PDA

View Full Version : Alistair Overeem vs. James Tompson .....



Jamila
22-10-2009, 13:01
Alistair gaat winnen op K.O. in de 1e ronde !!!!!!!!!


Gr, Jamila

dirk5
22-10-2009, 13:04
wanneer het anders is moet hij zichzelf schamen.

Vitor Belfort
22-10-2009, 13:04
Alistair KO 1e ronde, maar wie niet tegen James Thompson. Had toch gehoopt op Tim Sylvia.....

phranq
22-10-2009, 13:06
zie het nut van deze partij niet....

Justinian
22-10-2009, 13:06
Ik denk dat er weinig mensen zijn die het met deze stelling niet eens zijn ;)

micha
22-10-2009, 13:09
yeah baby

WAR ALI

Sendur
22-10-2009, 13:18
Weet iemand wanneer Alistair weer gaat vechten?

Is al even geleden volgens mij.

Tsuki
22-10-2009, 13:27
vorige week op de PTA ..............

dietrik
22-10-2009, 13:29
vorige week op de PTA ..............

Vond je dat een gevecht dan?

Lionheart
22-10-2009, 13:30
Sendur bedoelt ECHT vechten;) (maw een waardige tegenstander)

Alistair is een topper, en met alle respect voor Thompson, maar deze partij gaat nergens over.

Marquis
22-10-2009, 13:43
Weet iemand wanneer Alistair weer gaat vechten?

Is al even geleden volgens mij.

Heerlijk dit soort sarcasme :lol:

iconian
22-10-2009, 13:44
boeiend, ik ben blij dat hij weer MMA vecht en in Japan is hij populairder dan ooit nu hij ook K1 success heeft. Alleen de amerikanen zullen het niet begrijpen dat hij tegen thompson vecht terwijl fedor werdum en anderen in amerika vechten. Maar ik hoop dat hij zonder kleerscheuren over thompson heen walst om 5 december topfit te zijn

bryan
22-10-2009, 13:46
ach ja.. who cares.. overeem kan alleen maar verliezen met deze partij..

Fyodor
22-10-2009, 13:46
Wat als James Thompson, zoals hij in het verleden weleens deed, naar voren rent nadat de bel gaat en Alistair vol op z'n kin raakt? Ali gaat neer, nog een paar stoten en James wint via KO?

Drama voor Golden Glory! :lol:

Maar natuurlijk wint Alistair dit 99 van de 100 keer ;)
Als het langer duurt dan 3 minuten moet hij zich schamen. Ik ben benieuwd!

Mule-Kick
22-10-2009, 13:48
wanneer het anders is moet hij zichzelf schamen.

x2 Alhoewel een snelle submission ook nog wel een optie is zoals tegen Hunt

Ivo C.
22-10-2009, 13:51
Man this is so boooooorrriiiiiiing!
What's going on with Alistair?

On one side he fights good matches in K1 and then he accepts these kind of opponents!
First Tony and now James :thown:

Then I rather read news about him breaking his hand and not beeing able to fight.

Siriously...

MB667
22-10-2009, 14:08
snap de heisa niet, zijn laatste goede tegenstander was Peter Aerts, geen enkele mma topper zou van Peter Aerts op k1 regels kunnen winnen.

Dan heeft hij in de 2 maanden tussen de k1 toernooischema van vorige maand en volgende maand, ook nog eens 2 opwarmers, voordat hij weer tegen de elite (op teqeira na, moet hij waarschijnlijk tegen 2 erg goede vechters) van de k1 moet vechten......

Zijn geloofwaardigheid als vechter wordt toch alleen maar groter, ipv dat de geloofwaardigheid daalt, aangezien hij op voor hem onbekend terrein, toch van de toppers kan winnen!!! Dat zie ik eigenlijk geen enkele mma topper van dit moment hem evenaren!

De man vecht misschien binnenkort (misschien wel) 6 keer in 2 of 3 maanden, waarvan tegen 4 top k1 vechters, en 2 zwakkere mma vechters....... Alle lof voor hem dat hij dat aankan, en ook nog eens misschien kan winnen!

Guile
22-10-2009, 14:09
Man this is so boooooorrriiiiiiing!
What's going on with Alistair?

On one side he fights good matches in K1 and then he accepts these kind of opponents!
First Tony and now James :thown:

Then I rather read news about him breaking his hand and not beeing able to fight.

Siriously...

Pfffffffff hou op man, accepteer gewoon dat ie voor K1 kiest dit jaar. Is er volgend jaar geen MMA meer ofzo. Als ie volgend jaar nog geen tegenstanders van niveau treft, dan mag er geklaagd worden.

Hij vecht in een jaar tegen Hari, Bonjasky en Aerts en toch 'duckt' ie iedereen...aub zeg

Rverm
22-10-2009, 14:11
Jamila weet zelf ook dat dit een zekerheidje is voor Allistair dus eigenlijk een kansloze partij is.
Er word namelijk niet eens vermeld dat allistair samen met Karaev, Andrade en Bahadurzada altijd keihard traint, geen training overslaat en als laatste naar huis gaat als iedereen al naar huis is.

Maar tis wel altijd goed om allistair in de ring te zien. Zo blijft ie warm voor een echte tegenstander.

Guile
22-10-2009, 14:15
Jamila weet zelf ook dat dit een zekerheidje is voor Allistair dus eigenlijk een kansloze partij is.


Dan heeft Fedor iedere keer een kansloze partij dus. Wat het ook mag betekenen.

simtekf1
22-10-2009, 14:18
Geweeeldige partij, kijk er echt naar uit!!!

Grt, SimtekF1 :thup:

8701.
22-10-2009, 14:21
Alistair gaat winnen op K.O. in de 1e ronde !!!!!!!!!


Gr, Jamila

Alistair wint hier op KO

verliest 5 dec tegen Badr

hoop dat Bas Fedor voor hem regelt..

waar die vervolgens kansloos van verlies :D

makavelli
22-10-2009, 14:31
snap de heisa niet, zijn laatste goede tegenstander was Peter Aerts, geen enkele mma topper zou van Peter Aerts op k1 regels kunnen winnen.

Dan heeft hij in de 2 maanden tussen de k1 toernooischema van vorige maand en volgende maand, ook nog eens 2 opwarmers, voordat hij weer tegen de elite (op teqeira na, moet hij waarschijnlijk tegen 2 erg goede vechters) van de k1 moet vechten......

Zijn geloofwaardigheid als vechter wordt toch alleen maar groter, ipv dat de geloofwaardigheid daalt, aangezien hij op voor hem onbekend terrein, toch van de toppers kan winnen!!! Dat zie ik eigenlijk geen enkele mma topper van dit moment hem evenaren!

De man vecht misschien binnenkort (misschien wel) 6 keer in 2 of 3 maanden, waarvan tegen 4 top k1 vechters, en 2 zwakkere mma vechters....... Alle lof voor hem dat hij dat aankan, en ook nog eens misschien kan winnen!

Helemaal mee eens!

micha
22-10-2009, 15:45
wat een gelul zeg. Alistair vecht teminste. Als hij straks tegen Fedor moet heeft hij iig wedstrijd ritme. Er zijn heel veel fans van Fedor en hoe vaakt vecht hij?
Ik vind het te gek dat hij zo vaak vecht en nog veel te gekker dat hij vaak wint.

