PDA

View Full Version : 4e en 5e partij IT'S SHOWTIME Amsterdam ArenA bekend!



It's Showtime
20-10-2009, 14:40
De vierde partij die nu definitief is voor de Amsterdam ArenA is die tussen William Diender en Dzhabar Askerov.
Tevens zal Gago Drago het opnemen tegen Leroy Kaestner. Beide partijen zullen garant staat voor topspektakel.
Ook kunnen wij met trots mededelen dat niemand minder dan Badr Hari zal vechten in de Amsterdam ArenA. Zijn tegenstander is nog niet bekend maar zal na de K-1-finale in Tokyo bekend gemaakt worden.

De matchmaking tot nu toe voor het IT'S SHOWTIME-evenement van 29 mei in de Amsterdam ArenA:

Badr Hari vs TBA

Melvin Manhoef vs Tyrone Spong
(IT'S SHOWTIME-wereldtitel 95 max)

Arthur Kyshenko vs Murat Direkçi

Buakaw Por Pramuk vs Chahid Oulad El Hadj

Gago Drago vs Leroy Kaestner

William Diender vs Dzhabar Askerov


Start voorverkoop: 1 december 2009
Voor het laatste nieuws: www.fight.nl (http://www.fight.nl)

___RZA___
20-10-2009, 14:44
Ziet er zeer belovend uit allemaal. Stuk voor stuk mooie matches.. Thnx!

simtekf1
20-10-2009, 14:45
Nice. :)
Tot nu toe wel veel K-1 Max.
Komt er ook weer een toernooi? (plaatsing voor Final Eliminations)

Justinian
20-10-2009, 14:46
Top, dat ziet er goed uit!

Wiseguy
20-10-2009, 14:50
Ik ga hier zeker bij zijn.

It's Showtime
20-10-2009, 14:51
Komt er ook weer een toernooi? (plaatsing voor Final Eliminations)

Nee, dit jaar is weer 100% IT'S SHOWTIME.

MB667
20-10-2009, 15:09
Dit jaar aub ook mma!

Donjopie
20-10-2009, 15:16
Ziet er goed uit !
ben er zeker bij !

sikkwitttet
20-10-2009, 15:22
100% vette partijen.maar aub ook mma.en niet een paar droogkloot partijen. of partijen waar je van weet die gaan nooit door.

angelo_1
20-10-2009, 15:28
allemaal toppartijen ben zeker van de partij maar ik hoop op een rematch sem schilt vs badr hari kan ie hem nog een keer aanpakken. naja miss moeten ze in december al tegen elkaar het is afwachten

kentaro
20-10-2009, 16:50
Zou graag Nathan Corbett willen zien in de Arena het liefst tegen Manhoef maarja die staat al tegen Spong..
Vette line-up nu al in ieder geval.!!

Harlem
20-10-2009, 17:05
Top, erg goed gematched allemaal! Denk dat deze laatste 2 partijen ook echt voor vuurwerk gaan zorgen.

Nu nog een mooie tegenstander voor Badr, al zijn die niet zo heel makkelijk te vinden..Badr vs Bouzidi lijkt me ook wel wat.

Nathan
20-10-2009, 17:27
Badr Hari tegen Hesdy Gerges lijkt mij echt een knaller van een partij voor de Arena, Hesdy kan een mooie pot neerzetten daar.

Rverm
20-10-2009, 17:38
gerges heeft voor het publiek wat er in de arena komt, nog niet de grote naam waar men op zit te wachten voor een hoofdpartij.
wij hier kennen hem allemaal...
maar, met alle respect, een groot deel van het publiek in de arena kent voornamelijk vechers als bob sapp, aerts, bonjasky enzo. De vechters die ze van eurosport kennen.

Maar de line-up is tot nu toe super en gerges verdient het zeker om daar te knokken in ze eigen stad ook. Maar nog niet als hoofdpartij.

