PDA

View Full Version : Video Alistair Overeem vs James Thompson***spoiler***



nick
25-10-2009, 10:44
http://www.mmator.com/alistair-overeem-vs-james-thompson---fight-video-dream-12-t12436.html

Garcia
25-10-2009, 10:48
Zo dat is snel :)

nick
25-10-2009, 10:51
idd ;)

micha
25-10-2009, 10:51
neemt weinig bandbreedte in beslag

Collina
25-10-2009, 11:01
22 sec. OMG.

el bastardo
25-10-2009, 11:29
Misschien ff spoiler in de titel zetten.































OMFG!!!!!

sikkwitttet
25-10-2009, 11:42
wat een buck zooi zeg. bedoel en ik wedde nog wel dat het 10 sec zou duren

marrilia
25-10-2009, 11:42
another stop in the alistair overeem recyclingtour,crushing tomatocans all over the world.

sikkwitttet
25-10-2009, 11:45
check voor de lol eens wat die mensen er onder zeggen op die site. daar gaan de glory mensen niet zo happy van worden.:P

Lionheart
25-10-2009, 13:23
Wij kunnen zeggen wat wij willen, maar het is toch heerlijk voor die jongen dat ie nu zo goed gaat!
Helemaal top!

Wil hem op 5 dec de k1 titel zien pakken en daarna tegen Fedor/Rogers of Werdum!

K-1sunstarr
25-10-2009, 14:06
Wist niet dat het snel zou gebueren, damm!!
Het gaat hem momenteel heel goed af, maar K-1 is een andere spel.
We zullen zien!

El Bambino
25-10-2009, 14:17
Wij kunnen zeggen wat wij willen, maar het is toch heerlijk voor die jongen dat ie nu zo goed gaat!
Helemaal top!

Wil hem op 5 dec de k1 titel zien pakken en daarna tegen Fedor/Rogers of Werdum!

Moeten we Alistair serieus nemen met zulke tegenstanders ?

TOON
25-10-2009, 14:22
dat hoeft niet, maar het gemak waar ie ze mee aan de kant zet, zegt in mijn ogen ook wel wat....ben iig blij dat ik um geregeld aan het werk zie....al is het maar een paar seconden ;)

2010 moet dan maar z'n MMA-jaar worden!

Lionheart
25-10-2009, 14:29
Moeten we Alistair serieus nemen met zulke tegenstanders ?

Waarom niet? Het zijn misschien warm up fights, maar daarentegen vecht hij nu ook tegen de top vd K1.

En de zwaardere MMA tegenstanders die komen in het nieuwe jaar aan bod.

En wie in de nederlandse vechtsportscene zien wij dit doen? Op hoog niveau K1 vechten en op hoog niveau MMA (het hoge niveau komt in 2010 aan bod), niemand.

Alleen Manhoef, maar Manhoef topt niet net Alistair id K1.

Justinian
25-10-2009, 14:30
Moeten we Alistair serieus nemen met zulke tegenstanders ?
Ik denk dat je Alistair wel degelijk serieus 'moet' nemen. Hij blinkt uit in het K-1 spel en heeft toppers als Badr Hari en Peter Aerts verslagen. Nu heeft hij even een paar mindere tegenstanders in het MMA, maar hij pakt ze wel heeeeel eenvoudig. Na 5 december zullen we wel zien welke tegenstanders hij op MMA gebied krijgt.

Collina
25-10-2009, 15:03
Moeten we Alistair serieus nemen met zulke tegenstanders ?

Ik had het wel gedaan El Bambino. En als je er anders over denkt, onderbouw je vraag eens, dan snappen wij het wellicht ook.

Collina

anoniem gg
25-10-2009, 15:09
Iedereen rustig blijven ademhalen.

Het GG management had besloten dat na de overwinning op "tomatocan" Peter Aerts, dat nog twee extra partijen in die maand goed waren alvorens Alistair drie partijen op een avond te laten vechten.
Langzaam opbouwen en na de ko overwinning op "tomatocan" Badr Hari en zijn partij tegen Remy nog zo een " tomatocan" is het voor Alistair wel lekker om even wat MMa ertussendoor te doen.
Zo vocht Peter tegen een boxer in Japan (89kg) meen ik niet zo lang geleden en daar hoorde ik niemand over?
Nu gaan GG zich richten op de K-1 met allemaal fitte en ongeblesseerde vechters!!!

