PDA

View Full Version : Ultimate Glory 11: Alistair Overeem vs Tony Sylvester



Highline
18-10-2009, 11:59
geen audio :(

http://www.youtube.com/watch?v=XS6wbymeX4U

Sendur
18-10-2009, 12:09
hmm hij gaf niet veel tegenstand.

el bastardo
18-10-2009, 12:15
Ziet er uit als een heel belabberde training voor Alistair...

Pimp-Daddy
18-10-2009, 12:17
Sorry, maar ik weet niet of Allistair hier heel erg trots op moet zijn. Ik denk eerder dat hij zich hier een beetje voor moet schamen...

milco
18-10-2009, 12:22
het lijkt wel nep

dirk5
18-10-2009, 12:34
hmm hij gaf niet veel tegenstand.

haha, had je dat verwacht dan?

trainer Bv S'burg
18-10-2009, 12:40
Was net of sylvester, uit de shop was gehaald, ff geld halen en dan weer terug naar de shop! Waarschijnlijk was de warming-up nog zwaarder voor Allister?

123trisweat
18-10-2009, 12:41
slechte marketing, GG had Overeem beter niet kunnen laten vechten of een exhibit game ala Fedor vs Mousasi. En dan Valentijn vs Alistair of Alistair vs Security guys

Mickey
18-10-2009, 12:48
Glory heeft volgens mij herhaaldelijk aangegeven dat ze graag een andere tegenstander wilden regelen voor Alistair, maar deze of: op het laatst aangaven toch niet tegen Alistair te willen vechter of ze exorbitant hoge bedragen vroegen voor de partij.

Omdat het hier een jubileum gala betrof vond men dat Alistair niet van de fightcard mocht ontbreken. Ik heb daar persoonlijk best begrip voor. Toegegeven: niet de best pot van de avond, maar volgens mij zijn er genoeg voorbeelden waarbij dit soort partijen toch voor een upset zorgden. Dus het had best anders kunnnen aflopen.

iconian
18-10-2009, 12:55
als alistair tegen yvel had gestaan was dit gala echt bekroond, de partij van nieky was het hoogtepunt en toen dit.

Garcia
18-10-2009, 12:56
Glory heeft volgens mij herhaaldelijk aangegeven dat ze graag een andere tegenstander wilden regelen voor Alistair, maar deze of: op het laatst aangaven toch niet tegen Alistair te willen vechter of ze exorbitant hoge bedragen vroegen voor de partij.

Omdat het hier een jubileum gala betrof vond men dat Alistair niet van de fightcard mocht ontbreken. Ik heb daar persoonlijk best begrip voor. Toegegeven: niet de best pot van de avond, maar volgens mij zijn er genoeg voorbeelden waarbij dit soort partijen toch voor een upset zorgden. Dus het had best anders kunnnen aflopen.

x2

Maar ik blijf het echt zielig vinden voor Tony. Die wist echt niet wat hem overkwam haha.

http://lh6.ggpht.com/_5I3AMlce3GM/Stpvo2-YjPI/AAAAAAAABms/jx6qU20w9ks/s720/DSC_0558.JPG check z'n gelaatsuitdrukking.

A.F.
18-10-2009, 12:58
ben het er wel mee eens... laat hem dan niet vechte... gewoon een verschutting

A.F.
18-10-2009, 12:59
x2

Maar ik blijf het echt zielig vinden voor Tony. Die wist echt niet wat hem overkwam haha.

Misschien had je m ff in de kleedkamer over ze bolletje moeten aaien en een kus op ze voorhoofd moeten geven.

Ivo C.
18-10-2009, 13:08
bringing a sheep to a wolf...

A.F.
18-10-2009, 13:09
bringing a KFC bucket to Paspoes

El Bambino
18-10-2009, 13:27
Sorry, maar ik weet niet of Allistair hier heel erg trots op moet zijn. Ik denk eerder dat hij zich hier een beetje voor moet schamen...