Hij gaat Fedor pakken

Hans Vos
22-10-2009, 16:01
snap de heisa niet, zijn laatste goede tegenstander was Peter Aerts, geen enkele mma topper zou van Peter Aerts op k1 regels kunnen winnen.

Dan heeft hij in de 2 maanden tussen de k1 toernooischema van vorige maand en volgende maand, ook nog eens 2 opwarmers, voordat hij weer tegen de elite (op teqeira na, moet hij waarschijnlijk tegen 2 erg goede vechters) van de k1 moet vechten......

Zijn geloofwaardigheid als vechter wordt toch alleen maar groter, ipv dat de geloofwaardigheid daalt, aangezien hij op voor hem onbekend terrein, toch van de toppers kan winnen!!! Dat zie ik eigenlijk geen enkele mma topper van dit moment hem evenaren!

De man vecht misschien binnenkort (misschien wel) 6 keer in 2 of 3 maanden, waarvan tegen 4 top k1 vechters, en 2 zwakkere mma vechters....... Alle lof voor hem dat hij dat aankan, en ook nog eens misschien kan winnen!ik vind alli een geweldige vechter maar iedereen gaat voorbij aan het feit dat peter in hun laatste partij een geweldige rib blessure had dus wat mij betreft in de toekomst graag een rematch ( mayby 5 december:thup: )
groet hans

a.s.c.
22-10-2009, 16:05
Ik denk dat we vooral moeten doorgaan met Alistair Overeem afkraken. Laten we een Bas Rutten uithalen bij een van de succesvolste MMA vechters van Nederland die vervolgens ook niet meer in Nederland wil vechten.

micha
22-10-2009, 16:05
precies

snip83
22-10-2009, 16:05
wat een gelul zeg. Alistair vecht teminste. Als hij straks tegen Fedor moet heeft hij iig wedstrijd ritme. Er zijn heel veel fans van Fedor en hoe vaakt vecht hij?
Ik vind het te gek dat hij zo vaak vecht en nog veel te gekker dat hij vaak wint.

Hij gaat Fedor pakken

Ik ben het wel met je eens dat iedereen loopt te klagen dat Ali
zo weinig vecht, terwijl alle Fedor fans er geen punt van maken
dat hij bijna nooit vecht...

Maar of hij Fedor gaat pakken betwijfel ik,
ik hoop het natuurlijk wel, ken hem al zo lang, en is natuurlijk te gek
dat iemand uit mijn stad Amersfoort Fedor klopt

iconian
22-10-2009, 16:15
wat een gelul zeg. Alistair vecht teminste. Als hij straks tegen Fedor moet heeft hij iig wedstrijd ritme. Er zijn heel veel fans van Fedor en hoe vaakt vecht hij?
Ik vind het te gek dat hij zo vaak vecht en nog veel te gekker dat hij vaak wint.

Hij gaat Fedor pakken

x2 dit jaar is voor hem een avontuur in K1, door zijn sterke optreden heeft hij alleen maar aan repsect en populariteit gewonnen, volgend jaar waarschijnlijk de grootste partij uit zijn carriere in MMA dus terugkijkend zijn 2009 en 2010 misschien wel de mooiste / belangrijkste uit zijn vechtsportloopbaan. Gewoon het beste voor hem hopen en blij zijn dat hij ook nog eens tussendoor in Japan wil vechten voor hij echt moet presteren op de k1 finale.

steftheboxer
22-10-2009, 18:08
ik begrijp het op zich wel, iedereen wil AO in MMA zien maar als hij straks op 5 december de titel pakt neem ik mijn petje voor hem af en reken dan maar dat de MMA wereld tegen een nog gevaarlijkere AO komt te staan...

8701.
22-10-2009, 18:17
wat een gelul zeg. Alistair vecht teminste. Als hij straks tegen Fedor moet heeft hij iig wedstrijd ritme. Er zijn heel veel fans van Fedor en hoe vaakt vecht hij?
Ik vind het te gek dat hij zo vaak vecht en nog veel te gekker dat hij vaak wint.

Hij gaat Fedor pakken

niemand pakt Fedor

chief108
22-10-2009, 18:34
:stupid:

makavelli
22-10-2009, 18:43
Ik denk dat we vooral moeten doorgaan met Alistair Overeem afkraken. Laten we een Bas Rutten uithalen bij een van de succesvolste MMA vechters van Nederland die vervolgens ook niet meer in Nederland wil vechten.

ja de zogenaamde fans hier zijn heel goed bezig door alles af te kraken wat hij doet

marcelt
22-10-2009, 18:47
Ali pakte vorige week zijn centjes, pakt bij Dream zijn centjes en als hij mazzel heeft pakt hij straks bij K1 helemaal veel centjes. Die twee wins op zijn mma record erbij staan goed. Alhoewel het natuurlijk wel een tijd geleden is dat hij een serieuze tegenstander had in mma (2007- niet zo'n goed jaar voor hem). Ik reken Hunt en Cro Cop niet mee omdat die in de herfst van hun carriere zaten.
In 2010 gaat hij zich waarschijnlijk weer als serieuze mma-vechter profileren. Ik kan zijn financiele overwegingen wel volgen. Hoop dat hij in 2010 tegen Fedor gaat.

marcelt
22-10-2009, 18:50
Overeem: K-1's Bigger Gloves Better for Recovering Hand

http://www.sherdog.com/thumbnail_crop.php?image=http://www.cdn.sherdog.com/_images/headers/20090910084146_overeembig.JPG&width_size=570

by Jake Rossen ([email protected])

19627
Alistair Overeem (http://www.sherdog.com/fighter/Alistair-Overeem-461) is a difficult man to reach. Situated in Holland and with far better things to do than tolerate a bad international cell connection with some typing-monkey blogger, you sometimes have to settle for getting word via email correspondence with manager Bas Boon.

Approaching Overeem for comment came following reports that the Strikeforce heavyweight champion, once scheduled to defend the title in August against Fabricio Werdum (http://www.sherdog.com/fighter/Fabricio-Werdum-8390), has agreed to two kickboxing bouts in the fall. It’s a curious schedule for a man who claimed an infected hand (from a bathroom brawl at a nightclub) over the summer.

“I apologize [for canceling the Strikeforce bout],” Overeem said. “As the hand is healed now and I got offered to fight in the K-1 World Grand Prix on September 26 in Korea, we decided that it was a good idea to fight my first fight after the injury with bigger gloves [than] an MMA match.”

If Overeem defeats Peter Aerts (http://www.sherdog.com/fighter/Peter-Aerts-13344) in Seoul, he’ll be seeded into the final eight for a K-1 show at year’s end. Couple that with an October 11 obligation to kickbox in Amsterdam and he’s left with little availability for an appearance in the US before 2010 -- over two years after his last defense.

