PDA

View Full Version : Steve Brown over Glory 11 Las vegas stijl en wetboek van strafrecht art 27



anoniem gg
18-10-2009, 18:07
STEVEN BROWN: Glory Las Vegas Edition en art 27 van het Wetboek van strafrecht (http://stevenbrown.web-log.nl/stevenbrown/2009/10/glory-las-vegas.html)

simtekf1
18-10-2009, 18:47
Boeieee, Steve Brown, nep gangster. :')

Justinian
18-10-2009, 19:00
Grappig, ik zag hem gisteren inderdaad rondlopen op het gala. In de parkeergarage was (ook) toen we vertrokken politie aanwezig. Als ik het verhaal goed begrijp waren de foto's toen al gemaakt. Of het juridisch wel of niet door de beugel is op zich wel een goede vraag.

de Zweed
18-10-2009, 19:00
Ja en wat voor politie...
De gemiddelde bezoeker is toch wel op zijn minst breed en heeft vecht(sport)ervaring. Leuk als je dan tussen de politie net afgestudeerde kinderen van de politie academie hebt lopen.. hoezo mismatch??

Oh en leuk dat mijn kenteken nu in hun database staat whooehooe!
Have fun with it!

micha
18-10-2009, 19:45
boeien

ICON
18-10-2009, 20:19
ja die hadden ze ook bij ja

micha
18-10-2009, 20:23
ons feestje verpesten ze niet met die zielige controle.

weet je wat het is in de Arena kopen ze een kaartje voor op de tribune en dan filmen ze alles en gaan ze op het buro met een doventolk/liplezer. kijken wat de boeven allemaal vertellen tegen elkaar.
Bij ons zouden een tafel moeten kopen en dat hebben ze maar niet gedaan.

Justinian
18-10-2009, 20:24
ons feestje verpesten ze niet met die zielige controle.

weet je wat het is in de Arena kopen ze een kaartje voor op de tribune en dan filmen ze alles en gaan ze op het buro met een doventolk/liplezer. kijken wat de boeven allemaal vertellen tegen elkaar.
Bij ons zouden een tafel moeten kopen en dat hebben ze maar niet gedaan.
Klopt inderdaad, in de ArenA werd er gefilmd. Ook zoiets waarvan je je af kunt vragen of het wel door de beugel kan. Hoe dan ook, ik heb niet minder genoten van het feest door de controle.

micha
18-10-2009, 20:26
nee toch jammer voor de mensen die heel hun auto doorzocht zagen worden en alle tassen moesten openmaken.

king
18-10-2009, 20:40
Brown heeft wel een goed punt m.i.

renamer
18-10-2009, 21:03
sja... mijn auto zouden ze mogen doorzoeken ze mogen (lip)lezen wat ik te zeggen heb.. ik heb geen dingen te verbergen die voor hun interessant zijn... zo kan je het ook bekijken..

schijnbaar trekt vechtsport nou eenmaal een hoop duister volk aan (steve brown is maar een voorbeeld) en de recherche is ook niet op hun achterhoofd gevallen..

ik ben er eerder voor om alle vormen van criminaliteit uit te bannen uit de vechtsport en dan beginnen over "onze" rechten

Insider
18-10-2009, 21:04
Ik heb nog nooit zo veel politie gezien bij een gala

micha
18-10-2009, 21:20
sja... mijn auto zouden ze mogen doorzoeken ze mogen (lip)lezen wat ik te zeggen heb.. ik heb geen dingen te verbergen die voor hun interessant zijn... zo kan je het ook bekijken..

schijnbaar trekt vechtsport nou eenmaal een hoop duister volk aan (steve brown is maar een voorbeeld) en de recherche is ook niet op hun achterhoofd gevallen..

ik ben er eerder voor om alle vormen van criminaliteit uit te bannen uit de vechtsport en dan beginnen over "onze" rechten


dat vind ik een hele domme opmerking. Heb je niks te verbergen? mag ik dan een camera in je woonkamer ophangen?
Wat nou duister volk dat heeft er niks mee te maken. Ze moeten boeven vangen en op ons gala doen ze niks boeverigs dus het is gewoon verspilling van belasting geld.