"the terror" jeff
20-10-2009, 17:46
Dit jaar aub ook mma!


ja 100% mee eens.



en hari tegen le banner ofzo

Marquis
20-10-2009, 17:46
Gerges vs Zimmerman

sikkwitttet
20-10-2009, 17:53
Gerges vs Zimmerman

kijk dat zijn leuke partijen. want dat zijn gasten die nog over 10 jaar mee draaien. maar nu al kunnen kijken waar ze staan tegenover elkaar.
en laat de aankomende top maar lekker tegen elkaar vechten vind ik

Kameleon
20-10-2009, 18:09
Waar blijven de MMA-partijen???

ZakKa!
20-10-2009, 18:22
We willen idd MMA zien.

Nightwalker
20-10-2009, 18:22
Ik ben benieuwd tegen wie Badr Hari moet vechten... Verder goede matchmaking !!

pwie
20-10-2009, 18:49
Hesdy Gerges vs Jerome le banner lijkt me mooi. maar volgens mij trainen die 2 samen.
En voor Badr gewoon een grote naam misschien een losse partij tegen Remy.

ICON
20-10-2009, 18:56
Waar blijven de MMA-partijen???

dat wordt ieder jaar gevraagd maar ze komen er toch niet...

wel mooie thaibox/k-1 partijen trouwens

ZakKa!
20-10-2009, 18:57
Het lijken me overigens wel dikke partijen!

PD_EC
20-10-2009, 19:13
wat een top partijen tot nu toe

Richelieu
20-10-2009, 19:15
William Diender vs Dzhabar Askerov




Lijkt me een leuke partij! Beide vechters vechten naar voren dat zal ongetwijveld een beukpot op gaan leveren. Zowel Diender als Askerov gaan niemand uit de weg.


Gerges vs Zimmerman

Dat zie ik zo snel niet gebeuren. Ben wel erg benieuwd of er uberhaupt Golden Glory vechters zullen worden opgesteld.

STERKE JERKE
20-10-2009, 19:24
Leuke matchmaking tot dusver. Nu maar hopen dat deze gehandhaafd blijft!

Jarno
20-10-2009, 21:17
Opzich zou ik ook wel 1 of 2 MMA partijen erbij willen zien maar dan wel ivm het publiek Brawler vs Brawler en geen Grappler vs Brawler of Grappler vs Grappler. Mensen beginnen helaas snel te fluiten in de Arena en dat vind ik lelijk tegenover 2 atleten die daar dan wel hun stinkende best doen. Een partij van Oktay vs Lo-An-Joe lijkt me wel een vuurwerk match (ook al word het dan de 3e keer voor hun) die de hiervoor reeds beschreven Eurosport fans kunnen waarderen.

Aussie vs Spejbl op 82,5 zou ik trouwens ook helemaal top vinden.

Richelieu
20-10-2009, 21:53
Opzich zou ik ook wel 1 of 2 MMA partijen erbij willen zien maar dan wel ivm het publiek Brawler vs Brawler en geen Grappler vs Brawler of Grappler vs Grappler. Mensen beginnen helaas snel te fluiten in de Arena en dat vind ik lelijk tegenover 2 atleten die daar dan wel hun stinkende best doen. Een partij van Oktay vs Lo-An-Joe lijkt me wel een vuurwerk match (ook al word het dan de 3e keer voor hun) die de hiervoor reeds beschreven Eurosport fans kunnen waarderen.

Aussie vs Spejbl op 82,5 zou ik trouwens ook helemaal top vinden.

Spejbl vs Aussie zou inderdaad een leuke beukpot kunnen opleveren. Op zijn verlies tegen Spong en Kaas na dan heeft Spejbl de afgelopen jaren niet echt verloren in Nederland.