Schandalig jah, hoe moeten wij deze organisatoren serieus nemen in de toekomst, en er nog voor betalen ook nog he :fp:

TOON
18-10-2009, 13:30
Glory heeft volgens mij herhaaldelijk aangegeven dat ze graag een andere tegenstander wilden regelen voor Alistair, maar deze of: op het laatst aangaven toch niet tegen Alistair te willen vechter of ze exorbitant hoge bedragen vroegen voor de partij.

Omdat het hier een jubileum gala betrof vond men dat Alistair niet van de fightcard mocht ontbreken. Ik heb daar persoonlijk best begrip voor. Toegegeven: niet de best pot van de avond, maar volgens mij zijn er genoeg voorbeelden waarbij dit soort partijen toch voor een upset zorgden. Dus het had best anders kunnnen aflopen.

x2 absoluut! zonde maar begrijpelijk...

de Zweed
18-10-2009, 13:33
Glory heeft volgens mij herhaaldelijk aangegeven dat ze graag een andere tegenstander wilden regelen voor Alistair, maar deze of: op het laatst aangaven toch niet tegen Alistair te willen vechter of ze exorbitant hoge bedragen vroegen voor de partij.

Omdat het hier een jubileum gala betrof vond men dat Alistair niet van de fightcard mocht ontbreken. Ik heb daar persoonlijk best begrip voor. Toegegeven: niet de best pot van de avond, maar volgens mij zijn er genoeg voorbeelden waarbij dit soort partijen toch voor een upset zorgden. Dus het had best anders kunnnen aflopen.


Da's ook wat ik heb gehoord.
En by the way, als Alistair niet had gevochten, hadden diezelfde mensen hier over lopen klagen. Het is ook nooit goed...

marcelt
18-10-2009, 13:34
Glory heeft volgens mij herhaaldelijk aangegeven dat ze graag een andere tegenstander wilden regelen voor Alistair, maar deze of: op het laatst aangaven toch niet tegen Alistair te willen vechter of ze exorbitant hoge bedragen vroegen voor de partij.

Omdat het hier een jubileum gala betrof vond men dat Alistair niet van de fightcard mocht ontbreken. Ik heb daar persoonlijk best begrip voor. Toegegeven: niet de best pot van de avond, maar volgens mij zijn er genoeg voorbeelden waarbij dit soort partijen toch voor een upset zorgden. Dus het had best anders kunnnen aflopen.

Kom op; ze kondigden dit gala al meer dan een half jaar geleden aan. Tijd zat gehad om een waardigere tegenstander te vinden!

dirk5
18-10-2009, 13:37
En dan nog iets, hoe wil je een topper vast leggen voor 1 enkele partij? Bijna alle toppers liggen wel vast bij een organisatie dus je kunt niet anders verwachten dan een tweede rangs vechter te krijgen.

A.F.
18-10-2009, 13:43
En dan nog iets, hoe wil je een topper vast leggen voor 1 enkele partij? Bijna alle toppers liggen wel vast bij een organisatie dus je kunt niet anders verwachten dan een tweede rangs vechter te krijgen.

tweede rangs...??? laten we het op 13de rangs houden

dirk5
18-10-2009, 13:46
tweede rangs...??? laten we het op 13de rangs houden

Ik wilde ze niet te veel afbranden, dadelijk krijg ik een infraction ;)

Cave
18-10-2009, 13:48
Aan de uitdrukking van Tony te zien had hij of geen idee wie Alistair is óf dachtie: "hmmm, volgens mij had ik veel meer geld moeten vragen..."

@Mickey: meen je nou echt dat we van een vechter als Tony een upset mogen verwachten? Áls, en ik bedoel ook echt áls, deze jongen Alistair had verrast dan had Alistair wat mij betreft gewoon mogen stoppen met knokken.

