PDA

View Full Version : Win een VIP-weekend met Slamm!! Events



Richelieu
19-10-2009, 19:42
Win een VIP-weekend met Slamm!! Events.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/19/1255966268-830.jpg
Slamm!! nodigt je uit! Beschrijf jou leukste Slamm!! moment en maak kans op een Slamm!! weekend. Overnacht met twee personen in het 4-sterren hotel Novotel te Amsterdam en ga op 29 November 2009 als een echte VIP naar Slamm VI "Holland vs Thailand” en geniet van top Thais als Yodsaenklai Fairtex vs Khalid Bourdiff, Bovy Sor Udomson vs Mosab Amrani, Anuwat Kaewsamrit vs Mootje Khamal en vele andere nationale en internationale toppers.

Is jouw Slamm!! moment een partij van een Team Slamm!! fighter of een spetterende gebeurtenis of een partij op één van de vorige edities.

Vertel het ons en win een geheel verzorgd Slamm!! Weekend.

blackadder
19-10-2009, 20:49
Slamm IV.
De partij van Denis Schneidmiller vs Malaipet. Schneidmiller viel op korte termijn voor de gebleseerde Marco Piquet in en zette er een wereldpartij neer En had nadat verkondigd was dat hij had verloren, toch ongebruikelijk in NL aangezien Schneidmiller een Duitser is, het hele publiek op zijn hand.

bart1980
19-10-2009, 23:17
Sorry maar ben nog nooit op slamm geweest.
Mijn mooiste moment moet nog komen.
De partij tussen Yodsaenklai Fairtex vs Khalid Bourdiff daar kijk ik naar uit....

Attachai
19-10-2009, 23:36
Orono vs diender een mooie partij .
Orono liet echt zien hoe een Thai hoort te vechten ...
Hij had de partij helemaal onder controlle , heel sneu voor Diender maar eerlijk is eerlijk hij ging echt mooi neer.
met zo'n KO mag terug naar Thailand

Attachai
19-10-2009, 23:55
Win een VIP-weekend met Slamm!! Events.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/19/1255966268-830.jpg
Slamm!! nodigt je uit! Beschrijf jou leukste Slamm!! moment en maak kans op een Slamm!! weekend. Overnacht met twee personen in het 4-sterren hotel Novotel te Amsterdam en ga op 29 November 2009 als een echte VIP naar Slamm VI "Holland vs Thailand” en geniet van top Thais als Yodsaenklai Fairtex vs Khalid Bourdiff, Bovy Sor Udomson vs Mosab Amrani, Anuwat Kaewsamrit vs Mootje Khamal en vele andere nationale en internationale toppers.

Is jouw Slamm!! moment een partij van een Team Slamm!! fighter of een spetterende gebeurtenis of een partij op één van de vorige edities.

Vertel het ons en win een geheel verzorgd Slamm!! Weekend.

http://www.mixfight.nl/forum/images/icons/icon14.gif Orono vs diender
Orono vs diender een mooie partij .
Orono liet echt zien hoe een Thai hoort te vechten ...
Hij had de partij helemaal onder controlle , heel sneu voor Diender maar eerlijk is eerlijk hij ging echt mooi neer.
met zo'n KO mag terug naar Thailand

Hanuman
20-10-2009, 01:40
Slamm V
Dit was mijn eerste Slamm Event en ik ging samen met mijn vader helemaal naar het verre Almere om een spetterende avond Full Muay Thai te aanschouwen. Ik zag er toppartijen zoals Anuwat tegen Mosab Amrani & Nieky Holzken tegen Marco Piquet waarbij heel de zaal echt uit zijn dak ging! Vooral de partij tussen Bovy en Rachid Belani vond ik super omdat ik enkele maanden eerder nog met Bovy getraind had in Bangkok. Toen wist ik nog niet hoe bekend hij was maar het werd al snel duidelijk dat hij een echte topper is! Eerst kwam Belani door met enkele rake stoten maar Bovy gaf geen krimp en tegen het einde van de eerste ronde gaf hij een serie brute ellebogen waardoor Belani een diepe snijwonde in het voorhoofd kreeg. Spijtig dat deze wedstrijd zo snel stilgelegd werd want het was toch een knaller ! Beide vechters wil ik zeker terug zien vechten en dit gala was voor mij dan ook het beste van 2008, de wedstrijden en de sfeer waren toch nét iets beter dan Showtime in de Arena & BOTE imho.

