PDA

View Full Version : SPONSOROPROEP - Geronimo de Groot (Team Relex)



Richelieu
22-10-2009, 07:15
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/22/1256180502-250.jpg

micha
22-10-2009, 07:23
dat zal toch wel lukken met zo´n talent.

snip83
22-10-2009, 08:52
zal straks is met de pet rond gaan voor ons amersfoorts talent

Lumpinigym
22-10-2009, 10:29
Ik hoop dat jullie genoeg sponsoren vinden die deze jongen willen en kunnen steunen.

Maar, is het niet zo dat de bond deze reis betaald? wat ik ervan begrepen heb is dat de vechters geen prijzengeld krijgen en dat de MON het geld vast houdt om de reis te betalen.

Is de Mon nog aangesloten bij het FOG? er staat niks van op de site van de FOG.


Groeten,

Stephan

trainer Bv S'burg
22-10-2009, 15:18
Ik hoop dat jullie genoeg sponsoren vinden die deze jongen willen en kunnen steunen.

Maar, is het niet zo dat de bond deze reis betaald? wat ik ervan begrepen heb is dat de vechters geen prijzengeld krijgen en dat de MON het geld vast houdt om de reis te betalen.

Is de Mon nog aangesloten bij het FOG? er staat niks van op de site van de FOG.


Groeten,

Stephan

Je krijgt een minimaal bedrag, ook ik moet met de pet rond voor Bami, de MON heeft geen A-status, het is heel mooi dat je een NK wint, maar je moet ook je sponsoren overwinnen! :thup:

Might Is Right
22-10-2009, 16:29
Wat een debiele flyer.

Justinian
22-10-2009, 16:42
Geronimo MOET daar gewoon heen!!!
Mee eens, hoeveel geld is er nog nodig?

Reza_Relex
22-10-2009, 17:09
zal straks is met de pet rond gaan voor ons amersfoorts talent

Hartelijk dank man, alleen al voor je reactie/je idee!:thup:

Reza_Relex
22-10-2009, 17:11
Ik hoop dat jullie genoeg sponsoren vinden die deze jongen willen en kunnen steunen.

Maar, is het niet zo dat de bond deze reis betaald? wat ik ervan begrepen heb is dat de vechters geen prijzengeld krijgen en dat de MON het geld vast houdt om de reis te betalen.

Is de Mon nog aangesloten bij het FOG? er staat niks van op de site van de FOG.


Groeten,

Stephan

Hoi Stephan,
De MON is nog aangesloten bij het FOG, de rest is al op gereageerd!
Laten we hopen dat het gaat lukken. In ieder geval bedankt voor je inbreng:thup:

Reza_Relex
22-10-2009, 17:20
Wat een debiele flyer.

Ja, dat mag je vinden en is je goed recht, ieder zijn/haar eigen mening. Ook dit soort feedback hoort er bij, dus dank voor je openheid. Voor het geval je openstaat voor mijn openheid het volgende:

Met deze flyer hoop ik mn steentje te kunnen bijdragen aan het verwezenlijken van een (top)sportersdroom, in dit geval voor Geronimo. Het is voor iedere sporter een once in a lifetime kans om deel te nemen aan een WK!

Geronimo en Lex zijn te bescheiden om iets dergelijks te vraged, daarom dat ik het voor hen vraag, puur uit liefde voor mn familie, maar ook voor de liefde aan sport in het algemeen. Dromen moeten nagestreefd worden en hiervoor moet men alles maar dan ook alles voor doen, zolang het maatschappelijk maar verantwoord is. Ook jij heb dromen, toch? tenminste dat is een aanname, volg altijd je dromen dan heb je een doel in je leven en doe je er alles maar ze komen niet uit, ben je toch een mooie levenservaring rijker. Komen ze uit dan weet je dat je er hard voor gewerkt heb. Misschien kan je hier iets uit leren.

sportieve groet,
Reza

Reza_Relex
22-10-2009, 17:22
dat zal toch wel lukken met zo´n talent.


Laten we het hopen, zo'n talent verdiend dat zeker! Wil en kan jij hierin iets betekenen:D?

sportieve groet,
Reza

trainer Bv S'burg
22-10-2009, 18:19
Ja, dat mag je vinden en is je goed recht, ieder zijn/haar eigen mening. Ook dit soort feedback hoort er bij, dus dank voor je openheid. Voor het geval je openstaat voor mijn openheid het volgende:

Met deze flyer hoop ik mn steentje te kunnen bijdragen aan het verwezenlijken van een (top)sportersdroom, in dit geval voor Geronimo. Het is voor iedere sporter een once in a lifetime kans om deel te nemen aan een WK!

