PDA

View Full Version : Simon Rutz: Bas Boon is lying even when he sings



anoniem gg
20-10-2009, 22:58
K-1 Legend: You mention working with Black Label management and using their fighters. What about Golden Glory? I know you were upset at the way Gokhan Saki pulled out of your Amsterdam ArenA show earlier this year. How is your relationship with Golden Glory and Bas Boon now?

SR: What can I say about Golden Glory? They have some good and nice fighters and that’s all. About Bas Boon… I haven’t taken him seriously for a long time already, because even when he sings he is lying!

We zullen zien wie wie serieus neemt!
Ik ben wel blij dat K-1 "some good and nice fighters van GG plaatst voor veel meer geld als andere bv europese promotors". Kijk als andere mensen/promotors je niet serieus nemen en je vechters probeert te laten vechten voor fooitjes of achter je rug om benaderen of belachelijk probeert te maken in interviews, dan moet je zorgen dat je vechters aan de bak blijven. Dat doet GG dus met eigen evenementen en 7 vechters te plaatsen (4 dmv van qualificatie) op 5 December in Japan. Ooh ja en Alistair nog even op 25 oktober in Dream 12 in Osaka (3 partijen in een maand, Alistair heeft er zin in).

Dat kun je natuurlijk serieus nemen of niet, of je blijft erbij dat Bas Boon die zeven GG vechters gewoon zingend heeft verzonnen!
Dan hebben we nog NYE en strikeforce volgend jaar en de openingen van een aantal nieuwe gyms, pffffffffff Ik wist niet dat ik ook al kon zingen? "we got the whole world in our hands we got the whole wide world in our hands".
We got the whole world in our hands!

de Zweed
20-10-2009, 23:04
Helemaal mee eens, de fighters hebben hard moeten knokken om op het niveau te komen waar zij zich nu bevinden.
Top voor Alistair metzijn 3 partijen deze maand!

Kijk al uit naar 5 december! Sinterklaas komt dan maar later dit jaar...

iconian
20-10-2009, 23:09
discussieren met bas boon:

YouTube - Family Guy - Stubborn as a Donkey (http://www.youtube.com/watch?v=znowCx_y7nU)

anoniem gg
20-10-2009, 23:11
Reactie op interview Rutz

Quote: Sparkless

Well I don't know. I do hope they keep working together (Showtime and K-1 ), it would be a pitty if the sport would be the victim of two companies competing against eachother.

I'm not sure about Rutz - proposing a fight between Hari and an ancient Hoost is just plain silly. Also disrespectfull in my opinion as Hoost is a respected fighter and would be slaughtered in there.

From what I know Bas Boon is also a very good and reliable manager - which is rare to find - and who really has done a lot to make the sport grow. Making it available on TV, releasing the K-1 DVDs, ...

K-1 is like F-1

Number 1 kickboxing sport in the world and it still remains this way.

Good luck to showtime anyway as they also make good events.

blazin.arr0w::::
20-10-2009, 23:14
Tis jammer dat het weer via de pers moet. Als alle grootheden in NL samen zouden kunnen werken dan zou het de sport echt tot veel grotere hoogtes kunnen leiden.

snip83
20-10-2009, 23:19
top dat je dit zelf hier neerzet Bas

anoniem gg
20-10-2009, 23:20
top dat je dit zelf hier neerzet Bas

Ja, ik las het op sherdog en was aangenaam verrast om te zien dat ik verborgen zangtalent had?

Nightwalker
20-10-2009, 23:35
Hmmm ik snap de hele issue niet.... Ik denk dat wij als fan s de dupe van worden... Ik bedoel, jullie beschikken over diverse topvechters; zowel Its Showtime als GG.. Ik hoop dat jullie beide aan tafel daarover kunnen praten, en ook voortaan wat proffesioneler zullen gedragen..

Als je mooi gala wilt zetten, dan zal je toch de beste vechters uit moeten kiezen.. En jullie beide beschikken over de beste vechters in de wereld.. Dus ben benieuwd wat de toekomst ons zal brengen... ( hopelijk een mooi matchmaking met de beste vechters in de wereld, zodat we dat hier live in NL kunnen meemaken)

Maar goed, we zien het allemaal wel of het allemaal goed komt..

MMA Fan
20-10-2009, 23:46
Ja, ik las het op sherdog en was aangenaam verrast om te zien dat ik verborgen zangtalent had?

inderdaad Bas, je hebt wel iets weg van een mix tussen Andre Hazes and Rene Froger.....een gezellige bolle zanger van het levenslied ...

ReZp
20-10-2009, 23:47
Hmmm ik snap de hele issue niet.... Ik denk dat wij als fan s de dupe van worden... Ik bedoel, jullie beschikken over diverse topvechters; zowel Its Showtime als GG.. Ik hoop dat jullie beide aan tafel daarover kunnen praten, en ook voortaan wat proffesioneler zullen gedragen..

Als je mooi gala wilt zetten, dan zal je toch de beste vechters uit moeten kiezen.. En jullie beide beschikken over de beste vechters in de wereld.. Dus ben benieuwd wat de toekomst ons zal brengen... ( hopelijk een mooi matchmaking met de beste vechters in de wereld, zodat we dat hier live in NL kunnen meemaken)

Maar goed, we zien het allemaal wel of het allemaal goed komt..

x2

Dit soort gebazel getuigt van amateurisme , kinderlijkheid en ga zo maar door.

Hagelslag
20-10-2009, 23:51
x2

Dit soort gebazel getuigt van amateurisme , kinderlijkheid en ga zo maar door.x heel veel. En dan is het raar dat het kickboxen nog steeds niet voor vol wordt aangezien....

Rverm
20-10-2009, 23:58
je zou idd zo de nieuwe herman kunnen worden....;)

A.F.
21-10-2009, 00:03
Zo jammer dit weer... Zo jammer...

Jochem
21-10-2009, 00:31
i lold. Bas begint op me te groeien.




(Voor de taalbetweters - Bas heeft een verleden van matig vertaalde nederlandse spreekwoorden- i just give him a cookie of his own dough - zie oude topics)

blackadder
21-10-2009, 00:39
En dan te bedenken dat er zoveel mensen in het buitenland altijd lopen te klagen over geruzie tussen lokale bonden en promoters. Zoals dat gedoe met de IKBO in Duitsland altijd en dan altijd naar NL verwijzen waar het allemaal zoveel beter is. Ze moesten eens weten. Met modder gooien kan men hier blijkbaar net zo goed.:lol:

Guile
21-10-2009, 00:43
Kan die Rutz een beetje vechten? Dan een revival van 'sterren' boksen... Moet ie wel wat kunnen, Bas heeft een zwarte band toch? Niet eerlijk anders he, hou het dan maar digitaal...deel 36456 :D

Illest
21-10-2009, 00:55
:lol:

reps voor het interview van Rutz....

@ Iconian.....whahahahaha! lag dubbel....

Collina
21-10-2009, 00:57
Ik vind het een goed idee, "Sterrenboxen"! Boon vs. Rutz.

Sms Boon "aan" naar 3432! 50ct per ontvangen bericht!

Alle gekheid op een stokkie, GG heeft (bijna) de aller beste vechters van de wereld! Daar komt bij dat weinig vechters van GG kamp overstappen naar een ander, GG groeit alleen maar.

10jr geleden begon GG met vechters die er op de dag van vandaag nog steeds bij zitten. Dit zegt wat over de organisatie, de mensen en de commitment die men aan gaat met deze vechters.

SR: They have some good and nice fighters and that’s all..

Collina: Laat dat nou het belangrijkste zijn! Buiten het feit dat vechters van GG en het management een goede commitment hebben.

Ik snap niet helemaal zijn beweegredenen.

Collina

sikkwitttet
21-10-2009, 00:59
wat intresseert het. bedoel. jullie zijn geen vriendjes.
zo lang ik maar mijn portie nederlandse toppers kan zien vechten is het goed. daar draait het om. niet om die andere gasten.


vind ik

Illest
21-10-2009, 01:12
dat :crying: de hele tijd.....die zegt dit bla bla bla etc....


who gives a fuck...:pimp:

IS en GG zijn beide succesvol....zie het probleem niet zo......waarom uberhaupt deze topic openen....

man, man, man......:fp:

Surrender
21-10-2009, 01:22
Ai swa, F*ck Allebei
ATF Militia 4 Life!!!

:pimp:

Collina
21-10-2009, 01:25
dat :crying: de hele tijd.....die zegt dit bla bla bla etc....


who gives a fuck...:pimp:

IS en GG zijn beide succesvol....zie het probleem niet zo......waarom uberhaupt deze topic openen....

man, man, man......:fp:

Als je buiten je kaders gaat denken is dit zeer interessante informatie om te weten. Als twee giganten mot krijgen over een bepaalde opmerking, kan ook jij als vechtsport liefhebber bepaalde matchen niet zien omdat de giganten dit niet willen vanwege modder gooien.

Persoonlijk vind ik het onprofessioneel. SR: "GG heeft best goede vechters en dat is het, meer niet" daarmee wek je de suggestie dat de organisatie verder geen reet voorstelt. (dit is geen aanname, ik weet namelijk niet hoe het anders moet bekijken)

Of dacht je dat SR de zin wilde afmaken: GG heeft best goede vechters, alleen vloeken de kleuren "Geel Rood Zwart"met elkaar, ik had er paars doorheen willen zien?

Collina

Lionheart
21-10-2009, 01:44
Bundel je krachten heren en maak de sport nog groter dan het is!

sikkwitttet
21-10-2009, 02:31
Bundel je krachten heren en maak de sport nog groter dan het is!

DIKKE HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHa!!!!111!

bedoel dat in deze sporten. ZAL NOOOITTTT gebeuren.:crying:

anoniem gg
21-10-2009, 08:01
x2

Dit soort gebazel getuigt van amateurisme , kinderlijkheid en ga zo maar door.

Ja vindt ik ook, ik vindt dat its showtime het goed doet en Simon Ruts zeker de grootse (figuurlijke) promotor.
SR: "GG heeft best goede vechters en dat is het, meer niet" tja wij nemen de vechters van Simon Ruts wel serieus, meer niet.
Quote interview: Simon heeft een hele goede band met Black Label, die oa talent Tyrone Spong onder contract hebben, die neemt hij heel serieus.

En om iemand een leugenaar te noemen zelfs als hij zingt, getuigd weer eens van hoeveel deze (figuurlijk) grote promotor s'avonds en veelal overdag denkt aan GG en de persoon Bas Boon, het GG feestje in zijn achtertuin zal daar ongetwijfeld toe hebben bijgedragen.

Overigens vindt ik dat niet erg, want Simon en aanhang is ok hoor, ik kan best begrijpen dat mensen gefrustreerd raken van zoveel GG, daar hebben we bij GG wel begrip voor maar wel heel hard voor getraint en geknokt. Als de prijzen goed zijn dan knokt GG gewoon, ook bij de "grote" ruts, geen probleem.
En als hij niet van mijn zangtalenten onder de indruk is gebruik ie maar wat goeie oordopjes!

Love Peace

Gennep-Spitfire
21-10-2009, 08:04
Bas zing eens een stukje.

snip83
21-10-2009, 08:23
het GG feestje in zijn achtertuin zal daar ongetwijfeld toe hebben bijgedragen.


Love Peace


hahaha Lig zowaar voor t eerst dubbel om Bas

Reps Bas hahahahahah

micha
21-10-2009, 09:05
het schijnt dat de politie is gebeld dat er iets te gebeuren stond in de PTA dat zou die belachelijke controle verklaren.

ILOVEKNOCKOUTS weet jij hier misschien meer van ?


maar ja volgend jaar weer.

bryan
21-10-2009, 09:20
tering 3 partijen in 1 maand ?? is dat wel verantwoord ? vooral op dat niveau... beetje balen als 1 goede tik krijgt dat je daardoor gelijk 2 partijen moet afzeggen.. volgens mij zou dit in de US toch niet mogen.. die hebben een standaard rustperiode toch? die worden altijd publiek gemaakt naar de toernooien

adenane
21-10-2009, 09:58
Simon is naast manager van It's Showtime óók promoter van It's Showtime gala's. En als promoter voelt hij zich, denk ik, nog steeds gepiepelt door Bas na Saki/Karaev/Spong-gate. Dan vechten ze toch niet op elkaars gala, alsof je dan mindere wedstrijden krijgt. Er zijn genoeg alternatieven! Zie afgelopen gala in 't PTA en de voorlopige matchmaking in de Amsterdam ArenA. En laten we wel wezen, als K1 ze tegenover elkaar zet, vechten ze heus wel tegen elkaar, ben maar niet bang.

Las in een backstage verslag dat Alistair hier nog wel leest, maar niet zo graag post omdat de sfeer niet meer zo zo is. Misschien kan hij aan z'n manager vragen hoe dat toch komt!

anoniem gg
21-10-2009, 10:19
Simon is naast manager van It's Showtime óók promoter van It's Showtime gala's. En als promoter voelt hij zich, denk ik, nog steeds gepiepelt door Bas na Saki/Karaev/Spong-gate. Dan vechten ze toch niet op elkaars gala, alsof je dan mindere wedstrijden krijgt. Er zijn genoeg alternatieven! Zie afgelopen gala in 't PTA en de voorlopige matchmaking in de Amsterdam ArenA. En laten we wel wezen, als K1 ze tegenover elkaar zet, vechten ze heus wel tegen elkaar, ben maar niet bang.

Las in een backstage verslag dat Alistair hier nog wel leest, maar niet zo graag post omdat de sfeer niet meer zo zo is. Misschien kan hij aan z'n manager vragen hoe dat toch komt!

Gepoepelt, gepeipelt, gepiepelt???
Saki de partij die al was afgezegd en niet meer werdt aangekondigd (rare vorm van chantage)?
Het had natuurlijk niks te maken met Saki die in Turkije zou vechten (waar het GG management weer eens niet van wist) en het its showtime evenement dat een week voor datum in Turkije werdt afgelast, dat was toevallig dat Simon dat Turkije verhaal met Saki noemde tijdens die persconferentie in Arena (heb jij misschien een idee waarom Simon het daarover had tijdens een persconferentie?).
Maar goed, Simon heeft dat heel "professioneel" laten weten tijdens een persconferentie hoe hij werdt "gechanteerd" om het daarna nog eens rustig over te doen in een volle Arena op groot schermen, zeer "professioneel"!
Overigens leggen wij dat bij GG gewoon naast ons neer en als er een goeie partij wordt aangeboden tegen een redelijk bedrag vechten we ook nog steeds by ruts, geen probleem. Zelfs niet als hij mij een zingende leugenaar vindt en dat wij een paar goeie vechters hebben, thats all.

snip83
21-10-2009, 10:26
Gepoepelt, gepeipelt, gepiepelt???
Saki de partij die al was afgezegd en niet meer werdt aangekondigd (rare vorm van chantage)?
Het had natuurlijk niks te maken met Saki die in Turkije zou vechten (waar het GG management weer eens niet van wist) en het its showtime evenement dat een week voor datum in Turkije werdt afgelast, dat was toevallig dat Simon dat Turkije verhaal met Saki noemde tijdens die persconferentie in Arena (heb jij misschien een idee waarom Simon het daarover had tijdens een persconferentie?).
Maar goed, Simon heeft dat heel "professioneel" laten weten tijdens een persconferentie hoe hij werdt "gechanteerd" om het daarna nog eens rustig over te doen in een volle Arena op groot schermen, zeer "professioneel"!
Overigens leggen wij dat bij GG gewoon naast ons neer en als er een goeie partij wordt aangeboden tegen een redelijk bedrag vechten we ook nog steeds by ruts, geen probleem. Zelfs niet als hij mij een zingende leugenaar vindt en dat wij een paar goeie vechters hebben, thats all.


