PDA

View Full Version : Bernard Hopkins calls MMA gay



Sendur
19-10-2009, 12:38
http://www.youtube.com/watch?v=lXLwxbaYqrM&feature=player_embedded#







Kut boxers! STERF!!!!!!

Lionheart
19-10-2009, 12:55
Toen hij een pak slaag van Joval kreeg, toen leek hij pas op een gay!

ZakKa!
19-10-2009, 13:04
Hij noemt het nog MAA ipv van MMA als je goed luistert.

Lionheart
19-10-2009, 13:07
Ja, idd! Haha;)

Illest
19-10-2009, 13:15
Toen hij een pak slaag van Joval kreeg, toen leek hij pas op een gay!

niet reageren terwijl er in The Pit naar je gevraagd wordt, is ook gay!:lol:

ChimiChero
19-10-2009, 13:15
Dan Hardy antwoordt:


Bron- Five Knuckles Mixed Martial Arts - MMA (http://www.5knuckles.com)

"Hopkins is allowed his opinion, but I don't think this is what he really thinks. He knows that MMA is a tough sport and that the people involved are professional athletes. I remember him talking very well of Randy Couture a couple of years ago after watching Randy train. I get the feeling Hopkins lashed out at the UFC and MMA like he did because he knows nobody under the age of 35 cares about boxing any more. It must be hard to accept for people of his age. He has dedicated his life to a sport and now it is being eclipsed by something more exciting - the UFC. A large percentage of UFC fans are the people that used to buy boxing pay-per-views, but they now opt for the UFC instead. It's a difficult pill to swallow, I'm sure, but that's the reality of the situation, and taking little digs at the UFC and MMA fans won't change this. It seems Hopkins has a tendency to speak before thinking - what with his racist comment before his fight with Joe Calzaghe fight, and now his homophobic remark. If I remember correctly, Hopkins enters the ring wearing a gimp mask, right? I think most MMA fans will give his criticism the contempt it deserves, but Hopkins is welcome to come and have a go if he doesn't take UFC fighters seriously. I'll take that fight and would promise not to wear panties and to keep my nuts off his face." – Dan Hardy

Lionheart
19-10-2009, 13:30
Haha,

Meen je dat nou! Niets van gemerkt joh!

Ik ben altijd in voor The Pit!;)

Illest
19-10-2009, 14:07
Haha,

Meen je dat nou! Niets van gemerkt joh!

Ik ben altijd in voor The Pit!;)

MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=97173) :pimp:

Nopain85
19-10-2009, 17:15
Toen hij een pak slaag van Joval kreeg, toen leek hij pas op een gay!

Joval heeft amper tegen hopkins gevochten.

TheHagueBoxer
19-10-2009, 19:28
http://www.youtube.com/watch?v=lXLwxbaYqrM&feature=player_embedded#







Kut boxers! STERF!!!!!!

http://tweedewonder.punt.nl/upload/40757-Cry-Baby.gif

Christophe
19-10-2009, 19:34
Zielige bokser! :thown:

Iedereen moet de (vecht-)sport doen die hij graag doet, maar als het over effectiviteit gaat, is er niemand beter dan een goed getrainde MMA-vechter. Al even geen pure BJJ-vechter meer, en al NOOIT een pure bokser.

Heel dat gedoe over hoe "gay" MMA is, begint echt slaapverwekkend te worden. Ik heb gerust medelijden met die kerel ... vroeger werd hij als "gevaarlijk" aanzien in zijn "hood", nu is hij "slechts" een bokser en praten de mensen over MMA. Maar dat hij dan zijn bek houdt.

TheHagueBoxer
19-10-2009, 19:46
Zielige bokser! :thown:

Iedereen moet de (vecht-)sport doen die hij graag doet, maar als het over effectiviteit gaat, is er niemand beter dan een goed getrainde MMA-vechter. Al even geen pure BJJ-vechter meer, en al NOOIT een pure bokser.

Heel dat gedoe over hoe "gay" MMA is, begint echt slaapverwekkend te worden. Ik heb gerust medelijden met die kerel ... vroeger werd hij als "gevaarlijk" aanzien in zijn "hood", nu is hij "slechts" een bokser en praten de mensen over MMA. Maar dat hij dan zijn bek houdt.

boksen is ook niet onstaan als effectieve vechtsport (effecteif op straat bedoel je ?) maar vechten met afspraken. ga a.u.b niet een hele sport afzeiken omdat 1 iemand die aan die sport doet jou sport niet leuk vindt.

maargoed hopkins doet nu gewoon weer mee aan die ontzettend kinderachtige discusse... boksen is saai en sterft uit en mma is gay... het is allebei niet waar en ik wordt echt moe van mensen die er elke keer weer over beginnen.

btw bernard is bevriend met de la hoya en zit bij golden boy promotions. diezelfde goldenboy promotions en de la hoya die met affliction samenwerkte, dus ik snap dit gelul van hem niet. ook herinner ik me een video van hem en randy couture waarbij ze nogal vriendschappelijk met elkaar omgingen

Bud S
19-10-2009, 19:54
Toen hij een pak slaag van Joval kreeg, toen leek hij pas op een gay!


een pak slaag van joval ?
dat lijkt me heel sterk

Ronald
19-10-2009, 20:00
ga a.u.b niet een hele sport afzeiken omdat 1 iemand die aan die sport doet jou sport niet leuk vindt.
Ondertussen gaat het helaas al lang niet meer om 1 persoon. Bob Arum had laatst ook al zo'n zelfde soort opmerking en bij HBO uitzendingen laten Larry Merchant en Jim Lampley zich ook erg laatdunkend over mma uit.

