PDA

View Full Version : Fight record??



superfreak
22-10-2009, 17:23
Oke mixfighters mogelijk dat iemand iets voor me kan verklaren. Als ik op een sherdog of wiki kijk dan zie je een vechter als bijvoorbeeld Lyoto Machida staan en zijn record is 15-0-0, Rashad 13-1-1 en Thiago Silva 14-1-0.
Ga je me dan vertellen dat die gasten maar 15 partijen hebben gedraaid. Tellen ze begin partijen in kleinere organisaties niet mee?

Wie kan dit even voor me verduidelijken??

thanks alvast.

bryan
22-10-2009, 17:32
Oke mixfighters mogelijk dat iemand iets voor me kan verklaren. Als ik op een sherdog of wiki kijk dan zie je een vechter als bijvoorbeeld Lyoto Machida staan en zijn record is 15-0-0, Rashad 13-1-1 en Thiago Silva 14-1-0.
Ga je me dan vertellen dat die gasten maar 15 partijen hebben gedraaid. Tellen ze begin partijen in kleinere organisaties niet mee?

Wie kan dit even voor me verduidelijken??

thanks alvast.

sherdog neemt alleen op wat ze doorgegeven krijgen.. dus als een klein gala het de resultaten niet doorgeeft komt het ook niet op sherdog.. maar over het algemeen hebben die yanks niet zoveel partijen weg hoor.. die hebben hun basis meer in het competie worstelen etc. en stappen dan in 1 keer over naar pro mma.. het bij ons iedere weekend een amateur gala leeft niet overal zo..

superfreak
22-10-2009, 17:37
Oke dit verklaart alweer een hoop. dus stefan stuve heeft er echt maar 20 weg en Hardonk ook maar 13?

Bij het kickboxen worden je N, C en B partijen niet in je pro record meegenomen toch?

Harlem
22-10-2009, 19:52
Oke mixfighters mogelijk dat iemand iets voor me kan verklaren. Als ik op een sherdog of wiki kijk dan zie je een vechter als bijvoorbeeld Lyoto Machida staan en zijn record is 15-0-0, Rashad 13-1-1 en Thiago Silva 14-1-0.
Ga je me dan vertellen dat die gasten maar 15 partijen hebben gedraaid. Tellen ze begin partijen in kleinere organisaties niet mee?

Wie kan dit even voor me verduidelijken??

thanks alvast.

Dit zijn waarschijnlijk alleen de UFC records..

iconian
22-10-2009, 20:26
Oke dit verklaart alweer een hoop. dus stefan stuve heeft er echt maar 20 weg en Hardonk ook maar 13?

Bij het kickboxen worden je N, C en B partijen niet in je pro record meegenomen toch?

Amateurcircuit in Amerika heb je nauwelijks, zodra je iets betaald krijgt voor je wedstrijden (wat bijna overal zo is) kun je jezelf al prof noemen. Vaak gaan ze inderdaad gelijk prof maar hebben ze wel een achtergrond in grappling of worstelen.

Kickboks records is moeilijk vast te stellen, sommige tellen hun junioren B C wel mee andere niet, daarom zie je ook dat spong tegen de 100 partijen heeft, maar daar zitten een hoop juniorpartijen bij.

20 partijen voor struve op zn 21ste is heel behoorlijk trouwens

Todd Duffee bijvoorbeeld heeft maar 5 MMA partijen in zn hele leven gedraaid, maar vecht wel mooi in de UFC. dat kan in amerika dus ook

edit: Brett rogers heeft ook maar 10 partijen gevochten, de eerste 7 tegen zwaarlijvige losers zonder vechttechniek in feesttenten, maar die tellen wel allemaal als profpartijen.