A.F.
18-10-2009, 21:23
Ach je weet zelf ook wel waarom ze daar zijn... Kijken wie er allemaal zijn... en connecties proberen te vinden tussen verschillende groepen...

en een stukje intimidatie is het ook wel vind ik...

voor de mensen die in de arena een tafel hebben en bang zijn voor het liplezen heb ik de oplossing :

http://waslijn.com/wp-content/uploads/2009/05/mondkapje-mode-4.jpg

micha
18-10-2009, 21:35
je ziet ze weleens heel interssant met een hand voor hun mond praten. de meeste mensen die bij ons komen laten zich niet echt intimideren door een paar petten met een vlammende salami.
nou weten ze wie er waren lekker belangrijk. die dikke van soko soko zag ik met een hells angel praten dus daar kunnen ze mee aan de slag.

micha
18-10-2009, 21:39
en dat allemaal op de kosten van de belastingbetaler.

De dikke nudist
18-10-2009, 21:46
en dat allemaal op de kosten van de belastingbetaler.

Da's meestal met politie.:rolleyes:

sikkwitttet
18-10-2009, 21:57
....dus was het gala nog duurder:lol:
hahahaahha


maar kijk dat de politie denkt ha duur vechtevenement. aan pakken die gasten. van uit hun oogjes logisch.

maar kom op. die brown heeft helemaal een punt. ga maar bj de banken posten. daar zul je de boeven vinden.

sluit niet uit dat iedereen die na glory was een dikke crimineel was.
een crimineel van zijn eigen beurs.;)

hop kijken wat we te zien krijgen van onze blauwe gestapo in de arena.

renamer
18-10-2009, 22:25
dat vind ik een hele domme opmerking. Heb je niks te verbergen? mag ik dan een camera in je woonkamer ophangen?
Wat nou duister volk dat heeft er niks mee te maken. Ze moeten boeven vangen en op ons gala doen ze niks boeverigs dus het is gewoon verspilling van belasting geld.

fijt is wel dat hun niet de noodzaak inzien om mij dusdanig te controleren..
fijt is ook dat er veel boeven op dat gala waren..

Ik praat de grote hoeveelheid coppers niet goed, maar ik vind dat vooral figuren als Steve Brown nu niet zielig moet gaan doen omdat ze zijn auto doorzoeken.

Vechtsport heeft een slechte naam en een gala waar stoelen 250 pleuro/ stuk kosten. Sja dan kan je verwachten dat er wel eens wat duister volk opaf komt.

Kleine mma gala's waar ook flink geknokt word waar je 15 pleuro intree moet betalen, waar dus ook gewoon geen vip afdeling is (zoals nieuwengein bv.) daar zie je niet een dusdanige lading "duistere figuuren" daar zie je de liefhebbers..

en zeg nou zelf.. zware jongens laten zich maar wat graag zien in de vip of op een stoel die 250 pleuro gekost heeft.

renamer
18-10-2009, 22:35
Steve vindt het prachtig om daar over te schrijven...

sja.. zoon bad guy als wat hij zichzelf voordoet zal hij niet zijn dan schrijf je daar niet zo makkelijk over..

vind het gewoon triest.. en mischien nog wel triester dat bb dit blog aan de grote klok gaat hangen

TheHagueBoxer
18-10-2009, 22:54
en dat allemaal op de kosten van de belastingbetaler.

Van mijn belasting mogen ze het wel betalen, al dat tuig wat op kickboksgala's af komt... Moet je de politie niet aankijken maar dat tokkie/gangstervolk die een beetje belangrijk komen doen aan de vip tafels... Laat ze lekker een andere plek uitkiezen, opdonderen met die vip sectie, echte liefhebbers van de sport gaan net zo makkelijk op de tribune zitten.

XedgeX
18-10-2009, 23:17
wie is steven brown?

Justinian
18-10-2009, 23:21
wie is steven brown?
Google (http://www.google.nl/#hl=nl&safe=off&q=steve+brown&meta=&fp=490f32eb656b5b47)

TheHagueBoxer
18-10-2009, 23:26
tuig....
...bedankt dat we van jouw belasting daar waren:lol:

die politie bedoel ik, hopelijk schrikt het die figuren af zodat ze niet meer voor gezeik zorgen op die gala's

en om misverstanden te voorkomen: ik bedoel dat er een hoop tuig op afkomt buiten de 'normale' fans

XedgeX
18-10-2009, 23:29
Google (http://www.google.nl/#hl=nl&safe=off&q=steve+brown&meta=&fp=490f32eb656b5b47)

ah...
dat verklaart de blogtekst inderdaad. Bi- ba- boeiend dat ze op dat gala waren. als je iets te verbergen hebt dan ben je dat zelf schuld. heb je niks te verbergen dan maakt het ook geen fuck uit dat ze er rondlopen.