Volgens mij is het simpel: veel mensen uit de bokswereld zien hun inkomsten bedreigd worden en dan gaan mensen schijnbaar rare dingen zeggen.

Bud S
19-10-2009, 20:00
Zielige bokser! :thown:

Iedereen moet de (vecht-)sport doen die hij graag doet, maar als het over effectiviteit gaat, is er niemand beter dan een goed getrainde MMA-vechter. Al even geen pure BJJ-vechter meer, en al NOOIT een pure bokser.

Heel dat gedoe over hoe "gay" MMA is, begint echt slaapverwekkend te worden. Ik heb gerust medelijden met die kerel ... vroeger werd hij als "gevaarlijk" aanzien in zijn "hood", nu is hij "slechts" een bokser en praten de mensen over MMA. Maar dat hij dan zijn bek houdt.

en toch is het zo
mma is gay

TheHagueBoxer
19-10-2009, 20:27
Ondertussen gaat het helaas al lang niet meer om 1 persoon. Bob Arum had laatst ook al zo'n zelfde soort opmerking en bij HBO uitzendingen laten Larry Merchant en Jim Lampley zich ook erg laatdunkend over mma uit.

Volgens mij is het simpel: veel mensen uit de bokswereld zien hun inkomsten bedreigd worden en dan gaan mensen schijnbaar rare dingen zeggen.

ja maar bijv Roy Jones, De La Hoya, Ray Mercer en die showtime promoter staan wel positief tegenover MMA

Jochem
19-10-2009, 20:33
damn, who cares.

Ronald
19-10-2009, 20:34
ja maar bijv Roy Jones, De La Hoya, Ray Mercer en die showtime promoter staan wel positief tegenover MMA
Klopt, dat zijn de mensen die kansen zien i.p.v. bedreigingen.

Muay Thai Elite
19-10-2009, 20:58
Het is ook gay.

TOON
19-10-2009, 21:14
waar maken we ons druk om? krijgen we hierdoor minder MMA te zien? Gaan nu ineens allerlei MMA vechters denken...mmmmm ja eigenlijk is het maar gay wat ik doe, laat ik maar eens switchen naar het boksen of het WWE....das stukken minder gay!

NEE DUS!! who cares...

Strange Cutbean
19-10-2009, 21:26
Mijn vrouw en kinderen zeggen dat ook!

leks
19-10-2009, 21:33
Hopkins is/was natuurlijk een geweldige bokser, maar dit gaat nergens over.

guess2007
19-10-2009, 21:51
Hoe komt hij daar (http://www.vkmag.com/videos/videos_een_goed_begin_is_het_halve_werk/) nou bij?

Lionheart
19-10-2009, 22:19
Volgens mij heeft hij tegen Joval gevochten...


Correct me if im wrong!

kentaro
19-10-2009, 22:31
Volgens mij heeft hij tegen Joval gevochten...


Correct me if im wrong!

nee nooit tegen joval gevochten..check BoxRec Boxing Records (http://www.boxrec.com)

Lionheart
19-10-2009, 22:48
Ok, thanks!;)

Of de partij was id maak en het is er nooit van gekomen..

kentaro
19-10-2009, 23:12
de boxers in amerika voelen/zien dat de MMA steeds meer aan aanhang wint en dat benauwd ze vandaar dat de bokspromotes en veel boxers het kraken..terwijl ze weten dat de MMA vechters de 'real deal' zijn.

Lionheart
19-10-2009, 23:45
;)

Emilio
20-10-2009, 00:06
Had hopkins wel slimmer ingeschat.

T15Boxing
20-10-2009, 00:14
Het is alsof je een homo niet gay mag noemen. Het slaat nergens op. MMA is gewoon uber gay, klaar.
Box, ouwe.

sjaakie'tje
20-10-2009, 19:30
Nou, ik heb het geluk gehad enkele mma vechters te mogen interviewen en het bleek toch wel dat bij verschillenden onder hen het vechten in mma hen deed twijfelen aan hun geaardheid.
Kortom, als je niet sterk in je schoenen staat over je geaardheid, begin je er beter niet aan.
Twee gaven zelfs gewoon toe homo te zijn en dat het wrestling hen opwindt, hoewel ze ook zeiden dat hun trainingspartners daar niet van op de hoogte waren.