Justinian
18-10-2009, 13:54
Een andere partij waar ik vooraf dacht 'dat wordt een mismatch' was die tussen Valentijn Overeem en Nikolai Onikienko. Ik had verwacht dat Valentijn, die door Bas de bijnaam 'the executionar' kreeg, over hem heen zou walsen. Dat mocht helaas niet zo zijn, want Nikolai kwam toch maar even door met een directe en een hoek, waarop de partij werd gestaakt. Ik denk dat Valentijn deze Nikolai in 9 van de 10 gevallen zou pakken, maar dit was dan net die ene keer. In het geval van Alistair vs Tony Sylvester liggen de odds ongetwijfeld een stuk hoger, maar toch ;)

Pepe the Ice-Murderer
18-10-2009, 13:54
zwakke shit, da's het enige wat ik erover kwijt wil.

iconian
18-10-2009, 14:08
Tony Sylvester is een jongen met een goede record. Is ook een jongen die durft te vechten. Ik heb begrepen dat meedere grote namen hun waarde zodanig omhoog schroefte, dat het logisch is dat Glory niet met hun in zee is gegaan. Daarbij hebben we laatst kunnen zien met Gary Goodrich dat deze Amerikanen vaak gewoon hun geld komen halen. Deze jongen zal zijn huid duur verkopenen voor Alistair is het ook goed om zijn mma-skills te blijven oefenen naast zijn grote k-1 prestatie.

Ik vind het al te gek dat Alistair weer op Glory vecht, het is jammer dat Gilbert niet durft. Tony heeft in ieder geval cahones.

Gr, Jamila:thup:

zow, wat verkocht die man zijn huid duur, hij liet echt zien dat hij ballen had, maar dat mochten we ook wel verwachten van iemand met zo'n geweldig record. Echt blij dat yvel er niet stond:thup:

bami112
18-10-2009, 14:23
Was net of sylvester, uit de shop was gehaald, ff geld halen en dan weer terug naar de shop! Waarschijnlijk was de warming-up nog zwaarder voor Allister?

x2 volgens mij kwam die kerel net bij canna vandaan en had een lekker hazeje achter ze kiezen die was nog in dromenland man.. wat een gast zeg chop chop chop back 2 tha sjop

Mickey
18-10-2009, 15:07
Kom op; ze kondigden dit gala al meer dan een half jaar geleden aan. Tijd zat gehad om een waardigere tegenstander te vinden!

Klopt ook. Ik denk echter wel dat je te kort door de bocht gaat.De organisatie gaf reeds aan dat er vergevorderde gesprekken waren voor een waardige match-up. Kort voor het evenement zijn deze gesprekken gestaakt wegens idiote gage-eisen. Tenminste. Dat is wat ik begrepen heb. Dus daar sta je dan als promoter. Wat doe je dan? Ik snap de keuze van Glory best. Ze laten Alistair iig knokken...
En als sommige mogelijke plaatsvervangers dan bedragen van 100k+ gaan vragen.. Mjah. Wat moet je dan?

Zouden ze dat niet hebben gedaan, dan zou je hier nu allerlei posts lezen dat het schandalig is dat ze hem op de card zetten en dan zo kort voor het event niet laten vechten. Tis ook nooit goed.

Maar nogmaals: ik kan er naast zitten hoor.

Mickey
18-10-2009, 15:08
zow, wat verkocht die man zijn huid duur, hij liet echt zien dat hij ballen had, maar dat mochten we ook wel verwachten van iemand met zo'n geweldig record. Echt blij dat yvel er niet stond:thup:

Zoals Justi al aangaf kan het alle kanten op. Kijk naar de tegenstander van Valentijn.

el bastardo
18-10-2009, 15:17
Glory heeft volgens mij herhaaldelijk aangegeven dat ze graag een andere tegenstander wilden regelen voor Alistair, maar deze of: op het laatst aangaven toch niet tegen Alistair te willen vechter of ze exorbitant hoge bedragen vroegen voor de partij.