Tot 5 December GG Sinterklaas

Love Peace

RNLMC
25-10-2009, 15:16
Wat een fucking monster is het toch. Geweldig.
Lekker blijven lullen over Alistair trouwens, binnen een paar jaar staat op hij #1 en is heel nederland opeens weer zen grootste fan. Let maar op.

Fyodor
25-10-2009, 15:20
Misschien is het nu tijd voor een nieuwe nickname voor Alistair?

Ik denk zelf aan Alistair 'The Flying Gentleman' Overeem :whistling:

micha
25-10-2009, 15:21
lol@tomatocan peter aerts

kooivechter
25-10-2009, 15:25
allistair is een beul geworden. in de ufc zou hij ook de hele hw divisie slopen

Illest
25-10-2009, 15:25
lol@tomatocan peter aerts



http://www.lifeisajoke.com/simpsons/magnets/kissass.bmp

Collina
25-10-2009, 15:40
Misschien is het nu tijd voor een nieuwe nickname voor Alistair?

Ik denk zelf aan Alistair 'The Flying Gentleman' Overeem :whistling:

12jaar geleden heb ik Alistair de nickname Demolitionman gegeven. Dit houden we graag zo :thup:

Collina
ps: maar ik snap wel wat je bedoeld, wooow, die vloog bijna de kooi uit!

marrilia
25-10-2009, 15:42
om mijn vorige commentaar even te verduidelijken ,ik vind Alistair de beste Nederlandse zwaargewicht in MMA van dit moment .

maar vind dat hij tegen vechters moet vechten die een uitdaging voor hem zijn en niet tegen mannen als Sylvester of Thompson.

Dan kun je wel zeggen dat je blessurevrij moet blijven voor de K1 maar vecht dan gewoon niet ,dan krijg je ook geen commentaar over vechten tegen tomatocans.(en hoef ik hier in Engeland hem niet blijven verdedigen want dat word ik een beetje zat)

dus gefeliciteerd met deze overwinning Alistair,hoop dat je op 5 dec het goed gaat doen en dat daarna gewoon naar strikeforce gaan om je titel te verdedigen en daarna naar de UFC om de Nederlandse eer hoog te houden

Pernik
25-10-2009, 15:52
Zo vocht Peter tegen een boxer in Japan (89kg) meen ik niet zo lang geleden en daar hoorde ik niemand over?


Misschien omdat Peter Aerts al over zijn top heen is en de meeste fans Alister rijp vinden om de wereldtop aan te pakken en dan is het jammer als hij MMA vecht tegen nobodies.
Ik begrijp dat K1 even prioriteit heeft, alleen zie ik hem liever in MMA, maar ik hoef met vechten dan ook mijn geld niet te verdienen.
Zet hem op Alister, pak ze allemaal !!!!!!!!!!!!! (behalve Fedor, die mag van mij een ongeslagen legende blijven)

Khanom Thom
25-10-2009, 16:01
Misschien ff spoiler in de titel zetten.

Done ;)

Collina
25-10-2009, 16:24
om mijn vorige commentaar even te verduidelijken ,ik vind Alistair de beste Nederlandse zwaargewicht in MMA van dit moment .

maar vind dat hij tegen vechters moet vechten die een uitdaging voor hem zijn en niet tegen mannen als Sylvester of Thompson.

Dan kun je wel zeggen dat je blessurevrij moet blijven voor de K1 maar vecht dan gewoon niet ,dan krijg je ook geen commentaar over vechten tegen tomatocans.(en hoef ik hier in Engeland hem niet blijven verdedigen want dat word ik een beetje zat)

dus gefeliciteerd met deze overwinning Alistair,hoop dat je op 5 dec het goed gaat doen en dat daarna gewoon naar strikeforce gaan om je titel te verdedigen en daarna naar de UFC om de Nederlandse eer hoog te houden


@ Marrilia,

Hypothetische vraag:

"Stel je nou eens voor dat jij (Marrila) vlak voor je K1 wedstrijd zit".

Golden Glory viert haar 10 jarige jubileum en verrek, jij (Marrila) zit al 10 jaar in het Golden Glory team. Groot feest, dat moet gevierd worden, je hoort erbij !!

Het management van GG vraagt jou (Marrila) om een partij te draaien, jouw commitment naar GG is groot, want zij zorgen dat jij (Marrila) aan het werkt blijft. Overigens heb je een goede verstandhouding met je mensen, dus logies, je stemt toe.