Bas ik probeer je niet in je hol te kruipen ofzo hoor, maar vind dat je de laatste tijd een stuk serieuzere antwoorden post hier op MF...

A-team
21-10-2009, 10:56
Dat vind ik ook!

snip83
21-10-2009, 11:03
Dat vind ik ook!

Ben er blij mee hoor dat we steeds zulke reacties van Bas krijgen...
Via deze man kunnen we een hoop te weten komen

Ivo C.
21-10-2009, 11:05
wow wat en gelul weer...

http://www.youtube.com/watch?v=LCayacFcCX4

A.F.
21-10-2009, 11:06
Ben er blij mee hoor dat we steeds zulke reacties van Bas krijgen...
Via deze man kunnen we een hoop te weten komen

Maar of je de hele of de halve waarheid te horen krijgt is nog maar de vraag... ;)

Glen
21-10-2009, 11:08
Normaal neemt niemand Sherdog serieus, nu wel?
Is er al eens nagevraagd of Simon ooit met die gasten heeft gesproken?

snip83
21-10-2009, 11:13
Maar of je de hele of de halve waarheid te horen krijgt is nog maar de vraag... ;)


nou al verteld die maar de halve waarheid, ben er al blij genoeg mee...
Behalve als die een verhaal begint te zingen,dan vertrouw ik m niet meer;)

A.F.
21-10-2009, 11:18
Normaal neemt niemand Sherdog serieus, nu wel?
Is er al eens nagevraagd of Simon ooit met die gasten heeft gesproken?

scherp... heel scherp... Ben ook wel benieuwd of het echt uit de mond van Simon is gekomen of dat het een mooi dwaalspoor is.

lopez86
21-10-2009, 11:20
Normaal neemt niemand Sherdog serieus, nu wel?
Is er al eens nagevraagd of Simon ooit met die gasten heeft gesproken?

Sinds wanneer doet sherdog wat met europese kickbokspromoters.

Wheelie
21-10-2009, 11:34
Dat er iets speelt tussen beide management teams lijkt me duidelijk
Het begon volgens mij met de afspraak dat er 2 partijen zouden zijn tussen Badr Hari en Alistair Overeem, 1 op K-1 regels en 1 op MMA regels.
Nadat Badr verloor op K-1 regels was er volgens It's Showtime helemaal niks afgesproken over een MMA partij.
Toen kwam daar nog het verhaal van Karaev vs Spong en Saki in Turkije bij wat ook niet echt bij droeg aan een goede samenwerking.

Jammer voor de fans want het zou toch mooi zijn als ze wat meer zouden samenwerken.

simtekf1
21-10-2009, 11:44
Er moet niet zoveel gejankt worden, er moet gevochten worden!!!!

Angelco
21-10-2009, 12:08
Ooh ja en Alistair nog even op 25 oktober in Dream 12 in Osaka (3 partijen in een maand, Alistair heeft er zin in).
Ik zie hem liever 1 keer vechten in StrikeForce (zonder 'illegale' hulpmiddelen) voor zijn titel dan 3 keer in Japan (met 'illegale' hulpmiddelen)

A.F.
21-10-2009, 12:13
En tegen wat voor tegenstanders!! WOW>>> tony sylvest... james thompson!! ppfffrrrttt

iconian
21-10-2009, 12:32
tering 3 partijen in 1 maand ?? is dat wel verantwoord ? vooral op dat niveau... beetje balen als 1 goede tik krijgt dat je daardoor gelijk 2 partijen moet afzeggen.. volgens mij zou dit in de US toch niet mogen.. die hebben een standaard rustperiode toch? die worden altijd publiek gemaakt naar de toernooien

alleen als je de volle 3 ronden hebt gevochten 1 maand rust, en bij een KO tot 3 maand.

verder geeft Bas verbazend serieus antwoord, geen worstenbroodjes en paarse wijven maar het enige goede antwoord namelijk dat glory vechters er niet de dupe van horen te worden.

Collina
21-10-2009, 12:43
En tegen wat voor tegenstanders!! WOW>>> tony sylvest... james thompson!! ppfffrrrttt

@ Flipper,

Kan je ook namen noemen die Alistair wel heeft verslagen voor zijn K1 voorbereiding? Het is altijd makkelijk om iets te noemen wat je niet aanstaat, maar het omgekeerde is ook waar....

"probeer eens iets te benoemen wat je wel aanstaat".

Het lijkt mij niet meer dan logies als je kanshebber bent om K1 Champ te worden om risico te lopen om geblesseerd te worden 1.5mnd van tevoren.

Onder jouw nickname staat: PRO FIGHTER, Ik zou juist denken dat jij dit wel zou inzien.

Kijkcijferkanon waar miljoenen mensen naar kijken, waarbij Alistair kanshebber is en 400.000 dollar op het spel staat.

Nou, ik snap hem wel en terecht!

Collina

Rverm
21-10-2009, 12:49
volgens mij is bas een keer op het matje geroepen dat ie wat rustiger is geworden.
jullie hebben een prima gala neergezet, iedereen heeft ervan genoten. Maar om nou na de topic over steve brown weer zo'n topic als deze te openen is allemaal niet nodig. Die publiciteit heb je wel gehad met jullie gala. Iedereen weet dat het een topgala was. Iedereen kijkt nu uit naar its showtime, die zoals je in andere topics kan zien, een zeer goede matchmaking neerzet. En dan snap ik dat je dat persoonlijk weer jammer vind omdat jij de enige grote wil zijn.

bryan
21-10-2009, 12:52
alleen als je de volle 3 ronden hebt gevochten 1 maand rust, en bij een KO tot 3 maand.

verder geeft Bas verbazend serieus antwoord, geen worstenbroodjes en paarse wijven maar het enige goede antwoord namelijk dat glory vechters er niet de dupe van horen te worden.

dus dan ga je er vanuit dat je alles in 1 ronde beslist zonder schade... wel netjes..

Collina
21-10-2009, 12:52
Ik zie hem liever 1 keer vechten in StrikeForce (zonder 'illegale' hulpmiddelen) voor zijn titel dan 3 keer in Japan (met 'illegale' hulpmiddelen)

Wellicht in maart 2010, (datum zuig ik even uit mijn duim) maar Alistair vs. Fedor gaat er echt wel komen.

Mocht Alistiar er dan nog steeds sterk/droog en atletisch uitzien, kijk je dan wel of niet?

Nightwalker
21-10-2009, 12:59
Jeetje wat een Kat en Muis spel.... Beseffen jullie beide niet, dat K1 over de hele wereld aan het groeien is... Vooral hier in NL ging het niet zo goed, nu gaat het eindelijk weer de goede kant op, krijgen weer zulke verschijnselen... Nogmaals ik hoop dat jullie beide aan tafel zitten en daar goed over nadenken...

Anders ben ik bang dat mensen hier in NL kickboksen in zn geheel niet echt serieus meer zullen nemen..

snip83
21-10-2009, 13:03
Ben bang dat over 10 jaar Kickbox/MMA organisaties beursgenoteerde bedrijven gaan worden, net zoals er bij het voetbal gebeurt, er gaat nu eenmaal veel geld in om

Bud S
21-10-2009, 13:03
Ben er blij mee hoor dat we steeds zulke reacties van Bas krijgen...
Via deze man kunnen we een hoop te weten komen

nou ben je m toch wel in ze hol aan het kruipen
slijmerd

snip83
21-10-2009, 13:09
nou ben je m toch wel in ze hol aan het kruipen
slijmerd

Het is er wel lekker warm kom je ook, ik zal t niemand verder vertellen;)

Hans Vos
21-10-2009, 13:12
het is gewoon een heel veel voorkomend verhaal dat als er ergens heel veel geld te verdienen is dat er ,in wat voor branch dan ook of het nu een bepaald marktprodukt is of in dit geval geld verdienen aan vechters ,er strijd ontstaat .
je zal hier gewoon mee moeten leren leven ,ik vind het alleen erg jammer dat er met modder gegooit word over het internet .
ik denk namelijk dat beide partijen zowel simon als bas hier niet bij gebaat zijn .beide heren doen het in mijn ogen en op hun eigen manier erg goed en dat gezeik is alleen maar negatief voor de sport . groet hans

lopez86
21-10-2009, 13:17
het is gewoon een heel veel voorkomend verhaal dat als er ergens heel veel geld te verdienen is dat er ,in wat voor branch dan ook of het nu een bepaald marktprodukt is of in dit geval geld verdienen aan vechters ,er strijd ontstaat .
je zal hier gewoon mee moeten leren leven ,ik vind het alleen erg jammer dat er met modder gegooit word over het internet .
ik denk namelijk dat beide partijen zowel simon als bas hier niet bij gebaat zijn .beide heren doen het in mijn ogen en op hun eigen manier erg goed en dat gezeik is alleen maar negatief voor de sport . groet hans

De eerste werkelijk verstandige opmerking in dit topic (reps).
Wat mij betreft is alleen een slotje nu nog voldoende.

Durfal
21-10-2009, 13:30
Waar het grote geld verschijnt de echte sport helaas altijd verdwijnt

Die ellende hebben we in het voetbal en de formule 1 al gehad, en nu gaat onze mooie sport ook al aardig die totaal verkeerde kant op,wiens schuld dat is doet dan even niet ter zake.................

amilster
21-10-2009, 13:32
Ja vindt ik ook, ik vindt dat its showtime het goed doet en Simon Ruts zeker de grootse (figuurlijke) promotor.
SR: "GG heeft best goede vechters en dat is het, meer niet" tja wij nemen de vechters van Simon Ruts wel serieus, meer niet.
Quote interview: Simon heeft een hele goede band met Black Label, die oa talent Tyrone Spong onder contract hebben, die neemt hij heel serieus.

En om iemand een leugenaar te noemen zelfs als hij zingt, getuigd weer eens van hoeveel deze (figuurlijk) grote promotor s'avonds en veelal overdag denkt aan GG en de persoon Bas Boon, het GG feestje in zijn achtertuin zal daar ongetwijfeld toe hebben bijgedragen.

Overigens vindt ik dat niet erg, want Simon en aanhang is ok hoor, ik kan best begrijpen dat mensen gefrustreerd raken van zoveel GG, daar hebben we bij GG wel begrip voor maar wel heel hard voor getraint en geknokt. Als de prijzen goed zijn dan knokt GG gewoon, ook bij de "grote" ruts, geen probleem.
En als hij niet van mijn zangtalenten onder de indruk is gebruik ie maar wat goeie oordopjes!

Love Peace

ben ik de enige hier die de post van Bas Boon wel waardeerd? met name om zijn spitsvondige humor lig ik regelmatig in een deuk, keep it going Bas :)

coach2112
21-10-2009, 13:47
Hmmm ik snap de hele issue niet.... Ik denk dat wij als fan s de dupe van worden... Ik bedoel, jullie beschikken over diverse topvechters; zowel Its Showtime als GG.. Ik hoop dat jullie beide aan tafel daarover kunnen praten, en ook voortaan wat proffesioneler zullen gedragen..

Als je mooi gala wilt zetten, dan zal je toch de beste vechters uit moeten kiezen.. En jullie beide beschikken over de beste vechters in de wereld.. Dus ben benieuwd wat de toekomst ons zal brengen... ( hopelijk een mooi matchmaking met de beste vechters in de wereld, zodat we dat hier live in NL kunnen meemaken)

Maar goed, we zien het allemaal wel of het allemaal goed komt..

Lees deze ook maar even dan.
K1 manipulatie? - MixFight.nl (http://mixfight.nl/forum/showthread.php?t=97249)

Harlem
21-10-2009, 14:01
Wat een niveau weer deze discussie, dat je dit dan nog eens zelf post ook Bas vindt ik maar een beetje zielig hoor. Je lijkt behoorlijk geobsedeerd door showtime.

Kun je geen ander liedje zingen??

A.F.
21-10-2009, 14:23
wat ik wil zeggen:

Ali heeft tegen 3 van de beste van de wereld gevochten en toppartijen neergezet! Nou vecht ie drie keer in 1 maand tegen pannekoeken en dat doet afbraak aan zijn status. ( is mijn mening) en als je je vechter geen risico wil laten lopen vlak voor een finale... Laat hem dan gewoon niet vechten.

Voor de rest zal je mij geen kwaad woord over hem horen zeggen want na ze partij tegen Peter heeft ie op mij iig indruk gemaakt en wil ik m dolgraag tegen een scherpe Badr zien!

Duidelijk ? :)


@ Flipper,

Kan je ook namen noemen die Alistair wel heeft verslagen voor zijn K1 voorbereiding? Het is altijd makkelijk om iets te noemen wat je niet aanstaat, maar het omgekeerde is ook waar....

"probeer eens iets te benoemen wat je wel aanstaat".

Het lijkt mij niet meer dan logies als je kanshebber bent om K1 Champ te worden om risico te lopen om geblesseerd te worden 1.5mnd van tevoren.

Onder jouw nickname staat: PRO FIGHTER, Ik zou juist denken dat jij dit wel zou inzien.

Kijkcijferkanon waar miljoenen mensen naar kijken, waarbij Alistair kanshebber is en 400.000 dollar op het spel staat.

Nou, ik snap hem wel en terecht!

Collina

ZanZaiZuk
21-10-2009, 14:32
Gepoepelt, gepeipelt, gepiepelt???
Saki de partij die al was afgezegd en niet meer werdt aangekondigd (rare vorm van chantage)?
Het had natuurlijk niks te maken met Saki die in Turkije zou vechten (waar het GG management weer eens niet van wist) en het its showtime evenement dat een week voor datum in Turkije werdt afgelast, dat was toevallig dat Simon dat Turkije verhaal met Saki noemde tijdens die persconferentie in Arena (heb jij misschien een idee waarom Simon het daarover had tijdens een persconferentie?).
Maar goed, Simon heeft dat heel "professioneel" laten weten tijdens een persconferentie hoe hij werdt "gechanteerd" om het daarna nog eens rustig over te doen in een volle Arena op groot schermen, zeer "professioneel"!
Overigens leggen wij dat bij GG gewoon naast ons neer en als er een goeie partij wordt aangeboden tegen een redelijk bedrag vechten we ook nog steeds by ruts, geen probleem. Zelfs niet als hij mij een zingende leugenaar vindt en dat wij een paar goeie vechters hebben, thats all.