ICON
20-10-2009, 19:40
Nou, ik heb het geluk gehad enkele mma vechters te mogen interviewen en het bleek toch wel dat bij verschillenden onder hen het vechten in mma hen deed twijfelen aan hun geaardheid.
Kortom, als je niet sterk in je schoenen staat over je geaardheid, begin je er beter niet aan.
Twee gaven zelfs gewoon toe homo te zijn en dat het wrestling hen opwindt, hoewel ze ook zeiden dat hun trainingspartners daar niet van op de hoogte waren.


uhmmm wat precies je doel van het interview?en voor welk blad/internetpagina ? als ik een mma vechter zou interviewen dan zou een vraag over zn geaardheid niet bij me opkomen.(bij geen enkele sport overigens) my two cents

tom l
20-10-2009, 19:46
Nou, ik heb het geluk gehad enkele mma vechters te mogen interviewen en het bleek toch wel dat bij verschillenden onder hen het vechten in mma hen deed twijfelen aan hun geaardheid.
Kortom, als je niet sterk in je schoenen staat over je geaardheid, begin je er beter niet aan.
Twee gaven zelfs gewoon toe homo te zijn en dat het wrestling hen opwindt, hoewel ze ook zeiden dat hun trainingspartners daar niet van op de hoogte waren.

Ik heb het geluk gehad om eens enkele boksers te mogen interviewen en ze gaven allemaal openlijk toe dat boksen slechts een manier was om in contact te komen met andere 'ruwe mannen'. In de kleedkamers wordt achteraf de echte uitslag van een wedstrijd bepaald, onder de vorm van 'Wie krijgt zen arm het diepst in de ander zijn reet'. Dit gebeurd dus evenwel ook met de vuisten. Het boksen is namelijk een goede training voor de polsen. En dat is wel nodig als je op regelmatige basis andere mannen wilt fisten... Dit heb ik overigens enkel maar van de boksers zelf, ik moet toegeven dat ik ook wel wat verschoten was... Ach ja, stille waters zullen we maar zeggen he?

a.s.c.
20-10-2009, 19:56
Wat een BS.. homo's heb je overal; bij boksen, mma, hoogspringen, wielrennen, gewichtheffen etc. etc. Het verschil is alleen dat het niet uitmaakt hoe gay de mma vechter is hij verslaat nog steeds een homo of heterobokser met gemak. Als homofiele bokser... tsja..

Bud S
20-10-2009, 20:32
Ik heb het geluk gehad om eens enkele boksers te mogen interviewen en ze gaven allemaal openlijk toe dat boksen slechts een manier was om in contact te komen met andere 'ruwe mannen'. In de kleedkamers wordt achteraf de echte uitslag van een wedstrijd bepaald, onder de vorm van 'Wie krijgt zen arm het diepst in de ander zijn reet'. Dit gebeurd dus evenwel ook met de vuisten. Het boksen is namelijk een goede training voor de polsen. En dat is wel nodig als je op regelmatige basis andere mannen wilt fisten... Dit heb ik overigens enkel maar van de boksers zelf, ik moet toegeven dat ik ook wel wat verschoten was... Ach ja, stille waters zullen we maar zeggen he?


heb je met een stijf piemeltje onder de douche staan interviewen ?
wat een gelukkie voor je

Bud S
20-10-2009, 20:38
Wat een BS.. homo's heb je overal; bij boksen, mma, hoogspringen, wielrennen, gewichtheffen etc. etc. Het verschil is alleen dat het niet uitmaakt hoe gay de mma vechter is hij verslaat nog steeds een homo of heterobokser met gemak. Als homofiele bokser... tsja..


goed punt !
behalve gewichtheffers...
die zijn nooit homo
en wielrenners, hoogspringers en boksers ook niet

hmmm...blijft eigenlijk alleen mma over als gay...

a.s.c.
20-10-2009, 21:59
goed punt !
behalve gewichtheffers...
die zijn nooit homo
en wielrenners, hoogspringers en boksers ook niet

hmmm...blijft eigenlijk alleen mma over als gay...

Zelfs al zou dat zo zijn; het feit dat je als uberhetero bokser met 10 jaar prof-ervaring eenvoudig kan worden opgevouwen door een ondermaatse, homofiele dragqueen met 1 jaar MMA ervaring doet ook geen wonderen voor je mannelijkheid; zeker niet wanneer je nagaat dat je dus niet in staat bent om je vriendin te beschermen van 'mannen' die niet eens een vrouw als hoofddoel hebben.

Bud S
20-10-2009, 22:08
Zelfs al zou dat zo zijn; het feit dat je als uberhetero bokser met 10 jaar prof-ervaring eenvoudig kan worden opgevouwen door een ondermaatse, homofiele dragqueen met 1 jaar MMA ervaring

dat is geen feit, maar dat is 1 van je geile fantasietjes
geeft niet, gewoon lekker doorrukken kapot gaan we toch wel

T15Boxing
20-10-2009, 22:34
Zelfs al zou dat zo zijn; het feit dat je als uberhetero bokser met 10 jaar prof-ervaring eenvoudig kan worden opgevouwen door een ondermaatse, homofiele dragqueen met 1 jaar MMA ervaring doet ook geen wonderen voor je mannelijkheid; zeker niet wanneer je nagaat dat je dus niet in staat bent om je vriendin te beschermen van 'mannen' die niet eens een vrouw als hoofddoel hebben.

