PDA

View Full Version : Dana White talks Fedor Emelianenko vs. Brett Rogers



Harrie Nak
23-10-2009, 17:41
http://www.youtube.com/watch?v=T_jIF3BpGs8

Collina
23-10-2009, 18:01
Ik snap wel wat hij bedoeld, maar goed, hij baalt ook dat het geen UFC gevecht is.

Maar goed, ik denk dat Fedor niet zal verliezen van Rogers.

Wheelie
23-10-2009, 18:03
Fedor kan verliezen van Brett Rogers want die man heeft een KO in huis, dat zou echt verschrikkelijk zijn.

Sendur
23-10-2009, 18:05
Tnx!

Morgen ufc 104!!!

heb er zin in, ben ook blij als ik Fedor weer zie 7 nov!

WAR FEDOR!!!

Vandaan
23-10-2009, 18:11
Hij heeft zeker een punt. Denk niet dat het gaat gebeuren. Maar de kans is er altijd als je tegen iemand vecht als Rogers. Fedor heeft gewoon weinig te winnen in deze partij.

Maar de vraag is heeft Brock meer bewezen dan Rogers? Laat Brock eerst ook maar is een jaartje tegen toppers vechten en blijven winnen. Zodat hij in de buurt komt van de status van Fedor. Dan is het een interessante partij!

mikeymcd
23-10-2009, 18:15
Fedor verliest niet, geen kans. Je kan wel een KO in huis hebben, maar als je tegenover iemand staat die niet KO kan, dan heb je nog steeds een probleem.
En je kan wel zeggen dat Fedor weinig te winnen heeft, maar zo denkt Fedor niet. Fedor is een rasvechter en zo goed als onverslaanbaar.

goro
23-10-2009, 18:21
Maar de vraag is heeft Brock meer bewezen dan Rogers? Laat Brock eerst ook maar is een jaartje tegen toppers vechten en blijven winnen. Zodat hij in de buurt komt van de status van Fedor. Dan is het een interessante partij!
Euh een beetje meer bewezen als rogers. Hij heeft de UFC belt.
Exit Mir2 (met gemak), Randy (met wat moeite) , Herring (met gemak)

ZanZaiZuk
23-10-2009, 18:23
Fedor kan verliezen van Brett Rogers want die man heeft een KO in huis, dat zou echt verschrikkelijk zijn.

Mocht het gebeuren, Rogers naar UFC vs brock, dat zou wat zijn :D en Fedor vs ?

Mule-Kick
23-10-2009, 18:27
Zie het punt van Dana hier ook wel. Zou gewoon kut zijn als Fedor zou verliezen (al acht ik die kans persoonlijk miniem) van iemand als Rogers. Bij een verliespartij tegen Lesnar zou Fedor veel minder gezichtsverlies lijden.

phranq
23-10-2009, 20:31
Dana heeft dit keer wel een goed punt.

mikeymcd
23-10-2009, 20:45
Je kan het ook zo zien:
Als Fedor verliest van Brock krijg je te horen: Zie nou wel dat Fedor niet opgewassen is tegen de UFC en zie nou wel dat hij niet de beste is, wat iedereen dacht dat hij was. Verliest hij van Rogers zijn er veel mensen die zullen zeggen het was een geluks treffer waardoor Fedor neer ging en zien hem nog steeds als de beste van de wereld.

Maar ja voorlopig is Fedor ook de beste vechter van de wereld en hebben we het verder over twee beesten (Rogers en Lesnar) die hele beperkte vechters zijn en in mijn ogen ook geen kans maken tegen 'the last emperor'.

Pernik
23-10-2009, 23:11
Op je tweede punt geef ik je sowieso ongelijk: een lucky punch bestaat niet. Je mikt ergens op en je mist of je raakt.


Je praat iemand na, iedereen weet best wel wat er met een lucky punch wordt bedoeld, opeens geeft iemand (Bas Rutten ??) er een andere defenitie aan en dan zou een lucky punch niet meer bestaan ?? Kul natuurlijk.

anoniem gg
24-10-2009, 03:14
Ik zal voor jullie zeggen hoe het echt zit.

Kijk Danna White zegt een hoop dingen die niemand hier aanhaalt op het forum.

Fedor vecht weinig

Fedor vecht niet meer tegen top vechters

Fedor wordt er niet jonger op

Dit zijn allemaal ingredienten die tegen Fedor werken.

Voor Fedor was het destijds beter geweest de deal met K-1 te aanvaarden en Big bucks te verdienen in een jaar met K-1 in Japan en USA (een of twee gevechten in de states rest in Japan, het contract was niet exclusief voor Japan, Fedor mocht ook Bodog of Strikeforce vechten, K-1 wilde alleen wel mee beslissen als hij bij de UFC zou vechten), dit nog een jaar doen (Japan,Bodog,Strikeforce, Affliction) en dan naar de UFC, nu gaat de leeftijd steeds meer tellen, komen er nieuwe jonge hongerige vechters!

Coleman is niet meer de Coleman van toen
Randleman is niet meer de Randleman van toen
Sakuraba is niet meer de Sakuraba van toen
Mirko is niet meer de Mirko van toen
En zo gaat de lijst maar door

Noem daarbij de meer dan 60 miljoen dollar die de UFC voor de pride library betaalde en al het materiaal wat ze hebben van Fedor, wat ze zouden kunnen gebruiken voor de hype Fedor Vs Lesnar, dan kun je misschien de frustraties begrijpen vsn Danna White!

Fedor zal slim genoeg zijn om geen slagen wissling aan te gaan met Rogers, die eindigt op zijn rug of in een submission. Maar met Alistair zal dat een ander geval zijn, die krijg je niet makkenlijk op zijn rug en al zou dat wel gebeuren is Alistair levensgevaarlijk op de grond (zo was hij de eerste die Belfort liet aftikken)!


Love Peace

micha
24-10-2009, 07:42
UFC heeft pride laten doodbloeden........