Deze tickets zouden trouwens perfect uitkomen, enkele dagen voordat ik terug vertrek richting Thailand om een paar maandjes te trainen :thup: Maar dan neem ik deze keer wel een lekkere chick mee richting Almere lol :pimp:

Erkempo
20-10-2009, 02:55
Slamm IV

De partij tussen yodsenklai en andy souwer.
Dat was echt een spannende partij.3 rondes met heen en weer mooie acties mooie combinaties en we werden nog ook getrakteerd op nog een mooie ronde. Wat een spectaculaire ronde was de beide vechters gaven alles om de winst mee naar huis te nemen.
Ik wil yodsenklai zeker wel zien tegen petrosyan of nieky holzken.
Ushhh

marri
20-10-2009, 04:28
Ik scheurde mijn laatste kalenderblaadje, eindelijk 30 November 2008.
Het was de dag dat mijn jeugdvriend en trainer, Mosab Amrani een wereldtitel gevecht had tegen de gevreesde Thai Anuwat Kaewsamrit.

Ik had meer zenuwen dan Mosab, en het zweet stond op mijn voorhoofd.
En toen eenmaal het gevecht losbarste, en Mosab, Anuwat in z'n achteruit zetten wist ik het al.. Vandaag krijgt hij zijn welverdiende wereldtitel.
Het werd een spectaculaire partij en met geweldige acties over en weer.
Amper 4 rondes later kreeg de rest van kickboksend Nederland te zien wat ik al in mn hoofd had afgespeeld.. Mosab zijn hand werd opgeheven.

Mosab had de Thai Anuwat, met zijn eigen techniek uitgeschakeld.. Een harde elleboog op z'n gelaat, met als gevolg een fikse snee onder zijn oog.
De emoties die toen vrijkwamen bij Mosab en ik waren voldoende om west-friesland een week van stroom te voorzien.

De partij was een geweldige staaltje van het echte Muay Thai. En na deze partij weet ik weer precies waarom ik verliefd ben geworden op de sport.

De partij werd ook nog eens uitgeroepen tot Partij van het jaar 2008 !

Ronald
20-10-2009, 13:46
Mijn Slamm!! moment speelde zich af rond deze tijd een jaar geleden; een aantal weken vlak voor Slamm!! 5. ’s Avonds kreeg ik een telefoontje van Harmen: “Hey Ronald, ik heb nieuws voor je. Ik zou op Slamm!! fotograferen maar ik word plotseling opgeroepen voor m’n werk om naar Somalië te vertrekken. Kun jij voor me invallen?”

Wow!! Nu heb ik als Mixfightfotograaf al veel evenementjes gefotografeerd, maar Nederland – Thailand stond hoog op m’n verlanglijstje. 2 Keer eerder was ik al naar Thailand geweest om daar de Thai te zien vechten en van ze te leren. Ook in Nederland was ik eerder uiteraard al naar de Nederland – Thailand ontmoetingen geweest. Daar zie je de mannen vechten uit het land waar de sport is geboren. Daar komen de vechters in actie die als geen ander betekenis kunnen geven aan het woord “Muay Thai”. Wat is er dan mooier om er nu met m’n neus boven op te mogen zitten en er dan nog foto’s van te mogen maken ook.

“Echt balen voor je Harmen… maar: ja graag!!” Die avond heb ik nog heel veel Slamm!! momenten gehad, want fotograferen is niets anders dan herinneringen maken. Het werd een topevenement met toppartijen waarbij ik die momenten uitgebreid vast heb kunnen leggen. Wie ze nog eens terug wilt zien kan een kijkje nemen in de topic “Fotoverslag: Slamm!! 5, Almere 30 november 2008 (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=87699)”.

mikeymcd
20-10-2009, 13:46
Ik ben nog nooit op een slamm event geweest, omdat ik meer fan was van het k-1 principe (korte rondes, veel actie, weinig clinchen)
Echter na een maand elke dag 5 uur getraind te hebben in Thailand is deze mening 180 graden omgedraaid en ben ik helemaal fan van Muay Thai. Een Thailand- Nederland confrontatie met daarbij de beste vechters uit beide landen is voor mij dus het ideale evenement om te bezoeken.