Geronimo en Lex zijn te bescheiden om iets dergelijks te vraged, daarom dat ik het voor hen vraag, puur uit liefde voor mn familie, maar ook voor de liefde aan sport in het algemeen. Dromen moeten nagestreefd worden en hiervoor moet men alles maar dan ook alles voor doen, zolang het maatschappelijk maar verantwoord is. Ook jij heb dromen, toch? tenminste dat is een aanname, volg altijd je dromen dan heb je een doel in je leven en doe je er alles maar ze komen niet uit, ben je toch een mooie levenservaring rijker. Komen ze uit dan weet je dat je er hard voor gewerkt heb. Misschien kan je hier iets uit leren.

sportieve groet,
Reza

Super actie, ik snap je inzet. Ben zelf ook druk voor Bami, of ze de flyer nu mooi of lellijk vinden, jij zet je met je hart in voor de (amateur) sport! Super, we zien elkaar in bangkok! Succes komt je niet aanwaaien, je moet er voor knokken. :)

snip83
22-10-2009, 18:55
Hartelijk dank man, alleen al voor je reactie/je idee!:thup:

hoeveel is er ongeveer nodig???

Kom vrijdag en zaterdag in amersfoort weer op de nodige plekken waar ze wel te porren zijn denk ik om wat te geven

Osu

Briant
22-10-2009, 19:12
Kunnen we niet met Mixfight inzamelen en dan met een embleem op de broek van Gerenimo of zo?

snip83
22-10-2009, 19:13
Kunnen we niet met Mixfight inzamelen en dan met een embleem op de broek van Gerenimo of zo?


reps

idd super idee...

Reza_Relex
22-10-2009, 19:33
reps

idd super idee...

Lijkt mij ook super, weet alleen niet of het voor mixfight mogelijk is. Daarnaast heeft men tijdens het WK verplicht te dragen uniformen aan vanuit de ifmamuaythai organisatie, dus of er mogelijkheden zijn eigen emblemen te dragen durf ik niet te garanderen.

Op de flyer staat het rekeningnummer, dus storten maar zou ik zeggen:D!
Er is best wat geld nodig, reken maar uit tickets, hotel en verblijf in een verplicht aangewezen accomodatie voor de deelnemende teams. Een bijzondere bijkomstigheid is dat het WK toernooi, met meer dan 100 deelnemende landen in het teken staan van de 82e verjaardag van de Koning van Thailand, waarmee de deelnemers een verplicht Gala diner mee hebben! Leuke verplichting, toch!! Goed presteren houdt tevens in deelname aan de Sportaccord Martial Arts Games in Bejing in 2010!

Super bedankt voor jullie medeleven in deze:thup:

sportieve groet,

Reza de Groot
E [email protected]

Wieteke
22-10-2009, 19:39
Hey Reza, ik vind de flyer super, mogen ze willen dat ze er zo uitzien als geronimo. Ik ga storten en ik start gelijk een fanclub hihi..:thup:


Ja, dat mag je vinden en is je goed recht, ieder zijn/haar eigen mening. Ook dit soort feedback hoort er bij, dus dank voor je openheid. Voor het geval je openstaat voor mijn openheid het volgende:

Met deze flyer hoop ik mn steentje te kunnen bijdragen aan het verwezenlijken van een (top)sportersdroom, in dit geval voor Geronimo. Het is voor iedere sporter een once in a lifetime kans om deel te nemen aan een WK!

Geronimo en Lex zijn te bescheiden om iets dergelijks te vraged, daarom dat ik het voor hen vraag, puur uit liefde voor mn familie, maar ook voor de liefde aan sport in het algemeen. Dromen moeten nagestreefd worden en hiervoor moet men alles maar dan ook alles voor doen, zolang het maatschappelijk maar verantwoord is. Ook jij heb dromen, toch? tenminste dat is een aanname, volg altijd je dromen dan heb je een doel in je leven en doe je er alles maar ze komen niet uit, ben je toch een mooie levenservaring rijker. Komen ze uit dan weet je dat je er hard voor gewerkt heb. Misschien kan je hier iets uit leren.

sportieve groet,
Reza

Reza_Relex
22-10-2009, 19:42
Hey Reza, ik vind de flyer super, mogen ze willen dat ze er zo uitzien als geronimo. Ik ga storten en ik start gelijk een fanclub hihi..:thup:


Ik vind hem zelf ook super, maar ieder een eigen mening is beter!
Dank je wel lieverd, tot gauw!;)

Highline
22-10-2009, 21:19
goed bezig voor geronimo. succes alvast in Thailand

Sendur
22-10-2009, 21:24
Heeft er iemand een bijdrage voor mijn veel te dure studie?
Ik betaal hem namelijk ook zelf!



Alle bijdrages welkom!

trainer Bv S'burg
22-10-2009, 22:29
Lijkt mij ook super, weet alleen niet of het voor mixfight mogelijk is. Daarnaast heeft men tijdens het WK verplicht te dragen uniformen aan vanuit de ifmamuaythai organisatie, dus of er mogelijkheden zijn eigen emblemen te dragen durf ik niet te garanderen.

Op de flyer staat het rekeningnummer, dus storten maar zou ik zeggen:D!
Er is best wat geld nodig, reken maar uit tickets, hotel en verblijf in een verplicht aangewezen accomodatie voor de deelnemende teams. Een bijzondere bijkomstigheid is dat het WK toernooi, met meer dan 100 deelnemende landen in het teken staan van de 82e verjaardag van de Koning van Thailand, waarmee de deelnemers een verplicht Gala diner mee hebben! Leuke verplichting, toch!! Goed presteren houdt tevens in deelname aan de Sportaccord Martial Arts Games in Bejing in 2010!