Saki wou alleen herinvallen voor veel meer geld (omdat karaev plots uitviel) dan kon hij wel weer vechten... Kan de frustratie bij rutz wel begrijpen omdat hij zo veel gezeik krijgt van mensen dat zijn matchmaking niet klopt en hij probeert volgens mij toch (jaja aanname) partijen neer te zetten waar de liefhebbers op hebben zitten wachten.

Jullie hebben Its showtime niet nodig, je verdient hoogst waarschijnlijk al genoeg $$ op al je vechters in het K-1 circuit/MMA. Rutz heeft jullie nodig om weer voor ECHTE toppartijen in nederland te zorgen. Het zou me niet verbazen als je soms eens vervelend zou doen, zoals vorig jaar.

Ik neem Rutz allesinds serieuzer als jou

coach2112
21-10-2009, 15:44
Rutz en Boon zijn beide gehaaide gasten en door de wol geverfd in dit wereldje.
Zou niet de 1 boven de ander durven te stellen.

dietrik
21-10-2009, 16:16
Ik neem Rutz allesinds serieuzer als jou

BB op dit forum neem ik al lang niet meer serieus.

jopke
21-10-2009, 16:45
Ik vind het een goed idee, "Sterrenboxen"! Boon vs. Rutz.

Sms Boon "aan" naar 3432! 50ct per ontvangen bericht!

Alle gekheid op een stokkie, GG heeft (bijna) de aller beste vechters van de wereld! Daar komt bij dat weinig vechters van GG kamp overstappen naar een ander, GG groeit alleen maar.

10jr geleden begon GG met vechters die er op de dag van vandaag nog steeds bij zitten. Dit zegt wat over de organisatie, de mensen en de commitment die men aan gaat met deze vechters.

SR: They have some good and nice fighters and that’s all..

Collina: Laat dat nou het belangrijkste zijn! Buiten het feit dat vechters van GG en het management een goede commitment hebben.

Ik snap niet helemaal zijn beweegredenen.

Collina



WTF hairobservator is back??

superfreak
21-10-2009, 17:08
Dat er iets speelt tussen beide management teams lijkt me duidelijk
Het begon volgens mij met de afspraak dat er 2 partijen zouden zijn tussen Badr Hari en Alistair Overeem, 1 op K-1 regels en 1 op MMA regels.
Nadat Badr verloor op K-1 regels was er volgens It's Showtime helemaal niks afgesproken over een MMA partij.
Toen kwam daar nog het verhaal van Karaev vs Spong en Saki in Turkije bij wat ook niet echt bij droeg aan een goede samenwerking.

Jammer voor de fans want het zou toch mooi zijn als ze wat meer zouden samenwerken.

zo zo Karaev tegen Spong en Saki. die gaat er voor. haha. :D

Effe serieus. had ik niet ergens gelezen dat zowel manhoef als Overeem niet meer tijdens dream vechten. kan me vergissen. Bas, is het al duidelijk tegen wie Overeem daar moet als hij er al vecht?

micha
21-10-2009, 17:29
Alistair vecht tegen James Thompson

JHNY
21-10-2009, 17:37
Waar het grote geld verschijnt de echte sport helaas altijd verdwijnt

Die ellende hebben we in het voetbal en de formule 1 al gehad, en nu gaat onze mooie sport ook al aardig die totaal verkeerde kant op,wiens schuld dat is doet dan even niet ter zake.................

Mwah ik denk niet dat het de schuld van 1 of een paar personen opzich is. Heeft gewoon puur te maken met de maatschapij waarin we leven. De westerse samenleving is nu eenmaal een maatschappij die bol staat van reclame-geld-macht. reclame is geld, geld is macht. Dat is toch niet te voorkomen, kijk simpelweg maar naar de andere sporten die je noemt, plus vele anderen.

Of het totaal de verkeerde kant op gaat, dat weet ik niet. Een sport die onder het publiek een grote bekendheid ontwikkeld zal in deze tijd altijd ingrijpend veranderen en er daardoor anders uitzien. Maar ondanks die verandering kunnen bepaalde kopstukken er natuurlijk wel voor zorgen dat ondanks grote veranderingen, de sport wel zoveel mogelijk puur blijft.

En dat lukt natuurlijk niet door met modder te gaan gooien op het internet. Los van het feit dat internet een grote roddelkliek is, waarvan lang niet altijd alle waarheden te achterhalen zijn, is het gewoon niet professioneel.

Hou de sport puur simon en bas, hebben we veel meer aan.

PigDog
21-10-2009, 18:12
Hee, het is simpel: kijk naar Dana White met zijn UFC. Die is dus niet in de K1 val getrapt, en houdt zijn amerikaanse helden goed hoog. Daar haken de sponsors dus niet af, zoals in Japan. Het amerikaanse volk wil amerikaanse winnaars. Dat er op de wereld tig betere vechters rondlopen, is jammer (voor hen)
The show must go on.
En zo gaat dat ook Bij Simon en Bas. Allebei hebben ze hun eigen vechters onder contract, en die moeten winnen.Die worden dus niet tegen franse onbekende toppers gematched, maar tegen andere (soms wat mindere) vechters....

Is niet erg, het is showbizz...

Ronald
21-10-2009, 19:39
Het amerikaanse volk wil amerikaanse winnaars. Dat er op de wereld tig betere vechters rondlopen, is jammer (voor hen)
The show must go on.
Van de 5 kampioenen bij de UFC zijn er 3 buitenlanders. Valt dus nog wel mee toch ;)

Mattie73
21-10-2009, 20:49
Wat een niveau weer deze discussie, dat je dit dan nog eens zelf post ook Bas vindt ik maar een beetje zielig hoor. Je lijkt behoorlijk geobsedeerd door showtime.

Kun je geen ander liedje zingen??

X2

Kameleon
21-10-2009, 21:03
Rutz en Boon zijn beide gehaaide gasten en door de wol geverfd in dit wereldje.
Zou niet de 1 boven de ander durven te stellen.


Ach....vandaag schelden ze elkaar de huid vol en morgen zitten ze weer bij elkaar op schoot.....

Mephisto
21-10-2009, 21:34
Zelf als tie fluit liegt 'ie nog... lol

gefeliciteerd met 7 vechters bij de K-1 in december, dat doet niemand je voorlopig na...

chief108
22-10-2009, 01:07
The show must go on.
En zo gaat dat ook Bij Simon en Bas. Allebei hebben ze hun eigen vechters onder contract, en die moeten winnen.Die worden dus niet tegen franse onbekende toppers gematched, maar tegen andere (soms wat mindere) vechters....

Is niet erg, het is showbizz...
tja...
alleen wel jammer dat de meeste mensen hier denken dat het om topsport gaat ipv de Showbiz Quizz....

anoniem gg
22-10-2009, 08:37
volgens mij is bas een keer op het matje geroepen dat ie wat rustiger is geworden.
jullie hebben een prima gala neergezet, iedereen heeft ervan genoten. Maar om nou na de topic over steve brown weer zo'n topic als deze te openen is allemaal niet nodig. Die publiciteit heb je wel gehad met jullie gala. Iedereen weet dat het een topgala was. Iedereen kijkt nu uit naar its showtime, die zoals je in andere topics kan zien, een zeer goede matchmaking neerzet. En dan snap ik dat je dat persoonlijk weer jammer vind omdat jij de enige grote wil zijn.

Je hebt mijn mail niet gelezen.
Ik lig er eigenlijk niet zo wakku van wat jij wel of niet vind en open een thread wanneer ik wil.
In het interview van K-1 legend is goed te merken hoe Simon met GG en Bas Boon bezig is. Zoals hij vorig jaar tekeer ging op zijn eigen personferentie en in een volle arena over "chantage" praktijken. Krijgen we nu een intervieuw over de zingende leugenaar en een paar goeie vechters van GG , and thats all!
Degene die steeds publiciteit zoek vanwege frustraties is Simon, persconferenties, arena en interviews.
Ik zou nooit zo groot willen worden als Rutz, moet er niet aan denken, alleen het vliegen al met een dergelijke omvang, no thanks!

snip83
22-10-2009, 08:49
Ik zou nooit zo groot willen worden als Rutz, moet er niet aan denken, alleen het vliegen al met een dergelijke omvang, no thanks!


hahaha heb je ndie zelf verzonnen:P
Hij is weer scherp hoor:cool2:

anoniem gg
22-10-2009, 09:06
Saki wou alleen herinvallen voor veel meer geld (omdat karaev plots uitviel) dan kon hij wel weer vechten... Kan de frustratie bij rutz wel begrijpen omdat hij zo veel gezeik krijgt van mensen dat zijn matchmaking niet klopt en hij probeert volgens mij toch (jaja aanname) partijen neer te zetten waar de liefhebbers op hebben zitten wachten.

Jullie hebben Its showtime niet nodig, je verdient hoogst waarschijnlijk al genoeg $$ op al je vechters in het K-1 circuit/MMA. Rutz heeft jullie nodig om weer voor ECHTE toppartijen in nederland te zorgen. Het zou me niet verbazen als je soms eens vervelend zou doen, zoals vorig jaar.

Ik neem Rutz allesinds serieuzer als jou

Als je promotor bent, kun je ervan uitgaan dat er altijd gezeik is, hoort bij promotor zijn!

Nee, Saki wou vechten met een serieuze blessure, vanwege dat Karaev zijn visum heel laat kreeg. Simon wist dit (late visum), omdat ik met een mobiele speaker phone op zijn kantoor Karaev aan de telefoon hierover heb gebeld een week voor het evenement (ik liet Simon dit horen want doe je zoiets niet, kan je zomaar als zingende leugenaar worden uitgemaakt! Toen al heb ik gezegd dat we naar alternatieven moesten gaan zoeken als Karaev niet op tijd zijn visum zou krijgen.
Het is een gesprek geweest tussen mijn partner en Simon de avond voor de persconferentie, daar werd besproken dat Saki eventueel toch tegen Spong zou vechten , maar met oog op de serieuze blessure hebben ze gesproken over meer gage.
Dit is begrijpenlijk, ten eerste staat Saki niet meer aangekondigd , dus het publiek weet van niks en zou dus een hele leuke verassing kunnen zijn geweest. Ten tweede kan Saki de ko overwinning die hij net heeft behaald op Spong, weer op het spel zetten met een blessure, wat risicovol is!
Ten derde kan die blessure er toe lijden dat Saki uiteindelijk er wel meer als een jaar uitligt en dat koste nog veel meer als wat wij vroegen.
Simon vertelde in eerste instantie het volgende, nee dan doen we de partij wel later met een fitte Saki, we vechten met Spong niet tegen een gebleseerde Saki (begrijpenlijk van zijn kant).
Dat hij zo op de persconferentie tekeer ging en in de Arena had eigenlijk helmaal niks met die partij te maken maar alles met its dopetime in Turkije!
Jouw serieuze Ruts is nogal hypocriet aangezien hij door slecht management een langdurig contract had getekend met Badr Hari en de K-1. Badr werdt steeds populairder maar vocht voor veel te weinig geld, maar ja afspraak is afspraak. Niet dus bij Simon, die gaat een dag voor de K-1 finale in Japan het driedubbele gage vragen, terwijl het contract nog lang niet is afgelopen. Als we het dan toch over chantage hebben!
GG heeft niemand nodig, maar we willen met iedereen samen werken, goeie partijen neerzetten.
Ik denk dat de deal met SBS6 zeker in nederland zijn vruchten aan het afwerpen is, ook probeeren we met GG de telegraaf, en vele andere bladen en media op de hoogte te houden (binnen en buitenland). Zo las mijn broertje een interview dat Simon deze deal had gemaakt met SBS6???? Stond in de revue, actueel of panorama, ik weet het niet eens meer. Mijn broertje belde mij, die had het gelezen, hij zei, Bas ik was met die Lex toch in Japan en jij hebt dat toch van het begin af aan geregeld met GG? Ik zei ja, dat klopt. Waarom staat dan hier geschreven dat Simon dat heeft gedaan? Ik zeg zou het niet weten en ben er nooit op in gegaan (misschien had hij het wel verkeerd gelezen?), ik was namenlijk heel druk met SERIEUZE zaken!

love peace

adenane
22-10-2009, 10:49
Als je promotor bent, kun je ervan uitgaan dat er altijd gezeik is, hoort bij promotor zijn!

Nee, Saki wou vechten met een serieuze blessure, vanwege dat Karaev zijn visum heel laat kreeg. Simon wist dit (late visum), omdat ik met een mobiele speaker phone op zijn kantoor Karaev aan de telefoon hierover heb gebeld een week voor het evenement (ik liet Simon dit horen want doe je zoiets niet, kan je zomaar als zingende leugenaar worden uitgemaakt! Toen al heb ik gezegd dat we naar alternatieven moesten gaan zoeken als Karaev niet op tijd zijn visum zou krijgen.
Het is een gesprek geweest tussen mijn partner en Simon de avond voor de persconferentie, daar werd besproken dat Saki eventueel toch tegen Spong zou vechten , maar met oog op de serieuze blessure hebben ze gesproken over meer gage.
Dit is begrijpenlijk, ten eerste staat Saki niet meer aangekondigd , dus het publiek weet van niks en zou dus een hele leuke verassing kunnen zijn geweest. Ten tweede kan Saki de ko overwinning die hij net heeft behaald op Spong, weer op het spel zetten met een blessure, wat risicovol is!
Ten derde kan die blessure er toe lijden dat Saki uiteindelijk er wel meer als een jaar uitligt en dat koste nog veel meer als wat wij vroegen.
Simon vertelde in eerste instantie het volgende, nee dan doen we de partij wel later met een fitte Saki, we vechten met Spong niet tegen een gebleseerde Saki (begrijpenlijk van zijn kant).
Dat hij zo op de persconferentie tekeer ging en in de Arena had eigenlijk helmaal niks met die partij te maken maar alles met its dopetime in Turkije!
Jouw serieuze Ruts is nogal hypocriet aangezien hij door slecht management een langdurig contract had getekend met Badr Hari en de K-1. Badr werdt steeds populairder maar vocht voor veel te weinig geld, maar ja afspraak is afspraak. Niet dus bij Simon, die gaat een dag voor de K-1 finale in Japan het driedubbele gage vragen, terwijl het contract nog lang niet is afgelopen. Als we het dan toch over chantage hebben!
GG heeft niemand nodig, maar we willen met iedereen samen werken, goeie partijen neerzetten.
Ik denk dat de deal met SBS6 zeker in nederland zijn vruchten aan het afwerpen is, ook probeeren we met GG de telegraaf, en vele andere bladen en media op de hoogte te houden (binnen en buitenland). Zo las mijn broertje een interview dat Simon deze deal had gemaakt met SBS6???? Stond in de revue, actueel of panorama, ik weet het niet eens meer. Mijn broertje belde mij, die had het gelezen, hij zei, Bas ik was met die Lex toch in Japan en jij hebt dat toch van het begin af aan geregeld met GG? Ik zei ja, dat klopt. Waarom staat dan hier geschreven dat Simon dat heeft gedaan? Ik zeg zou het niet weten en ben er nooit op in gegaan (misschien had hij het wel verkeerd gelezen?), ik was namenlijk heel druk met SERIEUZE zaken!

love peace


Over Saki en It's Showtime Turkije zijn al zoveel topics geopend en dito gesloten, het is de moeite niet waard om daar weer over te beginnen.