Vervolgens staat wellicht in je contract dat jij (Marrila) ook nog een wedstrijd moet draaien in Japan 2wkn erna. Zoals jij (Marrila) weet, zitten de contracten in Japan iets anders in elkaar dan in Nederland. Ziek of niet ziek, je moet vechten.. tenzij je arm eraf is. Overigens is Japan je geldfabriek en zorgen zij voor jouw welverdiende pensioen. Logies, je toont je commitment, je houdt je aan het contract, dus je stemt toe.

“”Maar in jouw achterhoofd Mirrila speelt nog steeds de K1 finale over ander halve maand, 400.000 dollar, eeuwige roem en je weet dat Badr Hari waarschijnlijk je enige echte gevaar is...””

Nu mijn hypothetisch vraag;
Stel je nou eens voor wat hier boven staat allemaal waar is, jij (Marrila) over ander halve maand voor je K1 Finale, en ik (Collina, jouw manager). Ik zeg, Marrila, verrassing. En ik kom aan met 2 MMA partijen, Brett Rogers and Fabrico Werdum.

Wat gaat er dan door je heen?
Ik denk namelijk dat je dan erg blij mag zijn dat dit een hypothetische vraag was geweest.


Enjoy Engeland.

Greetz, Collina

marrilia
25-10-2009, 17:17
@ Marrilia,

Hypothetische vraag:

"Stel je nou eens voor dat jij (Marrila) vlak voor je K1 wedstrijd zit".

Golden Glory viert haar 10 jarige jubileum en verrek, jij (Marrila) zit al 10 jaar in het Golden Glory team. Groot feest, dat moet gevierd worden, je hoort erbij !!

Het management van GG vraagt jou (Marrila) om een partij te draaien, jouw commitment naar GG is groot, want zij zorgen dat jij (Marrila) aan het werkt blijft. Overigens heb je een goede verstandhouding met je mensen, dus logies, je stemt toe.

sorry maar vind een titel(en de bijbehorende 400000 dollar) belangrijker dan op een een jubileumfeestje verschijnen

Vervolgens staat wellicht in je contract dat jij (Marrila) ook nog een wedstrijd moet draaien in Japan 2wkn erna. Zoals jij (Marrila) weet, zitten de contracten in Japan iets anders in elkaar dan in Nederland. Ziek of niet ziek, je moet vechten.. tenzij je arm eraf is. Overigens is Japan je geldfabriek en zorgen zij voor jouw welverdiende pensioen. Logies, je toont je commitment, je houdt je aan het contract, dus je stemt toe.

weet niets van een dan wel of niet bestaand contract contract maar denk eerder dat dit een last minute ding is maar dan is nog steeds de K1 titel belangrijker want denk niet dat alistair 400000 dollar hiervoor kreeg

“”Maar in jouw achterhoofd Mirrila speelt nog steeds de K1 finale over ander halve maand, 400.000 dollar, eeuwige roem en je weet dat Badr Hari waarschijnlijk je enige echte gevaar is...””

juist geredeneerd en dan zou ik mij hierop richten en alleen hiervoor trainen

Nu mijn hypothetisch vraag;
Stel je nou eens voor wat hier boven staat allemaal waar is, jij (Marrila) over ander halve maand voor je K1 Finale, en ik (Collina, jouw manager). Ik zeg, Marrila, verrassing. En ik kom aan met 2 MMA partijen, Brett Rogers and Fabrico Werdum.
Dan zou ik denken dat je niet zo'n goede manager bent en te veel hooi op je vork genomen hebt

Wat gaat er dan door je heen?
Ik denk namelijk dat je dan erg blij mag zijn dat dit een hypothetische vraag was geweest.

Alistair nogmaals gefeliciteerd jongen succes voor de K1 finale op 5 december en na deze titel gepakt te hebben je gewoon weer op het mma richten (Strikeforce)

micha
25-10-2009, 17:24
lol marilia die niks weet van een wel of niet bestaand contract. en het GG management niet zo goed vind:hugegrin::hugegrin::hugegrin:

ArjanV
25-10-2009, 17:29
Als dat GG manegment zo fantastisch is hadden ze dat feestje ook wel een paar maandjes later kunnen vieren.... Had Alistair Overeem ondertussen eens tegen iets anders als opgewarmde lijken gevochten en misschien of zelfs waarschijnlijk wel een K1 titel op zak....had ook leuk op het postertje gestaan....

micha
25-10-2009, 17:31
ik denk dat ze het met 7 vechters op 05 december redelijk goed doen.

marrilia
25-10-2009, 17:32
LOL at Micha
http://4.bp.blogspot.com/_JnXqYuXEcTk/Rwau4JJvJNI/AAAAAAAAACs/MSe73DHBpTQ/s320/suck+up.bmp

ArjanV
25-10-2009, 17:43
ik denk dat ze het met 7 vechters op 05 december redelijk goed doen.

