PDA

View Full Version : Henk Grol ook dupe van DSB ellende



Marco
22-10-2009, 12:53
Grol: "Grote aderlating" Van onze Telesportredactie
HAARLEM - Het faillissement van DSB Bank betekende ook slecht nieuws voor Henk Grol. De judoka, die ruim een jaar geleden zijn handtekening zette onder een meerjarige sponsorovereenkomst, moet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. "Dit is een ramp voor alle gedupeerden. Dankzij het contract met DSB hoefde ik mij tot en met de Olympische Spelen in 2012 op financieel vlak geen zorgen te maken. Daar is nu drastisch verandering in gekomen. Hopelijk meldt zich op korte termijn een andere geldschieter, zodat ik onbezorgd mijn sport kan blijven uitoefenen. Ik had het mooi voor elkaar, maar het wordt nu even behelpen", aldus Grol.




http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00665/grol_665329d.jpg (javascript:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00665/grol_665329d.jpg","Henk%20Grol "," ",200,142);)Henk Grol


De vicewereldkampioen leeft mee met Dirk Scheringa en noemt het omvallen van DSB Bank een dramatische gebeurtenis voor de gehele vaderlandse topsport. "Dit is een grote aderlating voor sportend Nederland, want Scheringa is iemand met een hart voor de sport. Ik zal hem binnenkort een mail sturen om hem te bedanken. Hij zag het in mij zitten, ik heb niets negatiefs over hem te zeggen."

Donjopie
22-10-2009, 14:01
Hij zag het in mij zitten, ik heb niets negatiefs over hem te zeggen."

misschien dit :
Waarom heb je niet vooruit betaald Dirk ?

HUNTER
22-10-2009, 15:03
ehhh

waarom staat deze thread in godesnaam in het voetbal gedeelte??? judo lijkt niet eens op voetbal, het is veel moeilijker!

ik verplaats m ff naar het fight forum

sikkwitttet
22-10-2009, 15:17
nice hunter

Marco
22-10-2009, 15:46
sorry hunter, ik zal het nooit meer doen.

ijsblok
22-10-2009, 16:44
zaterdag as het NK, zonder grol in de -100 (blessure).. ben benieuwd wie er kampioen gaat worden!

joost
22-10-2009, 17:05
ehhh

judo lijkt niet eens op voetbal, het is veel moeilijker!


haha :thup:


ontopic!

Erg jammer! ik hoop dat hij binnenkort een andere geldschieter krijgt