Justinian
18-10-2009, 23:35
ah...
dat verklaart de blogtekst inderdaad. Bi- ba- boeiend dat ze op dat gala waren. als je iets te verbergen hebt dan ben je dat zelf schuld. heb je niks te verbergen dan maakt het ook geen fuck uit dat ze er rondlopen.
...afgezien van het feit dat de controles wel erg lang duurden :D Dan heb je weliswaar niks te verbergen, maar is men wel een half uur bezig je auto te onderzoeken... Bovendien kunnen er verbanden worden gelegd waardoor je onderwerp wordt van een onderzoek en dat is ook niet altijd prettig zullen we maar zeggen.

renamer
18-10-2009, 23:38
justie.. heb jij reden om bang te zijn dat je onderdeel word van een onderzoek?

Rverm
18-10-2009, 23:41
misschien was de politie bang dat Ron toch onverwachts als special guest op ze eigen feestje binnen gesmokkelt zou worden?

XedgeX
18-10-2009, 23:41
...afgezien van het feit dat de controles wel erg lang duurden :D Dan heb je weliswaar niks te verbergen, maar is men wel een half uur bezig je auto te onderzoeken... Bovendien kunnen er verbanden worden gelegd waardoor je onderwerp wordt van een onderzoek en dat is ook niet altijd prettig zullen we maar zeggen.

hmmm... das ook weer waar natuurlijk. Maar goed, als je onderwerp wordt van een onderzoek waarvan je weet dat je er toch al niks mee te maken hebt dan zou dat in principe ook niet zo erg zijn.

Bud S
18-10-2009, 23:43
... Moet je de politie niet aankijken maar dat tokkie/gangstervolk die een beetje belangrijk komen doen aan de vip tafels... Laat ze lekker een andere plek uitkiezen, opdonderen met die vip sectie...

vind het altijd wel iets hebben dat soort figuren...
bepaald sfeertje
leuk

Fyodor
19-10-2009, 00:10
Ze moeten boeven vangen
Boehoe.... :crying:


en op ons gala doen ze niks boeverigs dus het is gewoon verspilling van belasting geld.Ik was er niet bij, maar er was een (flinke) vechtpartij las ik :whistling:
Verder is bovenstaande opmerking wel een sterke conclusie zeg... :fp:

Bud S
19-10-2009, 00:19
mensen in uniform zijn eng
zo ook welwillende belastingbetalers

renamer
19-10-2009, 00:27
mensen in uniform zijn eng
zo ook welwillende belastingbetalers

HEY:twak:

TheHagueBoxer
19-10-2009, 00:39
mensen in uniform zijn eng
zo ook welwillende belastingbetalers

hoho, ben niet bepaald welwillend, maargoed je geld pakken ze toch wel, en dan mogen ze er op zn minst iets nuttigs mee doen (VIP-gangsters in de gatenhouden dus)

M A F
19-10-2009, 00:46
hoho, ben niet bepaald welwillend, maargoed je geld pakken ze toch wel, en dan mogen ze er op zn minst iets nuttigs mee doen (VIP-gangsters in de gatenhouden dus)


Wat is een "VIP-gangster" volgens jou en waarom moeten zij in de gaten gehouden worden?

renamer
19-10-2009, 00:54
Wat is een "VIP-gangster" volgens jou en waarom moeten zij in de gaten gehouden worden?

ooit op een vechtsportgala geweest?

M A F
19-10-2009, 01:24
ooit op een vechtsportgala geweest?

Zeker, vandaar ook mijn vraag.

Illest
19-10-2009, 02:19
laten we wel wezen....een gala dat (ik meen) uitverkocht is en toegangsprijzen vanaf 250,-....

daarmee maak je het de politie wel erg makkelijk....toch?

sjonnie modaal kan dat in deze tijd niet betalen hoor....;)

M A F
19-10-2009, 02:39
laten we wel wezen....een gala dat (ik meen) uitverkocht is en toegangsprijzen vanaf 250,-....

daarmee maak je het de politie wel erg makkelijk....toch?

sjonnie modaal kan dat in deze tijd niet betalen hoor....;)