En wat betreft de weekbladen: Sowieso stond er niets in over Sbs en Simon in de bladen die je broertje noemt. Primo (voorheen Actueel) plaatst alleen maar artikels over Peter Aerts aangezien Louis Bovee dikke maatjes is met Peter. Panorama (Koen Scharrenburg) heeft laatst nog een stuk gedaan over Joop Kasteel (als bodyguard van Jan Smit), daarvoor over GG (Woensdag Gehaktdag) en daarvoor over Spong (naar aanleiding van GianLuca's begrafenis). En weer daarvoor een groot interview die Mylene de la Haye heeft afgenomen met Badr Hari (Die is overigens hier te lezen: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=90012. Niets over Simon! En Revu (zonder E!) heeft in januari dit jaar nog een interview geplaatst over de K1 finale en dat was het, wat ik persoonlijk wel een beetje jammer want lees de Revu graag. Ook niets over Simon.

Maar ja, aan de andere kant, misschien bedoelde Simon wel dit met jokken en moet jij en je broertje wel samen op tournee gaan als zang duo ;)

anoniem gg
22-10-2009, 12:54
Over Saki en It's Showtime Turkije zijn al zoveel topics geopend en dito gesloten, het is de moeite niet waard om daar weer over te beginnen.

En wat betreft de weekbladen: Sowieso stond er niets in over Sbs en Simon in de bladen die je broertje noemt. Primo (voorheen Actueel) plaatst alleen maar artikels over Peter Aerts aangezien Louis Bovee dikke maatjes is met Peter. Panorama (Koen Scharrenburg) heeft laatst nog een stuk gedaan over Joop Kasteel (als bodyguard van Jan Smit), daarvoor over GG (Woensdag Gehaktdag) en daarvoor over Spong (naar aanleiding van GianLuca's begrafenis). En weer daarvoor een groot interview die Mylene de la Haye heeft afgenomen met Badr Hari (Die is overigens hier te lezen: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=90012. Niets over Simon! En Revu (zonder E!) heeft in januari dit jaar nog een interview geplaatst over de K1 finale en dat was het, wat ik persoonlijk wel een beetje jammer want lees de Revu graag. Ook niets over Simon.

Maar ja, aan de andere kant, misschien bedoelde Simon wel dit met jokken en moet jij en je broertje wel samen op tournee gaan als zang duo ;)

Wow, je hebt een heel onder zoek gedaan, petje af!
Ik weet dat mijn spelling niet geweldig is (wei makken noit vouten) maar jouw leesvaardigheid is wel zeer bedroevend!
Wat staat er nu?
Quote mezelf: (misschien had hij het wel verkeerd gelezen?), ik was namenlijk heel druk met SERIEUZE zaken!
Dit is al een tijdje geleden en zoals je kunt LEZEN, ben ik er destijds niet op in gegaan (en misschien moet je wel wat dieper graven of is het niet zo letterlijk geschreven), maar het zal wel net zo een interview zijn als K-1 Legend, een "fabeltje" voor de Ruts aanhangers. Immers is deze "figuurlijk grote" promotor zo "geweldig professioneel" dat deze "professionele" Ruts (volgens aanhangers) niet post en reageerd onder zijn eigen naam en Rutz zie je ook niet op forumwarriors reageren, alleen wel in een volle Arena, persconferenties of interviews!

Ben even gaan zoeken, kwam alleen dit tegen:
Home (http://www.tobsport.nl/Artikelen/Stamsnijder/K1%20Badr%20Hari.htm)
Badr Hari achter de dikke deur... - Pagina 3 - Body Resource Bodybuilding Forum (http://www.bodyresource.nl/forum/vechtsporten/17000-badr-hari-achter-de-dikke-deur-3.html)

Deze vond ik wel:

Organisator Simon Rutz: ‘De belangstelling is gigantisch, de media in eigen land beseffen eindelijk dat er vraag is naar deze sport. SBS 6 en RTL vochten ditmaal zelfs om de tv-rechten. De sport staat op het punt zich definitief te scharen onder de grotere sporten.

Wow, over een leugen gesproken!

De deal met SBS6 en K-1 was al jaren geleden gemaakt door het GG management. Toen begonnen we ook nog Beast of the East uit te zenden en andere vechtsport evenementen op SBS6 en dan mocht niet van de big boss, alles moest onder de naam its dopetime.
Ik wou Simon ook aanboord met its doptime evenementen en die ook uitzenden via SBS6 en heb Simon toen voorgesteld aan redactie sport van SBS6.
En toen gebeurde er het volgende, achter de rug om ging SR naar SBS6 en begon te vertellen dat alles via hem moest, maar die mensen werken al jaren prettig samen met het GG management. Het GG management had een hele goeie deal waar Simon van mee profiteerde (jaar ervoor was hetzelfde). Simon die hoefde de productie kosten niet te betalen in Amsterdam. Toen werdt SR weer eens heel boos en "verkrachte" bijna de belangrijkste vechtsport TV deal tot op heden. SR liet het programma altijd door GG produceren en die kosten werden uiteraard betaald door SBS6 en toen gaf SR het its doptime gedeelte (wat gratis werd mee geproduceerd en dus betaald werd door SBS6, het evenement was namenlijk in tween gehakt, een K-1 gedeelte en een its dopetime gedeelte) gratis weg aan de concurerende zender RTL. Wat natuurlijk een rel veroorzaakte bij SBS6, Wij gaan niet de productie kosten betalen van its dopetime om dan andere stukken terug te zien op een concurerende zender.
Dus Simon gaf het gratis aan RTL, omdat de SBS6 deal niet via hem ging en dat koste de K-1 bijna de deal met SBS6, die daar weer verschrikkenlijk kwaad om waren!
Er was dus helemaal geen gevecht in zenders die vochten om de TV rechten, maar SR die vocht voor het alleen recht!

Hier nog een oude thread met oa debat met krulsmurf (quote micha) I Love Ko's SBS6
Gala 6 juli Nijmegen live op SBS6 stream (Internet) - MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=557360)

Love Peace

micha
22-10-2009, 13:12
krulsmurf de digitale loopjongen van SR

Wiseguy
22-10-2009, 13:22
krulsmurf de digitale loopjongen van SR


De pot verwijt de ketel...

simtekf1
22-10-2009, 14:20
Micha de wannabee digitale loopjongen van GG

8701.
22-10-2009, 14:22
je was me net voor..

maar als je het over loopjongens hebt Mischa??

Rverm
22-10-2009, 14:46
Je hebt mijn mail niet gelezen.
Ik lig er eigenlijk niet zo wakku van wat jij wel of niet vind en open een thread wanneer ik wil.
In het interview van K-1 legend is goed te merken hoe Simon met GG en Bas Boon bezig is. Zoals hij vorig jaar tekeer ging op zijn eigen personferentie en in een volle arena over "chantage" praktijken. Krijgen we nu een intervieuw over de zingende leugenaar en een paar goeie vechters van GG , and thats all!
Degene die steeds publiciteit zoek vanwege frustraties is Simon, persconferenties, arena en interviews.
Ik zou nooit zo groot willen worden als Rutz, moet er niet aan denken, alleen het vliegen al met een dergelijke omvang, no thanks!

dat je opent en doet wat je wilt is je goed recht. Er zijn mensen in je directe omgeving die het namelijk met veel minder vrije tijd en bewegingsruimte moeten doen, dus geniet van die vrijheid. Je knalt der weer enorm veel lappen tekst op.
Ik ben geen Rutz aanhanger, ben gewoon een liefhebber vd sport en moet soms lachen om de manier waarop sommige zich presenteren en de aandacht zoeken. Als jij its showtime zou doen vink dat ook allemaal prima. Zolang ik maar mooie gala's zie. Zou alleen zonde zijn als door kinderachtig gedrag van promoters bepaalde dingen verpest worden. Das mijn mening. Je mag uiteraard weer reageren met wat ik dan allemaal bereikt heb in me leven en wat er komt te staan als ik me naam intype op google.
En Simon Rutz geef ik nog steeds gelijk dat ie jou op je plek gezet heeft tijdens de persconferentie. Zijn gala...belachelijk dat Saki meer geld vraagt...publiek word benadeeld... Oftewel, zijn gala, zijn show, zijn inkomsten, zijn feestje : dan moet jij niet met een belachelijk voorstel komen om het te verpesten.
Als er iemand is die 1 woord over Bas Boon of GG zegt dan doe je altijd net of die daar hele dagen mee bezig is. Neen! Laat die droom varen...

PigDog
22-10-2009, 14:52
LOL dat door de gebrekkige spelling van die vent die al liegt als hij fluit, deze draad een tag "Ruts" mee heeft gekregen.....
Dat wordt makkelijk zoeken later.....

adenane
22-10-2009, 15:01
Snap bovenstaande post niet goed van Bas...Je post een link van bodybuilding, dat gaat over een uit de handgelopen burenruzie waar Badr Hari iemand buiten de ring KO sloeg en daarvoor een tijdje heeft gezeten. IN 2006!!!!!! Daarna heeft de Revu een artikel geplaatst (in 2008) over Badr en een 'vermeende' brandstichting, maar daar is hij voor vrijgesproken, sterker nog: die zaak is geseponeerd omdat er niets te bewijzen was.

Maar we dwalen af en volgens mij ging het over de rechten van SBS.
Dus nu hoop ik echt van harte dat je wilt zeggen dat de buurman van Simon Rutz toevallig ook de directeur is van SBS, en dat de ruzie ging over de uitzendrechten want anders kan ik de link echt niet leggen met het stukje dat jij post.

roni
22-10-2009, 15:36
Het zit onze Bas nogal hoog. Als we in het belang van de sport niet reageren
waait het vanzelf over.(Misschien kunnen ze samen een beschuitje eten)

Rverm
22-10-2009, 15:39
Als je echt een liefhebberd bent dan sponsor je een evenement of koopt een kaartje, de meer dat gebeurt de betere matchmaking we zullen zien.

kwam deze zin tegen in die die threat waar je de link van gaf...
egt top, altijd krijg ik maar te horen dat je mij, en de rest van de forummembers(liefhebbers) niet nodig hebt, maar hier toch een bewijsje dat je niet zonder ons kan.
En ik altijd maar denken dat je egt zonder ons kan...:(

Hans Vos
22-10-2009, 16:05
kwam deze zin tegen in die die threat waar je de link van gaf...
egt top, altijd krijg ik maar te horen dat je mij, en de rest van de forummembers(liefhebbers) niet nodig hebt, maar hier toch een bewijsje dat je niet zonder ons kan.
En ik altijd maar denken dat je egt zonder ons kan...:(denk je niet dat dit soort gezijk de sponsoren niet echt over de drempel trek om een bijdrage te storten ??????????????? zitten ze niet echt op te wachten denk ik . groet hans

anoniem gg
22-10-2009, 16:57
Hoe Simon met jou en GG bezig is? Heb je het interview wel gelezen? Er gaat maar een heel klein stukje over jou, dus geef jezelf nou niet teveel eer. En kijk eens hoe hij met jou bezig is? Kijk eens andersom haha. Simon gaf een antwoord op een vraagje over jou, maar jij typt hier nu al lappen tekst dus denk dat jij er iets meer mee bezig bent. Geeft verder niet hoor, Bas.

"interview over de zingende leugenaar"? Sorry, maar dit interview ging niet over jou. Ja, je werd even genoemd maar meer ook niet.

In dit geval een slechte aanname, Bas. Deze site heeft mij benaderd of ze Simon konden interviewen. Zij zochten hem dus op, en niet andersom. Overigens stelde de interviewer een vraag over jou, dus dat is degene die nog aan je dacht. Simon gaf gewoon antwoord, c'est tout.

Ik heb in het hele interview geen fabeltje gezien.

En dit is relevant omdat?

Micha, maak je naald effe schoon want je plaat blijft hangen.

Nee, ik heb de persconferentie bijgewoond en in de arena beschuldigingen moeten horen over afpersing en chantage. Daar heb ik het over, over dat professioneel gedrag, waar al die sponsoren en pers aanwezig zijn, ga je een potje hypocriet lopen janken en zelfs nu nog in interviews komt het bij SR naar boven. Hij had kunnen zeggen, ja flink balen maar ik kon er ook niks aan doen. Maar goed ik wist toen zelfs nog niet eens van het gesprek van hem en tussen mijn partner de avond ervoor. Ik had die microfoon kunnen pakken maar ik wist pas veel later door onderzoek waarom het precies allemaal te doen was. Hij zette zichzelf en een heel mooi evenement voor lul, vooral de sponosoren waar iedereen het over heeft, die kunnen zulke SR preken wel gebruiken!
Daar is Simon dus blijkbaar nog heel erg mee bezig.
En laconiek doen over GG vechters of zingende leugenaar beschuldigingen, blijkt wel weer dat Simon het maar niet kan vergeten, zal wel geld hebben gekost het Turkije avontuur!
Saki was afgemeld met een blessure voor de Arena, al weken van te voren, iedereen wist het, Basta! Dat is bij SR wel anders, die heeft geen geblesseerde vechter maar heeft als manager gewoon fout gehandeld en gaat dat de K-1 chanteren een dag voor de finale om zijn iegen fout goed te maken, terwijl hij gewoon zijn geschreven overeenkomst niet eens nakomt, dat is nog eens chantage!
Dat er een visa probleem was met Karaev wist its dopetime ook, speaker telefoon by SR op kantoor.
SR had als promotor kunnen kiezen, Spong een rematch en meer geld betalen voor een geblesseerde Saki en het publiek iets geven wat ze niet verwachten of gewoon het alternatief (een andere vechter) waarover een week eerder al was gesproken met GG.
Waarom begon Simon niet gelijk te schreeuwen dat hij werdt gechanteerd toen hij met mijn partner daarover sprak? SR zei: we willen niet tegen een geblesseerde Saki, laat maar volgende keer. Er gebeurde iets anders waardoor hij gefrustreerd raakte, overigens had ik daar niks mee te maken, het ging weer eens buiten mij om zoets als zijn SBS6 streek. Indien het niet buiten mij om was gegaan had het hele probleem zich misschien niet voorgedaan, maar het is een beetje its dopetime/SR handelsmerk om dingen achter iemands rug te doen.
Maar omdat SR in Turkije zijn zin niet kreeg, ging hij een chantage verhaal ophangen (hij sprak er zelfs over op de pers conferentie en dat was de echte reden), bergen van frustraties en onprofessioneel gedrag.
Ook reageer ik nu op forum warriors (en een lap tekst is voor mij twee minuten type werk, vandaar ook de vele spellingsfouten, want als minder geschoolde kan ik wel heel snel typen), ik besteede maar een klein regeltje aan het "professionele" antwoord omtrent GG en mijn persoonlijkheid (zie eerste reactie van deze thread).
Blijkbaar ben jij zo frusti ILKOS, dat je grote "figuurlijke super" SR eigenlijk de leugenaar en afperser is, dat je als een soort doktor mijn "lappen (voor mij niet)" tekst moet ontleden en er een pro SR slinger aan probeert te geven!
Ik wordt constant benaderd door pers, maar ik zeg altijd dat Simon de beste promotor is in Europa, hij doet het goed en ik gun hem dat wel hoor, ondankt dat hij natuurlijk zelf een afperser en leugenaar is.
Maar goed een leugentje om bestwil, waar maken we ons druk om!
Net zoals hij met mij partner twee gevechten tussen Alistair en Badr afsprak op verschillende regels en daarna geheugen verlies leed!

