PDA

View Full Version : TARIK EL IDRISSI vs NIEKY HOLZKEN 30 Januari Beast Of The East



Giancarlo
18-10-2009, 15:42
Heb deze topic van de buren:Op het Golden Glory gala is er door de ringspeaker bekend gemaakt dat El Idrissi het op zal nemen tegen Holzken.
Deze 2 toppers komen elkaar in de ring tegen op het beast of the east gala 30 januari.
Hoop dat Tarik het goed aan pakt na zo een lange blessuretijd.
Succes aan beide vechters.

snip83
18-10-2009, 15:57
Mooie partij...

Nieky vernietigt alles wat op ze pad komt

The Bulldog
18-10-2009, 16:47
als tarik geen angst voor zijn been heeft kan hij nog vies gaan verassen denk ik

snip83
18-10-2009, 16:53
als tarik geen angst voor zijn been heeft kan hij nog vies gaan verassen denk ik

Ik weet het niet...
Nieky verkeerd in topvorm op het moment.
En als Tarik elke keer rekening moet houden met ze been
als hij tegen een topper moet dan is het eind zoek...
Opzeker dat Holzken dat been gaat opzoeken

ZakKa!
18-10-2009, 16:58
en Chahbari vs Souwer

Wheelie
18-10-2009, 17:02
Tarik el Idrissi heeft veel pech gehad, als hij weer in top vorm is verwacht ik een hele mooie partij.
Ik ga voor winst van Nieky Holzken

simtekf1
18-10-2009, 17:22
Mooie partij...

Nieky vernietigt alles wat op ze pad komt

Nou dat valt ook wel weer mee.

PD_EC
18-10-2009, 17:27
dit is een hele mooie partij en ik denk dat nieky deze gaat winnen

abujahjah
18-10-2009, 18:06
mag hopen dat tarek hem ff een paar maanden uit de roulatie slaat , een gebroken rug ofzo, moet kunnen hehehehehe, maar hoop dat die sticky snolsken flink op zn flikker krijgt

micha
18-10-2009, 20:42
toppartij

ik ben er zeker bij.

WAR NIEKY!

Giancarlo
23-10-2009, 14:41
Mooie partij...

Nieky vernietigt alles wat op ze pad komt

Als Tarik op zijn pad komt, denk ik niet dat Nieky hem zo 123 zal kunnen vernietigen!
Zou je maar gebeuren dat Tarik Nieky vernietigd, denk dat men El Idrissi zwaar onderschat.

snip83
23-10-2009, 14:56
Als Tarik op zijn pad komt, denk ik niet dat Nieky hem zo 123 zal kunnen vernietigen!
Zou je maar gebeuren dat Tarik Nieky vernietigd, denk dat men El Idrissi zwaar onderschat.

Hoeft ook niet 123

hij heeft er 9 minuten totaal voor, en dat is genoeg denk ik...
Nieky is in bloedvorm, wint van de onverslaanbare Chahbari,
hoop dat tarik er een mooie pot van maakt.
Maar ga voor winst voor Nieky 100%

snip83
23-10-2009, 14:58
Nou dat valt ook wel weer mee.

wie is er volgens jou op dit moment in nederland tegen hem opgewassen dan?

op andy souwer na dan!!!

Justinian
23-10-2009, 14:59
Tarik is een topper en ik ben heel benieuwd hoe hij het tegen Nieky zal gaan doen. Nieky is echter in topvorm en heeft wedstrijdritme. Dat laatste zal Tarik waarschijnlijk niet hebben, maar toch. Blijft een spannende partij!

8701.
23-10-2009, 15:12
wie is er volgens jou op dit moment in nederland tegen hem opgewassen dan?

op andy souwer na dan!!!

Gunyar
Idrissi
Chahid
Kraus
Lima
El Boustati
Bourdiff

ok, sommige zullen wat moeten aftrainen maar er is nog genoeg tegenstand in NL voor Niecky..

simtekf1
23-10-2009, 17:12
wie is er volgens jou op dit moment in nederland tegen hem opgewassen dan?

op andy souwer na dan!!!

Faldir was het zeker afgelopen keer.

Wheelie
23-10-2009, 17:17
Mooie partij...

Nieky vernietigt alles wat op ze pad komt
Haha Nieky Holzken is een topper en ik ben een fan van hem maar hij is er nog niet.
Ik denk dat Holzken nog genoeg mooie tegenstanders heeft in Nederland en in de K-1 MAX.
Ik zie in hem wel een toekomstig K-1 MAX kampioen.