The interruption has left some fans wondering if he shouldn’t be stripped of the belt. “I can understand the frustration , but when I fought Paul Buentello (http://www.sherdog.com/fighter/Paul-Buentello-347) and got the title, it was not clear to me when my next fight was scheduled with Strikeforce,” Overeem continued. “There were no more contractual obligations and the Strikeforce from then is not the same as the Strikeforce as now. We never really pushed any follow-up deal as we had a good contract in Japan. After the Showtime TV deal, things got more serious for Strikeforce.”

At present, Overeem has a contract with Strikeforce and expects to be able to comment on his return flight here in October. He has yet to be formally offered the winner of fall’s Fedor Emelianenko (http://www.sherdog.com/fighter/Fedor-Emelianenko-1500)/Brett Rogers (http://www.sherdog.com/fighter/Brett-Rogers-16048) bout, “but I am sure we will reach an agreement when the opportunity is there. Depending on our schedule in Japan, that fight will happen.”

sikkwitttet
22-10-2009, 18:56
Man this is so boooooorrriiiiiiing!
What's going on with Alistair?

On one side he fights good matches in K1 and then he accepts these kind of opponents!
First Tony and now James :thown:

Then I rather read news about him breaking his hand and not beeing able to fight.

Siriously...
x2

Peete
22-10-2009, 19:32
snap de heisa niet, zijn laatste goede tegenstander was Peter Aerts, geen enkele mma topper zou van Peter Aerts op k1 regels kunnen winnen.

Dan heeft hij in de 2 maanden tussen de k1 toernooischema van vorige maand en volgende maand, ook nog eens 2 opwarmers, voordat hij weer tegen de elite (op teqeira na, moet hij waarschijnlijk tegen 2 erg goede vechters) van de k1 moet vechten......

Zijn geloofwaardigheid als vechter wordt toch alleen maar groter, ipv dat de geloofwaardigheid daalt, aangezien hij op voor hem onbekend terrein, toch van de toppers kan winnen!!! Dat zie ik eigenlijk geen enkele mma topper van dit moment hem evenaren!

De man vecht misschien binnenkort (misschien wel) 6 keer in 2 of 3 maanden, waarvan tegen 4 top k1 vechters, en 2 zwakkere mma vechters....... Alle lof voor hem dat hij dat aankan, en ook nog eens misschien kan winnen!

mendo = correct

Collina
22-10-2009, 21:26
De meeste vergeten (ik heb dit volgens mij al 3x gepost)

Waarom risico nemen? Hij is een absolute kanshebber om K1 Champ te worden. (Badr Hari is in mijn beleving zijn enige echte gevaarlijke opstakel)
# 400.000 dollar
# Eeuwige roem
# Als mma vechter een K1 belt pakken

En ik kan me goed voorstellen dat sommige fans of geen fans denken: Als het gaat om het risico, laat hem dan niet vechten, dit doet afbreuk aan zijn succes.

Ik weet niet van hoed tot rand wat er in zijn contract staat, misschien moest hij dit gevecht aan gaan of moet er extra brood op de plank komen. I don't know, but how give's a (piep)

5 december 2009 (of je nou een fan bent van ali of niet) ik denk dat iedereen het rete knap zou vinden als hij de titel pakt. Gezien de poll hier op Mixfight is hij samen met Badr Favoriet.

Laat hem nou maar lekker vechten tegen hapklare tegenstanders, 5 december zien wij een fitte Alistair Overeem die voor enorme opschudding kan zorgen. Heerlijk!

Geen pakjes avond, maar gewoon kijken naar een fantastische K1 finale.

Sendur
22-10-2009, 21:34
Sendur bedoelt ECHT vechten;) (maw een waardige tegenstander)

Alistair is een topper, en met alle respect voor Thompson, maar deze partij gaat nergens over.

Idd dit bedoelde ik ook.

WIJ als mma fans zitten gewoon te wachten tot we hem in de kooi kunnen zien!!!!!!

met alle respect voor Ali!

De dikke nudist
22-10-2009, 22:22
Huilers. Overeem is op het hoogste niveau aan het kickboxen, het is niet zo dat ie stil zit.

Ik kijk ook liever naar Overeem in een MMA pot dan in de K-1, maar ik heb niet de illusie dat Overeem zichzelf verplicht moet voelen zijn doelen te heroverwegen voor mijn amusement.

kooivechter
22-10-2009, 22:37
Overeem heeft op dit moment zoveel zelfvertrouwen. Toen hij tegen Aerts vocht, ik heb hem nog nooit zo goed en met zoveel lucht zien vechten zeg. En dat voor een mma vechter die kickboksen erbij doet doet. Dat is al een ongelofelijke prestatie op zich. Wat betreft mma iedereen is gefrustreerd dat hij niet tegen een waardige tegenstander vecht. Ik en volgens mij vele anderen voelen ook wel, dat Overeem in deze vorm Fedor gewoon gaat verslaan in 2010. Ik hoop dat deze partij komt voordat Fedor echt te versleten raakt of met pensioen gaat.

ICON
22-10-2009, 23:05
Ik denk dat we vooral moeten doorgaan met Alistair Overeem afkraken. Laten we een Bas Rutten uithalen bij een van de succesvolste MMA vechters van Nederland die vervolgens ook niet meer in Nederland wil vechten.


wat betreft mezelf
ik heb alistair nooit ergens afgekraakt ik heb wel gezegd dat ik de partij tegen thompson jammer vind juist omdat ik fan van hem ben.
maar goed we zien hem iig weer vechten en in december krijgt hij nog waardige tegenstanders genoeg.

ik hoop dat hij in 2010 weer tegen n top 10 mma-tegenstander vecht

a.s.c.
23-10-2009, 00:35
wat betreft mezelf
ik heb alistair nooit ergens afgekraakt ik heb wel gezegd dat ik de partij tegen thompson jammer vind juist omdat ik fan van hem ben.
maar goed we zien hem iig weer vechten en in december krijgt hij nog waardige tegenstanders genoeg.

ik hoop dat hij in 2010 weer tegen n top 10 mma-tegenstander vecht

mijn post was eigenlijk ook meer een reactie op de algemene trend de laatste tijd (niet per defenitie gelieerd aan deze topic). Ik ben de laatste om te zeggen dat je vechters niet mag bekritiseren maar wat de laatste tijd op mixfight gebeurd vind ik jammer. Als je kijkt naar het verleden (Bas Rutten, Badr Hari - eventjes - en mogelijk nog meer mensen; ik zie Remy Bonjaski nog eenzelfde kant opgaan) zie je dat het gebrek aan steun en aanhoudende negativiteit van het Nederlandse publiek (waar wij als forumleden toch een behoorlijk deel van uitmaken) tegenover nederlandse vechters gewoon de boel kan verzieken voor vechters om in Nederland te vechten of om op dit forum te posten (iets wat allistair onlangs aangaf en wat ik persoonlijk doodzonde vind - wie zit er namelijk dichter bij het vuur dan Allistair zelf?). Ik denk dat we gewoon een tikkeltje meer loyaliteit naar de (Nederlandse of voor uit Nederland komende) vechters moeten tonen.

wrestler_nl
23-10-2009, 00:38
wat een gelul zeg. Alistair vecht teminste. Als hij straks tegen Fedor moet heeft hij iig wedstrijd ritme. Er zijn heel veel fans van Fedor en hoe vaakt vecht hij?
Ik vind het te gek dat hij zo vaak vecht en nog veel te gekker dat hij vaak wint.