SjorsWilms
20-10-2009, 22:34
Melvin Manhoef vs Tyrone Spong

YEAEAEAEAEAEAEAH!!!!!!!!!!!!!! Die had ik lang tegenover elkaar willen zien :D:D:D

Gennep-Spitfire
21-10-2009, 08:15
Regel Andy Souwer maar.
Enne Marco Pique.

onne1983
21-10-2009, 09:24
Opzich zou ik ook wel 1 of 2 MMA partijen erbij willen zien maar dan wel ivm het publiek Brawler vs Brawler en geen Grappler vs Brawler of Grappler vs Grappler. Mensen beginnen helaas snel te fluiten in de Arena en dat vind ik lelijk tegenover 2 atleten die daar dan wel hun stinkende best doen. Een partij van Oktay vs Lo-An-Joe lijkt me wel een vuurwerk match (ook al word het dan de 3e keer voor hun) die de hiervoor reeds beschreven Eurosport fans kunnen waarderen.

Aussie vs Spejbl op 82,5 zou ik trouwens ook helemaal top vinden.

Jarno, :thup:

MB667
21-10-2009, 10:09
en geen gg? ;)

Jarno
21-10-2009, 10:17
Spejbl vs Aussie zou inderdaad een leuke beukpot kunnen opleveren. Op zijn verlies tegen Spong en Kaas na dan heeft Spejbl de afgelopen jaren niet echt verloren in Nederland.

Spejbl zijn beukpartij tegen Spong zal bij de meesten inderdaad nog wel vers in het geheugen hangen. Zijn opkomst met die gekke bril en dito dansje doet het ook altijd goed bij het publiek. Aussie heeft vorig seizoen al een top seizoen gedraaid waarmee hij bewees "ArenAwaardig" te zijn maar als hij nu op Slamm tegen Miedema kan consolideren hoort hij er imo helemaal bij. Ben zelf niet op Slamm ivm dat ik dan werkzaam ben voor de WFCA op een ander gala maar ben reuze benieuwd naar de uitslag van die partij.

Nathan
21-10-2009, 10:27
Hesdy VS Breggy
Hesdy VS Slowinsky

Hari VS Yvel
Hari VS Overeem

Yvel VS Overeen MMA of K1

simtekf1
21-10-2009, 11:49
Hoop dat Faldir ook weer een mooie tegenstander krijgt, neem toch aan dat hij ook weer aanwezig is. :)

Omar.
21-10-2009, 13:01
Wat n toppartijen nogmaals!
Aangezien ik er van uit ga dat Badr en Remy elkaar niet tegenkomen op 5 december, dit de partij wordt in de arena. Dan kan mijn avond die dag niet meer stuk.
Verder lijkt Gerges vs Zimmerman me ook wel n goede match up.
Eeeenn ik zou graag Kyshenko live willen zien vechten!!! dus hoop echt dat hij er ook bij zit.

Harlem
21-10-2009, 23:24
Wat n toppartijen nogmaals!
Aangezien ik er van uit ga dat Badr en Remy elkaar niet tegenkomen op 5 december, dit de partij wordt in de arena. Dan kan mijn avond die dag niet meer stuk.
Verder lijkt Gerges vs Zimmerman me ook wel n goede match up.
Eeeenn ik zou graag Kyshenko live willen zien vechten!!! dus hoop echt dat hij er ook bij zit.

Arthur Kyshenko staat tegen Murat Direkçi ;)

Kameleon
22-10-2009, 00:53
Askerov vs Diender wordt er eentje voor de liefhebbers van een slugfest! Beuken tot je erbij neervalt!

Dat valt te bezien. Ik vind Diender heel wisselvallig de laatste tijd.

micha
22-10-2009, 06:29
en geen gg? ;)


zonder GG is het :"The best of the Rest"

simtekf1
22-10-2009, 10:24
zonder GG is het :"The best of the Rest"

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaap. :thown:

adenane
22-10-2009, 10:31
zonder GG is het :"The best of the Rest"

Ja man :sleep1:

Eerlijk is eerlijk, de laatste keer GG op een It's Showtime event was niet zo'n succes...Toen werden je jongens per ambulance (Leko), per ringarts (Zimmerman) en strompelend (Schilt) weggevoerd...Maar daartegenover stond wel de Tornado, die wél heeft gewonnen! :thup:

Dus.........