Love Peace

Peter0711
22-10-2009, 17:55
BLA BLA BLA... Wees gewoon een kerel en bespreek dit met Simom zelf,in plaats van reageren op een forum,waar de destbetreffende persoon niet op reageerd..

Of probeer je de gemiddelde forumbezoeker te overtuigen?? Dat lijkt me toch stug,want je lijkt me intelligent genoeg om te weten dat je hier met zulke reply's alleen maar je eigen glazen in sodemieterd.. ? ( eve de hielelikkers buiten gelaten die,los van wat jij post,alles beamen wat jij meld... )

Ik schaam me een beetje,zovel talent in Nederland,maar qua organisatie laat er wel wat ten wensen over.. Jammer..

Mike
22-10-2009, 17:55
wat heeft dit nog met mixed martial arts te maken

kan er geen subforum komen

Noem het "Vuile Was forum" ofzo

dan kunnen alle slimmerikken hier hun eigen bedrijfjes in alle vrijheid kapot maken en alle beerputten open trekken

marcelt
22-10-2009, 18:12
Ik verbaas me erover dat It´s Showtime, Golden Glory en M1 publiekelijk modder naar elkaar gooien. Lekker professioneel, maar ja zo schijnen mensen te zijn.
Aan de andere kant krijg je op deze manier vaak wel wat achtergrond info. Dat vind ik wel het leuke van BB dat hij zegt hoe het zit. Het is uiteraard zijn werkelijkheid maar daar zullen VF en SR ook wel last van hebben. Via de diverse zijdes kan je wel een beeld opbouwen van een situatie. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik Bas was dat ik dit las, dus kan me wel voorstellen dat hij er wat aan wil doen. Misschien kon Bas beter Simon zelf bellen. Maar gelukkig wil hij nog steeds wel overeenkomsten met Simon sluiten en hopelijk omgekeerd ook. Simon blijft ook een zakenman. Hij heeft Tyrone ook jaren uitgesloten en weer teruggehaald.

8701.
22-10-2009, 18:16
Ik verbaas me erover dat It´s Showtime, Golden Glory en M1 publiekelijk modder naar elkaar gooien. Lekker professioneel, maar ja zo schijnen mensen te zijn.
Aan de andere kant krijg je op deze manier vaak wel wat achtergrond info. Dat vind ik wel het leuke van BB dat hij zegt hoe het zit. Het is uiteraard zijn werkelijkheid maar daar zullen VF en SR ook wel last van hebben. Via de diverse zijdes kan je wel een beeld opbouwen van een situatie. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik Bas was dat ik dit las, dus kan me wel voorstellen dat hij er wat aan wil doen. Misschien kon Bas beter Simon zelf bellen. Maar gelukkig wil hij nog steeds wel overeenkomsten met Simon sluiten en hopelijk omgekeerd ook. Simon blijft ook een zakenman. Hij heeft Tyrone ook jaren uitgesloten en weer teruggehaald.

waarom was tyrone toen uitgesloten marcel?

anoniem gg
22-10-2009, 18:18
BLA BLA BLA... Wees gewoon een kerel en bespreek dit met Simom zelf,in plaats van reageren op een forum,waar de destbetreffende persoon niet op reageerd..

Of probeer je de gemiddelde forumbezoeker te overtuigen?? Dat lijkt me toch stug,want je lijkt me intelligent genoeg om te weten dat je hier met zulke reply's alleen maar je eigen glazen in sodemieterd.. ? ( eve de hielelikkers buiten gelaten die,los van wat jij post,alles beamen wat jij meld... )

Ik schaam me een beetje,zovel talent in Nederland,maar qua organisatie laat er wel wat ten wensen over.. Jammer..

Deed ik ook met speakerphone op kantoor bij its dopetime de laatste keer bij SR, dingen bespreken, goed de BlaBlaBla lezen!

Maar je hebt wel gelijk, Simon je weet ik zit nu in Osaka en straks in Thailand, ik zie je wel in december in Japan, dan gaan we wat op mijn kosten eten (oei nu beloof ik wat zeg, geen korean barbeceu aub, kost een vermogen in Japan en ik kan mij herinneren bij die chinees dat je een aardige 'bescheiden' trek had). De laatste keer is al weer een tijdje geleden heb jij de chinees betaald!
Het zijn maar woorden Petertje, schamen is nergens voor nodig, dat hoeft je als anonieme forum warrior helemaal niet.
Ik wil ook niemand overtuigen, gaf alleen paar voorbeelden met echte leugens.

En nu ga ik voor het slapen gaan nog even een leuk liedje zingen en dan lekker slaapjes doen!

Love Peace

marcelt
22-10-2009, 18:28
waarom was tyrone toen uitgesloten marcel?

Tyrone Spong en Imro Main kwamen niet en/of veel te laat opdagen bij de fotosessie voor de Arena een aantal jaar terug. Rutz heeft ze toen van de line up gehaald. De jaren erop was Spong zo'n beetje de geliefdste vechter in NL (de K1 vechters vochten toen nog alleen in Japan), maar je zag hem desondanks nooit meer in de line up staan tot vorig jaar. Het kan overigens ook zijn dat Tyrone zo gebelgd was dat hij er jaren niet meer wilde vechten .

anoniem gg
22-10-2009, 18:34
Tyrone Spong en Imro Main kwamen niet en/of veel te laat opdagen bij de fotosessie voor de Arena een aantal jaar terug. Rutz heeft ze toen van de line up gehaald. De jaren erop was Spong zo'n beetje de geliefdste vechter in NL (de K1 vechters vochten toen nog alleen in Japan), maar je zag hem desondanks nooit meer in de line up staan tot vorig jaar. Het kan overigens ook zijn dat Tyrone zo gebelgd was dat hij er jaren niet meer wilde vechten .

Indien waar, een zeer "professionele" oplossing

weltrusten

love peace

abdel1991
22-10-2009, 18:45
wat een jankerd is die bas boon zeg... ga ergens anders zitten janken aub

chief108
22-10-2009, 18:47
trusten Bas!!!

was goed je zaterdag ff gezien te hebben

Illest
22-10-2009, 18:52
wat een trieste vertoning hier op mixfight zeg......ik zit ff het topic door te lezen....man, man, man....

wat kan je als winnaar je zelf toch echt goed als een 1e klas loser neerzetten Bas.

Harlem
22-10-2009, 19:45
wat heeft dit nog met mixed martial arts te maken

kan er geen subforum komen

Noem het "Vuile Was forum" ofzo

dan kunnen alle slimmerikken hier hun eigen bedrijfjes in alle vrijheid kapot maken en alle beerputten open trekken

x2

Kan er voor de dames die daar zin in hebben geen gossip hoek komen? Bas als opper gossip girl mag daar dan de topics starten..

Dit liedje ken ik nou wel..

pavani
23-10-2009, 00:44
Hij zette zichzelf en een heel mooi evenement voor lul, vooral de sponosoren waar iedereen het over heeft, die kunnen zulke BB preken wel gebruiken!

Kunnen de sponsers jouw bijdrages op mixfight wel gebruiken?
Dan doel ik op ongenuanceerde kritiek met naam en toenaam over collega's t.o.v. het grote publiek, de media, etc.
GG&ST hebben beide wereldtoppers onder contract staan, en rivaliteit tussen beide kampen is niet meer dan logisch, maar de beschaafdheid is in sommige gevallen ver te zoeken.

Persoonlijk vind ik het allemaal wel vermakelijk, mijn portie dagelijkse soap.

anoniem gg
23-10-2009, 06:27
Kunnen de sponsers jouw bijdrages op mixfight wel gebruiken?
Dan doel ik op ongenuanceerde kritiek met naam en toenaam over collega's t.o.v. het grote publiek, de media, etc.
GG&ST hebben beide wereldtoppers onder contract staan, en rivaliteit tussen beide kampen is niet meer dan logisch, maar de beschaafdheid is in sommige gevallen ver te zoeken.

Persoonlijk vind ik het allemaal wel vermakelijk, mijn portie dagelijkse soap.

Ik heb (nog) niet zoals SR een volle Arena, persconferentie etc tot mij beschikking voor vuilspuierij en leugens, dus houdt ik het een beetje bij mix fight en zo (ben wat bescheiden).
En ik noem gewoon even de waarheid en de geleverde kritiek (lees feiten) is zeer gedetaileerd en is verre van gossip (behalve de woorden van SR) maar gewoon keihard de waarheid.
As SR A zegt kan je van BB zeker een B verwachten.
En dan doe ik dat ook alleen maar als reactie op woorden van SR en een aantal SR forumwarriors aanhangers en ook wel een beetje voor het mixfight publiek en moderatoren en vooral voor jouw vermakelijke portie dagenlijkse "soap".

Love Peace

anoniem gg
23-10-2009, 06:47
wat een trieste vertoning hier op mixfight zeg......ik zit ff het topic door te lezen....man, man, man....

wat kan je als winnaar je zelf toch echt goed als een 1e klas loser neerzetten Bas.

Ik zit even naar jouw naam te kijken, wie noemt zichzelf nu ziek of de ziekste (als het als straattaal de stoerste is "IILEST" verklaren jouw upper ego reacties een hoop als anoniem forumwarriortje)!!

illest - definition of illest by the Free Online Dictionary, Thesaurus and Encyclopedia. (http://www.thefreedictionary.com/illest)

man,man,man de woorden van een anonieme forum warrior die zichzelf de ziekste noemt, nou die doen mij nogal "serieus" aan.
Maar dan ben ik wel weer blij dat je toch die topic doorleest, blijkbaar is het voor jouw "zieke" brein toch wel interresant genoeg.
Misschien zijn je hersens door gedeeltenlijk een tumor aangetast (quote: die winnaar had je dan wel weer gelijk in, daarom schrijf ik gedeeltenlijk) en kun jezelf daarom niet meer zo goed begrijpend lezen, dan hoop iK SERIEUS op beterschap.

Love Peace

jan sensei kyokushin
23-10-2009, 08:19
Osu je bent er weer vroeg bij Bas of zit je in het buitenland ;)
ik ook vroeg maar ga naar de sportschool
sportgreetz

Osu

anoniem gg
23-10-2009, 08:33
scherp... heel scherp... Ben ook wel benieuwd of het echt uit de mond van Simon is gekomen of dat het een mooi dwaalspoor is.

Ik ben ook benieuwd, iemand Simon gesproken?

Overigens voor die vele forum bezoekers die klaagden over dure entree prijzen en dat het "gewone" volk er niet bij kon (of volgens vele mag) zijn.

Wij zaten bij GG er serieus over te denken om bv de Arena te doen, kan er ook gewoon publiek bij, maar wat bleek, de Hr SR heeft het ALLEEN recht?
Dus als jullie je tekort gedaan voelen, vraag even aan SR waarom andere promotors daar niet mogen organiseren?

Love Peace

roni
23-10-2009, 09:11
He Bas stop er toch gewoon mee en hou je bezig met waar je goed in bent organiseren en met je GG team. Dat gezeik van hij doet dit dan doe ik dat net twee kleine kinderen. Laten we dit Topic gewoon sluiten. Dan kunnen we het weer over vechtsport hebben.

ReZp
23-10-2009, 09:27
Een Manager van een super groot vechtteam die iemand op zijn nickname wijst.
....... topic sluiten?

BaZZeHH
23-10-2009, 09:32
He Bas stop er toch gewoon mee en hou je bezig met waar je goed in bent organiseren en met je GG team. Dat gezeik van hij doet dit dan doe ik dat net twee kleine kinderen. Laten we dit Topic gewoon sluiten. Dan kunnen we het weer over vechtsport hebben.

Inderdaad! Het gaat helemaal nergens meer over hier. Het enige wat hij hier nog doet is met modder gooien. Hou dat lekker binnenshuis of zoek diegene op en praat het onderling uit. Misschien krijgen we dan nog mooiere gala's en meer positieve publiciteit i.p.v de negatieve publiciteit die dhr. Boon hier ten toon loopt te spreiden.

Love Peace --> Make love not war!

anoniem gg
23-10-2009, 09:33
He Bas stop er toch gewoon mee en hou je bezig met waar je goed in bent organiseren en met je GG team. Dat gezeik van hij doet dit dan doe ik dat net twee kleine kinderen. Laten we dit Topic gewoon sluiten. Dan kunnen we het weer over vechtsport hebben.

Ok, zal vanaf nu weer keihard gaan werken (ik had het overigens over vechtsport daar horen dit soort dingen ook bij, hoe treurig ik dat zelf ook vind), ik was net in Osaka aangekomen en kon niet goed slapen vanwege de jet leg, dus had ik wat tijd voor mixfight.
Overigens zie ik dit niet als modder gooien hoor, dit hoort er gewoon allemaal bij, Simon doet dit soort dingen op persconferenties en in een volle Arena "Bazzehh", of op een buitenlands forum in het engels, maar ik kan daar wel mee omgaan, ik snap dat het overweldige succes van Golden Glory en alle media aandacht omtrent Golden Glory best wel een "beetje jaloezie" kan opwekken.
Overigens is de organisatie gedaan dor Bert, Martijn, Ron, Jhonny van het laatste GG11 evenement, een compliment naar deze mensen is wel op zijn plaats.
Ik kan jullie wel verklappen dat het een daverend succes was en dat er grotere dingen in het verschiet staan, meer willen wij daarover nog niet kwijt.