Hij gaat Fedor pakken

wat een gelul. Veel mensen zijn een fan van fedor voor aantal goede redenen.
1.Hij vecht tegen toppers.
2.Hij domineert ze
anyway ik vind dat als hij niet tegen de top wil vechten dan maar geen mma vechten dan maar focussen op k-1.
8701. is right...niemand pakt fedor

Mickey
23-10-2009, 00:52
Mendo & Collina snappen hem 100%.

Ik denk dat Alistair hier goed aan doet. Zo typisch NL dit. Hij verslaat Peter Aerts. Iedereen lyrisch, vervolgens gaat ie tegen 2 "mindere" tegenstanders aan de bak en valt iedereen over hem heen. Het is een kwestie van strategie.

Ik verwacht dat hij de K1 zal winnen. En ik denk dat niemand dan nog echt om de partij Fedor - Alistair heen kan. Maar zn eerste obstakel is idd Badr.

Irishrover
23-10-2009, 02:21
Ali ziet zijn partijen als opwarmertjes, ik bedoel laat hem lekker sparren.
Wellicht een kleine risico tegen zulke tegenstanders, maar ik denk dat zijn volgende tegenstander ook zal schrikken als hij Ali voor zich ziet staan.
Voor zo een kast doe je eenmaal een aantal stapjes achteruit. Ik vind het wel knap dat hij deze little risk durft te nemen.

5 Dec tegen Badr wordt een echte knaller. Ben benieuwd, want Badr is superfit en sterker geworden. Hij heeft zichzelf namelijk van 101 naar 108 kilo getraind. Wie weet 5 Dec is ie net groot als Ali. Supermatccchh!!

snip83
23-10-2009, 05:03
Mendo & Collina snappen hem 100%.

Ik denk dat Alistair hier goed aan doet. Zo typisch NL dit. Hij verslaat Peter Aerts. Iedereen lyrisch, vervolgens gaat ie tegen 2 "mindere" tegenstanders aan de bak en valt iedereen over hem heen. Het is een kwestie van strategie.

Ik verwacht dat hij de K1 zal winnen. En ik denk dat niemand dan nog echt om de partij Fedor - Alistair heen kan. Maar zn eerste obstakel is idd Badr.

jan sensei kyokushin
23-10-2009, 08:39
precies x2
Osu het zijn niet allemaal pannekoeken waar Alistair tegen knokt:) maar veel nederlandse vechsportliefhebbers klagen altijd het zijn meestal de zelfden die overal overvallen en klagen , die jagen de toppers het land uit ,iedereen die de vechtsport lief heeft wil graag dat de Toppers knokken en niet stilstaan anders verliezen ze hun wedstrijd ritme en zelfvertrouwen ,als als zeg ik altijd als er dan geen andere tegenstanders zijn dan maar tegen pannekoeken knokken ,maar onderschat nooit een tegenstander zelfs een pannekoek niet never !!!

sportgroeten

Osu

anoniem gg
23-10-2009, 08:45
x2
Osu het zijn niet allemaal pannekoeken waar Alistair tegen knokt:) maar veel nederlandse vechsportliefhebbers klagen altijd het zijn meestal de zelfden die overal overvallen en klagen , die jagen de toppers het land uit ,iedereen die de vechtsport lief heeft wil graag dat de Toppers knokken en niet stilstaan anders verliezen ze hun wedstrijd ritme en zelfvertrouwen ,als als zeg ik altijd als er dan geen andere tegenstanders zijn dan maar tegen pannekoeken knokken ,maar onderschat nooit een tegenstander zelfs een pannekoek niet never !!!

sportgroeten

Osu

Goed gesproken

Andy Hug vs Patrick Smith op kickboksregels
Of Datsik vs Orlowsky in MMA
Of Bob Sapp, twee maal winst over Hoost
Thompson vs Yoshida

Ach zo zijn er legio voorbeelden.

Maar Jan weet van wanten, de genoemde redenen zijn correct!

Love Peace

Harrie Nak
23-10-2009, 09:22
En waar gaat hij Fedor dan wel niet pakken? In de USA?!

micha
23-10-2009, 09:38
En waar gaat hij Fedor dan wel niet pakken? In de USA?!

in Breda natuurlijk;)

d3mon1977
23-10-2009, 11:14
http://i66.photobucket.com/albums/h262/scaundrell/alistairvsjosh2009.jpg

Ali is echt in shape weer, he!

Ik zie dat james z'n oor ook weer 'normaal is'

http://i66.photobucket.com/albums/h262/scaundrell/oortje.jpg

Collina
23-10-2009, 11:41
mijn post was eigenlijk ook meer een reactie op de algemene trend de laatste tijd (niet per defenitie gelieerd aan deze topic). Ik ben de laatste om te zeggen dat je vechters niet mag bekritiseren maar wat de laatste tijd op mixfight gebeurd vind ik jammer. Als je kijkt naar het verleden (Bas Rutten, Badr Hari - eventjes - en mogelijk nog meer mensen; ik zie Remy Bonjaski nog eenzelfde kant opgaan) zie je dat het gebrek aan steun en aanhoudende negativiteit van het Nederlandse publiek (waar wij als forumleden toch een behoorlijk deel van uitmaken) tegenover nederlandse vechters gewoon de boel kan verzieken voor vechters om in Nederland te vechten of om op dit forum te posten (iets wat allistair onlangs aangaf en wat ik persoonlijk doodzonde vind - wie zit er namelijk dichter bij het vuur dan Allistair zelf?). Ik denk dat we gewoon een tikkeltje meer loyaliteit naar de (Nederlandse of voor uit Nederland komende) vechters moeten tonen.

@ A.S.C.

respect!

Collina

simtekf1
23-10-2009, 11:58
mijn post was eigenlijk ook meer een reactie op de algemene trend de laatste tijd (niet per defenitie gelieerd aan deze topic). Ik ben de laatste om te zeggen dat je vechters niet mag bekritiseren maar wat de laatste tijd op mixfight gebeurd vind ik jammer. Als je kijkt naar het verleden (Bas Rutten, Badr Hari - eventjes - en mogelijk nog meer mensen; ik zie Remy Bonjaski nog eenzelfde kant opgaan) zie je dat het gebrek aan steun en aanhoudende negativiteit van het Nederlandse publiek (waar wij als forumleden toch een behoorlijk deel van uitmaken) tegenover nederlandse vechters gewoon de boel kan verzieken voor vechters om in Nederland te vechten of om op dit forum te posten (iets wat allistair onlangs aangaf en wat ik persoonlijk doodzonde vind - wie zit er namelijk dichter bij het vuur dan Allistair zelf?). Ik denk dat we gewoon een tikkeltje meer loyaliteit naar de (Nederlandse of voor uit Nederland komende) vechters moeten tonen.

Het is ook doodzonde maar ik denk zelf dat die negativiteit vooral komt omdat veel mensen dat eigenwijze gedrag van Bas Boon zat zijn, hetzelfde geldt voor het kinderachtige gedrag van een Micha en Jamila.