Ik zou hem graag tegen Kraus of Drago willen zien

Giancarlo
16-11-2009, 21:05
De partij staat vast op het beast of the east gala 30 januari 2010.
Alleen jammer dat ze zullen vechten op 3x3 K1 regels, zie deze partij liever op 5x3 Thaibox regels.

oliebol
16-11-2009, 22:20
Ik ga in deze ook voor Holzken, vind hem ook echt een mooie vechtstijl hebben.

snip83
16-11-2009, 22:23
Vcash gaat all in op N.Holzken

Wheelie
17-11-2009, 12:18
Vcash gaat all in op N.Holzken
Same here :D

superfreak
17-11-2009, 12:23
Ik hoop dat Tarik gewoon terug komt en een goede partij neer zet. Denk dat de winst naar Nieky gaat op basis van wedstrijd ritme en vorm van de dag, maar maakt Tarik een goede come back dan is een rematch down the road zeker wel een optie.

Darkness
17-11-2009, 13:05
Leuke pot!
Ik hoop toch tarik na die tegenslag.

Tov
17-11-2009, 13:44
Tegen Murat Direkci in Ahoy vorig jaar had Tarik ook niet al te veel wedstrijdritme maar liet wel een spetterende partij zien.

Marquis
17-11-2009, 13:53
Tegen Murat Direkci in Ahoy vorig jaar had Tarik ook niet al te veel wedstrijdritme maar liet wel een spetterende partij zien.


Spetterend ? Omdat Murat ff neer ging en hij weer gebleseerd het pand moest verlaten,..? Tarik kan beter ff een wat mindere vechter uitkiezen dan Nicky,.. want dit kan weer mis gaan namelijk.

Ik vraag me af of het verantwoord is van Tarik en zijn management.

univers1l
18-11-2009, 10:44
tarik wordt wel zwaar onderschat jongens, hij heeft veel bereikt, jammer van de blessures, maar komt altijd hard terug.

dus ik ga voor winst tarik

Wheelie
18-11-2009, 20:42
Ik gun Tarik het beste en hoop dat hij weer sterk terug komt

rafi
18-11-2009, 20:57
als tarik back is kan hij voor iedereen een ''nightmare"zijn geloof me ;)

Giancarlo
19-11-2009, 02:26
tarik wordt wel zwaar onderschat jongens, hij heeft veel bereikt, jammer van de blessures, maar komt altijd hard terug.

dus ik ga voor winst tarik

X 2

Als ik deze topic lees zie ik inderdaad dat de meeste El Idrissi zwaar onderschatten.
Een ieder heeft ze recht om zijn mening te geven, dus begrijp me niet verkeerd.
Maar als Tarik van Nieky wint,dan vraag ik me echt af hoe de mixfight members er op zullen reageren.
Positief of negatief ik zelf hoop gewoon sportief!
Vergeet één ding niet Tarik heeft veel pech gehad maar hij is wel een vechter die altijd KEIHARD terug kwam in de ring!
Tarik ik heb volle vertrouwen in je en weet dat je de winst van deze partij mee naar huis zal nemen.
Osu

Marquis
19-11-2009, 13:40
X 2

Als ik deze topic lees zie ik inderdaad dat de meeste El Idrissi zwaar onderschatten.
Een ieder heeft ze recht om zijn mening te geven, dus begrijp me niet verkeerd.
Maar als Tarik van Nieky wint,dan vraag ik me echt af hoe de mixfight members er op zullen reageren.
Positief of negatief ik zelf hoop gewoon sportief!
Vergeet één ding niet Tarik heeft veel pech gehad maar hij is wel een vechter die altijd KEIHARD terug kwam in de ring!
Tarik ik heb volle vertrouwen in je en weet dat je de winst van deze partij mee naar huis zal nemen.
Osu

Keihard terug gekomen idd en net zo keihard terug gegaan naar de ziekenboeg, waardoor resultaten achterwege bleef.

Ondertussen lopen al die jongens door te trainen en te ontwikkelen en Tarik maar aan het revalideren. Dus het is niet zo gek dat men allemaal Nicky ziet winnen van Tarik..

snip83
19-11-2009, 13:59
Keihard terug gekomen idd en net zo keihard terug gegaan naar de ziekenboeg, waardoor resultaten achterwege bleef.

Ondertussen lopen al die jongens door te trainen en te ontwikkelen en Tarik maar aan het revalideren. Dus het is niet zo gek dat men allemaal Nicky ziet winnen van Tarik..

X2

Jongens in deze klasse zijn allemaal hard aan de weg aan het timmeren...
Nieky heeft ondertussen alle grote podia gehad K1 max, ArenA, PTA, BOTE noem maar op...
Nieky heeft volop wedstrijdritme en no way dat hij dit gaat verliezen