 19:48
Sem is 3 voudig K1 kampioen en staat bekend als een van de beste vechters ter wereld. dus je kritiek slaat helemaal nergens op.


De beste reus uit smurfen land, met z'n beperkte combo's!

ICON
19-10-2009, 20:05
ben je echt trainer?....dammen of?

Muay Thai Elite
19-10-2009, 20:12
De beste reus uit smurfen land, met z'n beperkte combo's!

Over deze post is nagedacht.

trainer Bv S'burg
19-10-2009, 22:57
ben je echt trainer?....dammen of?
schaken, jij een icon of een 2de hands idol:D

kentaro
19-10-2009, 23:13
tja is wel veel geld

trainer Bv S'burg
20-10-2009, 00:39
geld voor een opleiding tot schaak-trainer (jeugd, recreatie en wedstrijd)!!

lolo-bo-ta
20-10-2009, 01:33
waarom heeft iedereen zoon afgunst op GG..?
het was gewoon een leuk gala..
en over de partij van zimmerman vs roche zimmerman had duidelijk de 1e en 3de ronde gewonne en in de laatste 30 seconde van de 4de ronde trok hij de ronde nog naar zicht toe

abujahjah
20-10-2009, 09:59
Woonplaats: Zutphen:pimp:

:sleep1::sleep1::sleep1:


Goh jij mag nooit meer raden , :twak: , jij praat teveel uit verschillende monden shit83.

bami112
20-10-2009, 14:28
ja vriend, dat is als. Als ignashov 2 koppen groter was geweest had iedereen het een freakshow genoemd. Als Sem niet 3x de GP gewonnen had was ze prijzenkast minder gevuld. Als de dochter van bas boon 18 was geweest ipv 16 had ik hem om een foto gevraagd. Als ik haar dan nog interessant vond ook zou ik me best doen om in de ochtendjas van Bas Boon met z'n allen aan het kerstontbijt te zitten over 2,5 maand. Dus dat als blijft als. Feit is dat Sem moeilijk te verslaan is en ignashov daar de middelen niet meer voor heeft. En nee ben geen fan van Schilt ze stijl, maar tis wel uiterst effectief en moeilijk te bestrijden.


als met tante een piemel had was het me oom
als ik zaterdag de jackpot win hoef ik maandag niet meer naar me werk

de Zweed
20-10-2009, 23:21
beste petrosyan188 wat een triest leven moet je hebben als dit je grootste geldverspilling was.
misschien kunnen we iets doen voor je?

LOL resp!

trainer Bv S'burg
20-10-2009, 23:30
als met tante een piemel had was het me oom
als ik zaterdag de jackpot win hoef ik maandag niet meer naar me werk

als je zaterdag de jackpot wint, hebben we geld genoeg om naar het WK te gaan, en hoef ik niet te schooién :D

De man van 14K
21-10-2009, 09:21
@ Chahbari; Goed dat je je excuses aanbied! jij uit jouw onvrede door de microfoon te pakken maar wat vind je ervan dat jouw aanhang een fles champagne richting de groep van Holzken gooide die bij een vrouw op haar hoofd kwam met de daarop volgende knokpartij tot gevolg?

Ik denk dat je nog beter je excuses namens jouw aanhang kan betuigen...

Donjopie
21-10-2009, 09:41
@ Chahbari; Goed dat je je excuses aanbied! jij uit jouw onvrede door de microfoon te pakken maar wat vind je ervan dat jouw aanhang een fles champagne richting de groep van Holzken gooide die bij een vrouw op haar hoofd kwam met de daarop volgende knokpartij tot gevolg?

Ik denk dat je nog beter je excuses namens jouw aanhang kan betuigen...


Was er matten naast de mat ???
Heb daar nog niks van gehoord !

A.F.
21-10-2009, 11:07
vertel?? Want ik ben nu ook wel benieuwd geworden... Hoor wilde geruchten maar het word angstvallig stilgehouden. ( begrijpelijk )

Donjopie
21-10-2009, 11:12
wie kan dit bevestigen ????????????????

Garcia
21-10-2009, 14:18
Bevestigen kan ik het zeker want ik heb de bebloede mensen gezien en de brancard ook.

Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken want het is al triest genoeg dat zoiets moet gebeuren.

Muay Thai Elite
21-10-2009, 14:26
Dat het triest is betekent niet dat het in de doofpot gestopt dient te worden..

Garcia
21-10-2009, 14:28
Dat het triest is betekent niet dat het in de doofpot gestopt dient te worden..

Mee eens, maar ik ben niet diegene die zich hierover moet uitlaten. Dit zou door de organisatie of promotor gedaan moeten worden. Vandaar dat ik het enkel bevestig :)

Donjopie
21-10-2009, 14:47
Thanks Garcia ! eindelijk eens iemand die wat zegt
Aha dus toch....
Waarom zou het in de doofpot gaan als GG er niks mee te maken heeft.......