Nightwalker
22-10-2009, 11:14
Nou met alle respect Micha.. Ik heb Karaev/Schilt en Zimmerman zien vechten op Golden Glory gala.... Ik was totaal niet onder de indruk... Dus die mogen mijn part thuis blijven...

Maar goed, ik zal me weer afzijdig en neutraal opstellen:):)

8701.
22-10-2009, 16:56
zonder GG is het :"The best of the Rest"

Micha ik weet dat je hier op kickt dat iedereen op jouw reageert, heeft BB ook weleens last van..

Maar wat maak je jezelf weer belachelijk..

de beste vechters vechten in de Arena..en daar horen geen Golden Glory vechters bij..

Oohjawel eentje dan, Overeem tegen Yvel..
en vooruit dan Nicky is ook altijd mooi om naar te kijken..

Maar de rest is vervangbaar (lees: subtop)

marcelt
22-10-2009, 17:01
Alistair mag namens GG komen mits hij tegen Yvel vecht. Tegen weer een koekenbakker op MMA regels hoeft niet. Laat hem anders een K1 partijtje vechten, maar hij zal wel duur zijn. Nieky Holzken anders graag verder als GG afgevaardigde. Michel Andrade is ook wel spectaculair denk ik. Zou ff 1,2,3 niet weten wie ik anders graag wil zien van GG.
Verder vind ik CORBETT inderdaad een hele goede suggestie en Hesdy Gerges vs Slowinsky. Verder mogen Souwer, Kaas, Aussie, Mootje Kamal, Mosab Amrani & Pique ook aantreden en evt. nog wat top Thais. Ik weet wel dat die Slamm mensen misschien wat moeilijk liggen. Afscheidspartij Ryan Simson tegen een Thai ?

ZanZaiZuk
22-10-2009, 17:17
zonder GG is het :"The best of the Rest"

grapjas

mocro9
22-10-2009, 17:33
goede matchmaking maar vorig jaar was er op het begin ook een goede matchmaking en vrijwel alles veranderde toen

8701.
22-10-2009, 17:35
goede matchmaking maar vorig jaar was er op het begin ook een goede matchmaking en vrijwel alles veranderde toen

dat er dingen veranderen heb je niet altijd zelf in de hand..

hebben we vorig jaar geen goed arena gezien dan?

mocro9
22-10-2009, 17:42
dat er dingen veranderen heb je niet altijd zelf in de hand..

hebben we vorig jaar geen goed arena gezien dan?

dat heb ik nooit gezegd ;) de arena van vorig jaar was top. het enigste wat ik zei is dat er misschien weer veranderingen komen zoals vorig jaar.

abdel1991
22-10-2009, 18:21
nou alleen nog bouzidi vs aerts en souwer vs holzken en je hebt een top MM!!(deze is overigens ook al zeer goed) de vraag is nu tegen wie badr? van mij mag hij zimmerman weer een pak slaag geven, maar weinig spanning dan voor een laatste partij... badr vs mousasi op k1 regels :cool2:

Mavi
22-10-2009, 23:58
Rematch tussen Hari en Bonjasky of Overeem zal leuk zijn voor in de Arena :)

Irishrover
23-10-2009, 02:30
Ik hoop ook op een dikke MMA-Match. Ali VS Yvel inderdaad.

En Badr VS Remy. Tenzij hij hem tegenkomt in the finale ( al tie het haalt. )

snip83
23-10-2009, 04:50
Simon vind echt wel weer een topper voor Badr,
en hoop dat Badr hem dan weer zo te grazen neemt als dat die bij Sem deed