Als de eerstgenoemde zich iets professioneler gedraagt (iets wat hij de laatste tijd al doet, proficiat) dan zal GG minder negatief benaderd worden op het forum.

En als de 2 laatstgenoemde nou gewoon eens normaal reageren en niet altijd lopen te slijmen en te likken, tja dan is het hele probleem opgelost denk ik.

Iemand die constant 1 bepaalde groep of vechter loopt te likken verpest het gewoon voor de rest van die groep. (zie het begin van Nightwalker, onze Badr Hari fan, maar die doet nu ook een stuk normaler wat het gelijk leuker maakt voor de rest)

fxM
23-10-2009, 12:03
Haha dat t-shirt wat Ali aan heeft.
Dat is het geheim dus.

steftheboxer
23-10-2009, 12:08
hahaha dat shirt! geweldig..

Marquis
23-10-2009, 12:12
hahaha dat shirt! geweldig..

Zelfspot heerlijk :lol:

jan sensei kyokushin
23-10-2009, 12:19
http://img33.imageshack.us/img33/9265/alistairvsjosh2009.th.jpg (http://img33.imageshack.us/i/alistairvsjosh2009.jpg/)

spinazi dus nu weten jullie het :) hoe Alistair zo groeit net als Poppei :D

Osu

Collina
23-10-2009, 12:20
Het is ook doodzonde maar ik denk zelf dat die negativiteit vooral komt omdat veel mensen dat eigenwijze gedrag van Bas Boon zat zijn, hetzelfde geldt voor het kinderachtige gedrag van een Micha en Jamila.

Als de eerstgenoemde zich iets professioneler gedraagt (iets wat hij de laatste tijd al doet, proficiat) dan zal GG minder negatief benaderd worden op het forum.

En als de 2 laatstgenoemde nou gewoon eens normaal reageren en niet altijd lopen te slijmen en te likken, tja dan is het hele probleem opgelost denk ik.

Iemand die constant 1 bepaalde groep of vechter loopt te likken verpest het gewoon voor de rest van die groep. (zie het begin van Nightwalker, onze Badr Hari fan, maar die doet nu ook een stuk normaler wat het gelijk leuker maakt voor de rest)

@ simtekf1.

"Nu ben je olie op het vuur aan het gooien"

Ik zou zeggen: Begin er dan zelf mee.

1. Je benoemt naam en toenaam van GG en aanhang dat zij zich onprofessioneel gedragen.
2. Vervolgens doe je er nog een schepje boven op dat Jamila en Micha hielenlikker zijn.
3. Nightwalker geef je de pluim, kortom: neem een voorbeeld van hem. (toevallig een Badr fan net als jij) Hoe verkeerd is dat?

Weleens gehoord over een sneeuwbaleffect? Ik ben je niet aan het aanvallen Simtekf1, maar dit is wel de verkeerde manier.

Ik had dit prive naar je kunnen posten, maar als we dan toch openbaar mensen proberen belachelijk te maken, tik ik je hiermee op de vingers openbaar dat je met deze post de plank volledig misslaat.

Collina

simtekf1
23-10-2009, 12:34
@ simtekf1.

"Nu ben je olie op het vuur aan het gooien"

Ik zou zeggen: Begin er dan zelf mee.

1. Je benoemt naam en toenaam van GG en aanhang dat zij zich onprofessioneel gedragen.

2. Vervolgens doe je er nog een schepje boven op dat Jamila en Micha hielenlikker zijn.
3. Nightwalker geef je de pluim, kortom: neem een voorbeeld van hem. (toevallig een Badr fan net als jij) Hoe verkeerd is dat?

Weleens gehoord over een sneeuwbaleffect? Ik ben je niet aan het aanvallen Simtekf1, maar dit is wel de verkeerde manier.

Ik had dit prive naar je kunnen posten, maar als we dan toch openbaar mensen proberen belachelijk te maken, tik ik je hiermee op de vingers openbaar dat je met deze post de plank volledig misslaat.

Collina

1: Ik zeg alleen dat Bas Boon zich soms niet bepaald professioneel gedraagt idd. Verder top hoor dat hij wel de moeite neemt om hier op Mixfight te posten maar vaak gaat het over dingen waarvan ik denk, laat dat gewoon. (waarschijnlijk ben ik niet de enige)
Verder zeg ik niks over de aanhang van GG, ja alleen over Micha en Jamila. (zie punt 2)

2: Heb ik daar geen gelijk in dan?
Jamila zie je hier alleen maar als er iets positiefs over GG te zeggen is.
Verliest er een keer een GG vechter, nee dan zul je haar niet zien of horen.
Micha is een stuk minder, die kan gelukkig ook normaal reageren, maar ook die heeft trekjes.

3: Ik geef Nightwalker helemaal geen pluim, ik zeg alleen dat hij gelukkig wel luistert naar het advies dat anderen hem geven.
Zowel I Love Knockouts (dacht ik) als ik hebben Nightwalker gevraagt zich normaler te gedragen, en geen Jamila of Micha te worden voor Badr Hari, want dat is gewoon vervelend.

Ik zie het trouwens niet als een aanval hoor, een goede discussie is nooit verkeerd. ;)

jw
23-10-2009, 12:37
Even ontopic dan maar. Thompson is serieus aan het trainen voor deze partij! :D
http://img7.imageshack.us/img7/2249/trainingh.jpg

d3mon1977
23-10-2009, 12:52
Hij traint nu toch bij X treme couture?

Collina
23-10-2009, 13:00
1: Ik zeg alleen dat Bas Boon zich soms niet bepaald professioneel gedraagt idd. Verder top hoor dat hij wel de moeite neemt om hier op Mixfight te posten maar vaak gaat het over dingen waarvan ik denk, laat dat gewoon. (waarschijnlijk ben ik niet de enige)
Verder zeg ik niks over de aanhang van GG, ja alleen over Micha en Jamila. (zie punt 2)

2: Heb ik daar geen gelijk in dan?
Jamila zie je hier alleen maar als er iets positiefs over GG te zeggen is.
Verliest er een keer een GG vechter, nee dan zul je haar niet zien of horen.
Micha is een stuk minder, die kan gelukkig ook normaal reageren, maar ook die heeft trekjes.

3: Ik geef Nightwalker helemaal geen pluim, ik zeg alleen dat hij gelukkig wel luistert naar het advies dat anderen hem geven.
Zowel I Love Knockouts (dacht ik) als ik hebben Nightwalker gevraagt zich normaler te gedragen, en geen Jamila of Micha te worden voor Badr Hari, want dat is gewoon vervelend.

Ik zie het trouwens niet als een aanval hoor, een goede discussie is nooit verkeerd. ;)

Ik ben het niet helemaal eens met sommige punten, maar openbaar hierbij mijn respect op je antwoord.

Misschien is het raadzaam om terminologieën als slijmen, hielenlikken of iets dergelijks weg te laten. Dat is niet fair en zeker niet leuk om te lezen.

Ik kan me namelijk voorstellen, als jouw fan wint, dat je dat het liefst van de daken wil schreeuwen. Maar als je fan verliest kan je twee dingen doen.
1. Je mond houden, niet reageren op bepaalde post en een chocolade letter eten.
2. Of er tegen in gaan op dit forum.