Ja en?
WTF is een sjonie modaal?
Wegens een kapotte auto kan ik mijn vakantie op mn buik schrijven, ik gun mezelf wel een luxe uitje naar een kickbox evenement, ik werk me een slag in de rondte en zit zeker niet te wachten op een paar rechercheurtjes met hun "ontmoedigingsbeleid" en al helemaal niet als zij op deze manier onze sport misbruiken.
De gegevens die zij verzameld hebben gaan waarschijnlijk toch tenonder in een of ander dossier dat niet te rangschikken is in welk onderzoek danook.
En zowel dan zal het van de tafel geveegd worden wegens onrechtmatig of wat dan ook.
Volkomen zinloos dus.

micha
19-10-2009, 07:33
Van mijn belasting mogen ze het wel betalen, al dat tuig wat op kickboksgala's af komt... Moet je de politie niet aankijken maar dat tokkie/gangstervolk die een beetje belangrijk komen doen aan de vip tafels... Laat ze lekker een andere plek uitkiezen, opdonderen met die vip sectie, echte liefhebbers van de sport gaan net zo makkelijk op de tribune zitten.




nee

iedereen was vip bij ons geen tribune

anoniem gg
19-10-2009, 07:46
die politie bedoel ik, hopelijk schrikt het die figuren af zodat ze niet meer voor gezeik zorgen op die gala's

en om misverstanden te voorkomen: ik bedoel dat er een hoop tuig op afkomt buiten de 'normale' fans

Ik denk juist dat er opzettenlijk is geprovoceerd.
Het begon al met gordels controleren, mijn dochter van 16 had achterin een gordel en kreeg gewoon een nazi preek (ze had die overigens net af gedaan omdat we de parkeer garage binnen wilden rijden).
Een coach van een bekend team werdt uit zijn auto gehaalt en moest mee naar het bureau voor een kleine openstaande boete?
Een andere jongen werdt zijn ML in beslag genomen en geld (twee tafels) en kwam niet eens binnen, ja binnen op politie bureau. En dit is alleen wat ik zelf weet, ik hoorde meerdere klachten van bezoekers.
Voor de rest stond er na het evenement nog veel meer politie, ik heb politie honden gezien, charges, politie te paard, minimaal 15 politie wagens na afloop?
Als je al zo naar binnen gaat naar een evenement dan zit je de boel gewoon te stangen!!
Alcohol controle erna vindt ik best, maar dit was gewoon zwaar overdreven!

anoniem gg
19-10-2009, 07:47
laten we wel wezen....een gala dat (ik meen) uitverkocht is en toegangsprijzen vanaf 250,-....

daarmee maak je het de politie wel erg makkelijk....toch?

sjonnie modaal kan dat in deze tijd niet betalen hoor....;)

concert prijzen of lid van een golfclub is wel even wat prijziger hoor

micha
19-10-2009, 07:48
een heksenjacht was het.

RobVan de V
19-10-2009, 10:37
Steve Brown.:fp:.

Ben er niet geweest maar zie het probleem niet zo..misschien komt dat omdat ik:

-Geen dikke auto heb
-Geen zwart geld heb
-Altijd netjes mijn boetes betaal
-Niet genoemd wordt in het handboek Holleeder

MJOKKIE
19-10-2009, 11:04
Ben er niet geweest maar zie het probleem niet zo..misschien komt dat omdat ik:

-Geen dikke auto heb
-Geen zwart geld heb
-Altijd netjes mijn boetes betaal
-Niet genoemd wordt in het handboek Holleeder[/quote]

LOL;)

jan sensei kyokushin
19-10-2009, 11:12
[quote = Micha; 821462] een heksenjacht was het. [/ quote]:)
Osu leuk dat wij veel bijgepraat hebben micha en gelachen Top ;)
Respect !!

Osu

onne1983
19-10-2009, 11:25
Ik was niet bij het gala, ik kreeg een nutteloze bekeuring terwijl het gala bezig was. Wie heeft het hier nou zwaar Steve!!!!

Richelieu
19-10-2009, 11:30
Tja, grappig artikel maar denk niet dat meneer Brown nu echt een punt heeft. Als Justitie wel een gerechtvaardige verdenking heeft omdat ze op zoek zijn naar iemand of naar zijn vriendjes kunnen ze actie ondernemen. Iedereen weet dat het gemiddelde vechtsportpubliek nu eenmaal anders is als zijn andere genoemde voorbeelden....;)


]Met welk recht liepen zij daar kennelijk effectief in zijn algemeenheid aan opsporing te doen? Was hier spraken van artikel 27 van het Wetboek van Strafrecht? Maar artikel 27 Sv verbiedt nu juist de politie om zonder gerechtvaardige verdenking in zijn algemeenheid-omdat men bijvoorbeeld naar Golden Glory 10 jarig bestaan is gegaan- aan opsporing te doen.