Zoals pre historische Ray Mercer zich niet kon beschermen tegen een voormalige mmGAY kampioen. Ga nou niet te ver met je natte droom vriend.
Maar ik begrijp je emotionele reactie aangezien vrouwen ook dommer zijn en geen beslissingen kunnen maken en met hun emotie zich laten beinvloeden. En we weten dat homo's als vrouwen zijn.

a.s.c.
21-10-2009, 00:36
Naast het feit dat er natuurlijk ooit een keer een prehistorische bokser ging winnen van een MMA vechter (statistisch gezien onvermijdelijk). Vind ik expliciete seksuele verwijzingen (gedachtes) in je posts plaatsen persoonlijk nogal gay; mijn natte dromen?! geile fantasietjes!? en aftrekken in relatie tot een topic over boksen en mma? tussen die twee werelden bestaan voor mij geen verbanden. Als ik jullie was zou ik me maar eens achter de oren krabben, of liever gezegd misschien moeten jullie elkaar eens achter de oren krabben als je dit soort ideeen krijgt van het lezen van topics op internet over mma en boksen.

Christophe
21-10-2009, 04:51
Ik heb het geluk gehad om eens enkele boksers te mogen interviewen en ze gaven allemaal openlijk toe dat boksen slechts een manier was om in contact te komen met andere 'ruwe mannen'. In de kleedkamers wordt achteraf de echte uitslag van een wedstrijd bepaald, onder de vorm van 'Wie krijgt zen arm het diepst in de ander zijn reet'. Dit gebeurd dus evenwel ook met de vuisten. Het boksen is namelijk een goede training voor de polsen. En dat is wel nodig als je op regelmatige basis andere mannen wilt fisten... Dit heb ik overigens enkel maar van de boksers zelf, ik moet toegeven dat ik ook wel wat verschoten was... Ach ja, stille waters zullen we maar zeggen he?


Wat een BS.. homo's heb je overal; bij boksen, mma, hoogspringen, wielrennen, gewichtheffen etc. etc. Het verschil is alleen dat het niet uitmaakt hoe gay de mma vechter is hij verslaat nog steeds een homo of heterobokser met gemak. Als homofiele bokser... tsja..


:lol: :thup: :lol:

Christophe
21-10-2009, 04:53
Naast het feit dat er natuurlijk ooit een keer een prehistorische bokser ging winnen van een MMA vechter (statistisch gezien onvermijdelijk). Vind ik expliciete seksuele verwijzingen (gedachtes) in je posts plaatsen persoonlijk nogal gay; mijn natte dromen?! geile fantasietjes!? en aftrekken in relatie tot een topic over boksen en mma? tussen die twee werelden bestaan voor mij geen verbanden. Als ik jullie was zou ik me maar eens achter de oren krabben, of liever gezegd misschien moeten jullie elkaar eens achter de oren krabben als je dit soort ideeen krijgt van het lezen van topics op internet over mma en boksen.

Sterke reply amigo! :thup:

Bud S
21-10-2009, 11:35
Sterke reply amigo! :thup:

die van jou niet

T15Boxing
21-10-2009, 16:16
Naast het feit dat er natuurlijk ooit een keer een prehistorische bokser ging winnen van een MMA vechter (statistisch gezien onvermijdelijk).

Dus nu is het niet zo zeker? Het leek net nog in je natte droom dat het onmogelijk was.


Vind ik expliciete seksuele verwijzingen (gedachtes) in je posts plaatsen persoonlijk nogal gay

Maar wees eerlijk, we hebben het hier over MMA, dus het is on topic.


tussen die twee werelden bestaan voor mij geen verbanden.

En toch kijk je het:)


Als ik jullie was zou ik me maar eens achter de oren krabben, of liever gezegd misschien moeten jullie elkaar eens achter de oren krabben als je dit soort ideeen krijgt van het lezen van topics op internet over mma en boksen

Bernard Hopkins begon over het gayness. Er is niet raars aan, iemand die niets van MMA weet en het voor het eerst ziet vind het gay. Net zoals mmgay fans die boxen voor het eerst zien en het saai vinden, of gevaarlijk. Maar het verschil is dat jullie het menen en ik een beetje aan het dollen ben.

Muay Thai Elite
21-10-2009, 16:37
Je bent echt een doldwaze gast man..

a.s.c.
21-10-2009, 18:33
Dus nu is het niet zo zeker? Het leek net nog in je natte droom dat het onmogelijk was.



Maar wees eerlijk, we hebben het hier over MMA, dus het is on topic.



En toch kijk je het:)



Bernard Hopkins begon over het gayness. Er is niet raars aan, iemand die niets van MMA weet en het voor het eerst ziet vind het gay. Net zoals mmgay fans die boxen voor het eerst zien en het saai vinden, of gevaarlijk. Maar het verschil is dat jullie het menen en ik een beetje aan het dollen ben.

Iemand die niets van MMA weet (of wel) en daarbij aan homoseksualiteit denkt moet serieus nagaan waar de connectie twee mannen en seksualiteit zo spontaan vandaan komt. Als ik twee MMA' ers zie vechten denk ik geen moment aan homoseksualiteit omdat het me niet zo bezig houdt. Waar je echter blijk van geeft is dat je referentiekader doordrenkt is van fantasieen waarbij seksuele interactie tussen mannen centraal staat; ongeacht de context. Het feit dat je een voorspelling omtrent een partij tussen een bokser en een MMA vechter kan vertalen naar een natte droom (seksuele context?) is op zijn zachtst gezegd twijfelachtig. Maarja, waar het hart vol van is stroomt de mond van over. Ik begrijp echter dat het makkelijker voor je is om die gevoelens op een ander te projecteren. Ik hoop voor je dat er een plaats voor kan vinden. Oja... een beetje dollen is sowieso gay en al helemaal als je als boksfan (MMA als Gay bestempeld) en vervolgens lid wordt van een MMA forum..