Omdat het hier een jubileum gala betrof vond men dat Alistair niet van de fightcard mocht ontbreken. Ik heb daar persoonlijk best begrip voor. Toegegeven: niet de best pot van de avond, maar volgens mij zijn er genoeg voorbeelden waarbij dit soort partijen toch voor een upset zorgden. Dus het had best anders kunnnen aflopen.
Mee eens, op het upset gedeelte na. Bassie en Adriaan samen zouden ook best voor een upset kunnen zorgen. Je weet alleen dat het nooit zal gebeuren. Jammer, maar begrijpelijk dat ze hem wel laten vechten op dit jubileum.

wrestler_nl
18-10-2009, 16:10
Sorry, maar ik weet niet of Allistair hier heel erg trots op moet zijn. Ik denk eerder dat hij zich hier een beetje voor moet schamen...

x2!
dit is toch geen tegenstander waarbij je bij een winst trots moet zijn.


Kom op; ze kondigden dit gala al meer dan een half jaar geleden aan. Tijd zat gehad om een waardigere tegenstander te vinden!
x2!


En dan nog iets, hoe wil je een topper vast leggen voor 1 enkele partij? Bijna alle toppers liggen wel vast bij een organisatie dus je kunt niet anders verwachten dan een tweede rangs vechter te krijgen.

nou ja ik bedoel er zijn zat vechters ( monson , rizzo , sylvia , marcio cruz) .ik noem er maar een aantal.
ik hoop dat we volgende keer overeem tegen een goeie tegenstander zien. Op hw heeft hij nog niet tegen toppers gestaan , het zou mooi zijn om zn skills te zien tegen een topvechter.


anyway...zijn partij tegen tony sylvester leek meer op een aflevering van bully beatdown

sikkwitttet
18-10-2009, 16:22
oke tegenstander was niet veel soeps. maar alistair vocht ook niet echt hoogdaverend vond ik.

ja als het zo moet, dan maar beter k1 dan strikeforce en vermoord te worden door fedor

Joris
18-10-2009, 16:29
ik zou ook 100k vragen om met ubereem in de ring te gaan staan. Of ik het ook 1.20 min volhoud, weet ik niet. waarschijnlijk niet.

kijk in ieder geval uit naar dream, dit was een leuke teaser. Overeem deed langer over de fiets dan over tony..

Insider
18-10-2009, 16:38
Gilbert Yvel wilde niet en dan blijven er binnen Nederland eigenlijk geen tegenstanders meer over. Buitenlandse subtoppers zijn gewoon niet te betalen voor een Nederlandse promotor dus wat doe je dan ? Ik hoop Alistair snel weer te zien tegen een echte MMA topper.

el bastardo
18-10-2009, 16:56
x2!
dit is toch geen tegenstander waarbij je bij een winst trots moet zijn.


x2!



nou ja ik bedoel er zijn zat vechters ( monson , rizzo , sylvia , marcio cruz) .ik noem er maar een aantal.
ik hoop dat we volgende keer overeem tegen een goeie tegenstander zien. Op hw heeft hij nog niet tegen toppers gestaan , het zou mooi zijn om zn skills te zien tegen een topvechter.


anyway...zijn partij tegen tony sylvester leek meer op een aflevering van bully beatdown
Als die toppers niet willen/kunnen, of ze vragen belachelijk veel omdat ze op het laatste moment tegen Alistair moeten aantreden, dan valt er weinig te kiezen hè, als je hier pas op het laatst tegenaan loopt. Er staat toch al een paar keer beschreven hoe en waarom ze niet aan een betere tegenstander zijn gekomen. Je kan ook bezig blijven hierover. Tuurlijk was deze gast een nobody, maar ik snap wel dat ze Alistair persé op dit gala wilden laten vechten. Of het hem veel opleverd waag ik te betwijfelen, maar hij heeft er weer een training opzitten.

En net als jou en iedereen hier hoop ik hem op korte termijn tegen een tegenstander van formaat te zien. Denk dat Alistair zich zelf ook graag wil bewijzen.

trainer Bv S'burg
18-10-2009, 23:23
x2 volgens mij kwam die kerel net bij canna vandaan en had een lekker hazeje achter ze kiezen die was nog in dromenland man.. wat een gast zeg chop chop chop back 2 tha sjop

Zie je nou, baam! je heb geen nieuwe bril nodig? :cool2:

Marquis
19-10-2009, 13:23
Ik heb toch van de week al aangegeven dat die gast niet eens de schoenveters van Alistair mag strikken of überhaupt de ring
niet in mag om met Alistair te sparren in Breda. Simpelweg omdat de beste man geen toegevoegde waarde zou hebben.