Jarno
19-10-2009, 12:09
een heksenjacht was het.

Eens kijken of ze in Wognum na vandaag het zelfde gaan doen. Zal wel niet :sick:

Illest
19-10-2009, 12:12
Ja en?
WTF is een sjonie modaal?
Wegens een kapotte auto kan ik mijn vakantie op mn buik schrijven, ik gun mezelf wel een luxe uitje naar een kickbox evenement, ik werk me een slag in de rondte en zit zeker niet te wachten op een paar rechercheurtjes met hun "ontmoedigingsbeleid" en al helemaal niet als zij op deze manier onze sport misbruiken.
De gegevens die zij verzameld hebben gaan waarschijnlijk toch tenonder in een of ander dossier dat niet te rangschikken is in welk onderzoek danook.
En zowel dan zal het van de tafel geveegd worden wegens onrechtmatig of wat dan ook.
Volkomen zinloos dus.


Ik denk ook niet dat ze op zoek waren naar jou hoor....

Maar feit is wel dat er geen lekkere jongens op dit soort evenementen afkomen......dat is al sinds jaar en dag zo....

deal with it....

Justinian
19-10-2009, 12:22
btw wel grappig: Brown heeft het over artikel 27 van het Wetboek van Strafrecht, maar het artikel komt uit het Wetboek van Strafvordering.

Illest
19-10-2009, 12:54
concert prijzen of lid van een golfclub is wel even wat prijziger hoor

YouTube - Louis Van Gaal (http://www.youtube.com/watch?v=8hCdY4G960M)

:pimp:

Hans Vos
19-10-2009, 13:04
tja ,ik vind het nou niet bepaald iets om je druk over te maken , dit was al zo in de glory dagen van het ringsfreefight en de tijd van de jaap edenhal alleen viel het nu doordat er geen overvolle tribunes waren maar alleen viptafels wat exstra in het oog . ook in de arena en ahoy wemelt het van de politie en bij de laatste hing er zelfs een mini zeppelin met camera,s om foto,s en filmbeelden te maken . denken jullie nou heus dat de echte "criminele"jongens zich hier druk om maken ???? geloof me die kunnen er wel om lachen en halen halen lachend hun schouders op . en steve brown ??? ach hij heeft weer wat gevonden om tegen de maatschappij aan te schoppen .of zou hij wat te verbergen hebben ??? groet hans

Rverm
19-10-2009, 13:44
is gewoon allemaal sensatie wat die gast zoekt. En ik zie idd overal altijd politie rondlopen die zich een btj verveelt. Gala's trekken nou eenmaal verdachte figuren aan.

LemsterNL
19-10-2009, 13:54
Tja, grappig artikel maar denk niet dat meneer Brown nu echt een punt heeft. Als Justitie wel een gerechtvaardige verdenking heeft omdat ze op zoek zijn naar iemand of naar zijn vriendjes kunnen ze actie ondernemen. Iedereen weet dat het gemiddelde vechtsportpubliek nu eenmaal anders is als zijn andere genoemde voorbeelden....;)

eindelijk iemand die het snapt. Er waren vast genoeg mensen naar wie nog een onderzoek gaande is of een procesje loopt. Als jij dan toevallig niet eens van die verdachten bent is het wat vreemd, maar daar doe je niks aan.

Kameleon
19-10-2009, 15:37
Gaan we die man nou met z'n allen ook nog serieus nemen?????? Het moet niet gekker worden...

Sendur
19-10-2009, 16:02
Gaan we die man nou met z'n allen ook nog serieus nemen?????? Het moet niet gekker worden...

x2 frikandel dat hij is.

micha
19-10-2009, 16:58
[quote = Micha; 821462] een heksenjacht was het. [/ quote]:)
Osu leuk dat wij veel bijgepraat hebben micha en gelachen Top ;)
Respect !!

Osu


volgens jaar weer Sensei jan (met of zonder politie ze kijken maar)

u bent nou ook bekend in Breda!!!