___RZA___
20-10-2009, 14:25
Mooiste Slamm!! moment voor mij was de knaller tussen Marco Pique en Buakaw op de eerste Slamm Nederland - Thailand. Geweldig hoe Marco zich in de kijker te spelen door tegen Buakaw (die op dat moment in de K-1 nagenoeg onverslaanbaar was) op te nemen en net aan te verliezen.

Cave
20-10-2009, 14:26
Voor mij was Slamm III het beste gala wat ik in de periode 2006-2009 heb gezien. Die avond, nog in de Extranhal in Haarlem - wat knusser dan de locatie in Almere, heb ik mijn vriendin voor het eerst meegenomen naar een gala. Vooraf was ze wat terughoudend: "Is vast allemaal tuig daar op de tribune" en "dat kick- en thaiboksen is toch gewoon achterlijk? Wie doet nou zo'n rare sport?".

Al na twee partijen was ze stilletjes omgeslagen. Nog twee partijen later floot ze naar de opkomende vechters om ze aan te moedigen en bij de laatste partijen schreeuwde ze als een dolle om de vechters aan te sporen.

Als ik mijn vriendin nu vraag wat ze leuk vindt aan Slamm dan zegt ze het volgende:"Alles is gewoon precies tegenovergesteld aan wat je altijd denkt te weten van vechtsportgala's. De mensen op de tribune komen echt voor de sport, ze zijn respectvol naar de vechters toe, ze zien iemand graag K.O. gaan maar klappen ook weer als die vechter weer overeind staat. De muziek en de wai-kru van de vechters maken dat je echt het idee hebt dat je in Thailand naar een partij zit te kijken in plaats van ergens in de Hollandse polder. Oh, en het is natuurlijk mooi om te zien hoe twee mensen elkaar met alles wat ze hebben in de ring te lijf gaan maar wel respectvol blijven."

De partij/het moment die/dat wij ons allebei het best herinneren, ook na bij Slamm IV en V geweest te zijn, is de partij Souwer-Mes. Weliswaar niet op Thaise regels maar wel een all-out war over alle ronden. Na de eerste ronde dacht ik dat de partij al snel in een lager tempo zou worden uitgevochten maar beide vechters bleven gewoon op een bizar hoog tempo doorgaan met knokken.

Een goede tweede partij van de avond was voor mij Vielvoye tegen Kaoklai. Ook hier een echte WAR waarin Vincent groeide in de partij, elke techniek hard werd gemaakt en Vincent echt boven zichzelf uit steeg.

Hoe dan ook: SLAMM maakte wat mij betreft hiermee duidelijk dat het best mogelijk is voor Nederlanders om een gala neer te zetten met alleen maar toppartijen op het hoofdprogramma en dat Thais en Nederlanders toch echt heel erg aan elkaar gewaagd zijn.

MB667
20-10-2009, 14:50
De eerste Slamm event was voor mij de mooiste, waarom? Om het feit dat de grote almachtige Buakaw toen heeft gevochten tijdens Slamm, en ik was daar bij!!!!

Dat Buakaw echt zou komen was toen eigenlijk iets wat niemand van te voren echt geloofde, aangezien er rond dat jaar wel vaker werd aangekondigd dat de bekendste en populairste vechters van de wereld in Nederland zouden gaan vechten (fedor etc.). Slamm hield woord en hij vocht gewoon in Nederland, en dat was het begin van een reeks bezoekjes van de beste thaise vechters, die het in Nederland gingen opnemen tegen Nederlandse (en Duitse en Belgische) topvechters, tijdens de daaropvolgende Slamm evenementen!

