PDA

View Full Version : Hesdy Gerges naar Japan



doom
18-10-2009, 13:39
eigelijk zou hesdy daar inplaats van Karaev horen te staan 5 december tegen badr Hari.Ik denk dat dit een leukere pot wordt dan Hari vs karaev.
Dan kan karaev tegen Bradock Silva

ICON
18-10-2009, 13:42
zucht......

Justinian
18-10-2009, 13:47
eigelijk zou hesdy daar inplaats van Karaev horen te staan 5 december tegen badr Hari.Ik denk dat dit een leukere pot wordt dan Hari vs karaev.
Dan kan karaev tegen Bradock Silva
Ik weet dat jij er met een bijzonder roze bril naar kijkt, maar ik begrijp je punt wel. Hesdy liet gisteren een meer dan geweldige partij zien en Karaev kwam er niet aan te pas. De manier waarop hij gisteren een topper als Karaev domineerde maakte bij mij in ieder geval indruk. Neemt niet weg dat Karaev zich heeft gekwalificeerd voor de GP en daar dus ook gewoon hoort te staan.

ICON
18-10-2009, 13:50
hesdy is zeker een topper en hij hoort ook in de k-1 thuis. lijkt me nu raar als hij niet aan de kwalifictaties mee mag doen volgend jaar

Hij heeft dit jaar alleen niet meegedaan aan de kwalificaties dus om dan te zeggen dat hij nu maar in de plaats van karaev in de finale moet vechten omdat hij heeft gewonnen, ja dat is ja.. uhmmmm

zucht.......

A.F.
18-10-2009, 14:03
//nightwalker mode on//
karaev word gesloopt door Badr!!! Badr is de beste
//nightwalker mode off//

iconian
18-10-2009, 14:24
hij was altijd al een enorm talent, volgens thom gelijk aan een hari. Maar hij leek weinig progressie te hebben gemaakt laatste 2 jaar, maar nu laat hij toch een partij zien van jewelste. puur klasse verschil. Hij verloor van schilt dus de k1 had weer wat minder interesse. Maar ik hoop echt dat hij zich kan kwalificeren volgend jaar.

marcelt
18-10-2009, 14:38
Hij hoort zeker in K1, maar hij zit niet bij Showtime of Glory, dus dan is het een stuk lastiger. Iets zegt me dat Thom niet zo graag met Simon in zee zal gaan.

snip83
18-10-2009, 15:10
//nightwalker mode on//
karaev word gesloopt door Badr!!! Badr is de beste
//nightwalker mode off//


:thup:

Jarno
18-10-2009, 15:19
Hij hoort zeker in K1, maar hij zit niet bij Showtime of Glory, dus dan is het een stuk lastiger. Iets zegt me dat Thom niet zo graag met Simon in zee zal gaan.

Hesdy zit net als Aerts (Mr.K1) bij Chakuriki en heeft er al gestaan tegen Schilt. Jammer dat je nu dingen erbij haalt die totaal niet ter
zake doen en onnodig opruiend zijn... Beetje Calimero gedrag imo wat in dit geval echt niet nodig is

abdel1991
18-10-2009, 15:33
kareav is gewoon bezig zichzelf in de underdog positie te manoeuvreren tegen badr en hoopt dan dat badr hem gaat onderschatten....

The Bulldog
18-10-2009, 15:37
kareav is gewoon bezig zichzelf in de underdog positie te manoeuvreren tegen badr en hoopt dan dat badr hem gaat onderschatten....

ja dat plan trok hij misschien inderdaad....
maar dan wel na deze partij waar hij in werd afgeslacht...

kolere wat een serenade aan technieken kreeg hij te verwerken....en gewoon verdommen te blokken....damn...

marcelt
18-10-2009, 16:13
Hesdy zit net als Aerts (Mr.K1) bij Chakuriki en heeft er al gestaan tegen Schilt. Jammer dat je nu dingen erbij haalt die totaal niet ter
zake doen en onnodig opruiend zijn... Beetje Calimero gedrag imo wat in dit geval echt niet nodig is

Hoezo opruiend ? Doet volgens mij wel ter zake. Vechters die bij IS of GG zitten komen veel makkelijker aan de bak in Japan. Dat zullen Rutz of Boon zelf ook erkennen. Kijk bijv. hoe snel de ster van Saki gestegen is in 2008 .Het is moeilijker voor anderen ertussen te komen.