Zeker maar ze hadden er misschien ook met 7 vechters kunnen staan en er voor kunnen zorgen dat Alistair Overeem nog enigzins een goede naam zou hebben in het internationale MMA wereldje...

El Bambino
25-10-2009, 18:13
Ik had het wel gedaan El Bambino. En als je er anders over denkt, onderbouw je vraag eens, dan snappen wij het wellicht ook.

Collina

Graag onderbouw ik het...
Hoelang vecht Ali in de MMA wereldje?
Kan tog niet om met zulke tegenstanders te komen? Dit is voor beginnende MMA vechters.
Als je echt serieus wilt worden genomen door de MMA wereld dan moet je tog echte tegenstand opzoeken en met de besten ter wereld meten, dan pas kun je serieus worden genomen en wellicht een uitnodiging krijgen van de echteMMA vechters UFC !

d3mon1977
25-10-2009, 20:50
Alistairrrr!! Goed gedaan kerel! Nu je best doen bij de k1!

makavelli
25-10-2009, 22:14
Graag onderbouw ik het...
Hoelang vecht Ali in de MMA wereldje?
Kan tog niet om met zulke tegenstanders te komen? Dit is voor beginnende MMA vechters.
Als je echt serieus wilt worden genomen door de MMA wereld dan moet je tog echte tegenstand opzoeken en met de besten ter wereld meten, dan pas kun je serieus worden genomen en wellicht een uitnodiging krijgen van de echteMMA vechters UFC !

Ik snap niet zo goed dat er meteen een groot probleem van wordt gemaakt als Alistair een keer een mindere tegenstander er tussen door heeft en dan ook meteen niet meer serieus wordt genomen..
Als Fedor tegen hong man choi staat, zulu of middleweight matt lindland wordt hij helemaal niet afgemaakt want ja dat is Fedor??

iconian
25-10-2009, 22:18
Ik snap niet zo goed dat er meteen een groot probleem van wordt gemaakt als Alistair een keer een mindere tegenstander er tussen door heeft en dan ook meteen niet meer serieus wordt genomen..
Als Fedor tegen hong man choi staat, zulu of middleweight matt lindland wordt hij helemaal niet afgemaakt want ja dat is Fedor??

geloof me mensen doen niks anders dan hem afkraken op zijn tegenstanders

makavelli
25-10-2009, 22:51
geloof me mensen doen niks anders dan hem afkraken op zijn tegenstanders

Ik heb sterk de indruk dat er dan toch op een andere manier wordt gereageerd...
Er heerst bij sommigen gewoon een hatelijk sfeertje naar bepaalde kampen en vechters wat dat betreft..
Ik hoor mensen bij Fedor nooit zeggen dat hij zich moet gaan schamen als hij een keer mindere tegenstander heeft

YoMarK
25-10-2009, 22:58
Jawel makavelli, en daar hebben ze zelfs een wetenschappelijke benaming voor bedacht: Haters (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hater).

bigboz
25-10-2009, 22:58
reactie op die site:


this fight is a joke ... if overeem wins .. he should go DOWN in rankings and lose his belt anyway.if he loses, then he should get kicked in the balls by a ring girl and never fight again. wheres the real competition?

hahah

makavelli
25-10-2009, 23:32
Jawel makavelli, en daar hebben ze zelfs een wetenschappelijke benaming voor bedacht: Haters (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hater).

trieste mensen..

Collina
26-10-2009, 00:04
@ Marrilia,

Hypothetische vraag:

"Stel je nou eens voor dat jij (Marrila) vlak voor je K1 wedstrijd zit".

Golden Glory viert haar 10 jarige jubileum en verrek, jij (Marrila) zit al 10 jaar in het Golden Glory team. Groot feest, dat moet gevierd worden, je hoort erbij !!