Dus voor mij was het gevecht tussen Marco Pique en Buakaw het Slamm Moment van de afgelopen jaren!!! Niet alleen omdat Buakaw ook echt vocht maar ook omdat het een heel mooi gevecht was, waarbij Pique abosluut niet onder deed voor Buakaw, maar helaas toch op punten verloor!

jimmy
21-10-2009, 23:06
Het is natuurlijk niet verrassend, maar mijn mooiste moment op Slamm, was uiteraard de partij tussen Jimmy Eimers en Hansuk. Deze partij eindigde met een ko overwinning voor mij. Dit moment zal ik nooit meer vergeten en geniet er nog steeds van, haha.

Gr. Jimmy Eimers

marcelt
23-10-2009, 00:29
Het is natuurlijk niet verrassend, maar mijn mooiste moment op Slamm, was uiteraard de partij tussen Jimmy Eimers en Hansuk. Deze partij eindigde met een ko overwinning voor mij. Dit moment zal ik nooit meer vergeten en geniet er nog steeds van, haha.

Gr. Jimmy Eimers

Dit was ook mijn mooiste Slamm partij Jimmy. Dit omdat ik geen kwartje voor jouw overwinning gegeven had tegen deze Thaise grootheid en jij zo duidelijk liet zien wie de baas was in de ring. Vecht je nog?

Excellence
24-10-2009, 14:11
Ik zal je het eerlijk vertellen, ik ben nog nooit bij een SLAMM geweest. Ik ben dan ook niet zo nep om SLAMM op google te zoeken en de beste daarvan uit te kiezen want dat is niet gevraagd. De beste slam moment moet nog komen voor mij en als ik die kaarten win dan pas kan ik zeggen dat ik een slamm moment heb gehad!!

micha
24-10-2009, 17:32
Slamm is top!

shangla
25-10-2009, 11:09
Dat we aan tafel met chief, Cyril en Tony eigenlijk meer bezig waren met wat we nou aan het eten waren, hoe het heette en wat er allemaal in zat HAHAHA!!!
http://94.100.118.55/768750001-768800000/768793101-768793200/768793174_5_Z-zk.jpeg
Maar het was wel super lekker:D HAHA!

Illest
04-11-2009, 21:37
Buakaw - Pique....


Daar zaten we dan he....te wachten op HET moment....

tja, Marco ken ik al heel lang....12jr oud waren we.....2 brugpiepers op de OSB....hij deed toen al aan kickboksen he...hele sympathieke, rustige jongen...als je iemand al zo lang kent, gieren de zenuwen echt door je lijf....niet normaal...je gunt het hem zooo erg....met gebalde vuisten zat ik te kijken....

De partij zelf.....ach.....wie gaf Marco uberhaupt een kans.....maar toen ie counterde met een dubbele lowkick en Buakaw liet trappen op een korte blok....tja.....dat was wel erg bijzonder.....wat een karakter....echt een prachtige partij...

Buakaw was op dat moment hot....heel hot.....niemand verwachtte dat SLAMM! dat kon flikken, maar ze deden het toch....en hoe....

ik ging schor naar huis....maar wat een avond....


:pimp:

JakeNubi
06-11-2009, 13:17
Slamm!!V in 2008 en Ismael Londt.

Slamm!!V 2008. HET weekend van DE GALA'S. Al was ik tijdlang fan en sinds 2 jaar beoefenaar van de sport. Echter nooit eerder was ik aanwezig op een gala of evenement. Dus nam ik initiatief..

Al kwam ik dat weekend speciaal voor Buakaw Por Pramuk, kwam ik de zaterdag toch thuis met een teleurstellend en onvoldaan gevoel... En besluit met dezelfde vrienden naar Almere af te reizen.. Er vocht immers iemand van de sportschool ( Malik Cumberbatch ) in het openingsprogramma..

Bij binnenkomst was het raak.. Entree was zoveel beter!!.. Er was zoveel verschil.. Er heersde een warme sfeer.. er hing passie.. En dat voor een "newbie"...

Voordat ik van de grote namen, de publiekstrekkers en de keiharde gevechten op FM regels kon genieten.. was er een vechter in het voorprogramma die mijn aandacht trok..