ICON
19-10-2009, 18:40
btw wel grappig: Brown heeft het over artikel 27 van het Wetboek van Strafrecht, maar het artikel komt uit het Wetboek van Strafvordering.


iets met n klok en n klepel ;)

MJOKKIE
19-10-2009, 18:54
iets met n klok en n klepel ;)

Klopt. Steve heeft nog even op de rechtenfaculteit van de UVA rondgewandeld. Toen werd ie neergeknald en was de UVA bang voor herhaling op eigen terrein en werd Steve verzocht om thuisstudie te gaan doen. Z'n propedeuse heeft hij dan ook nooit gehaald als ik me niet vergis. Wel schijnen de werkgroepen waar hij in zat hilarisch te zijn geweest. Tegen een docent:' Wat wauwelt u nou. Heeft u ooit een rechtzaal van binnen gezien? Wel eens bij een echt verhoor geweest?' Docent:Nee, u wel dan?':thup:

chief108
21-10-2009, 17:45
mafff....

ik had deze meneer zien lopen op het gala en dacht al "die kop ken ik"
en heb dus praatje met hem gemaakt over hoe hij het vond en hoe het met hem ging enzo...

ben benieuwd op de pliezie dat ook als "netwerken" mijnerzijds heeft gezien dan :p

PigDog
21-10-2009, 18:01
je ziet ze weleens heel interssant met een hand voor hun mond praten. de meeste mensen die bij ons komen laten zich niet echt intimideren door een paar petten met een vlammende salami.
nou weten ze wie er waren lekker belangrijk. die dikke van soko soko zag ik met een hells angel praten dus daar kunnen ze mee aan de slag.

Het is een brandende tosti.......

Volgens mij handelden ze daar in kleefrijst....

trainer Bv S'burg
21-10-2009, 19:18
Steve Brown.:fp:.

Ben er niet geweest maar zie het probleem niet zo..misschien komt dat omdat ik:

-Geen dikke auto heb
-Geen zwart geld heb
-Altijd netjes mijn boetes betaal
-Niet genoemd wordt in het handboek Holleeder

Ben wel geweest, val niet onder deze 4 regels, en zie het probleem ook niet:whistling: Vinden sommige bezoekers dit extra spannend ofzo?

micha
21-10-2009, 19:55
Ik heb alleen maar nette mensen gezien...

reps

chief108
21-10-2009, 20:07
x2

micha
22-10-2009, 06:25
Bas, kom op. Jij weet ook wel dat je auto niet zomaar voor Jan Lul in beslag wordt genomen. Laat staan dat geld EN dat je nog mee moet naar het bureau. Dan heb je wel wat op je kerfstok.


Tuurlijk kan het kut zijn als je een half uur ergens staat omdat je auto doorzocht wordt terwijl je onschuldig bent, maar auto's in beslag nemen etc. gebeurt niet zomaar.


wel dus

jan sensei kyokushin
22-10-2009, 09:08
volgens jaar weer Sensei jan (met of zonder politie ze kijken maar)

u bent nou ook bekend in Breda!!! hahaha ik heb alleen belang bij de mensen in het martial-arts-budo waar ik mee om ga de vechtsporten sportscholen op internet enz niet bij de gemeente cowboy,s die in grote getallen aanwezig waren :rolleyes: en de rest ook niet je weet wat ik bedoel micha , je moet de problemen niet opzoeken afstandhouden :)

volgend jaar mag het om mij wel weer een Golden Glory gala en dat voorstel de K-1 FINALE in Nederland te houden is zo gek nog niet micha de meeste knokkers komen hier weg ook de K-1 MAX de Finale in holland , het kan ook om het jaar dan hier dan daar :D het scheelt lange trips reizen en een hoop Geld .

respect!!
sportgreetz
Osu

MJOKKIE
22-10-2009, 16:49
Nou vertel, ben heel benieuwd waarom de politie zomaar de auto en geld van een onschuldige burger in beslag neemt en hem ook nog meeneemt naar het bureau.

Ja vertel. Ben ook reuze benieuwd..

anoniem gg
22-10-2009, 17:13
Nou vertel, ben heel benieuwd waarom de politie zomaar de auto en geld van een onschuldige burger in beslag neemt en hem ook nog meeneemt naar het bureau.

Omdat ze gehoord hadden dat er een krulsmurf in de kofferbak zat, die had dope bolletjes geslikt maar er zat semtex tussen die bolletjes!

micha
22-10-2009, 17:36
Omdat ze gehoord hadden dat er een krulsmurf in de kofferbak zat, die had dope bolletjes geslikt maar er zat semtex tussen die bolletjes!



lol:thup::thup:

trainer Bv S'burg
22-10-2009, 18:25
Omdat ze gehoord hadden dat er een krulsmurf in de kofferbak zat, die had dope bolletjes geslikt maar er zat semtex tussen die bolletjes!

lol, leuk voor een pauze act, ipv een Dutch Elvis!