PDA

View Full Version : GLORY the day after



micha
18-10-2009, 14:00
Ik heb een topavond en wil graag iedereen bedanken voor hun inzet alle vechters trainers en verzorgers. Niet alle partijen liepen zoals ik had gehoopt maar goed zo gaat het nu eenmaal.
Erg leuk om alle forumbroeders te zien die er waren en ik had de indruk dat de meeste mensen het erg naar hun zin hadden.
Het was helemaal uitverkocht en er waren er al een paar die voor volgend jaar een tafel reserveerden:thup:
Jammer van de vechtpartij maar ja shit happens.
Er vloeide nogal wat champagne en dat stijgt meteen naar je hoofd.
Het filmpje in het begin vond ik echt vet.
Leuk ook dat Badr Hari een prjs uitreikte en ik heb nog even met Melvin Manhoef staan praten over sponsors.
Bas Rutten was ook goed op dreef.
10 jaar Golden Glory is goed gevierd !


Ps de growstar afterparty op de supperclubboot was ook erg leuk ookal weeet ik daar niet meer zoveel van af.

MataLeo
18-10-2009, 14:10
Ik hoorde van Dirk Stal dat het een geslaagde avond was !!!

Gefeliicteerd !

Ik hoop er een volgend keertje er toch bij te zijn !!!!


OSU

luc verheije
18-10-2009, 14:11
helemaal mee eens ik heb een top avond gehad

Justinian
18-10-2009, 14:14
Bij deze wil ik Glory namens Mixfight.nl bedanken voor de gastvrijheid en de leuke avond die we met de crew en een aantal leden hebben gehad! Wat mij betreft was het een zeer geslaagd evenement.

Kingster
18-10-2009, 14:30
Micha, volgend jaar weer een vip evenement?

jan sensei kyokushin
18-10-2009, 14:30
Bij deze wil ik Glory namens Mixfight.nl bedanken voor de gastvrijheid en de leuke avond die we met de crew en een aantal leden hebben gehad! Wat mij betreft was het een zeer geslaagd evenement. :Dx2

Respect!!!

Osu

de Zweed
18-10-2009, 14:37
Namens OldNicky, S-ven en mijzelf wil hierbij iedereen van GG en de organisatie PTA bedanken voor een geslaagde topavond!
We hebben ons kostelijk vermaakt en een paar mooie highlights mogen aanschouwen!
Tafel had niet beter gekund hehe, hoewel de camera-jongens wel erg in de weg stonden zo nu en dan.
Maar ach, hoort er allemaal bij.

Complimenten ook weer aan de dames van de ring en show!
(ben volgens mij weer 3x verliefd geworden haha)

Hammerkick
18-10-2009, 15:02
Ik heb een topavond gehad !! Alleen de autorit erheen en terug was al een hele ervaring. Fantastisch !! Ik was samen met Stefan, Luc Verheije, Cees en André Masseurs, ik wil ze heel graag bedanken voor het halen en brengen. Via email had ik al jaren kontakt met hem, Bas Rutten. Eindelijk heb ik hem ontmoet, Super !! Ik wil iedereen van Mixfight en Golden Glory, die dit mogelijk hebben gemaakt voor me, bedanken !!
Thx Dirk.

a.s.c.
18-10-2009, 15:07
in een woord TOP. Verzorging was perfect. Geweldige partijen gezien en een gezellige avond met de mede-mixfightwinnaars. Wat wil je nog meer? :D Glory en mixfight.nl onwijs bedankt voor het kaartje. Ik heb genoten!

bananenplukster
18-10-2009, 15:25
Micha we hebben gezien dat karaev in topvorm is:thup:. Het als laatste de gym verlaten heeft geholpen:D

snip83
18-10-2009, 15:29
Karaev zal heus wel in topvorm verkeren...
Hesdy is gewoon een maatje te groot geworden

ZakKa!
18-10-2009, 15:38
Het was een leuk gala en vooral de sfeer en bediening was top. Faldir vs Holzken was zoals ik had verwacht de klapper van de avond. Ik was zwaar teleurgesteld in de laatste twee partijen. Verder vond ik dat Wendel Roche is bestolen, hij had veel meer in te brengen in de extra ronde dan Errol Zimmerman. Faldir vs Holzken moet ik nog een keer zien want ik vind het te moeilijk om te beoordelen. Het was in ieder geval erg gezellig en ik heb eindelijk een hoop mensen van Mixfight in het echt ontmoet. Kon alleen Bas Rutten nergens vinden na het evenement, ik bleef in mijn eentje achter om hem nog te lopen zoeken. Helaas tevergeefs.

simtekf1
18-10-2009, 16:23
Micha we hebben gezien dat karaev in topvorm is:thup:. Het als laatste de gym verlaten heeft geholpen:D

Hahaha ja idd.
Denk dat Karaev druk was met andere dingen. (Jamila?) :whistling:

Mephisto
18-10-2009, 17:40
Nog gefeliciteerd met 10 jaar Golden Glory.
En top dat het een echte happening is geworden...