Ismael Londt was een jonge zwaargewicht, die eens in de zoveel tyd een bezoekje bracht bij mijn toenmalige kleine sportschool in Rotterdam. Ongelooflijk onvoorspelbaar snel. Toen nog beginnend C-klasse in 2008? ... Hij zou dat allemaal wel even doorlopen, nadat hij een tydstil had gezeten... meende hij .. Guess what..

Ongeslagen verscheen hij een paar maanden later op dit Slamm!! gala voor een B-party en "beat and kneed the crap" out of Murat Aygun ...

En een jaar later lees ik hier en daar dat hij weer een party heeft gewonnen in de A-klasse en.. alsof hij even een snelcursus doorloopt ... en niet van de allerminste.. zoals Ricardo Verhoeve bijv.

Hopelijk zal hij weer op zijn best zijn tegen Brian Douwes en kan ik hem daar aanschouwen op Slamm!!VI 2009.

Slamm!!V 2008 in zijn geheel was het Slamm!! moment en Ismael Londt mijn favoriete Slamm!!fighter...

Khanom Thom
10-11-2009, 13:11
Mijn leukste Slamm moment zat... in de voorbereiding naar Slamm V toe.

In die tijd trainde Marvin Sansaar nog bij mij en die moest op dat gala vechten tegen Thanit Im-On. Vaak gingen we naar Zaandam om hem daar te laten meetrainen met de andere jongens van team Slamm.
Op een zekere avond kwam er een interviewer binnen in een rolstoel (bij de meeste wel bekend hier ;)) en begon de vechters te interviewen. Ook wilde hij mij graag interviewen terwijl ik niet eens vocht, maar dat had een andere reden.

Zie hier onder het interview op youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=2vqXkCppzmk

Dungeonbroeders RIP :(

catalaan84
10-11-2009, 18:00
ik kijk er na deze wedstrijd uit Anuwat Kaewsamrit vs Mootje Khamal heb mootje van de week zien trainen nou echt een goeie vechter!!!
ben nog nooit op dit gala geweest zou leuk zijn als ik dit ooit mee ga maken:D

Ronald
19-11-2009, 22:57
En? Al bekend wanneer de uitslag is? :)

Khanom Thom
20-11-2009, 11:12
Mijn leukste Slamm moment zat... in de voorbereiding naar Slamm V toe.

In die tijd trainde Marvin Sansaar nog bij mij en die moest op dat gala vechten tegen Thanit Im-On.

Na deze partij wilde ik de trainers van Thanit vriendelijk groeten in de kleedkamer... ik kwam er niet heelhuids uit!


http://94.100.120.218/792400001-792450000/792415201-792415300/792415219_6_yHOv.jpeg (http://javascript<b></b>:void(0))

(herken de forumbroeders...) ;)

Maneschijn
20-11-2009, 16:39
Mijn beste SLAMM moment was toen Orono, Willem Diender KO mepte op slamm in Haarlem. Na 2 jaar bekijk ik dit filmpje nog steeds op YouTube. Zijn brute KO bleef echt hangen. Ook blijft de gezelligheid en sfeer van het gala bijhangen, waardoor je ieder jaar toch met smart op zo´n gala van SLAMM zit te wachten. Of het kaartje nou 40 eur of 80 eur kost. Je moet en zal er toch bij wezen, want voor je het weet zit je na 2 jaar toch weer filmpjes van dit gala te bekijken.

Richelieu
24-11-2009, 09:34
En? Al bekend wanneer de uitslag is? :)

Nadat verschillende partijen (Mixfight in samenwerking met de promotor) deze topic habben doorgelezen kwamen verschillende reply's goed uit de bus. We hebben besloten om Illest als winnaar van deze prijs uit te roepen. Hij wint dus het VIP weekend.

@ Illest: Stuur me aub zo snel mogelijk al je gegevens (2 personen) even door naar [email protected] en wij zullen de rest verzorgen.

MB667
24-11-2009, 11:47
Illest gefeliciteerd, maar niet heus!!!

wel hoor! gelukkig heb ik een kaart, maar toch balen!

Hopen dat ik nu naar thailand mag!