PDA

View Full Version : Aerts Vs Saki



Donjopie
20-10-2009, 09:26
SNELNIEUWS

Dinsdag 20 oktober


Aerts vecht tegen Saki

Van onze Telesportredactie YOKOHAMA - Op de K-1-finaledag in Yokohama komt drievoudig wereldkampioen Peter Aerts in de eerste reservepartij uit tegen de Turkse Nederlander Gokhan Saki. Beide vechters stonden nog niet eerder tegenover elkaar in de ring. De 26-jarige Saki moest vorige maand het kwalificatietoernooi voor de finaledag (5 december) vanwege een blessure aan zich voorbij laten gaan. Aerts kwam daarop wel in actie, maar verloor van Alistair Overeem.



http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00665/saki_jpg_665304d.jpg (javascript:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00665/saki_jpg_665304d.jpg","Gokhan%20Saki%20","ONBEKEND%20",133,200);)
Gokhan Saki Foto: ONBEKEND


Bij blessures in het hoofdschema maakt de winnaar van het gevecht tussen Aerts en Saki alsnog kans op de wereldtitel. Zowel Aerts als Saki dwong vorig jaar wel op eigen kracht een plaats af tussen de beste acht K-1-vechters van de wereld in het zwaargewicht. In de Yokohama Arena werd finaledebutant Saki in de halve finale uitgeschakeld door de latere wereldkampioen Remy Bonjasky, terwijl Aerts in zijn openingspartij een pijnlijke nederlaag leed tegen Badr Hari. Over anderhalve maand gaat het tweede reservegevecht tussen de Duitser Chalid Arrab en Daniel Ghita uit Roemenië.

snip83
20-10-2009, 10:19
word een leuke pot

Garcia
20-10-2009, 10:28
Ben blij dat deze 2 toppers erbij zijn :)

simtekf1
20-10-2009, 10:51
Aerts all the way.

ReZp
20-10-2009, 10:52
Ik denk dat saki wint!
Te snel voor aerts , met alle respect aerts wordt te traag

simtekf1
20-10-2009, 11:37
Ik denk dat saki wint!
Te snel voor aerts , met alle respect aerts wordt te traag

Waar baseer je dat op dan dat hij te traag word?

ReZp
20-10-2009, 11:46
Waar baseer je dat op dan dat hij te traag word?


Op mijn mening en visueel vermogen die ik heb gekregen.

Tony Galento
20-10-2009, 11:58
Op mijn mening en visueel vermogen die ik heb gekregen.

Hij lijkt me eerder sneller geworden sinds hij weer terug is bij Harinck. Z'n timing is daarentegen niet meer wat het geweest is.

ReZp
20-10-2009, 12:05
Hij lijkt me eerder sneller geworden sinds hij weer terug is bij Harinck. Z'n timing is daarentegen niet meer wat het geweest is.

Zou kunnen ,(maar dan nog vind ik m te traag geworden vooral de laatste rondes), en heb ik het idee dat ie het niet redt tegen een snel counterende saki.

Maar daarentegen kan aerts nog wel voordeel uit zijn gewicht halen.
Ik hoop op een mooie pot

MMAFAN-1122
20-10-2009, 12:14
Leuk partij, hoop dat Peter zal gaan winnen!!!

A.F.
20-10-2009, 12:21
Nou nou ... hoezo veel GG vechters

6 van de 8 of 10???

ik weet niet hoor... Maar dat vind ik echt een beetje discutabel...maar ja... wie ben ik

MJOKKIE
20-10-2009, 12:22
Waar baseer je dat op dan dat hij te traag word?

Gebaseerd op realiteit. Face it

Sendur
20-10-2009, 12:26
Ik hoop op winst voor Aerts!

snip83
20-10-2009, 13:31
Nou nou ... hoezo veel GG vechters

6 van de 8 of 10???

ik weet niet hoor... Maar dat vind ik echt een beetje discutabel...maar ja... wie ben ik

X2

anoniem gg
20-10-2009, 14:27
Nou nou ... hoezo veel GG vechters

6 van de 8 of 10???

ik weet niet hoor... Maar dat vind ik echt een beetje discutabel...maar ja... wie ben ik

7 vechters van GG, Kharitonov komt er ook nog bij en Chalid vecht tegen Daniel Ghita de tweede reserve match

Zijn goeie vechters bij GG, worden vaak door japans en ander publiek gekozen en GG is in trek bij Fuji TV, zijn we heel blij mee en een goed management natuurlijk, dat helpt!

bryan
20-10-2009, 14:28
7 vechters van GG, Kharitonov komt er ook nog bij en Chalid vecht tegen Daniel Ghita de tweede reserve match

Zijn goeie vechters bij GG, worden vaak door japans en ander publiek gekozen en GG is in trek bij Fuji TV, zijn we heel blij mee en een goed management natuurlijk, dat helpt!

