PDA

View Full Version : K-1 & Golden Glory??



RedDawn
20-10-2009, 21:50
Tsjee, er zitten al 4 GG'ers bij de laatste 8 en dan zet de K-1 ook nog eens 2 GG'ers in de reservepartijen. Heel fijn voor Bas Boon en consorten, maar daarmee verliest de K-1 toch elke geloofwaardigheid? We houden toch ook geen eredivisie competitie met alle elftallen van Ajax?

JeMalleMoer
20-10-2009, 21:58
Sorry, maar wat een ongelofelijk domme vergelijking.

Die jongens hebben zich net als iedere vechter moeten kwalificeren voordat ze in Japan aan de slag mochten. Die jongens hebben misschien iets meer geluk gehad om uberhaupt mee te doen aan een kwalificatie maar je moet ze nog steeds winnen dan dat doen ze ook. Ik snap niet waarom het altijd maar over 'gg'rs' of weet ik veel moet gaan. Die jongens staan er en ze winnen. Kijk daar maar eens naar.

761217186
20-10-2009, 22:01
Tsjee, er zitten al 4 GG'ers bij de laatste 8 en dan zet de K-1 ook nog eens 2 GG'ers in de reservepartijen. Heel fijn voor Bas Boon en consorten, maar daarmee verliest de K-1 toch elke geloofwaardigheid? We houden toch ook geen eredivisie competitie met alle elftallen van Ajax?

laat andere scholen dan toppers leveren die ook op dit niveau mee kunnen komen en die ook een management hebben die dit internationaal kan bolwerken. Het zegt iets over hoe goed GG momenteel bezig is in de wereld. iets waar we juist trots op moeten zijn. Het is alleen jammer dat het in Nederland bijna allemaal vanuit 1 kamp moet komen.

anoniem gg
20-10-2009, 22:08
Tsjee, er zitten al 4 GG'ers bij de laatste 8 en dan zet de K-1 ook nog eens 2 GG'ers in de reservepartijen. Heel fijn voor Bas Boon en consorten, maar daarmee verliest de K-1 toch elke geloofwaardigheid? We houden toch ook geen eredivisie competitie met alle elftallen van Ajax?

Zes? Het zijn er zeven hoor Kharitonov gaat ook zijn eerste K-1 doen op 5 december!
We zijn natuurlijk bezig met een dojo in Japan, is wat handiger.

mocro9
20-10-2009, 22:16
Tsjee, er zitten al 4 GG'ers bij de laatste 8 en dan zet de K-1 ook nog eens 2 GG'ers in de reservepartijen. Heel fijn voor Bas Boon en consorten, maar daarmee verliest de K-1 toch elke geloofwaardigheid? We houden toch ook geen eredivisie competitie met alle elftallen van Ajax?

2 GG'ers in de reservepartijen? Ik tel er maar 1 en dat is Gokhan Saki.

anoniem gg
20-10-2009, 22:22
2 GG'ers in de reservepartijen? Ik tel er maar 1 en dat is Gokhan Saki.

Chalid vecht tweede reserve partij

mocro9
20-10-2009, 22:24
Chalid vecht tweede reserve partij

ow ik wist niet dat de 2de reserve partij al bekend was.

iconian
20-10-2009, 22:27
Ik zie kharitonov toch liever in MMA. Mooie aanvulling voor strikeforce lijkt me, daar is geloof ik ook iemand van GG kampioen.

A.F.
20-10-2009, 22:28
kharitonov K1? *zucht*

A.F.
20-10-2009, 22:29
K1 kunnen ze ook gewoon veranderen in de GGlory show... damned.. Goed werk Bas maar heb er een beetje me twijfels bij...

Zijn er dan helemaal geen andere zwaargewichten te vinden.... behalve de Nederlandse en de oude bekenden die al jaren meedraaien???

sjaakie'tje
20-10-2009, 22:35
Chakuriki komt met twee nieuwe vechters die ook in de K-1 kunnen en waarschaanlijk zullen uitkomen. Laten we hopen dat er in de toekomst ook kansen voor deze jongens komen, is alleen maar beter voor de sport!

A.F.
20-10-2009, 22:38
Die jongens hebben zeker hun plekkie verdiend!!