GG had meer als 6 maanden de tijd om een waardige tegenstander voor haar topvechter kunnen regelen.

Eindstand krijgt Alistair ongewild een smetje op zijn cv…hopelijk maakt Alistair een hoop goed in Japan.,,..
zodat we deze misstap van GG vergeten.

Tony
19-10-2009, 13:37
Beste mensen, er is toch heel duidelijk gesproken over het feit dat GG in verregaande fase zat vwb het regelen van een waardig iemand... en net op het laatste moment gaat zoiets niet door.. dus idd, wat wil je dan doen? Een goedkope top-HW vechter uit een knapzak toveren? Zo werkt dat helaas niet.

Misschien dat Sam Hoger toch net wat meer weerstand geboden had :p

Balen, maar begrijpelijk.

Maar goed.. neem Glory (ik dacht 10)... daar moest goodridge tegen Overeem... dat feestje was toen ook al snel afgelopen.

Leventdepevent
19-10-2009, 13:41
veel heb ik niet gemist aan deze partij zie ik wel....

Nightwalker
19-10-2009, 13:57
Nou ik weet wel zeker als ik in de ring zou mogen staan.. Dat ik toch meer tegenstand zou bieden dan zijn tegenstander... Ik begrijp uberhaubt niet wat zn kerel in de ring zoekt... Echt triest voor woorden.. Maar goed, mooie overwinning !!!

ijsblok
19-10-2009, 14:10
Ik kan begrijpen dat het voor een eenmalige pot moeilijk is een match up te vinden voor Overeem. Maar ipv deze nobody waren er mi toch wel andere opties... Ik denk dan bijvoorbeeld aan Jessie Gibbs!

Rverm
19-10-2009, 15:12
tis ook lastig een tegenstander te vinden van het kaliber overeem. Maar deze tegenstander keek al zo angstig uit z'n ogen toen die overeem zag dat ik het idee had dat ie hem nog nooit eerder gezien had ofzo en stijf stond vd zenuwen. En overeem hield tijdens de partij egt in...
Sylvester helemaal afschrijven nu is ook niet netjes, der zijn nou eenmaal weinig mensen opgewassen tegen het fysieke geweld van Overeem. Wel ben ik van mening dat, ondanks dat het moeilijk is, er wel een grotere naam binnengehaald had kunnen worden.

The Bulldog
19-10-2009, 15:16
jessie gibbs was idd een mooie optie geweest.....

snip83
19-10-2009, 15:22
Het is idd vrij makkelijk om die Tony af te kraken, maar RESPECT voor deze man dat die tegen een beest als Overeem de ring in gaat

Justinian
19-10-2009, 15:25
Het is idd vrij makkelijk om die Tony af te kraken, maar RESPECT voor deze man dat die tegen een beest als Overeem de ring in gaat
Dat sowieso! Als je tegenover Overeem (in deze topvorm) in de ring staat verdien je niets anders dan respect. Neemt natuurlijk niet weg dat ik liever een wat sterkere tegenstander had gezien.

A.F.
19-10-2009, 15:28
the underdog was ook wel een optie geweest denk ik...

danial
19-10-2009, 15:46
Ik geloof best wel dat ze alles gedaan hebben om een geschikte tegenstander voor Alistair te kunnen vinden,
Kijk naar tegenstanders van andere GG-vechters. Denk aan tegenstanders van:

Karev (Hesdy)
Leko (Silva)
Holzeken (Faldir)
Siyar (Robert)
Errol enz.