Love Peace

micha
23-10-2009, 09:38
Overigens is de organisatie gedaan dor Bert, Martijn, Ron, Jhonny van het laatste GG11 evenement, een compliment naar deze mensen is wel op zijn plaats.
Ik kan jullie wel verklappen dat het een daverend succes was en dat er grotere dingen in het verschiet staan, meer wil ik daarover nog niet kwijt.

Love Peace[/quote]


Glory in het buitenland misschien?;):thup:

Richelieu
23-10-2009, 09:54
ik was net in Osaka aangekomen en kon niet goed slapen vanwege de jet leg, dus had ik wat tijd voor mixfight.

Kijk, dit horen we graag Bas. Voor de zoveelste keer zit je in Japan en terwijl iedereen dan wel wat anders te doen zou hebben check jij Mixfight!!

Illest
23-10-2009, 10:07
Ik zit even naar jouw naam te kijken, wie noemt zichzelf nu ziek of de ziekste (als het als straattaal de stoerste is "IILEST" verklaren jouw upper ego reacties een hoop als anoniem forumwarriortje)!!

illest - definition of illest by the Free Online Dictionary, Thesaurus and Encyclopedia. (http://www.thefreedictionary.com/illest)

man,man,man de woorden van een anonieme forum warrior die zichzelf de ziekste noemt, nou die doen mij nogal "serieus" aan.
Maar dan ben ik wel weer blij dat je toch die topic doorleest, blijkbaar is het voor jouw "zieke" brein toch wel interresant genoeg.
Misschien zijn je hersens door gedeeltenlijk een tumor aangetast (quote: die winnaar had je dan wel weer gelijk in, daarom schrijf ik gedeeltenlijk) en kun jezelf daarom niet meer zo goed begrijpend lezen, dan hoop iK SERIEUS op beterschap.

Love Peace


Geez :fp:....wat een reactie weer....(hersentumor, ziek, forumwarriortje)

ik ben gewoon een liefhebber van de sport.....ik ben bij lange na niet zo 'geweldig' als dat jij bent....(ok misschien wel iets knapper :lol:)

maar ben niet de enige die jouw manier van reageren en vuile was buiten hangen triest vind....


(illest is een ouwe bijnaam Bas hahaha wel leuk om te zien dat je 't helemaal hebt uitgezocht en er een hele theorie aan koppelt....en dat terwijl je in Osaka zit..)

MB667
23-10-2009, 10:48
Wij zaten bij GG er serieus over te denken om bv de Arena te doen, kan er ook gewoon publiek bij, maar wat bleek, de Hr SR heeft het ALLEEN recht?
Dus als jullie je tekort gedaan voelen, vraag even aan SR waarom andere promotors daar niet mogen organiseren?


Waarom de Arena? Is toch niet centraal. Doe volgende keer gewoon het mooiste stadion van Nederland, het Phillips Stadion in Eindhoven!

Illest
23-10-2009, 10:55
Ik ben ook benieuwd, iemand Simon gesproken?


Wij zaten bij GG er serieus over te denken om bv de Arena te doen, kan er ook gewoon publiek bij, maar wat bleek, de Hr SR heeft het ALLEEN recht?
Dus als jullie je tekort gedaan voelen, vraag even aan SR waarom andere promotors daar niet mogen organiseren?

Love Peace


Don't hate, congratulate...;)

Slimme vent die Simon......ik had 't waarschijnlijk ook gedaan....

maar nou wil het net zo zijn dat Nederland vele stadions telt....Pisvee stadion, Velredome...ehmmm DSB-stadion misschien?

Richelieu
23-10-2009, 11:18
Don't hate, congratulate...;)

Slimme vent die Simon......ik had 't waarschijnlijk ook gedaan....

maar nou wil het net zo zijn dat Nederland vele stadions telt....Pisvee stadion, Velredome...ehmmm DSB-stadion misschien?

Het PSV stadium is in ieder geval niet overdekt, dus dat maakt het al een stuk lastiger om er een vechtsportgala te houden. Weet iemand of het DSB stadium dicht kan? Denk dat het Gelredome een mooie lokatie kan zijn;


"Het stadion is 207 meter lang, 42 meter hoog en 168 meter breedt. In het Gelredome zijn 26.600 zitplaatsen beschikbaar. Het stadion heeft een dakconstructie dat bestaat uit 2 halfronde schuifbare delen. Met deze delen maakt het mogelijk het stadion licht wind en regendicht af te sluiten. Tussen de 2 dakhelften zit een tunnel, een onderdeel van de klimaatbeheersing. Deze tunnel zorgd ervoor dat er voldoende frisse lucht naar binnen komt zonder dat de tempratuur naar beneden gaat. Om het dak open en dicht te doen duurt het 20 minuten, maar meestal is het dicht. In tegenstelling van de Amsterdam Arena heeft het Gelredome geen problemen met de grasmat. Dit komt doordat het stadion een verschuifbaar veld heeft. De grasmat die in een enorme betonnenbak ligt kan onder de zuidtribune geschoven worden. Als dit gebeurd is de tribune leeg. Dit systeem werkt als een grote brievenbus. Om het veld erin of eruit geschoven te krijgen duurt dit 2 uur en 20 minuten. Door dit systeem kunnen er ook andere evenementen plaats vinden, zoals een concert of een motorcross. Dit allemaal maakt het Gelredome een multifunctioneel complex".


http://farm4.static.flickr.com/3278/2809105981_5f349e58e5_b.jpg

simtekf1
23-10-2009, 12:03
Er zijn inderdaad genoeg andere stadions die gebruikt hadden kunnen worden dus dat is ook weer zo'n lul feit.

Weet je, ik vind het eigenlijk raar dat dit soort topics zo lang openblijven staan.
Het gaat allemaal 1 kant op, Bas Boon die weer woorden krijgt met een aantal leden, er weer over en weer gedist wordt en uiteindelijk moet iemand van GG het laatste woord hebben.

Wie zit hier nou op te wachten?

anoniem gg
23-10-2009, 12:25
Geez :fp:....wat een reactie weer....(hersentumor, ziek, forumwarriortje)

ik ben gewoon een liefhebber van de sport.....ik ben bij lange na niet zo 'geweldig' als dat jij bent....(ok misschien wel iets knapper :lol:)

maar ben niet de enige die jouw manier van reageren en vuile was buiten hangen triest vind....


(illest is een ouwe bijnaam Bas hahaha wel leuk om te zien dat je 't helemaal hebt uitgezocht en er een hele theorie aan koppelt....en dat terwijl je in Osaka zit..)

Hersentumor: staat misschien
Ziek: noem je jezelf, daarom vraag ik mij af waarom iemand dat zou doen?
Ik wist niet dat je mij geweldig vond, maar je zal vast niet de enige zijn.
Het uitzoeken is een druk op google met de naam, daar hoef je geen inspecteur voor in te huren.
Ik geloof graag dat vele perosnen een uiterlijk zo als ik willen hbben of dat als uitgangspunt nemen om te roepen dat ze nog knapper zijn.
Vreemd dat jij het niet over die leugens en vuilspuierij van SR hebt, ik kan het nergens vinden, maar goed SR doet dat in een volle Arena in buitenlandse media en tijdens een de conferentie in de Arena, waar heel veel pers aanwezig is en dat heeft natuurlijk veel meer berijk voor zSR onprofessionele gefrustreerde reacties.
Alles gaat juist over de vuile was lees leugens van SR!

Love Peace

Illest
23-10-2009, 12:50
(youtube-filmpje van huilende baby)

:lol:

fijne dag Bas....ik ga ervandoor..

Richelieu
23-10-2009, 13:12
Ik ben ook benieuwd, iemand Simon gesproken?

Overigens voor die vele forum bezoekers die klaagden over dure entree prijzen en dat het "gewone" volk er niet bij kon (of volgens vele mag) zijn.

Wij zaten bij GG er serieus over te denken om bv de Arena te doen, kan er ook gewoon publiek bij, maar wat bleek, de Hr SR heeft het ALLEEN recht?
Dus als jullie je tekort gedaan voelen, vraag even aan SR waarom andere promotors daar niet mogen organiseren?

Love Peace

Snap de bedoeling wel van dit topic Bas, nog steeds verbolgen door SR's actie destijds. Maar goed das alweer een tijdje terug en daar kunnen we nog wel jaren over door discussieren als het aan jou ligt. Weet zeker dat iedereen hier meeleest dus Simon en co. zal het echt wel lezen of iemand hebben gesproken. Heb begrepen dat GG een meerjarendeal heeft met de PTA Terminal om grote evenementen te gaan hosten en dat er een steigende lijn in gaat komen, dus dat is erg goed nieuws voor de vechtsportfans en erg hoopvol. Je kan natuurlijk niet elke jaar zo'n soort verjaardag gaan houden, want dat idee is al geweest en je wilt natuurlijk graag vernieuwen. We hebben in dit topic al een andere lokatie aangedragen (Gelredome) waarmee GG echt een groot bereik zal hebben dus we zijn uiteraard met zijn allen benieuwd naar de toekomstplannen van GG??

adenane
23-10-2009, 13:48
En maar zeggen dat Bassie niet jaloers is op Simon. Maar ondertussen wel gelijk de ArenA bellen om te vragen of je daar alsjeblieft ook misschien een galaatje mag organiseren.

Hahahahaha.....Busted!

Hans Vos
23-10-2009, 13:52
GG dit en GG dat ,GG zus GG zo !!! het domme van het konstant generaliseren van GG is dat jullie betweters een aantal mensen beledigen die zich alleen maar de pleuris werken , die de nederlandse vechters aan de top van de wereld hebben gebracht en nu bezig zijn om ze daar te houden . deze mensen hier niets aan !!! en dan bedoel ik grote namen als ramon dekkers -cor hemmers -dave jonkers en alle mensen die daar elke dag achter staan . en dan heb ik het niet eens over de vechters en dan bedoel ik ook de nieuwe generaties ( de jeugd) de nederlandse toekomst van onze vechtsport die toevallig ook bij 1 van eerder genoemde mensen trainen . wat moeten die hier niet van denken ??????
nee we gaan lekker met zijn allen op 5 december zitten genieten van al die top opgeleide vechters uit holland . ik wel tenminste . groet hans

joepmaloen
23-10-2009, 14:03
GG dit en GG dat ,GG zus GG zo !!! het domme van het konstant generaliseren van GG is dat jullie betweters een aantal mensen beledigen die zich alleen maar de pleuris werken , die de nederlandse vechters aan de top van de wereld hebben gebracht en nu bezig zijn om ze daar te houden . deze mensen hier niets aan !!! en dan bedoel ik grote namen als ramon dekkers -cor hemmers -dave jonkers en alle mensen die daar elke dag achter staan . en dan heb ik het niet eens over de vechters en dan bedoel ik ook de nieuwe generaties ( de jeugd) de nederlandse toekomst van onze vechtsport die toevallig ook bij 1 van eerder genoemde mensen trainen . wat moeten die hier niet van denken ??????
nee we gaan lekker met zijn allen op 5 december zitten genieten van al die top opgeleide vechters uit holland . ik wel tenminste . groet hans

anoniem gg
23-10-2009, 14:07
En maar zeggen dat Bassie niet jaloers is op Simon. Maar ondertussen wel gelijk de ArenA bellen om te vragen of je daar alsjeblieft ook misschien een galaatje mag organiseren.

Hahahahaha.....Busted!

Jaloers?
Wie zegt dat Adenane?
Waarom zouden wij niet informeren naar mogelijkheden voor een locatie om evenementen te organiseren, wat heeft dat met jaloezie te maken?
Als men mij vraagt in interviews zeg ik altijd dat Simon (nog wel) de grootste promotor is (figuurlijk) en ook kwa evenementen. Ere wie ere toekomt, de manier waarop is niet altijd zakenlijk en correct, maar goed we beschermen wat we opbouwen dus daar is ook wel wat voor te zeggen!

Simon je bent een goede promotor, was getekend

Bas Boon

anoniem gg
23-10-2009, 14:19
GG dit en GG dat ,GG zus GG zo !!! het domme van het konstant generaliseren van GG is dat jullie betweters een aantal mensen beledigen die zich alleen maar de pleuris werken , die de nederlandse vechters aan de top van de wereld hebben gebracht en nu bezig zijn om ze daar te houden . deze mensen hier niets aan !!! en dan bedoel ik grote namen als ramon dekkers -cor hemmers -dave jonkers en alle mensen die daar elke dag achter staan . en dan heb ik het niet eens over de vechters en dan bedoel ik ook de nieuwe generaties ( de jeugd) de nederlandse toekomst van onze vechtsport die toevallig ook bij 1 van eerder genoemde mensen trainen . wat moeten die hier niet van denken ??????
nee we gaan lekker met zijn allen op 5 december zitten genieten van al die top opgeleide vechters uit holland . ik wel tenminste . groet hans

Richelieu
23-10-2009, 14:22
Jaloers?
Wie zegt dat Adenane?
Waarom zouden wij niet informeren naar mogelijkheden voor een locatie om evenementen te organiseren, wat heeft dat met jaloezie te maken?
Als men mij vraagt in interviews zeg ik altijd dat Simon (nog wel) de grootste promotor is (figuurlijk) en ook kwa evenementen. Ere wie ere toekomt, de manier waarop is niet altijd zakenlijk en correct, maar goed we beschermen wat we opbouwen dus daar is ook wel wat voor te zeggen!

Simon je bent een goede promotor, was getekend

Bas Boon

Bas, allemaal weer leuk en aardig maar ik heb je nog niet gehoord omtrent de vraag: Toekomstvisie van GG? Wat gaan we allemaal nog te zien krijgen, want ik neem aan het het platform van GG met de PTA Terminal nog lang niet is geeindigd?

Collina
23-10-2009, 14:24
En maar zeggen dat Bassie niet jaloers is op Simon. Maar ondertussen wel gelijk de ArenA bellen om te vragen of je daar alsjeblieft ook misschien een galaatje mag organiseren.

Hahahahaha.....Busted!

Als zij praten over de Arena, praten we hier niet om een "galaatje"? (verklaar je nader Adenane)

Dit heeft overigens niets te maken met jaloezie, ook jij als vechtsport liefhebber moet dit geweldig vinden. Nog een groot gala in Arena, geweldig toch?

Collina

blackadder
23-10-2009, 14:26
Nog een groot gala in Arena, geweldig toch?

Collina
Nou ja geweldig. Ik zou de Euroborg geweldiger vinden. (Hoef ik niet zo ver te reizen.:D )

Collina
23-10-2009, 14:32
Nou ja geweldig. Ik zou de Euroborg geweldiger vinden. (Hoef ik niet zo ver te reizen.:D )

haha, geweldig. maar om helemaal te reizen naar Groningen.
Berry Powel is trouwens wel mijn buurman, ik kan vragen of hij me brengt.