Nightwalker
20-10-2009, 22:48
Hmmmm mij kan het geen ene moer schelen, al vechten er duizend GG vechters, als ik maar Badr Hari in Japan zie schitteren, dat is voormij gevoel meer dan genoeg... En ja, GG vechters doen het wel goed maar ik ben bang dat ze allemaal vrezen voor Badr Hari... Dus heb ik er alle vertrouwen in, dat Badr Hari gewoon zn klus klaart...

Dus 5 December zoveel mogelijk GG vechters naar de kanvas slaan.... War Badr !!

de Zweed
20-10-2009, 22:50
Hmmmm mij kan het geen ene moer schelen, al vechten er duizend GG vechters, als ik maar Badr Hari in Japan zie schitteren, dat is voormij gevoel meer dan genoeg... En ja, GG vechters doen het wel goed maar ik ben bang dat ze allemaal vrezen voor Badr Hari... Dus heb ik er alle vertrouwen in, dat Badr Hari gewoon zn klus klaart...

Dus 5 December zoveel mogelijk GG vechters naar de kanvas slaan.... War Badr !!

Badr heeft alleen een nadeel en dat is zijn karakter.
Zijn arrogantie zal hem niet goed doen, maar evengoed hoop ik wel op mooie sportieve partijen

blazin.arr0w::::
20-10-2009, 23:16
Je kan ook zeggen; GG doet het gewoon goed. Je komt niet in een finale door stemmen te winnen of een loterij. Je wint! Dat doet GG dus goed.

En tsja, bijna elk elftal in de eredivisie heeft wel een speler die ooit bij Ajax gespeeld heeft lopen ;)

Donjopie
20-10-2009, 23:18
100% verdient dat ze daar staan dat is een ding wat zeker is !
Goed werk van GG & BB, kwestie van de juiste mensen een handtekening laten zetten, talent goed begeleiden, goede training, goed management waardoor ze tegen de juiste tegenstanders kwamen te staan in de voorbereiding etc etc.
maar ik kan begrijpen dat het vragen op kan leveren.
Die kunnen weer beantwoord worden met : Ze zijn beter dan degene die ze verslagen hebben.

Ik ben wel benieuwd naar de strategie van GG voor de finale......wat als er 2 GG vechters in de finale staan.......wie MOET er winnen...
zoals flipper al stelde :
Schilt vs Overeem
oude garde vs bewezen talent
bewezen verleden vs gouden toekomst
gage vs grote geld
bijna record vs geen k1 titel

Donjopie
20-10-2009, 23:21
Badr heeft alleen een nadeel en dat is zijn karakter.
Zijn arrogantie zal hem niet goed doen, maar evengoed hoop ik wel op mooie sportieve partijen

hoort bij zn show/image :whistling:
daar verdien je muntjes mee, dan ben je interessant
dus : Slim :thup:

Hammerkick
20-10-2009, 23:22
kharitonov K1? *zucht*
Ik heb Sergei een paar keer zien sparren, toen ik bij Golden Glory was. Geloof me maar, hij zal menigeen versteld doen staan, hoe goed hij kan kickboksen.

trainer Bv S'burg
20-10-2009, 23:24
Tsjee, er zitten al 4 GG'ers bij de laatste 8 en dan zet de K-1 ook nog eens 2 GG'ers in de reservepartijen. Heel fijn voor Bas Boon en consorten, maar daarmee verliest de K-1 toch elke geloofwaardigheid? We houden toch ook geen eredivisie competitie met alle elftallen van Ajax? zie liever 4 GG vechters dan 198 ajakkes spelers :whistling:

micha
21-10-2009, 00:02
Sergei heeft er zin in.

Chico
21-10-2009, 00:14
nog ff en je kunt de K1 betitelen als de clubkampioenschappen van Golden Glory... ;)

Maar ik gun het ze wel.. ze werken er hard voor..

De K1 is zowiezo eigenlijk al het NK Kickboksen...

mokumnised
21-10-2009, 03:53
Knap, maar het word er niet leuker op zo. Stel er komt een volledige GG finale, dan kan ik me dus niet voorstellen dat die gasten vol tegen elkaar gaan.
Dat worden team afspraken en dat draagt niet bij aan het spektakel denk ik.
Het is een beetje een GG overkill zo, aan de andere sportscholen is het nu dit te doorbreken, omdat 4 van die plekken afgedwongen zijn door kwalificatie.