Marco
21-10-2009, 18:43
Bernard Hopkins komt uit het ghetto, heeft talloze overvallen gepleegd, mensen mishandeld en uiteindelijk lang gezeten. Is in de bak gaan boksen kon dit goed en werd prof. De man heeft veel geld verdiend heeft dit goed belegd zo schijnt en is in zijn actieve bokscarriere niet meer met justitie in aanraking geweest en deed dingen voor goede doelen en jeugdwerk. Echter zit de ghetto mentaliteit nog steeds voor een deel in hem, provoceren en ongenuanceerde uitspraken en acties doet hij nog steeds. In Puerto Rico gooide hij de nationale vlag uit de handen van Felix Trinidad op de grond, hij werd op een haar na gelyncht. Tegen de pers zei hij ten tijde van zijn partij tegen Joe Calzaghe dat geen enkele blanke man van hem kon winnen. Hij weet dus heel goed de aandacht te vestigen. Dat juist hij samen met Oscar Delahoya werkt in Golden Boy promotions is erg vreemd, ik zou niet weten wat alle bad publicity die Hopkins genereert toe zou moeten toevoegen aan het imago van Golden Boy promotions.
zoals men zeg: you can get the kid out of the ghetto but you can't get the ghetto out of the kid...

T15Boxing
21-10-2009, 19:20
Iemand die niets van MMA weet (of wel) en daarbij aan homoseksualiteit denkt moet serieus nagaan waar de connectie twee mannen en seksualiteit zo spontaan vandaan komt. Als ik twee MMA' ers zie vechten denk ik geen moment aan homoseksualiteit omdat het me niet zo bezig houdt...

Duidelijk als ze grapplen en in kamasutra achtige posities zizijn. En vooral omdat de gemiddelde persoon die niets van vechten weet 2 half naakte mannen zo dicht op elkaar ziet liggen. DAAROM vinden veel mensen het gay.(En ik trouwens niet aangezien ik zelf MMA kijk en Sakuraba vs Newton een van mijn favoriete partijen is. Het is gewoon leuk om mma fans boos te maken)
Ik zit je hier uit te leggen waarom Hopkins en anderen dat zo zien. En het feit dat jij doet alsof je het niet kunt begrijpen laat alleen zien dat jij zelf onzeker bent of in een ontkenningsfase zit.

Doe niet zo dom. Ik heb ook schijt aan mensen die Boxen alleen saai of gevaarlijk vinden want ik begrijp dat ze er verder niets van weten, maar ik ga niet als een kneus steeds afvragen waarom ze dat ooit zouden denken.


Waar je echter blijk van geeft is dat je referentiekader doordrenkt is van fantasieen waarbij seksuele interactie tussen mannen centraal staat; ongeacht de context. Het feit dat je een voorspelling omtrent een partij tussen een bokser en een MMA vechter kan vertalen naar een natte droom (seksuele context?) is op zijn zachtst gezegd twijfelachtig.

Het is blijkbaar jouw natte droom dat iemand die 10 jaar bokst nooit zou kunnen winnen van een mmaer met 1 jaar ervaring. Natuurlijk maakte ik je wakker met mijn Ray Mercer example, en het bleek toen dat natte dromen ook bedrog zijn. maar blijf rukken op zulke uitspraken zou ik zeggen:)



Oja... een beetje dollen is sowieso gay en al helemaal als je als boksfan (MMA als Gay bestempeld) en vervolgens lid wordt van een MMA forum..


Dit is toch echt MIXfight en ik kwam hier vooral voor K1 discussies. En ja MMA is ook geweldig, maar MMA fans zijn een stelletje mega douchebags.

Ronald
21-10-2009, 19:31
Maarja, waar het hart vol van is stroomt de mond van over.
Gezien de context van je verhaal is bovenstaande toch wel heel plastisch uitgedrukt :lol:

Jani
21-10-2009, 19:55
wat een reacties weer hier :lol:

Hopkins werd gevraagt wat hij van MMA vind en hij geeft daar zijn mening over,en daar is niks mis mee..(al zei hij persoonlijk tegen Randy Couture dat hij respect voor hem had)

verder zijn er veel meer mensen die hetzelfde denken over MMA (Krazy Horse zei het zelfs,groundfighting is like making love)

Als je de technieken niet begrijpt kan het er af en toe raar uitzien..