Zoals ik het lees kiest Jamila voor optie 1. Maar zij (ik ga er vanuit dat het een zij is) komt wel vaak met interessante informatie die wij vaak nog niet weten, uiteraard van het GG kamp, maar toch.

En wat betreft Bas Boon; bij normale vragen, krijg je een normaal antwoord. Maak je hem belachelijk, ben je gewoon de lul. (het is niet goed te praten, maar daar moeten we mee omgaan) Volgens mij is hij de enige manager van (één van de) beste vechters ter wereld die openbaar zijn stem laat horen op dit forum.

Maar goed, simtekf1 even goede forumfriends :thup:

Collina.

Collina
23-10-2009, 13:02
Even ontopic dan maar. Thompson is serieus aan het trainen voor deze partij! :D
http://img7.imageshack.us/img7/2249/trainingh.jpg

haha, jouw Quote onder in past precies bij het plaatje:

"Realiteit is een illusie die zich voordoet bij een tekort aan alcohol".

d3mon1977
23-10-2009, 14:12
Er is altijd een kans, toch?

't zou toch wel BIZAR zijn als thompson opeens z'n haymaker (http://en.wikipedia.org/wiki/Haymaker) bovenop de kaak van ali weet te landen?! Ik denk dat iedereen wel gaat liggen dan. Sjit.

Iedere vechter kan winnen. Maar ik ben een grote fan van alistair! Go ali!

Garcia
23-10-2009, 15:31
WAR ALI!!!

Thompson moet je niet onderschatten want hij heeft zeker power in z'n stoten. Maar Ali is denk ik wel een maatje te groot voor hem ;)

Fyodor
23-10-2009, 16:12
Alistair better watch out.... He watched a lot of DVD's! :ehhh:

HL of MMA greatest fighter ever by Boondock (http://video.google.com/videoplay?docid=-7383389640066630677&q=Aleksander+Emelianenko&total=61&start=30&num=10&so=0&type=search&plindex=6#)

micha
23-10-2009, 16:49
simtekf1


gelukkig bepaal jij niet wat ik wel en niet post. buiten een hoop gezeik heb je totaal geen bijdrage.

simtekf1
23-10-2009, 17:09
simtekf1


gelukkig bepaal jij niet wat ik wel en niet post. buiten een hoop gezeik heb je totaal geen bijdrage.

En dat zeg jij hahahahahahaah

pure
23-10-2009, 17:19
wanneer het anders is moet hij zichzelf schamen.

ofniet :thup:

jesselaar
23-10-2009, 17:48
hahaha dat shirt! geweldig..


lol wat een humor (daar hou ik nou van)
s6 tegen thomson

Collina
23-10-2009, 17:51
Alistair better watch out.... He watched a lot of DVD's! :ehhh:

HL of MMA greatest fighter ever by Boondock (http://video.google.com/videoplay?docid=-7383389640066630677&q=Aleksander+Emelianenko&total=61&start=30&num=10&so=0&type=search&plindex=6#)

Ik lig helemaal in een deuk, dit filmpje hierboven is tegek in elkaar gezet.

Zie hier wat er echt gebeurde:
Aleksander Emelianenko vs. James Thompson

http://www.youtube.com/watch?v=kUC4mL6CorI

Mule-Kick
23-10-2009, 18:21
Geweldig shirt en gewelige thompson fotosoep :p

FightingDutchman
23-10-2009, 18:40
Hahah Lol @ I watched a lot of DVD's!

Collina
23-10-2009, 18:53
Hahah Lol @ I watched a lot of DVD's!

haha, moest er ook om lachen. ik dacht, "waarschijnlijk bedoelde hij":

http://www.subtire.com/wp-content/uploads/2008/10/madagascar_2.jpg

Naj85
24-10-2009, 06:05
is het ook ergens live te volgen? (internet of tv?)

kickboxer1987
24-10-2009, 08:31
mijn post was eigenlijk ook meer een reactie op de algemene trend de laatste tijd (niet per defenitie gelieerd aan deze topic). Ik ben de laatste om te zeggen dat je vechters niet mag bekritiseren maar wat de laatste tijd op mixfight gebeurd vind ik jammer. Als je kijkt naar het verleden (Bas Rutten, Badr Hari - eventjes - en mogelijk nog meer mensen; ik zie Remy Bonjaski nog eenzelfde kant opgaan) zie je dat het gebrek aan steun en aanhoudende negativiteit van het Nederlandse publiek (waar wij als forumleden toch een behoorlijk deel van uitmaken) tegenover nederlandse vechters gewoon de boel kan verzieken voor vechters om in Nederland te vechten of om op dit forum te posten (iets wat allistair onlangs aangaf en wat ik persoonlijk doodzonde vind - wie zit er namelijk dichter bij het vuur dan Allistair zelf?). Ik denk dat we gewoon een tikkeltje meer loyaliteit naar de (Nederlandse of voor uit Nederland komende) vechters moeten tonen.

Ik wil graag even reageren op alle mensen die zeggen "door het Nederlandse publiek willen vechters niet meer in Nederlandse vechten"

Dan raad ik jullie aan om ook op wat internationale fora te kijken. Op internationale fora worden mensen niet bloodgesteld aan Bas Boon en Jamila. Dus de hele "anti GG" sfeer is daar niet. Toch zijn mensen daar even negatief (danwel negatiever) te spreken over de activiteiten van Overeem. (of Badr toentertijd op het GP incident met Remy)

Ik vindt het juist opmerkelijk dat op de Nederlandse fora mensen gedrag van Overeem proberen te rechtvaardigen. Dit getuigt juist van een grote mate van partijdigheid en gebrek aan objectiviteit. Als de hele wereld over Overeem valt als hij i.p.v. zijn Strikeforce titel te verdedigen, 2 mma partijen gaat vechten en daarnaast een K1 toernooi. Geluiden op andere fora over het Sylvester gevecht zijn oa "discrace & embarrasing". Als mensen dan hier zeggen "dit maakt hem de meest actieve MMA vechter" dan probeer je in mijn ogen recht te praten wat krom is.

Tuurlijk wil Overeem graag zien vechten! Tuurlijk wil ik Overeem partijen zien winnen. Hoe mooi zou het zijn om een Nederlandse MMA champ te hebben :thup:
Maar als ik de partij van zaterdag heb gezien... dat had van mij absoluut niet gehoeven. argumenten zoals " een win is een win" " ach het risico is klein" kunnen het niet rechtvaardigen. Ik had liever een demo partij gezien tegen een van zijn teammembers of geen partij.

makavelli
24-10-2009, 12:05
Ik wil graag even reageren op alle mensen die zeggen "door het Nederlandse publiek willen vechters niet meer in Nederlandse vechten"

Dan raad ik jullie aan om ook op wat internationale fora te kijken. Op internationale fora worden mensen niet bloodgesteld aan Bas Boon en Jamila. Dus de hele "anti GG" sfeer is daar niet. Toch zijn mensen daar even negatief (danwel negatiever) te spreken over de activiteiten van Overeem. (of Badr toentertijd op het GP incident met Remy)

Ik vindt het juist opmerkelijk dat op de Nederlandse fora mensen gedrag van Overeem proberen te rechtvaardigen. Dit getuigt juist van een grote mate van partijdigheid en gebrek aan objectiviteit. Als de hele wereld over Overeem valt als hij i.p.v. zijn Strikeforce titel te verdedigen, 2 mma partijen gaat vechten en daarnaast een K1 toernooi. Geluiden op andere fora over het Sylvester gevecht zijn oa "discrace & embarrasing". Als mensen dan hier zeggen "dit maakt hem de meest actieve MMA vechter" dan probeer je in mijn ogen recht te praten wat krom is.