Ik vind het niet verstandig van de K-1 organisatie om dan ook nog eens 2 GG vechters in de reserve partijen te matchen.
Saki kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen, maar waarom ook nog Chalid die faust?

micha
21-10-2009, 08:22
volgend jaar doen we de finale gewoon in Breda

snip83
21-10-2009, 08:26
zie liever 4 GG vechters dan 198 ajakkes spelers :whistling:

zie liever 100 GG vechters dan 1 spakenburger :P

anoniem gg
21-10-2009, 08:28
volgend jaar doen we de finale gewoon in Breda

Top idee Micha!

Donjopie
21-10-2009, 08:38
volgend jaar doen we de finale gewoon in Breda

Ik ben niet tegen !
tenminste lekker dicht bij huis :lol:

micha
21-10-2009, 08:42
dat scheelt toch aardig in de reiskosten:D

Donjopie
21-10-2009, 08:49
jetlag, centen, hotelletje, wisselkoers

micha
21-10-2009, 09:04
allemaal voordelen.

Donjopie
21-10-2009, 09:45
allemaal voordelen.

Precies !
- Je bent een paar dagen minder kwijt
- misschien is het wat om dat buiten in het stadion in Alkmaar te doen ( voormalig DSB Stadion ) dan word dat ook nog eens gebruikt :D

snip83
21-10-2009, 09:57
Precies !
- misschien is het wat om dat buiten in het stadion in Alkmaar te doen ( voormalig DSB Stadion ) dan word dat ook nog eens gebruikt :D

DSB heeft niets meer te maken met AZ haha
Dirk heeft de afkorting wel gehouden, is echter een heel andere weg ingeslagen...
Hij is wel weer voor zichzelf begonnen, een ččnmansbedrijf het heet ook
weer DSB Dirks Stratenmakers Bedrijf

:D

Donjopie
21-10-2009, 10:02
DSB heeft niets meer te maken met AZ haha
Dirk heeft de afkorting wel gehouden, is echter een heel andere weg ingeslagen...
Hij is wel weer voor zichzelf begonnen, een ččnmansbedrijf het heet ook
weer DSB Dirks Stratenmakers Bedrijf

:D

het is geheel offtopic ik weet het...........
maar check dit ff :whistling:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/5123817/__Bordje__Te_Koop__op_het_DSB-stadion__.html?p=3,2

snip83
21-10-2009, 10:15
het is geheel offtopic ik weet het...........
maar check dit ff :whistling:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/5123817/__Bordje__Te_Koop__op_het_DSB-stadion__.html?p=3,2


Vette shit, zo word je landskampioen en zo staat de hele mikmak op marktplaats.nl haha

misschien wat voor Bas

Moet er alleen nog een klen v`tje tussen dat dsb gezet te worden

De strijders van Bas

A-team
21-10-2009, 10:56
Tsjee, er zitten al 4 GG'ers bij de laatste 8 en dan zet de K-1 ook nog eens 2 GG'ers in de reservepartijen. Heel fijn voor Bas Boon en consorten, maar daarmee verliest de K-1 toch elke geloofwaardigheid? We houden toch ook geen eredivisie competitie met alle elftallen van Ajax?

Wat een domme opmerking! :rolleyes:

jan sensei kyokushin
21-10-2009, 11:19
[quote = Micha; 822657] Allemaal voordelen. [/ quote]:lol:echt wel

Top idee micha :thup:


Osu

Wheelie
21-10-2009, 11:42
Golden Glory levert dit jaar wel heel veel vechters maar ze horen er toch echt wel verdiend bij IMO.
Schilt, Zimmerman, Karaev en Alistair hebben zich geplaatst en staan dus terecht bij the final 8.
Saki verdiend ook een reserve partij en dat GG dan ook nog Chalid Arrab en Kharitonov op de matchmaking krijgt is gewoon goed werk van GG.
Ze zorgen er toch voor dat hun vechters top partijen krijgen.

A.F.
21-10-2009, 11:44
En een Hesdy Gerges die Ka

simtekf1
21-10-2009, 11:46
Het probleem is denk ik dat GG en IS de grootste promotors zijn, nu heb je dan Chakuriki weer met Aerts en hopelijk Hesdy.
Maar het is wel duidelijk dat er verder genoeg goede vechters zijn die er ook horen, die zitten alleen niet bij 1 van de 2 grootste.