micha
18-10-2009, 18:47
Micha, volgend jaar weer een vip evenement?


jazeker . de bedoeling is om het iig nog 2 x
keer te doen daar

king
18-10-2009, 19:32
Het evenement was echt klasse qua ontvangst, aankleding, bediening etc. Ook de locatie was perfect. Dit mag met recht een GALA genoemd worden. Oprechte complimenten voor de organisatie. Hoewel je ervan moet houden, vond ik verder de in alle opzichten kleurrijke mix van bezoekers ook erg interessant om te zien en horen. Verder heb ik in tegenstelling tot bijv. de Arena (vrijwel) geen boe geroep gehoord of gegooi met voorwerpen gezien (afgezien van knallende champagnekurken...). Een erg geslaagde avond dus!!

micha
18-10-2009, 19:40
Het evenement was echt klasse qua ontvangst, aankleding, bediening etc. Ook de locatie was perfect. Dit mag met recht een GALA genoemd worden. Oprechte complimenten voor de organisatie. Hoewel je ervan moet houden, vond ik verder de in alle opzichten kleurrijke mix van bezoekers ook erg interessant om te zien en horen. Verder heb ik in tegenstelling tot bijv. de Arena (vrijwel) geen boe geroep gehoord of gegooi met voorwerpen gezien (afgezien van knallende champagnekurken...). Een erg geslaagde avond dus!!


aan de vele mailtjes die ik heb gekregen en aan alle reacties van mensen begrijp ik dat er heel veel mensen zo over denken.
sponsors waren tevreden het was uitverkocht.

topfeestje

Solar
18-10-2009, 20:01
Verder vond ik dat Wendel Roche is bestolen, hij had veel meer in te brengen in de extra ronde dan Errol Zimmerman..
Vond ik dus ook.
Nog opmerkelijker was dat de gong al 9 seconden voor het einde ging.

A.F.
18-10-2009, 20:11
tussen wie was het nou weer vechten in de vip?? ;)

micha
18-10-2009, 20:17
vincent vs Tommy was echt een vette partij. jammer genoeg moest Vincent afkloppen. Maar dat is geen schande als je zo hebt gevochten tegen Tommy depret

micha
18-10-2009, 20:32
het PTA gevoel

peper
18-10-2009, 20:37
gala zag er goed uit..


ja die knok partij in de vip ruimte had ik ook gehoord.....
wie heeft gewonnen of was het onbeslist..

danial
19-10-2009, 14:38
Unieke ervaring.
Zag goed eruit, sfeer was Top.
Van mij mogen ze het 1x in het jaar organiseren

Rverm
19-10-2009, 14:53
kwas der niet bij...maar vond het vanachter me laptop, met me vinger op de f5 knop, ook een zeer goed gala...

Sendur
19-10-2009, 14:54
Ik heb echt spijt dat ik niet ben geweest als ik dit zo hoor en de foto's zie :(

B3 lik3 M3
19-10-2009, 15:01
Partij Vincent tegen Tommy was echt een spectakel!

Jammer dat Vin verloor, maar wat een gebeuk was de eerste ronde zeg!!

jan sensei kyokushin
19-10-2009, 15:30
[quote = Danial; 821691] Unieke ervaring.
Zag eruit goed, sfeer was Top.
Van mij Mogen ze het 1x in het jaar organiseren [/ quote]Osu als dat zal kunnen :lol:

sportgreetz

Osu

Wheelie
19-10-2009, 15:33
Partij Vincent tegen Tommy was echt een spectakel!

Jammer dat Vin verloor, maar wat een gebeuk was de eerste ronde zeg!!
Inderdaad, hoop dat deze partij nog ergens online komt

A.F.
19-10-2009, 15:38
ik vond dat marco nog wel lang liet doorgaan toen vincent op ze knieen zat en niets meer deed... dacht echt dat het gestopt zou worden, want hij deed niet veel meer....

wel een toppartij

micha
19-10-2009, 15:55
@ Sensei jan

volgend jaar weer.

ik heb vanmorgen al weer een nieuwe sponsor gevonden.

Garcia
19-10-2009, 15:57
Echt een te gekke avond gehad, mooie partijen gezien en een zeer goede sfeer. Gala was prachtig verzorgd dus op naar de volgende ;)

micha
19-10-2009, 15:58
Echt een te gekke avond gehad, mooie partijen gezien en een zeer goede sfeer. Gala was prachtig verzorgd dus op naar de volgende ;)



:thup::thup: volgend jaar weer

Donjopie
19-10-2009, 16:04
:thup::thup: volgend jaar weer

is goed !
maar dan wil ik er ook bij zijn ;)

PerfectTeam
19-10-2009, 16:04
ik vond dat marco nog wel lang liet doorgaan toen vincent op ze knieen zat en niets meer deed... dacht echt dat het gestopt zou worden, want hij deed niet veel meer....

wel een toppartij

Marco wilde vermijden dat er achteraf discussie zou geweest zijn over een te vroege ref. stoppage. En goed ook dat hij de partij niet staakte want Vincent kwam er elke keer goed terug bovenop. Knappe partij alvast en respect voor Latoel want hij vocht serieus heftig terug.