zeg eens eerlijk.. hebben jullie echt geen aandelen in k-1 ?? ;)

NopeIsDope
20-10-2009, 14:40
YouTube - GOKHAN SAKI - PETER AERTS - BÄ°LGEHAN DEMÄ°R (http://www.youtube.com/watch?v=6PT-eeZdBlY)

een intervieuw door bilgehan demir( turkse commentator) met gokhan saki en peter aerts. leuke surprise voor peter aerts, van saki toen hij nog 13 jaar was en peter ongeveer 25 is wel geinig en nu staan ze tegen el kaar:P!!

simtekf1
20-10-2009, 14:50
Gebaseerd op realiteit. Face it

Hij verloor van Badr Hari en van Alistair Overeem.
Dat zijn op dit moment zo'n beetje de allerbeste die er rondlopen.

Hij versloeg Zimmerman wel, terwijl die vorig jaar toch ook aardig goed draaide.

Maarja, in Nederland ben je zo goed als in je laatste partij he.

Donjopie
20-10-2009, 15:11
YouTube - GOKHAN SAKI - PETER AERTS - BÄ°LGEHAN DEMÄ°R (http://www.youtube.com/watch?v=6PT-eeZdBlY)

een intervieuw door bilgehan demir( turkse commentator) met gokhan saki en peter aerts. leuke surprise voor peter aerts, van saki toen hij nog 13 jaar was en peter ongeveer 25 is wel geinig en nu staan ze tegen el kaar:P!!


een kluivert - rijkaard gevoel krijg ik erbij :D
http://2.bp.blogspot.com/_1U7QTd6LqMI/SBbaDCKpgYI/AAAAAAAABUk/84nwLEm6TjY/s400/image006xv8.jpg

A.F.
20-10-2009, 15:11
7 vechters van GG, Kharitonov komt er ook nog bij en Chalid vecht tegen Daniel Ghita de tweede reserve match

Zijn goeie vechters bij GG, worden vaak door japans en ander publiek gekozen en GG is in trek bij Fuji TV, zijn we heel blij mee en een goed management natuurlijk, dat helpt!

Vind het echt tof voor jullie ... En zonder Bas Boon als manager had het merendeel er niet gestaan ( steek die veer maar ff in je kont ) Maar hoe moet dat nou als 2 gasten in de finale tegen elkaar komen die elke dag met elkaar trainen?? Of in de halve finales kan er natuurlijk afgesproken worden, die moet winnen want dat is beter en die moet verliezen en je krijgt je kans de volgende keer.

Bijv. Alistair is nu razend populair! Sem niet... Als nou straks (wat ik neit verwacht) Alistair en Sem in de finale komen, dan kan er vanuit financieel oogpunt besloten worden door GG om Alistair te laten winnen. Want!!!... Sem is niet populair en aan een retour bezig en aan Alistair valt bij het behalen van de titel veel en veeeeel meer te verdienen als Sem of wie dan ook!

Maar dit is een scenario...

//nightwalker mode on//
Badr gaat gewoon de K1 winnen!
//nightwalker mode off//

Tony Galento
20-10-2009, 15:48
Hij verloor van Badr Hari en van Alistair Overeem.
Dat zijn op dit moment zo'n beetje de allerbeste die er rondlopen.

Hij versloeg Zimmerman wel, terwijl die vorig jaar toch ook aardig goed draaide.

Maarja, in Nederland ben je zo goed als in je laatste partij he.

Zo is het hele leven.

The Bulldog
20-10-2009, 15:51
vind dat flipper een goede vraag stelt betreft mogelijke matches tegen elkaar...

is daar een team afspraak voor...of gewoon knallen????

Pitbull.
20-10-2009, 16:17
vind dat flipper een goede vraag stelt betreft mogelijke matches tegen elkaar...

is daar een team afspraak voor...of gewoon knallen????

denk niet dat ze dat zouden toegeven.. als het zo zou zijn..

vet filmpje trouwens!!

Fasada
20-10-2009, 16:32
Je kan het ook van een andere kant bekijken, als Alistair zo populair is dan is het misschien wel slim dat Sem kampioen wordt zodat hij weer in trek is.. maar goed meerdere scenario's zijn mogelijk...

Moet wel zeggen als er een hoofdprijs van 400.000 op het spel sta dat ik er totaal geen moeite mee heb om tegen een goede vriend van mij te vechten, en als ik win krijgt ie een biertje van me....

Nee maar goed het is onvermijdelijk dat zulke dingen gebeuren, zo kan je ook stellen hoe gaat het wanneer Badr en Melvin elkaar in de finale zouden treffen (dit kan nu niet meer maar het had gekund).

Zo heeft Alistair al tegen Kharitonov gevochten toen hij bij GG zat en weet niet hoe onderling te verhoudingen zijn op een training, zijn ze vrienden of collega's want vechten tegen een collega lijkt me in sommige gevallen juist leuk om te doen ;)

Stallion
20-10-2009, 16:46
Vette partij als reservepartij. Dan ook nog Ghita tegen Arab en eventueel een superfight met Feitosa ofzo. Word een mooie finale dit jaar.