Wheelie
21-10-2009, 11:49
En een Hesdy Gerges die Ka
Karaev heeft zich al geplaatst, dat hij dan terecht verliest van Hesdy doet daar niks aan af.
Hopelijk krijgt Hesdy volgend jaar een kans om zich te kwalificeren via een van de toernooien.

Collina
21-10-2009, 11:51
Precies !
- misschien is het wat om dat buiten in het stadion in Alkmaar te doen ( voormalig DSB Stadion ) dan word dat ook nog eens gebruikt :D

Hilarisch!

Ik vind het een goed idee.

Japan is leuk, maar onzettend duur en van de vliegreis wordt je ook niet helemaal vrolijk van! Wat is Rusland groooooooooooot zeg! :eek:

A.F.
21-10-2009, 11:51
Golden Glory levert dit jaar wel heel veel vechters maar ze horen er toch echt wel verdiend bij IMO.
Schilt, Zimmerman, Karaev en Alistair hebben zich geplaatst en staan dus terecht bij the final 8.
Saki verdiend ook een reserve partij en dat GG dan ook nog Chalid Arrab en Kharitonov op de matchmaking krijgt is gewoon goed werk van GG.
Ze zorgen er toch voor dat hun vechters top partijen krijgen.

In jou ogen ja... Maar die kleuren een beetje geel/rood ;)

Alistair hoort er zeker bij. Maar een Karaev die heeft zijn kredietwaardigheid toch wel een beetje verloren hoor en Zimmerman vocht nou ook niet echt top. Hoop dat ze allebei keihard gaan trainen en laten zien dat ze er wel horen. En Schilt tsja... Hij heeft toch 3 keer gewonnen.

Maar wat ik me al eerder afvroeg.. en misschien kan Bas daar op antwoorden als ie daar zin in heeft.

Is het zo slecht gesteld met de zwaargewichten bij andere gyms dat ze alleen maar uit de GG-stal kunnen kiezen en uit de oude garde ?????

Of ben je gewoon 2 handen op 1 buik met die jappen ? :pimp:

A.F.
21-10-2009, 11:53
En een Hesdy Gerges die Ka

huh??? hoe komt deze nou hier?

zie me vorige post

Wheelie
21-10-2009, 11:58
In jou ogen ja... Maar die kleuren een beetje geel/rood ;)

Alistair hoort er zeker bij. Maar een Karaev die heeft zijn kredietwaardigheid toch wel een beetje verloren hoor en Zimmerman vocht nou ook niet echt top. Hoop dat ze allebei keihard gaan trainen en laten zien dat ze er wel horen. En Schilt tsja... Hij heeft toch 3 keer gewonnen.

Zimmerman, Saki, Schilt en Overeem kun je gewoon niet onderuit, Karaev kun je nog je twijfels bij zetten maar hij heeft zich gewoon geplaatst door te winnen bij the final 16 ;)

coach2112
21-10-2009, 13:52
Tsjee, er zitten al 4 GG'ers bij de laatste 8 en dan zet de K-1 ook nog eens 2 GG'ers in de reservepartijen. Heel fijn voor Bas Boon en consorten, maar daarmee verliest de K-1 toch elke geloofwaardigheid? We houden toch ook geen eredivisie competitie met alle elftallen van Ajax?

K1 manipulatie? - MixFight.nl (http://mixfight.nl/forum/showthread.php?t=97249) :lol:

trainer Bv S'burg
21-10-2009, 19:26
zie liever 100 GG vechters dan 1 spakenburger :P

helaas hebben ze er geen 100, maar wel te veel ajakkes voetballers :whistling:

A.F.
21-10-2009, 20:25
Zimmerman, Saki, Schilt en Overeem kun je gewoon niet onderuit, Karaev kun je nog je twijfels bij zetten maar hij heeft zich gewoon geplaatst door te winnen bij the final 16 ;)

true... Maar Zimmerman die heb ik toch beter zien vechten dan afgelopen zaterdag.

de Zweed
21-10-2009, 20:48
Top idee Micha!


volgend jaar doen we de finale gewoon in Breda


Breda vooruit!

Ich bin dabei hehe! Mooie reden om terug te gaan.
Uit en toch thuis.. :)

ICON
21-10-2009, 21:05
Breda vooruit!

Ich bin dabei hehe! Mooie reden om terug te gaan.
Uit en toch thuis.. :)


x2 breda rules, mooie tijden daar beleefd

ik ben voor

jan sensei kyokushin
22-10-2009, 17:26
:)