Het management van GG vraagt jou (Marrila) om een partij te draaien, jouw commitment naar GG is groot, want zij zorgen dat jij (Marrila) aan het werkt blijft. Overigens heb je een goede verstandhouding met je mensen, dus logies, je stemt toe.

sorry maar vind een titel(en de bijbehorende 400000 dollar) belangrijker dan op een een jubileumfeestje verschijnen

Vervolgens staat wellicht in je contract dat jij (Marrila) ook nog een wedstrijd moet draaien in Japan 2wkn erna. Zoals jij (Marrila) weet, zitten de contracten in Japan iets anders in elkaar dan in Nederland. Ziek of niet ziek, je moet vechten.. tenzij je arm eraf is. Overigens is Japan je geldfabriek en zorgen zij voor jouw welverdiende pensioen. Logies, je toont je commitment, je houdt je aan het contract, dus je stemt toe.

weet niets van een dan wel of niet bestaand contract contract maar denk eerder dat dit een last minute ding is maar dan is nog steeds de K1 titel belangrijker want denk niet dat alistair 400000 dollar hiervoor kreeg

“”Maar in jouw achterhoofd Mirrila speelt nog steeds de K1 finale over ander halve maand, 400.000 dollar, eeuwige roem en je weet dat Badr Hari waarschijnlijk je enige echte gevaar is...””

juist geredeneerd en dan zou ik mij hierop richten en alleen hiervoor trainen

Nu mijn hypothetisch vraag;
Stel je nou eens voor wat hier boven staat allemaal waar is, jij (Marrila) over ander halve maand voor je K1 Finale, en ik (Collina, jouw manager). Ik zeg, Marrila, verrassing. En ik kom aan met 2 MMA partijen, Brett Rogers and Fabrico Werdum.
Dan zou ik denken dat je niet zo'n goede manager bent en te veel hooi op je vork genomen hebt

Wat gaat er dan door je heen?
Ik denk namelijk dat je dan erg blij mag zijn dat dit een hypothetische vraag was geweest.

Alistair nogmaals gefeliciteerd jongen succes voor de K1 finale op 5 december en na deze titel gepakt te hebben je gewoon weer op het mma richten (Strikeforce)

Oeff, ik denk dat je met zo'n instelling snel uit het team zou hebben gelegen.

Ik vind je antwoorden op mijn vraag niet echt sterk, desalniettemin geef je wel het juiste antwoord op de de laatste vraag! Je slaat hiermee de spijker op zijn kop!

Greetz to Londen, i love it!

Collina

Sendur
26-10-2009, 00:07
Wel ff wennen hoor die kooi in japan.

Wel beter voor mma, Alistair binnen 2 weken 2 partijen beide met zelfde finish haha dat zie ik hem bij Fedor niet doen!

Ceyfun
26-10-2009, 11:01
who is gonna stop alistairrrr!!

superfreak
26-10-2009, 15:18
who is gonna stop alistairrrr!!

Fedor gaat hem stoppen. Hard ook.

het zijn geen mooie tegenstanders maar om de ring roest weg tehouden is dat soms nodig. Hij wil fit zijn voor K1 en dat kan ik begrijpen. Daarna zal hij gaan huishouden in de mma wereld.

Werdum, Rodgers..etc.. allemaal zijn dat slachtoffers voor hem. Alleen Fedor wordt een lastige klus. Gaat denk ik toch wel mooie partij worden.

by the way, schrijf foutjes, spellings foutjes oke.. maar Collina.. logies(dat is wanneer je een vakantie gaat boeken en je krijgt logies ontbijt) Logisch is het woord wat je zoekt of niet. haha. sorry low blow. :fp:

micha
26-10-2009, 15:32
dit is toch de partij die iedereen wil zien? the fight of the century

superfreak
26-10-2009, 15:49
Oke Micha ook jij kan weer te ver gaan. Fight of the century is. Fedor vs Brock, GSP vs Anderson Silva, Bj vs Aoki of zo iets maar Overeem vs Fedor is gewoon een mooie partij.

Wiseguy
26-10-2009, 15:59
dit is toch de partij die iedereen wil zien? the fight of the century

lol

micha
26-10-2009, 16:25
ik vind dat BrockLesnar niet eens in een zin genoemd mag worden met Fedor

Fyodor
26-10-2009, 16:49
ik vind dat BrockLesnar niet eens in een zin genoemd mag worden met Fedor

Miljoenen MMA fans denken daar anders over. In termen van kijkcijfers, promotie, bekendheid en $ valt Fedor vs Alistair in het niet vergeleken met Fedor vs Brock.

Ongeacht of wij vinden of Brock nou wel of niet tegen Fedor mag vechten.

TOON
26-10-2009, 18:04
Miljoenen MMA fans denken daar anders over. In termen van kijkcijfers, promotie, bekendheid en $ valt Fedor vs Alistair in het niet vergeleken met Fedor vs Brock.

Ongeacht of wij vinden of Brock nou wel of niet tegen Fedor mag vechten.

klopt idd, partij overeem vs fedor zie ik liever, maar internationaal zitten ze natuurlijk op lesnar vs fedor te wachten!!