PDA

View Full Version : Super Six: Arthur Abraham vs. Jermain Taylor SPOILER



Fasada
19-10-2009, 12:20
Na een topic was ik toch geïnteresseerd geraakt in dit concept..

Heb helaas niet de hele partij gevonden maar wel het einde
Wie stond er eigenlijk voor op de scorecards?


YouTube - Super Six: Arthur Abraham vs. Jermain Taylor KO (http://www.youtube.com/watch?v=D8-tlIVaNb8)

Ronald
19-10-2009, 13:57
Heb helaas niet de hele partij gevonden maar wel het einde
Wie stond er eigenlijk voor op de scorecards?
Abraham stond voor op de scorecards. Ik weet niet of dat op de officiële ook zo was, maar in ieder geval op die van de commentatoren en die van mij ;) . Was verder een leuk gevecht overigens. En 10 seconden voor het einde van een partij de pot beslissen is toch wel gaaf hé!

Froch en Dirrell hebben ondertussen ook gevochten. Ik heb de uitslag daarvan ontweken omdat ik de partij vanavond pas ga kijken, maar ik ben benieuwd... (a.u.b. geen spoilers van deze partij in deze topic ;))

Sendur
19-10-2009, 14:59
Het concept is leuk.

Maar ik vind boxen echt saai om te kijken daarom ben ik blij dat alleen de K.O erop staat!


Tnx voor de post!

TheHagueBoxer
19-10-2009, 18:35
ja best een leuke partij, maar abraham gaat er niet mee wegkomen om alleen zn handen op te houden en na 4 rondes pas beginnen met af en toe ene paar stoten eruit te gooien tegen bijv een Kessler. Gaat imo niet ver komen in dit tournooi.

Taylor was veel actiever, en kwam best vaak door met zn jab. had hem persoonlijk voor staan. Hij ging trouwens keihard KO, waarna hij hard met zn hoofd op het canvas geslagen is, en moest ook naar het ziekenhuis daarvoor. Hoop niet dat hij zich terug trekt uit het tournooi daardoor.

Karel
20-10-2009, 12:23
was een goede test voor abraham, ben ook benieuwd of ie deze manier vol kan blijven houden... de ko was in ieder geval netjes gedaan