Super bedankt voor jullie medeleven in deze:thup:

sportieve groet,

Reza de Groot
E [email protected]


Inderdaad ben je verplicht om de (kickboks) broeken van de IFMA te dragen! Hier mag/kan geen vorm van emblemen van sponsoren op.

Khanom Thom
22-10-2009, 22:35
Ik vind dat ook, steun Geronimo ;)

PigDog
23-10-2009, 01:32
Inderdaad ben je verplicht om de (kickboks) broeken van de IFMA te dragen! Hier mag/kan geen vorm van emblemen van sponsoren op.

Nou, dan maar een rugvullende mixfight-smily tattoo....
Als hij dat doet, geef ik wel geld aan Hanky Panky.

Illest
23-10-2009, 02:02
ook posten op gaysites.....die bruinridders hebben geld als de pest....

:thup:






(ok....ok.....grapje :lol:)

Glen
23-10-2009, 09:23
@ Reza Relex,
kun je ook concreet een bedrag noemen wat nodig is om Geronimo in Thailand te krijgen?
Misschien trekt dat de mensen net even over de streep.
Ik heb zelf errrugg goede ervaringen met de Mixfight broeders!!

MMAFAN-1122
23-10-2009, 09:32
Zal wel goed komen...

snip83
23-10-2009, 09:49
ook posten op gaysites.....die bruinridders hebben geld als de pest....

:thup:






(ok....ok.....grapje :lol:)



:thup::thup::thup:

Wheelie
23-10-2009, 10:50
Ik heb zelf errrugg goede ervaringen met de Mixfight broeders!!
Als we dan ook zo'n lekkere Thaise maaltijd krijgen sponsor ik graag ;)

Justinian
23-10-2009, 11:03
Ik heb met Mickey en Wheelie overlegd en wij dragen namens Mixfight.nl €150 bij. Ik zal het bedrag later vandaag overboeken op het rekeningnummer dat in deze topic genoemd staat. We hopen dat er meer leden zijn die Geronimo en zijn team een warm hart toe dragen. Succes met de inzamelingsactie!

snip83
23-10-2009, 11:04
Ik heb met Mickey en Wheelie overlegd en wij dragen namens Mixfight.nl €150 bij. Ik zal het bedrag later vandaag overboeken op het rekeningnummer dat in deze topic genoemd staat. We hopen dat er meer leden zijn die Geronimo en zijn team een warm hart toe dragen. Succes met de inzamelingsactie!


Reps!!!!!

super, echt waar

Richelieu
23-10-2009, 11:10
Reps!!!!!

super, echt waar

Wij als crew van Mixfight ondersteunen maar al te graag zo'n enorm talent als Geronimo! Hij verdient het om er te staan. Mooie eerste opzet van Roy! Hopelijk volgt er spoedig meer!

Bossie
23-10-2009, 11:13
Graag zou ik willen weten hoeveel er nog nodig is om het allemaal rond te krijgen.

Illest
23-10-2009, 11:33
Ik vind het wel wat voor SLAMM! die Geronimo;).....goeie thaibokser...


@ Mixfight: respect!!!

Justinian
23-10-2009, 11:34
Wij als crew van Mixfight ondersteunen maar al te graag zo'n enorm talent als Geronimo! Hij verdient het om er te staan. Mooie eerste opzet van Roy! Hopelijk volgt er spoedig meer!
Het bedrag is net overgemaakt, zoals gezegd hopen we dat er meer leden/bezoekers zijn die Geronimo naar Thailand helpen!

Glen
23-10-2009, 11:38
Ik heb er €30,- overgemaakt !
Maar dan wel knallen daar in Bangkok!!

Lex
23-10-2009, 11:42
Beste mensen,

Heel hartelijk dank voor jullie betrokkenheid en support.

Roy, Micky, Kevin, Glen en Harmen...ben gewoon sprakeloos en eerlijk gezegd best wel emotioneel van jullie liefde voor de sport en hoe zich dat vertaalt naar ons toe.

Bedankt jongens.

Geronimo, Reza en Lex

Glen
23-10-2009, 11:45
Beste mensen,

Heel hartelijk dank voor jullie betrokkenheid en support.

Roy, Micky, Kevin en Harmen...ben gewoon sprakeloos en eerlijk gezegd best wel emotioneel van jullie liefde voor de sport en hoe zich dat vertaalt naar ons toe.

Bedankt jongens.

Geronimo en Lex
Yes man, ik weet wat er nu door je heen gaat.....
wordt een mooie week, let maar op..als de kar eenmaal rolt.

Steun dit talent jongens!!!

Bossie
23-10-2009, 11:51
Lex, geef even door wat er nog mist

Djani
23-10-2009, 11:57
Goed initiatief. Ik snap alleen niet wat die fotoshoot foto's erop doen. Wedstrijdfoto's zijn spectaculairder zou je zeggen. Tenzij de doelgroep vrouwen is. Zo'n vader-zoon moment na een gewonnen wedstrijd-foto creer je meer sympathie mee. Ook klinkt de wat 'anderen zeggen'-kolom als propaganda, hoewel het vast allemaal waar is, is dat niet wat de meeste mensen willen horen.

Khanom Thom
23-10-2009, 12:42
Goed initiatief... Geronimo is een talent en doet alles voor de sport. Fijn dat wij als mixfight een steentje bij kunnen dragen!

@ Justi: je bent te goed voor de Geronimo's die naar Thaland kunnen ;)

Justinian
23-10-2009, 16:36
TTT!

Glen
23-10-2009, 21:20
Even bumpen....

PigDog
23-10-2009, 21:44
Als we dan ook zo'n lekkere Thaise maaltijd krijgen sponsor ik graag ;)

Eerlijk zeggen Wheels:
Je hebt het woordje "maaltijd" er later bijgevoegd!


Waar?



Waar?

The Bulldog
23-10-2009, 21:59
Ik heb met Mickey en Wheelie overlegd en wij dragen namens Mixfight.nl €150 bij. Ik zal het bedrag later vandaag overboeken op het rekeningnummer dat in deze topic genoemd staat. We hopen dat er meer leden zijn die Geronimo en zijn team een warm hart toe dragen. Succes met de inzamelingsactie!
osu...
maak het weekend ook 20 over...

mixfight 150
Glenn 30
underdog 20
????????



maak die lijst lang mensen....

Justinian
23-10-2009, 22:06
Mixfight.nl €150,-
Glenn €30,-
The Underdog €20,-

Totaal nu dus: €200,-

Ik sluit me bij Ralf aan, maak die lijst langer mensen! Zou mooi zijn wanneer we een substantiële bijdrage kunnen leveren aan de trip van Geronimo en zijn team!

bami112
24-10-2009, 00:35
leuke opzet deze actie voor geronimo en zijn team!!

Misschien dat het een aantal mensen ontgaan is, maar er gaat een hele nederlandse delegatie van vecht(st)ers richting bangkok om een plaats op t erepodium te bemachtigen.

wellicht dat we een geheel pot op kunnen bouwen voor het Nederlandse team??

Groet daniel v corler coolgym bunschoten

Justinian
24-10-2009, 09:24
leuke opzet deze actie voor geronimo en zijn team!!

Misschien dat het een aantal mensen ontgaan is, maar er gaat een hele nederlandse delegatie van vecht(st)ers richting bangkok om een plaats op t erepodium te bemachtigen.

wellicht dat we een geheel pot op kunnen bouwen voor het Nederlandse team??

Groet daniel v corler coolgym bunschoten
Hallo Daniel,

Ik heb alle begrip voor jouw vraag, vandaar dat ik er wat uitgebreider op in ga. Het is overigens niet de bedoeling om over deze vraag in deze thread een discussie te gaan voeren; deze thread is bedoeld voor Geronimo. Als we nu een pot op gaan zetten voor het hele Nederlandse team dan denk ik dat we weliswaar een bijdrage kunnen leveren, maar het zal niet genoeg zijn om het hele Nederlandse team er naar toe kunnen sturen. Doel van deze thread is juist om een substantiele bijdrage te leveren zodat we er zeker van zijn dat Geronimo en zijn team kunnen gaan. De vader van Geronimo, Lex, is al erg lang een gewaardeerd lid van dit forum. We hebben dus veel sympathie voor dit team en dat is een van de belangrijkste redenen om juist in dit geval mee te werken aan de sponsoractie die door zijn familie is opgezet. We weten hoeveel tijd en energie Lex in zijn zonen en specifiek in dit geval zjn zoon Geronimo steekt. Ik ben de heren destijds nog eens tegen gekomen in Thailand waar Geronimo een partij vocht en won.

Als je een bankrekening hebt waar mensen geld op kunnen storten en we weten zeker dat het geld ook daadwerkelijk naar het team gaat, dan staat het je vrij een nieuwe thread aan te maken waar je een separate sponsoractie houdt voor het gehele team. Mocht je nog vragen hebben reageer dan svp even via pm, zodat we deze thread zuiver kunnen houden voor Geronimo en zijn team.

Roy

Justinian
24-10-2009, 09:26
Ik zie dat er inmiddels 210 mensen deze topic hebben gelezen; mensen help s.v.p. mee met deze actie zodat Geronimo naar Thailand kan gaan met zijn team. Zou toch mooi zijn wanneer wij er met zijn allen mede voor hebben kunnen zorgen dat Geronimo de gouden plak wint!

Jeru
24-10-2009, 10:11
Ben komende week weer terug in Nederland na een (best prijzige) vakantie, maar kan wellicht dan nog wel een beetje budget vrijmaken voor dit goede doel. Wel even bumpen tot die tijd dan jongens ;)

Nolimit
24-10-2009, 10:38
Lijkt mij ook super, weet alleen niet of het voor mixfight mogelijk is. Daarnaast heeft men tijdens het WK verplicht te dragen uniformen aan vanuit de ifmamuaythai organisatie, dus of er mogelijkheden zijn eigen emblemen te dragen durf ik niet te garanderen.

Op de flyer staat het rekeningnummer, dus storten maar zou ik zeggen:D!
Er is best wat geld nodig, reken maar uit tickets, hotel en verblijf in een verplicht aangewezen accomodatie voor de deelnemende teams. Een bijzondere bijkomstigheid is dat het WK toernooi, met meer dan 100 deelnemende landen in het teken staan van de 82e verjaardag van de Koning van Thailand, waarmee de deelnemers een verplicht Gala diner mee hebben! Leuke verplichting, toch!! Goed presteren houdt tevens in deelname aan de Sportaccord Martial Arts Games in Bejing in 2010!

Super bedankt voor jullie medeleven in deze:thup:

sportieve groet,

Reza de Groot
E [email protected]


Waarom vraag je om sponsoring als je niks terug kan doen voor die sponsors? ik vind dat Amateur WK thaiboksen zoals als het op die flyer had moeten staan maar helemaal niets, maar dat is natuurlijk mijn mening, maar ik blijf het belachelijk vinden om een toernooi te organiseren en vervolgens het helemaal gratis te toen en dat iedereen zelf maar moet weten hoe ze daar komen! en oja dat Sportaccord Martial Arts Games laat me niet lachuh.... laat dit lekker varen dat geldt ook voor bami en richt je lekker op de K1 Youth! of de K1 -18 jaar welke er aan zitten te komen....

snip83
24-10-2009, 10:41
Hallo Daniel,

Ik heb alle begrip voor jouw vraag, vandaar dat ik er wat uitgebreider op in ga. Het is overigens niet de bedoeling om over deze vraag in deze thread een discussie te gaan voeren; deze thread is bedoeld voor Geronimo. Als we nu een pot op gaan zetten voor het hele Nederlandse team dan denk ik dat we weliswaar een bijdrage kunnen leveren, maar het zal niet genoeg zijn om het hele Nederlandse team er naar toe kunnen sturen. Doel van deze thread is juist om een substantiele bijdrage te leveren zodat we er zeker van zijn dat Geronimo en zijn team kunnen gaan. De vader van Geronimo, Lex, is al erg lang een gewaardeerd lid van dit forum. We hebben dus veel sympathie voor dit team en dat is een van de belangrijkste redenen om juist in dit geval mee te werken aan de sponsoractie die door zijn familie is opgezet. We weten hoeveel tijd en energie Lex in zijn zonen en specifiek in dit geval zjn zoon Geronimo steekt. Ik ben de heren destijds nog eens tegen gekomen in Thailand waar Geronimo een partij vocht en won.

Als je een bankrekening hebt waar mensen geld op kunnen storten en we weten zeker dat het geld ook daadwerkelijk naar het team gaat, dan staat het je vrij een nieuwe thread aan te maken waar je een separate sponsoractie houdt voor het gehele team. Mocht je nog vragen hebben reageer dan svp even via pm, zodat we deze thread zuiver kunnen houden voor Geronimo en zijn team.

Roy

X2


Volgens mij ben ik ččn van de weinige Nederlanders die nog niet in het bezit is van internet bankieren, maar maandag moet ik naar het postkantoor om mijn ziekenfonds en een CJIB boete te betalen en zal dan gelijk 25 euro voor Geronimo overmaken...

Mickey
24-10-2009, 10:51
Beste mensen,

Heel hartelijk dank voor jullie betrokkenheid en support.

Roy, Micky, Kevin, Glen en Harmen...ben gewoon sprakeloos en eerlijk gezegd best wel emotioneel van jullie liefde voor de sport en hoe zich dat vertaalt naar ons toe.

Bedankt jongens.

Geronimo, Reza en Lex

Van Fans, voor Fans.. ;)

en lol @ Khanom Thom.. Idd man.. Hahaha.. Zo had ik het nog niet bekeken..

Pernik
24-10-2009, 11:25
mixfight 150
Glenn 30
underdog 20
pernik 10



maak die lijst lang mensen....

Is eigenlijk tegen mijn principes, mensen in een rijk land sponsoren, maar misschien is dit wel de juiste uitzondering, ook al is het maar een tientje, succes !!!

Pernik
24-10-2009, 11:39
Waarom vraag je om sponsoring als je niks terug kan doen voor die sponsors?

Ik kan me herinneren dat er ooit een Nederlandse golfer was, Maarten Lafeber, die aandelen uitgaf om zichzelf te sponsoren, 45 euro per aandeel (het lukte hem er 7500 te verkopen), wel de kans dat je het kwijt bent, maar mocht het wel goed lopen kreeg je je geld terug met rente.
Ik weet alleen niet of zoiets werkt in de vechtsport, of het aanbod wel groot genoeg zal zijn.

The Bulldog
24-10-2009, 12:32
Waarom vraag je om sponsoring als je niks terug kan doen voor die sponsors? ik vind dat Amateur WK thaiboksen zoals als het op die flyer had moeten staan maar helemaal niets, maar dat is natuurlijk mijn mening, maar ik blijf het belachelijk vinden om een toernooi te organiseren en vervolgens het helemaal gratis te toen en dat iedereen zelf maar moet weten hoe ze daar komen! en oja dat Sportaccord Martial Arts Games laat me niet lachuh.... laat dit lekker varen dat geldt ook voor bami en richt je lekker op de K1 Youth! of de K1 -18 jaar welke er aan zitten te komen....

Precies zoals je zegt jouw mening...

ik kan me voorstellen dat deze jongens dit willen meemaken....
en dat het voor de toekomst een positieve ervaring kan zijn....

ben wel met patrick eens dat het vreemd is dat je een stratplaats ergens voor krijgt maar dat alles uit eigen zak moet komen.

Maar daar draag ik dan graag een beetje aan bij.

Jarno
24-10-2009, 12:56
Ik las op kickbox.nl dat de Marrokaanse Nederlanders ook met een team gaan namens Marroko. Hoe word het voor hun betaald ?

Ik meen trouwens dat de MON lidmaatschap contributie vraagt of vroeg. Kan het niet uit dat potje ?

Als de MON nog steeds bij de FOG zit kan er toch ook subsidie komen of is dat net als alle andere sporten alleen voor Bobo's ?

Vind het echt een top initiatief dit maar ook raar dat het nodig is.

NDG
24-10-2009, 13:16
Geronimo ik ben trots op je (L)

& ik hoop dat je ver komt

dikkekus van je zusje Najewa

Sendur
24-10-2009, 13:49
Waarom vraag je om sponsoring als je niks terug kan doen voor die sponsors? ik vind dat Amateur WK thaiboksen zoals als het op die flyer had moeten staan maar helemaal niets, maar dat is natuurlijk mijn mening, maar ik blijf het belachelijk vinden om een toernooi te organiseren en vervolgens het helemaal gratis te toen en dat iedereen zelf maar moet weten hoe ze daar komen! en oja dat Sportaccord Martial Arts Games laat me niet lachuh.... laat dit lekker varen dat geldt ook voor bami en richt je lekker op de K1 Youth! of de K1 -18 jaar welke er aan zitten te komen....

x2!!!!

Ronald
24-10-2009, 15:13
Zo'n vader-zoon moment na een gewonnen wedstrijd-foto creer je meer sympathie mee.
Zo dan :D (na het zien van de foto heb ik ook gelijk maar wat overgemaakt ;))

http://www.mixfight.nl/Ronald/2008/Nigtevecht/Nigtevecht12.jpg

trainer Bv S'burg
24-10-2009, 15:21
Ik las op kickbox.nl dat de Marrokaanse Nederlanders ook met een team gaan namens Marroko. Hoe word het voor hun betaald ?

Ik meen trouwens dat de MON lidmaatschap contributie vraagt of vroeg. Kan het niet uit dat potje ?

Als de MON nog steeds bij de FOG zit kan er toch ook subsidie komen of is dat net als alle andere sporten alleen voor Bobo's ?

Vind het echt een top initiatief dit maar ook raar dat het nodig is.

marroko betaald wel, er was in korea ook een groot team aanwezig (volgens inside info), of zij hebben wel sponsoren?

snip83
24-10-2009, 15:39
Waarom vraag je om sponsoring als je niks terug kan doen voor die sponsors? ik vind dat Amateur WK thaiboksen zoals als het op die flyer had moeten staan maar helemaal niets, maar dat is natuurlijk mijn mening, maar ik blijf het belachelijk vinden om een toernooi te organiseren en vervolgens het helemaal gratis te toen en dat iedereen zelf maar moet weten hoe ze daar komen! en oja dat Sportaccord Martial Arts Games laat me niet lachuh.... laat dit lekker varen dat geldt ook voor bami en richt je lekker op de K1 Youth! of de K1 -18 jaar welke er aan zitten te komen....

Er word gevraagd om een `sponsoring`, had net zo goed vrijwillige bijdrage kunnen staan.
Geronimo gaat zeker wat doen voor de sponsors!!!
Hij gaat ons land representen door ass te kicken...
Het is voor hem een droom die in vervulling zal gaan, en waarom wachten op de K1 Youth of K1 -18 als hij eerst mee kan doen aan dit toernooi

Reza_Relex
24-10-2009, 16:24
Beste mensen,
Heel hartelijk dank voor jullie overweldigende reacties, het is mooi om te lezen hoe de liefde voor de sport, uitend naar Geronimo en Team Relex, door jullie beleefd wordt! Iets terug doen voor alle sponsors (hoe groot of klein het bedrag ook maar is) vind ik echtwel gepast. Hierover zal nader overleg moeten plaatsvinden tussen team mixfight, Geronimo, Lex en mij. Ik heb een aantal ideetjes. Zodra wij vanuit Team Relex en het Team van Mixfight hierover uit zijn, zal dit kenbaar worden gemaakt! Laten we voorlopig er voor gaan dat de lijst, gestart door Ralf, heel lang wordt, want echt elke euro die gedoneert, gesponsort, vrijwillig wordt bijgedragen of hoe je het noemen wilt is meegenomen. Nogmaals dank en iets terug doen naar onze forumbroeders kom ik nog op terug.
sportieve groet,
Geronimo, Lex en Reza

bami112
25-10-2009, 02:20
Waarom vraag je om sponsoring als je niks terug kan doen voor die sponsors? ik vind dat Amateur WK thaiboksen zoals als het op die flyer had moeten staan maar helemaal niets, maar dat is natuurlijk mijn mening, maar ik blijf het belachelijk vinden om een toernooi te organiseren en vervolgens het helemaal gratis te toen en dat iedereen zelf maar moet weten hoe ze daar komen! en oja dat Sportaccord Martial Arts Games laat me niet lachuh.... laat dit lekker varen dat geldt ook voor bami en richt je lekker op de K1 Youth! of de K1 -18 jaar welke er aan zitten te komen....

ik begrijp je wel, maar je moet ook begrijpen dat dit event ook al is zoals jij het zegt het Amateur WK toch schitterend om mee te maken en om aan mee te doen?!

ps ik richt me graag op de k1 youth maar ik ben al 23 jaartjes op deze wereld vandaar..

bami112
25-10-2009, 02:27
marroko betaald wel, er was in korea ook een groot team aanwezig (volgens inside info), of zij hebben wel sponsoren?


de overheid sponsord marokko helemaal het hele team alles erop en eraan!!!!!

kan balkende nog wat van leren ;)

Hendy
25-10-2009, 11:55
Mixfight broekje aan in Thailand ? ;)

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/RR_III/IMG_200.jpg

Nolimit
25-10-2009, 12:45
Begrijp me niet verkeerd dat ik het Geronimo niet zou gunnen! en Bami ben je serieus al 23 jaar joh...? let je wel op dat je nog geen A partij draait voordat je aan het toernooi mee doet.


Vorig jaar kon Darryl Sightman er ook na toe de MON had toen aagegeven een deel te willen betalen en hebben toen ook het gage van Darryl zijn partij ingehouden omdat bij de kosten te verekenen puntje bij paaltje moest die jongen alsnog alles zelf betalen, dit is toen niet doorgegaan. misschien dat de mon iets voor jullie kan betekenen...
Daarnaast is er nog een vechter geweest die wel het geld bij elkaar had gekregen 2 jaar geleden maar bij aankomst kon hij niet vechten omdat er al een poule indeling was gemaakt waar hij niet in voor kwam.
Hoeveel hebben jullie nog nodig?

Glen
25-10-2009, 23:37
We komen toch niet echt maar tot 200 euro voor Geronimo??
:blush::blush::blush:

trainer Bv S'burg
25-10-2009, 23:52
Begrijp me niet verkeerd dat ik het Geronimo niet zou gunnen! en Bami ben je serieus al 23 jaar joh...? let je wel op dat je nog geen A partij draait voordat je aan het toernooi mee doet.


Vorig jaar kon Darryl Sightman er ook na toe de MON had toen aagegeven een deel te willen betalen en hebben toen ook het gage van Darryl zijn partij ingehouden omdat bij de kosten te verekenen puntje bij paaltje moest die jongen alsnog alles zelf betalen, dit is toen niet doorgegaan. misschien dat de mon iets voor jullie kan betekenen...
Daarnaast is er nog een vechter geweest die wel het geld bij elkaar had gekregen 2 jaar geleden maar bij aankomst kon hij niet vechten omdat er al een poule indeling was gemaakt waar hij niet in voor kwam.
Hoeveel hebben jullie nog nodig?

Het begin is er, doormiddel van een inzameling bij v.v. ijsselmeervogels (bami staat voor zijn werk, aan de deur bij het sponsor-home) en dat gaan ze ook bij sv spakenburg doen. Teven heb ik nog een paar afspraken bij bedrijven! we hebben nog ruim een maand, komt best goed. :thup:

trainer Bv S'burg
25-10-2009, 23:55
Mixfight broekje aan in Thailand ? ;)

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/RR_III/IMG_200.jpg


bij de les blijven! je krijgt je broekje van de bond (lezen)! Mixfight broekje aan, in het zwembad zeker :fp:

marcelt
26-10-2009, 00:17
We komen toch niet echt maar tot 200 euro voor Geronimo??
:blush::blush::blush:

mixfight 150
Glenn 30
underdog 20
pernik 10
Marcel T. 20

bami112
26-10-2009, 00:51
Begrijp me niet verkeerd dat ik het Geronimo niet zou gunnen! en Bami ben je serieus al 23 jaar joh...? let je wel op dat je nog geen A partij draait voordat je aan het toernooi mee doet.


Vorig jaar kon Darryl Sightman er ook na toe de MON had toen aagegeven een deel te willen betalen en hebben toen ook het gage van Darryl zijn partij ingehouden omdat bij de kosten te verekenen puntje bij paaltje moest die jongen alsnog alles zelf betalen, dit is toen niet doorgegaan. misschien dat de mon iets voor jullie kan betekenen...
Daarnaast is er nog een vechter geweest die wel het geld bij elkaar had gekregen 2 jaar geleden maar bij aankomst kon hij niet vechten omdat er al een poule indeling was gemaakt waar hij niet in voor kwam.
Hoeveel hebben jullie nog nodig?

haha geschokt dat ik 23 ben? zo oud is dat toch nog niet?

maar waarom op letten dat ik geen a partij doe voordat ik aan het tournooi mee doe??
Vorig jaar heb ik ook mee gedaan op het IFMA WK in Zuid-korea was 2e geworden in het tournooi van MON NL kampioenschappen maar Farid Riffi die 1e was die ging niet vandaar dat ik mocht gaan.. toen had ik in korea een A partij doen dat zei de bond toen dus dat had ik braaf gedaan heb tegen Marcus Oberg gevochten die nu aan de contender asia mee doet..
verloren op pnt maar in me boekje staat WINST op pnt :P :P

nou ik schat dat de kosten voor 2 personen rond de 3000 ligt dus ik denk dat er nog wel een kleine 2800 nodig is om de kosten te dekken..

Groet Daniel van Corler

Dragon Tail
11-11-2009, 12:36
De MON heeft ooit in in het verleden in hun berichtgeving aangekondigd dat bij de NL kwalificatie voor de WK de winnaar(s) een winnaarspremie ontvangen en alleen als ze ook daadwerkelijk naar de WK gaan. Ik weet niet meer of dat voor dit jaar gold. Alhoewel deze bijdrage zeker niet toereikend was voor de hele trip, was het toch een mooie geste om daarbij zelf nog wat aan te vullen.
Blijkbaar is dat bij Geronimo en Bami van nul euro. :)

Wat is de stand van zaken met Geronimo en Bami?
Gaan ze nu wel of niet.

trainer Bv S'burg
11-11-2009, 13:57
De MON heeft ooit in in het verleden in hun berichtgeving aangekondigd dat bij de NL kwalificatie voor de WK de winnaar(s) een winnaarspremie ontvangen en alleen als ze ook daadwerkelijk naar de WK gaan. Ik weet niet meer of dat voor dit jaar gold. Alhoewel deze bijdrage zeker niet toereikend was voor de hele trip, was het toch een mooie geste om daarbij zelf nog wat aan te vullen.
Blijkbaar is dat bij Geronimo en Bami van nul euro. :)

Wat is de stand van zaken met Geronimo en Bami?
Gaan ze nu wel of niet.

Bami gaat :thup: grt Malle-luku :D

Sendur
11-11-2009, 14:24
Maar 200 euro?

Fuck it dat ze het zelf ophoesten, ik heb er toch geen profeit van en ik werk me ook de tering om mijn studie te betalen.

Sorry ik vind het een leuke actie maar ik heb er een dubbel gevoel bij.
Ik vind dat je niet zomaar met een amateuristisch in elkaar geflatste poster op forums geld kan gaan vragen.

Krijgen de mensen die iets investeren er ook iets voor terug? Of ga je ook nog een tegenprestatie leveren?

Sendur
11-11-2009, 16:58
Waarom zit Geronimo niet bij een goede organisatie?
Hij heeft heel veel talent dus een goede organisatie kan hem toch wel verder helpen.

trainer Bv S'burg
11-11-2009, 22:07
M.O.N. is een amateur organisatie die zeer goed aan de weg timmerd, kun je van een amateur organisatie verwachten dat ze uit meerdere gewichtsklasse een kickbokser met begeleiding naar bangkok sturen? We praten over amateurs en geen profs!

Dragon Tail
11-11-2009, 23:13
Bami gaat :thup: grt Malle-luku :D

Potvr3, ben jij dat Dave...haha.
Zeker zo blij omdat je mee mag als begeleider?!
Als je nog geld nodig hebt stort ik dat wel op je hyves account. ;)

Reza_Relex
12-11-2009, 00:03
De MON heeft ooit in in het verleden in hun berichtgeving aangekondigd dat bij de NL kwalificatie voor de WK de winnaar(s) een winnaarspremie ontvangen en alleen als ze ook daadwerkelijk naar de WK gaan. Ik weet niet meer of dat voor dit jaar gold. Alhoewel deze bijdrage zeker niet toereikend was voor de hele trip, was het toch een mooie geste om daarbij zelf nog wat aan te vullen.
Blijkbaar is dat bij Geronimo en Bami van nul euro. :)

Wat is de stand van zaken met Geronimo en Bami?
Gaan ze nu wel of niet.

Geronimo en Lex gaan ook. 15 nov hebben we een WK meeting voor alle ins en outs van de WK. Via mixfight is € 205,- gesponsord en het resterende deel via andere kanalen. Uiteraard zijn we hier zeer dankbaar voor! Via de mixfight organisatie zal ik een idee opperen om een eventuele tegenprestatie te leveren! Dus zoals eerder door mij gemeldt, hier kom ik echt op terug forumbroeders en zusters! Ik kom toezeggingen altijd na! Nogmaals hartelijk dank voor al jullie steun in welke vorm dan ook en uiteraard zal ik de voortgang op het forum melden, zodra ik iets weet!
dankbare groeten, mede namens Geronimo en Lex, Reza

trainer Bv S'burg
12-11-2009, 16:29
Potvr3, ben jij dat Dave...haha.
Zeker zo blij omdat je mee mag als begeleider?!
Als je nog geld nodig hebt stort ik dat wel op je hyves account. ;)


:blush: wordt een nieuwe ID!