Sporthal Zielhorst in Amerfoort zou ik ook top vinden, maar dan moet ik adenane gelijk geven. (Daar passen namelijk maar 150 man in).

Collina

Rverm
23-10-2009, 14:49
haha, geweldig. maar om helemaal te reizen naar Groningen.
Berry Powel is trouwens wel mijn buurman, ik kan vragen of hij me brengt.

Sporthal Zielhorst in Amerfoort zou ik ook top vinden, maar dan moet ik adenane gelijk geven. (Daar passen namelijk maar 150 man in).

Collina

powel speelt op dit moment bij de graafschap...:D
dus dan moet ie je wel heel lief vinden als die je naar groningen wilt brengen...:D

snip83
23-10-2009, 14:51
Berry Powel is trouwens wel mijn buurman, ik kan vragen of hij me brengt.



Collina

haha dan weet ik waar je woont:P

ik vind de galgenwaard wel wat, jammer dat er geen dak op zit

Collina
23-10-2009, 14:58
haha dan weet ik waar je woont:P

ik vind de galgenwaard wel wat, jammer dat er geen dak op zit

De Pyloon "woontoren aan het water".

A, De graafschap... "ik vraag hem alleen bomberman te spelen" hou me niet zoveel bezig met voetbal. Maar goed, dan moet ik hem idd wel heeel lief aankijken :eek:

snip83
23-10-2009, 15:00
De Pyloon "woontoren aan het water".

A, De graafschap... "ik vraag hem alleen bomberman te spelen" hou me niet zoveel bezig met voetbal. Maar goed, dan moet ik hem idd wel heeel lief aankijken :eek:

haha ok,

Goeie pik die Berry ken hem al jaren

jan sensei kyokushin
23-10-2009, 15:09
Nou ja geweldig. Ik zou de Euroborg geweldiger vinden. (Hoef ik niet zo ver te reizen.:D ):)X2 ik heb ook geen vcash meer om ver te reizen op de poen

Osu

Illest
23-10-2009, 15:58
on topic:

Staan er al GG-vechters voor het It's Showtime event volgend jaar?

Ik wil Simon niet op ideeen brengen, maar zou dondersgoed weten wat ik zou doen als het mijn event was. (n.a.v. al dat gegooi met modder hier op mixfight)

ik bedoel van....pak de telefoon, stap in de auto....whatever....praat het uit....maar zo op een forum? nee....dat is 'not done'....


Ik kan andere managers/promotors hier trouwens ook niet op betrappen.

anoniem gg
23-10-2009, 16:12
on topic:

Staan er al GG-vechters voor het It's Showtime event volgend jaar?

Ik wil Simon niet op ideeen brengen, maar zou dondersgoed weten wat ik zou doen als het mijn event was. (n.a.v. al dat gegooi met modder hier op mixfight)

ik bedoel van....pak de telefoon, stap in de auto....whatever....praat het uit....maar zo op een forum? nee....dat is 'not done'....


Ik kan andere managers/promotors hier trouwens ook niet op betrappen.

Ik kan je een ding zeggen, er zijn hier twee andere promotors/managers die posten onder een andere naam, ik zal hun anoniemiteit respecteren, maar ik weet dat zeker!
Wij zijn inderdaad door Simon benaderd, dat kun je wel ergens terug lezen, maar de voorwaarden waren niet "optimaal" om het maar zo te formuleren. Iemand beweerde zelfs door een regel aan te halen wat Simon had gezegd, dat ik SR in een zwart daglicht zou stellen, omdat ik een korte zin van Simon publiceerde op het net van een zeer "professionele' recatie die wij als GG per mail ontvingen.
Ik heb al eerder gezegd als de prijs goed is vechten we gewoon, Nieky vs Murad of Errol vs Badr rematch, vanuit geen probleem!

Love Peace

8701.
23-10-2009, 16:31
Ik heb al eerder gezegd als de prijs goed is vechten we gewoon, Nieky vs Murad of Errol vs Badr rematch, vanuit geen probleem!

Love Peace

Ik denk dat weinig mensen op Errol vs Badr zitten te wachten..

Badr moet wel tegen iemand vechten wat een uitdaging is zoals tegen Schilt de vorige keer.

Tegen Overeem zou wel mooi zijn als ze elkaar niet al tegen komen in Japan.

Nieky is altijd mooi om te zien en hoort in de Arena te staan en tegen Murat zou mooi zijn..een rematch tegen Souwer mischien ook een optie?

anoniem gg
23-10-2009, 16:49
Ik denk dat weinig mensen op Errol vs Badr zitten te wachten..

Badr moet wel tegen iemand vechten wat een uitdaging is zoals tegen Schilt de vorige keer.

Tegen Overeem zou wel mooi zijn als ze elkaar niet al tegen komen in Japan.

Nieky is altijd mooi om te zien en hoort in de Arena te staan en tegen Murat zou mooi zijn..een rematch tegen Souwer mischien ook een optie?

Wij vonden (K-1GP finals vorig jaar) dat Errol een wat zwaardere partij had tegen Teixera dan de eerste partij van Peter vs Badr, wellicht leuke partij als ze alle twee fit zijn.
Ik denk dat het verstandig is om 5 december af te wachten, we kunnen dan zien of deze partij wel of niet leuk is!
Overeem vecht rond die tijd in de States, dus zal moeilijk worden, maar je weet nooit, als de voorwaarden goed zijn, geen probleem bij GG!

Love Peace

8701.
23-10-2009, 17:04
Wij vonden (K-1GP finals vorig jaar) dat Errol een wat zwaardere partij had tegen Teixera dan de eerste partij van Peter vs Badr, wellicht leuke partij als ze alle twee fit zijn.
Ik denk dat het verstandig is om 5 december af te wachten, we kunnen dan zien of deze partij wel of niet leuk is!
Overeem vecht rond die tijd in de States, dus zal moeilijk worden, maar je weet nooit, als de voorwaarden goed zijn, geen probleem bij GG!

Love Peace

ok netjes,

ik moet zeggen dat errol het beter doet tegen toppers (Hari, Aerts ok is, mischien niet meer wat het geweest is en straks mischien tegen Bonjasky)

dan tegen Bouzidi,Texeira en Roche.

Hoe staat het trouwens met de blessure van Saki?

dirk5
23-10-2009, 17:08
Ik denk dat weinig mensen op Errol vs Badr zitten te wachten..



Pardon? was juist een van de mooiere partijen de vorige keer, 2 knockdowns en 1 ko.

een herhaling daarvan zou ik graag willen zien, nu mag dan wel Errol een keer winnen.

Wheelie
23-10-2009, 17:11
Pardon? was juist een van de mooiere partijen de vorige keer, 2 knockdowns en 1 ko.

een herhaling daarvan zou ik graag willen zien, nu mag dan wel Errol een keer winnen.
Helemaal mee eens, Badr vs Zimmerman vond ik een mooie partij.

pure
23-10-2009, 17:12
bas boon is blij ik heb een ding tege jou te zegge en dat is "BADR HARI" !!!

4 mensen nodig om badr af te zwakken om zo het geld binnen te halen ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.

anoniem gg
23-10-2009, 17:16
[QUOTE=pure;824219]bas boon is blij ik heb een ding tege jou te zegge en dat is "BADR HARI" !!!

Integendeel wat SR vindt van GG vechters en management, nemen wij bij GG Badr Hari wel heel serieus!

5 december D day!!

May the best win!!!

Love Peace

8701.
23-10-2009, 17:17
Pardon? was juist een van de mooiere partijen de vorige keer, 2 knockdowns en 1 ko.

een herhaling daarvan zou ik graag willen zien, nu mag dan wel Errol een keer winnen.

Was inderdaad een mooie partij destijds..

maar denk dat Badr sindsdien alleen maar gegroeid is terwijl Errol geen goede indruk achterlaat tegen "mindere" tegenstanders..

laten we inderdaad 5 dec afwachten, maar badr vs overeem of badr vs remy zou een mooie partij zijn..

jesselaar
23-10-2009, 17:34
bas mischien heb je last van de menopauze geeft niks zijn maar hormonen en daar kom je in thailand wel overeem .
love peace (copyrights bas boon)

Nightwalker
23-10-2009, 18:11
@Bas Boon,

Ik ben heel blij dat je Badr Hari erg serieus neemt, want dat zal wel nodig zijn... ( zie Badr Hari vs Semmy Schilt ) Na mij gevoel allerbeste vechter van de hele wereld... En daar kan jou GG vechters voorlopig niet tegenop..

HOe vervelend het ook mag zijn...

danial
23-10-2009, 18:13
Jaloers?
Wie zegt dat Adenane?
Waarom zouden wij niet informeren naar mogelijkheden voor een locatie om evenementen te organiseren, wat heeft dat met jaloezie te maken?
Als men mij vraagt in interviews zeg ik altijd dat Simon (nog wel) de grootste promotor is (figuurlijk) en ook kwa evenementen. Ere wie ere toekomt, de manier waarop is niet altijd zakenlijk en correct, maar goed we beschermen wat we opbouwen dus daar is ook wel wat voor te zeggen!

Simon je bent een goede promotor, was getekend

Bas Boon

Ik vind dat GG de beste gala heeft in nederland met Beast of the east. Voor mij is dat de grootste promotor. veel MMA en K1 partijen.
En Arena bellen om wat daar te organiseren is TOP, hoop dat het lukt in toekomst.

Simon heeft wel de grootste K1 gala, alleen jammer dat weining MMA op line up zijn, (niet dat we het dan niet bezoeken, we zijn er weer bij)

PigDog
23-10-2009, 18:13
[QUOTE=pure;824219]

5 december D day!!


Bas: geloof jij er echt nog in?

ZanZaiZuk
23-10-2009, 18:30
Wij vonden (K-1GP finals vorig jaar) dat Errol een wat zwaardere partij had tegen Teixera dan de eerste partij van Peter vs Badr, wellicht leuke partij als ze alle twee fit zijn.
Ik denk dat het verstandig is om 5 december af te wachten, we kunnen dan zien of deze partij wel of niet leuk is!
Overeem vecht rond die tijd in de States, dus zal moeilijk worden, maar je weet nooit, als de voorwaarden goed zijn, geen probleem bij GG!

Love Peace

Ja maar Peter wint wel van Zimmerman, dus wie had dan de zwaardere partij ;) Als rematch er komt wint Badr die gewoon, maar ik snap je wel, Zimmerman heeft niks te verliezen tegen Badr, en jij bent Zimmermans manager

Collina
23-10-2009, 18:37
@Bas Boon,

Ik ben heel blij dat je Badr Hari erg serieus neemt, want dat zal wel nodig zijn... ( zie Badr Hari vs Semmy Schilt ) Na mij gevoel allerbeste vechter van de hele wereld... En daar kan jou GG vechters voorlopig niet tegenop..

HOe vervelend het ook mag zijn...

Ik vind Badr Hari de gevaarlijkste vechter van K1 samen met Alistair Overeem.

Heeft Alistair Badr niet KO geslagen december 2008? Er is dus iig 1GG vechter die het wellicht kan opnemen tegen Badr.

Hoe vervelend het ook mag zijn... Badr vs. Alistair geef ik 50/50.
En als Alistair verliest, zou ik de laatste zijn die zou zeggen: "Jaaaa, maar Alistair heeft al 2x gevochten die maand", Alistair was niet fit, dit was toch best zwaar voor hem.

Collina

Nightwalker
23-10-2009, 18:46
@Collina,

Ik wil niet telkens in herhaling vallen.. Maar wedstrijd in december 2008, had in mijn ogen nooit plaats mogen vinden... En als je heel goed nadenkt, weet je wel waarom...

Maar goed, ik ben erg benieuwd en we zullen het wel 5 december zien... ( Ook wedstrijd tussen Zimmerman vs Bonsjaky ben ik erg benieuwd na) :):)

Collina
23-10-2009, 18:48
@ Nightwalker,
Lees mijn laatste zin :)

Nightwalker
23-10-2009, 18:58
@Collina,

Hmmmm ok ok.. Dan zal ik mijn woorden bij deze terugnemen... We zien het allemaal wel :):)

Collina
23-10-2009, 19:14
@Collina,

Hmmmm ok ok.. Dan zal ik mijn woorden bij deze terugnemen... We zien het allemaal wel :):)

Ik pest je maar.
But seriously, ik denk dat alle vechtsport liefhebbers naar deze wedstijd uitkijken.

Een balletje kan raar rollen, het kan zomaar Ewerton Teixeira vs. Ruslan Karaev worden. :(

En dat Jerome Le Banner K1 Champ gaat worden. Oeff! :eek:

pavani
23-10-2009, 19:28
En dan doe ik dat ook alleen maar als reactie op woorden van SR en een aantal SR forumwarriors aanhangers en ook wel een beetje voor het mixfight publiek en moderatoren en vooral voor jouw vermakelijke portie dagenlijkse "soap".

Love Peace

Mijn dank is groot Bas, Keep Up The Good Work.;)

anoniem gg
24-10-2009, 02:55
Ja maar Peter wint wel van Zimmerman, dus wie had dan de zwaardere partij ;) Als rematch er komt wint Badr die gewoon, maar ik snap je wel, Zimmerman heeft niks te verliezen tegen Badr, en jij bent Zimmermans manager

Wacht nu maar af, alles hang af van de voorbereiding van Zimmerman.
De mensen die Zimmerman kennen weten heel goed waarom hij minder presteert tegen mindere tegenestanders!
Als Zimmerman wat meer lucht had gehad in de derde ronde tegen Badr en geluisterd had naar zijn hoek na die knock down in de tweede ronde was het waarschijnlijk anders gelopen, maar dat is achterafgelul.

We zullen zien 5 december D day

Love Peace

jan sensei kyokushin
24-10-2009, 04:39
Osu Zimmerman is op de goede weg dat bleek de 4 ronden op de P.T.A. :)

Respect !!!

Osu

simtekf1
24-10-2009, 11:29
Touché

Nightwalker
24-10-2009, 13:56
@Bas Boon,

Droom lekker verder... Zimmerman hoort nog niet bij de top... Hij valt zwaar tegen, vooral de laatste vier wedstrijden...

Jarno
24-10-2009, 14:42
Als je je al 2 keer voor de Final 8 weet te plaatsen hoor je wel bij de top. ( statistisch gezien )

anoniem gg
24-10-2009, 15:17
@Bas Boon,

Droom lekker verder... Zimmerman hoort nog niet bij de top... Hij valt zwaar tegen, vooral de laatste vier wedstrijden...

Ik zou zeggen, probeer het eens tegen Errol!