Hopkins blijft ondanks zijn rare acties en uitspraken een Legende


Mooie Highlight,met zijn debiele actie op 2.06 om de vlag van Puerto rico op de grond te gooien..
YouTube - Bernard Hopkins Career Highlight (http://www.youtube.com/watch?v=c56DqAYVxyM&feature=related)

a.s.c.
21-10-2009, 20:38
Duidelijk als ze grapplen en in kamasutra achtige posities zizijn. En vooral omdat de gemiddelde persoon die niets van vechten weet 2 half naakte mannen zo dicht op elkaar ziet liggen. DAAROM vinden veel mensen het gay.(En ik trouwens niet aangezien ik zelf MMA kijk en Sakuraba vs Newton een van mijn favoriete partijen is. Het is gewoon leuk om mma fans boos te maken)
Ik zit je hier uit te leggen waarom Hopkins en anderen dat zo zien. En het feit dat jij doet alsof je het niet kunt begrijpen laat alleen zien dat jij zelf onzeker bent of in een ontkenningsfase zit.

Doe niet zo dom. Ik heb ook schijt aan mensen die Boxen alleen saai of gevaarlijk vinden want ik begrijp dat ze er verder niets van weten, maar ik ga niet als een kneus steeds afvragen waarom ze dat ooit zouden denken.



Het is blijkbaar jouw natte droom dat iemand die 10 jaar bokst nooit zou kunnen winnen van een mmaer met 1 jaar ervaring. Natuurlijk maakte ik je wakker met mijn Ray Mercer example, en het bleek toen dat natte dromen ook bedrog zijn. maar blijf rukken op zulke uitspraken zou ik zeggen:)



Dit is toch echt MIXfight en ik kwam hier vooral voor K1 discussies. En ja MMA is ook geweldig, maar MMA fans zijn een stelletje mega douchebags.

Blijf jij maar rustig door fantaseren (een natte droom waaruit jij me zou wakker maken over MMA vs Boksen; muhahaha...). Daarbij lijkt lezen ook niet je sterkste kant. Ik beweer nergens dat het onmogelijk is voor een bokser om te winnen van een MMA' er. Ik zeg alleen dat de kans (statistisch) groter is dat een MMA vechter (ondanks een gebrek aan ervaring) kan winnen van een profbokser. Dat boksers vervolgens MMA als Gaysport bestempelen omdat ze aan alle kanten gepasseerd worden is gewoon lachwekkend. Net zoals iemand als in de ontkenningsfase beschrijven terwijl je eigen teksten volstaan met referenties naar de harige-billenliefde (en je doet het allemaal voor een dolletje)... tuurlijk... succes ermee

Bud S
21-10-2009, 20:46
Ik zeg alleen dat de kans (statistisch) groter is dat een MMA vechter (ondanks een gebrek aan ervaring) kan winnen van een profbokser.

laat me die statistieken maar es zien dan
professor barabas

T15Boxing
21-10-2009, 21:00
Blijf jij maar rustig door fantaseren (een natte droom waaruit jij me zou wakker maken over MMA vs Boksen; muhahaha...).

jij bent de enige met natte dromen en fantasies hoor. Ik kijk en praat alleen over de waarheid. Zoals het FEIT dat MMA(tenminste het grappling aspect ervan) er uber gay uitziet voor mensen die er niets van begrijpen. i.e. Bernard Hopkins. Of dat het maar een natte droom van mmgay fans is dat het onmogelijk is voor een bokser of stoter om een mmaer te verslaan. Wanneer wordt je nou wakker?


Ik beweer nergens dat het onmogelijk is voor een bokser om te winnen van een MMA' er. Ik zeg alleen dat de kans (statistisch) groter is dat een MMA vechter (ondanks een gebrek aan ervaring) kan winnen van een profbokser.

Dit is wat je zei
"het feit dat je als uberhetero bokser met 10 jaar prof-ervaring eenvoudig kan worden opgevouwen door een ondermaatse, homofiele dragqueen met 1 jaar MMA ervaring doet ook geen wonderen voor je mannelijkheid
"

Je bent niets bijzonders. Gewoon een typische Sherdog knaap die onzeker is om alle andere vechtsporten als inferior the bestempelen en erg agressief wordt als je eigen sport wordt aangevallen.


Dat boksers vervolgens MMA als Gaysport bestempelen omdat ze aan alle kanten gepasseerd worden is gewoon lachwekkend.

Net zo belachelijk als mmaers die Boxen als dood bestempelen. Beide zijn niets van waar of toch wel?


Net zoals iemand als in de ontkenningsfase beschrijven terwijl je eigen teksten volstaan met referenties naar de harige-billenliefde (en je doet het allemaal voor een dolletje)... tuurlijk... succes ermee

Bedankt, maar nogmaals, als het over mma gaat is het niet raar dat mensen over gayness beginnen aangezien je geen gay kunt spellen zonder mma haha. Is maar een dolletje niet vergeten:)
Box

a.s.c.
21-10-2009, 21:07
jij bent de enige met natte dromen en fantasies hoor. Ik kijk en praat alleen over de waarheid. Zoals het FEIT dat MMA(tenminste het grappling aspect ervan) er uber gay uitziet voor mensen die er niets van begrijpen. i.e. Bernard Hopkins. Of dat het maar een natte droom van mmgay fans is dat het onmogelijk is voor een bokser of stoter om een mmaer te verslaan. Wanneer wordt je nou wakker? (nogmaals dat zeg ik niet, maar je wilt dat blijkbaar niet lezen)



Dit is wat je zei
"het feit dat je als uberhetero bokser met 10 jaar prof-ervaring eenvoudig kan worden opgevouwen door een ondermaatse, homofiele dragqueen met 1 jaar MMA ervaring doet ook geen wonderen voor je mannelijkheid (er staat toch nergens dat het niet andersom kan? het is alleen een bewering over kans)
"