Respect voor Tony, Hij kreeg paar volle knien op zijn gezicht en gaf niet op

The Bulldog
19-10-2009, 17:34
the underdog was ook wel een optie geweest denk ik...

had ik in ieder geavl 1 keer geprobeert te slaan...hehehe

maar een optie ....is in dit geval zeker geeeen fatsoenlijke optie....al scheelde het gg wel een vliegticket hehehehe

Ronald
19-10-2009, 19:22
Het is idd vrij makkelijk om die Tony af te kraken, maar RESPECT voor deze man dat die tegen een beest als Overeem de ring in gaat
Of zou die gewoon erg krap bij kas hebben gezeten ofzo? Ik weet eigenlijk niet of het woord "respect" hier wel op z'n plaats is. Je zou het voor hetzelfde geld gewoon een domme actie van 'm kunnen noemen. Het krachtverschil was namelijk, ook vooraf al, wel heel erg groot. Als het om een potje voetbal gaat verlies je gewoon met 15-0. Met een full-contact vechtsport kan het ook heel wat slechter aflopen.

d3mon1977
19-10-2009, 20:38
Ach you cant blame alistair for it :(

't was iid leuker geweest om bv tegen gilbert te beuken!

Collina
20-10-2009, 10:36
Voor de Nederlandse fans zou Gilbert vs. Alistair een leuke match partij zijn. (In mijn beleving heeft Gilbert letterlijk niets in te brengen tegen Alistair, maar ik en vele andere zijn zeker bereid om €250,- voor een kaartje te betalen). Dit alleen maar om mij gelijk te halen omdat er nog steeds vechtsport fans zijn die denken dat Gilbert wint. 5jr gelden had ik het 50/50 gegeven, daar denk ik nu wel anders over. Maar goed, vechtsport blijft sport en tegen een ongelukkige hoek kan je altijd oplopen.

Dat Tony vs Alistair een slechte match is, “daar hoeven we elkaar geen mietje voor te noemen”. Maar er zijn maar weinig vechters op dit moment die het tegen Alistair willen/kunnen opnemen, of ze vragen torenhoge bedragen en daarbij komt, Alistair en Sem zijn absolute kanshebbers om over andere halve maand K1 Champ te worden, ik denk dat dit de aller mooiste/meest aparte K1 finale kan worden van de geschiedenis.

Dit gaat sowieso een kijkcijferkanon worden, het zou toch erg zonde zijn geweest als Alistair of Sem een zware blessure zou hebben opgelopen afgelopen zaterdag.

10jr GG evenement zag er goed en zeer verzorgd uit met goede patijen, Ali en Sem na. Maar nogmaals, first things first en bekijk het einde inzicht. 5 december 2009 sla ik pakjesavond even over

Collina

Lionheart
20-10-2009, 11:06
Idd,

Alistair is een topper waar je gewoon nog weinig goede tegenstanders voor kunt vinden, buiten de UFC en Fedor om.
Ok een Werdum en Rogers misschien, maar dat komt wel.

Eerst ff de K1 titel pakken en dan weer terug naar MMA!

Collina
20-10-2009, 16:52
@collina, het standaard lettertype was te min voor je?

Haha, ik wilde mijn verhaal ever verduidelijken ;)

Schreef hem in Word Arial (11)
Ik raak mijn rooie draad kwijt als ik mijn tekst niet in één keer kan lezen.

Sorrrriiee..

de Zweed
20-10-2009, 21:56
Voor de Nederlandse fans zou Gilbert vs. Alistair een leuke match partij zijn. (In mijn beleving heeft Gilbert letterlijk niets in te brengen tegen Alistair, maar ik en vele andere zijn zeker bereid om €250,- voor een kaartje te betalen).




Inderdaad! Al denk ik dat Gilbert een zware dobber zou hebben aan Alistair, lijkt het me wel een duel waar menig fan op zit te wachten.
Misschien dat dit al reden genoeg zou zijn?

Maar ja, Gilbert nam niet eens de tijd om zijn 'oude' kameraden te bezoeken op het gala. Wel jammer...

mistte trouwens ook Ilonka, Rayan, en die andere wiens naam ik de hele tijd vergeet lol

micha
21-10-2009, 08:08
ik miste fatih kociamis die hoort er toch ook echt bij.

Rverm
21-10-2009, 12:06
ik miste ron n. , die hoort er toch ook echt bij.