Muay Thai Elite
21-10-2009, 15:19
Omdat dit nieuws altijd breed wordt uitgemeten in de media. And who gives a fuck.

Wheelie
21-10-2009, 15:21
@ Chahbari; Goed dat je je excuses aanbied! jij uit jouw onvrede door de microfoon te pakken maar wat vind je ervan dat jouw aanhang een fles champagne richting de groep van Holzken gooide die bij een vrouw op haar hoofd kwam met de daarop volgende knokpartij tot gevolg?


Wat Rosso hier boven post klopt, een van de vrouwlijke fans van Nieky Holzken moest per brancard afgevoerd worden naar het ziekenhuis.
Of degene die de fles gegooid heeft ook tot de aanhang van Chahbari behoorde weet ik niet zeker maar de toespraak van Chahbari was wel de aanleiding van dit gebeuren.

coach2112
21-10-2009, 15:25
Bevestigen kan ik het zeker want ik heb de bebloede mensen gezien en de brancard ook.

Ik ook, buiten ging het ook door. Terwijl de politie het druk had met het natrekken van alle gegevens van de grote pooierbakken gingen aan de andere kant van de straat twee groepen elkaar flink te lijf.
Zag een aantal mensen die er aardig gehavend uitzagen.

Maar de dienders hadden andere zaken aan hun hoofd.

Donjopie
21-10-2009, 15:51
Maar de dienders hadden andere zaken aan hun hoofd.

de dames van het CS ?

A.F.
21-10-2009, 16:02
Wanneer schaffen ze die idiote VIP is af..... Het is alleen maar gezeik op gala's, kijk mij is stoer zijn met me vriendjes

RobVan de V
21-10-2009, 16:07
Thanks Garcia ! eindelijk eens iemand die wat zegt
Aha dus toch....
Waarom zou het in de doofpot gaan als GG er niks mee te maken heeft.......

Misschien om het "fijne" imago dat deze sport sinds jaar en dag al heeft niet in de media bevestigd te willen zien. Zeg nou zelf. Als je een groot gala neerzet wil je niet dat er de maandag erop heel groot in de krant gekopt wordt "Zwaargeonden door massale vechtpartij op vechtsportgala"
Paar mooie foto's erbij, wethouders die vragen gaan stellen en voila. Eens maar nooit meer.

Als het klopt wat er gezegd, is het trouwens wel erg laf om met een fles te gaan gooien. Leipe Mocro Flavour.:whistling:

Donjopie
21-10-2009, 16:12
Zit wat in Rob.

RobVan de V
21-10-2009, 16:16
Zit wat in Rob.
Ik zeg ook maar wat hoor. Maar kan me voorstellen dat een reden kan zijn.

Zo bestaan er zelfs nog steeds plaatsen in Nederland waar niet eens toestemming gegeven wordt voor MMA partijen. En op grond waarvan??? Geen idee......

Muay Thai Elite
21-10-2009, 16:23
Op grond van gayheid.

chief108
21-10-2009, 16:28
pffff...
wat een gezeik met die cops daar zeg

we komen die garage uit, meteen aan de kant gezet
ik zat achterin, twee grote motorgasten in clubkleuren voorin
eerst moest de chauffeur er alleen uit en toen later werd duidelijk dat wij er ook uit moesten
zegt die ene gast dus: "chief... je moet ook uitstappen"
ik sta dus met die 2 gasten naast me, als enige in een "normaal" kloffie
net mijn bodyguards dus :brow:

komt zo'n jong agentje bij me voor mijn papieren, die ik netjes geef...
zeg ik: "weet je wel wat ik ben man?"
en ik kijk hem recht in de ogen, staan bijna neus aan neus...
en dan: "systeembeheerder bij een fokking gemeente...." :w00t:

dat gazzie wist niet hoe hij moest kijken of wat hji ervan moest zeggen....
real life trolling is a art as well..... :p

Muay Thai Elite
21-10-2009, 16:36
Reps/.

Jarno
21-10-2009, 16:41
pffff...
wat een gezeik met die cops daar zeg

we komen die garage uit, meteen aan de kant gezet
ik zat achterin, twee grote motorgasten in clubkleuren voorin
eerst moest de chauffeur er alleen uit en toen later werd duidelijk dat wij er ook uit moesten
zegt die ene gast dus: "chief... je moet ook uitstappen"
ik sta dus met die 2 gasten naast me, als enige in een "normaal" kloffie
net mijn bodyguards dus :brow:


komt zo'n jong agentje bij me voor mijn papieren, die ik netjes geef...
zeg ik: "weet je wel wat ik ben man?"
en ik kijk hem recht in de ogen, staan bijna neus aan neus...
en dan: "systeembeheerder bij een fokking gemeente...." :w00t:

dat gazzie wist niet hoe hij moest kijken of wat hji ervan moest zeggen....
real life trolling is a art as well..... :p


Reps (as if you need them). Clubkleuren als in HDC ZOD neem ik aan ?