Love Peace

abdel1991
24-10-2009, 15:28
lol, bij een rematch laat badr alle hoeken van de ring zimmerman zien, ook een zwaar overschat vechter overigens, want hij wint 2x van een feitosa die allang is afgeschreven en plaats zich zo voor de finals, wint op het nippertje van teixeira want laten we dat niet vergeten want 0.30sec voor het einde van de laatste ronde dachten we allemaal dat hij zou verliezen, en dit jaar is al helemaal hopeloos verliest eerst van aerts(dat is geen schande overigens) dan van bouzidi in de 1e ronde nog wel heeft laatst alle moeite gehad met een onbekende vechter en mag dan van geluk spreken dat hij bij de final16 tegen feitosa mocht.... tegen een ghita of aerts of manhoef had hij verloren

de Zweed
24-10-2009, 15:30
@Bas Boon,

Droom lekker verder... Zimmerman hoort nog niet bij de top... Hij valt zwaar tegen, vooral de laatste vier wedstrijden...

Ben ik het niet met je eens.. alleen heeft Errol het zelf waarschijnlijk niet door. Zie hem te vaak nog tussen het publiek zitten net voordat ie op moet.. Als hij die instelling verandert scoort hij ook hoger.

Jamila
24-10-2009, 15:42
Ik vond dat Sem, Daniel een ongelofelijk pak slaag heeft gegeven. Daarbij heeft Sem zonder veel risco te nemen het recht gezet met Ignashov. Sem is de grootste sportman die ik ken.
Ik vind het vreemd dat er niet eens meer over Sem gepraat wordt terwijl hij alle grote namen al meerdere keren heeft verslagen. Ik denk dat het Sem vs. Alistair zal worden. Dit is niet omdat ik door een GG-bril heen kijk, maar meer door de loting en de vorm van de vechters.

Gr, Jamila:thup:

abdel1991
24-10-2009, 15:48
het zou me ook niks verbazen als sem wint... maar dat heeft gewoon echt te maken met de loting, sem wint wel van le banner en de stijl van bonjasky tegenover sem is dik in het nadeel van bonjasky dus dat wordt een "makkie" voor sem terwijl waarschijnlijk badr en alistair in de halve finale flink tekeer zijn gegaan met mekaar en er zo een zwaar gehavende tegenstander tegenover sem staat in de finale...

adenane
24-10-2009, 15:51
Ik vond dat Sem, Daniel een ongelofelijk pak slaag heeft gegeven. Daarbij heeft Sem zonder veel risco te nemen het recht gezet met Ignashov. Sem is de grootste sportman die ik ken.
Ik vind het vreemd dat er niet eens meer over Sem gepraat wordt terwijl hij alle grote namen al meerdere keren heeft verslagen. Ik denk dat het Sem vs. Alistair zal worden. Dit is niet omdat ik door een GG-bril heen kijk, maar meer door de loting en de vorm van de vechters.

Gr, Jamila:thup:

Normaal zou ik het geloven maar het zijn je laatste 5 woorden die me gelijk doen denken dat het wel mee zal vallen. Finale is gewoon Bonjasky of Schilt tegen Hari. Alistair gaat echt niet nog een keer winnen van Hari! Dat weiger ik te geloven :)

micha
24-10-2009, 16:15
Normaal zou ik het geloven maar het zijn je laatste 5 woorden die me gelijk doen denken dat het wel mee zal vallen. Finale is gewoon Bonjasky of Schilt tegen Hari. Alistair gaat echt niet nog een keer winnen van Hari! Dat weiger ik te geloven :)


wat zal het tegenvallen voor jou 05 december.

pavani
24-10-2009, 16:25
Procentueel gezien heeft GG de grootste kans op het winnen van de K1, toch denk ik dat iemand anders er met de eer vandoor gaat.

micha
24-10-2009, 16:28
ik denk 4 van GG bij de laatste 4

iconian
24-10-2009, 16:29
ik zie Overeem niet de K1 winnnen, 3x op een avond vechten op het grootste podium, en hoe indrukwekkend hij ook vocht tegen Aerts, peter is niet meer zo snel als vroeger.

Schilt daarentegen is favoriet voor mij, als Badr langs karaev en Overeem/teixera komt, moet hij echt 3 rondes aan de bak, en is het niet zo snel over als in de arena.

pavani
24-10-2009, 16:33
ik zie Overeem niet de K1 winnnen, 3x op een avond vechten op het grootste podium, en hoe indrukwekkend hij ook vocht tegen Aerts, peter is niet meer zo snel als vroeger.

Schilt daarentegen is favoriet voor mij, als Badr langs karaev en Overeem/teixera komt, moet hij echt 3 rondes aan de bak, en is het niet zo snel over als in de arena.

Doet Remy niet mee ofzo?;)

micha
24-10-2009, 17:03
Doet Remy niet mee ofzo?;)


die komt niet langs Eroll;)

jan sensei kyokushin
24-10-2009, 17:39
Osu Sem is elke dag super aan het trainen op de sportschool, ik kan het weten want ik ben er bij ;) sem heeft bekeken gevochten tegen Ignashov dat was ook de bedoeling van zijn Trainer Dave zonder alteveel risico,s

Respect !!

Osu

Nightwalker
24-10-2009, 21:33
@Jamila,

Ik vond de wedstrijd tussen Semmy vs Ignashov zo saai, dat ik bijna van me stoel viel... Met alle respect, daar ga ik dus nooit meer na kijken hoor... Semmy Schilt is zo lomp en zo traag in zn doen en laten...

Ik kijk liever andere wedstrijden !!!... Dus Jamila, je weet nu wel waarom mensen niet meer graag over Semmy praten.... :):)


@Bas Boon,

Wat een kromme vergelijking???.... Vind het ook erg kinderachtig.. Maar goed, ben niets anders gewend... En als ik me dagelijks op kickbokschool zou bevinden... Dan had ik graag de uitdaging genomen. ( Ben overigens voetballer/ Kickboksen doe ik twee a drie keer per maand)... Hoe hard het ook klinkt; Errol Zimmerman hoort niet bij de top.. Punt uit!!

micha
24-10-2009, 22:03
[quote
@Bas Boon,

Wat een kromme vergelijking???.... Vind het ook erg kinderachtig.. Maar goed, ben niets anders gewend... En als ik me dagelijks op kickbokschool zou bevinden... Dan had ik graag de uitdaging genomen. ( Ben overigens voetballer/ Kickboksen doe ik twee a drie keer per maand)... Hoe hard het ook klinkt; Errol Zimmerman hoort niet bij de top.. Punt uit!![/quote]


ok dan laten we hem wel thuis 05 december.:D:D:D

Nightwalker
24-10-2009, 22:10
@Micha,

Hmmm en ik maar denken dat ik zo erg was..???? Ik begrijp nu wel waarom vele zich irriteren aan jou houding... Damm wat ben jij een grote slijmbal zeg.... :):)

micha
24-10-2009, 22:12
Thanks Gozer

ik hoop dat Badr een flink pak rammel krijgt net als toen van Alistair.

http://www.youtube.com/watch?v=hHLviK5XzMo

bananenplukster
24-10-2009, 22:17
Thanks Gozer

ik hoop dat Badr een flink pak rammel krijgt net als toen van Alistair.

http://www.youtube.com/watch?v=hHLviK5XzMo

http://www.youtube.com/watch?v=5GFCakkSWXQ:thup:

Nightwalker
24-10-2009, 22:17
@Micha,

Inderdaad, alleen hoop kan jou nog koesteren.... Maar ik weet niet of jou hoop, je verder zal gaan helpen... We zien wel wat de toekomst ons zal brengen gozer.... Tot 5 december dan maar!!

micha
24-10-2009, 22:20
mij maakt het allemaal niet zoveel uit. 4 bij de laatste 8 en ik hoop op 4 bij de laatste 4. Ik denk wel dat de belt in Breda komt te hangen en anders maar in Zuidlaren.

bananenplukster
24-10-2009, 22:21
mij maakt het allemaal niet zoveel uit. 4 bij de laatste 8 en ik hoop op 4 bij de laatste 4. Ik denk wel dat de belt in Breda komt te hangen en anders maar in Zuidlaren.

Max 2 bij de laatste 4;). Wie weet verliest schilt van lebanner dan zit er maar 1 bij de laatste 4.

micha
24-10-2009, 22:27
als eroll echt gaat trainen dan wint hij van iedereen. dus even geen Ibiza of pokeren maar een maandje voluit aan de bak. Dat heeft hij nog nooit eerder gedaan dus dit jaar wordt voor het eerst.
Karaev heeft wat goed te maken dus die zal er ook voor gaan tegen Badr.
Alistair heeft totaal geen uitleg nodig.
Sem is altijd favoriet.

mocht er nog iemand uitvallen dan hebben we altijd Saki of Arrab nog. Dus hoe dan ook 05 december is voor mij pakjesavond.

och helemaal vergeten het K1 debuut van Sergei Kharitonov.......


voor de mensen die denken dat Sergei alleen maar goed is op de grond :'wacht maar af"

Nightwalker
24-10-2009, 22:39
@Micha,

Als als als hahhhaa... Echt een grappenmaker ben jij ook gozer..:):) Je bent een prof ( Zimmerman) dan moet je ook als een prof gedragen... En hij traint zich te pletter, maar niet goed genoeg... Dat is gewoon de juiste redenering... En niet telkens als als naar voren halen...

Als je kampioen wilt worden, dan moet je ervoor gaan en er hard voor werken... Maar goed, je hebt me nieuwsgierig gemaakt.. En we zien het 5 december wel... Karaev moet helemaal aan de bak... Kon me nog goed herinneren dat je ons vertelde dat hij als laatste zijn trainingcomplex verliet... ???

Nou ik heb het gezien gap...( wedstrijd tegen Hesdy) We kunnen blijven speculer, gewoon geduld hebben en wachten totdat het zover is...:):)

micha
24-10-2009, 22:45
[quote=Nightwalker;824758]@Micha,

Als als als hahhhaa... Echt een grappenmaker ben jij ook gozer..:):) Je bent een prof ( Zimmerman) dan moet je ook als een prof gedragen... En hij traint zich te pletter, maar niet goed genoeg... Dat is gewoon de juiste redenering... En niet telkens als als naar voren halen...

Als je kampioen wilt worden, dan moet je ervoor gaan en er hard voor werken... Maar goed, je hebt me nieuwsgierig gemaakt.. En we zien het 5 december wel... Karaev moet helemaal aan de bak... Kon me nog goed herinneren dat je ons vertelde dat hij als laatste zijn trainingcomplex verliet... ???


ik heb nooit gezegd dat Eroll keihard traint omdat dat ook nooit zowas. dat hij zich niet als een prof heeft gedragen heb je goed gezien gap.

heel scherp van je.

shitt
25-10-2009, 00:15
mij mening over errol zimmerman is dat hij een sterke vechter is die de afgelopen final 8 in japan zeer zeker zijn stempel heeft gedrukt, en dat is ook gelijk waar hij de fout in is gegaan hij denkt dat hij een supernatuurlijk talent is en dat hij niet eens keihard hoeft te trainen om de kampioen te worden omdat hij iedereen onderschat kijk maar zijn partij bouzidi hij dacht deze klaar ik wel even snel maar kwam in de wedstrijd een sterke bouzidi tegen die veel tegengas gaf, als hij aan zijn mentaliteit werkt dan zal hij echt groeien. mocht hij een rematch krijgen tegen badr hari dan denk ik dat badr hem alle hoeken van de ring laat zien en hem zwaar zal declasseren net al tegen sem overgens heb ik ook het idee dat er in het kamp van GG een bepaalde sfeer heerst om van badr te winnen net als toen overeem van badr had gewonnen kon het GG team hun geluk niet op net of ze WGP hadden gewonnen

ik denk dat badr hari dit jaar de hoofdprijs binnenhaalt integenstelling tot veel andere vechters groeit badr met elke wedstrijdt of hij die nu wint of verliest. ik vind k1 echt een wereld sport en kan niet wachten tot 5 december ik hoop op een super toernooi met veel knockdowns en ko`s

oesh

de Zweed
25-10-2009, 00:59
OK en dan nu mondjes dicht, drankje erbij en tv aan op sbs6!

Veel plezier !!

micha
25-10-2009, 01:45
hoorde je wat fred zei over eroll nightwalker?

Illest
25-10-2009, 02:04
ja, hij zei dat hij nog beter zou kunnen als ie zichzelf suf zou trainen...

beetje jammer van die instelling.....

PigDog
25-10-2009, 02:28
De laatste 20 posts samengevat wordt het dus een spannende sinterklaasavond, waar elke vechter zijn schare fans achter zich heeft staan, en er hopelijk spectaculaire gevechten zullen plaatsvinden.
Respect voor alle nederlandse inbreng, die het K-1 op een bijzonder hoog niveau tillen. Ik geef Banneur, Karaev en/ of Texeira gewoon heeel weinig kans. Toch goed dat ze erbij zijn, want hoe moeten we anders weer een groot kampioen vieren? Ook de tegenstander verdient respect, want zonder hem geen wedstrijd.
En kap nou eens in godsnaam met het Sem-bashen.
Sem is een groot kampioen, een groot sportman, een groot karakter en (ongeacht of je zijn stijl mooi vind) verdient alle lof van zijn collegae vechters en de nederlandse fans.

Collina
25-10-2009, 11:24
De laatste 20 posts samengevat wordt het dus een spannende sinterklaasavond, waar elke vechter zijn schare fans achter zich heeft staan, en er hopelijk spectaculaire gevechten zullen plaatsvinden.
Respect voor alle nederlandse inbreng, die het K-1 op een bijzonder hoog niveau tillen. Ik geef Banneur, Karaev en/ of Texeira gewoon heeel weinig kans. Toch goed dat ze erbij zijn, want hoe moeten we anders weer een groot kampioen vieren? Ook de tegenstander verdient respect, want zonder hem geen wedstrijd.
En kap nou eens in godsnaam met het Sem-bashen.
Sem is een groot kampioen, een groot sportman, een groot karakter en (ongeacht of je zijn stijl mooi vind) verdient alle lof van zijn collegae vechters en de nederlandse fans.


En zo is het maar net! Respect mister Pigdog.

Collina

Nightwalker
25-10-2009, 13:39
@Micha,

Ja, ik geloof daar niet zo in... Errol Zimmerman moet zich gewoon dubbel bewijzen en dat met alle respect.. Het is een goede vechter, maar niet goed genoeg voor de top... Of hij moet het tegendeel bewijzen ( 5 december).. Ik heb dus niet echt een goede indruk van Zimmerman...

Mooie techniek en kracht. ( eerste/tweede ronde).. Maar na de tweede ronde, ziet het allemaal zo houterig lomp uit.. Nee, mij zie je niet gauw een fan van Zimmerman worden... Daar moet je als vechter toch meer laten zien...:):)

Maar bedankt voor je info Micha !!! ( Ik hoorde wat Fred zei over Zimmerman)