PDA

View Full Version : Ontknoping K-1 World Max online op Eurosport!



Eurosport
21-10-2009, 14:27
ONTKNOPING K-1 WORLD MAX ONLINE OP DE EUROSPORT PLAYER


Goed nieuws voor vechtsportliefhebbers! Want met de Eurosport Player is op maandag 26 oktober de ontknoping van het K1 WORLD MAX 2009 toernooi ONLINE te volgen. De Video On Demand service van de Eurosport Player maakt de beleving compleet: hiermee zijn ook de (eerder dit jaar gestreden) Final 16 en Final 8 terug te zien.

De gevechten vinden plaats in de Yokohama Arena in Yokohama (Japan). Vanaf 15:00 uur worden zowel de halve finales als de finale uitgezonden. De Japanner Yuya Yamamoto neemt het op tegen Giorgio Petrosyan uit Italië, die eerder in het toernooi nog de Nederlander Albert Kraus op punten versloeg. In de tweede halve finale komt de Nederlander Andy Souwer in actie tegen Buakaw Por. Pramuk uit Thailand.

Met de Eurosport Player kijken sportliefhebbers live en online naar Eurosport, Eurosport 2 en Eurosportnews. Ook zijn er regelmatig sportevenementen en -wedstrijden op te zien, die niet op tv komen. Waaronder dus de K-1 WORLD MAX 2009!

Meer informatie over de Eurosport Player is te vinden op eurosportplayer.com.

Donjopie
21-10-2009, 14:51
positief nieuws en negatief in 1 bericht.
toch jammer....................
niet iedereen kan dit dus volgen

Word het zaterdag wel herhaald op de normale ES ?

K-1sunstarr
21-10-2009, 14:54
Dit is zeer positief nieuws, online moet het altijd gratis zijn.
Moet je een abbo hebben??

Donjopie
21-10-2009, 14:56
Dit is zeer positief nieuws, online moet het altijd gratis zijn.
Moet je een abbo hebben??

idd !
dan zet je het maar vol met reclame om het beeld.

onne1983
21-10-2009, 14:59
Ja, kost 5 euro per maand. Maar als ik het goed zie kan je niet met Paypal of Ideal betalen betalen

Amsterdam'r
21-10-2009, 17:13
Ja, kost 5 euro per maand. Maar als ik het goed zie kan je niet met Paypal of Ideal betalen betalen

Lekker bereikbaar voor de massa dus :thown: .. (als dit zo is).
Het had echter met recht goed nieuws geheten wanneer het gratis online te zien zou zijn..

Niet by any chance diezelfde avond op SBS6 :cry: ..?

micha
21-10-2009, 17:30
ik zat gewoon vast aan die player terwijl ik dacht dat het gewoon voor 1 maand was

sikkwitttet
21-10-2009, 17:32
ja het is altijd ergens anders graits te volgne, brakke stream misschien maar toch

sikkwitttet
21-10-2009, 17:32
ik zat gewoon vast aan die player terwijl ik dacht dat het gewoon voor 1 maand was
hahaha das kutje bef dan

Donjopie
21-10-2009, 17:59
ok.
Na alle reacties tot nu toe te hebben gelezen.....kom ik tot de conclusie dat de post van ES bij mij onder de volgende noemer komt :

http://www.youtube.com/watch?v=oI-MZ_bnLxY&feature=player_embedded

phranq
21-10-2009, 18:04
ik zat gewoon vast aan die player terwijl ik dacht dat het gewoon voor 1 maand was

Ik wist het wel en heb na het kijken direct opgezegd, geen probleem en de stream was van hoge kwaliteit.

Donjopie
21-10-2009, 18:12
Zal ook best een super stream zijn, daar hoor je mij niet over.
Wat ik alleen zo jammer vind is dat zoveel partijen de laatste jaren geld proberen te verdienen aan streams.
En onder de noemer, als wij het niet doen doet een ander het wel. klopt.
Alleen wij als fan zijn er wel de dupe van vindik.
Gooi van mij part tussen de wedstrijden reclame blokken. gooi de site vol met banners.
verzin iets.

adenane
21-10-2009, 19:45
Ik wist het wel en heb na het kijken direct opgezegd, geen probleem en de stream was van hoge kwaliteit.

Hij was wel van goede kwaliteit, maar het was absoluut niet live!

Ik vind het nog steeds een k*tstreek van Eurosport en het is maar dat ik m'n pa's creditcard mocht lenen en de stakker zo goedgelovig is en nog steeds denkt dat de lidmaatschap van zo'n creditcard-vereniging 4,99 euro kost, anders had ie de player allang zelf opgezegd!!!!!! :lol:

Lionheart
22-10-2009, 03:38
Ik nam m ook op 27 maart (voor het gala waar oa Alistair tegen Bonjasky vocht en Manhoef tegen Maeda) voor een maandje, daarna niets meer gehoord en nergens aan vast.

Het was een eenmalige betaling via Paypal van € 5,- volgens mij.

Je kon zelf toch kiezen : of voor een maand of voor een jaar?

Kingster
22-10-2009, 09:57
Ik had precies hetzelfde! Helaas niet goed gelezen.



Ik nam een abo op de player op 27 maart, 1 dag voor dat vette Yokohama-gala van K-1. Dan had ik het mooi ook nog voor (ik meen) 24 april, voor een K-1 Max-gala. MAAR...heel dat K-1 Max-gala was dus mooi niet live niet op de Eurosport Player! Dat noem ik naaierij. Daarna een mail gestuurd over waarom dat gala niet live te zien was, maar wat denk je? Geen antwoord! Maar wel weer heel blij nu hier op het forum weer een bericht posten.

Ik ben zeer benieuwd of Eurosport hier nu WEL reageert! Heb m'n abo inmiddels na maanden wel opgezegd, en ga het ZEKER niet nog een keer nemen.


Precies hetzelfde hier... Maanden voor jan l betaald maar niks live te zien. Zowel k-1max als de k-1

Donjopie
22-10-2009, 10:03
Ik heb een beter idee.

De K1 max kunnen jullie allemaal bij mij bekijken !
Ik download het wel ergens op internet.
Is dan uiteraard niet live, maarja dat is Eurosport ook niet........
Ik vraag er geen geld voor, alleen lekker je eigen drinken meenemen.
:)

MB667
22-10-2009, 10:04
ik mocht een maand gratis uitproberen, nog bedankt daarvoor, was idd wel jammer dat de kmax toen niet werd uitgezonden, ik had daar namelijk een dag verlof voor gepakt.

Marchant
22-10-2009, 10:27
ok.
Na alle reacties tot nu toe te hebben gelezen.....kom ik tot de conclusie dat de post van ES bij mij onder de volgende noemer komt :

http://www.youtube.com/watch?v=oI-MZ_bnLxY&feature=player_embedded

Heb je reacties van andere dan nodig om een mening te hebben?:eek:

Kingster
22-10-2009, 10:29
Jammer dat er ook niet de moeite wordt genomen om te reageren op ons commentaar.

jan sensei kyokushin
22-10-2009, 10:37
ik zat gewoon vast aan die player terwijl ik dacht dat het gewoon voor 1 maand was Osu die 5euro doet het er niet toe maar ik vind het niet fijn om voor die streams te betalen

m.m.a-tv Justin.tv en Pandoro.tv. Komen er meestal wel door met hun streams kosteloos ;) Wij zien wel :D

Osu

Donjopie
22-10-2009, 10:38
Heb je reacties van andere dan nodig om een mening te hebben?:eek:

wel als ik zelf eerst dacht dat ik de enigste was met dit gevoel over ES.
Maar er zijn meer mensen die zich aan ES storen

Eurosport
22-10-2009, 16:07
Beste K1-liefhebbers,

Bedankt voor jullie reacties. Zover mogelijk, zal ik proberen te reageren. Als er echt specifieke vragen zijn kunt u deze mailen naar [email protected] en dan zal er zeker gereageerd worden aangezien ik niet de hele dag op het forum actief kan zijn om te kijken of er vragen zijn.
Ik heb inderdaad begrepen dat er in het verleden een gala wel is aangekondigd maar niet is uitgezonden. Ik snap hier de frustratie en dit mag natuurlijk niet gebeuren. Nogmaals excuses hiervoor. Het bericht is gepost om de K1-liefhebbers te informeren hierover en ook met negatieve reacties kunnen wij aan de slag dus deze hoor ik ook graag. Mocht er een specifieke vraag zijn waarop u antwoord wilt hebben kunt u deze het beste mailen zodat u persoonlijk antwoord krijgt hierop. Helaas zijn wij qua beelden en uitzendingen altijd afhankelijk van ons hoofdkantoor in Parijs en kunnen wij niet bepalen wanneer wij precies bepaalde sporten uitzenden. Tuurlijk zou een gratis streaming met deze hoge kwaliteit ideaal zijn maar hierover kunnen wij niet beslissen. De Eurosport Player is sinds een week weer vernieuwd en opnieuw verbeterd qua beeldkwaliteit en functionaliteiten.
Nogmaals bedankt voor de reacties, ik zal proberen de discussie zoveel mogelijk te volgen maar voor specifieke vragen en/of opmerkingen verwijs ik u door naar [email protected] waar deze zowel positief als negatief meer dan welkom zijn!

Donjopie
22-10-2009, 16:10
nette reactie !
reps

Donjopie
22-10-2009, 16:54
Tussen Harlem en IJmuiye :)

Eurosport
23-10-2009, 13:56
Zojuist is de gehele VOD-sectie (Video on Demand) van www.eurosportplayer.com (http://www.eurosportplayer.com/) gevuld! Alle leden kunnen hier nu kijken naar het aanbod van K1-gevechten die nog is kunnen worden bekeken van de afgelopen 2 jaar waaronder bijv. de K1 GP-final 2008 en gevechten van de World Max 2009 en de Final 8! Daarnaast worden natuurlijk de komende GP's Live uitgezonden op de Player zoals in vorig bericht al is vermeld!

http://www.fighttalk.nl/vforum/images/misc/progress.gif

adenane
23-10-2009, 13:58
OK mooi! Dank je voor de reacties. En nog een vraagje: is er ook live commentaar bij of alleen beeld?

Eurosport
23-10-2009, 14:54
De K1 World Max zal voorzien worden van de internationale feed! Dat betekent dat het commentaar in het Engels zal zijn!