PDA

View Full Version : Mma gyms in oost NL?



ARMENIA
24-10-2009, 19:36
Doe al enkele jaren aan thaiboxen maar heb mma ook altijd al mooi gevonden. Ik woon in Almelo en ben dus op zoek naar een mma gym. Ik weet dat Angelo ook mma lessen verzorgd en Tatsujin ook mma in Deventer, zijn er ook nog andere mma gyms in de omgeving van Almelo? Welke gym is dan het beste voor me?Hou er ook rekening mee dat ik een lichtgewicht ben en dus graag wil trainen met andere mma'ers van me eigen gewicht...

Dennuz
24-10-2009, 19:42
Angelo Gym uiteraard :D.. We hebben genoeg jongens van elk gewicht rondlopen... Alles tussen de 50 en 150kg... Dus kom gewoon een keer langs op dinsdag, we trainen van 18.45 tot 19.15 eerst met GI voor diegene die dat willen.. En dan van 19.15 tot 20.30 gewone MMA training.. Donderdag is de MMA training van 20.00 tot 21.00.

Dit alles onder leiding van de beste MMA trainer van NL.. Roy v/d Wal... A.K.A Justi, A.K.A The Magician ;)

761217186
24-10-2009, 20:34
Angelo Gym uiteraard :D.. We hebben genoeg jongens van elk gewicht rondlopen... Alles tussen de 50 en 150kg... Dus kom gewoon een keer langs op dinsdag, we trainen van 18.45 tot 19.15 eerst met GI voor diegene die dat willen.. En dan van 19.15 tot 20.30 gewone MMA training.. Donderdag is de MMA training van 20.00 tot 21.00.

Dit alles onder leiding van de beste MMA trainer van NL.. Roy v/d Wal... A.K.A Justi, A.K.A The Magician ;)

hier moet ik Dennuz gelijk in geven. Ik woon zelf in Apeldoorn en reed zo nu en dan naar het Oosten om daar te trainen. erg kundige lessen en een zeer hechte en vriendelijke trainingsgroep. MMA geven ze daar niet in 1 les. ze houden het grappeling en kickboksen gescheiden. Echt een school waar je op hoog niveau les krijgt in het staande en het grondvechten.