Tuurlijk wil Overeem graag zien vechten! Tuurlijk wil ik Overeem partijen zien winnen. Hoe mooi zou het zijn om een Nederlandse MMA champ te hebben :thup:
Maar als ik de partij van zaterdag heb gezien... dat had van mij absoluut niet gehoeven. argumenten zoals " een win is een win" " ach het risico is klein" kunnen het niet rechtvaardigen. Ik had liever een demo partij gezien tegen een van zijn teammembers of geen partij.

a.s.c. zegt net dat wij de Nederlandse vechters en voor Nederland uitkomende vechters wat meer moeten steunen en nu kom jij met de internationale fora als voorbeeld... Natuurlijk zijn ze op sherdog net zo negatief of negatiever dan hier, maar daar zitten vooral amerikanen en voor hun is UFC the best.. Alistair zou niet in de VS durven vechten om dat hij gebruikt heeft maar Lesnar is zo uiteraard super clean want die vecht wel in de UFC...

Natuurlijk mag er ook kritiek geuit worden maar wat is er dan mis met een beetje partijdigheid naar iemand de uitkomt voor Nederland das toch alleen maar goed en doodnormaal???

Verder is de reden dat Overeem zo lang niet op strike force heeft gevochten al zo vaak uitgelegd, de reden hiervoor ligt duidelijk niet alleen bij hem of GG..

ArjanV
24-10-2009, 12:26
Zegt GG.....

iconian
24-10-2009, 12:47
http://www.dreamofficial.com/free/news/img/photo/1256362749/1256362736.jpg

Alistair 115kg, Thompson 126kg

Jarno
24-10-2009, 13:08
Op de 1 of andere manier heb ik niet het gevoel dat het een easy win gaat worden. Hoop van wel voor Ali maar ik onderschat die gekke Brit niiet.

Wiseguy
24-10-2009, 13:09
Vergeleken met Thompson ziet AO er klein uit.

micha
24-10-2009, 13:29
dat wordt rammelen

J_roen
24-10-2009, 13:55
We mogen blij zijn dat ali.o nog in nl vecht, en dat hij nog mma blijft vechten terwijl hij in de k1 ook goede zaken doet. kijk naar sem schilt die deed het ook niet onverdienstelijk in mma, toen hij begon te winnen bij de k1 heeft hij nog maar 1?? mma partij gedaan.

Collina
24-10-2009, 14:43
Ik wil graag even reageren op alle mensen die zeggen "door het Nederlandse publiek willen vechters niet meer in Nederlandse vechten"

Dan raad ik jullie aan om ook op wat internationale fora te kijken. Op internationale fora worden mensen niet bloodgesteld aan Bas Boon en Jamila. Dus de hele "anti GG" sfeer is daar niet. Toch zijn mensen daar even negatief (danwel negatiever) te spreken over de activiteiten van Overeem. (of Badr toentertijd op het GP incident met Remy)

Ik vindt het juist opmerkelijk dat op de Nederlandse fora mensen gedrag van Overeem proberen te rechtvaardigen. Dit getuigt juist van een grote mate van partijdigheid en gebrek aan objectiviteit. Als de hele wereld over Overeem valt als hij i.p.v. zijn Strikeforce titel te verdedigen, 2 mma partijen gaat vechten en daarnaast een K1 toernooi. Geluiden op andere fora over het Sylvester gevecht zijn oa "discrace & embarrasing". Als mensen dan hier zeggen "dit maakt hem de meest actieve MMA vechter" dan probeer je in mijn ogen recht te praten wat krom is.

Tuurlijk wil Overeem graag zien vechten! Tuurlijk wil ik Overeem partijen zien winnen. Hoe mooi zou het zijn om een Nederlandse MMA champ te hebben :thup:
Maar als ik de partij van zaterdag heb gezien... dat had van mij absoluut niet gehoeven. argumenten zoals " een win is een win" " ach het risico is klein" kunnen het niet rechtvaardigen. Ik had liever een demo partij gezien tegen een van zijn teammembers of geen partij.

Wellicht is het raadzaam om je huiswerk goed door te nemen voordat je iets post omtrent Alistair en Strikefoce titel.

Wat betreft zijn twee MMA partijen nu, "ik kan er bij inkomen wat je zegt", maar jij weet niet wat in zijn contract staat. Ik weet het ook niet, maar wat ik wel weet is dat het commercieel gezien een voordeel is voor GG en Alistair. Twee hapklare partijen waar inkomsten uit komen. "Alleen de zon gaat voor niets op" dus er moet ook brood op de plank komen.

Uiteraard is het makkelijk om te zeggen, "vecht dan niet", maar nogmaals: contract (we don't know) en commercieel gezien (i know).

K1 staat voor de deur, geen risico maar een soort van (kosten-baten-analyse). 2010 gaat waarschijnlijk een goed jaar worden in de MMA sfeer. Strikforce Fedor (wellicht) Alistair.

En om even terug te komen om internationale forum, (niets van aantrekken joh) Ons koud kikkerlandje heeft overall gezien de aller beste vechters van de wereld, daar mogen we best trots op zijn.

Enjoy the weekend.

Collina

jan sensei kyokushin
24-10-2009, 14:44
Osu het zijn 2 Buffels Thomsen vs Alistair dat wordt knallen .

Respect !!!

Osu

Jamila
24-10-2009, 15:30
Ik wil graag even reageren op alle mensen die zeggen "door het Nederlandse publiek willen vechters niet meer in Nederlandse vechten"

Dan raad ik jullie aan om ook op wat internationale fora te kijken. Op internationale fora worden mensen niet bloodgesteld aan Bas Boon en Jamila. Dus de hele "anti GG" sfeer is daar niet. Toch zijn mensen daar even negatief (danwel negatiever) te spreken over de activiteiten van Overeem. (of Badr toentertijd op het GP incident met Remy)

Ik vindt het juist opmerkelijk dat op de Nederlandse fora mensen gedrag van Overeem proberen te rechtvaardigen. Dit getuigt juist van een grote mate van partijdigheid en gebrek aan objectiviteit. Als de hele wereld over Overeem valt als hij i.p.v. zijn Strikeforce titel te verdedigen, 2 mma partijen gaat vechten en daarnaast een K1 toernooi. Geluiden op andere fora over het Sylvester gevecht zijn oa "discrace & embarrasing". Als mensen dan hier zeggen "dit maakt hem de meest actieve MMA vechter" dan probeer je in mijn ogen recht te praten wat krom is.