Je bent niets bijzonders. Gewoon een typische Sherdog knaap die onzeker is om alle andere vechtsporten als inferior the bestempelen en erg agressief wordt als je eigen sport wordt aangevallen. (mwaaah valt wel mee. Ik vind het alleen dom om iets als gay te bestempelen als je er door geowned word)



Net zo belachelijk als mmaers die Boxen als dood bestempelen. Beide zijn niets van waar of toch wel? (nee, klopt)



Bedankt, maar nogmaals, als het over mma gaat is het niet raar dat mensen over gayness beginnen aangezien je geen gay kunt spellen zonder mma haha. Is maar een dolletje niet vergeten:)

a.s.c.
21-10-2009, 21:19
laat me die statistieken maar es zien dan
professor barabas

Zal ik je dan ook meteen laten zien hoe je vuur maakt? of het wiel? Begin bij UFC 1, of Pride of welke organisatie dan ook waar ze pur sang boksers tegen over MMA vechters zetten en ziedaar het bewijs.

TheHagueBoxer
21-10-2009, 21:20
Daarbij lijkt lezen ook niet je sterkste kant. Ik beweer nergens dat het onmogelijk is voor een bokser om te winnen van een MMA' er. Ik zeg alleen dat de kans (statistisch) groter is dat een MMA vechter (ondanks een gebrek aan ervaring) kan winnen van een profbokser.

wtf heeft dit ergens mee te maken?? een bokser verliest alleen op mma regels van een mma vechter netzoals een mma vechter van een bokser verliest op boksregels, dus wat is je punt nou.

a.s.c.
21-10-2009, 21:23
wtf heeft dit ergens mee te maken?? een bokser verliest alleen op mma regels van een mma vechter netzoals een mma vechter van een bokser verliest op boksregels, dus wat is je punt nou.

Punt is dat als ze vechten onder regels waarbij beide stijlen zijn toegestaan de MMA vechter wint. Dus iets Gay noemen waar je niet van kan winnen tenzij het op je eigen regeltjes is, is lachwekkend

TheHagueBoxer
21-10-2009, 21:23
Zal ik je dan ook meteen laten zien hoe je vuur maakt? of het wiel? Begin bij UFC 1, of Pride of welke organisatie dan ook waar ze pur sang boksers tegen over MMA vechters zetten en ziedaar het bewijs.

als een bokser in een mma competitie staat zegt dat heel veel over het niveau van de bokser. je moet wel heel middelmatig zijn wil je meer geld verdienen als zware underdog in mma-competitie, dan in de prof boks wereld.

TheHagueBoxer
21-10-2009, 21:25
Punt is dat als ze vechten onder regels waarbij beide stijlen zijn toegestaan de MMA vechter wint. Dus iets Gay noemen waar je niet van kan winnen tenzij het op je eigen regeltjes is, is lachwekkend
dude snap je mn punt niet mma kan toch ook alleen op z'n eigen regels winnen?? als beide stijlen zijn toegestaan is het toch mma

a.s.c.
21-10-2009, 21:30
dude snap je mn punt niet mma kan toch ook alleen op z'n eigen regels winnen?? als beide stijlen zijn toegestaan is het toch mma

in mijn ogen zit daar een nuanceverschil in. MMA regels beperken de bokser niet; boksregels beperken de MMA vechter wel.

tom l
21-10-2009, 21:37
Iemand die niets van MMA weet (of wel) en daarbij aan homoseksualiteit denkt moet serieus nagaan waar de connectie twee mannen en seksualiteit zo spontaan vandaan komt. Als ik twee MMA' ers zie vechten denk ik geen moment aan homoseksualiteit omdat het me niet zo bezig houdt. Waar je echter blijk van geeft is dat je referentiekader doordrenkt is van fantasieen waarbij seksuele interactie tussen mannen centraal staat; ongeacht de context. Het feit dat je een voorspelling omtrent een partij tussen een bokser en een MMA vechter kan vertalen naar een natte droom (seksuele context?) is op zijn zachtst gezegd twijfelachtig. Maarja, waar het hart vol van is stroomt de mond van over. Ik begrijp echter dat het makkelijker voor je is om die gevoelens op een ander te projecteren. Ik hoop voor je dat er een plaats voor kan vinden. Oja... een beetje dollen is sowieso gay en al helemaal als je als boksfan (MMA als Gay bestempeld) en vervolgens lid wordt van een MMA forum..

x10000 Mooi gezegd man!! Reps!

tom l
21-10-2009, 21:48
dude snap je mn punt niet mma kan toch ook alleen op z'n eigen regels winnen?? als beide stijlen zijn toegestaan is het toch mma

Mja, ik denk echter dat mma 'het dichtste' komt bij een echt gevecht. Natuurlijk kan je hier over discussieren, maar kom, je hebt gezien wat er gebeurde met alle boksers in de eerste ufc's toen ze zonder regels in een kooi vochten tegen een bijna pure grappler als Royce Grace. Dat was dus niet op grappling regels en niet op boksregels, maar op regels die zo dicht mogelijk overeen komen met 'geen regels'. Mma is een completere vechtsport, punt uit, als je dat ontkent leef je in een sprookjeswereld. Mma is namelijk ontstaan van alle vechtsporten samen in de ring zetten en kijken wat echt werkt.