Braddock en Gerges hebben idd. mazzel dat Aerts weer bij Harinck terug is zodat zij ook wat meer ingang hebben daar. Anders waren ze zeker kansloos. Gerges heeft een keer mogen vechten, dat is waar. Maar hij moet nu een kans krijgen in de kwalificaties van komend jaar vind ik.

W.b. Calimero gedrag . Ik heb geen enkele binding met Harinck, dus dat begrijp ik niet.

Insider
18-10-2009, 16:29
Hesdy zit net als Aerts (Mr.K1) bij Chakuriki en heeft er al gestaan tegen Schilt. Jammer dat je nu dingen erbij haalt die totaal niet ter
zake doen en onnodig opruiend zijn... Beetje Calimero gedrag imo wat in dit geval echt niet nodig is

Marcelt post toch niets verkeerd lijkt me. Hij heeft gewoon gelijk over de positie van GG en Showtime.

adenane
18-10-2009, 16:41
Hesdy hoort helemaal niet in Japan, want zo goed is hij niet.

Door te winnen van Karaev bewijst alleen maar weer dat Ruslan behoorlijk overschat wordt en niet dat Hesdy een heuse geweldenaar is, hoor. Laat Hesdy eerst maar eens tegen Spong en Balrak of Bouzidi. Want als er iemand nadrukkelijk op de spreekwoordelijke Japanse deur klopt, zijn zij het wel.

En mensen roepen wel It's Showtime dit, GG dat en tuurlijk hebben zij wel iets te zeggen, maar het is Japan die uiteindelijk matcht en beslist. Want anders hadden Remy Bonjasky, Peter Aerts en Ernesto Hoost nooit de World GP kunnen winnen, aangezien zij géén GG én géén It's Showtime zijn. Dus die theorie kan weer de prullenbak in..........

marcelt
18-10-2009, 16:46
In de tijd dat de door jou genoemde vechters opkwamen (geldt ook voor Souwer en Kraus) waren deze twee grote managementsteams nog niet zo invloedrijk.

Hesdy heeft van een top 8 K1 vechter gewonnen en heel goed gevochten tegen de drievoudige kampioen, dus ik denk dat ie wel meekan.
Maar laat hem inderdaad maar in een voorronde staan met Balrak, Spong, Bouzidid, Ghita of de heel veel goede Oost-Europese vechters met talent .

Wheelie
18-10-2009, 16:52
En mensen roepen wel It's Showtime dit, GG dat en tuurlijk hebben zij wel iets te zeggen, maar het is Japan die uiteindelijk matcht en beslist. Want anders hadden Remy Bonjasky, Peter Aerts en Ernesto Hoost nooit de World GP kunnen winnen, aangezien zij géén GG én géén It's Showtime zijn. Dus die theorie kan weer de prullenbak in..........
Peter Aerts en Ernesto Hoost hebben de K-1 groot gemaakt, toen bestond GG of It's Showtime nog niet eens, ook Remy Bonjaski vocht al in de K-1 voordat GG of It's Showtime de positie had die ze nu hebben dus zo vreemd vind ik het niet dat ze de GP gewonnen hebben ;)
Of Hesdy nu wel of niet klaar is voor het grote werk laat ik even in het midden maar een feiit is dat als je tekent bij GG of It's Showtime dat dit wel deuren voor je opent

adenane
18-10-2009, 17:06
Tuurlijk opent het deuren voor je, maar het is geen garantie dat je er ook daadwerkelijk komt te staan. Dat moet je echt afdwingen en dat kan als je wedstrijden wint, van echte toppers!

Harinck was de coach van de eerste K1 winnaar. Je gaat mij niet wijs maken dat dat gegeven GEEN deuren opent voor je.

Insider
18-10-2009, 20:50
Harinck was de coach van de eerste K1 winnaar. Je gaat mij niet wijs maken dat dat gegeven GEEN deuren opent voor je.

Come on, wat was dat ook al weer van het in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst ? Denk je serieus dat omdat hij de trainer was van de eerste K-1 kampioen dat hij nu invloed heeft bij K-1 ? K-1 heeft een samenwerking met It's Showtime en ook van GG zijn ze afhankelijk want als hun ineens vechters niet laten vechten dan is K-1 een lachertje zonder vechters als Hari, Saki, Zimmerman, Manhoef of Schilt. Dan ben je ook in de positie om bijv. een vechter als Rico Verhoeven naar voren te schuiven of dat Chalid Arrab nu een reserve partij te laten draaien.

marcelt
18-10-2009, 21:10
Tuurlijk opent het deuren voor je, maar het is geen garantie dat je er ook daadwerkelijk komt te staan. Dat moet je echt afdwingen en dat kan als je wedstrijden wint, van echte toppers!

Harinck was de coach van de eerste K1 winnaar. Je gaat mij niet wijs maken dat dat gegeven GEEN deuren opent voor je.


Met I.S. en G.G. verdienen ze al jaren veel geld en met Tom Harinck niet die een toptrainer is, maar zeker geen netwerker en big time manager. Boon en Rutz zijn ook regelmatig met hun vechters in Japan. Thom niet. Sinds Aerts terug is kwam hij er weer en dat resulteerde in een optreden van Hesdy. Dit heeft waarschijnlijk ook veel met de credits van Aerts te maken en niet alleen met die van Thom.

Ik denk niet dat hij sinds de good old days met Branco en Aerts contact met ze heeft gehouden. Er zijn trouwens nu ook andere mensen de baas bij K1.

Justinian
18-10-2009, 21:59
Hesdy hoort helemaal niet in Japan, want zo goed is hij niet.
Ik vind dat je Hesdy hier echt tekort doet. De man domineert de partij tegen Ruslan Karaev op voortreffelijke wijze. Dezelfde Ruslan Karaev die eerder won van Badr Hari en hem in de rematch nog eens 8 tellen wist te bezorgen. Bovendien vecht hij de volle drie rondes tegen 3-voudig K-1 kampioen Sem Schilt, terwijl hij een dag(!) van tevoren wordt opgeroepen. Natuurlijk zijn er ook andere vechters die in de K-1 thuis horen, maar het een sluit het ander niet uit.

Ik had al respect voor Gerges sinds zijn partij tegen Schilt, maar sinds gisteren ben ik echt onder de indruk. Echt een geweldige partij gedraaid!

A.F.
18-10-2009, 22:07
adenane is een beetje in de war....

kooivechter
18-10-2009, 22:16
toch blijf ik mij verbazen hoe een ruslan zo ontzettend eenvoudig aan de kant wordt gezet, en dan alsnog staat bij de laatste 8. En waarom hij van het begin af aan geen lowkicks blokte dat begreep ik niet? Het leek wel of hij van het begin af aan er niet in geloofde?

Justinian
18-10-2009, 22:17
Hesdy Gerges heeft wat mij betreft de partij van de avond gedraaid vs Karaev.
gedomineerd vanaf het begin.

I was surprised...

on topic: blijf het maar bewijzen via kwalificaties...
De partij Hesdy Gerges vs Ruslan Karaev staat ook in mijn top 3, samen met de partij van Anderson 'Braddock' Silva vs Stefan Leko en Nieky Holzken vs Faldir Chahbari.

ZakKa!
18-10-2009, 22:20
Dat waren naar mijn idee ook de drie beste partijen!

Jeru
19-10-2009, 04:42
De partij Hesdy Gerges vs Ruslan Karaev staat ook in mijn top 3, samen met de partij van Anderson 'Braddock' Silva vs Stefan Leko en Nieky Holzken vs Faldir Chahbari.

Sorry offtopic: geen MMA partij? Dacht dat iedereen wel te spreken was over Latoel - DePret?

bami112
19-10-2009, 07:00
ali vs halim was ook vette pot

Justinian
19-10-2009, 08:28
Sorry offtopic: geen MMA partij? Dacht dat iedereen wel te spreken was over Latoel - DePret?
Misschien had ik het wat duidelijker moeten formuleren, maar ik had het over mijn top 3 K-1 partijen ;)

adenane
19-10-2009, 08:46
Nou, nog een keer dan en ik ben niet in de war. Ik vind dat Hesdy op basis van een partij tegen Ruslan niet in Japan hoort. Hesdy heeft nog niet tegen 1 topper gestaan. Nou ja, 1 en daar heeft ie van verloren. Ik had ook voorspeld dat Gerges zou winnen van Karaev, maar dat komt meer omdat ik Karaev niet zo heel hoog heb zitten. Qua vechten. Karaev komt om met de echte top van de K1 15 cm en 10 kg te kort.

@ Justi: Je hebt gelijk dat hij Badr toendertijd wel 8 tellen heeft gegeven, maar daarna is er een hoop verandert. Badr versloeg daarna ECHTE toppers en won echte titels. Karaev daar en tegen won een toernooi om zich te kwalificeren voor de Final 16 tegen: Amada, Tomihira, Kim en Pitchkounov. In de final 16 stond ie tegenover Chalid die Faust. Daarna verloor hij van Saki. Dus hij heeft zijn kwalificatie van dit jaar te danken aan zijn nietszeggende prestaties van vorig jaar. Want toen het er aan toe deed verloor ie van Saki. Het ergste is dat hij dit jaar weer gekwalificeerd is voor de final 16 van volgend jaar. Dus dan doet hij weer mee daar waar andere jongens eigenlijk een kans zouden moeten krijgen.

kooivechter
19-10-2009, 09:04
Nou, nog een keer dan en ik ben niet in de war. Ik vind dat Hesdy op basis van een partij tegen Ruslan niet in Japan hoort. Hesdy heeft nog niet tegen 1 topper gestaan. Nou ja, 1 en daar heeft ie van verloren. Ik had ook voorspeld dat Gerges zou winnen van Karaev, maar dat komt meer omdat ik Karaev niet zo heel hoog heb zitten. Qua vechten. Karaev komt om met de echte top van de K1 15 cm en 10 kg te kort.

@ Justi: Je hebt gelijk dat hij Badr toendertijd wel 8 tellen heeft gegeven, maar daarna is er een hoop verandert. Badr versloeg daarna ECHTE toppers en won echte titels. Karaev daar en tegen won een toernooi om zich te kwalificeren voor de Final 16 tegen: Amada, Tomihira, Kim en Pitchkounov. In de final 16 stond ie tegenover Chalid die Faust. Daarna verloor hij van Saki. Dus hij heeft zijn kwalificatie van dit jaar te danken aan zijn nietszeggende prestaties van vorig jaar. Want toen het er aan toe deed verloor ie van Saki. Het ergste is dat hij dit jaar weer gekwalificeerd is voor de final 16 van volgend jaar. Dus dan doet hij weer mee daar waar andere jongens eigenlijk een kans zouden moeten krijgen.

klopt helemaal. zo'n karaev hoort er ook niet te staan. De jappanners houden alleen van z'n vechtsstijl, en ze willen niet nog een nederlander in de finale

Fasada
19-10-2009, 10:03
Hesdy hoort zeker thuis in Japan, althans zijn niveau is prima te doen daar, ik ga niet zeggen dat hij meteen kampioen wordt maar ik kan zeker 7 vechters noemen waar hij van wint die ook in de K-1 vechten..

Voor de mensen die roepen dat Karaev niet thuis hoort bij de laatste 8 beseffen niet dat hij daar staat omdat hij gewonnen heeft van Maeda, dat is dezelfde vechter die Manhoef versloeg en Saki op 1 avond. Misschien is die Maeda niet de beste vechter die K-1 heeft maar datzelfde kan ik ook over Texeira zeggen. Zo is het K-1 systeem nou eenmaal... Je hebt 16 vechters en de winnaars vormen de laatste 8...

@Adenane

Badr versloeg daarna ECHTE toppers zeg je... mmm let me think

Fujimoto, Graham, Viney, Sefo, Feitosa, Ostojic, Choi, Peter Aerts, Schilt en Zimmerman

Dan heb ik zijn 3 verliespartijen niet eens genoemd...
Nou uit dit rijtje vind ik alleen Feitosa, Aerts, Schilt en Zimmerman toppers en al die andere namen zijn vechters waar Hesdy met twee vingers in zijn neus van wint en alleen op basis daar van zeg ik dat Hesdy thuis hoort in de K-1...

Marchant
19-10-2009, 10:03
Hesdy hoort helemaal niet in Japan, want zo goed is hij niet
Door te winnen van Karaev bewijst alleen maar weer dat Ruslan behoorlijk overschat wordt en niet dat Hesdy een heuse geweldenaar is, hoor. Laat Hesdy eerst maar eens tegen Spong en Balrak of Bouzidi. Want als er iemand nadrukkelijk op de spreekwoordelijke Japanse deur klopt, zijn zij het wel.




Ja man, :whistling:


Ik denk eerlijk waar dat Hesdy gaat winnen, en nog makkelijk ook. Die jongen deed het hartstikke goed tegen Schilt, daar waar hij 24 uur voor het evenement werd ingevlogen en wat ook veel mensen vergeten is dat hij met Peter Aerts een goede trainingsmaatje heeft.

Het is misschien een trainingsbeest en een sympathieke jongen maar op basis van wat denkt hij te kunnen winnen van Hesdy?

Je spreekt jezelf hier een beetje tegen vindt ik:confused:

Nightwalker
19-10-2009, 11:13
Goedemorgen,

Hmmm ik heb de wedstrijd van Karaev gezien, nou hij maakt niet echt goede indruk in mijn ogen... Ik hoop dat hij dat zelf nu ook inziet want, anders ben ik bang dat hij kruipend kreunend de ring uitstapt tegen Badr...

@Fasada
Badr Hari heeft zichzelf al bewezen en Hesdy had destijds al verloren van Semmy en daar had Badr volgensmij twee minuten voor nodig, om Semmy plat op de grond te krijgen.. Dus ik weet niet wat je nu precies duidelijk probeert te maken.. Elk topvechter heeft weleens partij verloren.. Maar goed dat zal vast jou tekortkoming zijn en zal bij deze je woorden niet echt serieus nemen:):)

@Flipper
Ik ben blij dat je met mij daarover eens bent... Karaev vind ik persoonlijk goede vechter, maar ik denk niet dat hij echt kans maakt tegen Badr... En dat hij de beste is, klopt ook als een bus...:):)

Fasada
19-10-2009, 11:25
mijn tekortkoming ??
Weet niet precies wat je er mee bedoeld...

Doelde meer op het feit dat mensen nu roepen dat Kareav niet thuis hoort bij de laatste 8... Hier ben ik het niet mee eens omdat hij gewoon verdiend heeft gewonnen van Maeda..

Dat Hesdy op beslissing verliest van Schilt vind ik geen schande zeker gezien het feit dat hij een dag van te voren moest aandraven en er niet voor heeft kunnen trainen.. Dat Badr er twee minuten over deed is knap te noemen alleen volgens mij was zijn partij tegen Overeem ook niet een lange zit... Je heb gelijk elke topper verliest wel is een keer...

Alleen begrijp niet dat mensen roepen dat Hesdy niet thuis hoort in de K-1 want nogmaals ik kan je nu een rij van vechters noemen waar Hedsy, Balrak of Bouzidi makkelijk van winnen vandaar dat hun alle drie makkelijk het K-1 niveau aan kunnen... Zijn hun goed genoeg voor de laatste 16 daar durf ik geen uitspraak over te doen maar denk dat alle drie namen die ik noem zeker meer kans maken dan sommige vechters die ik zie in het K-1 circuit..

Nightwalker
19-10-2009, 11:39
Fasada,

Volkomen mee eens betreft Karaev... Maar ik vind niet dat je Hesdy kan vergelijken met Badr Hari, daar ben je zwaar in de fout gegaan.. ( vandaar jou tekortkoming) Ik bedoel met alle respect, als je zn vergelijking maakt dan ben ik bang dat je er weinig verstand van hebt... En ja, partij van Overeem heb ik al paar keer verteld en wil niet telkens in herhaling vallen... We zullen het wel zien 5 DECEMBER... Ik bedoel in mijn ogen had die partij nooit mogen plaatsvinden !!!... Badr Hari had al drie wedstrijden gevochten... Plus harde sancties vanwege misdragingen in de finale... Vervolgens zag hij er zo niet getraint/vermagerd uit...

Maar goed, verder heb ik geen op of aanmerkingen Fasada:):)

Fasada
19-10-2009, 11:49
Oh ok, ik heb Hesdy nooit vergeleken met Badr Hari, sterker nog denk dat Badr nog een maatje te groot is voor Hesdy vandaar dat ik hun nooit zou vergelijken...

Reageerde op iemand die riep dat Badr ECHTE toppers had verslagen, en vond dat weer een iets te overdreven reactie om eerlijk te zijn vandaar dat ik er even op moest reageren...

Heb alleen gezegd dat Hesdy klaar is voor de K-1 maar daar mee wil ik niet zeggen dat hij klaar is voor toppers als Badr....

Wil nog even duidelijk maken dat ik Badr absoluut de beste K-1 vechter vind op dit moment voordat mensen gaan roepen dat ik hem te kort doe, dat doe ik namelijk niet... Net als dat Badr Alistair had onderschat, heeft Kareav dit ook gedaan bij Hesdy ben ik bang....

Vandaar dat ik denk dat wij op 5 december een hele andere Kareav gaan zien, hoewel dit niet genoeg is om Badr te verslaan denk ik...

adenane
19-10-2009, 11:55
Je spreekt jezelf hier een beetje tegen vindt ik:confused:

Ik spreek mezelf niet tegen, maar dit bewijst alleen maar hoe laag ik Karaev wel niet heb zitten. Dat hij verliest van Hesdy maakt Hesdy op eens niet zo goed, maar des te meer kan je Karaev's kwaliteiten in twijfel trekken ;)

Eigenlijk horen ze beide niet thuis in Japan. Dat is eigenlijk meer het punt dat ik wilde maken....

Lionheart
19-10-2009, 12:03
Hesdy en Karaev zijn 2 toppers,

Karaev moet er iets meer uit proberen te halen dan komt het wel goed.

En Hesdy is een ruwe diamant die nog een beetje bijgeslepen moet worden.
Hesdy zie ik wel met een jaar of 1-2 bij de laatste 8.

ZakKa!
19-10-2009, 12:07
Nightwalker je bent net een 1-issuepartij. haha.

Zodra het over Badr gaat, weet je gewoon dat jij wat gaat posten. Nr 1 fan.

ZakKa!
19-10-2009, 12:15
Bouzidi maakt karaev kapot. Naar mijn mening...

adenane
19-10-2009, 13:12
Nee, ik vind dat Hesdy maar eerst eens tegen Balrak of Bouzidi moet vechten. Of dat nou in Japan is, in 't Zonnehuis of in Galm aan de Greppel, dat maakt me niets uit. Maar niet voor de K1. Daar komt hij nog voor tekort. En ik vind dat Bouzidi absoluut verder is in zijn ontwikkeling dan Hesdy. Vind Hesdy qua attractiviteit ook niet veel bijzonder. Ok, hij is sterk, groot en moeilijk neer te krijgen maar om te zeggen dat 't een streling voor 't oog is, nou nee. Hij is houterig en bezit het verassingselement van een koekoeksklok. Dat Karaev daar van verliest, dat bewijst alleen weer hoe 'goed' Karaev is.

@ Fasada: de jongens die jij geen echte toppers noemt, vind ik ook geen echte toppers. Maar daar won Badr ook van allemaal in de eerste ronde. Won, zeg ik nog netjes, daar waar vernederen en deklasseren meer op de plaats was. En van die 3 verliespartijen vind ik alleen Overeem terecht te noemen. De eerste keer tegen Bonjasky was discutabel te, de tweede keer stom.

Maar Feitosa, Schilt, Aerts en Zimmerman zijn toch wél echte toppers, toch?!

marcelt
19-10-2009, 13:21
En ja, partij van Overeem heb ik al paar keer verteld en wil niet telkens in herhaling vallen... We zullen het wel zien 5 DECEMBER... Ik bedoel in mijn ogen had die partij nooit mogen plaatsvinden !!!... Badr Hari had al drie wedstrijden gevochten... Plus harde sancties vanwege misdragingen in de finale... Vervolgens zag hij er zo niet getraint/vermagerd uit...


Deze partij was zijn sanctie voor zijn gedrag in de finale :thup:

Nightwalker
19-10-2009, 13:37
@Zakka,

Jaa sorry kan het niet helpen... Ik heb het gevoel dat ik hem in bescherming moet nemen, omdat er zoveel onterecht misplaatste opmerkingen worden geplaatst... En ja, ik vind het persoonlijk super vechter en dat verdient hij niet... Hij zorgt voor meest sensatie en verdient dan na mij gevoel het meest respect...:):) Dus sta ik achter hem... ( En dat kan je niet over andere vechters zeggen, winnen bijna altijd wel met punten en lukt ze nooit echt K.O te forceren)

@Marcelt
5 december komen ze weer tegenover elkaar te staan... En ik kan een ding verklappen... Mocht het zo zijn dat Badr Hari verliest wat in mijn ogen niet zal gebeuren... Dan zal ik een jaar wegblijven.. :):)

snip83
19-10-2009, 13:45
@ Fabrice...
denk dat Sefo ook wel in dat rijtje toppers thuis hoort

connect
19-10-2009, 13:47
bouzidi heeft al eens van hesdey gewonnen maar een rematch zou wel op zijn plaats zijn aangezien hesdey toen net a was volgens mij, ja je kan lullen over stijl en dergelijke, en daar heb je wel goeie punten maar de resultaten zeggen wat anders overduidlijk van karaev gewonnen toppartij tegen schilt gedraaid helemaal gezien de omstandigheden.
Ik denk dat ie gewoon minimaal een aantal k1 partijen mag draaien na deze resultaten dan zien we daarna wel verder.

Fasada
19-10-2009, 14:03
@ Fabrice...
denk dat Sefo ook wel in dat rijtje toppers thuis hoort

Ja, ik zat te twijfelen idd maar Sefo wil ik net niet als topper kwalificeren omdat hij zijn beste tijd heeft gehad maar goed Badr vernederde Sefo wel dus die win mag je er ook wel bij zetten... Nogmaals het enige punt wat ik wil maken is dat vechters als Bradock Silva, Hesdy, Bouzidi en misschien een Balrak makkelijk mee kunnen met de K-1. Zij kunnen echt wel potten breken, heb hun liever als een Texeira, Taiei Kin, Singh Jaideep en Catalin...
Alleen zijn hun klaar voor vechters als Remy, Badr en Schilt, nee dat denk ik nog niet...

Badr is op dit moment samen met Remy, Schilt en Overeem als outsider de mensen die de top van het K-1 zijn en favoriet om te winnen. Alleen in een toernooi weet je het nooit en vechters als Zimmerman en Saki zijn gewoon de nieuwe generatie vechters...

adenane
19-10-2009, 14:04
Nee, ik vind dat Hesdy maar eerst eens tegen Balrak of Bouzidi moet vechten. Of dat nou in Japan is, in 't Zonnehuis of in Galm aan de Greppel, dat maakt me niets uit. Maar niet voor de K1. Daar komt hij nog voor tekort. En ik vind dat Bouzidi absoluut verder is in zijn ontwikkeling dan Hesdy. Vind Hesdy qua attractiviteit ook niet veel bijzonder. Ok, hij is sterk, groot en moeilijk neer te krijgen maar om te zeggen dat 't een streling voor 't oog is, nou nee. Hij is houterig en bezit het verassingselement van een koekoeksklok. Dat Karaev daar van verliest, dat bewijst alleen weer hoe 'goed' Karaev is.

@ Fasada: de jongens die jij geen echte toppers noemt, vind ik ook geen echte toppers. Maar daar won Badr ook van allemaal in de eerste ronde. Won, zeg ik nog netjes, daar waar vernederen en deklasseren meer op de plaats was. En van die 3 verliespartijen vind ik alleen Overeem terecht te noemen. De eerste keer tegen Bonjasky was discutabel te, de tweede keer stom.

Maar Feitosa, Schilt, Aerts en Zimmerman zijn toch wél echte toppers, toch?!

Wiseguy
19-10-2009, 14:04
Een toch kijk ik veel liever naar Karaev dan naar Gerges.

Illest
19-10-2009, 14:14
Een toch kijk ik veel liever naar Karaev dan naar Gerges.

vind je het zo'n mooie jongen dan? :lol: (geintje)


na zaterdag wil ik juist meer zien van die Hesdey!! draaide echt super man...

Harinck flikt t toch weer he......wie had dat gedacht.....respect

snip83
19-10-2009, 14:19
Ja, ik zat te twijfelen idd maar Sefo wil ik net niet als topper kwalificeren omdat hij zijn beste tijd heeft gehad maar goed Badr vernederde Sefo wel dus die win mag je er ook wel bij zetten... Nogmaals het enige punt wat ik wil maken is dat vechters als Bradock Silva, Hesdy, Bouzidi en misschien een Balrak makkelijk mee kunnen met de K-1. Zij kunnen echt wel potten breken, heb hun liever als een Texeira, Taiei Kin, Singh Jaideep en Catalin...
Alleen zijn hun klaar voor vechters als Remy, Badr en Schilt, nee dat denk ik nog niet...

Badr is op dit moment samen met Remy, Schilt en Overeem als outsider de mensen die de top van het K-1 zijn en favoriet om te winnen. Alleen in een toernooi weet je het nooit en vechters als Zimmerman en Saki zijn gewoon de nieuwe generatie vechters...

ik snap je gap...

maar als je hesdy balrak etc. ook nog is naar japan haalt bestaan de laatste 16 uit 14 NL`ers :P

maargoed een teixera etc hebben de NL ers ook nodig om zonder al te veel kleer scheuren in de finale te komen

hoe is t trouwens in amersfoort op die nieuwe sportschool?

Fasada
19-10-2009, 14:58
ik snap je gap...

maar als je hesdy balrak etc. ook nog is naar japan haalt bestaan de laatste 16 uit 14 NL`ers :P

maargoed een teixera etc hebben de NL ers ook nodig om zonder al te veel kleer scheuren in de finale te komen

hoe is t trouwens in amersfoort op die nieuwe sportschool?

Ah nee joh... Hesdy komt uit voor Egypte, Balrak voor Suriname en Bouzidi voor Tunesie?? ;)

Ben trouwens maar 1 keer in de nieuwe sportschool geweest, zag er goed en verzorgd uit...

Wheelie
19-10-2009, 15:42
Sorry offtopic: geen MMA partij? Dacht dat iedereen wel te spreken was over Latoel - DePret?
Dat was een vette partij, jammer dat Latoel niet wist te winnen.

Marchant
19-10-2009, 19:59
Ik spreek mezelf niet tegen, maar dit bewijst alleen maar hoe laag ik Karaev wel niet heb zitten. Dat hij verliest van Hesdy maakt Hesdy op eens niet zo goed, maar des te meer kan je Karaev's kwaliteiten in twijfel trekken ;)

Eigenlijk horen ze beide niet thuis in Japan. Dat is eigenlijk meer het punt dat ik wilde maken....

Daar kan ik mee leven, inderdaad vindt ik ook dat de K1 weer alleen voor de allerbeste moet worden.
En een ticket moet verdient worden met misschien een punten systeem??
maar dat is bijna niet te realiseren.
Misschien hoort Hesdy er nu nog niet thuis in de K1 maar na zijn partij tegen Schilt en nu Karaev zit hij vindt ik niet ver van af zit .:D

Jarno
23-10-2009, 21:29
Hoezo opruiend ? Doet volgens mij wel ter zake. Vechters die bij IS of GG zitten komen veel makkelijker aan de bak in Japan. Dat zullen Rutz of Boon zelf ook erkennen. Kijk bijv. hoe snel de ster van Saki gestegen is in 2008 .Het is moeilijker voor anderen ertussen te komen.

Braddock en Gerges hebben idd. mazzel dat Aerts weer bij Harinck terug is zodat zij ook wat meer ingang hebben daar. Anders waren ze zeker kansloos. Gerges heeft een keer mogen vechten, dat is waar. Maar hij moet nu een kans krijgen in de kwalificaties van komend jaar vind ik.

W.b. Calimero gedrag . Ik heb geen enkele binding met Harinck, dus dat begrijp ik niet.

Marcel, loop er al een paar dagen mee rond en voelde me lullig over mn reply die nergens op sloeg. Calimero gedrag was vooral tegen jou een domme opmerking. Je bent een goeie gozer online en in real life met het (sport)hart op de goeie plek. Dus bij deze mijn excuus.