Tuurlijk wil Overeem graag zien vechten! Tuurlijk wil ik Overeem partijen zien winnen. Hoe mooi zou het zijn om een Nederlandse MMA champ te hebben :thup:
Maar als ik de partij van zaterdag heb gezien... dat had van mij absoluut niet gehoeven. argumenten zoals " een win is een win" " ach het risico is klein" kunnen het niet rechtvaardigen. Ik had liever een demo partij gezien tegen een van zijn teammembers of geen partij.

Volgens mij hebben we allemaal op het forum mee kunnen lezen, hoe Glory maanden is bezig geweest, om Yvel te boeken voor Alistair. Aan de andere kant buiten Alistair, zijn nog veel meer vechters gevraagd en allemaal hebben ze geweigerd. Toen ik dit wilden delen met de rest van Nederland ben ik door meerdere forum broeders aangevallen en dat terwijl ik maar 1 ding wilden ook voor Alistair een top partij in de PTA.
Er is zelf geprobeerd om Don Fry te krijgen ook omdat deze Pride vechter heeft gewonnen van Gilbert Yvel. Geloof me ik heb zelf kunnen zien hoeveel energie erin is gestoken om een waardige tegenstander te vinden voor Alistair. Ik ben ermee eens dat het een beetje een domper was. Zeker na de partijen vooraf.

Wat ik wel jammer vind is dat je moeilijk blijft doen over 1 partij terwijl als je het hele gala neemt er ongelofelijk veel actie was met verassende uitslagen, waar je in ieder geval aan kunt zien dat GG niet gespaard werd en het dus niet alleen een GG feestje was maar een gezamenlijk feestje.
Vechtsport op en top !!!

Gr, Jamila:thup:

micha
24-10-2009, 15:38
zo is het!

Lionheart
24-10-2009, 16:23
Collina en A.S.C. die snappen het!

Oesh!

Cave
24-10-2009, 16:35
Mensen, wat loopt iedereen weer te zeiken om niks zeg. Waar hebben we het nou helemaal over?

Alistair doet het tot nu toe goed in K-1, fijn voor hem en voor de fans.

Alistair vouwt een pannekoek op tijdens Glory 11: fijn voor Alistair, fijn voor GG, minder interessant voor de neutrale kijker.

Alistair staat op Dream 12 tegen Thompson: fijn voor zowel Alistair (Thompson is geen topper maar wel een goede tegenstander om je conditie tegen te testen) als Thompson (Alistair is een goede proef om te zien waar hij staat nu hij al een tijdje by Couture traint).

Alistair gaat in 2010 hopelijk weer in de VS knokken, wellicht tegen Fedor: prima. Iedereen wint: Alistair kan tegen meer toppers gaan knokken en nog beter worden, BB/Jamilla/Micha kunnen lekker veel posten, Alistair-/GG-/BB-/Jamilla-/Micha-haters kunnen lekker veel posten en Fedor kan zich bewijzen tegen iemand waarvan veel mensen denken dat hij een bedreiging is.

Iedereen nu klaar met mekkeren?

P.s. Fedor gaat pwnen, dat lijkt me natuurlijk duidelijk. Sorry, Ali ;)

micha
24-10-2009, 17:18
[quote=Cave;824604]Mensen, wat loopt iedereen weer te zeiken om niks zeg. Waar hebben we het nou helemaal over?

Alistair doet het tot nu toe goed in K-1, fijn voor hem en voor de fans.

Alistair vouwt een pannekoek op tijdens Glory 11: fijn voor Alistair, fijn voor GG, minder interessant voor de neutrale kijker.

Alistair staat op Dream 12 tegen Thompson: fijn voor zowel Alistair (Thompson is geen topper maar wel een goede tegenstander om je conditie tegen te testen) als Thompson (Alistair is een goede proef om te zien waar hij staat nu hij al een tijdje by Couture traint).

Alistair gaat in 2010 hopelijk weer in de VS knokken, wellicht tegen Fedor: prima. Iedereen wint: Alistair kan tegen meer toppers gaan knokken en nog beter worden, BB/Jamilla/Micha kunnen lekker veel posten, Alistair-/GG-/BB-/Jamilla-/Micha-haters kunnen lekker veel posten en Fedor kan zich bewijzen tegen iemand waarvan veel mensen denken dat hij een bedreiging is.
:thup::thup:

kickboxer1987
24-10-2009, 20:18
Natuurlijk mag er ook kritiek geuit worden maar wat is er dan mis met een beetje partijdigheid naar iemand de uitkomt voor Nederland das toch alleen maar goed en doodnormaal???



Ik denk dat we dan van mening verschillen over een beetje. Wat ik probeerde aan te halen is dat sommige mensen op dit forum irrationeel proberen recht te praten wat vanuit een neutraal standpunt gewoon krom is. Wanneer hier kritiek op wordt geuit zijn we in ene " niet loyaal genoeg" en " Door deze opmerkingen vecht Bas Rutten niet meer in Nederland".

@ Jamila.

Ik heb inderdaad gelezen het niet de initiele planning was om Overeem een partij tegen Sylvester te laten vechten, het kritiek is dat mensen liever Overeem zijn titel eens zien verdedigen tegen een waardige MMA vechter.

@ Colina

Ik heb inderdaad geen zicht in het contract van Overeem, er is wel het een en ander uitlegt over de sittuatie met Strikeforce en Dream. Ik snap dondersgoed dat Overeem aan het financieele plaatje denkt en brood op plank wilt. Verwacht dan wel kritiek van diegene die het brood betalen als er gewoon teleurstellende acties plaats vinden. Op langer termijn zal er minder brood op de plank komen als Overeem met regelmaat tegen "nobodies" (alle respect naar Thompson en Sylverster, maar is toch een ander kaliber) vecht in plaats van de grote namen. Hoeveel mensen gaan in de toekomst geld neerlegen om Overeen VS onbekende vechter X te zien?

Laten we hopen dat Overeem 2010 in de VS gaat vechten (of in Japan tegen een topper) en dat we demolition gaan zien!

Vitor Belfort
24-10-2009, 20:44
YouTube - DREAM.12 - Press Conference 1/4 - 24.Oct.2009 (http://www.youtube.com/watch?v=UK5U3pXyUTY)

the weighins, grappig om het publiek te horen als Overeem het podium betreed in zijn onderbroek

mokumnised
24-10-2009, 20:57
Toen ik dit wilden delen met de rest van Nederland ben ik door meerdere forum broeders aangevallen en dat terwijl ik maar 1 ding wilden ook voor Alistair een top partij in de PTA. Jamila, jij bent toen aangevallen omdat je Yvel uitmaakte voor chicken shit wat buiten respectloos ook een bullshitopmerking is, beetje flauw om nu (weer) de vermoorde onschuld uit te hangen.

Verder is het gewoon logisch dat er veel commentaar is gekomen op de partij van Ali in de PTA, ik heb zelden een vechter gezien die zo overduidelijk in zijn broek scheet voor zijn tegenstander.Kan Ali verder niets aan doen, maar het geeft wel aan dat die matchup een geweldige miskleun was, een hoofdprogramma van een duur gala onwaardig.