Judas
21-10-2009, 16:56
Tja, je kan niet verwachten dat het alijd goed gaat op zo'n gala als er een paar duizend jaar rondloopt. Helaas maar waar.

chief108
21-10-2009, 18:05
Reps (as if you need them). Clubkleuren als in HDC ZOD neem ik aan ?
yup

en reps voor die gasten die helemaal naar A'dam gereden waren om Kancho en mij weer veilig naar huis te brengen...

mokumnised
21-10-2009, 18:24
Wanneer schaffen ze die idiote VIP is af..... Het is alleen maar gezeik op gala's, kijk mij is stoer zijn met me vriendjes

helemaal mee eens, ik heb het al heel vaak mis zien gaan op zo'n VIP, gewoon net zoals in het buitenland rijen stoelen tot aan de ring en je bent van het hele gezeik af ( ringside seats leveren ook veel geld op).
Het gaat allemaal om zien en gezien worden in zo'n VIP, voor de sport is het (buiten de inkomsten) ook niet goed, dodelijk voor het imago, zo'n VIP met 1000 jaar lik.als er dan ook nog camera's van grote tv zenders draaien als het mis gaat, is de schade voor de sport uiteindelijk groter dan de opbrengst.

Het is belachelijk dat de politie zo buitenproportioneel heeft gehandeld bij Glory PTA, het geeft tegelijk aan hoe er nog steeds naar onze sport gekeken wordt.
Ik denk dat dit te danken is aan het VIP gebeuren, ik ben benieuwd wat de heren promotors er aan gaan doen.

Jarno
21-10-2009, 18:29
yup

en reps voor die gasten die helemaal naar A'dam gereden waren om Kancho en mij weer veilig naar huis te brengen...

Idd... maar zo hoort het in een club. Daar ben je brothers voor.

mokumnised
21-10-2009, 21:45
Alles was VIP op glory, dus geen verschillen, ik denk dat je doelt op Gala's waar het gecombineert VIP en seats zijn?

Klopt, dat bedoel ik, je ziet het zelden mis gaan op de tribunes bij een gala.
Terwijl het dit jaar op minimaal 5 gala's al fout is gegaan op de VIP (misschien nog meer).
Glory was inderdaad alleen maar VIP...en ook daar gaat het weer mis.

ik ben het met flipper eens: afschaffen die VIP, uiteindelijk doet het meer kwaad dan goed.

De man van 14K
21-10-2009, 21:54
Eens.. Ik geloof per definitie niet in de term VIP.
We gaan allemaal naar dezelfde plee. De een alleen wat meer beveiligd dan de ander ;)

ICON
21-10-2009, 23:07
neusbotje weggesnoven?

Cave
21-10-2009, 23:14
nee, hij had een inferieure gouden vipstoel in zijn hand en die ging hij naar iemand gooien.

Voor €250,- mag je ook wel een superieure stoel verwachten natuurlijk.

A.F.
21-10-2009, 23:30
nee, hij had een inferieure gouden vipstoel in zijn hand en die ging hij naar iemand gooien.


inferieur
lager, minder, ondergeschikt
slecht

of bedoel je superieur ;)

Donjopie
21-10-2009, 23:33
zo een ?
http://www.manoir.nl/images/troon-goud-bordeaux.JPG

Donjopie
21-10-2009, 23:39
oooo de bennie, of de bjorn

Donjopie
21-10-2009, 23:52
hahahahahahahahahahahahahahahahhhahahaha

Donjopie
21-10-2009, 23:57
Je bent een topper !
echt hart voor het gala :)

Harrie Nak
21-10-2009, 23:58
Wanneer schaffen ze die idiote VIP is af..... Het is alleen maar gezeik op gala's, kijk mij is stoer zijn met me vriendjesInderdaad, buiten het knokken om is het toch alleen maar zien en gezien worden voor de proleetjes.

Kunnen we de Chahbari aanhangertjes uit Amsterdam-Oost ook meteen buiten laten? Daar weet je (treurig maar waar) bij voorbaat al van dat ze voor het rellen komen.

Donjopie
22-10-2009, 00:10
mooi he noord :)

chief108
22-10-2009, 00:47
we keken uit over Amsterdam-Noord! Dat is echt prachtig, je weet niet wat je ziet...
...ik kreeg kippevel
jajaja...

was mooi uitzicht ouwe... ;)


Hahaha, jammer dat ik je geen reps kan geven!
dude...
de voldoening was all mine :lol:

ik lach er nog steeds om....

abujahjah
22-10-2009, 12:58
ze hadden met granaten moeten gooien in plaats van flessen champagne, had je tenminste geen getuigen gehad hahahaha,geintje.
maar ja zo zijn er tig andere aanhangers van vechters die ook rotzooi trappen en kan iemand met 100% zekerheid zeggen dat het aanhangers van faldir waren, mischien wilde ze die fles wel naar steve brown gooien , wat ik hoorde is hij het schoothondje van nieky en geven ze mekaar weleens kusjes hehehehe.