A.F.
19-10-2009, 16:51
Marco wilde vermijden dat er achteraf discussie zou geweest zijn over een te vroege ref. stoppage. En goed ook dat hij de partij niet staakte want Vincent kwam er elke keer goed terug bovenop. Knappe partij alvast en respect voor Latoel want hij vocht serieus heftig terug.

Ok, das begrijpelijk... En vincent is een fokking taaie

Perfectteamcindy
20-10-2009, 11:42
vincent vs Tommy was echt een vette partij. jammer genoeg moest Vincent afkloppen. Maar dat is geen schande als je zo hebt gevochten tegen Tommy depret
Bwa ik weet niet, ik vond dat niet jammer genoeg;)

jan sensei kyokushin
20-10-2009, 11:53
[quote = Micha; 821746] @ jan Sensei

Volgend jaar weer.

ik heb vanmorgen al weer een nieuwe sponsor gevonden. [/ quote]Osu goed bezig micha :thup:

Reps als ik ze weer kan geven

respect!!
Osu

oliebol
20-10-2009, 12:45
Ik heb de partijen helaas niet kunnen zien omdat ik zelf moest vechten in Cyprus:(
Weet iemand toevallig een site waar ze allemaal makkelijk te vinden zijn in een beetje kwaliteit?

761217186
20-10-2009, 13:14
Ik heb de partijen helaas niet kunnen zien omdat ik zelf moest vechten in Cyprus:(
Weet iemand toevallig een site waar ze allemaal makkelijk te vinden zijn in een beetje kwaliteit?

2x ik was ook een paar dagen weg van de bewoonde wereld, ik hoop echt dat ik een aantal partijen terug kan zien! wie maakt dit mogelijk??

snip83
20-10-2009, 13:27
2x ik was ook een paar dagen weg van de bewoonde wereld, ik hoop echt dat ik een aantal partijen terug kan zien! wie maakt dit mogelijk??

Zaterdagavond sbs 6 tijdstip moet je even opzoeken weet ik niet precies

jan sensei kyokushin
20-10-2009, 13:52
[quote = snip83; 822182] Zaterdagavond SBS 6 Tijdstip moet je zelfs opzoeken weet ik niet precies [/ quote]

24 oktober tijd 00:05 sbs

Osu

oliebol
20-10-2009, 14:22
damn dan moet ik weer vechten:(

dirk5
20-10-2009, 14:33
damn dan moet ik weer vechten:(

*gaat terug naar 1992*

video recorder?

761217186
20-10-2009, 15:31
[quote = snip83; 822182] Zaterdagavond SBS 6 Tijdstip moet je zelfs opzoeken weet ik niet precies [/ quote]

24 oktober tijd 00:05 sbs

Osu

OSU, Bedankt.. kan niet wachten, hopelijk weet iemand ze hier eerder te plaatsen.. ;)

jan sensei kyokushin
20-10-2009, 15:37
[quote = 761217186; 822279] OSU, Bedankt .. kan niet wachten, hopelijk weet iemand ze hier eerder te plaatsen .. ;)[/ quote] Osu na 24uur 00:05 Avond,s dus
niet s,middag;)

Osu

oliebol
20-10-2009, 20:54
*gaat terug naar 1992*

video recorder?

zie het tegen die tijd vast wel ergens op internet staan:p en anders wacht ik wel op een herhaling een keer.

de Zweed
20-10-2009, 21:52
Ik heb redelijk wat op de filmcamera staan.
Probeer elke avond wat tijd vrij te maken om mixfight te voorzien van filmmateriaal, maar helaas is het mij tot heden niet gelukt.

Ik doe mijn best om voor zaterdag wat erop te zetten....

Nightwalker
20-10-2009, 22:09
Ik heb het via stream mogen meemaken... Ik moet zeggen dat het erg goed uitzag en de sfeer zat er goed in... Dus wie weet kom ik volgend jaar bezoekje nemen... Ik heb leuke partijen gezien.... En ooo Micha, kunnen de ringdames voortaan wat meer schaars kleden svp.... Dat viel me beetje tegen (ringdames)... Verder geen op of aanmerkingen:):)

de Zweed
20-10-2009, 22:15
Ik heb het via stream mogen meemaken... Ik moet zeggen dat het erg goed uitzag en de sfeer zat er goed in... Dus wie weet kom ik volgend jaar bezoekje nemen... Ik heb leuke partijen gezien.... En ooo Micha, kunnen de ringdames voortaan wat meer schaars kleden svp.... Dat viel me beetje tegen (ringdames)... Verder geen op of aanmerkingen:):)

Vanuit onze tafel hadden we anders een leuke kijk op de dames ;-)

Lee Hottie # 1 fan
20-10-2009, 22:58
hehe lol@ jan die niet quoten kan

ouwe trekveer