TheHagueBoxer
21-10-2009, 21:56
in mijn ogen zit daar een nuanceverschil in. MMA regels beperken de bokser niet; boksregels beperken de MMA vechter wel.

zeker wel, een hoop technieken in boksen werken niet als je voor een takedowns en lowkicks moet opletten. logisch want die technieken zijn gemaakt voor boksregels, dus als de regels veranderen is de bokser beperkt aangezien hij traint om tegen een andere bokser te vechten.

en boksen is niet gemaakt om in de buurt te komen van een echt gevecht, daar trainen ze niet voor, ze trainen voor de sport boksen.

dus wtf bewijst het als een mma'er op zijn eigen regels, waar hij dus flink in het voordeel is, gaat vechten tegen iemand die niet traint om tegen zijn stijl te vechten?? volgens mij niks dus waarom wordt dat punt dan gemaakt..?

a.s.c.
21-10-2009, 22:18
zeker wel, een hoop technieken in boksen werken niet als je voor een takedowns en lowkicks moet opletten. logisch want die technieken zijn gemaakt voor boksregels, dus als de regels veranderen is de bokser beperkt aangezien hij traint om tegen een andere bokser te vechten.

en boksen is niet gemaakt om in de buurt te komen van een echt gevecht, daar trainen ze niet voor, ze trainen voor de sport boksen.

dus wtf bewijst het als een mma'er op zijn eigen regels, waar hij dus flink in het voordeel is, gaat vechten tegen iemand die niet traint om tegen zijn stijl te vechten?? volgens mij niks dus waarom wordt dat punt dan gemaakt..?

Ok, als je het zo bekijkt heb je een punt, persoonlijk zou ik als vechtsporter niet per definitie gebonden willen zijn aan specifieke regels waarbij trappen, knieen takedowns en grondwerk zijn verboden en al helemaal niet degene die wel een echt gevecht nabootsen bestempelen als gay. Maar ieder zijn ding.

TheHagueBoxer
22-10-2009, 01:00
Ok, als je het zo bekijkt heb je een punt, persoonlijk zou ik als vechtsporter niet per definitie gebonden willen zijn aan specifieke regels waarbij trappen, knieen takedowns en grondwerk zijn verboden en al helemaal niet degene die wel een echt gevecht nabootsen bestempelen als gay. Maar ieder zijn ding.

dat kan

en zeggen dat mma gay is, is gewoon de reactie van iemand die er geen verstand van heeft. En dat is nu toevallig bernard hopkins, en daarom hoort iedereen het en valt iedereen erover, maar als er in de kroeg af en toe is mma op staat, hoor ik vaak genoeg dezelfde opmerking. gewoon onwetendheid.

iconian
22-10-2009, 01:06
Boksen is een kunst en een wetenschap. MMA moet het nog worden

Ronald
22-10-2009, 01:21
Boksen is een kunst en een wetenschap. MMA moet het nog worden
Dat is een aparte stelling als je er vanuit gaat dat boksen een onderdeel is van mma. In dat geval zou je naar mijn idee hooguit kunnen zeggen dat mma een nieuwe kunst en wetenschap is, die door zijn veelzijdigheid complexer is dan zijn afzonderlijke voorgangers, en door de jonge leeftijd van de sport nog veel verder te ontwikkelen is.

Bud S
22-10-2009, 09:36
Mma is een completere vechtsport, punt uit, als je dat ontkent leef je in een sprookjeswereld. Mma is namelijk ontstaan van alle vechtsporten samen in de ring zetten en kijken wat echt werkt.

ik zal ook zeker niet zeggen dat het niet effectief is als je je ballen in iemands gezicht legt...

de kritiek van MMA-vechters op boksers is dat de bokssport te beperkt zou zijn om werkelijk effectief te kunnen zijn op MMA-regels.
Daar hebben ze ( misschien ;)) een punt

de kritiek van boksers op MMA ligt op een heel ander vlak. het is niet de effectiviteit van MMA die ter discussie staat maar meer het esthetische aspect van de sport. vanuit een boksersperspectief oogt het MMA allemaal nogal slordig en wild, m.a.w. het ziet er niet uit. soms lijkt het of 2 wijven elkaar in de haren vliegen (qua bokstechniek)
als er dan vervolgens ook nog ballen in elkaars gezicht gelegd worden...
tja, het zal dan allemaal wel heel effectief zijn, maar als je dat ziet dan ligt de opmerking dat het een homo-sport is wel voor de hand. hoe ongenuanceerd die "mening" dan ook mag zijn...

a.s.c.
22-10-2009, 12:39
kritiek uiten op esthetisch vlak is gay! ;)

Tsuki
22-10-2009, 12:43
boksen is voor mietjes.................

Bud S
22-10-2009, 13:34
daarom ook meer dan welkom in MMA

trainer Bv S'burg
22-10-2009, 15:12
boksen is voor mietjes.................

ooooooh vandaar dat steeds meer mma vechters erbij gaan boksen :fp: