PDA

View Full Version : Fedor-Rogers --> UFC Counter programming.. zucht



Tony
22-10-2009, 09:57
UFC to Counter-Program 'Fedor vs. Rogers' With Star-Studded 'Main Events' Show (http://www.cagepotato.com/ufc-counter-program-fedor-vs-rogers-star-studded-main-events-show)

http://cdn.cagepotato.com/www/sites/default/files/Randy-Couture-punches-Antonio-Rodrigo-Nogueira-at-UFC-102-1._cggk2.jpg
("Stay...off...my...LAWN!" Photo courtesy of Fighters.com (http://www.fighters.com/))
While Strikeforce is still locking down fights for their November 7th "Fedor vs. Rogers" (http://en.wikipedia.org/wiki/Strikeforce:_Fedor_vs._Rogers) card, the UFC already has their plans finalized. In an effort to draw eyes away from the World's Greatest Heavyweight (http://www.cagepotato.com/picture/6819/ufc-to-counter-program-%27fedor-vs--rogers%27-with-star-studded-%27main-events%27-show/fedor_korea_coaster_4), Spike TV will be airing a two-hour special at 9 p.m. ET/PT called "UFC Main Events." The lineup will include:

- Randy Couture vs. Antonio Rodrigo Nogueira from UFC 102
- Vitor Belfort vs. Rich Franklin from UFC 103
- BJ Penn vs. Kenny Florian from UFC 101
- Forrest Griffin vs. Anderson Silva from UFC 101


None of these fights have ever been seen on basic cable, which is good news for those of you who haven't had the time or money to keep up with the UFC's recent pay-per-view broadcasts. But while previous viewership battles between the UFC and Strikeforce haven't always been held on level playing fields (http://www.watchkalibrun.com/2009/8/18/993674/ufc-100-replay-ratings-vs), the UFC will now be putting some of its best product on Spike to compete with a potentially massive audience on CBS. Tables, they turn sometimes. We're about to find out how strong the UFC brand really is...

Wiseguy
22-10-2009, 10:09
UFC doet er echt alles aan om de concurrentie uit de weg te ruimen. Heel zielig dit.

micha
22-10-2009, 10:10
Strikeforce all the way!


fuck the ufc met hun wurgcontracten en zielig gedoe

dirk5
22-10-2009, 10:43
hehe, ze kunnen het weer niet laten...

zoals alle voorgaande sprekers: Strikeforce FTW!!!

Biiyen
22-10-2009, 10:50
Crush your enemy totally

Tony
22-10-2009, 10:51
All hail Yamma Pit Fighting

dirk5
22-10-2009, 11:01
All hail Yamma Pit Fighting

http://mmabjj.files.wordpress.com/2008/04/yamma2.jpg

el bastardo
22-10-2009, 12:15
Wow, ik ga echt wel die herhalingen kijken en niet een vette Strikeforce card die ik live kan zien!

Joris
22-10-2009, 12:17
Ik heb zo'n hekel aan die hele organisatie he,
en dan alles onder "good for the sport" wegwuiven.


En dan die BS met affliction, als er 2 goede organisaties zijn is dat toch alleen maar beter voor de sport? Niet iedere vechter wil namelijk de TUF-soap doen lijkt mij, UFC doet mij bij vlagen altijd een beetje denken aan WWE. Met ruzies tussen promotors en vechters, die voorspelbare hype riedeltjes altijd.

Strikeforce zou ik nog voor betalen, ufc niet, nooit. Kut bedrijfsvoering.

micha
22-10-2009, 12:36
de UFC heeft Pride gekocht en laten dood bloeden.


dat zal ik ze nooit vergeven. Pride was 100 x keer beter dan the UFC

sikkwitttet
22-10-2009, 12:41
betaal voor beiden niet.

ooh wacht wel de ufc game gekocht.
kut busted

sikkwitttet
22-10-2009, 12:42
de UFC heeft Pride gekocht en laten dood bloeden.


dat zal ik ze nooit vergeven. Pride was 100 x keer beter dan the UFC


oke dit punt is helemaal goed. helemaal gelijk.

WATTTT ik geef micha gelijk:eek: ;)

maar heb nu alle prides, behalve bushido's:crying:.
maar als ik er na terug kijk, :crying::crying::crying:niet meer het zelfde gevoel.
echt kut gewoon

jesselaar
22-10-2009, 12:46
het gaat mainstream en dat gaat de ufc ppv kosten hoe dan ook maar met cbs bereik je een heleboel mensen die nog net niet fan zijn kijk maar naar kimbo die 1 van de beroemste (vechter) is en hoeveel kijkers hij laatst trok bij tuf

Mule-Kick
22-10-2009, 14:10
Was te verwachten van UFC. Anyway denk dat voor de meeste mma fans de keuze niet zo moeilijk zal zijn.

MB667
22-10-2009, 14:12
alsof er echt die hard ufc fans zijn die uit respect voor dana white niet naar strikeforce kijken maar naar deze ufc.......... zo dom kan een mens toch niet zijn lijkt me!!!

bryan
22-10-2009, 14:20
alsof er echt die hard ufc fans zijn die uit respect voor dana white niet naar strikeforce kijken maar naar deze ufc.......... zo dom kan een mens toch niet zijn lijkt me!!!


Je onderschat de gemiddelde amerikaan ben ik bang...

FightingDutchman
22-10-2009, 14:38
Ik snap niet waarom iedereen zo afgeeft op de UFC vanwege het feit dat ze een counter programmering neerzetten. Het is toch puur business. Als ik de touwtjes in handen had bij de UFC zou ik precies hetzelfde doen. Get real!

dirk5
22-10-2009, 14:52
Ik snap niet waarom iedereen zo afgeeft op de UFC vanwege het feit dat ze een counter programmering neerzetten. Het is toch puur business. Als ik de touwtjes in handen had bij de UFC zou ik precies hetzelfde doen. Get real!

Nee, dat is het niet. Aangezien de sport nog in de kinderschoenen staat is er niet elke week vechten te zien. Puur business zou zijn dat ze het in een weekend laten zien wanneer er nog niks te zien is, dan weet je zeker dat het meest mogelijk aantal mensen zal afstemmen, wanneer je het tegelijk doet met een live gala zal er altijd een doelgroep wegblijven omdat ze het live gala kijken.

Dit is gewoon de puurste vorm van iemand iets misgunnen en ze zo snel mogelijk kapot willen maken.

Dana White zegt altijd dat strikeforce geen concurentie voor ze is maar waarom doen ze dit anders?

dit alles neemt niet weg dat ik geen geld naar de UFC breng. Ik ga in januari naar mijn derde UFC gala, maar je moet iets in deze tijd van schaarsten.

Jarno
22-10-2009, 15:39
Waar maken jullie je druk om. Hebben we hier Amerikaanse zenders op de kabel buiten dat suffe ESPN ? ehm nee... wat zal mij het aan mijn reet roesten wat ze daar uitzenden... Alsof die Strikeforce kaart o zo top is... Alleen de pot van Mousasi is interessant en Fedor krijgt weer een koekie.

Joris
23-10-2009, 16:52
http://gabronkl.files.wordpress.com/2007/12/kalimero.png
En das nie eerlijk, O nee!

FightingDutchman
23-10-2009, 18:34
Dit is gewoon de puurste vorm van iemand iets misgunnen en ze zo snel mogelijk kapot willen maken.

Dana White zegt altijd dat strikeforce geen concurentie voor ze is maar waarom doen ze dit anders?

Tuurlijk is strikeforce concurentie, en dat bedoel ik ook met puur business. Als ik Dana White was zou ik PRECIES hetzelfde doen! Je concurenten kapot maken en jezelf in een goed daglicht zetten, is een no brainer. Als je de enige speler op de markt bent heb je als organisatie de meeste macht over je vechters, hoef je ze dus het minste te betalen, kijken alle mensen die MMA willen zien naar jou show en heb je dus pure macht in de markt. Dat wil iedere zakenman.

Dana White is bezig de UFC op te bouwen en daardoor MMA als sport. Dat is iets heel anders dan MMA op bouwen en dan de UFC ook maar. Dit is gewoon een zakelijke zet en het is een slimme zet. Puur business dus.


Don't get me wrong, ik vind het jammer dat de UFC probeert Strikeforce kapot te maken, want ik ben het met je eens dat het beter zou zijn voor de sport (en dan sport in de zin van de belangen van de vechters en de fans) wanneer ze niet met elkaar zouden concureren, maar ik probeer alleen aan te geven dat ik het vanuit de UFC (lees Dana White) zn standpunt een heel begrijpelijke zet vind.

Ronald
23-10-2009, 18:55
Wat is er mis met de concurentie aangaan? Heel verstandig dat de UFC dat doet vanuit hun oogpunt bezien. Ze zijn de grootste en willen dat uiteraard ook blijven. De UFC verdedigt ook niet de belangen van "de sport", de UFC is er gewoon voor de UFC. That's it.

@Micha: volgens mij heeft Pride zichzelf kapot laten gaan en hebben ze zichzelf vervolgens verkocht aan de hoogste bieder. Ik vond Pride ook veel mooier dan de UFC, maar dat Pride dood is hebben ze toch echt aan zichzelf te danken... helaas :(

ICON
23-10-2009, 19:01
iedereen hier werkt bij de unive?

ufc is een commercieel bedrijf net als strikeforce. voor de diehard fans is het jammer maar vanuit commercieel oogpunt is het gewoon een goede en logische stap.

kost de ufc nauwelijks investeringen en toch halen ze een groot aantal (potentiele) klanten weg bij strikeforce.

FightingDutchman
23-10-2009, 19:04
Dat bedoel ik te zeggen, ik kon me al niet voorstellen dat ik de enige was die het zo zag...!

Garcia
23-10-2009, 19:12
Kom op ... Fedor .. do i need to say more?

ZanZaiZuk
23-10-2009, 19:38
FightingDutchman, Jarno en Ronald hebben m.i. gelijk..

Hell, voor mijn part stoppen alle grote internationale organisaties ermee en komt alles onder de UFC vlag. Dan hebben we ook geen gezeik van 'wie is de echte kampioen?'...

Goede en regelmatige shows voor opkomende talenten erbij, duidelijke rankings en klaar is kees. Geen gejank, geen gezeik en geen twijfels meer.

Hier in NL lopen we altijd te janken dat alles onder één bond moet blablablabla :whistling:

X2
dan is er 1 echte kampioen en kan er niemand om elkaar heen wegens eventuele politieke bulshit

Might Is Right
23-10-2009, 19:43
X2
dan is er 1 echte kampioen en kan er niemand om elkaar heen wegens eventuele politieke bulshit

Het zal altijd politieke bullshit blijven als die kut-amerikanen de overkoepelende organisatie zijn.

TOON
23-10-2009, 20:09
het zou wat vervelender voor strikeforce zijn als de UFC een live event had dezelfde avond....dit soort pesterijtjes...tja...hou er niet zo van, maar goed....

ik neem aan dat iedere MMA-vechtsportfan de UFC uitzending op gaat nemen en Strikeforce live gaat kijken.... tenminste.... dat zou ik doen....

knift
23-10-2009, 21:30
het zou wat vervelender voor strikeforce zijn als de UFC een live event had dezelfde avond....dit soort pesterijtjes...tja...hou er niet zo van, maar goed....

ik neem aan dat iedere MMA-vechtsportfan de UFC uitzending op gaat nemen en Strikeforce live gaat kijken.... tenminste.... dat zou ik doen....


gewoon allebij opnemen en goedetijden slechtetijden kijken

ICON
23-10-2009, 23:54
juist! jeff en mevrouw helmink rules

marcelt
24-10-2009, 01:36
Strikeforce all the way!


fuck the ufc met hun wurgcontracten en zielig gedoe

X2

IK zie helemaal niets in de business praatjes van diverse forumleden. DSB en AFAB hebben vanuit het oogpunt maximale winst ook gelijk. Iets wat vanuit zakelijk oogpunt juist is, is niet per definitie in orde.

Ik vond het indertijd ook zwaar minder van Rutz dat hij een Showtime gala expres gelijk met Slamm neerzette.

Ronald
24-10-2009, 01:58
X2

IK zie helemaal niets in de business praatjes van diverse forumleden. DSB en AFAB hebben vanuit het oogpunt maximale winst ook gelijk. Iets wat vanuit zakelijk oogpunt juist is, is niet per definitie in orde.

Ik vond het indertijd ook zwaar minder van Rutz dat hij een Showtime gala expres gelijk met Slamm neerzette.
Ik zal niet op je DSB vergelijking ingaan want dan dwalen we af ;) . Misschien zou je daarentegen aan kunnen geven waarom je het "niet in orde" vindt. Welk deel is precies verwerpelijk en waarom?

Een ander evenement op dezelfde tijd ernaast zetten zou overigens dom zijn. Dat kost je zelf immers ook kijkers en gaat ten koste van je eigen ppv. Een samenvatting van 2,5 uur is zakelijk gezien bijzonder slim. Kost je ook nog eens bijna niets.