Kameleon
20-10-2009, 18:12
Nou nou ... hoezo veel GG vechters

6 van de 8 of 10???

ik weet niet hoor... Maar dat vind ik echt een beetje discutabel...maar ja... wie ben ik

Tja, ik vind het ook wel een beetje te veel van het goede. Golden Glory heeft een fantastisch team van vechters , maar het maakt de strijd er niet leuker op. Ik hoop dat Aerts wint want hij had gewoon de pech dat hij tegen Overeem moest. Die maakt de meeste kans om het toernooi te winnen en daarom is het jammer dat Aerts nu niet bij de laatste 8 zit. Als je ziet dat Karaev, Le Banner, Teixeira er wel bij zitten.....

Nightwalker
20-10-2009, 18:17
Mensen laten we niet vergeten dat ze allemaal professionals zijn.. En hoop dan ook, dat ze 5 december dat laten zien... Of het nou vriend of collega is... Gewoon knallen !!!

@flipper
Moet jij niet banen gaan zwemmen ??? Dat kan je toch zo goed :):)...

Durfal
20-10-2009, 18:48
Persoonlijk vind ik dat een top vechter als Mourad Bouzidi hier meer te zoeken heeft als bijv een Texeira en dat bedoel ik niet chauvinistisch........

Fedorr
20-10-2009, 19:07
YouTube - GOKHAN SAKI - PETER AERTS - BÄ°LGEHAN DEMÄ°R (http://www.youtube.com/watch?v=6PT-eeZdBlY)

een intervieuw door bilgehan demir( turkse commentator) met gokhan saki en peter aerts. leuke surprise voor peter aerts, van saki toen hij nog 13 jaar was en peter ongeveer 25 is wel geinig en nu staan ze tegen el kaar:P!!


haha emotionele video :blush:

moge de beste winnen:D

en Peter kan goed Turks zeg:p

A.F.
20-10-2009, 19:08
Je kan het ook van een andere kant bekijken, als Alistair zo populair is dan is het misschien wel slim dat Sem kampioen wordt zodat hij weer in trek is.. maar goed meerdere scenario's zijn mogelijk...

Moet wel zeggen als er een hoofdprijs van 400.000 op het spel sta dat ik er totaal geen moeite mee heb om tegen een goede vriend van mij te vechten, en als ik win krijgt ie een biertje van me....

Nee maar goed het is onvermijdelijk dat zulke dingen gebeuren, zo kan je ook stellen hoe gaat het wanneer Badr en Melvin elkaar in de finale zouden treffen (dit kan nu niet meer maar het had gekund).

Zo heeft Alistair al tegen Kharitonov gevochten toen hij bij GG zat en weet niet hoe onderling te verhoudingen zijn op een training, zijn ze vrienden of collega's want vechten tegen een collega lijkt me in sommige gevallen juist leuk om te doen ;)

Ja...en dan laten ze Sem winnen ... en dan??? Die Jappen willen het liefst van Sem af. Dus waarom het kip met de gouden eieren laten verliezen en iemand laten winnen die totaal niet populair bji de jappen is.

Alistair is razend populair op dit moment een stuk jonger en als hij wint stijgt zijn marktwaarde en populariteit nog meer, wat niet het geval is als ie verliest.

Hij wint de titel... kan x% meer per partij vragen, hij gaat bij strikeforce (al sla je me dood wanneer, zal wel als het paardevlees uit ze bloed is ) een partij draaien voor de titel tegen een sjappie voor een x hoger bedrag, en dan na nog 1 of 2 partijen gaat ie een ZWAAR gehypede partij draaien tegen Fedor voor de HOOFDPRIJS, PPV deal alles erop en deraan.

Hij verslaat Fedor, dan begint Dana zich achter zijn oren te krabben en gaat weer gesprekken voeren met de hoofdkabouter en zien we Ali na moeizame onderhandelingen met een dik vet UFC contract. ( fictie... maar het zou zo mooi zijn )

Wheelie
20-10-2009, 19:25
Die jongens hebben er totaal geen moeite mee om tegen elkaar te knokken in de finale.
Bij GG op woensdag gehaktdag gaat het er al vrij heftig aan toe.

A.F.
20-10-2009, 19:27
Dat zal wel...Maar dan krijg je ook nog het punt: ze trainen allemaal met elkaar en kennen elkaars sterke en zwakke punten!! Vind het top voor GG hoor dat ze zoveel vechters kunnen plaatsen, maar heb er een beetje een raar gevoel bij.

Marco
22-10-2009, 12:11
uhh het ging geloof ik over aerts vs saki toch ??
ik denk dat ze mekaar goed nakijken en dat saki op ptn wint.